ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
Hobici0606
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
94
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Mart 2018 19:43
Son Ziyaret:
12 Haziran 2020 23:21
Toplam Mesaj:
32 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
8 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Taşkın..
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

Taşkın

SON 10 MESAJI

Elektrik Faturası
hocam, bende 300 W. ısıtıcı, dolphin c-500 dış filtre (sürekli çalışıyor), 12 V. aydınlatma var (günde 8 saat çalışıyor). evdeki lambalar, çalışan elektronik eşyalar dahil aylık faturamın 70 - 80 lirayı geçtiğini hiç görmedim.. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204842/070620200046491.jpg[/IMG]
Karides Akvaryumum..
[B]kırmızı - yeşil - mavi ..[/B] .. [:)] [:iyi:]

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204842/070620200018421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204842/070620200018591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204842/070620200019231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204842/070620200019341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204842/070620200019431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204842/070620200019501.jpg[/IMG]
L397 Plecolarım
bu resmi yarışmaya koyun.. oy verelim. çok güzel maşallah..
Betta Cinsiyet Ayrımı
tahsin hocam, düz bir cam bardağın içine dişiyi koyup, erkeğin dişiyi görünce köpük yapmasını bekliyceksin. köpük yaptıktan sonra dişiyi bardaktan çıkararak çiftleşmelerini sağlıycaksın. erkek dişiyi öldürmesin diye çiftleşme bittikten sonra dişiyi akvaryumdan alıcaksın.. video linkine bakabilirsin. https://www.youtube.com/watch?v=fcHlA4szPNM
Tetra Ex700
ben de dış filtre kullanıyorum (dolpin c500) musluk vanasını çok az açmama rağmen yavruları yutuyodu. su girişini file ile sararsan bişey olmuyo. resmini ekledim, iş görür. [:iyi:] [8)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204842/310520202108581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204842/310520202109031.jpg[/IMG][EDIT]Hobici0606,2020-05-31 21:09:15[/EDIT]
Betta Cinsiyet Ayrımı
dişilerin yüzgeçleri daha kısa olur. resimdeki erkek gibi duruyo..
Doğal Ağaç Kökü Dalı
ben daha önce denedim, görsel olarak güzel duruyo fakat acayip renk salıyo suya. mango ve yati gibi sert değil, suda bi zaman sonra yumuşayıp parçalanıyo..
Parlayan Gurami Arıyorum?
Yukarıdaki cevapta arkadaşın yazdığı linke baktım 12 lira fiyat vermişler parlayan guramiye. bu likte 7,5 lira fiyat vermişler. yeri de istanbulda. [:iyi:]
https://www.sahibinden.com/ilan/hayvanlar-alemi-akvaryum-baliklari-labirentli-baliklar-pigme-gurami-pygmy-gurami-1-cm-823186645/detay
Karides Akvaryumum..
[QUOTE=gokhan0322]1 vatoz 1 elma salyangozu ile yosun oluşumunu nasıl engellediniz?

sadece mosslarda sakal yosunu görüyorum (yanılıyorsam düzeltin). bunun dışında gayet sorunsuz bir akvaryum. merak ettim. aydınlatmayı düşük tutarak mı bu temizliği sağladınız? [:nazar:][/QUOTE]

camlarda yosun buğulanması gördüğüm zaman (ayda bir) bulaşık süngerinin sert tarafıyla siliyorum. bitkilerde (uzun yapraklı olanda) keçi sakalı oluşmuştu, budamayla üstesinden geldim, aylardır keçi sakalı oluşmuyor artık. mosslara bi çözüm bulamadım henüz. ışık süresi ve aydınlatma şiddeti kurulum gününden beri aynı. aydınlatmayı düşürmeyi düşünmüyorum ama işe yarayacaksa deneyebilirim. beğenmenize sevindim, daha iyileri, daha güzelleri sizin olsun inşallah..
Karides Akvaryumum..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204842/200920192228141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204842/200920192228301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204842/200920192228451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204842/200920192228591.jpg[/IMG]

[B][K]kiraz haricindekiler yeni üyeler. nasıl bir çaprazlama olucak, yeni yavrular ne renk olucak çok merak ediyorum.. [:?][/K][/B]

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.