ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
elixira
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Şubat 2019 17:47
Son Ziyaret:
22 Eylül 2022 18:48
Toplam Mesaj:
69 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Onur
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Balıklarım Hep Yukarıda
Evet biliyorum co2 gece verilmemesi gerektiğini ancak kapat aç gibi bi yöntemle de co2 stabilizasyonu çok sekteye uğruyor. Karideslerimde hiçbir sorun yok gerçekten. Lepistesler de dediğiniz gibi yüzey-orta balıkları. Hadi zebralar da öyle diyelim. Ancak ember tetralar ve rasboralar da orta-üst takılıyorlar ve grup halinde dolaşmıyorlar... Işık kapalı iken de bu böyle. Tam böyle kafalarını yüzeye sürtmelerinden bahsetmiyorum.
Evet biliyorum co2 gece verilmemesi gerektiğini ancak kapat aç gibi bi yöntemle de co2 stabilizasyonu çok sekteye uğruyor. Karideslerimde hiçbir sorun yok gerçekten. Lepistesler de dediğiniz gibi yüzey-orta balıkları. Hadi zebralar da öyle diyelim. Ancak ember tetralar ve rasboralar da orta-üst takılıyorlar ve grup halinde dolaşmıyorlar... Işık kapalı iken de bu böyle. Tam böyle kafalarını yüzeye sürtmelerinden bahsetmiyorum.
Balıklarım Hep Yukarıda
[QUOTE=Angelguy]Co2 dediğiniz bitki için olan karbondioksit desteğimi? Ondan olabilirmi acaba? Umarım en kısa surede kurtulursunuz. Bunu tecrübe etmiş ve bilgisi olan arkadaşlar görüş bildirse iyi olur. Geçmiş olsun tekrar[/QUOTE]
Evet karbondioksit. Çok teşekkür ederim dilekleriniz için.
[QUOTE=Angelguy]Co2 dediğiniz bitki için olan karbondioksit desteğimi? Ondan olabilirmi acaba? Umarım en kısa surede kurtulursunuz. Bunu tecrübe etmiş ve bilgisi olan arkadaşlar görüş bildirse iyi olur. Geçmiş olsun tekrar[/QUOTE]
Evet karbondioksit. Çok teşekkür ederim dilekleriniz için.
Balıklarım Hep Yukarıda
Evet temizlik yaptım. Dediğim gibi 10-11 aylık bir akvaryum. 10-11 aydan önce de kumları başka bir setupta kullanıyordum. Kumlar yaklaşık 2-2,5 yıllık yani. Akvaryumda dekor olarak hiçbir şey yok. 3 tane lav kayası(karidesler yuva yaptılar baya) ve bitkiler var sadece. 4-5 tane de çok ufak gnays kaya var ama neredeyse gözükmüyorlar kum içindeler. Dediğiniz gibi ama yine de zeminle ilgili bir şey olma ihtimali %50 ve yem ile ilgili %50 ancak hangisi ise çözüp kurtulmak istiyorum. 4-5 gündür verdiğim yem miktarını artırdım ve yemi cımbız ile zemine doğru bırakıyorum. Özellikle yemlemeden sonra zeminde çok fazla dolaşmaya başladılar. Ancak genel olarak gün içerisindeki davranışlarında çok büyük fark göremedim.
Evet temizlik yaptım. Dediğim gibi 10-11 aylık bir akvaryum. 10-11 aydan önce de kumları başka bir setupta kullanıyordum. Kumlar yaklaşık 2-2,5 yıllık yani. Akvaryumda dekor olarak hiçbir şey yok. 3 tane lav kayası(karidesler yuva yaptılar baya) ve bitkiler var sadece. 4-5 tane de çok ufak gnays kaya var ama neredeyse gözükmüyorlar kum içindeler. Dediğiniz gibi ama yine de zeminle ilgili bir şey olma ihtimali %50 ve yem ile ilgili %50 ancak hangisi ise çözüp kurtulmak istiyorum. 4-5 gündür verdiğim yem miktarını artırdım ve yemi cımbız ile zemine doğru bırakıyorum. Özellikle yemlemeden sonra zeminde çok fazla dolaşmaya başladılar. Ancak genel olarak gün içerisindeki davranışlarında çok büyük fark göremedim.
Balıklarım Hep Yukarıda
Ölçüler: 100x40x55. 220 litre
Canlı Türleri: 1 Dişi-1 Erkek Lepistes, Yaklaşık 50 tane Lepistes yavrusu, 6 Zebra Danio, 1 Cüce Vatoz, Yaklaşık 30 tane karides, 8 Ember tetra, 6 Rasbora
Bitki Türleri: Gül, Rotala, Limon, Zeytin, Bacopa gibi basit bitkiler
Tankın Yaşı: 10 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Tetra Tec-ex 800 Plus ve 36 watt kendim yaptığım power led aydınlatma(Akşam 19:30-23:30)
Tasarım ve Dekorasyon: Akvaryumun alt kısmında bolca lav kırığı mevcut, ardından sineklik üstünde Aqua Deco marka siyah quartz kum var.
Ekstralar: 23 Derecede akvaryum
Co2 veriyorum. Sürekli çalışıyor. Ortalama 2-4 saniyede bir hava kabarcığı veriyor. Akvaryumun en sağında yer alıyor.
Bakım: haftada bir 50 litre su değişimi ve DIY günlük şekilde oranlı gübre kullanıyorum
Sorun: Akvaryumu kurduğumdan beri balıklarım yüzeyde veya yüzeye yakın dolaşıyorlar. Ayrıca zebra, rasbora, ember tetra gibi sürü balıklarım asla sürü olarak takılmıyorlar. Her gün akşam 8 den sonra 1 kez yemleme yapıyorum. Az yem veriyorum. Akvaryumu kurduğumdan beri toplam 3 tane lepistesim öldü 10 ay içerisinde sadece. Ayrıca 3 ay içinde de 2 tane çöpçüm öldü. Sağlık konusunda tam olarak bir sıkıntı göremedim. Belki sizler biliyorsunuzdur. Balıkların zeminde olmaması görsel olarak çok rahatsız ediyor ve sebebini bulmak istiyorum. Belki zararlı bi durum söz konusudur. Çünkü hem balıklarım zemine inmiyor hem de çöpçülerim çok hızlı bir şekilde öldüler. Yemlemem mi az yoksa zemindeki siyah quartz yüzündem mi bunu yaşıyorum
Ölçüler: 100x40x55. 220 litre
Canlı Türleri: 1 Dişi-1 Erkek Lepistes, Yaklaşık 50 tane Lepistes yavrusu, 6 Zebra Danio, 1 Cüce Vatoz, Yaklaşık 30 tane karides, 8 Ember tetra, 6 Rasbora
Bitki Türleri: Gül, Rotala, Limon, Zeytin, Bacopa gibi basit bitkiler
Tankın Yaşı: 10 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Tetra Tec-ex 800 Plus ve 36 watt kendim yaptığım power led aydınlatma(Akşam 19:30-23:30)
Tasarım ve Dekorasyon: Akvaryumun alt kısmında bolca lav kırığı mevcut, ardından sineklik üstünde Aqua Deco marka siyah quartz kum var.
Ekstralar: 23 Derecede akvaryum
Co2 veriyorum. Sürekli çalışıyor. Ortalama 2-4 saniyede bir hava kabarcığı veriyor. Akvaryumun en sağında yer alıyor.
Bakım: haftada bir 50 litre su değişimi ve DIY günlük şekilde oranlı gübre kullanıyorum
Sorun: Akvaryumu kurduğumdan beri balıklarım yüzeyde veya yüzeye yakın dolaşıyorlar. Ayrıca zebra, rasbora, ember tetra gibi sürü balıklarım asla sürü olarak takılmıyorlar. Her gün akşam 8 den sonra 1 kez yemleme yapıyorum. Az yem veriyorum. Akvaryumu kurduğumdan beri toplam 3 tane lepistesim öldü 10 ay içerisinde sadece. Ayrıca 3 ay içinde de 2 tane çöpçüm öldü. Sağlık konusunda tam olarak bir sıkıntı göremedim. Belki sizler biliyorsunuzdur. Balıkların zeminde olmaması görsel olarak çok rahatsız ediyor ve sebebini bulmak istiyorum. Belki zararlı bi durum söz konusudur. Çünkü hem balıklarım zemine inmiyor hem de çöpçülerim çok hızlı bir şekilde öldüler. Yemlemem mi az yoksa zemindeki siyah quartz yüzündem mi bunu yaşıyorum
Yosun, Çürüme Ve Gübreleme
Ölçüler: 100x40x55. 220 litre
Canlı Türleri: 1 Dişi-2 Erkek Lepistes, Yaklaşık 50 tane Lepistes yavrusu, 6 Zebra Danio, 1 Cüce Vatoz, 2 tane Komando çöpçü, 6 Rasbora, 8 Ember tetra, Yaklaşık 60 tane karides.
Bitki Türleri: Gül, Rotala, Limon, Zeytin, Bacopa, ayrıca su üstünde yüzen bir bitki türü ve yavaş büyüyen bir bitki türü.
Tankın Yaşı: 8 Ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Tetra Tec-ex 800 Plus ve 36 watt kendim yaptığım power led aydınlatma(Akşam 18:30-23:30)
Tasarım ve Dekorasyon: Akvaryumun alt kısmında bolca lav kırığı mevcut, ardından sineklik üstünde Aqua Deco marka siyah quartz kum var. Ortada lav kayalarından oluşan mağaraya doğru giden yoldaki kum ile siyah kumu ayırmak için ufak gnays kayalar mevcut.
Ekstralar: Yaz aylarında olduğumuzdan fanlı bir sistem ile soğutmaya çalışıyorum. Genel olarak akvaryum 23-25 derecelerde dolanıyor. Akvaryumu ilk kurduğum zaman 23 derecelerdeydi.
Limon tuzu ve karbonat ile karbondioksit veriyorum. Sürekli çalışıyor. Ortalama 1-2 saniyede bir hava kabarcığı veriyor. Akvaryumun en sağında yer alıyor.
Bakım: Ekteki gübreleme sistemini kullanıyorum. her su değişiminde 1 kapak Reeflowers Effective Conditioner
Yaşadığım sorunlar:
1- Gübrelemeyi 2 hafta önce değiştirdim. Forumdan bir kişiden DIY aldım sağolsun çok yardımcı oldu kendisi ancak akvaryumda sorunlar oluşmaya başladı sizce gübreleme programı doğru mu?
2- Siyah sakal yosun sorunu başladı, CO2 arttırdım ve excel kullanımını direkt olarak sakal yosununa uygulamaya başladım. Yayılma durdu çok azcık gerileme var ancak bitmiyor. Bu şekilde yavaş yavaş mı devam etmeliyim?
3- Özellikle limon ve zeytin bitkilerimde çok fazla çürüme var yeni yapraklar çıkıyor ancak eskiler aşırı hızlı çürüyor. Eklerdeki gibi yosun ve çürüme sorunum bulunuyor
Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213095/210920212155021.jpg[/IMG]7. gün su değişimi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213095/210920212155141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213095/210920212155251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213095/210920212155341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213095/210920212155421.jpg[/IMG]
Ölçüler: 100x40x55. 220 litre
Canlı Türleri: 1 Dişi-2 Erkek Lepistes, Yaklaşık 50 tane Lepistes yavrusu, 6 Zebra Danio, 1 Cüce Vatoz, 2 tane Komando çöpçü, 6 Rasbora, 8 Ember tetra, Yaklaşık 60 tane karides.
Bitki Türleri: Gül, Rotala, Limon, Zeytin, Bacopa, ayrıca su üstünde yüzen bir bitki türü ve yavaş büyüyen bir bitki türü.
Tankın Yaşı: 8 Ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Tetra Tec-ex 800 Plus ve 36 watt kendim yaptığım power led aydınlatma(Akşam 18:30-23:30)
Tasarım ve Dekorasyon: Akvaryumun alt kısmında bolca lav kırığı mevcut, ardından sineklik üstünde Aqua Deco marka siyah quartz kum var. Ortada lav kayalarından oluşan mağaraya doğru giden yoldaki kum ile siyah kumu ayırmak için ufak gnays kayalar mevcut.
Ekstralar: Yaz aylarında olduğumuzdan fanlı bir sistem ile soğutmaya çalışıyorum. Genel olarak akvaryum 23-25 derecelerde dolanıyor. Akvaryumu ilk kurduğum zaman 23 derecelerdeydi.
Limon tuzu ve karbonat ile karbondioksit veriyorum. Sürekli çalışıyor. Ortalama 1-2 saniyede bir hava kabarcığı veriyor. Akvaryumun en sağında yer alıyor.
Bakım: Ekteki gübreleme sistemini kullanıyorum. her su değişiminde 1 kapak Reeflowers Effective Conditioner
Yaşadığım sorunlar:
1- Gübrelemeyi 2 hafta önce değiştirdim. Forumdan bir kişiden DIY aldım sağolsun çok yardımcı oldu kendisi ancak akvaryumda sorunlar oluşmaya başladı sizce gübreleme programı doğru mu?
2- Siyah sakal yosun sorunu başladı, CO2 arttırdım ve excel kullanımını direkt olarak sakal yosununa uygulamaya başladım. Yayılma durdu çok azcık gerileme var ancak bitmiyor. Bu şekilde yavaş yavaş mı devam etmeliyim?
3- Özellikle limon ve zeytin bitkilerimde çok fazla çürüme var yeni yapraklar çıkıyor ancak eskiler aşırı hızlı çürüyor. Eklerdeki gibi yosun ve çürüme sorunum bulunuyor
Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213095/210920212155021.jpg[/IMG]7. gün su değişimi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213095/210920212155141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213095/210920212155251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213095/210920212155341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213095/210920212155421.jpg[/IMG]
Bu Siyah Sakal Yosunu Mu?
Teşekkür ederim. Önerebileceğiniz bir haftalık dozaj programı var mı?
Teşekkür ederim. Önerebileceğiniz bir haftalık dozaj programı var mı?
Bu Siyah Sakal Yosunu Mu?
Merhabalar bugün farkettim. Sanırım yosun başlangıcı var. Işıklandırmam 32 adet 1 watt power led'den oluşuyor. günde dört buçuk saat ışıklandırma yapıyorum. Normalde nitrat ve fosfat içermeyen Tropica premium nutrition kullanıyordum. 2 gündür DIY sisteme geçtim ve ekteki resimdeki 1 ve 2. günkü dozlamayı yaptım. CO2 var akvaryumda ama sürekli dalgalanıyor. Bir türlü çözemedim. Kaçak da yok sistemimde.
Resimlerdeki yosunlar çok az bitkide var. Nasıl önüne geçebilirim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213095/040920212113551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213095/040920212122461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213095/040920212122551.jpg[/IMG]
Merhabalar bugün farkettim. Sanırım yosun başlangıcı var. Işıklandırmam 32 adet 1 watt power led'den oluşuyor. günde dört buçuk saat ışıklandırma yapıyorum. Normalde nitrat ve fosfat içermeyen Tropica premium nutrition kullanıyordum. 2 gündür DIY sisteme geçtim ve ekteki resimdeki 1 ve 2. günkü dozlamayı yaptım. CO2 var akvaryumda ama sürekli dalgalanıyor. Bir türlü çözemedim. Kaçak da yok sistemimde.
Resimlerdeki yosunlar çok az bitkide var. Nasıl önüne geçebilirim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213095/040920212113551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213095/040920212122461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213095/040920212122551.jpg[/IMG]
Bu Aydınlatma Yeterli Mi?
Çok teşekkür ederim. Dediğim gibi Tropica premium nutrition'ı bırakmak zorunda kaldım hem 300ml'si Türkiyede yok hem de 125 ml'si çok pahalı. Ayrıca Nitrat ve Fosfat da yok içinde. Dediğiniz gibi DIY gübre çok daha hesaplıya geliyor. Hafif hafif ışık saatini 45 dk-1Saat kadar daha fazla olması için uğraşıcam. Işık süresini günlük 10-15 dk olarak arttırarak gözlem yapsam iyi olacak gibi. Eğer sorun yaşıyor olursam biraz full spectrum eklerim sisteme.
CO2 yetersiz kalır diye korkuyorum sadece. 2-3 Saniyede bir kabarcık geliyor.
Çok teşekkür ederim. Dediğim gibi Tropica premium nutrition'ı bırakmak zorunda kaldım hem 300ml'si Türkiyede yok hem de 125 ml'si çok pahalı. Ayrıca Nitrat ve Fosfat da yok içinde. Dediğiniz gibi DIY gübre çok daha hesaplıya geliyor. Hafif hafif ışık saatini 45 dk-1Saat kadar daha fazla olması için uğraşıcam. Işık süresini günlük 10-15 dk olarak arttırarak gözlem yapsam iyi olacak gibi. Eğer sorun yaşıyor olursam biraz full spectrum eklerim sisteme.
CO2 yetersiz kalır diye korkuyorum sadece. 2-3 Saniyede bir kabarcık geliyor.
Bu Aydınlatma Yeterli Mi?
[QUOTE=Rhyno]Merhaba power ledler kaç watt'lik 1-3-5 ?. 3 watt olanlardan ise ışık gücü hemen hemen yeterli gelecektir.
Birde bazı ledlerin yerine full spectrum led takabilirseniz bitki gelişimi daha iyi olur.
Alt yapraklar gölge kaldığı için dökülüyor olabilir.[/QUOTE]
1 wattlık power ledler. Full spectrumları hangi renk yerine takmalıyım?. Işıklandırma süresi yeterli mi?
Bir de alt yapraklar sadece gölgeden değil gübreden de dökülüyorlar sanırım çünkü daha önce kullandığım gübrede nitrogen ve fosfat yokmuş maalesef. Farkında değildim. Gölgede kalınca da tabi çürüyüp döküldüler.
[QUOTE=Rhyno]Merhaba power ledler kaç watt'lik 1-3-5 ?. 3 watt olanlardan ise ışık gücü hemen hemen yeterli gelecektir.
Birde bazı ledlerin yerine full spectrum led takabilirseniz bitki gelişimi daha iyi olur.
Alt yapraklar gölge kaldığı için dökülüyor olabilir.[/QUOTE]
1 wattlık power ledler. Full spectrumları hangi renk yerine takmalıyım?. Işıklandırma süresi yeterli mi?
Bir de alt yapraklar sadece gölgeden değil gübreden de dökülüyorlar sanırım çünkü daha önce kullandığım gübrede nitrogen ve fosfat yokmuş maalesef. Farkında değildim. Gölgede kalınca da tabi çürüyüp döküldüler.
Bu Aydınlatma Yeterli Mi?
Merhabalar. Işığım DIY power led. 9 kırmızı 7 mavi 16 beyaz power led var.Akvaryumumda ortalama 200 litre su var. Yükselik 55 cm. Basit bitkiler kullanıyorum. Limon, zeytin, gül, rotala gibi bitkiler. CO2 var. Tropica premium nutrition kullanıyordum ve ışık akşam 19:00'da açılıp 23:30'da kapanıyordu. Yani toplam dört buçuk saat. Şuana kadar bir yosun sorunu yaşamadım gibi bir şey. Ancak bitkilerimin alt yaprakları dökülüyordu. Ben de DIY gübreye geçtim. Ancak yosundan korkuyorum. Sizce bu ışık yeterli mi?
Merhabalar. Işığım DIY power led. 9 kırmızı 7 mavi 16 beyaz power led var.Akvaryumumda ortalama 200 litre su var. Yükselik 55 cm. Basit bitkiler kullanıyorum. Limon, zeytin, gül, rotala gibi bitkiler. CO2 var. Tropica premium nutrition kullanıyordum ve ışık akşam 19:00'da açılıp 23:30'da kapanıyordu. Yani toplam dört buçuk saat. Şuana kadar bir yosun sorunu yaşamadım gibi bir şey. Ancak bitkilerimin alt yaprakları dökülüyordu. Ben de DIY gübreye geçtim. Ancak yosundan korkuyorum. Sizce bu ışık yeterli mi?
SON MESAJLAR
- Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Geophagus Tapajos MurathanM, 23:10
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
KULLANICILAR
- 85 Online Kullanıcı, 46 Üye
Online Kullanıcılar
TolgaÜNAL,
yeekim,
yildiray71,
0rnn,
Mesutest,
poysub,
Pandkoal,
Ehtiyar,
Ertug22,
Hoper,
Oquanus,
Sungurr,
Mr. WingMan,
osmandbnl,
Malawi market,
hasancn,
DABARAKATO,
Serdar dmr,
sina cen,
pusathan01,
Jeveux,
MiSoSiKiaN,
Joec,
Kuduoglu,
Umutoty,
t.korkmaz,
SedatC,
Altonn,
ternapi,
Manguday,
Burak PEKDEMİR,
Kturan06,
omerkaya40,
syerli,
jaloreef,
Firefighter,
NightWist,
ozan_1903,
Tata,
√olkaπ,
Fatihsm,
Kromatit,
erotichesk_qkSl,
alp3r,
Hknçkl,
nurtensultan,
Cyber_Scout,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
