ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
carson
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Temmuz 2013 14:31
Son Ziyaret:
05 Ağustos 2013 22:00
Toplam Mesaj:
21 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ercan kahraman
Doğum Tarihi:
08 Eylül 1981
Yaş:
44
İl:
Bursa
Meslek:
işçi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ne diye böbürlenip büyükleniyorsun.Doğumun bir damla su,Ölümün bir avuç toprak değil mi? H.Z Mevlana
SON 10 MESAJI
Japon balığı ithalatında ki tehlike
Geçtiğimiz günlerde gittiğim akvaryumcularda tür olarak panda japon balığı aramaktaydım.Ama malesef bulamadım.Bırakın panda japonu,diğer türlerden bulmak bile şans işi gerçekten.Nedenini sordum,aradığın panda japon balığı eylül ekim aylarında uzak doğu dan ülkemize giriş yaptığını bu mevsimde hiç bir yerde bulamayacağımı rastlamamın imkansız olduğunu söylediler.(bu hobide yeniyiz bunu da öğrenmiş olduk.)Ya diğer türler dedim?onlarda yoklar,suriye deki iç savaş yüzünden ithalat nerdeyse durma noktasına geldiğini bunun için japon balığı getirtmekte zorlandıklarını dile getirdiler.işte dostlar savaşın asıl kazananı politikacılar
olan yine dünya üzerindeki halklara
olacaktır.Savaş herşeye etki etmekte.üzülerek
yazıyorum ki biz insanlık evrensel barışı keşfedene kadar bu döngü böyle devam edecek.
Geçtiğimiz günlerde gittiğim akvaryumcularda tür olarak panda japon balığı aramaktaydım.Ama malesef bulamadım.Bırakın panda japonu,diğer türlerden bulmak bile şans işi gerçekten.Nedenini sordum,aradığın panda japon balığı eylül ekim aylarında uzak doğu dan ülkemize giriş yaptığını bu mevsimde hiç bir yerde bulamayacağımı rastlamamın imkansız olduğunu söylediler.(bu hobide yeniyiz bunu da öğrenmiş olduk.)Ya diğer türler dedim?onlarda yoklar,suriye deki iç savaş yüzünden ithalat nerdeyse durma noktasına geldiğini bunun için japon balığı getirtmekte zorlandıklarını dile getirdiler.işte dostlar savaşın asıl kazananı politikacılar
olan yine dünya üzerindeki halklara
olacaktır.Savaş herşeye etki etmekte.üzülerek
yazıyorum ki biz insanlık evrensel barışı keşfedene kadar bu döngü böyle devam edecek.Akvaryumcuların duyarsızlığı
[QUOTE=kralexxx] [QUOTE=heroglu]
[QUOTE=kralexxx] [QUOTE=heroglu]
O zaman Allah' tan İstanbul' da yaşamıyorum ben çok tokatlanırdım
[/QUOTE]
En fazla 1-2 kere tokatlarlardı sonra sende çözerdin işi, gerçi öyle olsa beraber giderdik hiç birşey olmazdı.
böyle dükkana girip o varmı bu varmı dediğin an yakalarlar hemen, bunları takmadan giriceksin bakıp inceliceksin alıyosanda sunu su paradan ver diyip alıcan.
[/QUOTE]Benim en büyük zaafımda bu.bir şey alırken hevesli davranmıyacaksın aslında,dediğin gibi takmıyacaksın alma hevesi göstermiyeceksin.esnaf milleti uyanıktır sanki aldığın ürün başka yerde yokmuş gibi davranır.bu fiyattan bulamazsın ayakları falan, aslında gezsen mutlaka daha ucuzunu bulursun.evet bugünden sonra kendimce artık bu yolu uygulucam bu fiyattan verirsen ver arkadaş işine gelirse.Cüce vatozlarımın yem yeme problemi
[QUOTE=heroglu] Akşam denedim salatalığı kesip ucuna bir vida geçirdim attım akvaryuma. Salatalık dipe çöktü, önce çöpcülerle, japonlar saldırdı ama bu saldırı kısa sürdü. Daha sonra vatozlar geldi güzel güzel yediler salatalığı. :) Vatozlar çok fazla aramıyor yemi bir canlı bitki mango kökü falan koyarsanız akvaryumun içine onun üstünde geziyorlar sanırım orada oluşan yosunları yiyorlar.[/QUOTE]Tavsiyeniz için sağolun en kısa zamanda mango kökünden edineceğim kendime.
[QUOTE=heroglu] Akşam denedim salatalığı kesip ucuna bir vida geçirdim attım akvaryuma. Salatalık dipe çöktü, önce çöpcülerle, japonlar saldırdı ama bu saldırı kısa sürdü. Daha sonra vatozlar geldi güzel güzel yediler salatalığı. :) Vatozlar çok fazla aramıyor yemi bir canlı bitki mango kökü falan koyarsanız akvaryumun içine onun üstünde geziyorlar sanırım orada oluşan yosunları yiyorlar.[/QUOTE]Tavsiyeniz için sağolun en kısa zamanda mango kökünden edineceğim kendime.
Akvaryumcuların duyarsızlığı
[QUOTE=mclyucel] Bu zaten uzun zamandır söylenen,bilinen bir akvaryumcu gerçeği.Ölü balıkları almayanlar,tüm tankı beyaz benek yapanlar,o tanktan daha balık satmaya çalışanlar neler neler.Elektrik faturası gelmesin diye kışın klima yada ısıtıcı çalıştırmayıp tropikalleri bile 10 derecede suya salan akvaryumcular malesef mevcut.Bunun üstüne kalitesiz kırmızı yemleri,ithal diye eski bir Sera kovasından çıkarıp en iyi yemler bunlar balıkların gelişiyor ise bunun sayesinde diyenler ve hatta balık aldığınızda,balığın olduğu tankın suyunu 50 kuruşa satanlar.
Tek duyarsız kaldıkları konu sizinki değil malesef.
[/QUOTE]Desenize daha bu buz dağının görünen kısmı diye.
[QUOTE=mclyucel] Bu zaten uzun zamandır söylenen,bilinen bir akvaryumcu gerçeği.Ölü balıkları almayanlar,tüm tankı beyaz benek yapanlar,o tanktan daha balık satmaya çalışanlar neler neler.Elektrik faturası gelmesin diye kışın klima yada ısıtıcı çalıştırmayıp tropikalleri bile 10 derecede suya salan akvaryumcular malesef mevcut.Bunun üstüne kalitesiz kırmızı yemleri,ithal diye eski bir Sera kovasından çıkarıp en iyi yemler bunlar balıkların gelişiyor ise bunun sayesinde diyenler ve hatta balık aldığınızda,balığın olduğu tankın suyunu 50 kuruşa satanlar.
Tek duyarsız kaldıkları konu sizinki değil malesef.
[/QUOTE]Desenize daha bu buz dağının görünen kısmı diye.
Akvaryumcuların duyarsızlığı
Ne zaman akvaryumcuların yolunu tutsam bugünlerde çok sık rastlamaya başladım.Akvaryumlarda ölü balıklar görüyorum ve malesef ben söylediğim zaman o akvaryumdaki ölü balığı alıyorlar.işin garibi akvaryumda yaşayan diğer balıklarda bir sorunun olup olmadığı hemen akıllara geliyor,duyarlı olanlarımız bu akvaryumdan mutlaka balık almıyordur.Ama üzerinde durmayanlar kalan sağlar bizimdir mantığı ile hareket edenler. ileride hobiden soğutacak balık kayıpları ile karşılaşıyorlar ve hevesle başladıkları bu hobiyi bırakıyorlar.Sözüm o ki malesef bu mesleğe ticari açıdan bakan akvaryumcuların olması oldukça üzücü bir durum.
Ne zaman akvaryumcuların yolunu tutsam bugünlerde çok sık rastlamaya başladım.Akvaryumlarda ölü balıklar görüyorum ve malesef ben söylediğim zaman o akvaryumdaki ölü balığı alıyorlar.işin garibi akvaryumda yaşayan diğer balıklarda bir sorunun olup olmadığı hemen akıllara geliyor,duyarlı olanlarımız bu akvaryumdan mutlaka balık almıyordur.Ama üzerinde durmayanlar kalan sağlar bizimdir mantığı ile hareket edenler. ileride hobiden soğutacak balık kayıpları ile karşılaşıyorlar ve hevesle başladıkları bu hobiyi bırakıyorlar.Sözüm o ki malesef bu mesleğe ticari açıdan bakan akvaryumcuların olması oldukça üzücü bir durum.
şuçlu bulundu.
[QUOTE=ademors27]Japon balıkların midesi olmadığından ne kadar versen yerler. Vatozlara yem kalmadığı için saldırabilir. Cüce vatozlar için dip yemi kullanmalısın.[/QUOTE]Sorun orda zaten japonlarda vatozlara yem kalmıyordu.bende salatalık vermeye başladım.ama iş işten geçti tabiki de aralarında anlaşmazlık başlamıştı bir kere japon bile vatoza hafif darbeler vuruyordu.vatozu göndermekte buldum.
[QUOTE=ademors27]Japon balıkların midesi olmadığından ne kadar versen yerler. Vatozlara yem kalmadığı için saldırabilir. Cüce vatozlar için dip yemi kullanmalısın.[/QUOTE]Sorun orda zaten japonlarda vatozlara yem kalmıyordu.bende salatalık vermeye başladım.ama iş işten geçti tabiki de aralarında anlaşmazlık başlamıştı bir kere japon bile vatoza hafif darbeler vuruyordu.vatozu göndermekte buldum.
şuçlu bulundu.
Dün açtığım konuda japon balığımın tekinin alt yüzgeçlerinde kopukluklar olduğunu fark etmiştim.bir hastalık belirtisine rastlayamamıştım balık gayet normaldi,hareket ve yem yemesinde hiç bir problem yoktu.tam şüphelendiğim gibi cüce vatozlardan
birisi yapıyordu bunu üst üste kaç kere yakaladım gözlerimin önünde bir kaç balığa yapışmaya çalıştı.bir kaçında balıkların bazılarına temaslarda bulundu bile.bende satın aldığım yere götürüp verdim.7 tl ye almıştım.üzerine 5.50 kuruş verip elektrik kesintisine karşın pilli hava motoru aldım.akvaryumlardaki japon balıklarım artık rahat ve stressizler artık yeniden neşe içinde yüzmelerine devam ediyorlar.
Dün açtığım konuda japon balığımın tekinin alt yüzgeçlerinde kopukluklar olduğunu fark etmiştim.bir hastalık belirtisine rastlayamamıştım balık gayet normaldi,hareket ve yem yemesinde hiç bir problem yoktu.tam şüphelendiğim gibi cüce vatozlardan
birisi yapıyordu bunu üst üste kaç kere yakaladım gözlerimin önünde bir kaç balığa yapışmaya çalıştı.bir kaçında balıkların bazılarına temaslarda bulundu bile.bende satın aldığım yere götürüp verdim.7 tl ye almıştım.üzerine 5.50 kuruş verip elektrik kesintisine karşın pilli hava motoru aldım.akvaryumlardaki japon balıklarım artık rahat ve stressizler artık yeniden neşe içinde yüzmelerine devam ediyorlar.
alt yüzgeçlerdeki sorun ne?
[QUOTE=Serkan BUZCU]Hasar fazla değilse yenilenir ama balıkların yüzgeçlerinin hastalanmaması (mantarlaşma gibi) lazım tabi ki su değerleri falan şuan ki gibi iyi durumda olsun zamanı tam bilemem ama insanın da mesela tırnakları uzar yenilenir böyle düşünün.[/QUOTE]Bilgilendirdiğin için teşekkür ederim.balığımı bugünlerde takip edicem hal ve hareketler ne durumda olucak.akvaryumda en sevdiğim balığım o, diğerlerinide seviyorum ama o balığın yeri ayrı benim için.
[QUOTE=Serkan BUZCU]Hasar fazla değilse yenilenir ama balıkların yüzgeçlerinin hastalanmaması (mantarlaşma gibi) lazım tabi ki su değerleri falan şuan ki gibi iyi durumda olsun zamanı tam bilemem ama insanın da mesela tırnakları uzar yenilenir böyle düşünün.[/QUOTE]Bilgilendirdiğin için teşekkür ederim.balığımı bugünlerde takip edicem hal ve hareketler ne durumda olucak.akvaryumda en sevdiğim balığım o, diğerlerinide seviyorum ama o balığın yeri ayrı benim için.
alt yüzgeçlerdeki sorun ne?
[QUOTE=Serkan BUZCU] [QUOTE=carson] [QUOTE=Serkan BUZCU]Akvaryumda düzensiz bir şey yok gibi ama litre küçük ve dediğiniz gibi hastalıktan değilse vatozlar ısırmış olabilir,vatozları aç bırakmayın :)[/QUOTE] Vatozlarmı,hastalıkmı öğrenicez bakalım zamanla.birde en sevdiğim balığım kopan yüzgeçler eski haline döner mi?[/QUOTE]
bilmiyordum doğruyu söylemek gerekirse.bu ne kadar zamanda oluyor balıkların yüzgeçlerini yenilemesi?
[QUOTE=Serkan BUZCU] [QUOTE=carson] [QUOTE=Serkan BUZCU]Akvaryumda düzensiz bir şey yok gibi ama litre küçük ve dediğiniz gibi hastalıktan değilse vatozlar ısırmış olabilir,vatozları aç bırakmayın :)[/QUOTE] Vatozlarmı,hastalıkmı öğrenicez bakalım zamanla.birde en sevdiğim balığım kopan yüzgeçler eski haline döner mi?[/QUOTE]
Zamanla yenileyecektir yüzgeçleri, ucundan hasar görmüş zaten.
[/QUOTE]yani temelli kalmıyacak balığın yüzgeçleri öylemi?balıkların bu özelliklerini
bilmiyordum doğruyu söylemek gerekirse.bu ne kadar zamanda oluyor balıkların yüzgeçlerini yenilemesi?alt yüzgeçlerdeki sorun ne?
[QUOTE=Serkan BUZCU]Akvaryumda düzensiz bir şey yok gibi ama litre küçük ve dediğiniz gibi hastalıktan değilse vatozlar ısırmış olabilir,vatozları aç bırakmayın :)[/QUOTE] Vatozlarmı,hastalıkmı öğrenicez bakalım zamanla.birde en sevdiğim balığım kopan yüzgeçler eski haline döner mi?
[QUOTE=Serkan BUZCU]Akvaryumda düzensiz bir şey yok gibi ama litre küçük ve dediğiniz gibi hastalıktan değilse vatozlar ısırmış olabilir,vatozları aç bırakmayın :)[/QUOTE] Vatozlarmı,hastalıkmı öğrenicez bakalım zamanla.birde en sevdiğim balığım kopan yüzgeçler eski haline döner mi?
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 15:03
Akvaryum Tanıtımı - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi Cyber_Scout, 12:47
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
flanormimar,
ezzalisi,
0rnn,
Urar,
Mithrandirr,
sirhill,
ssener,
Cyber_Scout,
DigitalPen,
ErayDemirel,
sina cen,
Jeveux,
tukabu,
Me0,
EKAR,
osmandbnl,
ciways,
NotEvenBeginner,
nikon_,
aquaticathearmi,
egedin,
fffurkan9,
YAYD06,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
fikret43,
a.gumrah,
Öğretmen Ali,
pitsem,
zen666,
scorpion26,
GreeNWooD,
Mesaquarium,
Conix,
fatihgurhan,
CoryCory,
Eldurmaz,
yeekim,
StevenUnawl,
umitlee,
reano,
selçukaydoğar,
ahmetfiratozkaya,
Aguamentist,
ternapi,
Tortuga7,
yigidoumit,
sinor,
karavezir,
AquaVita,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
