ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Gerefez
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Nisan 2018 21:57
Son Ziyaret:
12 Şubat 2021 15:31
Toplam Mesaj:
13 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Onur
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Onur
SON 10 MESAJI
Betta İçin 20lt Lik Akvaryum,fakat Sorun Var
[QUOTE=diaslayt]Hayırlı olsun yeni kurulumunuz. Aydinlatma yok mu? [/QUOTE]
Teşekkür ederim aydınlatma olarak ufak ledler kullanıyorum değerlerini bilmiyorum. Pek aydınlatmaya ihtiyaç olduğunu düşünmüyorum anubias bitki olduğu için.
[QUOTE=diaslayt]Hayırlı olsun yeni kurulumunuz. Aydinlatma yok mu? [/QUOTE]
Teşekkür ederim aydınlatma olarak ufak ledler kullanıyorum değerlerini bilmiyorum. Pek aydınlatmaya ihtiyaç olduğunu düşünmüyorum anubias bitki olduğu için.
Betta İçin 20lt Lik Akvaryum,fakat Sorun Var
[QUOTE=sobetta]Debisi yüksek ama. Minimuma getirin o zaman [:)][/QUOTE]
Şuan yapabildiğim en düşük seviyede teşekkür ederim. [:D]
[QUOTE=sobetta]Debisi yüksek ama. Minimuma getirin o zaman [:)][/QUOTE]
Şuan yapabildiğim en düşük seviyede teşekkür ederim. [:D]
Betta İçin 20lt Lik Akvaryum,fakat Sorun Var
[QUOTE=sobetta]Büyük tanka geçin ya da askı filtre kullanın o zaman[:?][/QUOTE]
Şuan kullandığım askı filtre yani şelale filtre [:D]
[QUOTE=sobetta]Büyük tanka geçin ya da askı filtre kullanın o zaman[:?][/QUOTE]
Şuan kullandığım askı filtre yani şelale filtre [:D]
Betta İçin 20lt Lik Akvaryum,fakat Sorun Var
[QUOTE=Emre Zaim]Onur Bey, merhaba,
Fotoğraflar, oldukça karanlık. En son fotoğraftan görebildiğim kadarı ile, bettanız double tail varyetesi. Double tail bettalarda, kuyruk, ortadan ikiye ayrılmış sekilde, çift parçalıdır. Varyete özelliğidir, hastalık değildir. Arama motoruna, double tail betta yazarak görselleri incelemenizi öneririm.
Belirttiğiniz gibi, hareketleri de canlıysa, kaygılanacak bir durum olmadığı görüşündeyim.
Keyifli hobiler.[/QUOTE]
Phantom betta olduğunu sanıyorum. ilk aldığımda böyle değildi tek parça halindeydi. Şimdi artemia verdim. Filtreyi de değiştireceğim bakalım nasıl olacak durumu. Teşekkür ederim.
[QUOTE=Emre Zaim]Onur Bey, merhaba,
Fotoğraflar, oldukça karanlık. En son fotoğraftan görebildiğim kadarı ile, bettanız double tail varyetesi. Double tail bettalarda, kuyruk, ortadan ikiye ayrılmış sekilde, çift parçalıdır. Varyete özelliğidir, hastalık değildir. Arama motoruna, double tail betta yazarak görselleri incelemenizi öneririm.
Belirttiğiniz gibi, hareketleri de canlıysa, kaygılanacak bir durum olmadığı görüşündeyim.
Keyifli hobiler.[/QUOTE]
Phantom betta olduğunu sanıyorum. ilk aldığımda böyle değildi tek parça halindeydi. Şimdi artemia verdim. Filtreyi de değiştireceğim bakalım nasıl olacak durumu. Teşekkür ederim.
Betta İçin 20lt Lik Akvaryum,fakat Sorun Var
[QUOTE=sobetta]20L hacimdeki tanka pipo filtre kullanmalısınız. Betta’lar iyi yüzücü değildir. Lütfen bunu okuduğunuz gibi filtreyi kapatın ve sudan çıkartın. (Yoksa bakteriler o2’sizlikten ölür ve su değerlerini bozar) [/QUOTE]
Akvaryum zaten küçük olduğu için pipo filtre çok yer kaplıyor ama dediğinizi yapacağım teşekkür ederim.
[QUOTE=sobetta]20L hacimdeki tanka pipo filtre kullanmalısınız. Betta’lar iyi yüzücü değildir. Lütfen bunu okuduğunuz gibi filtreyi kapatın ve sudan çıkartın. (Yoksa bakteriler o2’sizlikten ölür ve su değerlerini bozar) [/QUOTE]
Akvaryum zaten küçük olduğu için pipo filtre çok yer kaplıyor ama dediğinizi yapacağım teşekkür ederim.
Betta İçin 20lt Lik Akvaryum,fakat Sorun Var
[QUOTE=MMDogan]Kuyruk erimesi olabilir (akvaryuma uzun süre durmadan müdahale ettiyseniz ortamı uygun hale getirme amaçlı, stres yapmış olabilir). Akvaryuma koyduğunuz malzemelerden biri kalitesiz olduğu için de olabilir (siyah quartz kumun içine demir tozu katanlar var, mıknatıs testi yaptınız mı raha öncesinde?).
Fotoğraflarda ne yazık ki hiçbir şey anlaşılmıyor. Işıklı şekilde çekmeniz lazım.[/QUOTE]
Kumu 4-5 sene öncesinde almıştım kullandığım kum yani mıknatıs testi de yapmıştım. Taşlar da eski akvaryumumda olan taşlar. Eskiden 200lt de ateş ağız besliyordum bıraktım çok eski üyeyimde üyelik e posta ve nick imi unuttum. Stres olabilir doğru fakat bana çok alıştı yani elime geliyor elimi takip ediyor. Eve döndüğümde ışıklı bir resim atacağım teşekkürler.[EDIT]Gerefez,2018-10-28 11:38:45[/EDIT]
[QUOTE=MMDogan]Kuyruk erimesi olabilir (akvaryuma uzun süre durmadan müdahale ettiyseniz ortamı uygun hale getirme amaçlı, stres yapmış olabilir). Akvaryuma koyduğunuz malzemelerden biri kalitesiz olduğu için de olabilir (siyah quartz kumun içine demir tozu katanlar var, mıknatıs testi yaptınız mı raha öncesinde?).
Fotoğraflarda ne yazık ki hiçbir şey anlaşılmıyor. Işıklı şekilde çekmeniz lazım.[/QUOTE]
Kumu 4-5 sene öncesinde almıştım kullandığım kum yani mıknatıs testi de yapmıştım. Taşlar da eski akvaryumumda olan taşlar. Eskiden 200lt de ateş ağız besliyordum bıraktım çok eski üyeyimde üyelik e posta ve nick imi unuttum. Stres olabilir doğru fakat bana çok alıştı yani elime geliyor elimi takip ediyor. Eve döndüğümde ışıklı bir resim atacağım teşekkürler.[EDIT]Gerefez,2018-10-28 11:38:45[/EDIT]
Betta İçin 20lt Lik Akvaryum,fakat Sorun Var
Ölçüler:
Canlı Türleri:1 adet betta
Bitki Türleri:1 adet anubias ve suyu dengelemesi için catappa yaprağı
Tankın Yaşı:3 haftalık
Filtrasyon ve Işıklandırma:Hbl 301 300lt/s
Tasarım ve Dekorasyon:Alta zemin olarak hagen kum, gnays taşlar arka siyah fon
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205732/281020180048531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205732/281020180049071.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205732/281020180049501.jpg[/IMG]
Balığı petshoptan alalı 1 hafta oldu. Akvaryumu elimden geldiğince betta için en uygun hala getirmeye çalıştım fakat fotoğrafta görüldüğü gibi arka kuyruğu 2 ye ayrılmış. Filtre onu yormasın diye debiyi yarı yarıya düşürdüm enlemesine koydum ve suyu neredeyse filtreyle aynı seviyeye getirdim yorulma gibi bi durumu olduğunu sanmıyorum. Daha canlı renkleri ve daha sağlık olması için şuan artemia çıkartıyorum. Sizce kuyruğun sebebi nedir ? Eksik olan nedir ? Kuyruğun düzelmesi için ne yapmalıyım ?
Ölçüler:
Canlı Türleri:1 adet betta
Bitki Türleri:1 adet anubias ve suyu dengelemesi için catappa yaprağı
Tankın Yaşı:3 haftalık
Filtrasyon ve Işıklandırma:Hbl 301 300lt/s
Tasarım ve Dekorasyon:Alta zemin olarak hagen kum, gnays taşlar arka siyah fon
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205732/281020180048531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205732/281020180049071.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205732/281020180049501.jpg[/IMG]
Balığı petshoptan alalı 1 hafta oldu. Akvaryumu elimden geldiğince betta için en uygun hala getirmeye çalıştım fakat fotoğrafta görüldüğü gibi arka kuyruğu 2 ye ayrılmış. Filtre onu yormasın diye debiyi yarı yarıya düşürdüm enlemesine koydum ve suyu neredeyse filtreyle aynı seviyeye getirdim yorulma gibi bi durumu olduğunu sanmıyorum. Daha canlı renkleri ve daha sağlık olması için şuan artemia çıkartıyorum. Sizce kuyruğun sebebi nedir ? Eksik olan nedir ? Kuyruğun düzelmesi için ne yapmalıyım ?
Beta İçin Uygun Mudur ?
[QUOTE=PAC-MAN]Evet bence de eledoaları dağıtabilirsiniz.
Aralarına takılıp askıda gibi beklemeyi seviyorlar.
Bir de çok kolay bakılıyor. En iyi tarafı bu.
Benim zeytinlerim ve diğer bitkilerim karardı yosundan. Eledoaların çoğu dimdik ayakta[:)][/QUOTE]
Teşekkürler elodeaları dağıtmayı bende düşünüyorum altta birleştirdiğim kısımlar yavaş yavaş kahverengileşir diye düşünüyorum [:)]
[QUOTE=Splendor]Işık ve gübre olmadan da yeşil kalan ve ağır ağır gelişen bitkilerden edinebilirsiniz. Anubiasla subulata o tarz bitkilerden, o yüzden söyledim, keza moss da öyle ama bazı türleri.[/QUOTE]
Temin etmeye çalışacağım bulamazsam da 2-3 kök halinde elodeaları dağıtacağım mecburen. Teşekkürler.[:)]
[QUOTE=KerimGulmez]Gayet güzel olmuş. Biraz ışık fazla ve yüksek.
Beta biraz daha alçaklık istiyor.[/QUOTE]
Öncelikle teşekkür ederim [:)] Işığın seviyeleri var kumanda ile onu hallederim fakat yükseklik konusunda bir şeyler düşüneceğim.
[QUOTE=PAC-MAN]Evet bence de eledoaları dağıtabilirsiniz.
Aralarına takılıp askıda gibi beklemeyi seviyorlar.
Bir de çok kolay bakılıyor. En iyi tarafı bu.
Benim zeytinlerim ve diğer bitkilerim karardı yosundan. Eledoaların çoğu dimdik ayakta[:)][/QUOTE]
Teşekkürler elodeaları dağıtmayı bende düşünüyorum altta birleştirdiğim kısımlar yavaş yavaş kahverengileşir diye düşünüyorum [:)]
[QUOTE=Splendor]Işık ve gübre olmadan da yeşil kalan ve ağır ağır gelişen bitkilerden edinebilirsiniz. Anubiasla subulata o tarz bitkilerden, o yüzden söyledim, keza moss da öyle ama bazı türleri.[/QUOTE]
Temin etmeye çalışacağım bulamazsam da 2-3 kök halinde elodeaları dağıtacağım mecburen. Teşekkürler.[:)]
[QUOTE=KerimGulmez]Gayet güzel olmuş. Biraz ışık fazla ve yüksek.
Beta biraz daha alçaklık istiyor.[/QUOTE]
Öncelikle teşekkür ederim [:)] Işığın seviyeleri var kumanda ile onu hallederim fakat yükseklik konusunda bir şeyler düşüneceğim.
Beta İçin Uygun Mudur ?
[QUOTE=PAC-MAN]Çok güzel olmuş[:iyi:][/QUOTE]
Teşekkür ederim [:)]
[QUOTE=Splendor]Kayalar yerine moss sarılı küçük kökler daha güzel olabilir, ya da ortaya anubias koyabilirsin.
Aslında bettalar düz açık alan sevmezler. Hep böyle bir yerlere girsin çıksın ister, aralarda dolaşsın ister. Bunları yazarken akvaryuma bakıyorum da, 8-10 yapraklı iki anubias yaprakları arasında bi yaprağın altından diğerinin üstünden falan takılıyor :D Mesela köşeye ufak bi moss, diğer taraflara 2-3 kök subulata da ona öyle bir ortamı yaratabilir.
Bir zamanlar benim de elodealarım varken kendini onların arasına yerleştirir, hareketsiz dururdu :D[/QUOTE]
Aslında bende güzel bitkilendirmek istedim fakat bitki konusunda sıkıntılıyım ışık gübre vb konusunda onun için elodea denedim bakalım dediğiniz gibi saklanırsa bende daha teçhizatlı bir akvaryum yapacağım. Teşekkürler [:)]
[QUOTE=PAC-MAN]Çok güzel olmuş[:iyi:][/QUOTE]
Teşekkür ederim [:)]
[QUOTE=Splendor]Kayalar yerine moss sarılı küçük kökler daha güzel olabilir, ya da ortaya anubias koyabilirsin.
Aslında bettalar düz açık alan sevmezler. Hep böyle bir yerlere girsin çıksın ister, aralarda dolaşsın ister. Bunları yazarken akvaryuma bakıyorum da, 8-10 yapraklı iki anubias yaprakları arasında bi yaprağın altından diğerinin üstünden falan takılıyor :D Mesela köşeye ufak bi moss, diğer taraflara 2-3 kök subulata da ona öyle bir ortamı yaratabilir.
Bir zamanlar benim de elodealarım varken kendini onların arasına yerleştirir, hareketsiz dururdu :D[/QUOTE]
Aslında bende güzel bitkilendirmek istedim fakat bitki konusunda sıkıntılıyım ışık gübre vb konusunda onun için elodea denedim bakalım dediğiniz gibi saklanırsa bende daha teçhizatlı bir akvaryum yapacağım. Teşekkürler [:)]
Beta İçin Uygun Mudur ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205732/170420182211581.jpg[/IMG]
Merhaba dostlarım beta için yeni kurduğum akvaryum eksiklerim var mıdır ? Varsa nedir ?
Daha küçüğünü temin edemediğim için 100w ısıtıcı
Hbl 301 şelale filtre
Dijital termometre
Elodea bitki
Hagen kum
Kayalar
Yorumlarınızı bekliyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205732/170420182211581.jpg[/IMG]
Merhaba dostlarım beta için yeni kurduğum akvaryum eksiklerim var mıdır ? Varsa nedir ?
Daha küçüğünü temin edemediğim için 100w ısıtıcı
Hbl 301 şelale filtre
Dijital termometre
Elodea bitki
Hagen kum
Kayalar
Yorumlarınızı bekliyorum
SON MESAJLAR
- Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 12:45
Kedi Balıkları Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 JujuSeri, 12:43
Akvaryum Tanıtımı - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
sina cen,
ternapi,
Urass,
waterproof,
Smet200146,
Deoxyss,
Killicory,
Tatar10,
Merdow,
yeekim,
cassiopeiar,
Sfenks111,
MiSoSiKiaN,
yns325,
EKAR,
zen666,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
Tolga8995,
bysmokin,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
NessPet,
GreeNWooD,
HalilSefaa,
miracemir,
Dogukanaktas,
kilic88,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
Mesaquarium,
akvarist10UR,
Mithrandirr,
fissidens,
Flytheshrimp,
reprise,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
caglard,
lgaquatic,
ercane,
oguzsel,
MehmetEgemen,
Aqualandakvaryum,
Wolkan,
sdurmaz1965,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
