akvaryem ilgisizliği- siparişi göndermeme


delilahzekeÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 01/07/2014
İl: Hatay
Mesaj: 238
delilahzekeÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 08 Ağustos 2014 18:49
    Açıkçası Akvaryem'den yaptığım alışverişten ben baya memnunum. Ta İskenderun'da olmama rağmen sorunsuz bir şekilde kargomu almıştım. Sağ olsun şahsi olarak ilgilendi benimle ve uygun fiyat dahi uyguladı. Memleketimdeki akvaryumcularla yüzyüze görüşmeme rağmen bu samimiyeti görememiştim.
    Mutlaka farklı bir sebepten ötürü sorun olmuştur, Ceylan Bey'le irtibat kurmanızı tavsiye ederim. Zira bir sıkıntı olduğunda telafi edecektir. 
    Ayrıca Türkiye' nin bir çok yerine aktif ve sürekli çalişan bir esnafında arada sırada aksaklığı olması çok normaldir. Şahsen ben o kadar çalışma temposuna dayanamam. Anlayışlı olup, sorunları çözmeye odaklanmak en doğrusudur. 

    Hayırlı akşamlar... 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

LegendryÇevrim Dışı

Kayıt: 10/11/2013
İl: Ankara
Mesaj: 614
LegendryÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 09 Ağustos 2014 04:08
Akvaryem'i bu sitede gördüm ve çok sipariş ettim ışık sistemine kadar hepsi süper kargolanmış şekilde ve 1 günde geldi sorun yaşamanız şaşırttı. Bir akvaryum arka plan kağıtı toplasan 10 Tl yok ama onu bile kalın bir mukavvaya koyup yollayan bir firma kargolamaları ve güvenli şekilde yollamaları çok profesyonelce. Şaşırdım doğrusu insanlık hali arada olur böyle şeyler, fakat kasıtlı olarak veya insan kandırma ile ilgili konularda kendilerinin hata yapmıcağına inancım tamdır.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

djeylanÇevrim Dışı

Kurumsal Üye
Kayıt: 24/08/2006
İl: Izmir
Mesaj: 118
djeylanÇevrim Dışı
Kurumsal Üye
Gönderim Zamanı: 09 Ağustos 2014 18:23
[QUOTE=ducati]4-5 defa alışverişim oldu Berbat bir firma diyebilirim..

Kargoyu 2 gün bekletiyorlar.. 
Gelen (kovadan bölme) yemler bayat..
4 gün önce balık yemi aldım bugün kargosu geldi. Sanki aynı şehirde değilmişiz gibi..
Site üzerinden siparişim neden kargo yapılmadı dediğimde "sizin bizde siparişiniz yok" bile dediler artık bu kadarıda pes dedim!
Bir daha asla akvaryem den alışveriş yapmayacağım.
[/QUOTE]

Erbil bey merhabalar

Firmamızdan Gittigidiyor üzerinden 2 kez siparişte bulunmuşsunuz ve olumlu yorum vermişssiniz.Bir memnuniyetsizlik olduğunda tüm kargo ücretleri bize ait koşulsuz iade alıyoruz.Bizde siparişiniz yok denmesinin sebebi mevcut kargonuz çıktığı için sistemde kargo görünmemesidir.Ayrıca kargonuzun gecikme sebebi şudur, size mesaj attık sipariş tutarınız çok düşük kargo yaparsasak kargo ücreti ödersiniz diye.Çünkü bazı kullanıcılar gittigidiyoru tek bir şahıs zannedip 5-6 firmadan ürün alıyorlar.1 hava taşı için 5tl kargo ödiyorlar.Bunu önlemek adına kulanıcılara uyarı mesajı atıyoruz.Sizden cevap gelmeyince kargonuz beklettik.Biz bu işle geciniyoruz, lütfen değerlendirme yaparken olayı iyice kavrayın.Hatamız olur düzeltmeye her zaman varız..Saygılar.





Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Salih BudakÇevrim Dışı

Kayıt: 02/04/2010
İl: Denizli
Mesaj: 47
Salih BudakÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 09 Ağustos 2014 20:46
Öncelikle Sevgili Murat Biçer Kardeşim Geçmiş Olsun Diyorum
Ben Sadece Şunu Söylemek İsterimki Biz Hobiciler Acağip Bir Şekilde Sabırsız İnsanlarız
Bakın Ceylan Beyin Düşüncesine Aman Aldığı Kargodan Fazla Olsa Nolur Olmasa Nolur Demeyip
Biz Bobicileri Düşünerek Hareket Etmiş Eyvallah Ben Şuzaman Oldu İki Tane Şahıstan Alışverişim Oldu Halende Olmaktadır Akşam Saat 17 00 Da Sipariş Versem Diyer Günü Sabah Veyahut Öylen Sonu Elimdedir Biz Hobici Arkadaşlar Biraz Sabra İhtiyacımız Var Çünkü Beslediyimiz Varlıklar Canlı Varlıklardır Bazen Sabrımızı Ölçmemiz Lazım Şahsım Adına Ben 15 Yıllık Bir Hobiciyim Ceylan Şen Gibi Bir Esnaf Daha Görmedim Daha 30 Yaşında Olmasına Rahmen Özverili Ve İnsanlara Karşıda
Herdaim Anlayış Ve Sevgi Çercevesinde Hareket Etmesi Artı Esnaflığında Dört Dörtlük Yapması Allah Yolunu Açık Eylesin Kardeşim Özün Sözün Bir Olduktan Sonra Bu Ülkede Ayakta Kalacağından Eminim Ceylan
Salih Budak2014-08-09 20:52:10

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

beni7bitirdiÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 11/04/2011
İl: Istanbul
Mesaj: 826
beni7bitirdiÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2014 21:52
Bende bu gün sabah  saat 9 da Akvaryemden gittigidiyor üzerinden , Atman at 103 kafa motoru siparişi verdim , 

Siparişin gün içerisinde mutlaka dagıtıma çıkarılmasını istedigim için 3 kere mesaj attım akşam saat 19:13 te geri dönüş yapıp tedarikçileri ile alaklı bahane gösterip dagıtıma çıkaramadıklarını ilettiler , 

Madem öyle bişey vardı sabah 9 da verdigim sipariş ile alaklı en azından gündüz vakti bu gün gönderemeyecegiz gibi bir geri dönüş saglasalardı siparişi iptal eder aynı gün kargo yapacak bir firmadan siparişimi geçerdim ,

Ürünü cuma günü dagıtıma çıkaracaklar tabi çıkarırlarsa motor bana pazartesi günü ulaşacak , 

Akvaryumum hazır vaziyette tek eksik motor, balıklarım kötü ve küçük bir akvaryumda emanette duruyor bu sebeple acil gelmesi gerekmekteydi ,aynı gün kargo yapan pek çok firma varken tercihim akvaryem oldu ancak son tercihim olur kimseyede tavsiye etmem, kendileri beni magdur etmiştir,

Çogu alış verişimi internet üzerinden yaparım  böyle magdur edildigimi hatırlamıyorum.

beni7bitirdi2014-09-11 21:55:19

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Akvarist GörkemÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 22/08/2013
İl: Ankara
Mesaj: 688
Akvarist GörkemÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2014 23:13
[QUOTE=beni7bitirdi]Bende bu gün sabah  saat 9 da Akvaryemden gittigidiyor üzerinden , Atman at 103 kafa motoru siparişi verdim , 

Siparişin gün içerisinde mutlaka dagıtıma çıkarılmasını istedigim için 3 kere mesaj attım akşam saat 19:13 te geri dönüş yapıp tedarikçileri ile alaklı bahane gösterip dagıtıma çıkaramadıklarını ilettiler , 

Madem öyle bişey vardı sabah 9 da verdigim sipariş ile alaklı en azından gündüz vakti bu gün gönderemeyecegiz gibi bir geri dönüş saglasalardı siparişi iptal eder aynı gün kargo yapacak bir firmadan siparişimi geçerdim ,

Ürünü cuma günü dagıtıma çıkaracaklar tabi çıkarırlarsa motor bana pazartesi günü ulaşacak , 

Akvaryumum hazır vaziyette tek eksik motor, balıklarım kötü ve küçük bir akvaryumda emanette duruyor bu sebeple acil gelmesi gerekmekteydi ,aynı gün kargo yapan pek çok firma varken tercihim akvaryem oldu ancak son tercihim olur kimseyede tavsiye etmem, kendileri beni magdur etmiştir,

Çogu alış verişimi internet üzerinden yaparım  böyle magdur edildigimi hatırlamıyorum.

[/QUOTE]

Ömer Bey, bir daha mağdur olmamak için ürünün kargo süresine dikkat etmenizi öneririm. İlanlarında 2-3 iş günü içerisinde kargoya verilir diyor. Satıcı sipariş verdiğiniz gün ürünü kargolamak, özel mesajlarına bakmak zorunda değil.

Aynı şeyi ilk internet alışverişlerimde ben de yaşadım. Hatta toplu sipariş vermiştim, 4. gün elimde olmuştu. Bu nedenle dilim yandı, artık kargo süresinde "aynı gün kargo" ifadesi olan ürünleri satın alıyorum. Onu da mümkün ise öğleden önce yapmaya çalışıyorum.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Çevrim Dışı

Ziyaretçi Engelli
Kayıt: 20/10/2013
İl: Istanbul
Mesaj: 818
Çevrim Dışı
Ziyaretçi
Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2014 23:20
[QUOTE=beni7bitirdi]Bende bu gün sabah  saat 9 da Akvaryemden gittigidiyor üzerinden , Atman at 103 kafa motoru siparişi verdim , 

Siparişin gün içerisinde mutlaka dagıtıma çıkarılmasını istedigim için 3 kere mesaj attım akşam saat 19:13 te geri dönüş yapıp tedarikçileri ile alaklı bahane gösterip dagıtıma çıkaramadıklarını ilettiler , 

Madem öyle bişey vardı sabah 9 da verdigim sipariş ile alaklı en azından gündüz vakti bu gün gönderemeyecegiz gibi bir geri dönüş saglasalardı siparişi iptal eder aynı gün kargo yapacak bir firmadan siparişimi geçerdim ,

Ürünü cuma günü dagıtıma çıkaracaklar tabi çıkarırlarsa motor bana pazartesi günü ulaşacak , 

Akvaryumum hazır vaziyette tek eksik motor, balıklarım kötü ve küçük bir akvaryumda emanette duruyor bu sebeple acil gelmesi gerekmekteydi ,aynı gün kargo yapan pek çok firma varken tercihim akvaryem oldu ancak son tercihim olur kimseyede tavsiye etmem, kendileri beni magdur etmiştir,

Çogu alış verişimi internet üzerinden yaparım  böyle magdur edildigimi hatırlamıyorum.

[/QUOTE]


Kusura bakmayın ama neyi şikayet ettiğinizi anlamadım.
Üründe AYNI GÜN KARGO ibaresi yoksa adamlar aynı gün kargo yapmak zorunda değil, bu işin ortalaması 3 iş günüdür.
Bizde ticarethane işletiyoruz, her mesaj atana aynı gün dönmek imkansız, bazen 500 tane mesaj geliyor müşterilerden gün içinde, hangi birine cevap verelim? Hatta adam aynı mesajı 10 kere atıyor, niye bu kadar attın diyorum ''gözünüzden kaçmasın diye'' diyor münasebetsiz. Hatta bir keresinde adamın biri sadece ''A'' yazıp göndermiş, ne dediğinizi anlamadık diye aradım, ''mesajları okuyan var mı diye kontrol ettim'' diyor. Böyle insanların varlığı ister istemez hizmet kalitesini düşürüyor.
Bazen öyle münasebetsiz insanlar çıkıyor ki, tamam artık işi gücü bırakıyorum, burama kadar geldi diyorum, sonrada ya sabır diyip devam ediyorum, ekmek parası sonuçta...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

0denizhan0Çevrim Dışı

Kayıt: 04/08/2011
İl: Istanbul
Mesaj: 181
0denizhan0Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 12 Eylül 2014 00:19
İsim vermek şu konu için gerekli olduğundan yazacağım Akvaryumumu hava taşına kadar internet üzeinden sipariş vererek kurdum her şeyi internetten sipariş ile geldi(yokluktan) hepsiburada hızlıal gittigidiyor ve akvaryem hepsinden akvaryum malzemeleri aldım ve hem hızıyla kargosunun kısa olmasıyla beni şaşırttı ve takdirimi kazandılar aralarında en birinciydi.Kötülemek istemem ama alışveriş konusunda en akla gelen site olan hepsiburada bile beni oyalamıştı bu da ayrı bir şaşkınlık yarattı bende şu an keşke akvaryemi daha önce tanısaydımda her şeyimi oradan alabilseydim diyorum.İnternet alışverişinde ufak tefek stok sorunarı olabilmekte bu heryerde oluyor.Kargodan kaynaklanan sorunlar vs ama bu tür şikayet konuları hemen açılmamalı bence

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

fatasoyÇevrim Dışı

Kayıt: 02/06/2010
İl: Ankara
Mesaj: 185
fatasoyÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 12 Eylül 2014 07:56
Ben Ceylan Bey'den defalarca alışveriş yaptım ve hiçbir sıkıntı yaşamadım bence kendisi dürüst bir esnaftır, saygılar.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

beni7bitirdiÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 11/04/2011
İl: Istanbul
Mesaj: 826
beni7bitirdiÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 12 Eylül 2014 08:06
[QUOTE=0denizhan0]İsim vermek şu konu için gerekli olduğundan yazacağım Akvaryumumu hava taşına kadar internet üzeinden sipariş vererek kurdum her şeyi internetten sipariş ile geldi(yokluktan) hepsiburada hızlıal gittigidiyor ve akvaryem hepsinden akvaryum malzemeleri aldım ve hem hızıyla kargosunun kısa olmasıyla beni şaşırttı ve takdirimi kazandılar aralarında en birinciydi.Kötülemek istemem ama alışveriş konusunda en akla gelen site olan hepsiburada bile beni oyalamıştı bu da ayrı bir şaşkınlık yarattı bende şu an keşke akvaryemi daha önce tanısaydımda her şeyimi oradan alabilseydim diyorum.İnternet alışverişinde ufak tefek stok sorunarı olabilmekte bu heryerde oluyor.Kargodan kaynaklanan sorunlar vs ama bu tür şikayet konuları hemen açılmamalı bence[/QUOTE]
Merhaba Denizhan Bey,
 
Konu sadece kargo firması ile alakalı olsa keşke firmayı sorumlu tutmazdım zaten öyle birşey olsa.herkes memnunum çok hızlı geldi diyor, biz göremedik o hızı . 
 
Stok ile alakalı sorunu varsa bu ürün stoklarımızda yoktur ibaresini internet sitesinde paylaşır bizde siparişimizi geçmeyiz bu şekilde olunca ben siparşi alayımda bir ara yollarım mantıgı ile işler yürümüyor.


[QUOTE=Akvarist Görkem][QUOTE=beni7bitirdi]Bende bu gün sabah  saat 9 da Akvaryemden gittigidiyor üzerinden , Atman at 103 kafa motoru siparişi verdim , 

Siparişin gün içerisinde mutlaka dagıtıma çıkarılmasını istedigim için 3 kere mesaj attım akşam saat 19:13 te geri dönüş yapıp tedarikçileri ile alaklı bahane gösterip dagıtıma çıkaramadıklarını ilettiler , 

Madem öyle bişey vardı sabah 9 da verdigim sipariş ile alaklı en azından gündüz vakti bu gün gönderemeyecegiz gibi bir geri dönüş saglasalardı siparişi iptal eder aynı gün kargo yapacak bir firmadan siparişimi geçerdim ,

Ürünü cuma günü dagıtıma çıkaracaklar tabi çıkarırlarsa motor bana pazartesi günü ulaşacak , 

Akvaryumum hazır vaziyette tek eksik motor, balıklarım kötü ve küçük bir akvaryumda emanette duruyor bu sebeple acil gelmesi gerekmekteydi ,aynı gün kargo yapan pek çok firma varken tercihim akvaryem oldu ancak son tercihim olur kimseyede tavsiye etmem, kendileri beni magdur etmiştir,

Çogu alış verişimi internet üzerinden yaparım  böyle magdur edildigimi hatırlamıyorum.

[/QUOTE]

Ömer Bey, bir daha mağdur olmamak için ürünün kargo süresine dikkat etmenizi öneririm. İlanlarında 2-3 iş günü içerisinde kargoya verilir diyor. Satıcı sipariş verdiğiniz gün ürünü kargolamak, özel mesajlarına bakmak zorunda değil.

Aynı şeyi ilk internet alışverişlerimde ben de yaşadım. Hatta toplu sipariş vermiştim, 4. gün elimde olmuştu. Bu nedenle dilim yandı, artık kargo süresinde "aynı gün kargo" ifadesi olan ürünleri satın alıyorum. Onu da mümkün ise öğleden önce yapmaya çalışıyorum.
[/QUOTE]
 
Merhaba Görkem Bey,
 
Siparişi sabah saat 9:30 gibi verdim internet üzerinden bu kadar satış yapan bir firmanın akşama kadar cevap vermiyor olması kabul edilebilir degil , ilanlarını iyice okudum aynı gün kargo ibaresi yok biliyorum ,ancak  aynı gün  kargo ibaresi olmayan pek çok firmadan sadece akvaryum malzemesi degil çogu alışverişimi internet üzerinden yapıyorum,sipariş sabah verildi ise , üründe elinde varsa akşam kendilerine sabit ugrayan kargo firmalarına teslim ederler, burda sıkıntı hali hazırda ellerinde olmayan ürünü satmaya çalışmaları bana göre.
beni7bitirdi2014-09-12 08:22:37

[QUOTE=BETTAMAN][QUOTE=beni7bitirdi]Bende bu gün sabah  saat 9 da Akvaryemden gittigidiyor üzerinden , Atman at 103 kafa motoru siparişi verdim , 

Siparişin gün içerisinde mutlaka dagıtıma çıkarılmasını istedigim için 3 kere mesaj attım akşam saat 19:13 te geri dönüş yapıp tedarikçileri ile alaklı bahane gösterip dagıtıma çıkaramadıklarını ilettiler , 

Madem öyle bişey vardı sabah 9 da verdigim sipariş ile alaklı en azından gündüz vakti bu gün gönderemeyecegiz gibi bir geri dönüş saglasalardı siparişi iptal eder aynı gün kargo yapacak bir firmadan siparişimi geçerdim ,

Ürünü cuma günü dagıtıma çıkaracaklar tabi çıkarırlarsa motor bana pazartesi günü ulaşacak , 

Akvaryumum hazır vaziyette tek eksik motor, balıklarım kötü ve küçük bir akvaryumda emanette duruyor bu sebeple acil gelmesi gerekmekteydi ,aynı gün kargo yapan pek çok firma varken tercihim akvaryem oldu ancak son tercihim olur kimseyede tavsiye etmem, kendileri beni magdur etmiştir,

Çogu alış verişimi internet üzerinden yaparım  böyle magdur edildigimi hatırlamıyorum.

[/QUOTE]


Kusura bakmayın ama neyi şikayet ettiğinizi anlamadım.
Üründe AYNI GÜN KARGO ibaresi yoksa adamlar aynı gün kargo yapmak zorunda değil, bu işin ortalaması 3 iş günüdür.
Bizde ticarethane işletiyoruz, her mesaj atana aynı gün dönmek imkansız, bazen 500 tane mesaj geliyor müşterilerden gün içinde, hangi birine cevap verelim? Hatta adam aynı mesajı 10 kere atıyor, niye bu kadar attın diyorum ''gözünüzden kaçmasın diye'' diyor münasebetsiz. Hatta bir keresinde adamın biri sadece ''A'' yazıp göndermiş, ne dediğinizi anlamadık diye aradım, ''mesajları okuyan var mı diye kontrol ettim'' diyor. Böyle insanların varlığı ister istemez hizmet kalitesini düşürüyor.
Bazen öyle münasebetsiz insanlar çıkıyor ki, tamam artık işi gücü bırakıyorum, burama kadar geldi diyorum, sonrada ya sabır diyip devam ediyorum, ekmek parası sonuçta...
[/QUOTE]
 
Merhaba Emrah Bey,
 
O size denk gelen müşterilerin müsabetsizliği beni bağlar bir durum degil, ilk mesajıma 5 dakikaya dönüp ikinci mesajıma akşam 7 de dönmek te dogru degil,internet üzerinden satış yapıyorsa buda bu firmanın işi ise işini takib etmek durumunda bunun bahanesi yok .

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

bayramsesÇevrim Dışı

Kayıt: 04/07/2013
İl: Istanbul
Mesaj: 573
bayramsesÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 12 Eylül 2014 08:58
5 defadan fazla alışverişim oldu Ceylan beyden,
Her seferinde kendisini aradım görüştüm sonrasında siparişimi verdim.
Hiçbir sorunda yaşamadım.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

kanobiÇevrim Dışı

Kayıt: 08/02/2014
İl: Antalya
Mesaj: 119
kanobiÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 12 Eylül 2014 09:54
Akvaryuma herhangi bir malzeme almak için ilk baktığım yer gittigidiyor üstünden akvaryemdir. Birkaç kez alışverişim oldu, hiç sorun yaşamadım. Bizde esnafız herkesi memnun etme gibi bir şansınız asla olmuyor. Gün içersinde onlarca müşteriden illaki bir ikisinin işi rast gitmiyor. Eğer müşteride titiz ise bütün kabahati bizim üstümüze yıkmaya çalışıyor. Bunlar gayet normal şeylerdir. Her zaman olur ve her zamanda olacaktır. Siz iyi bildiğiniz yolunuzdan devam edin.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

celalabayÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 28/05/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 2996
celalabayÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 12 Eylül 2014 10:21
[QUOTE=djeylan][QUOTE=ducati]4-5 defa alışverişim oldu Berbat bir firma diyebilirim..

Kargoyu 2 gün bekletiyorlar.. 
Gelen (kovadan bölme) yemler bayat..
4 gün önce balık yemi aldım bugün kargosu geldi. Sanki aynı şehirde değilmişiz gibi..
Site üzerinden siparişim neden kargo yapılmadı dediğimde "sizin bizde siparişiniz yok" bile dediler artık bu kadarıda pes dedim!
Bir daha asla akvaryem den alışveriş yapmayacağım.
[/QUOTE]

Erbil bey merhabalar

Firmamızdan Gittigidiyor üzerinden 2 kez siparişte bulunmuşsunuz ve olumlu yorum vermişssiniz.Bir memnuniyetsizlik olduğunda tüm kargo ücretleri bize ait koşulsuz iade alıyoruz.Bizde siparişiniz yok denmesinin sebebi mevcut kargonuz çıktığı için sistemde kargo görünmemesidir.Ayrıca kargonuzun gecikme sebebi şudur, size mesaj attık sipariş tutarınız çok düşük kargo yaparsasak kargo ücreti ödersiniz diye.Çünkü bazı kullanıcılar gittigidiyoru tek bir şahıs zannedip 5-6 firmadan ürün alıyorlar.1 hava taşı için 5tl kargo ödiyorlar.Bunu önlemek adına kulanıcılara uyarı mesajı atıyoruz.Sizden cevap gelmeyince kargonuz beklettik.Biz bu işle geciniyoruz, lütfen değerlendirme yaparken olayı iyice kavrayın.Hatamız olur düzeltmeye her zaman varız..Saygılar.




[/QUOTE]

İnsanda bu kadar art niyet olur...

Yıllardır hobi içindeyim, son iki yıldır akvaryem'i keşfettim ve artık tek adresim...

Geçmişte bende kargosal bazı sorunlar yaşadım ama telefon ile görüşünce makul cevaplar aldım. 

Yemlerin bayat olması ihtimaller dahilinde olamaz... Her ay fix yem alışverişim vardır... 2 yılda en az 24 sipariş eder değil mi? En ufak sorun yaşamadım. Tropical spirulina süper forte pul yemler çıtır çıtır geliyor resmen. Bundan iyisini de görmedim...

Yiğidi öldür hakkını yeme demiş atalarımız... Yiğidi öldürecek sebep yokkem hakkını yemek bu. Birde cevap var Ceylan Bey'den ki... Art niyetini tamamen gözler önüne seriyor arkadaş... Yazık...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

gokdemirkamilÇevrim Dışı

Kayıt: 19/08/2013
İl: Afyon
Mesaj: 31
gokdemirkamilÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 12 Eylül 2014 17:15
Bu konu şikayet konusu değilde karalama konusu haline gelmiş.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir