ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Lemoonade
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Ekim 2013 23:20
Son Ziyaret:
13 Mayıs 2026 23:32
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
fevzi yavuz
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1994
Yaş:
32
İl:
Içel
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 9 MESAJI
Deniz akvaryumunda yakınımızdaki denizi kullanmak?
Aynen peki bizim sulardan alınabilicek omurgasızlar varmı bilgisi olan arkadaşlara sorayım belki akdeniz bölgesinde kıyı kesiminde oturan arkadaşların bilgileri olabilir..Snail , hermit yada karides türlerinden.
Aynen peki bizim sulardan alınabilicek omurgasızlar varmı bilgisi olan arkadaşlara sorayım belki akdeniz bölgesinde kıyı kesiminde oturan arkadaşların bilgileri olabilir..Snail , hermit yada karides türlerinden.
Deniz akvaryumunda yakınımızdaki denizi kullanmak?
Çok Teşekkürler..Biraz karıştırdım fakat baya meşakkatli bir işmiş kayaları denizden almak.Al temizle uzun süre akvaryumda sadece kaya varken su değişimi yap sürekli nitratı falan dengele sonra birde kürlenmesi var baya bir işlem yani suyu her seferinde birde kendin yapacağını varsayarsan daha pahalıya gelir su değişim parası..Ama suyu alabiliriz galiba dediğiniz gibi galonlarla.Şimdiden çok teşekkürler bilgiler için...
Çok Teşekkürler..Biraz karıştırdım fakat baya meşakkatli bir işmiş kayaları denizden almak.Al temizle uzun süre akvaryumda sadece kaya varken su değişimi yap sürekli nitratı falan dengele sonra birde kürlenmesi var baya bir işlem yani suyu her seferinde birde kendin yapacağını varsayarsan daha pahalıya gelir su değişim parası..Ama suyu alabiliriz galiba dediğiniz gibi galonlarla.Şimdiden çok teşekkürler bilgiler için...
Deniz akvaryumunda yakınımızdaki denizi kullanmak?
Başlıktada belirttiğim gibi..Tuzlusuda yeniyim ve hayla araştırma bilgi edinme aşamasındayım.Benim sorum tuzlu su için (mersin'de yaşıyorum) sahilden suyun içinden aldığım kumu ve canlı kayaları kullanabilirmiyim..Su hazırlarken denizden aldığım suyu kullanabilirmiyim ben bunu öğrenmek istiyorum..Komple veya ekstra olarak ne gibi yararlarını alabilirim elimin altındaki denizden :) kısacası soru bu..Şimdiden cevaplar için teşekkürler...Lemoonade 2014-05-04 13:18:00
Başlıktada belirttiğim gibi..Tuzlusuda yeniyim ve hayla araştırma bilgi edinme aşamasındayım.Benim sorum tuzlu su için (mersin'de yaşıyorum) sahilden suyun içinden aldığım kumu ve canlı kayaları kullanabilirmiyim..Su hazırlarken denizden aldığım suyu kullanabilirmiyim ben bunu öğrenmek istiyorum..Komple veya ekstra olarak ne gibi yararlarını alabilirim elimin altındaki denizden :) kısacası soru bu..Şimdiden cevaplar için teşekkürler...
Üretimhaneme isim arıyorum...
Hayırlı olsun bol kazançlar şimdiden..Herşey planladığınız gibi olur inşallah..isim olarak aklımda bişe yok şuan ama Derin üretim tesisi veya Awi üretimhane (malawi nin awisi :D ) olabilir siz bilirsiniz :) genede sizin seçiminiz tabi :)
Hayırlı olsun bol kazançlar şimdiden..Herşey planladığınız gibi olur inşallah..isim olarak aklımda bişe yok şuan ama Derin üretim tesisi veya Awi üretimhane (malawi nin awisi :D ) olabilir siz bilirsiniz :) genede sizin seçiminiz tabi :)
Öğrenci işi 240 lt malawi..
[QUOTE=mkinali][QUOTE=Lemoonade]Aslında sehpayı hallettiğimde sump boşalmıcak sadece kitaplar kalkıp altına sehpa gelicek tek başıma zorda olsa kalkıyor sump :D ...yani sehpayı koyucak kadar kaldırabiliyoruz.
Aydınlatma tercih meselesi bende 2 adet mavi var 2 de warm white ama şimdi birini snow white yapıcam. Size kalmış. Forumdan araştırın.[/QUOTE]
[QUOTE=mkinali][QUOTE=Lemoonade]Aslında sehpayı hallettiğimde sump boşalmıcak sadece kitaplar kalkıp altına sehpa gelicek tek başıma zorda olsa kalkıyor sump :D ...yani sehpayı koyucak kadar kaldırabiliyoruz.
Evet biraz acele ve seri oldu konu nedeni ise bu zamana kadar hem çok zaman geçti hemde iş durumum yüzünden boşluklar bulamamam..Akvaryum tamamlandığında yeni bir konu açıcağım ve uzun uzun sumpun malzemelerden yapılışına akvaryum kapağının yapılışına kadar tek tek anlatıcağım merak etmeyin gayetde forumdaki arkadaşlara yararlı olacağını düşünüyorum.Sump u iikide yapmışım dış filtre ile çalışan akvaryumlar gördüm akrabalarımda ama hiçbiri bir sump deil tabi yüksek mevla filtreleri bilemem :)..Bulunduğumuz bölge sıcaklığı yazın fazla olduğu için kapağa fan soğutma sistemi koymayı düşünüyorum hadi hayırlısı bakalım:)..şimdilik bu fonu yapıştırdım çok rahatsız oluyordum yapışkanlı kağıtla yapıştırdım basit şekildehemen çıkabiliyor siyah fon u alınca birşeyler yapıcam bakalım :)..ama emin olun bu fotoğraflardan çok daha net ve güzel akvaryum su şuan rakı ayarında netlik olarak :D.Rakı derken su katılmamış saf rakı :D.. yavrularımızda gayet güzel alıştılar minicik halleriyle yer arsa davalarına başladılar bile :D akvaryum tamamlandığında almak istediğim türleri yapıcam sadece bu yavrucaklarda yeni sahiplerini bulucak büyük ihtimalle yem karsılığı pet shop a veririm..
Bu arada unutmadan aydınlatma konusunda floresan önerisi gerekiyor t5 düşünüyorum kaç volt yapmam gerekli..Araya bir adette daylight(galiba sarımsı olan o) atmayı düşünüyorum yardımcı olursanız sevinirim..en yakın zamanda footğraf makinesiyle net fotoları aktaracağım :)
[/QUOTE]
Bu arada unutmadan aydınlatma konusunda floresan önerisi gerekiyor t5 düşünüyorum kaç volt yapmam gerekli..Araya bir adette daylight(galiba sarımsı olan o) atmayı düşünüyorum yardımcı olursanız sevinirim..en yakın zamanda footğraf makinesiyle net fotoları aktaracağım :)
Aydınlatma tercih meselesi bende 2 adet mavi var 2 de warm white ama şimdi birini snow white yapıcam. Size kalmış. Forumdan araştırın.[/QUOTE]
Warm white dediğiniz bole güneş rengi gibi birşeymi hafif gün batımı tonu türü istiyorum ben aslında.
Öğrenci işi 240 lt malawi..
Aslında sehpayı hallettiğimde sump boşalmıcak sadece kitaplar kalkıp altına sehpa gelicek tek başıma zorda olsa kalkıyor sump :D ...yani sehpayı koyucak kadar kaldırabiliyoruz.Lemoonade 2013-10-20 21:11:09
Aslında sehpayı hallettiğimde sump boşalmıcak sadece kitaplar kalkıp altına sehpa gelicek tek başıma zorda olsa kalkıyor sump :D ...yani sehpayı koyucak kadar kaldırabiliyoruz.
Evet biraz acele ve seri oldu konu nedeni ise bu zamana kadar hem çok zaman geçti hemde iş durumum yüzünden boşluklar bulamamam..Akvaryum tamamlandığında yeni bir konu açıcağım ve uzun uzun sumpun malzemelerden yapılışına akvaryum kapağının yapılışına kadar tek tek anlatıcağım merak etmeyin gayetde forumdaki arkadaşlara yararlı olacağını düşünüyorum.Sump u iikide yapmışım dış filtre ile çalışan akvaryumlar gördüm akrabalarımda ama hiçbiri bir sump deil tabi yüksek mevla filtreleri bilemem :)..Bulunduğumuz bölge sıcaklığı yazın fazla olduğu için kapağa fan soğutma sistemi koymayı düşünüyorum hadi hayırlısı bakalım:)..şimdilik bu fonu yapıştırdım çok rahatsız oluyordum yapışkanlı kağıtla yapıştırdım basit şekildehemen çıkabiliyor siyah fon u alınca birşeyler yapıcam bakalım :)..ama emin olun bu fotoğraflardan çok daha net ve güzel akvaryum su şuan rakı ayarında netlik olarak :D.Rakı derken su katılmamış saf rakı :D.. yavrularımızda gayet güzel alıştılar minicik halleriyle yer arsa davalarına başladılar bile :D akvaryum tamamlandığında almak istediğim türleri yapıcam sadece bu yavrucaklarda yeni sahiplerini bulucak büyük ihtimalle yem karsılığı pet shop a veririm..
Bu arada unutmadan aydınlatma konusunda floresan önerisi gerekiyor t5 düşünüyorum kaç volt yapmam gerekli..Araya bir adette daylight(galiba sarımsı olan o) atmayı düşünüyorum yardımcı olursanız sevinirim..en yakın zamanda footğraf makinesiyle net fotoları aktaracağım :)
Bu arada unutmadan aydınlatma konusunda floresan önerisi gerekiyor t5 düşünüyorum kaç volt yapmam gerekli..Araya bir adette daylight(galiba sarımsı olan o) atmayı düşünüyorum yardımcı olursanız sevinirim..en yakın zamanda footğraf makinesiyle net fotoları aktaracağım :)
Öğrenci işi 240 lt malawi..

beyazların ne olduğunu hala çözemedım beyaz prenses deil..çünkü bunların büyüğünü gördüm renk çok farklı bir balıktı net olarakta çekemedim kamera aksamları biraz sıkıntılı çekiyor :)Lemoonade 2013-10-20 00:08:34
Bugün pazar olduğu için strafor bulma imkanım olmadı..açık yer yoktu hiçbiryerde.Tek bulabildiğim bu fonlardı 3 lira fiyatı her birinin :)...Elimde düzgün bir fotoğraf makinesi olmadığı için 8.1 mp xperia dan çekip atıyorum oda affınıza sığınıyor..Akşam loş ışıktada böyle çekebiliyor zavallım malesef..
Sump u da kapladım..Sump çok tatlı durdu sırıtmıyor artık bitek altındaki kitaplar :D onun içinde bi çözüm bulucam sunta buldum testerem kayıp elime testere geçince hemen kesip biçicem altına bi masa :)


bugün bi abimize sump yapmaya gittim..bir baktım ne göreyim akvaryum hınca hınc içeride balık dolu dedim ne kalabalık bu bukadar balık bu akvaryumda bu akvaryuma sumu dayanır ..su turuncu olmus artık..dedım komple yıka bu akvaryumu ıcı tortu dolmus çok kotu bir goruntuydu..banada bunları verdi maksat yer azalsın die dahada 40 a yakın yenı doğmus yavru vardi ..şuan yaşamaları için bu yavrucukları aldım..bugün sump yüzünden kapak ve arka fonu alma sansım olmadı..anubiasda alıcam inş ilk boşuğumda toplu halletcem hepsini bir günde...balık olarakta afra cobue veya demasoni veya mpanga veyaa afra white top dusunuyorum en fazla ıkı tur yapıcağım benim için yeterli 240 litre akvaryuma dahada olmaz zaten şuanlık şu yavrucakları kurtarıyorum :) ..son dizimide bu şekilde yaptım
beyazların ne olduğunu hala çözemedım beyaz prenses deil..çünkü bunların büyüğünü gördüm renk çok farklı bir balıktı net olarakta çekemedim kamera aksamları biraz sıkıntılı çekiyor :)
//BİRAZ YAZIM HATALARI OLABİLİR ÇÜNKÜ EVE YENİ GELDİM YARIN İŞ VAR HEMEN YAZİM DEDİM SON DURUMU SERİCE KUSURUMA BAKMAYIN :)
Bugün pazar olduğu için strafor bulma imkanım olmadı..açık yer yoktu hiçbiryerde.Tek bulabildiğim bu fonlardı 3 lira fiyatı her birinin :)...Elimde düzgün bir fotoğraf makinesi olmadığı için 8.1 mp xperia dan çekip atıyorum oda affınıza sığınıyor..Akşam loş ışıktada böyle çekebiliyor zavallım malesef..
Sump u da kapladım..Sump çok tatlı durdu sırıtmıyor artık bitek altındaki kitaplar :D onun içinde bi çözüm bulucam sunta buldum testerem kayıp elime testere geçince hemen kesip biçicem altına bi masa :)

Öğrenci işi 240 lt malawi..
akvaryum 90x50x50 ölçülerinde çekimde biraz ufak çıkmış olabilir..açıkcası o şekilde dizmeyi bir türlü sevemedim şuan çok saçma duruyor ışık olmadığı için kayalar gayet güzel ışıkta suda biraz bulanıkLemoonade 2013-10-19 00:14:09
akvaryum 90x50x50 ölçülerinde çekimde biraz ufak çıkmış olabilir..açıkcası o şekilde dizmeyi bir türlü sevemedim şuan çok saçma duruyor ışık olmadığı için kayalar gayet güzel ışıkta suda biraz bulanık
Arka fonuda siyah düşünüyorum sizin dediğinizde güzelmiş..Siyah fonda ışıklandırma olunca balıklar da net ve güzel görünüyor araştırdığım fotoğraflarda gördüğüm kadarıyla konuşuyorum tabi
Öğrenci işi 240 lt malawi..
Fotoğraf:
Akvaryumda kendi yapımım şelale sump..Ve bir adette görünen iç filtre mevcut dagla ve mekanik temizlik için

Lemoonade 2013-10-20 21:06:21
Fotoğraf:
Akvaryumda kendi yapımım şelale sump..Ve bir adette görünen iç filtre mevcut dagla ve mekanik temizlik için

çok acil olarak dekor tavsiyesi gerekiyor ..bitkide eklenicek ona göre yorum düşünelim.
Şuan tek o balık var ama o balığımız gidicek bir arkadaşıma en yakın zamanda..banada birisinden geldi bakamadığı için ama bende şuan tadilat olduğu için hemen vericem mazallah birşey olmadan başkası bakmaya başlasın..şuan akvaryumun kapak ve ışık sistemi üzerinde çalışıyorum kontraplak türü birşeylerden yapıcam bugün yarın başlarım onada..şuan bu kayaları doğadan deniz kenarından buldum..nasil dizmemi önerirsiniz
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
KULLANICILAR
- 50 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.




