ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
NarkozcuDede
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Mart 2018 22:40
Son Ziyaret:
09 Ağustos 2018 00:13
Toplam Mesaj:
13 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Engin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Çanakkale
Meslek:
Sağlık
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
engin
SON 10 MESAJI
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
Armatür 54w lightspect. kumandalı bir ürün. video çekip atsam iyi olacak. şimdilik performansından memnunum. üstünde fanı var otomatik arada çalışıyor.
Armatür 54w lightspect. kumandalı bir ürün. video çekip atsam iyi olacak. şimdilik performansından memnunum. üstünde fanı var otomatik arada çalışıyor.
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
10.gün sıfır diatom :(
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/280320182045381.jpg[/IMG]
10.gün sıfır diatom :(
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/280320182045381.jpg[/IMG]
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=esensml]Engin Bey nedir durumlar, diatoma benzer bir oluşum var mı [:)] buraları boş bırakmayın.[/QUOTE]
Merhabalar, bugün 5. Günüm ve hala diatom başlamadı. Tank a 1 adet kesme şeker ve 1 ampul bakteri daha girdim. Tuz değerlerim 1028-1030 arası çıkıyor sürekli, haftasonu 10 litre civarı su değişimi (hipotonik az tuzlu su) ile bu seviyeyi düşürmeyi planlıyorum. Akvaryum u kurarken kullandığım damacana PH: 7.0 mış dolayısıyla benim değerlerimde bu seviyede çıktı, erikli veya aroma su kullanıcam. Bu 3.gün sonuçlarım; [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180551221.jpg[/IMG]
Bu arada test kitini (JBL) tatlı suya özelini almışım, amonyak yok içinde :(
Günde 2 litre civarı su buharlaşıyor, bunun için el yapımı su tamamlama sistemi için bi maceraya giriştim, Çin den 1 su motoru 2 şamandıra siparişi verdim. Gelince su tamamlama sistemi yapmaya çalışıcam (22 tl, motor şamandıralar hortum vantuz)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180555131.jpg[/IMG]
Sump a inen boru tam su içinde kalmadığından elyafla boru-su seviyesini doldurmuştum. Elyafı çıkardım, boru ucuna kullanılmayan bir plastik hortum takıp su içine kadar indirdim, inen boru üstüne de kendimce bir izolasyon yaptım. Buradan gelen su sesi ciddi oranda azaldı. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180558471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180559241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180559591.jpg[/IMG]
Led i mekanik zaman ayarlı priz e taktım saat 14:00 ile 01:00 arası yanıyor. Boş akvaryumu aydınlatıp duruyorum :)
Şimdilik bu kadar ☺
[QUOTE=esensml]Engin Bey nedir durumlar, diatoma benzer bir oluşum var mı [:)] buraları boş bırakmayın.[/QUOTE]
Merhabalar, bugün 5. Günüm ve hala diatom başlamadı. Tank a 1 adet kesme şeker ve 1 ampul bakteri daha girdim. Tuz değerlerim 1028-1030 arası çıkıyor sürekli, haftasonu 10 litre civarı su değişimi (hipotonik az tuzlu su) ile bu seviyeyi düşürmeyi planlıyorum. Akvaryum u kurarken kullandığım damacana PH: 7.0 mış dolayısıyla benim değerlerimde bu seviyede çıktı, erikli veya aroma su kullanıcam. Bu 3.gün sonuçlarım; [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180551221.jpg[/IMG]
Bu arada test kitini (JBL) tatlı suya özelini almışım, amonyak yok içinde :(
Günde 2 litre civarı su buharlaşıyor, bunun için el yapımı su tamamlama sistemi için bi maceraya giriştim, Çin den 1 su motoru 2 şamandıra siparişi verdim. Gelince su tamamlama sistemi yapmaya çalışıcam (22 tl, motor şamandıralar hortum vantuz)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180555131.jpg[/IMG]
Sump a inen boru tam su içinde kalmadığından elyafla boru-su seviyesini doldurmuştum. Elyafı çıkardım, boru ucuna kullanılmayan bir plastik hortum takıp su içine kadar indirdim, inen boru üstüne de kendimce bir izolasyon yaptım. Buradan gelen su sesi ciddi oranda azaldı. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180558471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180559241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180559591.jpg[/IMG]
Led i mekanik zaman ayarlı priz e taktım saat 14:00 ile 01:00 arası yanıyor. Boş akvaryumu aydınlatıp duruyorum :)
Şimdilik bu kadar ☺
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
Ps de son durum ;[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/200320180811321.jpg[/IMG]
Ses sorunu için üstteki sumptan gelen su dirseğini yerinden oynatıp biraz daha suyun içine sokunca oradaki ses azaldı, Çin’den ördek gagası sipariş edebilirim uzun vakitte. Alt tahliye borusu ucuna elyafı daha sık koyarak hava ile karışık sump a inen suyun sesi azalsa da kalıcı bir çözüm olmadı. Sık elyaf değişimi yapmam gerekecek 😕
Ben de mobilya arkası sump un üst kısmını kapsayacak şekilde hafif bir izolasyon yaptım ;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/200320180816361.jpg[/IMG]
Gece yatmadan ps yi kapatıp sera aquatan ekledim, bir süre sonra 3 ampul biodigest çalkalayarak ilave ettim. Sabaha doğru da bacteria feeder ekledim. Sabah 7 gibi ps yi tekrar çalıştırdım. Henüz yosunlaşma veya diatom süreci işareti yok. Conch ve snail koyma zamanı ne zaman acaba koyamamış şimdiden hem de hareket olur diye düşünüyorum. Su da tuz dışında test yapmıyorum. O da 1027 civarıydı dün, bir miktar sı eksilmişti (ısı 27 ye çıkmış, ısıtıcı yı tekrar ayarladım) su ekledim.
Ps de son durum ;[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/200320180811321.jpg[/IMG]
Ses sorunu için üstteki sumptan gelen su dirseğini yerinden oynatıp biraz daha suyun içine sokunca oradaki ses azaldı, Çin’den ördek gagası sipariş edebilirim uzun vakitte. Alt tahliye borusu ucuna elyafı daha sık koyarak hava ile karışık sump a inen suyun sesi azalsa da kalıcı bir çözüm olmadı. Sık elyaf değişimi yapmam gerekecek 😕
Ben de mobilya arkası sump un üst kısmını kapsayacak şekilde hafif bir izolasyon yaptım ;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/200320180816361.jpg[/IMG]
Gece yatmadan ps yi kapatıp sera aquatan ekledim, bir süre sonra 3 ampul biodigest çalkalayarak ilave ettim. Sabaha doğru da bacteria feeder ekledim. Sabah 7 gibi ps yi tekrar çalıştırdım. Henüz yosunlaşma veya diatom süreci işareti yok. Conch ve snail koyma zamanı ne zaman acaba koyamamış şimdiden hem de hareket olur diye düşünüyorum. Su da tuz dışında test yapmıyorum. O da 1027 civarıydı dün, bir miktar sı eksilmişti (ısı 27 ye çıkmış, ısıtıcı yı tekrar ayarladım) su ekledim.
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
Ses konusunda çalışmalarım devam ediyor. Bulabilirsem böyle bir ürün su dönüşüne takmak istiyorum:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320181646151.jpg[/IMG]
Bu arada Yunus Y. Adlı hobici dostumuz Bendeki ps de bir gariplik gördü ve beni uyardı. Motoru ters takmışım! Resimlerden bunu farketmesi buradaki hobicilerin bu işle ne kadar ayrıntılı ilgilendiklerini gösteriyor.
Resim olarak üstte olması gereken altta benim motorun duruşu;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320181650411.jpg[/IMG]
Ses konusunda çalışmalarım devam ediyor. Bulabilirsem böyle bir ürün su dönüşüne takmak istiyorum:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320181646151.jpg[/IMG]
Bu arada Yunus Y. Adlı hobici dostumuz Bendeki ps de bir gariplik gördü ve beni uyardı. Motoru ters takmışım! Resimlerden bunu farketmesi buradaki hobicilerin bu işle ne kadar ayrıntılı ilgilendiklerini gösteriyor.
Resim olarak üstte olması gereken altta benim motorun duruşu;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320181650411.jpg[/IMG]
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
Dalga motorunu dediğiniz gibi arka cama koydum, soldan sağa taşırmaya sirkülasyon sağlandı, teşekkürler 🙏.
Suyu ilk doldurduğumda ailece şoktayız, çok ses var 😦 Kaynağı 1. Yukarıdaki temiz su giriş şıkırtısı (su yüzeyine çarparak akvaryuma akıyor, akvaryumu oksijenlendiriyor yüzey sirkülasyonu sağlıyor okey ama şıkırtısı beklenmedik bir durumdu bizim için, onun uç kısmını hafif yön değiştirerek sesi azalttım ama sanki daha uzun bir aparat ucuna almam gerekecek.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320180811181.jpg[/IMG]
2. Ses kaynağı; mobilya arkası açık ve sump sesi dışarı çıkıyor. Sump a baktım asıl ses akvaryumdan gelen boru sumpta ki su seviyesi üzerinde ve hava ile karışık bir şekilde sump a aktığından şıkır fokur bir ses çıkıyor. Borunun hemen altında bir ızgara var, ızgara ile boru çıkışı arasına elyaf doldurdum biraz ses hafifledi. Mobilya arkasına sanırım bir izolasyon kapağı monte etmem gerekecek. Aklımda köpükten yapmak var ama bilemiyorum 😒 (resimde su koymadan önceki hali, sağda görünen boru)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320180816361.jpg[/IMG]
Su tuzluluğunu 1 kere kontrol ettim 1024 geldi, tuz tam içinde erimemiş olabilir, refraktör ile günlük kontrol etmeyi ve başka bir test yapmamayı planlıyorum.
Bu ses sorununu halletmezsem hanım bana bu hobiyi biraz zor yaptırır 😬[:)]
Bir diğer dikkatimi çeken de ps tam köpürmüyor, hatta hiç köpük yok :) zamanla kendine gelir mi ne dersiniz? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320180821251.jpg[/IMG]
Dalga motorunu dediğiniz gibi arka cama koydum, soldan sağa taşırmaya sirkülasyon sağlandı, teşekkürler 🙏.
Suyu ilk doldurduğumda ailece şoktayız, çok ses var 😦 Kaynağı 1. Yukarıdaki temiz su giriş şıkırtısı (su yüzeyine çarparak akvaryuma akıyor, akvaryumu oksijenlendiriyor yüzey sirkülasyonu sağlıyor okey ama şıkırtısı beklenmedik bir durumdu bizim için, onun uç kısmını hafif yön değiştirerek sesi azalttım ama sanki daha uzun bir aparat ucuna almam gerekecek.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320180811181.jpg[/IMG]
2. Ses kaynağı; mobilya arkası açık ve sump sesi dışarı çıkıyor. Sump a baktım asıl ses akvaryumdan gelen boru sumpta ki su seviyesi üzerinde ve hava ile karışık bir şekilde sump a aktığından şıkır fokur bir ses çıkıyor. Borunun hemen altında bir ızgara var, ızgara ile boru çıkışı arasına elyaf doldurdum biraz ses hafifledi. Mobilya arkasına sanırım bir izolasyon kapağı monte etmem gerekecek. Aklımda köpükten yapmak var ama bilemiyorum 😒 (resimde su koymadan önceki hali, sağda görünen boru)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320180816361.jpg[/IMG]
Su tuzluluğunu 1 kere kontrol ettim 1024 geldi, tuz tam içinde erimemiş olabilir, refraktör ile günlük kontrol etmeyi ve başka bir test yapmamayı planlıyorum.
Bu ses sorununu halletmezsem hanım bana bu hobiyi biraz zor yaptırır 😬[:)]
Bir diğer dikkatimi çeken de ps tam köpürmüyor, hatta hiç köpük yok :) zamanla kendine gelir mi ne dersiniz? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320180821251.jpg[/IMG]
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
Haklısınız, o açıdan hiç düşünmemiştim 😕
Kayaları yapıştırdım sabit kalsınlar diye, peki bu haliyle sirkülasyonu düzgün yapabilmem amacıyla dalga motorunu nasıl konuşlandırmalıyım sizce?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/180320182253211.jpg[/IMG]
Haklısınız, o açıdan hiç düşünmemiştim 😕
Kayaları yapıştırdım sabit kalsınlar diye, peki bu haliyle sirkülasyonu düzgün yapabilmem amacıyla dalga motorunu nasıl konuşlandırmalıyım sizce?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/180320182253211.jpg[/IMG]
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
Kurulum devam...
Akvaryum istanbul dan geldi. Sump ı elimden geldiğince kurmaya çalıştım :) boruları tangit le yapıştırdım. Kurumasını bekliyorum su girmek için.
Kayaları deniz tutkalı ile yapıştırdım. Armatür için lightspect 54w tercih ettim.
Bakalım becerebilecek miyiz bu işi :)
[url=https://hizliresim.com/lODdMk][img]https://i.hizliresim.com/lODdMk.jpg[/img][/url]
Kurulum devam...
Akvaryum istanbul dan geldi. Sump ı elimden geldiğince kurmaya çalıştım :) boruları tangit le yapıştırdım. Kurumasını bekliyorum su girmek için.
Kayaları deniz tutkalı ile yapıştırdım. Armatür için lightspect 54w tercih ettim.
Bakalım becerebilecek miyiz bu işi :)
[url=https://hizliresim.com/lODdMk][img]https://i.hizliresim.com/lODdMk.jpg[/img][/url]
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
Arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Bu süreçte ne kadar az hata yaparsam o kadar tasarruflu olucam sanırım. Kafamda ilk planda led var ve şimdilik ikinci el bir ecotech buldum. Eğer problem olur da alamazsam lightspect 70w bir powerled var, 600 civarı. Bunda gün simülasyonu yok Onu da zaman ayarlı priz ile idare etmeye çalışırım her ne kadar gönlüm tam razı olmasa da.
[EDIT]NarkozcuDede,2018-03-12 15:30:45[/EDIT]
Arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Bu süreçte ne kadar az hata yaparsam o kadar tasarruflu olucam sanırım. Kafamda ilk planda led var ve şimdilik ikinci el bir ecotech buldum. Eğer problem olur da alamazsam lightspect 70w bir powerled var, 600 civarı. Bunda gün simülasyonu yok Onu da zaman ayarlı priz ile idare etmeye çalışırım her ne kadar gönlüm tam razı olmasa da.
[EDIT]NarkozcuDede,2018-03-12 15:30:45[/EDIT]
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=esensml]İşinize yarar mı bilmiyorum ancak fikir edinmeniz için aydınlatma adına şöyle basit ucuz yollu bir şey deneyebilirsiniz.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=RlsElyd3GtA [/VID]
Örnekleri daha fazla var ben önüme geleni size örnek olsun diye gösteriyorum. Ama bu tarz bir kuruluma yakışmayacağını da ilave edeyim.[:)][/QUOTE]
:) Evde salonda duracağından görüntüsü önemli benim ve eşim için hocam. Hatta ilk eşime gösteriyorum armatür resimlerini, hobim uzun ömürlü olsun diye.
2. el ecotech, aqureef, lighspect ve ati t5 arasındayım. Kurtarın :)
[QUOTE=esensml]İşinize yarar mı bilmiyorum ancak fikir edinmeniz için aydınlatma adına şöyle basit ucuz yollu bir şey deneyebilirsiniz.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=RlsElyd3GtA [/VID]
Örnekleri daha fazla var ben önüme geleni size örnek olsun diye gösteriyorum. Ama bu tarz bir kuruluma yakışmayacağını da ilave edeyim.[:)][/QUOTE]
:) Evde salonda duracağından görüntüsü önemli benim ve eşim için hocam. Hatta ilk eşime gösteriyorum armatür resimlerini, hobim uzun ömürlü olsun diye.
2. el ecotech, aqureef, lighspect ve ati t5 arasındayım. Kurtarın :)
SON MESAJLAR
- Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
KULLANICILAR
- 22 Online Kullanıcı, 12 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
