Çınar Akvaryum Bir Pişmanlık
Gönderim Zamanı: 14 Temmuz 2024 22:39
Çok daha kaliteli firmalar var malesef ben sonradan keşfettim iyi araştırma yapmanızı öneririm bir akvaryuma 40 bin verip sonucun böyle olması daha hobiye başlamadan can sıkıcı oluyor malesef :)
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2025 16:29
Merhaba, ben de şehir dışından bu firmaya sipariş verdim. Merak ettiğim akvaryumun camında sızdırma ve benzer sorunlar yaşadınız mı Ve mobilya ağırlığı taşıyabiliyor mu?
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2025 20:40
[QUOTE=Erenguven]Merhaba, ben de şehir dışından bu firmaya sipariş verdim. Merak ettiğim akvaryumun camında sızdırma ve benzer sorunlar yaşadınız mı Ve mobilya ağırlığı taşıyabiliyor mu?[/QUOTE]
Adamın evine 10dklık uzaklıkta olmasına rağmen böyle sorunlar çıkmış, mobilyası da taşımıyor kapağı sıkıştırma yapmış demiş adam zaten.
Keşke üşenmeyip de okusanız.
Adamın evine 10dklık uzaklıkta olmasına rağmen böyle sorunlar çıkmış, mobilyası da taşımıyor kapağı sıkıştırma yapmış demiş adam zaten.
Keşke üşenmeyip de okusanız.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 10 Haziran 2025 10:12
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227413/100620251009041.jpg[/IMG]
Geçmiş olsun. Ben, çizimini kendim yapıp binecek ağırlığı da hesaba katarak akvaryum taban bölgesini güçlendirdim. Sizinkine nazaran daha ufak boyda fakat sonuç itibari ile sıfır hata ile tamamladım. Mobilyayı da kendim kurdum bu arada. Şans dedikleri bu olsa gerek, bazen imlatçılarda böyle sorunlar ile karşılaşılabiliyor.
Geçmiş olsun. Ben, çizimini kendim yapıp binecek ağırlığı da hesaba katarak akvaryum taban bölgesini güçlendirdim. Sizinkine nazaran daha ufak boyda fakat sonuç itibari ile sıfır hata ile tamamladım. Mobilyayı da kendim kurdum bu arada. Şans dedikleri bu olsa gerek, bazen imlatçılarda böyle sorunlar ile karşılaşılabiliyor.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 13 Haziran 2025 10:02
Hata 1: "Para sorun değil dedim." ([U]Asla satıcıya denmemesi gereken bir söz[/U])
Hata 2: "Tüm fiyatı kabul ettim," ([U]Asla pazarlıksız fiyatları kabul etmemek gerekir[/U])
Hata 3: "Hatta önden ödedim." ([U]Asla bedelini peşin ödemeyin, kapora verebilirsiniz[/U])
[B]Anlatmaya gerek yok, kabahatiniz büyük.[/B]
Hata 2: "Tüm fiyatı kabul ettim," ([U]Asla pazarlıksız fiyatları kabul etmemek gerekir[/U])
Hata 3: "Hatta önden ödedim." ([U]Asla bedelini peşin ödemeyin, kapora verebilirsiniz[/U])
[B]Anlatmaya gerek yok, kabahatiniz büyük.[/B]
Beğenenler: [T]203055,mutlubaba[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 13 Haziran 2025 16:32
Ben Çınar Akvaryum a 2 tane akvaryum yaptırdım, yanlış hatırlamıyorsam Ali Bey ilgilenmişti. Akvaryumlar Adana ya sorunsuz kargolandı. 1 tanesi yandan sumplu 180x60x60 TV altı, diğeri de 110*50*60 alttan sumplu, TV altı olanın yanına dolap yaptırmıştım, dolabın ölçüsünde hata olduğunu bildirdim hemen yenisini yolladılar yani hata oldu ama problemi hemen çözdüler. 2 alışverişimde de herhangi bir sorunla karşılaşmadım hep çözümcü yaklaştılar, şimdiye kadar soranlara da tavsiye ediyordum.
Mobilyanın boyası kötü yapılmış bile olsa durup duruken atmaz, gönderdiğiniz resimdeki köşelerden boya atması kapak montajının yanlış yapılması ile alakalı gibi görünüyor, kapak ayarsız olduğu için köşeden kasaya sürtüyor. Tabi ki bu montajı ya da ayarı yapmak onların görevi, çok basit hatalar yüzünden güzelim mobilya zarar görmüş.
Sizin kötü bir deneyim yaşamanıza üzüldüm, umarım problemleriniz kısa sürede çözülür.
Mobilyanın boyası kötü yapılmış bile olsa durup duruken atmaz, gönderdiğiniz resimdeki köşelerden boya atması kapak montajının yanlış yapılması ile alakalı gibi görünüyor, kapak ayarsız olduğu için köşeden kasaya sürtüyor. Tabi ki bu montajı ya da ayarı yapmak onların görevi, çok basit hatalar yüzünden güzelim mobilya zarar görmüş.
Sizin kötü bir deneyim yaşamanıza üzüldüm, umarım problemleriniz kısa sürede çözülür.
Beğenenler: [T]203055,mutlubaba[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 5 Saat 39 Dakika önce
[QUOTE=March][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247424/040720241714081.jpg[/IMG]
Evime kaliteli bir akvaryum yapmaya karar verdim ve yolum Çınar Akvaryum ile kesişti. Keşke biraz daha araştırma yapsaydım, çünkü Çınar Akvaryum ile 10 günden fazla süren süreçte istediğimiz verimi alamadık. Kısaca özet geçeyim:
Kendilerine en kaliteli akvaryum için ne gerekiyorsa yapalım, para sorun değil dedim. CNC kapak kesim, fabrikasyon rodaj, ultra clear cam, MDF lake gibi tüm opsiyonları aldık. Süreç için fiyat çıkartıldı ve tüm fiyatı kabul ettim, hatta önden ödedim. Ben üstüme düşeni yaptım, akvaryumun tüm üretim sürecini takip ettim. Yeri geldi mağazaya gittim, yeri geldi aradım. Her gün silikonlarda kabarcık olmasın, sıfır olsun diye sürekli düzeltmeler yaparak ilerlettim işi.
Biliyorum başıma gelecekleri. Daha sonra kapaklar takılırken MDF lake’den parça atmış. Ürün tek kapağı olmadan geldi. Evime gelen mobilya dokunsan dökülüyor, sağı solu sürekli parça atıyor. Tabi bunu sorduğumda türlü türlü sebepler sayılıyor. Ama bu benim sorunum değil. Ben üstüme düşeni yaparak en iyisi için ödeme yapmadım mı? Daha ilk günden mobilya parça atıyor. Daha sonra akvaryuma su koydum, kapak bu sefer kapanmıyor. Burada da benim kapak ayarı yapmamı söylüyorlar. Arkadaş, ben kapak ayarı yapmasını bilmem, zaten benim işim de değil. Nakliyesine kadar kuruşunu ödedim, neden kapak montajı için ben uğraşıyorum?
Yani sözün özü, hakkımızı tüketici haklarında aramaya karar verdik. 150 bin TL bütçe ile akvaryum kurup 45 bin TL sadece akvaryumcuya verip manzara bu olunca, utanç verici. Ben bile evime 10 dakika mesafedeki bir işletmeden hizmeti bu denli sıkıntılı bir şekilde alıyorsam, uzaktan hizmet alacaklar siz bir daha düşünün.[/QUOTE]
Bir yıla yakın olmuş. Sonuç ne oldu hocam ? Hakem heyetine gittiniz mi ?
Evime kaliteli bir akvaryum yapmaya karar verdim ve yolum Çınar Akvaryum ile kesişti. Keşke biraz daha araştırma yapsaydım, çünkü Çınar Akvaryum ile 10 günden fazla süren süreçte istediğimiz verimi alamadık. Kısaca özet geçeyim:
Kendilerine en kaliteli akvaryum için ne gerekiyorsa yapalım, para sorun değil dedim. CNC kapak kesim, fabrikasyon rodaj, ultra clear cam, MDF lake gibi tüm opsiyonları aldık. Süreç için fiyat çıkartıldı ve tüm fiyatı kabul ettim, hatta önden ödedim. Ben üstüme düşeni yaptım, akvaryumun tüm üretim sürecini takip ettim. Yeri geldi mağazaya gittim, yeri geldi aradım. Her gün silikonlarda kabarcık olmasın, sıfır olsun diye sürekli düzeltmeler yaparak ilerlettim işi.
Biliyorum başıma gelecekleri. Daha sonra kapaklar takılırken MDF lake’den parça atmış. Ürün tek kapağı olmadan geldi. Evime gelen mobilya dokunsan dökülüyor, sağı solu sürekli parça atıyor. Tabi bunu sorduğumda türlü türlü sebepler sayılıyor. Ama bu benim sorunum değil. Ben üstüme düşeni yaparak en iyisi için ödeme yapmadım mı? Daha ilk günden mobilya parça atıyor. Daha sonra akvaryuma su koydum, kapak bu sefer kapanmıyor. Burada da benim kapak ayarı yapmamı söylüyorlar. Arkadaş, ben kapak ayarı yapmasını bilmem, zaten benim işim de değil. Nakliyesine kadar kuruşunu ödedim, neden kapak montajı için ben uğraşıyorum?
Yani sözün özü, hakkımızı tüketici haklarında aramaya karar verdik. 150 bin TL bütçe ile akvaryum kurup 45 bin TL sadece akvaryumcuya verip manzara bu olunca, utanç verici. Ben bile evime 10 dakika mesafedeki bir işletmeden hizmeti bu denli sıkıntılı bir şekilde alıyorsam, uzaktan hizmet alacaklar siz bir daha düşünün.[/QUOTE]
Bir yıla yakın olmuş. Sonuç ne oldu hocam ? Hakem heyetine gittiniz mi ?
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir