ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ballantines
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
159
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Mayıs 2013 15:15
Son Ziyaret:
1 saat 35 dakika önce
Toplam Mesaj:
254 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
46 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
1
BİLGİLER
Ad Soyad:
serkan samuk
Doğum Tarihi:
03 Nisan 1986
Yaş:
40
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/146963.jpg[/img]
SON 10 MESAJI
Mycopur Kullandığım Halde Geçmeyen Mantar
Sizin için şu şekilde ilerlemek daha sağlıklı ve eğitici olacaktır. Elinizde ki mycopur ya da baktopur'un prospektüsünde hangi hastalıklar için kullanıldığı yazar. Bu mantar ve parazit çeşitlerini detaylıca aratırsanız, nasıl bir oluşum olduklarını detaylıca görüp, balığınızın bu hastılğa sahip olup, olmadığını anlayabilirsiniz. Attığınız görseldeki balıklarda, mantar gözükmemekte.
Sizin için şu şekilde ilerlemek daha sağlıklı ve eğitici olacaktır. Elinizde ki mycopur ya da baktopur'un prospektüsünde hangi hastalıklar için kullanıldığı yazar. Bu mantar ve parazit çeşitlerini detaylıca aratırsanız, nasıl bir oluşum olduklarını detaylıca görüp, balığınızın bu hastılğa sahip olup, olmadığını anlayabilirsiniz. Attığınız görseldeki balıklarda, mantar gözükmemekte.
Mycopur Kullandığım Halde Geçmeyen Mantar
Selamlar, arkadaşların dediği gibi mantar değil bunlar. Orandaların, kafa kısmındaki yağlanmanın göstergesidir. Kafa kısmı geliştiği sürece bu şekilde oluşumlar görmeniz normaldir.[EDIT]ballantines,2026-03-28 17:59:32[/EDIT]
Selamlar, arkadaşların dediği gibi mantar değil bunlar. Orandaların, kafa kısmındaki yağlanmanın göstergesidir. Kafa kısmı geliştiği sürece bu şekilde oluşumlar görmeniz normaldir.[EDIT]ballantines,2026-03-28 17:59:32[/EDIT]
Soilde Yosun ?
[QUOTE=Cyber_Scout]
%3 lük Hidrojen Peroksit solüsyon bakteri, alg gibi pekçok tek hücreliyi öldürür.
Bitkilerden bazıları (yumuşak yapraklı) türler ile bazı su üstü bitkilerinide öldürür.
Bazı balık türleri (özellikle labirentli türler) öldürür.
Hasta ve solungaç sorunu yaşayan balıkları öldürür.
[/QUOTE]
Selamlar, doğru kullanıldığı takdirde, kimseye birşey olmayacaktır. Şunu öldürür, şöyle öldürür demek, konuyu okuyan arkadaşların, gözünü kokurtup, bu yöntemden yararlanamamalarını sağlayacaktır. Sadece doğru kullanmak lazım.
[QUOTE=Fatih_hakankaan] H2o2 balıklara zarar vermiyormu nasıl kullanılıyor?[/QUOTE]
Öncelikle, şunu bilmek gerekir. Bu yöntem, sert yosunlar için geçerli değildir. Örnek vermek gerekirse, green spot, green dust, black beard alg gibi oluşumlara bir etkisi yoktur. Fiziksel olarak temizliğini yapabildiğimiz, yumuşak yosun türlerini yok etmek ve yayılmasını önlemek amaçlı kullanılan bir yöntemdir. Uygulama şekline gelecek olur isek, Filtremizi kapatıyoruz ve sadece yosun oluşmuş bölgelere şırınga yolu ile enjekte ediyoruz,(Bu önemli bir noktadır, kesinlikle suya gelişi güzel değil, yosun oluşmuş noktalara sıkıyoruz) Filtremiz 1 buçuk ya da 2 saat kapalı kalıyor(Bu süre zarfında,ışıklar zaten tamamen kapalı kalacak) 2 saat sonunda filtremizi çalıştırıyoruz, eğer yüksek dozda veya %50 içerkli olanlardan kullanıldıysa, 2 saatin sonunda, kısmı su değişimi yapılabilir. Düşük doz da kullanılmış ise,1 günün sonunda su değişimi yapılır. Dozaj miktarı vermemekle birlikte, kendi kullanım şeklim 200 litreye 50ml,%3 lük h2o2 seviyesini geçmemektir.
[QUOTE=Cyber_Scout]
%3 lük Hidrojen Peroksit solüsyon bakteri, alg gibi pekçok tek hücreliyi öldürür.
Bitkilerden bazıları (yumuşak yapraklı) türler ile bazı su üstü bitkilerinide öldürür.
Bazı balık türleri (özellikle labirentli türler) öldürür.
Hasta ve solungaç sorunu yaşayan balıkları öldürür.
[/QUOTE]
Selamlar, doğru kullanıldığı takdirde, kimseye birşey olmayacaktır. Şunu öldürür, şöyle öldürür demek, konuyu okuyan arkadaşların, gözünü kokurtup, bu yöntemden yararlanamamalarını sağlayacaktır. Sadece doğru kullanmak lazım.
[QUOTE=Fatih_hakankaan] H2o2 balıklara zarar vermiyormu nasıl kullanılıyor?[/QUOTE]
Öncelikle, şunu bilmek gerekir. Bu yöntem, sert yosunlar için geçerli değildir. Örnek vermek gerekirse, green spot, green dust, black beard alg gibi oluşumlara bir etkisi yoktur. Fiziksel olarak temizliğini yapabildiğimiz, yumuşak yosun türlerini yok etmek ve yayılmasını önlemek amaçlı kullanılan bir yöntemdir. Uygulama şekline gelecek olur isek, Filtremizi kapatıyoruz ve sadece yosun oluşmuş bölgelere şırınga yolu ile enjekte ediyoruz,(Bu önemli bir noktadır, kesinlikle suya gelişi güzel değil, yosun oluşmuş noktalara sıkıyoruz) Filtremiz 1 buçuk ya da 2 saat kapalı kalıyor(Bu süre zarfında,ışıklar zaten tamamen kapalı kalacak) 2 saat sonunda filtremizi çalıştırıyoruz, eğer yüksek dozda veya %50 içerkli olanlardan kullanıldıysa, 2 saatin sonunda, kısmı su değişimi yapılabilir. Düşük doz da kullanılmış ise,1 günün sonunda su değişimi yapılır. Dozaj miktarı vermemekle birlikte, kendi kullanım şeklim 200 litreye 50ml,%3 lük h2o2 seviyesini geçmemektir.
Soilde Yosun ?
Selamlar, bütün ledleriniz fotoğrafa yansıyan şekilde mavi midir? Soilinizde oluşmaya başlayan şey siyanobacter başlangıcıdır. Ufak dozlarda, h2o2 uygulaması yaparsanız şırınga ile kolaylıkla yok edecektir. Fakat mavi ve kırmızı ledlerin yoğunluğu ve bitkilerin kullanamayacağı kadar besin girişi tekrar oluşmasını sağlacaktır.[EDIT]ballantines,2026-03-24 11:02:03[/EDIT]
Selamlar, bütün ledleriniz fotoğrafa yansıyan şekilde mavi midir? Soilinizde oluşmaya başlayan şey siyanobacter başlangıcıdır. Ufak dozlarda, h2o2 uygulaması yaparsanız şırınga ile kolaylıkla yok edecektir. Fakat mavi ve kırmızı ledlerin yoğunluğu ve bitkilerin kullanamayacağı kadar besin girişi tekrar oluşmasını sağlacaktır.[EDIT]ballantines,2026-03-24 11:02:03[/EDIT]
Ro (ters Osmos) Filtrede Dı Reçine Filtre Sartmı
Selamlar, reçine, membrandan sonra, az da olsa kalan iyon kalıntılarını filtrelemek için kullanılır. Ph'a çok küçük de olsa bir etkisi vardır. ( %0,02 , 0,03 kadar) Yani asıl amacı suyu tamamen deiyonize etmektir. Bu işlemi ro membranları başarıyla yerine getirir. Yani, reçine kartuşu olmadan sadece ro membranından geçen suyundan da gh değeri 0 olacaktır. Tds metre fetişiyseniz, reçine kullanarak 5-6 ppm kadar daha düşük değerler görmeniz mümkündür fakat dediğim gibi gh değerlerinize yansıyacak oranlar değildir bunlar. Ph hedefinizi bilmemekle beraber ro dan çıkan ph değeri 5.5, 6 civarıdır. Minarel takviyesi için ise önerim apt sky olacaktır.
Selamlar, reçine, membrandan sonra, az da olsa kalan iyon kalıntılarını filtrelemek için kullanılır. Ph'a çok küçük de olsa bir etkisi vardır. ( %0,02 , 0,03 kadar) Yani asıl amacı suyu tamamen deiyonize etmektir. Bu işlemi ro membranları başarıyla yerine getirir. Yani, reçine kartuşu olmadan sadece ro membranından geçen suyundan da gh değeri 0 olacaktır. Tds metre fetişiyseniz, reçine kullanarak 5-6 ppm kadar daha düşük değerler görmeniz mümkündür fakat dediğim gibi gh değerlerinize yansıyacak oranlar değildir bunlar. Ph hedefinizi bilmemekle beraber ro dan çıkan ph değeri 5.5, 6 civarıdır. Minarel takviyesi için ise önerim apt sky olacaktır.
150 Litre Akvaryum Bitki Gelişim Problemi
[QUOTE=CoryCory]Artık kötü niyetli olduğunuza ve gerçekten hiç bir şey bilmediğinize emin oldum. Yazdığınız şeyler sürekli birbiri ile çelişiyor yazılanı okumuyor ve kendi yazdığınızı dahi okumuyorsunuz. [/QUOTE]
Bu forumda ki tek eğlencem sizsiniz.Siz olmasaydınız bu forumun hiç bir tadı olmazdı.
[QUOTE=CoryCory]Artık kötü niyetli olduğunuza ve gerçekten hiç bir şey bilmediğinize emin oldum. Yazdığınız şeyler sürekli birbiri ile çelişiyor yazılanı okumuyor ve kendi yazdığınızı dahi okumuyorsunuz. [/QUOTE]
Bu forumda ki tek eğlencem sizsiniz.Siz olmasaydınız bu forumun hiç bir tadı olmazdı.
150 Litre Akvaryum Bitki Gelişim Problemi
[QUOTE=CoryCory]
Tanka hava vermekle BBA nın alakası nedir?
Co2 yi ona göre ayarlamanız gerekiyor eğer tank çok boğuluyorsa hava vermek yerine co2 yi kısmanız gerekiyor amaç dengeyi yakalamak. Checkerın sarıya dönmesine izin vermediğiniz sürece balıklar su yüzeyinde gezmez. Pipo filtreyi geceleri açmanızdada hiç bir problem yok. Daha adaptasyon süresi olacağını söylemiştim çok extra iyi bir hobici değilseniz ve yedekte hazır tankınız yok ise (yani normal şartlar altında tankın oturması aşağı yukarı 3 ay sürer). Bu süre içerisinde bir çok ufak tefek sorun gözlemleyebiliriz bu sorunlardan biri büyümediği taktirde sorun yok demektir. 3 Ay sonra hala sorun devam ediyorsa ozaman bir hata yapıyoruz demektir. Sabır ve denge anahtar.
Işığınız gayet yeterli görünüyor hatta uzun süre açık tutarsanız fazla bile gelebilir. Endişe edecek bir durum yok zaten fotolardan fazla fazla olduğu belli oluyor. 90 derece mercek 40h için çok dik ve fazla, daha çok yayılan bir ışık daha iyi olacaktır mercekleri çıkartarak iyi etmişsiniz. Şimdilik 6-7 saat aydınlatma periyodu ile çok rahat idare edebilirsiniz daha tank otururken bir çok minik sorun olacak. Belirli periyodlar ile bol su değişimi ve sabır.[:iyi:]
[/QUOTE]
Tanka hava vermenin, bba ile ne alakalı olduğunu öğrendiyseniz, konu sahibi 2 hafta daha hava vermeye devam etsin, co2 ile birlikte sonuçlarını buraya yazsın hep beraber görelim. (Hava motoru,fotoğraflarda güçsüz gibi duruyor, hadi diyelim 3 hafta)
[QUOTE=CoryCory]
Tanka hava vermekle BBA nın alakası nedir?
Co2 yi ona göre ayarlamanız gerekiyor eğer tank çok boğuluyorsa hava vermek yerine co2 yi kısmanız gerekiyor amaç dengeyi yakalamak. Checkerın sarıya dönmesine izin vermediğiniz sürece balıklar su yüzeyinde gezmez. Pipo filtreyi geceleri açmanızdada hiç bir problem yok. Daha adaptasyon süresi olacağını söylemiştim çok extra iyi bir hobici değilseniz ve yedekte hazır tankınız yok ise (yani normal şartlar altında tankın oturması aşağı yukarı 3 ay sürer). Bu süre içerisinde bir çok ufak tefek sorun gözlemleyebiliriz bu sorunlardan biri büyümediği taktirde sorun yok demektir. 3 Ay sonra hala sorun devam ediyorsa ozaman bir hata yapıyoruz demektir. Sabır ve denge anahtar.
Işığınız gayet yeterli görünüyor hatta uzun süre açık tutarsanız fazla bile gelebilir. Endişe edecek bir durum yok zaten fotolardan fazla fazla olduğu belli oluyor. 90 derece mercek 40h için çok dik ve fazla, daha çok yayılan bir ışık daha iyi olacaktır mercekleri çıkartarak iyi etmişsiniz. Şimdilik 6-7 saat aydınlatma periyodu ile çok rahat idare edebilirsiniz daha tank otururken bir çok minik sorun olacak. Belirli periyodlar ile bol su değişimi ve sabır.[:iyi:]
[/QUOTE]
Tanka hava vermenin, bba ile ne alakalı olduğunu öğrendiyseniz, konu sahibi 2 hafta daha hava vermeye devam etsin, co2 ile birlikte sonuçlarını buraya yazsın hep beraber görelim. (Hava motoru,fotoğraflarda güçsüz gibi duruyor, hadi diyelim 3 hafta)
150 Litre Akvaryum Bitki Gelişim Problemi
[QUOTE=CoryCory]
Tanka hava vermekle BBA nın alakası nedir?
Co2 yi ona göre ayarlamanız gerekiyor eğer tank çok boğuluyorsa hava vermek yerine co2 yi kısmanız gerekiyor amaç dengeyi yakalamak. Checkerın sarıya dönmesine izin vermediğiniz sürece balıklar su yüzeyinde gezmez. Pipo filtreyi geceleri açmanızdada hiç bir problem yok. Daha adaptasyon süresi olacağını söylemiştim çok extra iyi bir hobici değilseniz ve yedekte hazır tankınız yok ise (yani normal şartlar altında tankın oturması aşağı yukarı 3 ay sürer). Bu süre içerisinde bir çok ufak tefek sorun gözlemleyebiliriz bu sorunlardan biri büyümediği taktirde sorun yok demektir. 3 Ay sonra hala sorun devam ediyorsa ozaman bir hata yapıyoruz demektir. Sabır ve denge anahtar.
Işığınız gayet yeterli görünüyor hatta uzun süre açık tutarsanız fazla bile gelebilir. Endişe edecek bir durum yok zaten fotolardan fazla fazla olduğu belli oluyor. 90 derece mercek 40h için çok dik ve fazla, daha çok yayılan bir ışık daha iyi olacaktır mercekleri çıkartarak iyi etmişsiniz. Şimdilik 6-7 saat aydınlatma periyodu ile çok rahat idare edebilirsiniz daha tank otururken bir çok minik sorun olacak. Belirli periyodlar ile bol su değişimi ve sabır.[:iyi:]
[/QUOTE]
Co2 dalgalanmaları, bba ya sebebiyet verir, ilkokul 1 de de öğterildiği gibi, bitkiler, karbondioksit alır, oksijen verir. Bunun için, bitkili bir tankta, ekstra oksijen vermeye gerek yoktur(ne gece ne gündüz).
[QUOTE=CoryCory]
Tanka hava vermekle BBA nın alakası nedir?
Co2 yi ona göre ayarlamanız gerekiyor eğer tank çok boğuluyorsa hava vermek yerine co2 yi kısmanız gerekiyor amaç dengeyi yakalamak. Checkerın sarıya dönmesine izin vermediğiniz sürece balıklar su yüzeyinde gezmez. Pipo filtreyi geceleri açmanızdada hiç bir problem yok. Daha adaptasyon süresi olacağını söylemiştim çok extra iyi bir hobici değilseniz ve yedekte hazır tankınız yok ise (yani normal şartlar altında tankın oturması aşağı yukarı 3 ay sürer). Bu süre içerisinde bir çok ufak tefek sorun gözlemleyebiliriz bu sorunlardan biri büyümediği taktirde sorun yok demektir. 3 Ay sonra hala sorun devam ediyorsa ozaman bir hata yapıyoruz demektir. Sabır ve denge anahtar.
Işığınız gayet yeterli görünüyor hatta uzun süre açık tutarsanız fazla bile gelebilir. Endişe edecek bir durum yok zaten fotolardan fazla fazla olduğu belli oluyor. 90 derece mercek 40h için çok dik ve fazla, daha çok yayılan bir ışık daha iyi olacaktır mercekleri çıkartarak iyi etmişsiniz. Şimdilik 6-7 saat aydınlatma periyodu ile çok rahat idare edebilirsiniz daha tank otururken bir çok minik sorun olacak. Belirli periyodlar ile bol su değişimi ve sabır.[:iyi:]
[/QUOTE]
Co2 dalgalanmaları, bba ya sebebiyet verir, ilkokul 1 de de öğterildiği gibi, bitkiler, karbondioksit alır, oksijen verir. Bunun için, bitkili bir tankta, ekstra oksijen vermeye gerek yoktur(ne gece ne gündüz).
150 Litre Akvaryum Bitki Gelişim Problemi
Kapatmanız gerekir. Yüzeyde yüzmeleri, oksijen alamıyolar anlamına gelmiyor. Şuan mevcut,çalışan başka filtre var mı?
Kapatmanız gerekir. Yüzeyde yüzmeleri, oksijen alamıyolar anlamına gelmiyor. Şuan mevcut,çalışan başka filtre var mı?
150 Litre Akvaryum Bitki Gelişim Problemi
Selamlar, pipo filtreniz, hava çıkarmaya devam ederse, black beard algae oluşumu an meselesi. Co2 verilen tanka ekstra oksijen verilmez.
Selamlar, pipo filtreniz, hava çıkarmaya devam ederse, black beard algae oluşumu an meselesi. Co2 verilen tanka ekstra oksijen verilmez.
SON MESAJLAR
- 400 Litre Akvaryum Su Kaçırıyor berat76, 02:49
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Fh-1904 Yedek Parça LeafyAqua, 02:02
Filtreleme Seçenekleri - Balıklarım Uzun Zamandır Çok Korkuyorlar JujuSeri, 01:52
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Geniz Yakan Koku alp3r, 00:38
Bitki Akvaryumları Genel - Amazon Molly Ehtiyar, 00:17
Canlı Doğuranlar - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 23:29
Yeni Üye Forumu - Yerli Sularda A. Mento Bulduk Rafayel, 23:01
Diğer Tatlı Su Canlıları - İlk Defa Lapistes Besliyorum BerkBey, 21:54
Yeni Üye Forumu - Neolamprologus Multifasciatus sorbiek, 21:42
Tanganyika Cichlidleri Tanıtımı - Yeniden Bitkili Tanka Dönüş nagmus, 21:09
Akvaryum Tanıtımı - Dıy Peltierli Termostatlı Akvaryum Soğutucu Deneme koray ulusoy, 18:35
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Gül Bitkim Neden Soluyor? erkanmazici, 18:31
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Amatör balıkçı, 15:57
Kedi Balıkları Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:16
Akvaryum Tanıtımı - Betta Yanına Nano Balık Mı, Yeni Tank Mı? NotEvenBeginner, 14:40
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Lepistes Hobicisi Olmak İstiyorum User1881, 11:05
Yeni Üye Forumu - Sobo Sf 550f Bypass Sorunu mustafakrml, 09:41
Filtreleme Seçenekleri - Halsiz Ve Denge Problemi Olan Balığım mustafakrml, 09:35
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumcu Önerisi Cyber_Scout, 07:50
Yeni Üye Forumu - Yeni Başladım Ve Birçok Hata Yaptım egemenc, 03:47
Yeni Üye Forumu - Özel Tür Lepistes Nerden Bulabilirim? farmany, 00:02
Yeni Üye Forumu - 80x50x25cm Akvaryum İçin 4mm Cam? GhostKoi, 22:42
Yeni Üye Forumu - Aquael Ultramax 1500 Uğultu Islık Sesi Burakaydn, 22:25
Filtreleme Seçenekleri - Nitrit Seviyesi pianoƒish, 22:11
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Karides Tankı alp3r, 19:19
Akvaryum Tanıtımı - Deep Sea coolbites, 18:19
Akvaryum Tanıtımı - Bu Nedir capodicapii, 17:53
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Tür Önerisi JujuSeri, 17:46
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Denizli Akvaristleri ve Akvaryumcuları H4S4N, 17:22
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sıvı Gübre Ne Kadar Kullanılması Gerek ? LeafyAqua, 15:11
Taban ve Gübreleme - 10 Yıl Aradan Sonra.. kocoglu, 14:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Flowerhorn Çifti Hsrt, 07:01
Orta ve Kuzey Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Yeni Kurulan Akvaryumda Oluşan Sorun Sekizo, 01:57
Yeni Üye Forumu - Evden Uzaktayım... Tortuga7, 00:46
Yeni Üye Forumu - Lampeye Killifish,pseudomogil Gertrude Akvaryumu Senaquatics, 23:54
Akvaryum Tanıtımı - Karides + Sivrisinek Rasbora? Senaquatics, 23:36
Omurgasızlar - Ankara Betta Satan Akvaryumcu Önerisi Talhaa0, 22:27
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Camının Birleşimindeki Lekeler KaaNeet, 21:53
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Vatozumun Türü Nedir? Ehtiyar, 21:09
Cinsiyet ve Tür Belirleme - İç Filtre Motoru Erdinc.B, 19:22
Yeni Üye Forumu - Japon Balığının Pulları Kaparmış ahmetfiratozkaya, 15:16
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu ogurcay, 15:02
Akvaryum Tanıtımı - Seachem Stability Hk. İlksen Şahin, 14:26
Yeni Üye Forumu - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı MelihSvS, 12:48
Akvaryum Tanıtımı - Karideslerim Neden Öldü 🪦⚰️ riderfish, 10:18
Omurgasızlar - Akvaryum İçin Kum Önerisi Orhan76, 09:14
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - İstanbul’da Discus Umutoty, 08:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 03:06
Akvaryum Tanıtımı - Elma Saylangozu Hakkında Yardım Eder Misiniz ? Sekizo, 01:14
Yeni Üye Forumu - Sobo 901f Ultra Viole 800 Lt urzais, 20:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ultra Clear Cam Akvaryum Furkann 06:10
- 100cm Akvaryum Arıyorum sarunas 04:12
- Fluval Fx6 Dış Filtre (sadece 6 Ay Kullanıldı) idiopatik 02:07
- Saf Kan Endler ENDLERIUM07 01:47
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 00:44
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:27
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 00:23
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 00:23
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:36
- Tayvan Bee M510 22:50
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 22:50
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:42
- Christmass Moss emregungor 22:20
- Myriophyllum Tuberculatum emregungor 22:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 22:19
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 22:19
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 21:44
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 21:44
- Yunus Ciklet Uygun Fiyat Kaliteli Yavru UKSTUDIO 21:41
- Creaqua Gübre Seti + Flora Carbon + Af Red Boost UKSTUDIO 21:41
- L144 Blueice Dişiler hero14 21:36
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 21:21
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 21:21
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 21:20
- 🌿 Akvaryum Gübreleri🌲 Npk➕️ Fe➕ Excel kilic88 21:19
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 21:02
- L144 Longfin Yavrular ÖĞRÜNÇ 20:52
- Afrika Cichlidleri devito 20:42
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 20:37
- Karışık Karides- Lepistes Otu Ea1905 20:10
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 19:45
- Hobiye Son.malzemeleri Satıyorum. Update-02/05/26 osmandbnl 18:54
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:22
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:22
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:22
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:00
- Rotala Red/green,sessiflora,tilki Kuyruğu, Moss iori86 14:57
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 14:23
- Frogbit - Su Üstü Bitkisi 10 Tl Dikkat! ALTEMUR 14:22
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 13:33
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:20
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:20
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:20
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:20
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:20
- Hobiyi Bıraktım SJess 13:11
- Yati Kökü- Lily Pipe - Co2 İnce Ayar Vanası - Co2 Mehari 12:55
- Medaka Yavruları ternapi 12:44
- L144 Mavi Göz Vatozlar Kalite Beslemek İsteyenlere FULL RED MEHMET 12:14
KULLANICILAR
- 27 Online Kullanıcı, 15 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

