ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
Mustafak22
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Mart 2021 22:12
Son Ziyaret:
15 Nisan 2021 18:53
Toplam Mesaj:
9 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Mustafa kılıç
Doğum Tarihi:
10 Mayıs 1996
Yaş:
28
İl:
Tekirdag
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

Mustafa kılıç

SON 9 MESAJI

Tavsiyelerinize İhtiyacım Var
[QUOTE=mrtmct58]Yeni kurulumda bitkilerin bi adaptasyon süreci olur, bu süreçte eski yapraklarda deformasyon olabiliyor.
Sıvı gübre kullanıyor musunuz ?[/QUOTE]
Yok yanlış anladınız ben tankı yeni kuruyorum henüz kurmadım diy sistem co2 kursam mı diye foruma danışmak istedim
Tavsiyelerinize İhtiyacım Var
Öncelikle herkese merhaba 60x32x22 ölçülerinde bir akvaryumum var ben bu akvaryumda moli balığı bakmak istiyorum birde bu balıklar bitkili ortamı sevdiği için bitkili bir tank kurucam ilk başta low tech olarak düşünüp çıktım yola aydınlatmamı bu forumda darkura forum isimli abimizin yardımıyla 9w lık bir power led aydınlatma yaptım gayet güzel oldu fakat şimdi low tech tanklarda bitkiler pek iyi formda olmadığını fark ettim elimdeki bütçede ancak diy sistem co2 kurabilirim ne yapmamı önerirsiniz acaba co2 sistemi kurmalı mıyım yoksa co2 sizde biseyler olur mu çok zor bitkiler bakmak istemiyorum ama bitkilerde akvaryum içinde çürüsün istemiyorum vereceğiniz bilgiler adına şimdiden çok teşekkür ederim
Tekirdağ Çerkezköy Civarı Bitkili Akvaryum Hobicil
[QUOTE=Nahola]İnşallah başarılı olursunuz. Üst düzey akvaryumlara bakıp çıtayı gözünüzde yükseltmeyin.

Yeni başlayan birine göre kolay ve estetik dursun yeterli olur. Zamanla kendinizi geliştirirsiniz. [/QUOTE]
Aynen abi zaten bende kolay bitkilerden başlıycam akvaryumda 40 litre öyle büyük bişey de değil birazda balık eklerim bitkileri bulup ekledikten sonra bakalım vakit ayırdığın için çok teşekkür ederim [EDIT]Mustafak22,2021-03-25 00:10:03[/EDIT]
Tekirdağ Çerkezköy Civarı Bitkili Akvaryum Hobicil
[QUOTE=Nahola]Forum adı hasancn kaliteli ve ucuz bitki satışı yapıyor. Lakin hasan abi 1 ay satışa ara vermiş. Güvenilirdir paranız kesinlikle kalmaz. Örnek amaçlı yazdım. Forumda bir sürü kişi satış yapıyor. Geri dönüşlere bakarak karar verirsiniz.

Bitki kumu çokta önemli değildir açıkçası.

Önemli olan armatür, gübreler, co2 sistemidir. Saydıklarımda kaliteli olsun diyorsanız cebiniz yanar dikkat edin. [:lol:]

[/QUOTE]
Ben yeni başladığım için low tech kurucan co2 düşünmüyorum şu anlık aydınlatmam power ledlerden oluşan 9w bir armatür kendim yaptım inşallah başarılı olurum
Tekirdağ Çerkezköy Civarı Bitkili Akvaryum Hobicil
Doğrudur tabiki ben zaten tecrübelerinizden faydalanmak amacıyla açtım konuyu o zaman bende bu forumdan bitki bakarım yavaş yavaş kumum gelsinde
Tekirdağ Çerkezköy Civarı Bitkili Akvaryum Hobicil
Merhaba değerli yorumlarınız için teşekkür ederim açıkçası kargoyla sıkıntı olur bitkiler ölür diye düşünmüştüm ben
Tekirdağ Çerkezköy Civarı Bitkili Akvaryum Hobicil
Teşekkür ederim orayada bi sorarım burdakilere sordum yok hiçbirinde sanırım çorluya yol gözüktü :)
Tekirdağ Çerkezköy Civarı Bitkili Akvaryum Hobicil
Merhaba arkadaşlar ben bitkili akvaryum hobisine yeni başlayacağım kısmet olursa benim bulunduğum yerde (çerkezköy) kaç tane petshop'a sorduysam bitki bulunduran yok bende buraya konu açmak istedim bu civarda bitkili akvaryumu olan arkadaşlar abiler kardeşler varsa bana bitki temin edebilirler mi acaba ücretini ödemek kaydıyla varsa eğer çok iyi olur şimdiden teşekkür ediyorum iyi akşamlar
Bitki Secimi Ve İlk Deneyim
Merhaba arkadaşlar forumda yeniyim nereye yazayım bilemedim o yüzden öncelikle affınıza sığınıyorum 40 litre akvaryumum var bir power led aydınlatma yapıcam 9 adet led olucak 1w hepsi 6 adet 6500 k 2 adet deep red 1 adet royal blue bir driver aldım anlayan biri varsa bu driver bu ledleri yakmadan çalıştırır mı acaba yardımlarınızı bekliyorum şimdiden çok teşekkür ederim[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230062/010320212220371.jpg[/IMG][EDIT]Mustafak22,2021-03-01 22:21:51[/EDIT]

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

KULLANICILAR

  • 13 Online Kullanıcı, 7 Üye

Online Kullanıcılar

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.