ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Deniziziz1090
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Ocak 2013 20:45
Son Ziyaret:
28 Ağustos 2016 21:18
Toplam Mesaj:
103 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Deniz İlikçi
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Deniz İLİKÇİ
30 Litre Japon Akvaryumu
80 Litre Gelecek Bilinmiyor
30 Litre Japon Akvaryumu
80 Litre Gelecek Bilinmiyor
SON 10 MESAJI
18 Litre Bitkili Halfmoon Betta Tankı
Normal hava taşı sesi var. Biliyorsunuz ki hava motoru ile çalışmakta.
Corner'dan ziyade hava motorunun sesi önemli bu aşamada
Normal hava taşı sesi var. Biliyorsunuz ki hava motoru ile çalışmakta.
Corner'dan ziyade hava motorunun sesi önemli bu aşamada
18 Litre Bitkili Halfmoon Betta Tankı
Hocam şöyle anlatim. Filtreyi takarken mangrow kökünü kaldırmam gerek biraz. Bu sırada her yer moss'un küçük parçalarıyla doldu ama her taraf 50-60 ufak parça vardır. Filtreyi çalıştırdıktan 15 dk sonda suda müthiş bir berraklık vardı o uçak bütün parçalar corner filtrenin süngerindeydi.
Hüsnü çok yakışıklıda sırt(üst) yüzgeci sanki holding zinciri batmış gibi hep bi tarafa eğik duruyor. Bu durum üzüyor beni. Kırık mı acaba?
Hocam şöyle anlatim. Filtreyi takarken mangrow kökünü kaldırmam gerek biraz. Bu sırada her yer moss'un küçük parçalarıyla doldu ama her taraf 50-60 ufak parça vardır. Filtreyi çalıştırdıktan 15 dk sonda suda müthiş bir berraklık vardı o uçak bütün parçalar corner filtrenin süngerindeydi.
Hüsnü çok yakışıklıda sırt(üst) yüzgeci sanki holding zinciri batmış gibi hep bi tarafa eğik duruyor. Bu durum üzüyor beni. Kırık mı acaba?
18 Litre Bitkili Halfmoon Betta Tankı
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33980_080820162253141.jpg[/IMG]
Evet arkadaşlar tankım bitti.
Zeminde 2 kg hagen kum
Dekorda üstüne moss sarılmış mangrow kökü.
Aydınlatmada Philips 10.5 watt 6500K LED beyaz ampul
Filtrelemede pipo corner filtre
Ve son olarak baş rolde HALFMOON BETTA (hüsnü diye sesleniyorum[:D])
Yemlerde Sera bettagran, Tetra betta, Gemma betta
Suyun sıcaklığını değişimlerle 26 derecede tutmaya çalışmama rağmen 29 u buluyor.
Aydınlatmayı ne kadar açık tutmalıyım ?
Evet arkadaşlar lütfen eleştirilerinizi esirgemeyin. Neyimiz eksik neyimiz fazla ne eklemeli me çıkarmalıyım her şeyiyle ďeğerlendirin lütfen teşekkürler.
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33980_080820162253141.jpg[/IMG]
Evet arkadaşlar tankım bitti.
Zeminde 2 kg hagen kum
Dekorda üstüne moss sarılmış mangrow kökü.
Aydınlatmada Philips 10.5 watt 6500K LED beyaz ampul
Filtrelemede pipo corner filtre
Ve son olarak baş rolde HALFMOON BETTA (hüsnü diye sesleniyorum[:D])
Yemlerde Sera bettagran, Tetra betta, Gemma betta
Suyun sıcaklığını değişimlerle 26 derecede tutmaya çalışmama rağmen 29 u buluyor.
Aydınlatmayı ne kadar açık tutmalıyım ?
Evet arkadaşlar lütfen eleştirilerinizi esirgemeyin. Neyimiz eksik neyimiz fazla ne eklemeli me çıkarmalıyım her şeyiyle ďeğerlendirin lütfen teşekkürler.
Halfmoom Betta 18 Litre Bazı Sorunlar
Ve akvaryumumun son hali arkadaşlar. Her şey için teşekkürler yorumlarınızı bekliyorum.
Filtreyi bi süre (4-8 saat) çalıştırmayı düşünmüyorum stress yapmasin sakin suda dolansın diye ne kadar doğru ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141799/080820162159351.jpg[/IMG]
Ve akvaryumumun son hali arkadaşlar. Her şey için teşekkürler yorumlarınızı bekliyorum.
Filtreyi bi süre (4-8 saat) çalıştırmayı düşünmüyorum stress yapmasin sakin suda dolansın diye ne kadar doğru ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141799/080820162159351.jpg[/IMG]
Halfmoom Betta 18 Litre Bazı Sorunlar
Arkadaşlar acil yardım. Önerinizle gidip pipo filtre ve hava motoru aldım. Yalnız akvaryumcu pipo filtreyi şundan vermiş bu benim bettam için sorun teşkil eder mi ? İç filtre gibi akıntı oluşturu mu ? Yardımlarınızı bekliyorum. Corner filtre diye geçiyor. Daha mı iyi yani normal pipo ya göre ? Debisi az olsun betama sorun cıkarmasın yeter yoksa dış filtre bile alırım o iyi olsun yeterki [:)][:)][:)]
Ürün şu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141799/080820161749101.jpg[/IMG][EDIT]Deniziziz1090,2016-08-08 17:49:54[/EDIT]
Arkadaşlar acil yardım. Önerinizle gidip pipo filtre ve hava motoru aldım. Yalnız akvaryumcu pipo filtreyi şundan vermiş bu benim bettam için sorun teşkil eder mi ? İç filtre gibi akıntı oluşturu mu ? Yardımlarınızı bekliyorum. Corner filtre diye geçiyor. Daha mı iyi yani normal pipo ya göre ? Debisi az olsun betama sorun cıkarmasın yeter yoksa dış filtre bile alırım o iyi olsun yeterki [:)][:)][:)]
Ürün şu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141799/080820161749101.jpg[/IMG][EDIT]Deniziziz1090,2016-08-08 17:49:54[/EDIT]
Halfmoom Betta 18 Litre Bazı Sorunlar
İç filtreyi iptal edip küçük pipo mu takayım yoksa şelale mi arkadaşlar sizce ?
İç filtreyi iptal edip küçük pipo mu takayım yoksa şelale mi arkadaşlar sizce ?
Halfmoom Betta 18 Litre Bazı Sorunlar
[QUOTE=ömer1]Su seviyesini yinede azaltın derim sonuçta betta o2 yi havadan alır in çık yıpratabilir balığınızı birde balığa ayna gösterince yine üst yüzgeç aşağıdamı kalıyor?[/QUOTE]
Çok teşekkürler hocam değerli yorumun için. Tepeye 10.5 watt 6500K ampulu koyunca zorunlu olarak azaltmak zorunda kaldım zaten :)
Aynayı 2 gün sonra akvaryuma alınca test edeceğim tekrar dönüş yaparım. Aynaya rağmen kalkmıyorsa nasıl bir yol izlemeliyim ?
[QUOTE=ömer1]Su seviyesini yinede azaltın derim sonuçta betta o2 yi havadan alır in çık yıpratabilir balığınızı birde balığa ayna gösterince yine üst yüzgeç aşağıdamı kalıyor?[/QUOTE]
Çok teşekkürler hocam değerli yorumun için. Tepeye 10.5 watt 6500K ampulu koyunca zorunlu olarak azaltmak zorunda kaldım zaten :)
Aynayı 2 gün sonra akvaryuma alınca test edeceğim tekrar dönüş yaparım. Aynaya rağmen kalkmıyorsa nasıl bir yol izlemeliyim ?
Halfmoom Betta 18 Litre Bazı Sorunlar
[QUOTE=Flost]Akvaryumunuzun kapağı yoksa kesinlikle azaltın su seviyesini , bir gün eve gelince betayı yerde yatarken bulmayın bu yüzden dedim.[/QUOTE]
Kapağı var hocam sıkıntı yok [:iyi:]
-Arkadaşlar Mossu çok sıkı sardım köke buyumede gelismede sıkıntı yaşar mıyım ?
-Betta cok guzel ama ust kuyrugu hem asagiya sarkiyor neden dik durmuyor ?
-Su düzenleyici yanlislikla fazla dokuldu 2 kati kadar bu bana sorun teskil eder mi ?
-Normal duya led ampul taksam sıkıntı olur mu ?
Tek bu 4 sorunum kaldı :))[EDIT]Deniziziz1090,2016-08-06 18:29:20[/EDIT]
[QUOTE=Flost]Akvaryumunuzun kapağı yoksa kesinlikle azaltın su seviyesini , bir gün eve gelince betayı yerde yatarken bulmayın bu yüzden dedim.[/QUOTE]
Kapağı var hocam sıkıntı yok [:iyi:]
-Arkadaşlar Mossu çok sıkı sardım köke buyumede gelismede sıkıntı yaşar mıyım ?
-Betta cok guzel ama ust kuyrugu hem asagiya sarkiyor neden dik durmuyor ?
-Su düzenleyici yanlislikla fazla dokuldu 2 kati kadar bu bana sorun teskil eder mi ?
-Normal duya led ampul taksam sıkıntı olur mu ?
Tek bu 4 sorunum kaldı :))[EDIT]Deniziziz1090,2016-08-06 18:29:20[/EDIT]
Halfmoom Betta 18 Litre Bazı Sorunlar
[QUOTE=atabeymentese]Hayırlı olsun öncelikle oturmuş bir tanktan su ekleyim veya salyangoz az birsey yem atin azot döngusu otursun diye boş suda bakteri oluşmaz 1 haftaya. Yem olarak Sera Bettagran-Tetra Min ve Tropical Super Forte Spirulina kullanıyorum.Pipo filtre daha iyi olur şahsen pipo filtrede bakteri oturunca ben beta akvaryumum küçük olduğu için ayda 1 su değişimi yapıyorum (%20)[/QUOTE][QUOTE=atabeymentese]Hayırlı olsun öncelikle oturmuş bir tanktan su ekleyim veya salyangoz az birsey yem atin azot döngusu otursun diye boş suda bakteri oluşmaz 1 haftaya. Yem olarak Sera Bettagran-Tetra Min ve Tropical Super Forte Spirulina kullanıyorum.Pipo filtre daha iyi olur şahsen pipo filtrede bakteri oturunca ben beta akvaryumum küçük olduğu için ayda 1 su değişimi yapıyorum (%20)[/QUOTE]
Çok teşekkürler hocam yorum için.
Salyangoz ile beta beraber yasar mi ? 2 tane falan eklesem ?
[QUOTE=Flost]Bence akvaryumdaki su seviyesini biraz azaltmalısınız[/QUOTE]
Sebebi nedir ? Çöpçü bu akvaryuma uygun mudur ? Beraber yaşarlar mı ?
[QUOTE=ecebey]Hayırlı olsun suyun oturması icin en az bir hafta bekleyin ısıtıcı olsa iyi olur ev her nenkadar sıcak olsada ısıtıcı su sicakligini sabit tutar o yuzden tavsiye ederim su ici lambalar veya kenarlara tutturulan ledler var onlarıda tavsiye ederim bide tankınız ne kadar bitkili olursa betanız o kadar stresten uzak olur umarım hersey istediginiz gibi olur[/QUOTE]
Hocam bitki olarak moss var. Onuda çok sıkı sardım mangrow kokune sorun teşkil eder mi büyümede ? Normal duya led ampul taksam olmaz mı ?
➖Ben bu su düzenleyici/kurucuyu fazla koydum bir sorun olur mu ?
[QUOTE=atabeymentese]Hayırlı olsun öncelikle oturmuş bir tanktan su ekleyim veya salyangoz az birsey yem atin azot döngusu otursun diye boş suda bakteri oluşmaz 1 haftaya. Yem olarak Sera Bettagran-Tetra Min ve Tropical Super Forte Spirulina kullanıyorum.Pipo filtre daha iyi olur şahsen pipo filtrede bakteri oturunca ben beta akvaryumum küçük olduğu için ayda 1 su değişimi yapıyorum (%20)[/QUOTE][QUOTE=atabeymentese]Hayırlı olsun öncelikle oturmuş bir tanktan su ekleyim veya salyangoz az birsey yem atin azot döngusu otursun diye boş suda bakteri oluşmaz 1 haftaya. Yem olarak Sera Bettagran-Tetra Min ve Tropical Super Forte Spirulina kullanıyorum.Pipo filtre daha iyi olur şahsen pipo filtrede bakteri oturunca ben beta akvaryumum küçük olduğu için ayda 1 su değişimi yapıyorum (%20)[/QUOTE]
Çok teşekkürler hocam yorum için.
Salyangoz ile beta beraber yasar mi ? 2 tane falan eklesem ?
[QUOTE=Flost]Bence akvaryumdaki su seviyesini biraz azaltmalısınız[/QUOTE]
Sebebi nedir ? Çöpçü bu akvaryuma uygun mudur ? Beraber yaşarlar mı ?
[QUOTE=ecebey]Hayırlı olsun suyun oturması icin en az bir hafta bekleyin ısıtıcı olsa iyi olur ev her nenkadar sıcak olsada ısıtıcı su sicakligini sabit tutar o yuzden tavsiye ederim su ici lambalar veya kenarlara tutturulan ledler var onlarıda tavsiye ederim bide tankınız ne kadar bitkili olursa betanız o kadar stresten uzak olur umarım hersey istediginiz gibi olur[/QUOTE]
Hocam bitki olarak moss var. Onuda çok sıkı sardım mangrow kokune sorun teşkil eder mi büyümede ? Normal duya led ampul taksam olmaz mı ?
➖Ben bu su düzenleyici/kurucuyu fazla koydum bir sorun olur mu ?
Halfmoom Betta 18 Litre Bazı Sorunlar
[QUOTE=muratdeg]Yem konusunda yazdığım gibi başka bir şey söyleyemem.
Pipo filtre en az akıntı yapan filtredir, yanlış duymuşsunuz:)
Akvaryum şartları her halükarda fanus şartlarından iyidir.
Işık da bu: http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/dophin-10-led-mini-armatur-akvaryum-aydinlatma-217148512
Daha küçük ve hesaplıları da var.[/QUOTE]
Hocam kapak var benim akvaryumda fotoda olmasa da.
Ona göre bi sistem yapsak ?
[QUOTE=muratdeg]Yem konusunda yazdığım gibi başka bir şey söyleyemem.
Pipo filtre en az akıntı yapan filtredir, yanlış duymuşsunuz:)
Akvaryum şartları her halükarda fanus şartlarından iyidir.
Işık da bu: http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/dophin-10-led-mini-armatur-akvaryum-aydinlatma-217148512
Daha küçük ve hesaplıları da var.[/QUOTE]
Hocam kapak var benim akvaryumda fotoda olmasa da.
Ona göre bi sistem yapsak ?
SON MESAJLAR
- Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 127 Online Kullanıcı, 70 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
aquaticathearmi,
MertSoyumert,
sina cen,
Laetacara,
ternapi,
aredhelrim,
waterproof,
Sunborn,
Jotunheim,
flanormimar,
Redko,
Omer901,
EfeC,
Tortuga7,
Deoxyss,
Tatar10,
jamaisvus,
yeekim,
portre,
ahmetfiratozkaya,
EKAR,
zen666,
ssener,
mehmet yılmaz,
serdar131977,
ErayDemirel,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
ciways,
tarikyksl,
metalhead,
Faruk57,
murat efe,
TOLGA1453,
melankolia5,
bysmokin,
emregungor,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
nazemert1,
DTxLorD,
Kemal eyilik,
Stoke,
ozherele_oyPa,
gurkanmutllu,
ozherele_ldoi,
Maverickse,
Jeveux,
Um1tcan,
osmandbnl,
BurakBozkurt10,
DigitalPen,
riderfish,
kocoglu,
Mithrandirr,
erimgorgulu,
Flytheshrimp,
sakal34,
ahmet22,
peace41,
oguzsel,
nakkas__45,
Wolkan,
OKIRATLI,
Omer0618,
Brdk64,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
