ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
denizb12
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
88
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Mayıs 2020 04:42
Son Ziyaret:
18 Eylül 2021 19:15
Toplam Mesaj:
113 [0.23 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
8 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
deniz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

deniz

SON 10 MESAJI

Yeni Resif Tankım
Emre hocam kaya dizaynınız çok güzel olmuş hangi taşları kullandınız acaba ?
ben video da fire shrimpler i göremedim onlar da hala duruyormu ?
torchlar sizin fraglarınızmı çok fazlalar çünki [:nazar:]
kaç ay oldu tank kurulalı çok iyi gidiyor [:D]
İlk Tuzlu Su Tecrübem
2 3 kafa zoa için böyle bi bela ile uğraşılmaz ben attım direk tanktan yaklaşık 1 gündür tankın içinde ama bulaşmış olabilirmi ?
İlk Tuzlu Su Tecrübem
Hocam dışarıya çıkartıp frag taşından kazısam olurmu ama akvaryumun dışından.
İlk Tuzlu Su Tecrübem
Merhaba öncelikle teşekkür ederim gökberk bey
aydınlatmamın beyaz oranları fazla değil bence yeterli miktarda şuan daha test ediyorum denebilir aydınlatmayı memnun kalmazsam ilerde değiştire bilirim şuanlık memnun gibiyim ama

kaylarımın hepsi caribsea nin kayaları o mor olan kayada aykvaryuma salınımı olmayan gene bir caribsea kaya. (Onun dışında kayaların kumla temas eden kısımlarındaki boşluklarda oluşan tortular...) dan kastınız anlayamadım. mercan dizilimi için uygun gibi geliyor bana aslında üst kayanın üzerine belki bir leadher vs altlara zoalar , star ployp , torch vs olabilir. en alta ricordea vs gene ben şuanlık kaya düzenini bu açıdan değiştirmeyi düşünmüyorum.


Son güncellemenin üstünden baya bir zaman geçmiş bir güncellemedaha yapmak istedim. tanka bir kaç mercan ekledim .
şuan ki güncel canlılarım:
2xclown 5xconch candy cane, torch ve zoalar.

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223806/180520212051251.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223806/180520212051461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223806/180520212052011.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223806/180520212052141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223806/180520212052321.jpg[/IMG]

Arkadaşlar bir de bi sorum var zoanın yanında gelen aneomon gibi bir canlı var acaba zararlımı çıkartmalımıyım akvaryumdan alttaki fotorafta.

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223806/180520212053491.jpg[/IMG]
İlk Tuzlu Su Tecrübem
Burak bey öncelikle teşekkürler yorumunuz için

Mg ve kh testleri en kısa zamanda edineceğim. conchların keyifi şuan iyi çünkü şuan akvaryumda diyatom bi hayli arttmış bulunmakta ve çok iyi temizlik yapıyorlar şuanlık hiçbir kayıbım yok inşallah da olmaz.[:nazar:]
İlk Tuzlu Su Tecrübem
Yasin bey tuzluluk 1025 sabit aslında şuanlık el ile tamamlıyorum 1-2 ay sonra hava ısınmaya başladığında su tamamlama sistemi almayı düşünüyorum zaten.
balıkları erken girmedim aslında hem bakteri kültürü hemde canlı kum kullandım sistemde aslında ben geç mi girdim diye düşünüyordum. inşallah bi kayıp yaşanmaz şimdilik 1 haftadır sıkıntıları yok keyifliler [:D]
mercan olarak aslında ne girsem daha düşünmedim ilk olarak ama xenia ve mushrom girmeyi düşünmüyorum ama zoa olabilir star polyp, torch, leather gibi gibi
Tankın küçük olduğunu biliyorum aslında küçük olmasını ben istedim bu benim ilk tuzlu su tecrübem bi tık tırstım [:D] büyük bir tank kurup hüsranla sonuçlanmasından ama ilerde her şey iyi giderse tabi ki tankı büyültürüm

Sump a refgium düşünmüyorum bildiğim kadarı ile ışık falan da alması gerek. ama karbon reaktörü düşünüyorum şuanlık inşallah onu da mercanlar la birlikte yaparım.
Teşekkürler
İlk Tuzlu Su Tecrübem
Mercanlar için bir 15 20 gün kadar bekleyeceğim zaten asıl hedefim mercan tankı yapmak ışıklandırmanın da yeterliliğini ozaman anlıyacağız ona göre yazarım ışıklandırmayı merak eden çok kişi var zaten [:D]
İlk Tuzlu Su Tecrübem
Son durum şuan akvaryumda 2 palyaço balığı 5x conch var
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223806/180420211544011.jpg[/IMG]
balıkları akvaryumcudan alıp suya alıştırırken [:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223806/180420211544511.jpg[/IMG]
bu da akvaryumdan bir kare balıklar 1 haftadır bende maşallahları var ama şu son bir iki gündür conchların kefi yerinde değil gibi kendilerini kuma gömüyorlar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223806/180420211546241.jpg[/IMG]
neden oluyor bilmiyorum çözemedim.
su değelerim de şu şekilde:
tuzluk: 1025
tds: 0
nitrat: 5
phosphat: 0.03-0.05
amonyak: 0
ph: 7.8-7.9 gibi

şuanlık ölçtüğüm testler bu şekilde
İlk Tuzlu Su Tecrübem
Bir son durum ekleyeyim dedim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223806/280320211450031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223806/280320211450221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223806/280320211450411.jpg[/IMG]

12.gün diyatom sadece kayaların üzerinde nerdeyse yok denecek kadar

nitrat:10-25
amonyak:0

elimde olan testleri yaptın sonuçlar böyle bakteri kültürünü 2 gün sonra kullanmayı keseceğim 14 gün kullanın yazıyor diyatom nerdeyse yok ama balık eklemeye uygunmudur acaba.
İlk Tuzlu Su Tecrübem
[QUOTE=littlefish]

kumdan dolayı bulanık olması normal, bir kaç güne geçecektir. Geçici süreliğine sumpa elyaf koyarak tortuların hızla arındırılmasını sağlayabilirsiniz.[/QUOTE]
Sump da zaten elyaf vardı dün çıkarttım su berraklaştı diye sonra geri bulandı tekrar koysam çıkarınca gene aynı olcak anlamadım o yüzden.

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.