ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Firefighter
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Kasım 2015 14:49
Son Ziyaret:
15 Haziran 2026 18:10
Toplam Mesaj:
35 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
1
BİLGİLER
Ad Soyad:
Aydın
Doğum Tarihi:
15 Ekim 1991
Yaş:
34
İl:
Ankara
Meslek:
İtfaiyeci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Leptesoma albino kitumba
Mutant kitumba
L144 Blue eye longfin
Lda 16 Longfin
SON 10 MESAJI
Jbl Protemp S300 Termostat Sorunu
Konu biraz eski ama bende sormak istiyorum ısıtıcı aynı ısıtıcı bende de var 32 derece ye çektim sıcaklık 22 derece gösteriyor ısıtıcı ışığı yanıyor ve elimle kontrol ettiğimde sıcaklık da var ama 26 dereceye ulaşamıyorum sebebi ne olabilir
Ayrıca dijital ve civalı toplamda 2 adet derece ölçer mevcut
Konu biraz eski ama bende sormak istiyorum ısıtıcı aynı ısıtıcı bende de var 32 derece ye çektim sıcaklık 22 derece gösteriyor ısıtıcı ışığı yanıyor ve elimle kontrol ettiğimde sıcaklık da var ama 26 dereceye ulaşamıyorum sebebi ne olabilir
Ayrıca dijital ve civalı toplamda 2 adet derece ölçer mevcut
Tropheus Aşılama Sonrasında Stres
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar büyük geçmiş olsun [:'(]
Caner kardeşime katılıyorum balıkların özellikle F0 oluşlarıda bu bile istemeden yaptıklarınız yaşadığınız süreci tetiklemiştir. Size acı ve pahalı bir tercübe olmuş sağlık olsun keşke en baştan konuyu açıp sorup öyle adım adım hareket etseydiniz [:(][/QUOTE]
Artık büyük bir tecrübe oldu bana tüm balıkları kaybettim
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar büyük geçmiş olsun [:'(]
Caner kardeşime katılıyorum balıkların özellikle F0 oluşlarıda bu bile istemeden yaptıklarınız yaşadığınız süreci tetiklemiştir. Size acı ve pahalı bir tercübe olmuş sağlık olsun keşke en baştan konuyu açıp sorup öyle adım adım hareket etseydiniz [:(][/QUOTE]
Artık büyük bir tecrübe oldu bana tüm balıkları kaybettim
Tropheus Aşılama Sonrasında Stres
[QUOTE=yucesoy83]Dediklerimi yaptınız mı? Aldıktan kaç gün içinde ilk balık öldü?[/QUOTE]
Dediklerinizi yaptım 3 gün sonra ölümler başladı muhtemelen su değerleri ve bakteri oturmamasından dolayı aldığım kişi sıvı ilaç verdi biraz toparladılar bende balıkları ona geri verdim 10 adetten 6 tane kaldıydı 1 tane de o öldürmüş 1 tanesi yeme gelmeye başlamış bakalım artık tedaviye o devam ediyor ben balıkları görmeyin diye gönderdim ve şunu anladım bakteri oturmaması gerçekten ölümle sonuçlanıyor 10 günde de bakteri oturmamış
[QUOTE=yucesoy83]Dediklerimi yaptınız mı? Aldıktan kaç gün içinde ilk balık öldü?[/QUOTE]
Dediklerinizi yaptım 3 gün sonra ölümler başladı muhtemelen su değerleri ve bakteri oturmamasından dolayı aldığım kişi sıvı ilaç verdi biraz toparladılar bende balıkları ona geri verdim 10 adetten 6 tane kaldıydı 1 tane de o öldürmüş 1 tanesi yeme gelmeye başlamış bakalım artık tedaviye o devam ediyor ben balıkları görmeyin diye gönderdim ve şunu anladım bakteri oturmaması gerçekten ölümle sonuçlanıyor 10 günde de bakteri oturmamış
Tropheus Aşılama Sonrasında Stres
10 adet f0 balıklarımdan 6 adet kaldı 4ünü 1 er gün aralıklarla kaybettim diğerleri de sallantıda yaptığım ilaçlar felan fayda etmiyor bloat aşırı illet bir hastalık kanser gibi her tarafı sardı
10 adet f0 balıklarımdan 6 adet kaldı 4ünü 1 er gün aralıklarla kaybettim diğerleri de sallantıda yaptığım ilaçlar felan fayda etmiyor bloat aşırı illet bir hastalık kanser gibi her tarafı sardı
Tropheus Aşılama Sonrasında Stres
[QUOTE=yucesoy83]
Geçmiş olsun. Ben olsam her halükarda bloat tedavisini başlarım kesinlikle.
Öncelikle sera baktopur direct alacaksınız. Ölçüsünde baktopur direct, epsom tuzu ve az miktarda da normal akvaryum tuzunu ekleyin. 2 günde bir %30 su değişimi ve su değiştirdiğiniz ölçüde yine baktopur, epsom ve tuz ekleyin. 1 hafta düzenli bunu uygulayın. Akvaryumu karartmayın. Filtrede karbon filtre varsa kesinlikle çıkarın.
Baktopur 50 litreye 1 tablet, epsom tuzu 2 yemek kaşığı ölçeğinde.
Isıyı 30 derece yapın. Yem vermeyin.
Geçmiş olsun
[/QUOTE]
Elimde bactobur vardı birazdan uyguluyacam bakalım süreç başlıyor bilgiler için tekrar teşekkür ederim süreci aktaracağım
[QUOTE=yucesoy83]
Geçmiş olsun. Ben olsam her halükarda bloat tedavisini başlarım kesinlikle.
Öncelikle sera baktopur direct alacaksınız. Ölçüsünde baktopur direct, epsom tuzu ve az miktarda da normal akvaryum tuzunu ekleyin. 2 günde bir %30 su değişimi ve su değiştirdiğiniz ölçüde yine baktopur, epsom ve tuz ekleyin. 1 hafta düzenli bunu uygulayın. Akvaryumu karartmayın. Filtrede karbon filtre varsa kesinlikle çıkarın.
Baktopur 50 litreye 1 tablet, epsom tuzu 2 yemek kaşığı ölçeğinde.
Isıyı 30 derece yapın. Yem vermeyin.
Geçmiş olsun
[/QUOTE]
Elimde bactobur vardı birazdan uyguluyacam bakalım süreç başlıyor bilgiler için tekrar teşekkür ederim süreci aktaracağım
Tropheus Aşılama Sonrasında Stres
[QUOTE=yucesoy83]
Hocam geçmiş olsun. Troplar özellikle f0lar çok hassas olduklarından kolay strese giriyorlar. Öncelikle Balıkların üstünü kapatmayın. Ve ben çok resimden anlayamadım ama bloat var mı yok mu sürekli kontrol edin.
Ardından hastalık olmasa bile ısıyı 28 29 dereceye çıkartın ve epsom tuzu ekleyin. 1 hafta gözlemleyin.
Yem olarak sarımsaklı vermeniz güzel fakat daha ortama alışmamış troplar benim gözlemim sağlıklı bile olsa sarımsak emdirilmiş yem yemiyor. Bu nedenle sarımsak işini 3 5 gün erteleyin.
Son olarak bu dönemde, sakın taş dekor vs çok fazla bunlarla uğraşarak balıkları rahatsız etmeyin. Uzaktan gözlemleyin. F0 tropları beslemek çok zor. Arada böyle olacaktır inşallah emeğinizin karşılığını alırsınız. İyi hobiler.[/QUOTE]
Teşekkür ederim bugün yem atma da 2-3 dişi harici yem yemeden kesildiler erkeğin 1 ini kaybettim suya elimi sokmuyorum dekorla oynamadım ışık açmıyorum diğerleri de sallantı da bloat olma durumundan ziyade sanırsam stresten öldü gibiler çünkü hiç alışamadılar ortama sizce başka ne yapmalıyım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179600/031120191146381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179600/031120191146431.jpg[/IMG]
Bir de ısıtıcı 27 derecede sabit şuan akşam da epsom tuzu ekledim her gün ekleyim mi tuzu
[QUOTE=yucesoy83]
Hocam geçmiş olsun. Troplar özellikle f0lar çok hassas olduklarından kolay strese giriyorlar. Öncelikle Balıkların üstünü kapatmayın. Ve ben çok resimden anlayamadım ama bloat var mı yok mu sürekli kontrol edin.
Ardından hastalık olmasa bile ısıyı 28 29 dereceye çıkartın ve epsom tuzu ekleyin. 1 hafta gözlemleyin.
Yem olarak sarımsaklı vermeniz güzel fakat daha ortama alışmamış troplar benim gözlemim sağlıklı bile olsa sarımsak emdirilmiş yem yemiyor. Bu nedenle sarımsak işini 3 5 gün erteleyin.
Son olarak bu dönemde, sakın taş dekor vs çok fazla bunlarla uğraşarak balıkları rahatsız etmeyin. Uzaktan gözlemleyin. F0 tropları beslemek çok zor. Arada böyle olacaktır inşallah emeğinizin karşılığını alırsınız. İyi hobiler.[/QUOTE]
Teşekkür ederim bugün yem atma da 2-3 dişi harici yem yemeden kesildiler erkeğin 1 ini kaybettim suya elimi sokmuyorum dekorla oynamadım ışık açmıyorum diğerleri de sallantı da bloat olma durumundan ziyade sanırsam stresten öldü gibiler çünkü hiç alışamadılar ortama sizce başka ne yapmalıyım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179600/031120191146381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179600/031120191146431.jpg[/IMG]
Bir de ısıtıcı 27 derecede sabit şuan akşam da epsom tuzu ekledim her gün ekleyim mi tuzu
Tropheus Aşılama Sonrasında Stres
[QUOTE=Urar]Akvaryumunuzu yenı kurduysanız Bakterı kültürü bulun ya oturmuş bır akvaryumdan yada satın alıp ekleyın ( satın alırsanız bakterı kültürü bunu damlatarak deyıl bıraz içine sıkarak bıraz fazla koyun 1 hafta hergun bıraz suya koyun ) bu stresı bayağı düşerecektır Bu cınslerı hıc beslemedım Akvaryumunuzu boydan goremıyorum ve bol kaya koyun saklanma alanları oluşturun ( bu balıkların doğasında ne varsa taş kaya bunu sız daha ıyı bılırsınız koyun akvaryumunuza ) buda onları cok rahatlatcaktır Önce stresı gıderın daha sonra yem atıp yemyemlerı gözlemleyın derım Geçmiş olsun Bırde fazla sularıyla oynamayın yenı gelmişler ıyıce sularına alışsınlar yem atarsanız yuzde 10 yada 15 dınlenmiş su verın Sizin suanda yapacağınız suyu bozulmamıs stabıl tutmak ve dedığım gıbı akvaryumunuzun dekorunu ayarlamak [/QUOTE][QUOTE=Urar]Akvaryumunuzu yenı kurduysanız Bakterı kültürü bulun ya oturmuş bır akvaryumdan yada satın alıp ekleyın ( satın alırsanız bakterı kültürü bunu damlatarak deyıl bıraz içine sıkarak bıraz fazla koyun 1 hafta hergun bıraz suya koyun ) bu stresı bayağı düşerecektır Bu cınslerı hıc beslemedım Akvaryumunuzu boydan goremıyorum ve bol kaya koyun saklanma alanları oluşturun ( bu balıkların doğasında ne varsa taş kaya bunu sız daha ıyı bılırsınız koyun akvaryumunuza ) buda onları cok rahatlatcaktır Önce stresı gıderın daha sonra yem atıp yemyemlerı gözlemleyın derım Geçmiş olsun Bırde fazla sularıyla oynamayın yenı gelmişler ıyıce sularına alışsınlar yem atarsanız yuzde 10 yada 15 dınlenmiş su verın Sizin suanda yapacağınız suyu bozulmamıs stabıl tutmak ve dedığım gıbı akvaryumunuzun dekorunu ayarlamak [/QUOTE]
Öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim bakteri kültürü eklendi ben onu söylemeyi unuttum Kaya olarak elimde bolca var hatta eklemedim bilerek bir de balığın biri sürekli kafası yukarıda olacak şekilde geziyor dün akşam ilk defa ışık açtım bugün inşallah yem yerler bi dün yem yediler o kadar
[QUOTE=Urar]Akvaryumunuzu yenı kurduysanız Bakterı kültürü bulun ya oturmuş bır akvaryumdan yada satın alıp ekleyın ( satın alırsanız bakterı kültürü bunu damlatarak deyıl bıraz içine sıkarak bıraz fazla koyun 1 hafta hergun bıraz suya koyun ) bu stresı bayağı düşerecektır Bu cınslerı hıc beslemedım Akvaryumunuzu boydan goremıyorum ve bol kaya koyun saklanma alanları oluşturun ( bu balıkların doğasında ne varsa taş kaya bunu sız daha ıyı bılırsınız koyun akvaryumunuza ) buda onları cok rahatlatcaktır Önce stresı gıderın daha sonra yem atıp yemyemlerı gözlemleyın derım Geçmiş olsun Bırde fazla sularıyla oynamayın yenı gelmişler ıyıce sularına alışsınlar yem atarsanız yuzde 10 yada 15 dınlenmiş su verın Sizin suanda yapacağınız suyu bozulmamıs stabıl tutmak ve dedığım gıbı akvaryumunuzun dekorunu ayarlamak [/QUOTE][QUOTE=Urar]Akvaryumunuzu yenı kurduysanız Bakterı kültürü bulun ya oturmuş bır akvaryumdan yada satın alıp ekleyın ( satın alırsanız bakterı kültürü bunu damlatarak deyıl bıraz içine sıkarak bıraz fazla koyun 1 hafta hergun bıraz suya koyun ) bu stresı bayağı düşerecektır Bu cınslerı hıc beslemedım Akvaryumunuzu boydan goremıyorum ve bol kaya koyun saklanma alanları oluşturun ( bu balıkların doğasında ne varsa taş kaya bunu sız daha ıyı bılırsınız koyun akvaryumunuza ) buda onları cok rahatlatcaktır Önce stresı gıderın daha sonra yem atıp yemyemlerı gözlemleyın derım Geçmiş olsun Bırde fazla sularıyla oynamayın yenı gelmişler ıyıce sularına alışsınlar yem atarsanız yuzde 10 yada 15 dınlenmiş su verın Sizin suanda yapacağınız suyu bozulmamıs stabıl tutmak ve dedığım gıbı akvaryumunuzun dekorunu ayarlamak [/QUOTE]
Öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim bakteri kültürü eklendi ben onu söylemeyi unuttum Kaya olarak elimde bolca var hatta eklemedim bilerek bir de balığın biri sürekli kafası yukarıda olacak şekilde geziyor dün akşam ilk defa ışık açtım bugün inşallah yem yerler bi dün yem yediler o kadar
Tropheus Aşılama Sonrasında Stres
Arkadaşlar merhaba
F0 Tropheus bulu Point aldım
Balıkları aşılamasını yaptıktan sonra 2 gün üzerini kapattım strese girmesinler alışsınlar diye gün ışığını loş ışık şeklinde alıyordu içeriden balıklarda yem yeme sorunu yoktu 2 gün sonrasında bugün 4. Günü balıklarda ilk defa ışık açtım sarımsak suyuna bandırılmış pul yem attım ışığı açtıktan sonra balıklar yeme hiç tepki vermedi ve camın dininde toplanma şeklinde bazen aşağı yukarı hareket halindeler balıklar dün daha hateketliydi ne yapmam gerekir lütfen konu hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?
Akvaryum 125x50x60 yandan sumplı
Kum kalsiyum karbonatlı ince kum
Isı 27 derece sabit
Su 1 hafta boş çalıştı oturdu
Tür f0 bulu Point 2/8
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179600/021120192058371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179600/021120192058401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179600/021120192058431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179600/021120192058451.jpg[/IMG][EDIT]Byfiremanfish,2019-11-02 20:59:00[/EDIT]
Arkadaşlar merhaba
F0 Tropheus bulu Point aldım
Balıkları aşılamasını yaptıktan sonra 2 gün üzerini kapattım strese girmesinler alışsınlar diye gün ışığını loş ışık şeklinde alıyordu içeriden balıklarda yem yeme sorunu yoktu 2 gün sonrasında bugün 4. Günü balıklarda ilk defa ışık açtım sarımsak suyuna bandırılmış pul yem attım ışığı açtıktan sonra balıklar yeme hiç tepki vermedi ve camın dininde toplanma şeklinde bazen aşağı yukarı hareket halindeler balıklar dün daha hateketliydi ne yapmam gerekir lütfen konu hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?
Akvaryum 125x50x60 yandan sumplı
Kum kalsiyum karbonatlı ince kum
Isı 27 derece sabit
Su 1 hafta boş çalıştı oturdu
Tür f0 bulu Point 2/8
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179600/021120192058371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179600/021120192058401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179600/021120192058431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179600/021120192058451.jpg[/IMG][EDIT]Byfiremanfish,2019-11-02 20:59:00[/EDIT]
Epsom Tuzu ( Magnezyum Sülfat )
[QUOTE=ecz_05]Epsom tuzu suyun ph sını yükseltir.
DIVaynı zamanda su değişimlerinde ilave edilebir ve en etkili özelliği bloat tedavisinde yardımcı madde olarak kullanılır.En son ben ilangilerimi tedavi etmek için kullandım ve başarılı oldum.Özellikle karın şişliğinde işe yarıyor.Bağırsakların boşaltılmasına yardımcı oluyor.Normalde 40lt için 1 çorba kaşığı.Ama ben tedavide 5 katına kadar kullandım zarar vermedi ve karnı çok şiş ilangimi kurtardım./DIV
DIVJumbo akvaryum tavsiye etmişti. piyasada birkaç çeşit var özelliği kuru tuz gibi kristal olmalıdır.Bazıları nemli gibi oluyor balıkları öldürüyormuş.Ben eczacıyım ve depomdan temin ettim.Merck marka kullandım.(Merck firmasının fiyatı oldukça yüksek)/DIV[/QUOTE]
Sizden ricam ,
Tedavi yöntemini anlatırmısınız
[QUOTE=ecz_05]Epsom tuzu suyun ph sını yükseltir.
DIVaynı zamanda su değişimlerinde ilave edilebir ve en etkili özelliği bloat tedavisinde yardımcı madde olarak kullanılır.En son ben ilangilerimi tedavi etmek için kullandım ve başarılı oldum.Özellikle karın şişliğinde işe yarıyor.Bağırsakların boşaltılmasına yardımcı oluyor.Normalde 40lt için 1 çorba kaşığı.Ama ben tedavide 5 katına kadar kullandım zarar vermedi ve karnı çok şiş ilangimi kurtardım./DIV
DIVJumbo akvaryum tavsiye etmişti. piyasada birkaç çeşit var özelliği kuru tuz gibi kristal olmalıdır.Bazıları nemli gibi oluyor balıkları öldürüyormuş.Ben eczacıyım ve depomdan temin ettim.Merck marka kullandım.(Merck firmasının fiyatı oldukça yüksek)/DIV[/QUOTE]
Sizden ricam ,
Tedavi yöntemini anlatırmısınız
Lda 16 Longfin
Hocam hayırlı günler yavruları çoğaltırsanız uygun fiyattan vereceğinizi söylemiştiniz İstanbul’a yakın yerdeyim bende uygunsa varsa vatoz alabilirim [:?][QUOTE=JapoJupo]Siz Ankara'da yaşıyorsunuz sanırım ben İstanbul'da yaşıyorum.Şehir dışına gönderemem.Hiç balık göndermedim şehir dışına o nedenle size ulaştırmam biraz zor gibi.Ben damızlıklarımı satmıştım dediğim gibi forumdan bir abimiz almıştı onların yavrulardan bana hediye etti hem longfin hem shortfin onları büyüttüm yavru amak için bir 3-4 ay daha lazım.Onun dışında yavru balığım yok.İnşallah çoğaltırsam bol miktarda olur uygun fiyattan vereceğim herkese.Nedir bu böyle minnacık balıklara binlerce tl istemeler, 4 cm balıklara 250 tl fiyat çekmeler falan.
[/QUOTE]
Hocam hayırlı günler yavruları çoğaltırsanız uygun fiyattan vereceğinizi söylemiştiniz İstanbul’a yakın yerdeyim bende uygunsa varsa vatoz alabilirim [:?][QUOTE=JapoJupo]Siz Ankara'da yaşıyorsunuz sanırım ben İstanbul'da yaşıyorum.Şehir dışına gönderemem.Hiç balık göndermedim şehir dışına o nedenle size ulaştırmam biraz zor gibi.Ben damızlıklarımı satmıştım dediğim gibi forumdan bir abimiz almıştı onların yavrulardan bana hediye etti hem longfin hem shortfin onları büyüttüm yavru amak için bir 3-4 ay daha lazım.Onun dışında yavru balığım yok.İnşallah çoğaltırsam bol miktarda olur uygun fiyattan vereceğim herkese.Nedir bu böyle minnacık balıklara binlerce tl istemeler, 4 cm balıklara 250 tl fiyat çekmeler falan.
[/QUOTE]
SON MESAJLAR
- Akvaryum Park Bahcelievler Mah, 02:03
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Eminsalih, 01:35
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 23:10
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Sf550 Ve Sf350 Filtrasyon Önemli Soru :) Shortbuff, 22:23
Yeni Üye Forumu - 170 Litre 5 Adet Oranda Yanına Balık Tavsiyesi Hoppala, 20:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Eurostar Hbl 802 Detaylı Deneyimlerim userhamit, 20:23
Filtreleme Seçenekleri - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 20:21
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karideslerim Hangi Tür? NightWist, 17:24
Omurgasızlar - 45x35x35 Amazon Blackwater Kurulumum sakal34, 16:08
Akvaryum Tanıtımı - 120-140lt Akvaryum Kurulumu İçin Tavsiye Orhan76, 15:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sunsun 603b Ve Sobo Sf-550f Karşılaştırma Aguamentist, 14:47
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? NightWist, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Aktif Toprak Ve Ters Osmos Sistemleri efesutcu44, 14:29
Taban ve Gübreleme - Tetra Akvaryumu Öneri aquaticathearmi, 11:18
Akvaryum Tanıtımı - 84l Lepistes Akvaryumunda Filtre Önerisi Mithrandirr, 10:47
Yeni Üye Forumu - Neon Tetrada Bı Hastalık Var Sufisu, 09:07
Hastalıklar ve İlaçlar - Petshop'a Akvaryum Sistem Kurulumu Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve yigitglu, 05:33
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Sunsun 603b Filtre Dizilimi IgorVladimir, 04:00
Filtreleme Seçenekleri - Dünden Bugüne.. MCY4, 23:39
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Motor Önerisi JujuSeri, 22:14
Yeni Üye Forumu - Parkede Eğim aupqua, 21:37
Yeni Üye Forumu - Yeni Bir Kurulum yhackup, 21:16
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum Anubias Üzerinde Oluşum umitlee, 17:15
Bitki Akvaryumları Genel - Shrimp Gh+ Cyber_Scout, 16:17
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 16:11
Akvaryum Tanıtımı - Java Fern Çürümesi Akvaryumcu_Doru, 15:58
Bitkili Akvaryum Canlıları - Akvaryum Ölçülerim Channa İçin Yeterli Mi Mithrandirr, 15:42
Yeni Üye Forumu - Endler Koleksiyonum Köroglu.88, 15:14
Canlı Doğuranlar - Endlerium (hobihane) NightWist, 14:15
Akvaryum Tanıtımı - Aktif Soilli Lepistes Tankı Ph Yükseltme aquaticathearmi, 13:34
Yeni Üye Forumu - Yandan Sump Buharlaşma Sonucu Devirdaim Durması ahmetfiratozkaya, 11:49
Filtre ve Sump Yapımı - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 09:43
Akvaryum Dünyasından Haberler - Akvaryumda Yeni Başlayan Nokta Canlılar Orhan76, 09:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Üretimhanelerdeki Su Bakımı VaranusSalvator, 01:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Beta Balığı Semaay, 00:25
Yeni Üye Forumu - Bitki Türü Bilgisi Cyber_Scout, 23:33
Bitki Türleri ve Bakımı - Piranamın Türü Nedir Acaba 1Balikci, 23:12
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Selamın Aleyküm Erencann, 23:10
Yeni Üye Forumu - Neolamprologus Multifasciatus caga71, 22:58
Tanganyika Cichlidleri Tanıtımı - Betta Karında Şişlik Ahmet özşen, 22:47
Hastalıklar ve İlaçlar - 🎧 Şu Anda Ne Dinliyorsunuz? | Bir Forum Klasiği ツ 1Balikci, 22:06
Forum ve Site Hakkında - Görseldeki Japonlar İçin 100 Litre Yeterli Midir EmiirKaan, 21:18
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Şeffaf Dışkı akvarist10UR, 18:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Dizayn Önerisi fishhyy, 18:15
Yeni Üye Forumu - Akvaryum Buhar Kapağı Menteşe Bulamıyorum. Shortbuff, 15:22
Yeni Üye Forumu - Bitkili Akvaryumlarda Buhar Cami ? Shortbuff, 15:07
Bitki Akvaryumları Genel - L144 Vatozum Astronot Akvaryumuna Yumurtlamış MelihSvS, 13:54
Canlı Doğuranlar - 70lt(70x35x35) Akvaryumum İçin Tür Tavsiyesi EmiirKaan, 13:53
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Moli Balığı Cyber_Scout, 12:49
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 02:30
- İhtiyaç Fazlası Oase Skimmer Cam Lily Pipe Co2 Gös platinium 01:50
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:24
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 00:52
- Bitki Armatürü SeaWorld 00:52
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 00:52
- Otomatik Yemleme Makinesi kazbek1 00:42
- Sunsun Hbl 701 Askı Filtre Sıfır Ürün kazbek1 00:42
- Nano Akvaryum LEGEND59 00:29
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 00:17
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:53
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:53
- Similis-speciosus-sumbu Shell-leleupi erdo_bg 23:43
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 22:55
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 21:07
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 20:15
- Akvaryum 30*30 metsi 20:15
- Fluval Fx6 Dış Filtre (sadece 6 Ay Kullanıldı) idiopatik 20:03
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 19:49
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 19:49
- Bitki Çeşitleri emreemin 19:49
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 19:49
- Turuncu Sakura Karidesler şansal 19:04
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 18:54
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 18:54
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 18:54
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 18:54
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 18:54
- 🌿 Akvaryum Gübreleri🌲 Npk➕️ Fe➕ Excel kilic88 18:36
- Özel Yapım 170*70 H:60 Beyaz Mobilyalı Akvaryum Serengeti 17:24
- Neolamprologus Multifasciatus fishhyy 17:14
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 16:58
- Su Mercımeği (ücretsiz) aupqua 16:58
- L144 Blueice Dişiler hero14 16:56
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 16:12
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 16:11
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 16:11
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 16:11
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 15:53
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 15:53
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 15:29
- Rasbora Arıyorum Miller 15:29
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:05
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:05
- Uygun Fiyata Spagetti Kaya flanormimar 13:46
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:22
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:22
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:22
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 13:22
KULLANICILAR
- 32 Online Kullanıcı, 18 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
