ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
GhostKoi
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10200
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Şubat 2012 23:07
Son Ziyaret:
16 Haziran 2026 16:26
Toplam Mesaj:
5842 [1.12 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
238 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
erkut akkaya
Doğum Tarihi:
04 Ağustos 1972
Yaş:
53
İl:
Antalya
Meslek:
Tıp Doktoru-Hekim
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Erkut
lowtech bitkili
rasbora, helena, karides, neon, kırmızıburun, ramshorn, physa, goldfish, corydoras, cüce kerevit
SON 10 MESAJI
Betta Yanına Nano Balık Mı, Yeni Tank Mı?
[QUOTE=NotEvenBeginner]
Elimde 3 adet 30x30x30 betta akvaryumu var. Bir süredir bu şekilde devam ediyorum ama biraz hareket katmak istiyorum.
[/QUOTE]
Hacminiz 27 litre. Fotoğraflardan görüldüğü kadarıyla 20 litreye de iniyordur net olarak. Biraz araştırırsanız göreceksiniz, Betta + küçük sürü balığı için biraz yetersiz kalıyor. Hareket katayım derken zorlanabilirsiniz.
[QUOTE=NotEvenBeginner]
Elimde 3 adet 30x30x30 betta akvaryumu var. Bir süredir bu şekilde devam ediyorum ama biraz hareket katmak istiyorum.
[/QUOTE]
Hacminiz 27 litre. Fotoğraflardan görüldüğü kadarıyla 20 litreye de iniyordur net olarak. Biraz araştırırsanız göreceksiniz, Betta + küçük sürü balığı için biraz yetersiz kalıyor. Hareket katayım derken zorlanabilirsiniz.
80x50x25cm Akvaryum İçin 4mm Cam?
Sizin arzuladığınız ölçüler yer almıyor ama yine de bu yazı size bir fikir verebilir. https://www.akvaryum.com/kac_mm_cam_kullanilmali_makaler_21_978.asp
Bende 50x20x35h ve 60x25x35h olarak 4 mm cam var. 100x30x45h de ise 6 mm var. Yani 50 litreyi geçmeyecek ve yükseklik 35 altında güvenli olabilir.
Sizin arzuladığınız ölçüler yer almıyor ama yine de bu yazı size bir fikir verebilir. https://www.akvaryum.com/kac_mm_cam_kullanilmali_makaler_21_978.asp
Bende 50x20x35h ve 60x25x35h olarak 4 mm cam var. 100x30x45h de ise 6 mm var. Yani 50 litreyi geçmeyecek ve yükseklik 35 altında güvenli olabilir.
80x50x25cm Akvaryum İçin 4mm Cam?
[QUOTE=DarioDario]80x50x25cm akvaryum için 4mm cam ile kayıtlı kuşaklı akvaryum yapsam sıkıntı olur mu?[/QUOTE]
Elinizde bu cam mı var? 4 mm çok ufak akvaryumlar için uygun. siz 100 lt hacim düşünüyorsunuz. toplamda en az 120-130 kg olacaktır. Yerinizde olsam ya ölçüleri küçültür ya da 6 mm kullanırdım.
[QUOTE=DarioDario]80x50x25cm akvaryum için 4mm cam ile kayıtlı kuşaklı akvaryum yapsam sıkıntı olur mu?[/QUOTE]
Elinizde bu cam mı var? 4 mm çok ufak akvaryumlar için uygun. siz 100 lt hacim düşünüyorsunuz. toplamda en az 120-130 kg olacaktır. Yerinizde olsam ya ölçüleri küçültür ya da 6 mm kullanırdım.
Ranchu Beslemek İstiyorum.
[QUOTE=Oldestblack]Merhabalar, elimde 60x30x35 ölçülerinde yaklaşık 65 litre akvaryum var içerisinde iki tane 6-8cm yada daha küçük ranchu beslemeyi düşünüyorum.
Sobo 3w 3LtMin hava motoru ve atlantik ATL-300 pipo filtre yeterli olur mu?
[/QUOTE]
GOLDFİSH beslemeye başlayacak olanların en büyük yanılgısı küçük balık alındığında küçük kalacağını sanmak. 3-4 cm olarak alınan balık hiç büyümeyecek değil mi? 1 yılda rahatlıkla 15 cm olacak. Koşullar uygunsa daha da büyümesi işten değil.
Hangi varyete olursa olsun balık başına minimum 40 litre ve buna uygun biyolojik filtreleme önerildiğini her yerde görürsünüz. Dolayısıyla 65 litrede yaşatırsınız fakat sizi her türlü sıkıntıya açık halde tutar. Bu durumda bile tercihiniz en azından sunsun 603b gibi bir mini dış filtre olmalıdır.
[QUOTE=Oldestblack]Merhabalar, elimde 60x30x35 ölçülerinde yaklaşık 65 litre akvaryum var içerisinde iki tane 6-8cm yada daha küçük ranchu beslemeyi düşünüyorum.
Sobo 3w 3LtMin hava motoru ve atlantik ATL-300 pipo filtre yeterli olur mu?
[/QUOTE]
GOLDFİSH beslemeye başlayacak olanların en büyük yanılgısı küçük balık alındığında küçük kalacağını sanmak. 3-4 cm olarak alınan balık hiç büyümeyecek değil mi? 1 yılda rahatlıkla 15 cm olacak. Koşullar uygunsa daha da büyümesi işten değil.
Hangi varyete olursa olsun balık başına minimum 40 litre ve buna uygun biyolojik filtreleme önerildiğini her yerde görürsünüz. Dolayısıyla 65 litrede yaşatırsınız fakat sizi her türlü sıkıntıya açık halde tutar. Bu durumda bile tercihiniz en azından sunsun 603b gibi bir mini dış filtre olmalıdır.
Chemiclean Kullanımı
Macrol sorulan bir başlıkta chemiclean tartışmanız da ayrı bir şanssızlık olmuş. Sizin adınıza üzüldüm.
Macrol sorulan bir başlıkta chemiclean tartışmanız da ayrı bir şanssızlık olmuş. Sizin adınıza üzüldüm.
Chemiclean Kullanımı
[QUOTE=Cyber_Scout]
Hangi ülkede ikamet ediyorsunuz?
Antibiyotik (geniş spektrum) olması yeterli, illa belli bir marka yada içeriğe ihtiyacınız yok alg mücadelesi ise amacınız. [/QUOTE]
Konu gereksiz yere hortlatılmış. Sudaki Yosunla mücadelede piyasada bulunabilecek sürüyle ilaç var.
Antibiyotiklerin yosun tedavisinde yeri olup olmadığını tartışmayı bir yana bırakırsak,
Bu ilaçlar insan kullanımı için üretilmiş olan yani beşeri ilaçlardır. Ve türkiye dahil modern dünyanın hiçbir yerinde doktor reçetesi olmadan temin edemezsiniz. Bunlar reçeteye tabi ilaçlardır. Eczaneden güneş kremi alır gibi alamazsınız.
Bu konuda arayışları olanlar illegal yollara başvurmak yerine bir veteriner hekime başvurup derdini anlatıp reçete yazdırmayı denemelidirler.
Söz konusu olan Makrol (klaritromisin) çok güçlü bir antibiyotik olup alt solunum yolları, sinüzit, kemik doku gibi yerlerde halen insanlar üzerinde kullanılmaktadır. Bunun olur olmaz kullanımı mikroorganizmalarda direnç gelişmesine yol açacağından elimizdeki silahı kaybetmek anlamına gelir ve sakıncalıdır. Aklı başında hiçbir doktor gereksiz antibiyotik yazmaz. Yazarsa hem sorumluluğu vardır hem de işin içinde başka şeyler var demektir. Zaten bir antibiyotiğin insanda ya da sığırda ya da balıkta ne etki edeceği ve hangi dozda kullanılması gerektiği apayrı bir konudur.
@Cyber_Scout , sizden alıntı yaptım, üzerinize alınmayın. Bu konu son zamanlarda çok gündeme geldiği için yazdıklarım genel uyarı niteliğinde.
[QUOTE=Cyber_Scout]
Hangi ülkede ikamet ediyorsunuz?
Antibiyotik (geniş spektrum) olması yeterli, illa belli bir marka yada içeriğe ihtiyacınız yok alg mücadelesi ise amacınız. [/QUOTE]
Konu gereksiz yere hortlatılmış. Sudaki Yosunla mücadelede piyasada bulunabilecek sürüyle ilaç var.
Antibiyotiklerin yosun tedavisinde yeri olup olmadığını tartışmayı bir yana bırakırsak,
Bu ilaçlar insan kullanımı için üretilmiş olan yani beşeri ilaçlardır. Ve türkiye dahil modern dünyanın hiçbir yerinde doktor reçetesi olmadan temin edemezsiniz. Bunlar reçeteye tabi ilaçlardır. Eczaneden güneş kremi alır gibi alamazsınız.
Bu konuda arayışları olanlar illegal yollara başvurmak yerine bir veteriner hekime başvurup derdini anlatıp reçete yazdırmayı denemelidirler.
Söz konusu olan Makrol (klaritromisin) çok güçlü bir antibiyotik olup alt solunum yolları, sinüzit, kemik doku gibi yerlerde halen insanlar üzerinde kullanılmaktadır. Bunun olur olmaz kullanımı mikroorganizmalarda direnç gelişmesine yol açacağından elimizdeki silahı kaybetmek anlamına gelir ve sakıncalıdır. Aklı başında hiçbir doktor gereksiz antibiyotik yazmaz. Yazarsa hem sorumluluğu vardır hem de işin içinde başka şeyler var demektir. Zaten bir antibiyotiğin insanda ya da sığırda ya da balıkta ne etki edeceği ve hangi dozda kullanılması gerektiği apayrı bir konudur.
@Cyber_Scout , sizden alıntı yaptım, üzerinize alınmayın. Bu konu son zamanlarda çok gündeme geldiği için yazdıklarım genel uyarı niteliğinde.
Dıy Uv Filtre Yapımı
[QUOTE=TonyMcLegend]
Forumda yeni olduğum için beğeni veya teşekkürün bence çok bir değeri yok, alınca güzel ama almasamda bence bir sorun yok. Kişiye özgü bir durum tabi. Cevabınız için teşekkürler. [:3][/QUOTE]
Ne demek değeri yok? Sorunuza verilen yanıta göstereceğiniz olumlu olumsuz her tepki önemlidir. Bir geri bildirimle biz de sizin anlayıp anlamadığınızı ya da neyi ne kadar anladığınızı öğrenmiş oluyoruz.
Bir geri bildirimde bulunma zahmetine katlanmayacaksanız sorularınızı yapay zekaya da sorabilirsiniz. Bir farkı olmaz. Daha iyi olur.
[QUOTE=TonyMcLegend]
Forumda yeni olduğum için beğeni veya teşekkürün bence çok bir değeri yok, alınca güzel ama almasamda bence bir sorun yok. Kişiye özgü bir durum tabi. Cevabınız için teşekkürler. [:3][/QUOTE]
Ne demek değeri yok? Sorunuza verilen yanıta göstereceğiniz olumlu olumsuz her tepki önemlidir. Bir geri bildirimle biz de sizin anlayıp anlamadığınızı ya da neyi ne kadar anladığınızı öğrenmiş oluyoruz.
Bir geri bildirimde bulunma zahmetine katlanmayacaksanız sorularınızı yapay zekaya da sorabilirsiniz. Bir farkı olmaz. Daha iyi olur.
Dıy Uv Filtre Yapımı
[QUOTE=bor31]
Amacım alg olmaması ama hastalık içinde faydalı olacağını düşünüyorum. Filtrenin girişi ile çıkışı arasında ne gibi farklar olur? [/QUOTE]
Barış bey, forumda yeni sayılırsınız. Burda bir adet vardır, yapılan yorumları beğenmiyor yada yeterince aydınlanmış değilseniz cevap yazarsınız. Aksi durumda nezaketen teşekkür yada beğeni butonlarıyla duygularınızı ifade edersiniz. Siz hiçbirini yapmıyorsunuz. Sanki buradaki insanlar sorularınızı cevaplamaya memurmuş gibi davranıyorsunuz. daha önce 2 sorunuza yararlı olabilecek yanıtlar verdim. Görmezden geldiniz. Bu, üçüncü oluyor. Bu davranışınızı doğru bulmuyorum. Bundan sonra ben kendi adıma hiçbir sorunuzu cevaplamayacağım. Bu tavrınızla bundan sonra sorularınızı cevaplayacak pek fazla insan da bulamazsınız.
[QUOTE=bor31]
Amacım alg olmaması ama hastalık içinde faydalı olacağını düşünüyorum. Filtrenin girişi ile çıkışı arasında ne gibi farklar olur? [/QUOTE]
Barış bey, forumda yeni sayılırsınız. Burda bir adet vardır, yapılan yorumları beğenmiyor yada yeterince aydınlanmış değilseniz cevap yazarsınız. Aksi durumda nezaketen teşekkür yada beğeni butonlarıyla duygularınızı ifade edersiniz. Siz hiçbirini yapmıyorsunuz. Sanki buradaki insanlar sorularınızı cevaplamaya memurmuş gibi davranıyorsunuz. daha önce 2 sorunuza yararlı olabilecek yanıtlar verdim. Görmezden geldiniz. Bu, üçüncü oluyor. Bu davranışınızı doğru bulmuyorum. Bundan sonra ben kendi adıma hiçbir sorunuzu cevaplamayacağım. Bu tavrınızla bundan sonra sorularınızı cevaplayacak pek fazla insan da bulamazsınız.
Dıy Uv Filtre Yapımı
[QUOTE=bor31]
Amacım alg olmaması ama hastalık içinde faydalı olacağını düşünüyorum. Filtrenin girişi ile çıkışı arasında ne gibi farklar olur? [/QUOTE]
Merhaba, bence de filtre sisteminizin su girişine bağlarsanız daha iyi sonuç alırsınız. Zaten standart sistemlerde de bu şekilde uygulanıyor. Böylece su biyolojik filtrenize girmeden önce her türlü mikroorganizmadan arındırılarak dezenfekte edilmiş olacaktır.
Burada uygulayacağınız ampulün sağlayacağı dozu araştırmanız lazım. Atıyorum, diyelim ki 12w gücünde bir filtreyle %99 oranında dezenfeksiyon sağlanıyorsa 24w ile %99.9 sağlanabilir. Hedeflenen de bu olmalıdır.
Aynı zamanda verimlilik uv'den geçen suyun akım hızıyla ters orantılıdır. Yani su yavaş geçmelidir. Aksi halde sonuç alamazsınız. Yani bağlayacağınız sistemin debisi hacminizin 5 katından fazla olmamalıdır bana kalırsa. Bu zaten biyolojik filtreler için standart bir üst sınır. Şu an için 300 l ye 1200l/s uygun görünüyor.
Ek olarak ışığın akvaryumdaki canlılarla hiçbir şekilde doğrudan teması olmaması, kapalı sistem olması gerekiyor. Bu şekilde sorun olmaz.[EDIT]GhostKoi,2026-05-13 18:40:50[/EDIT]
[QUOTE=bor31]
Amacım alg olmaması ama hastalık içinde faydalı olacağını düşünüyorum. Filtrenin girişi ile çıkışı arasında ne gibi farklar olur? [/QUOTE]
Merhaba, bence de filtre sisteminizin su girişine bağlarsanız daha iyi sonuç alırsınız. Zaten standart sistemlerde de bu şekilde uygulanıyor. Böylece su biyolojik filtrenize girmeden önce her türlü mikroorganizmadan arındırılarak dezenfekte edilmiş olacaktır.
Burada uygulayacağınız ampulün sağlayacağı dozu araştırmanız lazım. Atıyorum, diyelim ki 12w gücünde bir filtreyle %99 oranında dezenfeksiyon sağlanıyorsa 24w ile %99.9 sağlanabilir. Hedeflenen de bu olmalıdır.
Aynı zamanda verimlilik uv'den geçen suyun akım hızıyla ters orantılıdır. Yani su yavaş geçmelidir. Aksi halde sonuç alamazsınız. Yani bağlayacağınız sistemin debisi hacminizin 5 katından fazla olmamalıdır bana kalırsa. Bu zaten biyolojik filtreler için standart bir üst sınır. Şu an için 300 l ye 1200l/s uygun görünüyor.
Ek olarak ışığın akvaryumdaki canlılarla hiçbir şekilde doğrudan teması olmaması, kapalı sistem olması gerekiyor. Bu şekilde sorun olmaz.[EDIT]GhostKoi,2026-05-13 18:40:50[/EDIT]
Corylerin Gelişimi
[QUOTE=BerkBey]. Komando cory olarak bilinen Hoplisoma paleatum türünün albino bireyleri kendileri.
[/QUOTE]
Bu kesin bilgiyse eğer, neden ansiklopedide albino corry için ayrı başlık açılmadığı ve hiç değinilmediği muammasına açıklık getiriyor.
Ben hala corryler arasındaki davranış farklarına ve bunun türsel mi yoksa bireysel ya da grupsal mı olduğuna karar vermeye çalışıyorum.
Şöyle ki, bol bitkili ve saklanma yerleri olan tankımda 2 yıla yakın zamandır Corydoras aeneus-Bronz corry bakıyorum. Sayıları 6 idi ve zamanla kayıplarla 3'e düştü. Bunlar başından beri son derece ürkek davranıyorlar, yemleme dışında kendilerini göstermiyorlar, hatta yakından incelemek mümkün değil. Fakat yumurta falan da yapıştırdılar. Sayının azalması dolayısıyla 5 tane albino corry ekledim. Bunlar ise bambaşka davranıyorlar. Her seviyede dolaşıyorlar, kaçmıyorlar ve son derece sosyal görünüyorlar. Bu eklemeden sonra bronzlar ürkekliklerini biraz atmış olsalar da çok büyük bir değişiklik göremedim. Bu farka anlam veremiyorum açıkçası. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/125030/100520261103561.jpg[/IMG][EDIT]GhostKoi,2026-05-10 11:04:02[/EDIT]
[QUOTE=BerkBey]. Komando cory olarak bilinen Hoplisoma paleatum türünün albino bireyleri kendileri.
[/QUOTE]
Bu kesin bilgiyse eğer, neden ansiklopedide albino corry için ayrı başlık açılmadığı ve hiç değinilmediği muammasına açıklık getiriyor.
Ben hala corryler arasındaki davranış farklarına ve bunun türsel mi yoksa bireysel ya da grupsal mı olduğuna karar vermeye çalışıyorum.
Şöyle ki, bol bitkili ve saklanma yerleri olan tankımda 2 yıla yakın zamandır Corydoras aeneus-Bronz corry bakıyorum. Sayıları 6 idi ve zamanla kayıplarla 3'e düştü. Bunlar başından beri son derece ürkek davranıyorlar, yemleme dışında kendilerini göstermiyorlar, hatta yakından incelemek mümkün değil. Fakat yumurta falan da yapıştırdılar. Sayının azalması dolayısıyla 5 tane albino corry ekledim. Bunlar ise bambaşka davranıyorlar. Her seviyede dolaşıyorlar, kaçmıyorlar ve son derece sosyal görünüyorlar. Bu eklemeden sonra bronzlar ürkekliklerini biraz atmış olsalar da çok büyük bir değişiklik göremedim. Bu farka anlam veremiyorum açıkçası. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/125030/100520261103561.jpg[/IMG][EDIT]GhostKoi,2026-05-10 11:04:02[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 108 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
aquaticathearmi,
Cyber_Scout,
zekigonlum,
sina cen,
platinium,
Laetacara,
Rafayel,
ternapi,
Ehtiyar,
aredhelrim,
waterproof,
huseyin280,
Tortuga7,
Deoxyss,
Tatar10,
baykanmustafa4,
kasim12,
yeekim,
portre,
Berkant,
ahmetfiratozkaya,
yusufelik,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Leonthe pro,
ErayDemirel,
Piranhabull06,
ciways,
syerli,
bysmokin,
umutak,
emregungor,
İlksen Şahin,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
HalilSefaa,
hounddog,
Goldfish2000,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
VaranusSalvator,
riderfish,
fatihgurhan,
Can78,
Standart Moss,
Legionsgamer,
dimbeleth,
şansal,
Mithrandirr,
Flytheshrimp,
sakal34,
levent07,
nakkas__45,
Wolkan,
OKIRATLI,
Omer0618,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
