ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
realbeck
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Ocak 2013 23:05
Son Ziyaret:
06 Ekim 2013 13:53
Toplam Mesaj:
16 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yiğitcan Malay
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1988
Yaş:
38
İl:
Trabzon
Meslek:
memur
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yiğitcan Malay
SON 10 MESAJI
blue topaz lepistesimin ölümü
Fotoğraf:
Canlıdaki Belirtiler: Bir gece bende kaldığı için herhangi bir belirti göremedşm
Akvaryum Kapasitesi (litre):75 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 4 adet plati,2 adet çöpçü,1 cüce vatoz,4-5 adet elma salyangoz,6 adet katil salyangoz..ve sayısını tam olarak bilmediğim 30 a yakın lepistes
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): sadece değer olarak sıcaklığı verebilirim 26
Filitrasyon:iç filtre kullanıyorum
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: kullanmadım
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) : Haftada bir % 10 su değişimi..tatlı kaşığının çok fazla doldurmadan tuz atıyorum..
İyi günler
Dün forumda tanıştığım bir arkadaşımdan lepistes ve salyangoz aldım..Sağolsun kendisi çok ilgilendi bana güzel bilgiler verdi..Bende bir heves eve geldim balıklar suya alışsınlar diye yarım saat suya koymadan üstünde bıraktım..Sonrasın da akvaryuma aldım ve izlemeye başladım.Gece boyu herhangi bir sıkıntı yoktu.Ama annem sabah namazı vaktinde baktığında Blue topazın hareketsiz suyun dibinde durduğunu görmüş ve bende gece çalıştığım için haberim olmadı gerçi olsa ne gelirdi elden ama moralim acayip bozuldu benim akvaryumumun en değerli balığı olmuştu.İlerde aynı şeylerle karşılaşmak için ne yapmalıyım?Ya da farketmeden bir hatam olduysa bana yardımcı olurmusunuz..
realbeck 2013-03-28 21:55:23
Fotoğraf:
Canlıdaki Belirtiler: Bir gece bende kaldığı için herhangi bir belirti göremedşm
Akvaryum Kapasitesi (litre):75 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 4 adet plati,2 adet çöpçü,1 cüce vatoz,4-5 adet elma salyangoz,6 adet katil salyangoz..ve sayısını tam olarak bilmediğim 30 a yakın lepistes
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): sadece değer olarak sıcaklığı verebilirim 26
Filitrasyon:iç filtre kullanıyorum
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: kullanmadım
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) : Haftada bir % 10 su değişimi..tatlı kaşığının çok fazla doldurmadan tuz atıyorum..
İyi günler
Dün forumda tanıştığım bir arkadaşımdan lepistes ve salyangoz aldım..Sağolsun kendisi çok ilgilendi bana güzel bilgiler verdi..Bende bir heves eve geldim balıklar suya alışsınlar diye yarım saat suya koymadan üstünde bıraktım..Sonrasın da akvaryuma aldım ve izlemeye başladım.Gece boyu herhangi bir sıkıntı yoktu.Ama annem sabah namazı vaktinde baktığında Blue topazın hareketsiz suyun dibinde durduğunu görmüş ve bende gece çalıştığım için haberim olmadı gerçi olsa ne gelirdi elden ama moralim acayip bozuldu benim akvaryumumun en değerli balığı olmuştu.İlerde aynı şeylerle karşılaşmak için ne yapmalıyım?Ya da farketmeden bir hatam olduysa bana yardımcı olurmusunuz..
hayatımda ilk balık deneyimi
Arkadaşlar akvaryumum da 2 aydır herşey normal gidiyordu ama son 2 haftadır ölümler başladı.Biri kuyruk erimesi sonucunda öldü diğerinin sebebini bilemiyorum ama akvaryumum da Neon da var ve bir tanesinin kuyruk kısmında ve sırt yüzgecinde erime söz konusu..Her hafta su değişimi yapıyorum % 20 gibi bir oranda.Arada bir tatlı kaşığı kadar tuz göküyorum.Bitkili bir akvaryum olduğu için dip temizlik hiç yapmadım..Yavru akvaryumuna aldığım hamile balığımda doğum yaptı ama 10 taneyi geçmedi yarısı ölü doğdu diğerleride çok canlı durmuyorlar..yanlış yaptığım birşey mi var acaba.Biri bana bu konuda yardımcı olabilir mi?
Arkadaşlar akvaryumum da 2 aydır herşey normal gidiyordu ama son 2 haftadır ölümler başladı.Biri kuyruk erimesi sonucunda öldü diğerinin sebebini bilemiyorum ama akvaryumum da Neon da var ve bir tanesinin kuyruk kısmında ve sırt yüzgecinde erime söz konusu..Her hafta su değişimi yapıyorum % 20 gibi bir oranda.Arada bir tatlı kaşığı kadar tuz göküyorum.Bitkili bir akvaryum olduğu için dip temizlik hiç yapmadım..Yavru akvaryumuna aldığım hamile balığımda doğum yaptı ama 10 taneyi geçmedi yarısı ölü doğdu diğerleride çok canlı durmuyorlar..yanlış yaptığım birşey mi var acaba.Biri bana bu konuda yardımcı olabilir mi?
hayatımda ilk balık deneyimi
Arkadaşlar biraz önce akvaryumda bitkilerin dibinde bir hareketlilge rastladım..farklı bir canlı vardı..forumda arastirdigima göre katil salyangoz..bu akvaryumda da mi oluştu yoksa bitkiler aracılığıyla mi gelmiştir?
Arkadaşlar biraz önce akvaryumda bitkilerin dibinde bir hareketlilge rastladım..farklı bir canlı vardı..forumda arastirdigima göre katil salyangoz..bu akvaryumda da mi oluştu yoksa bitkiler aracılığıyla mi gelmiştir?
hayatımda ilk balık deneyimi
[QUOTE=EskiHobici]Eski tecrübelerim beni yanıltmıyorsa %99 kılıçlar diyebilirim [/QUOTE]
Beni de kuşkulandırıyor.Ama canlı doğuranlar kuyruk filan yemezmiş..
[QUOTE=EskiHobici]Eski tecrübelerim beni yanıltmıyorsa %99 kılıçlar diyebilirim [/QUOTE]
Beni de kuşkulandırıyor.Ama canlı doğuranlar kuyruk filan yemezmiş..
hayatımda ilk balık deneyimi
Arkadaşlar iyi günler..
Bu sabah kalktığımda erkek lepistesimin kuyruğu yenmiş durumdaydı..Hangi balık saldırmıştır nasıl belirleyebilirim? 3 tane kılıçkuyruk 4 tane platy var..Akvaryumun genellikle agresif balığı kılıçkuyruğun dişileri..Hangisi olduğunu belirleyebilirsem akvaryumcuya gidecek balıkları telef etmeden..
Ayrıca bu balığın sağlığı için ne yapabilirim?

Arkadaşlar iyi günler..
Bu sabah kalktığımda erkek lepistesimin kuyruğu yenmiş durumdaydı..Hangi balık saldırmıştır nasıl belirleyebilirim? 3 tane kılıçkuyruk 4 tane platy var..Akvaryumun genellikle agresif balığı kılıçkuyruğun dişileri..Hangisi olduğunu belirleyebilirsem akvaryumcuya gidecek balıkları telef etmeden..
Ayrıca bu balığın sağlığı için ne yapabilirim?

hayatımda ilk balık deneyimi
[QUOTE=Umut Başar] Hava motorun varsa bi pipo filtre edinebilirsin. Yavrular için en iyisi pipo filtredir. Fiyatları 5-10 tl arasında değişiyor. Birde hava motoru lazım gelecek pipo için. Onun da ucuz yolluları var 10 tl gibi. eğer alabilirsen çok iyi olur. Çünkü meraklı yavrular bazen stop haldeki filtrenin ağazından içine kaçabiliyor. Elektriğe taktığın vakit parçalanmış yavrular görebilme ihtimalin var. Ama havasız, filtrasyonsuz ve ısıtıcısız çok uzun süre yaşatamazsın onları.. Artemia konusuna gelince evet... İmkansız diye birşey yoktur tabi uygun şartlar sağlandığı sürece :) Forumdan Erdinç arkadaşımız var oda Lepistes sevdalısı ve Trabzonda yaşamakta. Özel msj olarak size profil linkini gönderiyorum kendisinin. Diyaloğa geçebilirsiniz. Trabzondaki malzeme tedarik edeceğiniz yerler konusunda fikir verebilir.[/QUOTE]
Malzeme almak uçuk fiyatlar olmadığı sürece alması sorun değil.Pipodan yavrular için alacağım.Artemia konusuna gelince de beni bu işi başlatan arkadaşıma danışacağım neler yapabilirim diye..Özel mesaj içinde teşekkür ederim..Yardımını alacağim:)
[QUOTE=Umut Başar] Hava motorun varsa bi pipo filtre edinebilirsin. Yavrular için en iyisi pipo filtredir. Fiyatları 5-10 tl arasında değişiyor. Birde hava motoru lazım gelecek pipo için. Onun da ucuz yolluları var 10 tl gibi. eğer alabilirsen çok iyi olur. Çünkü meraklı yavrular bazen stop haldeki filtrenin ağazından içine kaçabiliyor. Elektriğe taktığın vakit parçalanmış yavrular görebilme ihtimalin var. Ama havasız, filtrasyonsuz ve ısıtıcısız çok uzun süre yaşatamazsın onları.. Artemia konusuna gelince evet... İmkansız diye birşey yoktur tabi uygun şartlar sağlandığı sürece :) Forumdan Erdinç arkadaşımız var oda Lepistes sevdalısı ve Trabzonda yaşamakta. Özel msj olarak size profil linkini gönderiyorum kendisinin. Diyaloğa geçebilirsiniz. Trabzondaki malzeme tedarik edeceğiniz yerler konusunda fikir verebilir.[/QUOTE]
Malzeme almak uçuk fiyatlar olmadığı sürece alması sorun değil.Pipodan yavrular için alacağım.Artemia konusuna gelince de beni bu işi başlatan arkadaşıma danışacağım neler yapabilirim diye..Özel mesaj içinde teşekkür ederim..Yardımını alacağim:)
hayatımda ilk balık deneyimi
[QUOTE=Umut Başar] [QUOTE=realbeck] [QUOTE=Umut Başar] Hayırlı olsun yavrularınız. Yeni başlamanıza rağmen çok sevimli bi tank olmuş. Çok beğendim. Akvaryumunuza bir arka plan yaparsanız göze daha hoş gelecek.. Kolay gelsin. [/QUOTE]
Bu siteden aldığım bilgilerle eski akvaryumu ısıtıcıyı filan kullanarak bir şeyler yapmaya çalışıyorum..Yavrular konuda endişelerim var.Filtreyi şuan için çalıştırmıyorum.Yerdeki biriken anneden kalan yem tortuları yavrulara bir şey yapar mı?Filtr çalışsa sanki yavruları yoracak gibi..Sabah ilk işim yarulara yumurta yedirmek oldu bu da biraz suyu bulandırdı..Lepistesin dayanıklı bir balık olduğunu biliyorum ama yinede tereddüt içindeyim..Umut bey siz de uzun zamandır lepites bakımı yapıyorsunuz heralde..Farklı tavsiyeleriniz olur mu acaba..yem ilaç alet edevat?:)
[/QUOTE]
Lepsites tam aksine en hassas balıkların belkide en başında gelir. Dayanıklı değildir. Bir hastalığa yakalandımı %99 ölür. Filtreyi çalıştırmanız gerek. Havasız yaşayamazlar. Ben hiç yumurta sarısı vermiyorum balıklara. Sizin tecrübe etmiş olduğunuz gibi bende sadece bir sefer bu yumurta bulanıklığını tecrübe ettim o gün bu gündür vermiyorum. Pul yemi ezip un gibi yapıp az az verirsiniz sıkıntı yaşamazsınız. Artemia da imkanınız varsa (imkandan kastım, gerekli alet edevat) verebilirsiniz. Yumulurcasına yerler.. Hem yumurtadan çıkışlarını beklemek size ayrı bir heyecan verecektir :) Lepistesler beslenirken herşeyin aşırısından kaçınılmalı. Aşırı yemleme, aşırı su değişimi, aşırı su kirliliği, aşırı ısı değişimleri... Hepsi ayrı ayrı sıkıntıdır. Bunlara dikkat ediniz. Sık sık kayıplar vereceksiniz. Olağan şeyler bu kayıplar. Sakın hevesinizi kaybetmeyin. Lepistes besleyenler olarak bunun bilincinde olmalıyız. İlk başta önereceklerim şimdi bunlar. :) Balıklarınızla mutluluklar dilerim..[/QUOTE]
Filtreyi çalıştırsam peki hayvanların başına bir şey gelir mi?Artemia işine bende girecem yarın çarşıda bulmaya çalışcam..Kimisi yapması kolay kimisi zor diyor ama imkansız değil heralde
[QUOTE=Umut Başar] [QUOTE=realbeck] [QUOTE=Umut Başar] Hayırlı olsun yavrularınız. Yeni başlamanıza rağmen çok sevimli bi tank olmuş. Çok beğendim. Akvaryumunuza bir arka plan yaparsanız göze daha hoş gelecek.. Kolay gelsin. [/QUOTE]
Bu siteden aldığım bilgilerle eski akvaryumu ısıtıcıyı filan kullanarak bir şeyler yapmaya çalışıyorum..Yavrular konuda endişelerim var.Filtreyi şuan için çalıştırmıyorum.Yerdeki biriken anneden kalan yem tortuları yavrulara bir şey yapar mı?Filtr çalışsa sanki yavruları yoracak gibi..Sabah ilk işim yarulara yumurta yedirmek oldu bu da biraz suyu bulandırdı..Lepistesin dayanıklı bir balık olduğunu biliyorum ama yinede tereddüt içindeyim..Umut bey siz de uzun zamandır lepites bakımı yapıyorsunuz heralde..Farklı tavsiyeleriniz olur mu acaba..yem ilaç alet edevat?:)
[/QUOTE]
Lepsites tam aksine en hassas balıkların belkide en başında gelir. Dayanıklı değildir. Bir hastalığa yakalandımı %99 ölür. Filtreyi çalıştırmanız gerek. Havasız yaşayamazlar. Ben hiç yumurta sarısı vermiyorum balıklara. Sizin tecrübe etmiş olduğunuz gibi bende sadece bir sefer bu yumurta bulanıklığını tecrübe ettim o gün bu gündür vermiyorum. Pul yemi ezip un gibi yapıp az az verirsiniz sıkıntı yaşamazsınız. Artemia da imkanınız varsa (imkandan kastım, gerekli alet edevat) verebilirsiniz. Yumulurcasına yerler.. Hem yumurtadan çıkışlarını beklemek size ayrı bir heyecan verecektir :) Lepistesler beslenirken herşeyin aşırısından kaçınılmalı. Aşırı yemleme, aşırı su değişimi, aşırı su kirliliği, aşırı ısı değişimleri... Hepsi ayrı ayrı sıkıntıdır. Bunlara dikkat ediniz. Sık sık kayıplar vereceksiniz. Olağan şeyler bu kayıplar. Sakın hevesinizi kaybetmeyin. Lepistes besleyenler olarak bunun bilincinde olmalıyız. İlk başta önereceklerim şimdi bunlar. :) Balıklarınızla mutluluklar dilerim..[/QUOTE]
Filtreyi çalıştırsam peki hayvanların başına bir şey gelir mi?Artemia işine bende girecem yarın çarşıda bulmaya çalışcam..Kimisi yapması kolay kimisi zor diyor ama imkansız değil heralde

hayatımda ilk balık deneyimi
[QUOTE=TheLast] [QUOTE=realbeck] [QUOTE=DOWNSENDROMU47] Canlı doğuran türü çok hoş bir türdür.Bol yavrulu günler dilerim. İç filitredeki boruyu yukarı kaldırsanı şelale sistemi daha güzel olur,hemde balıklar sever.[/QUOTE]
Filtre suyu çok kuvvetli üflüyor bu balıkları rahatsız etmez mi?Ayrıca filtrenin kafası dışarda olmamalıymış yukardan nasıl yapabilirim?
[/QUOTE]
Filtrenizin çıkışına bağlayacağınız bir kaç boru ile suyun dışına çıkarıp sirkülasyonu doğrudan içeri vermemenizi kast etmiş sanırım. Eğer buda kafi gelmiyorsa debisi daha düşük bir filtre almanız gerekebilir. Yada hava motorunuz varsa şimdilik o daha rahat olur hemde debi ve sirkülasyon sorunu yaratmaz yavrular için.
[/QUOTE]
Ana akvaryumda bu boruyu kullanıyorum ama tamamiyle arka cama çevrilmiş durumda suyun yüzeyinde biraz dalga yapıyor o kadar..çevirdiğim taktirde akvaryumda uzak bölgede yüzüyolar balıklar özgür olamıyorlar..Yavru akvaryumum daki filtrenin de kuvveti fazla onlara pipo filtre önerdiler muhtemelen onu alcağım..
[QUOTE=TheLast] [QUOTE=realbeck] [QUOTE=DOWNSENDROMU47] Canlı doğuran türü çok hoş bir türdür.Bol yavrulu günler dilerim. İç filitredeki boruyu yukarı kaldırsanı şelale sistemi daha güzel olur,hemde balıklar sever.[/QUOTE]
Filtre suyu çok kuvvetli üflüyor bu balıkları rahatsız etmez mi?Ayrıca filtrenin kafası dışarda olmamalıymış yukardan nasıl yapabilirim?
[/QUOTE]
Filtrenizin çıkışına bağlayacağınız bir kaç boru ile suyun dışına çıkarıp sirkülasyonu doğrudan içeri vermemenizi kast etmiş sanırım. Eğer buda kafi gelmiyorsa debisi daha düşük bir filtre almanız gerekebilir. Yada hava motorunuz varsa şimdilik o daha rahat olur hemde debi ve sirkülasyon sorunu yaratmaz yavrular için.
[/QUOTE]
Ana akvaryumda bu boruyu kullanıyorum ama tamamiyle arka cama çevrilmiş durumda suyun yüzeyinde biraz dalga yapıyor o kadar..çevirdiğim taktirde akvaryumda uzak bölgede yüzüyolar balıklar özgür olamıyorlar..Yavru akvaryumum daki filtrenin de kuvveti fazla onlara pipo filtre önerdiler muhtemelen onu alcağım..
hayatımda ilk balık deneyimi
[QUOTE=DOWNSENDROMU47] Canlı doğuran türü çok hoş bir türdür.Bol yavrulu günler dilerim. İç filitredeki boruyu yukarı kaldırsanı şelale sistemi daha güzel olur,hemde balıklar sever.[/QUOTE]
Filtre suyu çok kuvvetli üflüyor bu balıkları rahatsız etmez mi?Ayrıca filtrenin kafası dışarda olmamalıymış yukardan nasıl yapabilirim?
[QUOTE=DOWNSENDROMU47] Canlı doğuran türü çok hoş bir türdür.Bol yavrulu günler dilerim. İç filitredeki boruyu yukarı kaldırsanı şelale sistemi daha güzel olur,hemde balıklar sever.[/QUOTE]
Filtre suyu çok kuvvetli üflüyor bu balıkları rahatsız etmez mi?Ayrıca filtrenin kafası dışarda olmamalıymış yukardan nasıl yapabilirim?
hayatımda ilk balık deneyimi
[QUOTE=Umut Başar] Hayırlı olsun yavrularınız. Yeni başlamanıza rağmen çok sevimli bi tank olmuş. Çok beğendim. Akvaryumunuza bir arka plan yaparsanız göze daha hoş gelecek.. Kolay gelsin. [/QUOTE]
Bu siteden aldığım bilgilerle eski akvaryumu ısıtıcıyı filan kullanarak bir şeyler yapmaya çalışıyorum..Yavrular konuda endişelerim var.Filtreyi şuan için çalıştırmıyorum.Yerdeki biriken anneden kalan yem tortuları yavrulara bir şey yapar mı?Filtr çalışsa sanki yavruları yoracak gibi..Sabah ilk işim yarulara yumurta yedirmek oldu bu da biraz suyu bulandırdı..Lepistesin dayanıklı bir balık olduğunu biliyorum ama yinede tereddüt içindeyim..Umut bey siz de uzun zamandır lepites bakımı yapıyorsunuz heralde..Farklı tavsiyeleriniz olur mu acaba..yem ilaç alet edevat?:)
[QUOTE=Timsah35]İlk balık deneyimi ama gayet profyonelce olmuş. Yavrularınızı sağlıklı büyütmenizi dilerim...[/QUOTE]
İlk deneyimim şu an için iyi gidiyor ama tam doğruları gerçekleştiriyor muyum onu bilemiyorum:)İnşallah sağlıklı yavrular olur..
realbeck 2013-02-25 14:49:46
[QUOTE=Umut Başar] Hayırlı olsun yavrularınız. Yeni başlamanıza rağmen çok sevimli bi tank olmuş. Çok beğendim. Akvaryumunuza bir arka plan yaparsanız göze daha hoş gelecek.. Kolay gelsin. [/QUOTE]
Bu siteden aldığım bilgilerle eski akvaryumu ısıtıcıyı filan kullanarak bir şeyler yapmaya çalışıyorum..Yavrular konuda endişelerim var.Filtreyi şuan için çalıştırmıyorum.Yerdeki biriken anneden kalan yem tortuları yavrulara bir şey yapar mı?Filtr çalışsa sanki yavruları yoracak gibi..Sabah ilk işim yarulara yumurta yedirmek oldu bu da biraz suyu bulandırdı..Lepistesin dayanıklı bir balık olduğunu biliyorum ama yinede tereddüt içindeyim..Umut bey siz de uzun zamandır lepites bakımı yapıyorsunuz heralde..Farklı tavsiyeleriniz olur mu acaba..yem ilaç alet edevat?:)
[QUOTE=Timsah35]İlk balık deneyimi ama gayet profyonelce olmuş. Yavrularınızı sağlıklı büyütmenizi dilerim...[/QUOTE]
İlk deneyimim şu an için iyi gidiyor ama tam doğruları gerçekleştiriyor muyum onu bilemiyorum:)İnşallah sağlıklı yavrular olur..
SON MESAJLAR
- Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
KULLANICILAR
- 86 Online Kullanıcı, 47 Üye
Online Kullanıcılar
Kuduoglu,
Koksal Gurkan,
florasan,
sina cen,
nazemert,
Öğretmen Ali,
forthehordex,
ternapi,
yeekim,
Abidin Acun,
DigitalPen,
0rnn,
Hoppala,
tukabu,
nniiaa,
MiSoSiKiaN,
OKIRATLI,
Urar,
EKAR,
layper,
JujuSeri,
Leo,
altuntasseref,
osmandbnl,
osmangunay,
Frkn,
Ancalagon,
alperibis,
Manguday,
YAYD06,
DenizOlsam,
enginhayta,
mutlubaba,
Mustafasesen,
Rafayel,
Ercankurt,
şansal,
Thunderbird,
reano,
Bozajuniors,
gryzopodemnoe oboryd,
sinor,
uurcan,
Brkgrsy,
Ylmzuslu,
fffurkan9,
Savas37,
İnci Kefali,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
