ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
berkayjan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Nisan 2017 22:07
Son Ziyaret:
27 Nisan 2022 21:42
Toplam Mesaj:
27 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Berkay Mert
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Berkay Mert
SON 10 MESAJI
2 Çöpçü Balığıma Bir Türlü Yem Yediremedim.
[QUOTE=Saussure]Merhabalar, resimleri göremiyorum, o yüzden neyi reddettiklerini de göremiyorum. Ben çöpçülerimin iştahla yediği yemleri söyleyeyim. En sevdikleri FD Bloodworms yani kan kurdu. Vermeden önce vereceğiniz kadarını 5 dakika kadar suda bekletmeniz gerekiyor, ben elimle içindeki havayı suda hafif bastırarak alıyorum ve dibe çöküyor. Bunun dışında Omega One markası çok çok iyi bir marka, bu markanın Shrimp Pellets diye bir dip yemi ürünü var, iştahla yiyorlar.
Çöpçüler bıyıkları sayesinde karanlıkta yem bulabilir. Gece atarsanız daha rahat yiyeceklerdir. Belki de ağızlarında daha da ufalayıp öyle yiyorlardır, gerisini atıyorlardır ağızlarından, bu da bir ihtimal.
Bunların yanında balıklarınızın yem yemiyor olmasının nedeni stres olabilir. Japon balığı bakmadığım için tam bilmiyorum ancak çöpçü ve japon balığının uyumluluğunu araştırmanız yararlı olabilir. Ayrıca çöpçüler 6'lı bakıldığında rahat hissederler, sürü balığıdır. Bu da onları strese sokmuş olabilir.
Şu yemlerden bahsediyorum:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137418/130920211254011.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137418/130920211254021.jpg[/IMG][/QUOTE]
Resimleri düzelttim, benim hatamdan dolayı gözükmüyormuş bi bakabilir misiniz tekrar? Bana önerdiğiniz yemler et bazlı, bu çöpçüler bitkisel bir şeyler yemiyorlar mı acaba? Omega One markalı olanı alabilirim ama FB Bloodworms'e benim bütçe yetmez hocam 7 gr'ı 40 TL imiş diğerinin ise 100 gr'ı 27 TL.
Birde acaba ben bu çöpçülere yeni yem alana kadar evden verebileceğimiz bir şeyler mümkün müdür? Yumurta, tavuk vs. bir şey atsam yerler mi acaba ya da herhangi bir sebze?
[QUOTE=Saussure]Merhabalar, resimleri göremiyorum, o yüzden neyi reddettiklerini de göremiyorum. Ben çöpçülerimin iştahla yediği yemleri söyleyeyim. En sevdikleri FD Bloodworms yani kan kurdu. Vermeden önce vereceğiniz kadarını 5 dakika kadar suda bekletmeniz gerekiyor, ben elimle içindeki havayı suda hafif bastırarak alıyorum ve dibe çöküyor. Bunun dışında Omega One markası çok çok iyi bir marka, bu markanın Shrimp Pellets diye bir dip yemi ürünü var, iştahla yiyorlar.
Çöpçüler bıyıkları sayesinde karanlıkta yem bulabilir. Gece atarsanız daha rahat yiyeceklerdir. Belki de ağızlarında daha da ufalayıp öyle yiyorlardır, gerisini atıyorlardır ağızlarından, bu da bir ihtimal.
Bunların yanında balıklarınızın yem yemiyor olmasının nedeni stres olabilir. Japon balığı bakmadığım için tam bilmiyorum ancak çöpçü ve japon balığının uyumluluğunu araştırmanız yararlı olabilir. Ayrıca çöpçüler 6'lı bakıldığında rahat hissederler, sürü balığıdır. Bu da onları strese sokmuş olabilir.
Şu yemlerden bahsediyorum:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137418/130920211254011.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137418/130920211254021.jpg[/IMG][/QUOTE]
Resimleri düzelttim, benim hatamdan dolayı gözükmüyormuş bi bakabilir misiniz tekrar? Bana önerdiğiniz yemler et bazlı, bu çöpçüler bitkisel bir şeyler yemiyorlar mı acaba? Omega One markalı olanı alabilirim ama FB Bloodworms'e benim bütçe yetmez hocam 7 gr'ı 40 TL imiş diğerinin ise 100 gr'ı 27 TL.
Birde acaba ben bu çöpçülere yeni yem alana kadar evden verebileceğimiz bir şeyler mümkün müdür? Yumurta, tavuk vs. bir şey atsam yerler mi acaba ya da herhangi bir sebze?
2 Çöpçü Balığıma Bir Türlü Yem Yediremedim.
Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 3 ay önce japon balıklarımın yanına çöpçü balığı aldım 2 küçük yavru. Aldığım günden beridir balıklarda bir gelişim olmadı boyut olarak nedeninin ise yemleri yemediklerini düşünmem yani yiyorlar fakat hayatta kalacak kadar zaten yoksa ölürlerdi.
Şu resimde görüleceği üzere japonlara verdiğim pond yem var hem düz atıyorum hem de dibe batıp çöpçüler yesin diye kırıntı şeklinde atıyorum. Bunu direk elimle batırıp gözlemledim yemiyorlar ağızlarına aldıktan sonra arkadan çıkıyor yem geri:
[IMG]https://i.hizliresim.com/j6rhfx8.jpg[/IMG]
Daha sonra bunu yemediklerini farkettiğimde petshop'tan şöyle dip yemi denilen bir şey aldım bunu da yemediler:
[IMG]https://i.hizliresim.com/1yx82xm.jpg[/IMG]
Artık bunu da yemeyince dedim yeter bunlara özel yem alayıp yapacak bir şey yok halbuki çöpçüleri aldığım petshop herhangi bir yemin kalıntılarını yerler demişti dibe batan japon vs. Aldığım özel yemi de yemiyorlar gibiler yani üzerini iki yalıyorlar sonra bir daha bulaşmıyorlar.
[IMG]https://i.hizliresim.com/e6fopma.jpg[/IMG]
Çöpçüler de bunlar biri diğerinden daha büyük ne yapıcaz bilmiyorum bi tavsiye lütfen.
[IMG]https://i.hizliresim.com/m9fjlcu.jpg[/IMG][EDIT]berkayjan,2021-09-13 14:19:37[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 3 ay önce japon balıklarımın yanına çöpçü balığı aldım 2 küçük yavru. Aldığım günden beridir balıklarda bir gelişim olmadı boyut olarak nedeninin ise yemleri yemediklerini düşünmem yani yiyorlar fakat hayatta kalacak kadar zaten yoksa ölürlerdi.
Şu resimde görüleceği üzere japonlara verdiğim pond yem var hem düz atıyorum hem de dibe batıp çöpçüler yesin diye kırıntı şeklinde atıyorum. Bunu direk elimle batırıp gözlemledim yemiyorlar ağızlarına aldıktan sonra arkadan çıkıyor yem geri:
[IMG]https://i.hizliresim.com/j6rhfx8.jpg[/IMG]
Daha sonra bunu yemediklerini farkettiğimde petshop'tan şöyle dip yemi denilen bir şey aldım bunu da yemediler:
[IMG]https://i.hizliresim.com/1yx82xm.jpg[/IMG]
Artık bunu da yemeyince dedim yeter bunlara özel yem alayıp yapacak bir şey yok halbuki çöpçüleri aldığım petshop herhangi bir yemin kalıntılarını yerler demişti dibe batan japon vs. Aldığım özel yemi de yemiyorlar gibiler yani üzerini iki yalıyorlar sonra bir daha bulaşmıyorlar.
[IMG]https://i.hizliresim.com/e6fopma.jpg[/IMG]
Çöpçüler de bunlar biri diğerinden daha büyük ne yapıcaz bilmiyorum bi tavsiye lütfen.
[IMG]https://i.hizliresim.com/m9fjlcu.jpg[/IMG][EDIT]berkayjan,2021-09-13 14:19:37[/EDIT]
Japonumun Gözü Şişiyor. Ne Tedavi Uygulamalıyım?
Nasıl yani bildiğimiz insan ilacı olan terramycin krem mi emin misiniz? Peki eminseniz bunu balığın gözüne sürüp ana tanka koysam diğer balıklar etkilenir mi?
Nasıl yani bildiğimiz insan ilacı olan terramycin krem mi emin misiniz? Peki eminseniz bunu balığın gözüne sürüp ana tanka koysam diğer balıklar etkilenir mi?
Japonumun Gözü Şişiyor. Ne Tedavi Uygulamalıyım?
Baktım fakat yeterli bilgi bulamadım, sizin bilginiz var mı?
Baktım fakat yeterli bilgi bulamadım, sizin bilginiz var mı?
Japonumun Gözü Şişiyor. Ne Tedavi Uygulamalıyım?
Balığımı 3 ay önce aldım fakat bu zamana kadar hep gözü yavaş yavaş şişti. Su değişimi yaparsam düzelir dedim ama işe yaramadı. Gözünün düşmesi çok yakın. Bu balığı nasıl kurtarabilirim? İnternette araştırdığım kadarı ile çay ve metilen mavisi sürün diyor balığın gözüne. Resimde fungu gibi gözüküyor fakat balığın gözü gözüküyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196257/270820170241541.jpg[/IMG]
Balığımı 3 ay önce aldım fakat bu zamana kadar hep gözü yavaş yavaş şişti. Su değişimi yaparsam düzelir dedim ama işe yaramadı. Gözünün düşmesi çok yakın. Bu balığı nasıl kurtarabilirim? İnternette araştırdığım kadarı ile çay ve metilen mavisi sürün diyor balığın gözüne. Resimde fungu gibi gözüküyor fakat balığın gözü gözüküyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196257/270820170241541.jpg[/IMG]
Akvaryum Fiyatı
O paraya camcıda büyük bir akvaryum yaptırabilirsiniz. Betta bakarım diyorsanız bir şeye gerek yok. 3-4 günde bir biraz su değişimi yaparsanız yeter tabi ama japon falan bakıcaksanız filtrede lazım. O da 15 TL gibi bir şey. 30-50 litre yapabilir camcı
O paraya camcıda büyük bir akvaryum yaptırabilirsiniz. Betta bakarım diyorsanız bir şeye gerek yok. 3-4 günde bir biraz su değişimi yaparsanız yeter tabi ama japon falan bakıcaksanız filtrede lazım. O da 15 TL gibi bir şey. 30-50 litre yapabilir camcı
Oksijen Sorunu Artık Kafayı Yiyeceğim
Merhaba arkadaşlar,
Akvaryumumda bir değişiklik yaptım, fazla oksijen gitsin diye hava borusu ile kullanıyordum fakat çok akıntı yapıyordu.
Bu sistem sizce akvaryuma yeterli oksijeni verir mi? Hem akıntı yapmıyor hem de sesi az geliyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196257/160620171652481.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar,
Akvaryumumda bir değişiklik yaptım, fazla oksijen gitsin diye hava borusu ile kullanıyordum fakat çok akıntı yapıyordu.
Bu sistem sizce akvaryuma yeterli oksijeni verir mi? Hem akıntı yapmıyor hem de sesi az geliyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196257/160620171652481.jpg[/IMG]
Betam Suyun Üstünde Aşşağı İnmiyor
Beta balığı zaten havadan oksijen alır. Genetik olarak böyle suda oksijen olsa bile havadan alır. Suyu yeterince dinlendirdiniz mi alışamamıştır.
Beta balığı zaten havadan oksijen alır. Genetik olarak böyle suda oksijen olsa bile havadan alır. Suyu yeterince dinlendirdiniz mi alışamamıştır.
Oksijen Sorunu Artık Kafayı Yiyeceğim
Yemle ilgili olduğunu düşünmeye başladım. Kuru yem verince bu hareketi daha çok yapıyor. Bugün bezelye verdim balıklara bu hareketi daha az yapmaya başladı.
Yemle ilgili olduğunu düşünmeye başladım. Kuru yem verince bu hareketi daha çok yapıyor. Bugün bezelye verdim balıklara bu hareketi daha az yapmaya başladı.
Oksijen Sorunu Artık Kafayı Yiyeceğim
Merhaba arkadaşlar,
Artık balığımın hasta olduğunu düşünmeye başladım. Bir balık neden 10 sn dipte yüzdükten sonra hemen su yüzeyinde ağzını açıp kapatır? Diğer balığım böyle bir hareket yapmazken bu balığım bunu sürekli yapar hale geldi. 30 litrelik bir akvaryumum var, 30 litrelik akvaryuma hava motoruna gerek var mı ki sizce?
İç filtreyi her türlü kullandım fakat bu sorunu bir türlü çözemedim.
Denediğim yöntemler:
Şelale aparatı
Hava hortumlu kullanım
Filtreyi hiçbir aparat kullanmadan yüzeye yan yatırıp harika bir yüzey dalgalanması yaptım yine aynı.
Kendi yöntemimi denedim, hava hortumunu filtrenin ucuna bağlayıp suyu yukardan akıttım bir nevi normal boruya çevirdim gene aynı.
Resimde göreceğiniz üzere sarı balığım turuncuya göre daha küçük olduğu için turuncu nereye giderse o oraya gidiyor herhangi bir sorunu yok. Resimde görüldüğü gibi vananın ağzı sonuna kadar açık baloncuk çıkıyor hava veriyor filtre.
Sadece şunu söyleyebilirim yemlediğim zaman bu hareketi çok sık yapıyor. Açken biraz daha sakin dipte dolaşabiliyor.
Sadece dip çekimi yaptıktan bir 4 saat süre ile dipte kalıyor sonra yine aynı olaya geliyor. Akvaryum suyum tertemiz neredeyse.
Sanki oksijen suyun dibine inmiyor gibi sonuçta bu balıklar oksijensiz yaşayamaz, havadan da oksijen alamazlar. 3 aydır böyle yaşıyorlar ama sorun bana zevk alıyor muyum?
Dediğim son resimde de görebilirsiniz turuncu balık bu sorunu yaşıyor. Sarı balık dipte kumları ağzıyla eşeliyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196257/150620170358441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196257/150620170419211.jpg[/IMG][EDIT]berkayjan,2017-06-15 04:20:36[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar,
Artık balığımın hasta olduğunu düşünmeye başladım. Bir balık neden 10 sn dipte yüzdükten sonra hemen su yüzeyinde ağzını açıp kapatır? Diğer balığım böyle bir hareket yapmazken bu balığım bunu sürekli yapar hale geldi. 30 litrelik bir akvaryumum var, 30 litrelik akvaryuma hava motoruna gerek var mı ki sizce?
İç filtreyi her türlü kullandım fakat bu sorunu bir türlü çözemedim.
Denediğim yöntemler:
Şelale aparatı
Hava hortumlu kullanım
Filtreyi hiçbir aparat kullanmadan yüzeye yan yatırıp harika bir yüzey dalgalanması yaptım yine aynı.
Kendi yöntemimi denedim, hava hortumunu filtrenin ucuna bağlayıp suyu yukardan akıttım bir nevi normal boruya çevirdim gene aynı.
Resimde göreceğiniz üzere sarı balığım turuncuya göre daha küçük olduğu için turuncu nereye giderse o oraya gidiyor herhangi bir sorunu yok. Resimde görüldüğü gibi vananın ağzı sonuna kadar açık baloncuk çıkıyor hava veriyor filtre.
Sadece şunu söyleyebilirim yemlediğim zaman bu hareketi çok sık yapıyor. Açken biraz daha sakin dipte dolaşabiliyor.
Sadece dip çekimi yaptıktan bir 4 saat süre ile dipte kalıyor sonra yine aynı olaya geliyor. Akvaryum suyum tertemiz neredeyse.
Sanki oksijen suyun dibine inmiyor gibi sonuçta bu balıklar oksijensiz yaşayamaz, havadan da oksijen alamazlar. 3 aydır böyle yaşıyorlar ama sorun bana zevk alıyor muyum?
Dediğim son resimde de görebilirsiniz turuncu balık bu sorunu yaşıyor. Sarı balık dipte kumları ağzıyla eşeliyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196257/150620170358441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196257/150620170419211.jpg[/IMG][EDIT]berkayjan,2017-06-15 04:20:36[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 20:27
Omurgasızlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 43 Üye
Online Kullanıcılar
KSK lee,
dınay,
Ozzgur,
pusathan01,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Ehtiyar,
0rnn,
MerterKorkmaz,
dream07,
ozan_1903,
Koksal Gurkan,
Joec,
Ertug22,
Kınayu,
altuntasseref,
melektrikci,
Sungurr,
darknessmania,
osmandbnl,
DABARAKATO,
avukathasan06,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
JujuSeri,
macagil,
darkaura,
FurkanYnk,
Hakan034,
Hidro Dinamik,
yeekim,
mehaniches_jqpi,
gokalp674,
sorbiek,
Umutoty,
Tatar10,
Tata,
Kturan06,
EfeC,
iLeDiC,
Pyblichnaya kadastro,
Silvermosso,
SuperSport,
eksisekiz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
