ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Snnksc
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Şubat 2022 19:05
Son Ziyaret:
17 Ocak 2023 15:52
Toplam Mesaj:
9 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sinan Kesici
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Sinan Kesici
SON 8 MESAJI
Sera Nature Serisi Yemler Hk.
[QUOTE=lgaquatic]Merhaba,
İki marka da kaliteli ama Tropical'in bir adım önde olduğunu varsayarsak ona göre tercih yapabilirsiniz. [/QUOTE]
[QUOTE=MrzAdar]Dediğim gibi markada kaliteli, yukarıdaki arkadaşa katılıyorum. Balıklarınız genellikle etçil ağırlıklı beslenen balıklar ama diyetlerine bitkisel yemler de eklenmeli.
Ben ramirezi ve ember tetralar için böyle bir liste yapmıştım. Örnek olabilir belki. Ne kadar doğru tam emin değilim, bilgili üyeler yardımcı olacaktır.
- Tetra pro energy
- Tetra Phyll
- Jbl Novobits.
- Tropical pro defence.
- Tropical nannovit tablet.
- Tropical D-Allio Plus[/QUOTE]
[QUOTE=ercansever17]
Ben de tropicalin yemlerinin daha kaliteli olduğunu düşünüyorum. Red mico , tropical krill , spurilina super forte , astacolor ve tabiki softline america serisi harika yemler.[/QUOTE]
değerli bilgileriniz için teşekkür ederim. [EDIT]Snnksc,2022-11-30 12:23:18[/EDIT]
[QUOTE=lgaquatic]Merhaba,
İki marka da kaliteli ama Tropical'in bir adım önde olduğunu varsayarsak ona göre tercih yapabilirsiniz. [/QUOTE]
[QUOTE=MrzAdar]Dediğim gibi markada kaliteli, yukarıdaki arkadaşa katılıyorum. Balıklarınız genellikle etçil ağırlıklı beslenen balıklar ama diyetlerine bitkisel yemler de eklenmeli.
Ben ramirezi ve ember tetralar için böyle bir liste yapmıştım. Örnek olabilir belki. Ne kadar doğru tam emin değilim, bilgili üyeler yardımcı olacaktır.
- Tetra pro energy
- Tetra Phyll
- Jbl Novobits.
- Tropical pro defence.
- Tropical nannovit tablet.
- Tropical D-Allio Plus[/QUOTE]
[QUOTE=ercansever17]
Ben de tropicalin yemlerinin daha kaliteli olduğunu düşünüyorum. Red mico , tropical krill , spurilina super forte , astacolor ve tabiki softline america serisi harika yemler.[/QUOTE]
değerli bilgileriniz için teşekkür ederim. [EDIT]Snnksc,2022-11-30 12:23:18[/EDIT]
Sera Nature Serisi Yemler Hk.
[QUOTE=MrzAdar]Balıklarınız için için birkaç çeşit yem kullansanız iyi olur. İki marka da kaliteli ve iyi. İkisinde markadan az miktarda alabilirsiniz.Hangi balık türünü beslediğinizi yazarsanız, daha iyi olur.[/QUOTE]
tankımda 3 adet Geophagus Red Head Tapajos, 10 adet kırmızı göz tetra ve 3 adet ramirezi var.[EDIT]Snnksc,2022-11-30 10:37:49[/EDIT]
[QUOTE=MrzAdar]Balıklarınız için için birkaç çeşit yem kullansanız iyi olur. İki marka da kaliteli ve iyi. İkisinde markadan az miktarda alabilirsiniz.Hangi balık türünü beslediğinizi yazarsanız, daha iyi olur.[/QUOTE]
tankımda 3 adet Geophagus Red Head Tapajos, 10 adet kırmızı göz tetra ve 3 adet ramirezi var.[EDIT]Snnksc,2022-11-30 10:37:49[/EDIT]
Sera Nature Serisi Yemler Hk.
Sera nature serisi yemler hakkındaki yorumunuz nedir? Tropical ile Sera yem arasında kaldım. Sizce hangi marka yem tercih etmeliyim? Tecrübeli hobicilerin yorumlarını bekliyorum. şimdiden teşekkürler [:)]
Sera nature serisi yemler hakkındaki yorumunuz nedir? Tropical ile Sera yem arasında kaldım. Sizce hangi marka yem tercih etmeliyim? Tecrübeli hobicilerin yorumlarını bekliyorum. şimdiden teşekkürler [:)]
Eheim Professional 4+ 600 Uygun Mu? Ya Da Tavsiye
Bir kaç gün önceki konuşmalarımızın ardından Eheim Professional 4+ 600'nun siparişini verdim.
5 sepetten oluşan bu dış filtrenin üstten alta doğru;
1. sepet: sünger
2. sepet: Eheim Substrat Pro
3. sepet: Eheim Biomech
4. sepet: Eheim Mech Pro
5. sepet: Eheim Mech Pro şeklinde geliyor. ancak ben 4. ve 5. sepette ürünü kullanmayacağım.
Bu sepetleri yerine Seachem Matrix, Sera Siporax veya JBL micromec arasında kaldım. Bazı makale araştırmalarım sonucunda;
"The BET-nitrogen specific surface area results are listed in the table below:
Sample BET Surface Area m2/g Apparent Density g/L BET Surface Area m2/L
Matrix 2.1172
Substrat 0.2171
MicroMec 0.1051" gibi uçuk sonuçlar olduğunu gördüm ki JBL gibi kaliteli ve oldukça pahalı markanın ürünü ve anladığım kadarıyla oldukça gömmüşler. bu konu grupta bir kaç kez konuşulduğunu da gördüm ama net bilgiye ulaşamadım. Tecrübe sahibi arkadaşlarımızın yardımlarıyla en iyi sonuca varmayı istiyorum. Seachem Matrix gerçekten bu kadar iyi bir ürün müdür? Sizce Seachem Matrix'i mi satın almalıyım?[EDIT]Snnksc,2022-04-30 01:38:50[/EDIT]
Bir kaç gün önceki konuşmalarımızın ardından Eheim Professional 4+ 600'nun siparişini verdim.
5 sepetten oluşan bu dış filtrenin üstten alta doğru;
1. sepet: sünger
2. sepet: Eheim Substrat Pro
3. sepet: Eheim Biomech
4. sepet: Eheim Mech Pro
5. sepet: Eheim Mech Pro şeklinde geliyor. ancak ben 4. ve 5. sepette ürünü kullanmayacağım.
Bu sepetleri yerine Seachem Matrix, Sera Siporax veya JBL micromec arasında kaldım. Bazı makale araştırmalarım sonucunda;
"The BET-nitrogen specific surface area results are listed in the table below:
Sample BET Surface Area m2/g Apparent Density g/L BET Surface Area m2/L
Matrix 2.1172
Substrat 0.2171
MicroMec 0.1051" gibi uçuk sonuçlar olduğunu gördüm ki JBL gibi kaliteli ve oldukça pahalı markanın ürünü ve anladığım kadarıyla oldukça gömmüşler. bu konu grupta bir kaç kez konuşulduğunu da gördüm ama net bilgiye ulaşamadım. Tecrübe sahibi arkadaşlarımızın yardımlarıyla en iyi sonuca varmayı istiyorum. Seachem Matrix gerçekten bu kadar iyi bir ürün müdür? Sizce Seachem Matrix'i mi satın almalıyım?[EDIT]Snnksc,2022-04-30 01:38:50[/EDIT]
Eheim Professional 4+ 600 Uygun Mu? Ya Da Tavsiye
[QUOTE=Faithly]
Bence yeterli bir tercih olur. Fluval 407'de bir tercih olur debisi daha fazla.
Ama ben olsam Eheim ile devam ederdim[/QUOTE]
[QUOTE=Ahmtkr]Ben 2 yıl kadar 4+ 250 modelini kullandım 120 lt akvaryumumda ve su cam gibiydi.Malzeme kalitesi iyi kimi ses yapıyor diyor ama bana göre sessiz evladiyelik bir ürün.Eğer maddi imkanınız varsa o hacim ve hatta daha üst hacimler için gayet yeterli bir ürün.Sadece sepetlere bir tık takviye yapmak gerekebilir çok dolu gelmiyor.Alternatif olarak oase markasınıda yinede bir araştırmanızı öneririm.[/QUOTE]
Tecrübe ve yorumlarınız için çok teşekkürler..
[QUOTE=Faithly]
Bence yeterli bir tercih olur. Fluval 407'de bir tercih olur debisi daha fazla.
Ama ben olsam Eheim ile devam ederdim[/QUOTE]
[QUOTE=Ahmtkr]Ben 2 yıl kadar 4+ 250 modelini kullandım 120 lt akvaryumumda ve su cam gibiydi.Malzeme kalitesi iyi kimi ses yapıyor diyor ama bana göre sessiz evladiyelik bir ürün.Eğer maddi imkanınız varsa o hacim ve hatta daha üst hacimler için gayet yeterli bir ürün.Sadece sepetlere bir tık takviye yapmak gerekebilir çok dolu gelmiyor.Alternatif olarak oase markasınıda yinede bir araştırmanızı öneririm.[/QUOTE]
Tecrübe ve yorumlarınız için çok teşekkürler..
Eheim Professional 4+ 600 Uygun Mu? Ya Da Tavsiye
Selamlar herkese, 106x40x60h 254 litre hacme sahip, sadece 2 kök anubias'lı, 1 yatı kökü ve bir kaç kaya bulunan, 3 adet red head tapajos akvaryumuma yeni dış filtre bakıyorum. almışken iyisi olsun, sessiz olsun ve yıllarca kafam rahat olsun düşüncesindeyim. sizce Eheim Professional 4+ 600 (3800TL içi dolu) ile bu akvaryum ile yıllarca beni üzmeden sorunsuzca kullanabilir miyim? Değerli tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkürler..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234168/260420220854131.jpg[/IMG]
Selamlar herkese, 106x40x60h 254 litre hacme sahip, sadece 2 kök anubias'lı, 1 yatı kökü ve bir kaç kaya bulunan, 3 adet red head tapajos akvaryumuma yeni dış filtre bakıyorum. almışken iyisi olsun, sessiz olsun ve yıllarca kafam rahat olsun düşüncesindeyim. sizce Eheim Professional 4+ 600 (3800TL içi dolu) ile bu akvaryum ile yıllarca beni üzmeden sorunsuzca kullanabilir miyim? Değerli tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkürler..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234168/260420220854131.jpg[/IMG]
Geophagus Günlüğü
[QUOTE=Bisnev99]
Hayırlı olsun. Red head tapajos güzel tercih. halihazırda beslesiğim tür benim de. Benim gözlemlerimden anladığım şu. Tapajosların renklerini karartmaları çoğunlukla akvaryum dekorlarıyla alakalı. Siyah arkaplan ya da siyah kum büyük etken. Sizde de siyah bir kum mevcut. Yani sizin sorununuz daha çok kumla alakalı gibi.[/QUOTE]
değerli tecrübe ve tavsiyeniz için teşekkür ederim.
[QUOTE=Snnksc]
değerli tecrübe ve tavsiyeniz için teşekkür ederim.[/QUOTE]
Az önce balıklarımın renklerinin çok güzel gözüktüklerini farkettim, aynı ışık altında yakaladığım yeni fotoğrafları ekliyorum. farkları bariz ortada. Umarım anlatmak istediğimi daha iyi anlatabilmişimdir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234168/200220220123331.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234168/200220220123341.jpg[/IMG]
[QUOTE=Bisnev99]
Hayırlı olsun. Red head tapajos güzel tercih. halihazırda beslesiğim tür benim de. Benim gözlemlerimden anladığım şu. Tapajosların renklerini karartmaları çoğunlukla akvaryum dekorlarıyla alakalı. Siyah arkaplan ya da siyah kum büyük etken. Sizde de siyah bir kum mevcut. Yani sizin sorununuz daha çok kumla alakalı gibi.[/QUOTE]
değerli tecrübe ve tavsiyeniz için teşekkür ederim.
[QUOTE=Snnksc]
değerli tecrübe ve tavsiyeniz için teşekkür ederim.[/QUOTE]
Az önce balıklarımın renklerinin çok güzel gözüktüklerini farkettim, aynı ışık altında yakaladığım yeni fotoğrafları ekliyorum. farkları bariz ortada. Umarım anlatmak istediğimi daha iyi anlatabilmişimdir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234168/200220220123331.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234168/200220220123341.jpg[/IMG]
Geophagus Günlüğü
Öncelikle merhaba herkese,
Akvaryum hobisinin yenisiyim ve biraz acemisiyim. Ancak araştırmacı ve okumayı seven birisiyim. Akvaryum kurmayı planladığımda ve hangi balık beslesem gibi araştırmamdan sonra Geophagus Red Head Tapajos'lara hayran kaldım ve bu balıkları beslemeliyim.
Sonra bütçeme göre akvaryum araştırma yapmam sonucunda 2. el bir 60 litre kapasiteli (küçük olduğunun farkındayım ancak evimin biraz küçük olmasından şimdilik bu büyüklükte tank ile devam etmek zorundayım.) bir akvaryum satın alıp, bakteri kültürü için seachem matrix 1 litre ve diğer filtre malzemelerinden ekleyip içine bekletilmiş su doldurup sistemin başlaması ve bakteri sıvılarının dökülerek kültürün oluşmasını 5 gün kadar sistemi çalıştırarak bekledim. bu süre içerisinde kum ve dekor olarak neler ekleyebilirim gibi araştırmalarım sonucu dragostone denilen taştan 3 adet alıp güzel saklanma alanı ve yüzme alanı yaratacak şekilde oluşturdum, Kum olarak da acemiliğim sonucu Hagen kum denilen siyah taban malzemesinden ekleyerek ve 2 adet tapajos ekleyerek akvaryumumda start verilmiş oldu. 1 çöpçü, 1 vatoz 2 tapajos ile 6 aydır hiç ölen balığım olmadan devam ediyorum. Suyum cam gibi, bulutlanma ve benzeri hiç bir durumla karşılaşmadım. bu süre içerisinde şansıma aldığım balıkların biri erkek ve biri dişi olarak denk gelmişler ki, yumurtlamalarına şahit oldum bu süre içerisinde ancak yumurtlama gerçekleştiğinde balıkları yumurtaları hiç bekletmeden direk ağızlarına aldılar. Bu şekilde olaracağını düşünerek bekledim ancak yumurtalar yutulmuş ve hiç ağızları kapalı olarak ağız hareketlerini yapmadılar. Umarım tekrar yumurtalarını ve yavrularını görürüm.
Şimdi geleyim çözümleyemediğim sıkıntıma, Benim balıklarım gün içerisinde örnek olarak sabah en kısıkta ışığını açtığımda daha sonra korkmamaları için yavaş yavaş yükselttiğimde balıklarım doğal renkleri ile beni karşılıyorlarken, daha sonraki saatlerde balıklarıma baktıklarımda doğal gri renkleri ile değil, daha kararmış olarak görüyorum hep. yani stress halinde olan balık yapıyormuş bu diyolar ancak, kaliteli yem, vitamin ve minarel sıvısı, haftalık 15 litre su değişimi, dip çekimi her şeye dikkat ederim devam ediyorum. Dişi ve erkek balıklarımın fotoğraflarını ve akvaryumun kumunun da fotoğrafını ekliyorum. Erkek balığından da anlayacağınız üzere fotoğraf anında oldukça stresli duruyor ya da ben bişey yanlış yapıyorum.
Sizce güne stressiz uyanan balıklarım neden güne kararak stresli bir şekilde devam ediyorlar? tecrübeli olup cevaplayan herkese teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234168/190220221940381.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234168/190220221940421.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234168/190220221940491.jpg[/IMG][EDIT]Snnksc,2022-02-20 00:55:39[/EDIT]
Öncelikle merhaba herkese,
Akvaryum hobisinin yenisiyim ve biraz acemisiyim. Ancak araştırmacı ve okumayı seven birisiyim. Akvaryum kurmayı planladığımda ve hangi balık beslesem gibi araştırmamdan sonra Geophagus Red Head Tapajos'lara hayran kaldım ve bu balıkları beslemeliyim.
Sonra bütçeme göre akvaryum araştırma yapmam sonucunda 2. el bir 60 litre kapasiteli (küçük olduğunun farkındayım ancak evimin biraz küçük olmasından şimdilik bu büyüklükte tank ile devam etmek zorundayım.) bir akvaryum satın alıp, bakteri kültürü için seachem matrix 1 litre ve diğer filtre malzemelerinden ekleyip içine bekletilmiş su doldurup sistemin başlaması ve bakteri sıvılarının dökülerek kültürün oluşmasını 5 gün kadar sistemi çalıştırarak bekledim. bu süre içerisinde kum ve dekor olarak neler ekleyebilirim gibi araştırmalarım sonucu dragostone denilen taştan 3 adet alıp güzel saklanma alanı ve yüzme alanı yaratacak şekilde oluşturdum, Kum olarak da acemiliğim sonucu Hagen kum denilen siyah taban malzemesinden ekleyerek ve 2 adet tapajos ekleyerek akvaryumumda start verilmiş oldu. 1 çöpçü, 1 vatoz 2 tapajos ile 6 aydır hiç ölen balığım olmadan devam ediyorum. Suyum cam gibi, bulutlanma ve benzeri hiç bir durumla karşılaşmadım. bu süre içerisinde şansıma aldığım balıkların biri erkek ve biri dişi olarak denk gelmişler ki, yumurtlamalarına şahit oldum bu süre içerisinde ancak yumurtlama gerçekleştiğinde balıkları yumurtaları hiç bekletmeden direk ağızlarına aldılar. Bu şekilde olaracağını düşünerek bekledim ancak yumurtalar yutulmuş ve hiç ağızları kapalı olarak ağız hareketlerini yapmadılar. Umarım tekrar yumurtalarını ve yavrularını görürüm.
Şimdi geleyim çözümleyemediğim sıkıntıma, Benim balıklarım gün içerisinde örnek olarak sabah en kısıkta ışığını açtığımda daha sonra korkmamaları için yavaş yavaş yükselttiğimde balıklarım doğal renkleri ile beni karşılıyorlarken, daha sonraki saatlerde balıklarıma baktıklarımda doğal gri renkleri ile değil, daha kararmış olarak görüyorum hep. yani stress halinde olan balık yapıyormuş bu diyolar ancak, kaliteli yem, vitamin ve minarel sıvısı, haftalık 15 litre su değişimi, dip çekimi her şeye dikkat ederim devam ediyorum. Dişi ve erkek balıklarımın fotoğraflarını ve akvaryumun kumunun da fotoğrafını ekliyorum. Erkek balığından da anlayacağınız üzere fotoğraf anında oldukça stresli duruyor ya da ben bişey yanlış yapıyorum.
Sizce güne stressiz uyanan balıklarım neden güne kararak stresli bir şekilde devam ediyorlar? tecrübeli olup cevaplayan herkese teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234168/190220221940381.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234168/190220221940421.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234168/190220221940491.jpg[/IMG][EDIT]Snnksc,2022-02-20 00:55:39[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
KULLANICILAR
- 63 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
ereneroglu,
Redko,
altum123,
Merdow,
benji,
HT_Halil,
yeekim,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
mareq,
bysmokin,
aycan kurt,
HalilSefaa,
MCY4,
Maverickse,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
SMYurtsever,
Sungurr,
salih35xs,
TolgaÜNAL,
cheavy,
Flytheshrimp,
MBurakA,
plutarkhos,
Kfat,
SinanBulut,
egemenc,
emree06,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
