ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Berkay3457
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Mayıs 2018 14:44
Son Ziyaret:
09 Eylül 2018 18:41
Toplam Mesaj:
14 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Berkay dym
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
120-40-60 yeni tank
Sinop/İstanbul
SON 10 MESAJI
Salyangoz
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri:
Akvaryum Kapasitesi (litre):
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon:
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206171/090920181745211.jpg[/IMG]
Arkadaşlar bu görülen şeyler nedir ? Zararı var mıdır
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri:
Akvaryum Kapasitesi (litre):
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon:
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206171/090920181745211.jpg[/IMG]
Arkadaşlar bu görülen şeyler nedir ? Zararı var mıdır
Duboisi Karnında Beyazlık.
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri:
Akvaryum Kapasitesi (litre):
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon:
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206171/110720182003221.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar.
Resimde gördüğünüz gibi duboisilerin karın kısmanda beyazlaşma oldu hafiften bloat başlangıcı olabilir mi ?
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri:
Akvaryum Kapasitesi (litre):
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon:
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206171/110720182003221.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar.
Resimde gördüğünüz gibi duboisilerin karın kısmanda beyazlaşma oldu hafiften bloat başlangıcı olabilir mi ?
Camda Oluşan Beyaz Leke
[QUOTE=Ches]Yeni kurulum ise bakteriler cama yapışmış olabiliyor. Zamanla filtreye yerleşeceklerdir. Bir dönem benim akvaryumda da olmuştu. Sünger ile 2-3 defa sildim ve bir daha olmadılar. [/QUOTE]
Su 1 aydır vardı sadece yeni balık ekledim birazda dekor. 3\1 su degısımı yapmıstım dipcekimi ile beraber. Korktugum şuydu su da hastalık ya da dekorlar salınım yapmıs olabilir mi diye. Çok tesekkur ederim
[QUOTE=Ches]Yeni kurulum ise bakteriler cama yapışmış olabiliyor. Zamanla filtreye yerleşeceklerdir. Bir dönem benim akvaryumda da olmuştu. Sünger ile 2-3 defa sildim ve bir daha olmadılar. [/QUOTE]
Su 1 aydır vardı sadece yeni balık ekledim birazda dekor. 3\1 su degısımı yapmıstım dipcekimi ile beraber. Korktugum şuydu su da hastalık ya da dekorlar salınım yapmıs olabilir mi diye. Çok tesekkur ederim
Camda Oluşan Beyaz Leke
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri:
Akvaryum Kapasitesi (litre):
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon:
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206171/290520180118191.jpg[/IMG] Akvaryumda sabah baktığımda böyle lekeler oluşmuş. Seramik süsüm salınım yapmış olabilir mi ? Yoksa akvaryum da beyaz benek hastalığı mı var ?
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri:
Akvaryum Kapasitesi (litre):
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon:
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206171/290520180118191.jpg[/IMG] Akvaryumda sabah baktığımda böyle lekeler oluşmuş. Seramik süsüm salınım yapmış olabilir mi ? Yoksa akvaryum da beyaz benek hastalığı mı var ?
Öneri Ve Akvaryum Süreci.
[QUOTE=ismet24]Balık türünü en iyisi sizin seçiminiz.
100 kişiye sorsanız herkes farklı tür söyler.
Kimisi rengini, kimisi özelliklerini, şeklini , nadir olmasını vs. Sever.
Her balık güzeldir.
Hobiden sıkılmamak ve zevk almak için, balık türünü kendiniz seçin.
Biraz slogan gibi oldu.[/QUOTE]
[:)] Öncelikle çok teşekkür ederim. Dediğiniz gibi yaptım çöpçüleri verdim vatozlar duruyor. 6 adet yavru Yunus aldım.
[QUOTE=ismet24]Balık türünü en iyisi sizin seçiminiz.
100 kişiye sorsanız herkes farklı tür söyler.
Kimisi rengini, kimisi özelliklerini, şeklini , nadir olmasını vs. Sever.
Her balık güzeldir.
Hobiden sıkılmamak ve zevk almak için, balık türünü kendiniz seçin.
Biraz slogan gibi oldu.[/QUOTE]
[:)] Öncelikle çok teşekkür ederim. Dediğiniz gibi yaptım çöpçüleri verdim vatozlar duruyor. 6 adet yavru Yunus aldım.
Öneri Ve Akvaryum Süreci.
[QUOTE=brigantes]Merhaba , öncelikle hayırlı olsun. Kalsiyum karbonatlı kum ph'ı yükseltir , çöpçü ve vatoz düşük ph ister. Çöpçü ve vatoz alıyorsanız düşük ph isteyen tropikal akvaryum yapmanız lazım yani tetra türleri ya da canlı doğuranlar gibi. Karbonatlı kum koyup balık olarak neden çöpçü ve vatoz koyduğunuzu anlamadım doğrusu. Bence çöpçü ve vatozu verip yerine yüksek ph isteyen malawi türlerine yönelirseniz daha iyi olur. Kayalarla bir dekor oluşturabilirsiniz. Bu 288 litreye o filtre yeterli olmayacaktır mutlaka dış fitlre almanız lazım.[/QUOTE] Sürekli ph ölçüyorum 7 7.5 arasında cıkıyor. Bildiğim kadarıyla 6.5 8.5 pH kadar durabiliyorlar. O yüzden gönül rahatlığıyla almıştım. Almam gerektiğinin farkındayım işimden dolayı vakit ayıramadım. En kısa zamanda dekorasyon, dış filtre alacağım. Bilgileriniz için çok teşekkür ederim [:iyi:]
[QUOTE=brigantes]Merhaba , öncelikle hayırlı olsun. Kalsiyum karbonatlı kum ph'ı yükseltir , çöpçü ve vatoz düşük ph ister. Çöpçü ve vatoz alıyorsanız düşük ph isteyen tropikal akvaryum yapmanız lazım yani tetra türleri ya da canlı doğuranlar gibi. Karbonatlı kum koyup balık olarak neden çöpçü ve vatoz koyduğunuzu anlamadım doğrusu. Bence çöpçü ve vatozu verip yerine yüksek ph isteyen malawi türlerine yönelirseniz daha iyi olur. Kayalarla bir dekor oluşturabilirsiniz. Bu 288 litreye o filtre yeterli olmayacaktır mutlaka dış fitlre almanız lazım.[/QUOTE] Sürekli ph ölçüyorum 7 7.5 arasında cıkıyor. Bildiğim kadarıyla 6.5 8.5 pH kadar durabiliyorlar. O yüzden gönül rahatlığıyla almıştım. Almam gerektiğinin farkındayım işimden dolayı vakit ayıramadım. En kısa zamanda dekorasyon, dış filtre alacağım. Bilgileriniz için çok teşekkür ederim [:iyi:]
Öneri Ve Akvaryum Süreci.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206171/220520180421111.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım ara sıra bakıyordum ama üyeliğim yoktu. [:)] Hobiye nasıl başladığım hakkında bilgi vermek ve önerilerinizi almak istiyorum.
13 14 yaşında babamla sürekli gittiğimiz bir arkadaşının dükkanı vardı. İlk akvaryuma sevdalanmam orda oldu, Sürekli baskı yapıyordum alalım diye.
Babam bir gün elinde akvaryumla eve geldi gözlerime inanamadım hayalim babamın kucağındaydı, o an öyle bir heyecan kaplamıştı ki içimi ne yapacağım şaşırmıştım. Daha sonra akvaryumu kurmaya başladık babamla 5 kilo kaldırmazken bile babama kova kova su taşıyordum her neyse akvaryumu suyla doldurduk kumunu koyduk kendi kafama göre 3 4 parça dekorla tasarladım ama bakmaya doyamıyordum boş Akvaryumdu ama o filtrenin bile çalışması mutlu ediyordu beni. Ertesi gün akvaryumcuya gittik 2 tane Japon aldık uykum gelene kadar onlara bakıyordum bunlar benim diyip içten içe mutlu oluyordum tabii başka balıkları gördükçe onları da beslemek istiyordum bir gün yem bittiği için yine akvaryumcuya gitmiştik ve orda sarı sarı balıklar vardı o kadar çok istemiştim ki akvaryumcu bunları alırsan Japonların ölür aynı akvaryumda yaşamaz dedi ama çok istiyordum sarı balıklardan Japon’larımdan da vazgeçemiyordum. Para biriktirdim 2. Akvaryumu alacağım diye para derken 13 ytl biriktirmiştim ve gittik 30 cm bi akvaryum aldık Japon’larımı oraya aldım. Daha sonra sarı balık dediğim yani sarı prenses aldım 3 tane 2 tane beyaz prenses 2 tane de Yunus vermişti akvaryumcu ve bu balıkları 50 cm bi akvaryumda besledim. Aklım başıma geldikçe yetmediğini anlamıştım kuyruklarını filan yemeye başlamışlardı ve 80 cm akvaryum aldım tabi geriye 2 tane Yunus 2 tane sarı prenses kalmıştı.
80 cm lik akvaryumu kurdum bu defa tek başıma kurdum çünkü benden iyi anlayan kimse yoktu kendime göre tabi :) Akvaryuma balıkları attım bir kaç gün geçmeden sarı prenseslerim öldü 2 tane Yunus kalmıştı 120 litre akvaryumda. Yeni balık almam gerekiyordu akvaryumcuya gittik frontoza diye balık varmış ilk defa görüyorum 5 tane ondan almıştık. 120 litre akvaryumda frontoza besliyorum ve birde yanında 2 adet Yunus var tabi her şey normal geliyor, bir sabah kalktığımda bütün balıklarım ölmüştü bayağ ağlamıştım sebebi ise babam ısıtıcıyı çok açmışsın demişti ama ısıtıcı patlamış 4 5 gün boş kaldı akvaryum içim içimi yiyor bu akvaryuma ne balık alsam diye sürekli babama baskı yapıyorum akvaryumcuya ne zaman gideceğiz derken Doğum günümde elinde yoğurt kovasıyla geldi babam ve içinde pirana vardı 2 tane pirana derken etçil olan değil pacu ama o an bilgim yokki gerçek pirana sanıyorum belgesellerde duyduğum. 1 2 sene de onu besledim sonra onlarda öldü bir daha balık almadık aslında hevesimi almıştım akvaryumu da dayıma vermiştik. Zaman geçtikçe tekrar içimde akvaryum sevgisi kabarmaya başladı Üniversite bitip, İşe başladığımda kendi evime geçersem hayalimde ki akvaryumu kuracağım diyordum yaklaşık 1 ay önce 120 cm Akvaryum aldım, aslında hayallerimi gerçekleştirdim, lakin hayalim oldu ama hangi tür besleyeceğime, dekoru nasıl yapacağıma karar veremiyorum. Akvaryumu sipariş vermeden kafamda bir sürü plan kurmuştum. Duboisi kolonisi yapmak istiyordum kafamı karıştırdılar o balık keyif vermez, akvaryumun en az 500 litre olması gerekiyor gibi.
Akvaryumu alma sürecim ani gelişti aslında çokta araştıramadım. İnternetten bulduğum bir firma ile anlaştım kurulu bir şekilde kapıya teslim ediyorlardı 1 hafta içerisinde geldi sıra ekipmanlardaydı. Kısa araştırmalarım sonucu eheim 200w ısıtıcı, kötü yorumları olsa da biolife monera filtre aldım. Dekorasyon olarak sadece 25 kilo kalsiyumlu kum aldım.
Şuan 2 adet vatoz, 2 adet komando çöpçüm var. İlk akvaryumu doldurduğumda sera aquatan, nitrivec ve tovitec kullandım 2 hafta bekledim. Daha sonra akvaryumun oturması için bir yerden başlamam gerekiyordu. Japon alsaydım 2 ay bakıp geri verecektim balıklarla oynamak istemedim o yüzden vatoz, komando aldım. Atladığım bir şey vardı akvaryum yeni olduğu için yiyecekleri bir şey yoktu. 2 3 gün sonra aklıma geldi araştırdığımda dip balıkları için sera vipachips yemi buldum onu aldım. Akvaryumun dengesinin oturduğunu düşünüyorum ve artık balık almak istiyorum. Sizin öneriniz nedir ? Beslediğiniz hangi balıktan çok keyif aldınız.
Bu arada tabiri caizse kafanızı şişirdiğim için özür dilerim :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206171/220520180421111.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım ara sıra bakıyordum ama üyeliğim yoktu. [:)] Hobiye nasıl başladığım hakkında bilgi vermek ve önerilerinizi almak istiyorum.
13 14 yaşında babamla sürekli gittiğimiz bir arkadaşının dükkanı vardı. İlk akvaryuma sevdalanmam orda oldu, Sürekli baskı yapıyordum alalım diye.
Babam bir gün elinde akvaryumla eve geldi gözlerime inanamadım hayalim babamın kucağındaydı, o an öyle bir heyecan kaplamıştı ki içimi ne yapacağım şaşırmıştım. Daha sonra akvaryumu kurmaya başladık babamla 5 kilo kaldırmazken bile babama kova kova su taşıyordum her neyse akvaryumu suyla doldurduk kumunu koyduk kendi kafama göre 3 4 parça dekorla tasarladım ama bakmaya doyamıyordum boş Akvaryumdu ama o filtrenin bile çalışması mutlu ediyordu beni. Ertesi gün akvaryumcuya gittik 2 tane Japon aldık uykum gelene kadar onlara bakıyordum bunlar benim diyip içten içe mutlu oluyordum tabii başka balıkları gördükçe onları da beslemek istiyordum bir gün yem bittiği için yine akvaryumcuya gitmiştik ve orda sarı sarı balıklar vardı o kadar çok istemiştim ki akvaryumcu bunları alırsan Japonların ölür aynı akvaryumda yaşamaz dedi ama çok istiyordum sarı balıklardan Japon’larımdan da vazgeçemiyordum. Para biriktirdim 2. Akvaryumu alacağım diye para derken 13 ytl biriktirmiştim ve gittik 30 cm bi akvaryum aldık Japon’larımı oraya aldım. Daha sonra sarı balık dediğim yani sarı prenses aldım 3 tane 2 tane beyaz prenses 2 tane de Yunus vermişti akvaryumcu ve bu balıkları 50 cm bi akvaryumda besledim. Aklım başıma geldikçe yetmediğini anlamıştım kuyruklarını filan yemeye başlamışlardı ve 80 cm akvaryum aldım tabi geriye 2 tane Yunus 2 tane sarı prenses kalmıştı.
80 cm lik akvaryumu kurdum bu defa tek başıma kurdum çünkü benden iyi anlayan kimse yoktu kendime göre tabi :) Akvaryuma balıkları attım bir kaç gün geçmeden sarı prenseslerim öldü 2 tane Yunus kalmıştı 120 litre akvaryumda. Yeni balık almam gerekiyordu akvaryumcuya gittik frontoza diye balık varmış ilk defa görüyorum 5 tane ondan almıştık. 120 litre akvaryumda frontoza besliyorum ve birde yanında 2 adet Yunus var tabi her şey normal geliyor, bir sabah kalktığımda bütün balıklarım ölmüştü bayağ ağlamıştım sebebi ise babam ısıtıcıyı çok açmışsın demişti ama ısıtıcı patlamış 4 5 gün boş kaldı akvaryum içim içimi yiyor bu akvaryuma ne balık alsam diye sürekli babama baskı yapıyorum akvaryumcuya ne zaman gideceğiz derken Doğum günümde elinde yoğurt kovasıyla geldi babam ve içinde pirana vardı 2 tane pirana derken etçil olan değil pacu ama o an bilgim yokki gerçek pirana sanıyorum belgesellerde duyduğum. 1 2 sene de onu besledim sonra onlarda öldü bir daha balık almadık aslında hevesimi almıştım akvaryumu da dayıma vermiştik. Zaman geçtikçe tekrar içimde akvaryum sevgisi kabarmaya başladı Üniversite bitip, İşe başladığımda kendi evime geçersem hayalimde ki akvaryumu kuracağım diyordum yaklaşık 1 ay önce 120 cm Akvaryum aldım, aslında hayallerimi gerçekleştirdim, lakin hayalim oldu ama hangi tür besleyeceğime, dekoru nasıl yapacağıma karar veremiyorum. Akvaryumu sipariş vermeden kafamda bir sürü plan kurmuştum. Duboisi kolonisi yapmak istiyordum kafamı karıştırdılar o balık keyif vermez, akvaryumun en az 500 litre olması gerekiyor gibi.
Akvaryumu alma sürecim ani gelişti aslında çokta araştıramadım. İnternetten bulduğum bir firma ile anlaştım kurulu bir şekilde kapıya teslim ediyorlardı 1 hafta içerisinde geldi sıra ekipmanlardaydı. Kısa araştırmalarım sonucu eheim 200w ısıtıcı, kötü yorumları olsa da biolife monera filtre aldım. Dekorasyon olarak sadece 25 kilo kalsiyumlu kum aldım.
Şuan 2 adet vatoz, 2 adet komando çöpçüm var. İlk akvaryumu doldurduğumda sera aquatan, nitrivec ve tovitec kullandım 2 hafta bekledim. Daha sonra akvaryumun oturması için bir yerden başlamam gerekiyordu. Japon alsaydım 2 ay bakıp geri verecektim balıklarla oynamak istemedim o yüzden vatoz, komando aldım. Atladığım bir şey vardı akvaryum yeni olduğu için yiyecekleri bir şey yoktu. 2 3 gün sonra aklıma geldi araştırdığımda dip balıkları için sera vipachips yemi buldum onu aldım. Akvaryumun dengesinin oturduğunu düşünüyorum ve artık balık almak istiyorum. Sizin öneriniz nedir ? Beslediğiniz hangi balıktan çok keyif aldınız.
Bu arada tabiri caizse kafanızı şişirdiğim için özür dilerim :)
Tamamen Yorum Ve Tavsiyeye Açıktır
Berkay bey bu akvaryum hobisinin sonu deniz akvaryumunda bitiyor. Ben 50 cm bi akvaryumla başlamıştım gözüme küçük gelmeye başladı ve bilgi sahibi oldukca sarı prenses yunus bu balıklara yetmeyeceğini anladım 80 cm bombeli bir akvaryuma geçiş yaptım frontoza Yunus besledim, aklım başıma gelince ben ne yapmışım diyorum şimdi 120 cm 300 litre akvaryum aldım. Diyeceğim şu ki ayrı ayrı 2 akvaryum yapma az daha biriktir paranı o zamana kadar meleklerde büyür. En kötü 80 cm bombeli ya da 100 cm düz akvaryum al senin içinde çok keyifli olacaktır büyük akvaryum. [:iyi:][:)]
Berkay bey bu akvaryum hobisinin sonu deniz akvaryumunda bitiyor. Ben 50 cm bi akvaryumla başlamıştım gözüme küçük gelmeye başladı ve bilgi sahibi oldukca sarı prenses yunus bu balıklara yetmeyeceğini anladım 80 cm bombeli bir akvaryuma geçiş yaptım frontoza Yunus besledim, aklım başıma gelince ben ne yapmışım diyorum şimdi 120 cm 300 litre akvaryum aldım. Diyeceğim şu ki ayrı ayrı 2 akvaryum yapma az daha biriktir paranı o zamana kadar meleklerde büyür. En kötü 80 cm bombeli ya da 100 cm düz akvaryum al senin içinde çok keyifli olacaktır büyük akvaryum. [:iyi:][:)]
Hangi Filitreyi Eklemeliyim?
45 lt için havalandırman gayet yeterli. Büyük akvaryuma geçtiğin zaman daha kaliteli bir filtre alırsın. Önerim çok araştırarak al. Ben monera aldım filtresi iyi gibi ama motoru çok dayanacak gibi gelmiyor biraz kalitesiz geldi.
45 lt için havalandırman gayet yeterli. Büyük akvaryuma geçtiğin zaman daha kaliteli bir filtre alırsın. Önerim çok araştırarak al. Ben monera aldım filtresi iyi gibi ama motoru çok dayanacak gibi gelmiyor biraz kalitesiz geldi.
Tamamen Yorum Ve Tavsiyeye Açıktır
Öncelikle hayırlı olsun keyifli hobiler.
1. Suyu tam doldurabilirsin hem balıklar için hemde sizin için görsel olarak iyi olacaktır.
2. Filtren gayet yeterli ciklet türü beslemediğin için sorun olacağını düşünmüyorum. [:iyi:]
3. İmkanın olduğunda arka fon yapabilirsin çok daha güzel duracaktır.
Öncelikle hayırlı olsun keyifli hobiler.
1. Suyu tam doldurabilirsin hem balıklar için hemde sizin için görsel olarak iyi olacaktır.
2. Filtren gayet yeterli ciklet türü beslemediğin için sorun olacağını düşünmüyorum. [:iyi:]
3. İmkanın olduğunda arka fon yapabilirsin çok daha güzel duracaktır.
SON MESAJLAR
- Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim sacityld, 13:46
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Tayvan Bee M510 23:10
KULLANICILAR
- 101 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
pilatin,
scorpion26,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
K3r3m,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
fikret43,
flanormimar,
sonerzeydan,
pitsem,
Darkweaver,
Sfenks111,
sinor,
Hoppala,
EKAR,
zen666,
kopruluonur,
ErayDemirel,
Feanor,
ciways,
AtaDemircii,
tuncaysargin,
bysmokin,
ezzalisi,
betta.ist,
erdalakçay,
Kınayu,
Joec,
HalilSefaa,
miracemir,
Muhammedbedri,
Cyrenity,
sacityld,
MCY4,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Alibicimcilci,
kocoglu,
tersramiz1,
Meryemmm,
şansal,
AC-72,
SalihNarci,
Aguamentist,
JujuSeri,
Aporetti,
Umt61,
oguzsel,
MehmetEgemen,
egedin,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
