ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Impheatus
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
53
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Haziran 2020 18:54
Son Ziyaret:
03 Mart 2021 20:12
Toplam Mesaj:
96 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Erdi YILDIZ
Doğum Tarihi:
31 Temmuz 1989
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel güvenlik
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Erdi YILDIZ
SON 10 MESAJI
Melek Yavruları
[QUOTE=Mussa]Hayırlı olsun. Çok uğraşmadan melek balığından yavru almanız sevindirici. Benim melekler 4 defa yumurta döktü ama bir türlü yavru alamadım. Daha sonra tanka canlı doğuran eklemek için melekleri elden çıkardım.
O dönem epey araştırdım. Yumurtaları anne baba olmadan ayıran da vardı, balıklarla birlikte ayıran da. Hobinin ilk zamanlarında canlı doğuran yavruları yem olmasın diye epey ter dökmüştüm. Ancak sonradan hiçbir müdahalede bulunmamaya başladım ve bitkili tankta yavruların çoğu büyüdü. Tekrar melek alırsam kendi hallerine bırakmayı planlıyorum. Doğaları gereği er ya da geç yavru bakmayı öğrenirler diye düşünüyorum.
Ben canlı doğuran tankı için alüminyum çerçeveli sineklik yaptırmıştım. Eğer imkan varsa yavruları bu şekilde ayırmak faydalı olabilir.
Anneyi ayırıp yavruları kendi yaptığınız yavruluk içinde tutmak da işe yarayabilir. Delik açmışsınız ama eğer imkan varsa delik yerine pencere gibi büyük bir alanı kesip ince tül ile su giriş çıkışı artırılabilir.
Melekler ortalama 10 günde bir yumurta diziyor, dişi ve erkeği fazla ayrı tutmamak daha sağlıklı olabilir:)
[/QUOTE] Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. Sineklik mantıklı geldi. Akvaryumun içersine ufak bir böyle yapabilirim dediğiniz gibi. Araştıracağım. Tekrardan çok teşekkürler
[QUOTE=Mussa]Hayırlı olsun. Çok uğraşmadan melek balığından yavru almanız sevindirici. Benim melekler 4 defa yumurta döktü ama bir türlü yavru alamadım. Daha sonra tanka canlı doğuran eklemek için melekleri elden çıkardım.
O dönem epey araştırdım. Yumurtaları anne baba olmadan ayıran da vardı, balıklarla birlikte ayıran da. Hobinin ilk zamanlarında canlı doğuran yavruları yem olmasın diye epey ter dökmüştüm. Ancak sonradan hiçbir müdahalede bulunmamaya başladım ve bitkili tankta yavruların çoğu büyüdü. Tekrar melek alırsam kendi hallerine bırakmayı planlıyorum. Doğaları gereği er ya da geç yavru bakmayı öğrenirler diye düşünüyorum.
Ben canlı doğuran tankı için alüminyum çerçeveli sineklik yaptırmıştım. Eğer imkan varsa yavruları bu şekilde ayırmak faydalı olabilir.
Anneyi ayırıp yavruları kendi yaptığınız yavruluk içinde tutmak da işe yarayabilir. Delik açmışsınız ama eğer imkan varsa delik yerine pencere gibi büyük bir alanı kesip ince tül ile su giriş çıkışı artırılabilir.
Melekler ortalama 10 günde bir yumurta diziyor, dişi ve erkeği fazla ayrı tutmamak daha sağlıklı olabilir:)
[/QUOTE] Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. Sineklik mantıklı geldi. Akvaryumun içersine ufak bir böyle yapabilirim dediğiniz gibi. Araştıracağım. Tekrardan çok teşekkürler
Melek Yavruları
[QUOTE=DeviLLe]
Merhaba, güzel bir şey gibi gözükse de aslında pek iyi bir şey yapmamışsınız. Yavrular anladığım kadarıyla yumurtadan çıkmış ve yüzmeye başlamışlar. Anne yumurta veya yavruları zaten yemiyorlarmış fakat şöyle bir durum var eğer yumurta haldeyse salyangozlar yumurtaları silip süpürür. Melekler yüzmeye başladılarsa bişey olmaz anneleri onlara sahip çıkacaktır. Fakat buradaki kötü durum balıkları oksijensiz bir 5LT su şişesine hapis etmişsiniz. İçerideki oksijen miktarı sürekli azalıp tükenmekte, en kısa zamanda sorunlar başlayacaktır. Yumurtladıkları dalı alıp o 5 LT su şişesinin içine 1 adet hava motoru ve ısıtıcı koysaydınız daha iyi bir hareket olabilirdi. Allah yardımcınız olsun umarım en az zaiyat ile yavruları büyütürsünüz.
Forumda açtığım "Melek balıkları ve mutlu son" konusu yavru yetiştiriciliği için size yol gösterecektir.
Keyifli hobiler.[/QUOTE] Yani yumurta döneminden serbest yüzüşe kadar bir haftadır bu şekildeler çok fazla delik olduğu için oksijen bir şekilde içeriye giriyor sanırım. Yavruları kurtarmanın başka yolunu bulamadım yavru tankım var fakat 1 cm civarında yavrular var onlara bile yem olacak boyuttalar. Yavruluk delikleri bile büyük gelecek gibi duruyor.
[QUOTE=DeviLLe]
Merhaba, güzel bir şey gibi gözükse de aslında pek iyi bir şey yapmamışsınız. Yavrular anladığım kadarıyla yumurtadan çıkmış ve yüzmeye başlamışlar. Anne yumurta veya yavruları zaten yemiyorlarmış fakat şöyle bir durum var eğer yumurta haldeyse salyangozlar yumurtaları silip süpürür. Melekler yüzmeye başladılarsa bişey olmaz anneleri onlara sahip çıkacaktır. Fakat buradaki kötü durum balıkları oksijensiz bir 5LT su şişesine hapis etmişsiniz. İçerideki oksijen miktarı sürekli azalıp tükenmekte, en kısa zamanda sorunlar başlayacaktır. Yumurtladıkları dalı alıp o 5 LT su şişesinin içine 1 adet hava motoru ve ısıtıcı koysaydınız daha iyi bir hareket olabilirdi. Allah yardımcınız olsun umarım en az zaiyat ile yavruları büyütürsünüz.
Forumda açtığım "Melek balıkları ve mutlu son" konusu yavru yetiştiriciliği için size yol gösterecektir.
Keyifli hobiler.[/QUOTE] Yani yumurta döneminden serbest yüzüşe kadar bir haftadır bu şekildeler çok fazla delik olduğu için oksijen bir şekilde içeriye giriyor sanırım. Yavruları kurtarmanın başka yolunu bulamadım yavru tankım var fakat 1 cm civarında yavrular var onlara bile yem olacak boyuttalar. Yavruluk delikleri bile büyük gelecek gibi duruyor.
Melek Yavruları
[QUOTE=DeviLLe]
Merhaba, güzel bir şey gibi gözükse de aslında pek iyi bir şey yapmamışsınız. Yavrular anladığım kadarıyla yumurtadan çıkmış ve yüzmeye başlamışlar. Anne yumurta veya yavruları zaten yemiyorlarmış fakat şöyle bir durum var eğer yumurta haldeyse salyangozlar yumurtaları silip süpürür. Melekler yüzmeye başladılarsa bişey olmaz anneleri onlara sahip çıkacaktır. Fakat buradaki kötü durum balıkları oksijensiz bir 5LT su şişesine hapis etmişsiniz. İçerideki oksijen miktarı sürekli azalıp tükenmekte, en kısa zamanda sorunlar başlayacaktır. Yumurtladıkları dalı alıp o 5 LT su şişesinin içine 1 adet hava motoru ve ısıtıcı koysaydınız daha iyi bir hareket olabilirdi. Allah yardımcınız olsun umarım en az zaiyat ile yavruları büyütürsünüz.
Forumda açtığım "Melek balıkları ve mutlu son" konusu yavru yetiştiriciliği için size yol gösterecektir.
Keyifli hobiler.[/QUOTE] Tavsiyeniz için çok teşekkür ederim. Fakat bidonun her yeri iğne ucu büyüklüğünde yüzlerce delik açtım. Üst kısımda da büyük delikler mevcut onlarıda şimdilik hortumla kapatıyorum. Yem verirken çıkarıp öyle veriyorum..
[QUOTE=DeviLLe]
Merhaba, güzel bir şey gibi gözükse de aslında pek iyi bir şey yapmamışsınız. Yavrular anladığım kadarıyla yumurtadan çıkmış ve yüzmeye başlamışlar. Anne yumurta veya yavruları zaten yemiyorlarmış fakat şöyle bir durum var eğer yumurta haldeyse salyangozlar yumurtaları silip süpürür. Melekler yüzmeye başladılarsa bişey olmaz anneleri onlara sahip çıkacaktır. Fakat buradaki kötü durum balıkları oksijensiz bir 5LT su şişesine hapis etmişsiniz. İçerideki oksijen miktarı sürekli azalıp tükenmekte, en kısa zamanda sorunlar başlayacaktır. Yumurtladıkları dalı alıp o 5 LT su şişesinin içine 1 adet hava motoru ve ısıtıcı koysaydınız daha iyi bir hareket olabilirdi. Allah yardımcınız olsun umarım en az zaiyat ile yavruları büyütürsünüz.
Forumda açtığım "Melek balıkları ve mutlu son" konusu yavru yetiştiriciliği için size yol gösterecektir.
Keyifli hobiler.[/QUOTE] Tavsiyeniz için çok teşekkür ederim. Fakat bidonun her yeri iğne ucu büyüklüğünde yüzlerce delik açtım. Üst kısımda da büyük delikler mevcut onlarıda şimdilik hortumla kapatıyorum. Yem verirken çıkarıp öyle veriyorum..
Melek Yavruları
[QUOTE=AliEfeCin]Balıklar akvaryumun en kaliteli yerine yumurtlar siz burda hem akışı bozmuşsunuz bu yüzden yumurtalar mantarlaşabilir ayrıca mantarlaşmasa bile balığınız beyaz benek olabilir bu durumda size çok iş düşüyor akvaryumu sürekli gözetleyin zaten 1-2 gün içinde doğarlar diye düşünüyorum ama şunu söyleyeyim melek konusunda çok b ilgim yok ben sadece klasik aklıma gelen yöntemler verdim bilgili arkadaşlar zaten size cevap yazarlar yanlış bir bilgi verdiysem özür dilerim[/QUOTE] Balıklar minimum mantarlaşmayla yumurtadan çıktı hocam. Zaten resimde yüzüyorlar. Ve bidonun her yeri iğne ucu şeklinde deliklerle dolu.
[QUOTE=AliEfeCin]Balıklar akvaryumun en kaliteli yerine yumurtlar siz burda hem akışı bozmuşsunuz bu yüzden yumurtalar mantarlaşabilir ayrıca mantarlaşmasa bile balığınız beyaz benek olabilir bu durumda size çok iş düşüyor akvaryumu sürekli gözetleyin zaten 1-2 gün içinde doğarlar diye düşünüyorum ama şunu söyleyeyim melek konusunda çok b ilgim yok ben sadece klasik aklıma gelen yöntemler verdim bilgili arkadaşlar zaten size cevap yazarlar yanlış bir bilgi verdiysem özür dilerim[/QUOTE] Balıklar minimum mantarlaşmayla yumurtadan çıktı hocam. Zaten resimde yüzüyorlar. Ve bidonun her yeri iğne ucu şeklinde deliklerle dolu.
Melek Yavruları
Arkadaşlar merhaba. Karma tankımda melek balığımın kütüğün üzerine yumurtladığını farkettim ve resimde göründüğü şekilde koruma altına aldım. Anne melek ve yavrular olarak. Bu şekilde olduğu için yavrularda yem olmasınlar diye anneyi o bölmeden çıkaramıyorum. Bir sıkıntı yaratır mı? Annenin yavruları yeme ihtimali var mı? Sürekli ağzına alıp bir araya topluyor. Tavsiyeniz var mıdır? Şimdiden çok teşekkür ederim [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224300/180220212030561.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba. Karma tankımda melek balığımın kütüğün üzerine yumurtladığını farkettim ve resimde göründüğü şekilde koruma altına aldım. Anne melek ve yavrular olarak. Bu şekilde olduğu için yavrularda yem olmasınlar diye anneyi o bölmeden çıkaramıyorum. Bir sıkıntı yaratır mı? Annenin yavruları yeme ihtimali var mı? Sürekli ağzına alıp bir araya topluyor. Tavsiyeniz var mıdır? Şimdiden çok teşekkür ederim [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224300/180220212030561.jpg[/IMG]
Akvaryumumda Küçük Garip Canlılar Var
Bu tarz mikroskobik canlılar genelde akvaryuma aldığımız yeni bitkilerin üzerinde geliyor. Hemen hemen yıllanmış her akvaryumda vardır. Fazla yemlemeden kaynaklı oluşan Planaria, nematod vb. canlılara benzemiyor bir zararı olacağını zannetmiyorum. Lepistesler yer mi emin değilim ama yerlerse protein kaynağı olacağına eminim. Benim karides akvaryumum yaklaşık 5 aylık içersinde oraya buraya zıplayan pireler, camda gezen rhabdacoelalar, minik adi salyangozlar var nerden türediler bilmiyorum ama takılıyorlar kimsenin kimseye zararı olmuyor.
Bu tarz mikroskobik canlılar genelde akvaryuma aldığımız yeni bitkilerin üzerinde geliyor. Hemen hemen yıllanmış her akvaryumda vardır. Fazla yemlemeden kaynaklı oluşan Planaria, nematod vb. canlılara benzemiyor bir zararı olacağını zannetmiyorum. Lepistesler yer mi emin değilim ama yerlerse protein kaynağı olacağına eminim. Benim karides akvaryumum yaklaşık 5 aylık içersinde oraya buraya zıplayan pireler, camda gezen rhabdacoelalar, minik adi salyangozlar var nerden türediler bilmiyorum ama takılıyorlar kimsenin kimseye zararı olmuyor.
Gübreleme
[QUOTE=sonerdurur]Akvaryumumda kristal köpek balığı, frenatus, moli ve elma salyangozu var.
Mayalı CO2 sistem kullanıyodum fakat difüzörüm kırıldı şu an kullanamıyorum o yüzden.[/QUOTE]
İlanlarda sağlam dıy gübre satanlar var. Potasyum, fosfat, demir,nitrat,mikro element, magnezyum vb. Önerilen dozun yarısı olacak şekilde kullanabilirsiniz.
[QUOTE=sonerdurur]Akvaryumumda kristal köpek balığı, frenatus, moli ve elma salyangozu var.
Mayalı CO2 sistem kullanıyodum fakat difüzörüm kırıldı şu an kullanamıyorum o yüzden.[/QUOTE]
İlanlarda sağlam dıy gübre satanlar var. Potasyum, fosfat, demir,nitrat,mikro element, magnezyum vb. Önerilen dozun yarısı olacak şekilde kullanabilirsiniz.
Gübreleme
Bitki dışında canlı ne besleyeceksiniz?
Bazı canlılar gübreye aşırı tepki veriyor. Karides ve cüce vatoz türleri gibi. Canlı yoksa dıy gübreleri deneyebilirsiniz. Hatta mayalı sistem CO2 coşmalarını sağlayacaktır.[EDIT]Impheatus,2020-12-04 23:00:17[/EDIT]
Bitki dışında canlı ne besleyeceksiniz?
Bazı canlılar gübreye aşırı tepki veriyor. Karides ve cüce vatoz türleri gibi. Canlı yoksa dıy gübreleri deneyebilirsiniz. Hatta mayalı sistem CO2 coşmalarını sağlayacaktır.[EDIT]Impheatus,2020-12-04 23:00:17[/EDIT]
Derece
[QUOTE=Balıkhobi]Teşekkür ederim. Peki şimdi dereceyi 28 derece yapsam balıklar 26 dereceyi görür değilmi? Peki neden ısıtmıyor? Gücü mu yetmiyor acaba?[/QUOTE]
Kdrackgz'ün dediği gibi gücü yetersiz bende aynı şekilde 15 lt de kullanıyorum 25w ısıtıcıyı. 130 litre Akvaryumumda 100w yeterli oluyor 60 da 50w yeterli olur diye düşünüyorum ama 75w alın garanti olur.
[QUOTE=Balıkhobi]Teşekkür ederim. Peki şimdi dereceyi 28 derece yapsam balıklar 26 dereceyi görür değilmi? Peki neden ısıtmıyor? Gücü mu yetmiyor acaba?[/QUOTE]
Kdrackgz'ün dediği gibi gücü yetersiz bende aynı şekilde 15 lt de kullanıyorum 25w ısıtıcıyı. 130 litre Akvaryumumda 100w yeterli oluyor 60 da 50w yeterli olur diye düşünüyorum ama 75w alın garanti olur.
Derece
Oda sıcaklığınız aşırı düşüyorsa 60 lt için 25w ısıtıcı yetersiz gelebilir. 50w ısıtıcı yeterli olacaktır. Ve dış cama değilde su içersine yerleştirilen cam derecelerden temin etmeniz daha verimli olacaktır. Dereceniz 26 gösteriyorsa muhtemelen 23-24 derece civarındadır. Bir sıkıntı yaratacağını düşünmüyorum. Havalar soğukken ısıtıcı derecesini 28 yapmanız sıkıntı yaratmayacaktır fakat sıcaklıkların yükseldiği günlerde takip etmezseniz akvaryumun sıcaklığı 28 e yükselebilir. En garantisi 50w bir ısıtıcı temin etmeniz
Oda sıcaklığınız aşırı düşüyorsa 60 lt için 25w ısıtıcı yetersiz gelebilir. 50w ısıtıcı yeterli olacaktır. Ve dış cama değilde su içersine yerleştirilen cam derecelerden temin etmeniz daha verimli olacaktır. Dereceniz 26 gösteriyorsa muhtemelen 23-24 derece civarındadır. Bir sıkıntı yaratacağını düşünmüyorum. Havalar soğukken ısıtıcı derecesini 28 yapmanız sıkıntı yaratmayacaktır fakat sıcaklıkların yükseldiği günlerde takip etmezseniz akvaryumun sıcaklığı 28 e yükselebilir. En garantisi 50w bir ısıtıcı temin etmeniz
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 11:45
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
KULLANICILAR
- 107 Online Kullanıcı, 58 Üye
Online Kullanıcılar
Feanor,
ferhattt,
fatihgurhan,
altuntasseref,
Ahmet55,
fikret43,
Emerse,
Sfenks111,
Cyber_Scout,
Hoppala,
BoraER,
ciways,
TolgahanA,
yeekim,
0rnn,
LeafyAqua,
ertug26,
sorbiek,
EKAR,
riderfish,
zimdaldil,
Kuduoglu,
EmiirKaan,
ALTEMUR,
florasan,
ezzalisi,
Kınayu,
sina cen,
zen666,
MiSoSiKiaN,
karidesrehberi,
osmandbnl,
Ercankurt,
forthehordex,
AtlasPoyraz,
BadgeR,
oguzozt,
DERMAN07,
NightWist,
erdalakçay,
Phos,
tukabu,
GhostKoi,
pitsem,
Brdk64,
JujuSeri,
eyidasss,
gyunda,
OBShrimp,
BASARSURMEGOZ,
abunil,
Fatih Cebeci,
Kaangzkr,
Kaya ankara,
Aguamentist,
dincseref,
3muratyucel8,
Timurhan Türker,
t.korkmaz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
