ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
altum123
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
16
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Eylül 2025 02:28
Son Ziyaret:
4 Saat 51 Dakika önce
Toplam Mesaj:
76 [0.29 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
31 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
1
BİLGİLER
Ad Soyad:
Asım
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kütahya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
.
SON 10 MESAJI
Orionled D Wrgb Kullananlar
[QUOTE=Eyyubican][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244342/180520262356291.jpg[/IMG]
10 gündür kullanıyorum Pinnatifida’nın buceplerin kırmızıya döndüğünü görünce hemen Proserpinaca palustris cuba ve reineckii mini sipariş ettim[:D][/QUOTE]
Akvaryumunuz çok şık duruyor tebrik ederim.
Isınma durumu nasıl hocam birde % kaç güçte kullanıyorsunuz
[QUOTE=Eyyubican][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244342/180520262356291.jpg[/IMG]
10 gündür kullanıyorum Pinnatifida’nın buceplerin kırmızıya döndüğünü görünce hemen Proserpinaca palustris cuba ve reineckii mini sipariş ettim[:D][/QUOTE]
Akvaryumunuz çok şık duruyor tebrik ederim.
Isınma durumu nasıl hocam birde % kaç güçte kullanıyorsunuz
İnline Difüzör Hk.
[QUOTE=gattar5050]Linkini attığınız ürünün benzer modelini bende kullanıyorum. Aquario markasınında aynı seti var hatta inline difizörüde bu hatta dahil edebiliyorsunuz. ‘’Aquario neo mixer’’ diye aratırsanız google da karşınıza çıkar. Ben direk bu markayı öneririm. Sizin linkini attığınız Aquapro markasının mixer gibi bir ürünü yok maalesef. Sorduğunuz soruya gelicek olursak evet yüzey temizleyici kısmından bir miktar CO2 kaçıyor. Lakin diğer yüzey emicilere göre daha az çünkü nispeten daha düşük bir güç ile çalışıyor. [/QUOTE]
Güzel bir ürüne benziyor hocam fiyatı inline a görede uygun, bende fluval 307 dış filtre var biliyorsunuz fluvalin hortumları diğer filtrelerden farklı, 16/22 mm hortum ve buna uygun emiş basış takımı alacağım fakat söylediğiniz mixerin m ve l bedenlerini buldum onlarda 13 ve 17 mm borulara uygundur diyor, benim 16/22 ye hangisi uyar bilemedim, sizin hortumun çapını, hangi emiş basış takımını kullandığınızı ve hangi beden mixeri aldığınızı öğrenebilir miyim?
Teşekkürler.
[QUOTE=gattar5050]Linkini attığınız ürünün benzer modelini bende kullanıyorum. Aquario markasınında aynı seti var hatta inline difizörüde bu hatta dahil edebiliyorsunuz. ‘’Aquario neo mixer’’ diye aratırsanız google da karşınıza çıkar. Ben direk bu markayı öneririm. Sizin linkini attığınız Aquapro markasının mixer gibi bir ürünü yok maalesef. Sorduğunuz soruya gelicek olursak evet yüzey temizleyici kısmından bir miktar CO2 kaçıyor. Lakin diğer yüzey emicilere göre daha az çünkü nispeten daha düşük bir güç ile çalışıyor. [/QUOTE]
Güzel bir ürüne benziyor hocam fiyatı inline a görede uygun, bende fluval 307 dış filtre var biliyorsunuz fluvalin hortumları diğer filtrelerden farklı, 16/22 mm hortum ve buna uygun emiş basış takımı alacağım fakat söylediğiniz mixerin m ve l bedenlerini buldum onlarda 13 ve 17 mm borulara uygundur diyor, benim 16/22 ye hangisi uyar bilemedim, sizin hortumun çapını, hangi emiş basış takımını kullandığınızı ve hangi beden mixeri aldığınızı öğrenebilir miyim?
Teşekkürler.
İnline Difüzör Hk.
[QUOTE=Cyber_Scout]Yüzey temizleyici (surface skimmer) dış filtre su giriş kısmına bağlanır.
Inline co² difüzör çıkış hortumuna bağlanır.
Gaz suda çözünür. Bitkiler tüketir . Atık gazlar akvaryum su yüzeyinden atmosfere geçer.[/QUOTE]
Bende o şekilde biliyordum ama en üstte attığım linkte çıkış kısmına bağlanmış.
[QUOTE=Cyber_Scout]Yüzey temizleyici (surface skimmer) dış filtre su giriş kısmına bağlanır.
Inline co² difüzör çıkış hortumuna bağlanır.
Gaz suda çözünür. Bitkiler tüketir . Atık gazlar akvaryum su yüzeyinden atmosfere geçer.[/QUOTE]
Bende o şekilde biliyordum ama en üstte attığım linkte çıkış kısmına bağlanmış.
İnline Difüzör Hk.
[QUOTE=CoryCory]İnline difüzörü hortuma takacaksınız efenim doğru takarsanız kaçak olmaz, kalitesiz hortum kullanmayın. Youtubeda binlerce bağlantı videosu mevcut, alacağınız markanın bağlantısını yapan birileri mutlaka vardır. Bulamadığınız taktirde ben elimdeki ile size görsel paylaşırım. [/QUOTE][QUOTE=Cyber_Scout]
Co² kaçağından kastınız nedir?[/QUOTE]
Teşekkür ederim.
Sormak istediğim şuydu aslında, alacağım basış borusunun üzerde yüzey temizleyici var, inline difizörün çözdüğü co2, basış borusuna gelince bu yüzey temizleyiciden yukarıya kaçar mı?
Almayı düşündüğüm hortum bu.
https://www.bettamarketim.com.tr/16-22-dis-filtre-hortumu-seffaf
[QUOTE=CoryCory]İnline difüzörü hortuma takacaksınız efenim doğru takarsanız kaçak olmaz, kalitesiz hortum kullanmayın. Youtubeda binlerce bağlantı videosu mevcut, alacağınız markanın bağlantısını yapan birileri mutlaka vardır. Bulamadığınız taktirde ben elimdeki ile size görsel paylaşırım. [/QUOTE][QUOTE=Cyber_Scout]
Co² kaçağından kastınız nedir?[/QUOTE]
Teşekkür ederim.
Sormak istediğim şuydu aslında, alacağım basış borusunun üzerde yüzey temizleyici var, inline difizörün çözdüğü co2, basış borusuna gelince bu yüzey temizleyiciden yukarıya kaçar mı?
Almayı düşündüğüm hortum bu.
https://www.bettamarketim.com.tr/16-22-dis-filtre-hortumu-seffaf
İnline Difüzör Hk.
[QUOTE=Cyber_Scout]Inline yani filtre su çıkış hattına co² difüzör bağladığınızda; co² hortumdaki su akışı içerisinde çözünmüş olacaktır.
Yüzey emici; yüzeyi temizleyecek ve gaz alışverişi için temizlik yapacaktır.
Co² ölçümü yapan co² indikatörü ile hatta verdiğiniz gazın sudaki doygunluğunı ölçmeniz şart.[/QUOTE]
Teşekkür ederim.
Peki basma hattındaki yüzey temizleyiciden co2 kaçağı olur mu?
[QUOTE=Cyber_Scout]Inline yani filtre su çıkış hattına co² difüzör bağladığınızda; co² hortumdaki su akışı içerisinde çözünmüş olacaktır.
Yüzey emici; yüzeyi temizleyecek ve gaz alışverişi için temizlik yapacaktır.
Co² ölçümü yapan co² indikatörü ile hatta verdiğiniz gazın sudaki doygunluğunı ölçmeniz şart.[/QUOTE]
Teşekkür ederim.
Peki basma hattındaki yüzey temizleyiciden co2 kaçağı olur mu?
Isıtıcı Ne Alabilirim
Bende de var rs ısıtıcı, 26 ya ayarlıyorum 28 yapıyor, az daha ekleyip tetra alabilirsiniz
Bende de var rs ısıtıcı, 26 ya ayarlıyorum 28 yapıyor, az daha ekleyip tetra alabilirsiniz
İnline Difüzör Hk.
Herkese iyi hobiler.
Akvaryumuma inline difüzör ile birlikte bu emiş basış takımını eklemek istiyorum fakat basış borusunun üstündeki yüzey temizleyiciden karbondioksit kaçağı olur mu?
Son olarak yüzey temizleyiciler benim bildiğim kadarıyla emiş borusunun üzerinde oluyor, basış borusunda ki nasıl temizlik yapar onu anlayamadım.
Şimdiden teşekkürler.
https://www.bettamarketim.com.tr/aquapro-flow-16mm-16-22-mm-dis-filtre-cam-emis-basis-borusu-seti-su-ustu-skimmerli-premium-serisi
Herkese iyi hobiler.
Akvaryumuma inline difüzör ile birlikte bu emiş basış takımını eklemek istiyorum fakat basış borusunun üstündeki yüzey temizleyiciden karbondioksit kaçağı olur mu?
Son olarak yüzey temizleyiciler benim bildiğim kadarıyla emiş borusunun üzerinde oluyor, basış borusunda ki nasıl temizlik yapar onu anlayamadım.
Şimdiden teşekkürler.
https://www.bettamarketim.com.tr/aquapro-flow-16mm-16-22-mm-dis-filtre-cam-emis-basis-borusu-seti-su-ustu-skimmerli-premium-serisi
Orionled D Wrgb Kullananlar
Merhaba arkadaşlar, memnun musunuz üründen?
Merhaba arkadaşlar, memnun musunuz üründen?
Armatürk 2200h Kullanan Var Mı?
[QUOTE=abstract07]Benim akvaryumun yüksekliği 40 cm üstten kuşak var tamamına da su doldurmuyorum yani ortalama 30-33 cm yükseklikte su vardır. Bu armatürü satın aldım biraz önce. Zemin bitkileri de bakmak istiyorum. Sizce işe yarar mı?[/QUOTE]
Zayıf bir ışık ben memnun kalmadım par değeri zayıf muhtemelen o fiyata powerled yaptırdım çok verimli oldu.
[QUOTE=abstract07]Benim akvaryumun yüksekliği 40 cm üstten kuşak var tamamına da su doldurmuyorum yani ortalama 30-33 cm yükseklikte su vardır. Bu armatürü satın aldım biraz önce. Zemin bitkileri de bakmak istiyorum. Sizce işe yarar mı?[/QUOTE]
Zayıf bir ışık ben memnun kalmadım par değeri zayıf muhtemelen o fiyata powerled yaptırdım çok verimli oldu.
Armatürk 2200h Kullanan Var Mı?
[QUOTE=abstract07]
Merhaba armatürü kullanıyor musunuz? Tecrübelerinizi yazar mısınız? [/QUOTE]
1 ay 50 cm yükseklikte akvaryumda kullandım memnun kalmadım powerlede geçtim.
[QUOTE=abstract07]
Merhaba armatürü kullanıyor musunuz? Tecrübelerinizi yazar mısınız? [/QUOTE]
1 ay 50 cm yükseklikte akvaryumda kullandım memnun kalmadım powerlede geçtim.
SON MESAJLAR
- L144 Karın Şişmesi akvarist10UR, 19:03
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun JujuSeri, 18:19
Canlı Doğuranlar - Yeni Bir Kurulum ogurcay, 18:12
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulumum 2. Ayını Tamamladı Sizce Nasıl? ogurcay, 18:11
Akvaryum Tanıtımı - 55 Litre Caridina Akvaryumu – Baştan Sona Kurulum Django, 17:47
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Hobicisi Olmak İstiyorum Killicory, 15:33
Yeni Üye Forumu - Ankara Akvaryumcu Öneri EmiirKaan, 15:16
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Su Mercimeği Üretimi MasterChiefHakan, 15:08
Bitki Akvaryumları Genel - İlk Defa Lapistes Besliyorum aquaticathearmi, 13:24
Yeni Üye Forumu - Karides İçin Canlı Yem Olur Mu? TuRKeR, 13:16
Omurgasızlar - Yosun Sorunu aquaticathearmi, 13:11
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Balık Ölümleri aquaticathearmi, 12:48
Yeni Üye Forumu - Axolotl Tedavi cmoakcay, 12:36
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Canlı Nedir? MasterChiefHakan, 11:51
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Esp Tabanlı Akıllı Işık Ve Sıcaklık Ölçüm Sistemi NightWist, 11:48
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yeni Akvaryum Kurulumu yderinn, 11:12
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Ciklette Keşfedilen Yeni Bir Tür Parazit Orhan76, 10:45
Makaleler ve Tercümeler - Sobo Sf 550f Bypass Sorunu MrAnason, 08:59
Filtreleme Seçenekleri - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum Cyber_Scout, 00:17
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Astronotların Cinsiyeti Resimli fffurkan9, 23:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - 84l Lepistes Akvaryumunda Filtre Önerisi LeafyAqua, 18:24
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 17:14
Akvaryum Tanıtımı - Doğada Koi Balığı Yaşar Mı? Neothauma, 15:52
Yeni Üye Forumu - Türkiye Lepistes Evi serkancilek, 14:48
Akvaryum Dünyasından Haberler - Balığımdaki Apseler EmiirKaan, 10:40
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bir Hastalık Mı MasterChiefHakan, 10:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Cüce Vatozda Yumurta? Cyber_Scout, 09:33
Kedi Balıkları Forumu - Mıknatısla Artemia Ayırma MertSoyumert, 08:14
Malzemeler ve Yemler Forumu - 117 Litre Basit Bitkili Ve Tetra Akvaryumu Hsrt, 06:25
Akvaryum Tanıtımı - Green Terror Cinsiyet Ayrımı ve Ağız Kavgası mareq, 01:27
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Aynı Varyetenin Çifti Mi mareq, 01:08
Cinsiyet ve Tür Belirleme - sera super peat torf √olkaπ, 21:02
Filtreleme Seçenekleri - Yeni Bir Tür Lepistes pianoƒish, 19:24
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Flowerhorn Alımı LeafyAqua, 17:23
Orta ve Kuzey Amerikan Cichlidleri - Akvaryum Nasıl DY1903, 17:07
Yeni Üye Forumu - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 16:35
Güney Amerikan Cichlidleri - Astronot Ve Çöpçü fffurkan9, 15:24
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Dıy Peltierli Termostatlı Akvaryum Soğutucu Deneme LeafyAqua, 14:11
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yerli Sularda A. Mento Bulduk Killicory, 13:44
Diğer Tatlı Su Canlıları - Axolotllarim Kargodan Geldi mmiracm, 13:20
Yeni Üye Forumu - Atakan Petshop Güvenilir Mi? Goldfish2000, 13:10
Yeni Üye Forumu - 117 Litre Akvaryumu Sunta Tv Sehpası Taşır Mı Me0, 10:40
Yeni Üye Forumu - 🎧 Şu Anda Ne Dinliyorsunuz? | Bir Forum Klasiği ツ Jotunheim, 09:16
Forum ve Site Hakkında - Su Arıtma Cihazı Hk Oozer3466, 08:54
Akvaryum Bilimi - İmparator Tetra Sürekli Neonları Kovalıyor Srknatmn, 06:40
Amerikan Tetraları - İç Parazit Tedavisi Fatih_hakankaan, 00:55
Hastalıklar ve İlaçlar - Tanecikler Cyber_Scout, 00:52
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Channa Pulchra Yemleme Hakkında bor31, 00:34
Labirentliler - Nano Jungle Kaan Frt, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Balığım Dropsy Mi Cyber_Scout, 22:22
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Satılık Akvaryumlar (390l Ve 123l) Ve Malzemeler Deathgrip 19:04
- Channa Aurantimaculata (32cm), Bitki, Nerite Snail Deathgrip 19:04
- Akvaryum Malzemeleri Blackpearl34 18:33
- Rainbow Çift Ve Severum Erkek aires 18:12
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 17:56
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:47
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:44
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:44
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:44
- Exel , Ramshorm , Bitki , Karides CevdetSERBEST 17:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 17:34
- Moss Teli CevdetSERBEST 17:34
- Acil Satılık Tetra Ex 600 Plus Dış Filtre Legionsgamer 17:15
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 16:51
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 16:51
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 16:33
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 16:33
- Anubias. Tek Fiyat 400₺ (nana 200₺) propecia 16:33
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 16:25
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:22
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:22
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:22
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:22
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:22
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:37
- Mikrokurt Kültürü(artemia Eşdeğeri) Sınırsız Yem Kaangzkr 15:37
- Sessiliflora(20 Dal),gül 6 Dal,moss Çeşitli Sarım Kaangzkr 15:37
- Eski Sarım Mosslar 5x5 Cm Sarılı Kaangzkr 15:37
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 15:14
- Sadece Takas Selçuks 14:53
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 14:20
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 14:08
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 13:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 13:32
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 13:29
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 13:29
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 13:05
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 13:05
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 13:05
- 🌿 Akvaryum Gübreleri🌲 Npk➕️ Fe➕ Excel kilic88 12:59
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 12:59
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 12:59
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 12:40
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 12:23
- Karides Akvaryumu Aranıyor harunf 12:17
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 12:06
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 12:06
- Özel Tür Lepistes Çeşitleri Faruk57 12:03
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 11:54
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 11:38
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
HaydarGul,
osmandbnl,
ilhannnn01,
Aporetti,
aranjman,
Att19,
betta.ist,
ciways,
Corydoras.gram,
Cyber_Scout,
fikret43,
hakanmorcicek,
HarunYILDIRIM,
Hasandeniz,
JujuSeri,
kasim12,
LeafyAqua,
Legionsgamer,
lZer0l,
Mnalbayrak,
NightWist,
scorpion26,
serhan16,
UEK,
ulutasatilla,
vlkncglr,
yeekim,
zen666,
bawyerank,
Brdk64,
egecinar,
egedin,
aupqua,
hasancn,
Yağız.t,
Hoppala,
aredhelrim,
MehmetGok,
hanlarinhani,
sina cen,
Hknçkl,
Wolkan,
drtanganyika,
EKAR,
vedat79,
bysmokin,
BurakBozkurt10,
riderfish,
fffurkan9,
Denizinc,
eflatunaxoy,
reprise,
rccol,
kocoglu,
onur514,
TheDS,
√olkaπ,
omerali06,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

