ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
okan169
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
228
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Eylül 2016 16:30
Son Ziyaret:
7 Saat 56 Dakika önce
Toplam Mesaj:
332 [0.23 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
18 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
4

BİLGİLER

Ad Soyad:
okan çakar
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

01.01.2018 den itibaren sadece karides Caridina ve Neocaridina Türleri Caridina Türleri Sulawesi Kardinal Karides+Orange Poso Salyangoz

SON 10 MESAJI

Şikayet
[QUOTE=TurX]Okan bey, isininizi, hobinizi, insanları ciddiye aldığınız için bu duruma kırılıyor kızıyor ve tepki veriyorsunuz, haklısınız. Maalesef forumda bu çeşit insanlar mevcut. Nerdeyse her açtığım ilan için öm den tek kelime "takas" yazan yada 2 kelime "takas varmı" yazan evet desende hayir desende hiç bir şey demesende devam etmeyen tipler var.[/QUOTE] Teşekkür ederim hocam evet ciddiye alıyorum ki almak zorundayım çünkü onları sahiplenmişsek bir şekilde onların en rahat yaşayacakları ortamı da hazırlamamız gerekiyor diye düşünüyorum ve sizinde dediğiniz gibi maalesef var ve olacak ta bu tip insanlar pazarlık yapıyor bitiriyorsun canlıları yakalayıp götürüyorsun buluşma yerine ama bakıyorsun adam yok arıyorsun cvp ta vermiyor adamla pazarlık yapıyorsun gidiyorsun adam tekrar pazarlık yapıyor veya üzerimde bu kadar var olur mu diyor ne diyeceksin hocam o yüzden bu tip insanlar sürekli olacak maalesef

[QUOTE=FISHCARE]Ne değişik milletmişiz yahu mesaj atmadı şikayet ettim böyle bir düşünce tarzı olamaz. Belki yazının ortasında şarzı bitmiştir yada bilgisayardan girdiyse elektrikler kesilmiştir mesaj yazarken biri aramıştır sonra unutmuştur yazmayı her zaman çok negatif düşünmemek gerek bak dönüş yapmış . günahını almış oldun belkide karşındakinin ne yaşadığını bilmeden kendinden durum uydurmayın.[/QUOTE]
Hocam yanlış anlamayın ama siz yazdıklarımı dikkatli okudunuzmu adama ne dolandırıcı dedim ne başka birşey sadece cvp vermemesini yanlış bulduğumu anlattım ayrıca nasıl bir şarj veya elektrik kesintisi ki hocam 24 Kasım 2019 dan beri bir türlü gelmedi veya şarj dolmadı hadi unuttu diyelim benden başkası msj atmadı mı hiç ona cvp yazarken benim msj ımı görüp te hatırlamadım mı yazdıklarımı yanlış anlamayın sakın hocam sadece dikkatli okumadığınızı düşünüyorum

[QUOTE=TurX]

sanırım yanlış anladınız, hiç bir mesaja cevap vermediği söyleniyor, 1 gün 2 gün değil çok öncesinde de atılan mesajlara cevap vermiyor deniyor yazıda bu ne sarj meselesi, ne unutma meselesi. bence karşındakine saygı duyup duymama meselesi. okan bey konusunda haklı, ayrıca siz cevabı gördünüzmü? biz göremedik de.[/QUOTE]
Teşekkür ederim hocam aynen öyle 1-2 günlük bir olay değil çok çok uzun zamandır attığım msj lara cvp vermiyor ama yine de birşey demiyorum kendisi bilir mal onun para benim sorun yok o olmazsa başkası olur ben sadece yakınmıyız yakınsak alışveriş yapmak için yazdım ama kısmet değilmiş

[QUOTE=FISHCARE]
okan arkadaşımızın son attığı yazıyı oku geri dönüş yaptı diyor. [/QUOTE]
Evet hocam uzun bir aradan sonra da olsa dönüş yaptı ama belirttiğim gibi ben son majım da kendisine daha önce ki msj larıma da bu msj larıma da neden dönüş yapmadığını sordum ama arkadaş benim önceki msj ım olan küçükçekmece nin neresindesiniz sorusuna cvp vermiş ve sadece şuradayım diye yazmış bu yüzden hocam bu durum ne zaman ne şarj ne de elektrik kesintisi meselesi değil resmen arkadaş beni daha doğrusu bizi msj atan hiç kimseyi takmıyor ki cvp vermiyor ben de bu duruma kızdım sadece yukarıda da belirttiğim gibi 24 Kasım 2019 da ki fiyat ve foto msj ıma da cvp vermedi bu msj ıma da cvp vermedi ben tekrar neden cvp vermediğini sorunca bu seferde bu soruma değil neredesiniz soruma cvp vermesi de alakasız oldu hocam en azından şunu diyebilirdi arkadaş kusura bakmayın okudum ama dönüş yapamadım bu yüzden cvp veremedim ben şuradayım gibi benim düşüncem bu ama siz saygı duyarsınız veya duymazsınız bilemiyorum sizin düşünceniz saygım var eğer bu konuda da bir yanlışım varsa sizden ve bütün arkadaşlardan da özürdilerim hocam
Şikayet
[QUOTE=menesc]Üye ismine bakınca dolandırıcı gibi geldi bana daha çok. Yani böyle bazıları var, kendi balıklarını göstermek için ilan açıyor, olduğundan çok daha fazla fiyat yazıyor vs. Ama birinin kurt kültürü için sahte ilan açacağını düşünmüyorum.

Şehir dışından sipariş edecek olanların parasını alıp göndermeyen biri olması daha büyük ihtimal. Böyleleri özellikle bayan ismi seçip güven vermeyi amaçlıyor. [/QUOTE]
Hocam dolandırıcılık olacağını düşünmüyorum ne bileyim dolandırıcı olsa cvp yazar para ister ama hiç cvp yazmıyor anlamadım en son msj ıma cvp yazmış bu seferde ben okuyup daha dönmedim çünkü son msj ımda ben ona neden dönmediğini sormuştum bunu açıklamak yerine sadece şuradayım diye bir cvp yazıp bırakmış bende dönüş yapmadım daha

[QUOTE=Acil Stop]Forumda aktif ve tanındık biri değilse özellikle yeni üye veya hiç mesajı olmayan bir üye ise alışverişten uzak durmakta yarar var. Kimin ne maksatla üye olduğunu, ilan açtığını bilemezsiniz.[/QUOTE]
Haklısınız hocam ben ilanını görüp direk yazdım ama neyse daha yazmama gerek kal adı zaten bu arada son msj ıma cvp yazmış fakat ben dönüş yapmadım bu sefer çünkü ben son msj ımda neden msj lara cvp vermediğini sordum o ise sadece şuradayım diye bir cvp yazmış ben de bu yüzden daha dönüş yapmadım

[QUOTE=muratdeg]Ticari olduğu belli ise satış yapmak istemesi lazım, yani mesajınıza dönmesi gerek.
İlanı olanların mesaja dönmek zorunluluğu yok. Ben de ilanım olduğunda saçma pazarlık teklif edenlere dönmüyorum. Ya da çok kötü bir Türkçe ile yazılmış mesajlara da dönmediğim oluyor, bunun nedeni o insan profili ile muhatap olmak istememem.
Bunun dışında kişi mesajı görmüş ancak cevap verecek zamanı bulamamış ve unutmuş olabilir.
Geçenlerde bir üye ile aynı ilan konusunda belki on defa mesajlaştık. Geliyorum, işim çıktı, son ne olur, canlı şöyle mi böyle mi... Bu mesajlaşma iki üç hafta kadar sürdü. Sonunda bana bir daha ulaşamamsı için ÖM engeli koydum.
Yani karşılıklı arz, talep ve motivasyon olduğunda alışveriş gerçekleşir. Bu noktada şikayet işe yaramaz. [/QUOTE]
Haklısınız zorunluluğu yok ama sizin de belirttiğiniz gibi üslubu bozuk bir şekilde yazılırsa ben yazdığım msj ın ekran görüntülerini yükledim hocam orada var mı bir yanlışlık yanlış lisan veya bozuk üslup o yüzden takıldım bu kadar kötü birşey yazmadım aylar önce yazdığım msj ın da görüntüsü var ona da dönüş yapmadı keşke benim üslubum yanlış olsaydı da öyle cvp vermeseydi o zaman hiç böyle bir konu açmazdım hata benim der susardım

[QUOTE=hozsoy]Parayı kaptırmamışsınız hocam. En azından sıfır maddi kayıpla üye profilleri konusunda tecrübe sahip oldunuz. Yani bedavaya tecrübe edindiğiniz için kardasınız.[:)][/QUOTE]
Aynen öyle hocam ama kapyırsam ne 10 TL lik bir ücret ne onu zengin eder ne de beni fakir ama yine de haklısınız öyle insanlara gitmesin paramız
Şikayet
[QUOTE=goldfishlove]Satmaya niyetleri yok ondan boş verin[:)][/QUOTE]
Aynen öyle hocam demek ki sizin dediğiniz gibi satmaya niyetleri yok bende boşverdim zaten ama kızdığım tek nokta neden madem ilan açtın gelen msj lara cvp ver yada satmaya niyetin yoksa ilan açma
Şikayet
[QUOTE=Mussa]Güzel bir konuya temas etmişsiniz. Bu tarz ilanlara ben de denk geliyorum. Bakıyorum uzun zamandır üye ama sadece ilan var başka mesaj yok geçiyorum hemen.

Bir de bazı üyelerin ilan fiyatları üzerinden hiç pazarlık yapmaması da garip geliyor. Bazen çok çok düşük fiyat teklif edenler oluyordur muhakkak ama gerçek hobicilere az da olsa destek olunmaması da enteresan.[/QUOTE]
Teşekkür ederim hocam fiyat konusunda siz de haklısınız ama yine de birşey diyemeyiz sonuçta mal onun para bizim evet bazen ben de denk geliyorum o tarz ilanlara en basiti 60x40x40 bir akvaryum için 1800 TL istedi adam pazarlık yapıldı sadece 1750 TL ye düştü hayırlı satışlar olsun öyle adama ne diyeceksin ama bu msj a cvp yazmamak ta ne bileyim yani hiç anlam veremedim
Şikayet
Arkadaşlar merhaba gamzeseda isimli kullanıcıyı tanıyan var mı? Kendisine farklı zamanlarda farklı ilanları için msj attım fakat okuyup yine de dönüş yapmıyor madem dönüş yapmayacaksınız neden ilan açıyorsunuz şahsın zaten burada bulunma amacının sadece ticari maksatlı olduğu ve bilgi-paylaşımından da uzak olduğu aşikar herhangi bir konusu veya msj ı bulunmamaktadır artık birşey diyemiyorum karar sizlerin [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188886/260720201338411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188886/260720201338431.jpg[/IMG]
Warmtone Wt 180 A Otomatik Yemleme Makinesi
[QUOTE=james_dean]Belki gözden kaçmıştır, şöyle bir inceleme mevcut

https://www.akvaryum.com/Forum/warmtone_wt-180a_kullanim_deneyimleri_k934332.asp[/QUOTE]
Verdiğiniz linki okudum bahsedilen üründen şuan 3 adet kullanıyorum ve şuana kadar herhangi bir nemlenme veya eksi yönünü görmedim hatta tatilden yeni döndüm ve geldiğimde tabiri caizse saat gibi çalşıyor ve herşey yolundaydı hatta karides ve pigme akvaryumumda da herşey yolundaydı benim gözlemim iyi bir cihaz ve çok basit kullanışlı bir ürün
Dikkatli Olun Kandırılmayın Pakvaryum PERTEV PAK
[QUOTE=Yunus_Krgl]Geçmiş Olsun o zaman bir tanıdık avukat, savcı filan varsa yardımcı olabilir. Konuyu açıkca bir şekilde anlatır kanıtlarıda gösterirsiniz.[/QUOTE]
Var hocam tanıdık avukatlar falan var da ilk msj larımda da belirttiğim gibi eşim bırak yakasını deyip hak sokunca araya bende bıraktım o yüzden ayrıca üzerinden de zaman geçti o yüzden artık bıraktım ALLAH ından bulsun
Dikkatli Olun Kandırılmayın Pakvaryum PERTEV PAK
[QUOTE=Yunus_Krgl] Şikayetçi olmıyacağım diyorsunuz ama bu hem sizi hemde diğer hobici arkadaşlaramıza olacak o adamda para kazanacak. Düşünsenize biri bir hevesle para verip alıyor ve eve getirdiğinde şoka uğruyor ve hobiden soğuyor ben olsaydım kesinlikle şikayetçi olurdum. Hakkınızı arayın.[/QUOTE]
Valla hocam şikayetçi olsan da birşey çıkmıyor zamanında dolandırıcılık la alakalı savcılığa suç duyurusunda bulundum önce olay yaşanması gerekiyor sonra biz müdehale edebiliriz diye yanıt aldım bende biraz fevri davranarak sayın savcım testi kırıldıktan sonra çocuğu dövmenin ne manası var zaten olan olmuş deyince savcı sinirlendi ben sinirlendim kapısını falan çarpıp çıktım az kalsın durduk yere birde içeri girecektik yani haklıyken haksız olduk yine de birşey çıkmadı şimdi de gitsem yine birşey uydururlar o yüzden bende bu konuyu açtım ki en azından okuyan araştıran arkadaşlar aynı hataya düşmesin
Dikkatli Olun Kandırılmayın Pakvaryum PERTEV PAK
[QUOTE=Yunus_Krgl]Şuan da bile satış yapıyor keşke yorum kısmı olsa gören inanan arkadaşlar tuzağına düşmese[:(((] 9 tanede başka ilanı var[:(] Dediğiniz ilanı da kaldırmış.(Hiç bir şekilde mesaj ve iletişime geçmedim öyle şeyler yapma demeyiniz bilgilendirme amacıyla yazdım[:)])[/QUOTE]
Valla hocam ben hem sahibinden üzerinden hemde letgo üzerinden şikayette bulundum ama iki site de herhangi bir uygulama veya yaptırım konusunda birşey yapmadı o tarz kişilerin cezasını sanırım şahıslar verecek yaklaşık 2 hafta boyunca konuştum sahibinden müşteri ilişkileri yetkilisi ile ama yine de ilanları duruyor birşey çıkmadı yani
Dikkatli Olun Kandırılmayın Pakvaryum PERTEV PAK
[QUOTE=Impheatus] Yok hocam bana tek geldi ama alel acele bırakıp gitti. Dediğiniz gibi keşke görmüş olsaydım forumda fakat ders oldu. Bunda da vardır bir hayır. Benimde sizin gibi aklımdan bir sürü şey geçti ama değmez. Herkes bizim gibi değil biri çıkar illaki karşısına dersini verir. Size de tekrardan geçmiş olsun. [/QUOTE]
Valla hocam karşısına biri çıkar mı çıkmaz mı bilmem ama eşim olmasa ben yapacağımı biliyordum ya neyse artık ALLAH sorsun bana annesi ile geldi birkaç arkadaşa daha ulaştım onlara da annesi ile beraber gitmiş o yüzden merak ettim size de annesi ile mi geldi diye neyse hocam teşekkür ederim tekrardan size de geçmiş olsun inşallah bu konuyu okurlar da arkadaşlar en azından onlar yanmaz bizim gibi

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.