ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Mayıs 2022 07:54
Son Ziyaret:
24 Ocak 2023 10:22
Toplam Mesaj:
21 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Efe
Doğum Tarihi:
31 Ekim 2008
Yaş:
17
İl:
Izmir
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Efe Alper
SON 10 MESAJI
Akvaryum İçin Bunları Aldım Yeterli Mi?
[QUOTE=BeyzPl]Pipo filtre gereken temizliği yapar. Akvaryumda çok atık üreten bir canlı yok. Mekanik olarak da biyolojik olarak da yeterli gelir. İki tane filtre koymak bu hacimde balığı çok sarsabilir.
Tetra markası iyidir, ama fiyatı düşük denemez. Fiyat performans ürünü olarak genellikle smart marka öneriliyor. 3-4 yıldır kullandığım bir marka o da. [/QUOTE] Teşekkür.Ederim Balığın haşlanmasını kimse istemez forumda açılan konuyu gördünüz sanırım balık haşlanmış [:'(][:((][:(]
[QUOTE=Syko] Teşekkür.Ederim Balığın haşlanmasını kimse istemez forumda açılan konuyu gördünüz sanırım balık haşlanmış [:'(][:((][:(][/QUOTE] iç filtre aldım bile ama neyse açar kontrol eder büyük akvaryum alınca kullanırım hem elimin altında olmuş olur hava taşı ek malzemeler de almıştım pipo filtre oksijeni de sağlıyor sanırım ondan dolayı onlar büyük akvaryum alınca onda kullanacağım inşallah alabilirim İzmir'de çok ikinci el akvaryum satan yok ne yazık ki İzmir'den İstanbul'a ve ya başka ile gidip alsam öyle bir imkanım da yok neyse hayır olsun olmazsa balıkları sahiplendirmeyi düşünüyorum iyi bakabilecek birisine[:(]
[QUOTE=BeyzPl]Pipo filtre gereken temizliği yapar. Akvaryumda çok atık üreten bir canlı yok. Mekanik olarak da biyolojik olarak da yeterli gelir. İki tane filtre koymak bu hacimde balığı çok sarsabilir.
Tetra markası iyidir, ama fiyatı düşük denemez. Fiyat performans ürünü olarak genellikle smart marka öneriliyor. 3-4 yıldır kullandığım bir marka o da. [/QUOTE] Teşekkür.Ederim Balığın haşlanmasını kimse istemez forumda açılan konuyu gördünüz sanırım balık haşlanmış [:'(][:((][:(]
[QUOTE=Syko] Teşekkür.Ederim Balığın haşlanmasını kimse istemez forumda açılan konuyu gördünüz sanırım balık haşlanmış [:'(][:((][:(][/QUOTE] iç filtre aldım bile ama neyse açar kontrol eder büyük akvaryum alınca kullanırım hem elimin altında olmuş olur hava taşı ek malzemeler de almıştım pipo filtre oksijeni de sağlıyor sanırım ondan dolayı onlar büyük akvaryum alınca onda kullanacağım inşallah alabilirim İzmir'de çok ikinci el akvaryum satan yok ne yazık ki İzmir'den İstanbul'a ve ya başka ile gidip alsam öyle bir imkanım da yok neyse hayır olsun olmazsa balıkları sahiplendirmeyi düşünüyorum iyi bakabilecek birisine[:(]
Akvaryum İçin Bunları Aldım Yeterli Mi?
[QUOTE=BeyzPl]Cüce vatoz ve cory için akvaryum oldukça yetersizken neden aldınız? Üstelik beta gibi bölgeci ve agresif bir balığım yanına.
Hacim beta için de küçük zaten. Eğer tek besleyeceksiniz 25-30 litrelik bir akvaryum da yeterli olur. Ama cory ile besleyeceksiniz 50 litrenin üstü daha uygun. Cüce vatozu zaten 90-100 litreden aşağıda beslemenizi önermem.
Gün içinde suyun sıcaklığında hiç algalanma olmuyor mu? Anladığım kadarıyla termometreniz yok. Bu durumda su sıcaklığını nasıl ölçtünüz?
Termometre olarak cam olanları alın.
Şelale filtrenin tek takılış biçimi var zaten. İç filtreden mi bahsediyorsun? Pipo filtre varsa neden ikinci bir filtre aldınız?[/QUOTE] termometre ile kontrol ediyorum ve 2 3 saate bir anca yarım derece düşüp yükseliyor ikinci olarak pipo filtre biyolojik temizlik yapıyor ve bana yetmez üçüncü olarak ise iç filtre ile ikisi daha avantajlı tabii ki dezavantajları da var ve hayır betam o kadar agrasif değil erkek olmasına rağmen o genel olarak üst orta düzeyde takılıyor çöpçü ile vatoz ise dipte takılıyor dediğim gibi şu an beta karantina da ondan dolayı ama 3 gün dezenfektan olan su içinde hepsi normal yaşadı beta şu an karantina altında benim odamda çöpçü ve vatoz ise salonda evet daha sonra 100 ve ya 50 litre 60 da olabilir akvaryum Alıcam ama zaten şu an 700 lira falan harcadım ve bütçem kalmadı akvaryum alırken ise elden ikinci el Alıcam sağlam olan temiz kullanmış kişilerden malum sıfır akvaryumlar kaç tl ki o kadar iyi durumum yok ama bulabileceğim en iyi akvaryumu bulacağım [:(] ve ısıtıcı almaktan korkuyorum f/p olan ısıtıcı markası var ise önerirseniz çok mutlu olurum ısıtıcı patladı çatladı balık haşlandı diyen olmuş forumda birazda ondan dolayı korktum[EDIT]Syko,2022-05-31 01:59:28[/EDIT]
[QUOTE=BeyzPl]Cüce vatoz ve cory için akvaryum oldukça yetersizken neden aldınız? Üstelik beta gibi bölgeci ve agresif bir balığım yanına.
Hacim beta için de küçük zaten. Eğer tek besleyeceksiniz 25-30 litrelik bir akvaryum da yeterli olur. Ama cory ile besleyeceksiniz 50 litrenin üstü daha uygun. Cüce vatozu zaten 90-100 litreden aşağıda beslemenizi önermem.
Gün içinde suyun sıcaklığında hiç algalanma olmuyor mu? Anladığım kadarıyla termometreniz yok. Bu durumda su sıcaklığını nasıl ölçtünüz?
Termometre olarak cam olanları alın.
Şelale filtrenin tek takılış biçimi var zaten. İç filtreden mi bahsediyorsun? Pipo filtre varsa neden ikinci bir filtre aldınız?[/QUOTE] termometre ile kontrol ediyorum ve 2 3 saate bir anca yarım derece düşüp yükseliyor ikinci olarak pipo filtre biyolojik temizlik yapıyor ve bana yetmez üçüncü olarak ise iç filtre ile ikisi daha avantajlı tabii ki dezavantajları da var ve hayır betam o kadar agrasif değil erkek olmasına rağmen o genel olarak üst orta düzeyde takılıyor çöpçü ile vatoz ise dipte takılıyor dediğim gibi şu an beta karantina da ondan dolayı ama 3 gün dezenfektan olan su içinde hepsi normal yaşadı beta şu an karantina altında benim odamda çöpçü ve vatoz ise salonda evet daha sonra 100 ve ya 50 litre 60 da olabilir akvaryum Alıcam ama zaten şu an 700 lira falan harcadım ve bütçem kalmadı akvaryum alırken ise elden ikinci el Alıcam sağlam olan temiz kullanmış kişilerden malum sıfır akvaryumlar kaç tl ki o kadar iyi durumum yok ama bulabileceğim en iyi akvaryumu bulacağım [:(] ve ısıtıcı almaktan korkuyorum f/p olan ısıtıcı markası var ise önerirseniz çok mutlu olurum ısıtıcı patladı çatladı balık haşlandı diyen olmuş forumda birazda ondan dolayı korktum[EDIT]Syko,2022-05-31 01:59:28[/EDIT]
Dişi Moli Balığım Hamile Mi?
[:)][:)][:)][QUOTE=Furkan-3212]Arkadaşlar yeni aldığım dişi moli balığım hamile gibi duruyor sizce hamile midir anüs kısmında çıkıntı var karnı şiş bilemedim sormak istedim.İyi hobiler.[:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234860/290520221956301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234860/290520221956301.jpg[/IMG][/QUOTE]Hamile olabilir karnının her gün fotoğrafını çekin ve kıyaslayın günden güne büyürse büyük ihtimalle hamile yavruluk içine koyun başka balık varsa [:)]
[:)][:)][:)][QUOTE=Furkan-3212]Arkadaşlar yeni aldığım dişi moli balığım hamile gibi duruyor sizce hamile midir anüs kısmında çıkıntı var karnı şiş bilemedim sormak istedim.İyi hobiler.[:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234860/290520221956301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234860/290520221956301.jpg[/IMG][/QUOTE]Hamile olabilir karnının her gün fotoğrafını çekin ve kıyaslayın günden güne büyürse büyük ihtimalle hamile yavruluk içine koyun başka balık varsa [:)]
Akvaryum İçin Bunları Aldım Yeterli Mi?
[QUOTE=BeyzPl]Bet asuyun sıcaklığı konusunda hassastır, ısıtıcıyı hemen temin edin.
Akıntıyı seven biri tür deği. Bahsettiğiniz yüzme hareketi muhtemelen akıntıya karşı yapıyordur. Filtre onu savuracak güçte ise buna karşı koyar. Bu yüzden kısa zamanda yorulur. Bu durum söz konusu ise filtreyi değiştirin.
Kaliteli yemleriniz de olsun. Aldığınız yemler beta için üretilmiş ve birkaç tane olabilir. Akvaryumunuzun yeterince büyük olduğuna emin olun. [/QUOTE] beta yemi kullanıyorum şu derecesi sabit 26 derece ve akıntı yapmıyorum yanına ise cüce vatoz ve albino çöpçü aldım eski konudan bilirsiniz akvaryum 10 litre akvaryumu 60 ve ya 50 litre yapmayı düşünüyorum ama çok yer kaplar mı bilmiyorum[:)] teşekkürler size de her konuda varsınız kdnxjsjx kötü anlamda demedim birde birşey sorucam şelale filtre aldım dikey koyarsan beta için daha sağlıklı olur değil mi? Akıntı yapmaz hem ve ayarını kısmayı düşünüyorum pipo filtre geldi hassas cam derece de geldi sadece silis kum yerine siyah kum aldım daha iyiymiş siyah kum iç filtre şelale olan onlar gelicek kumu bitki alınca ve aksesuar alınca koyucam şimdi koyarsan zor olur diye düşünüyorum ısıtıcı en kısa zamanda Alicam ama sabit 26 derece de sizce sorun olmaz değil mi önemli olan sabit kalması diye biliyorum hasta olmaması için ve cam derece daha mı sağlıklı olur plastik olana ve cama dıştan yapıştırılan filtreye göre bu cam olan pardon derece demişim termometre diye anlayın siz cam vantuzlu içeriden olan termometre daha sağlıklı olur diye düşündüm birde sizden fikir almak istedim[:)][EDIT]Syko,2022-05-30 13:22:11[/EDIT]
[QUOTE=BeyzPl]Bet asuyun sıcaklığı konusunda hassastır, ısıtıcıyı hemen temin edin.
Akıntıyı seven biri tür deği. Bahsettiğiniz yüzme hareketi muhtemelen akıntıya karşı yapıyordur. Filtre onu savuracak güçte ise buna karşı koyar. Bu yüzden kısa zamanda yorulur. Bu durum söz konusu ise filtreyi değiştirin.
Kaliteli yemleriniz de olsun. Aldığınız yemler beta için üretilmiş ve birkaç tane olabilir. Akvaryumunuzun yeterince büyük olduğuna emin olun. [/QUOTE] beta yemi kullanıyorum şu derecesi sabit 26 derece ve akıntı yapmıyorum yanına ise cüce vatoz ve albino çöpçü aldım eski konudan bilirsiniz akvaryum 10 litre akvaryumu 60 ve ya 50 litre yapmayı düşünüyorum ama çok yer kaplar mı bilmiyorum[:)] teşekkürler size de her konuda varsınız kdnxjsjx kötü anlamda demedim birde birşey sorucam şelale filtre aldım dikey koyarsan beta için daha sağlıklı olur değil mi? Akıntı yapmaz hem ve ayarını kısmayı düşünüyorum pipo filtre geldi hassas cam derece de geldi sadece silis kum yerine siyah kum aldım daha iyiymiş siyah kum iç filtre şelale olan onlar gelicek kumu bitki alınca ve aksesuar alınca koyucam şimdi koyarsan zor olur diye düşünüyorum ısıtıcı en kısa zamanda Alicam ama sabit 26 derece de sizce sorun olmaz değil mi önemli olan sabit kalması diye biliyorum hasta olmaması için ve cam derece daha mı sağlıklı olur plastik olana ve cama dıştan yapıştırılan filtreye göre bu cam olan pardon derece demişim termometre diye anlayın siz cam vantuzlu içeriden olan termometre daha sağlıklı olur diye düşündüm birde sizden fikir almak istedim[:)][EDIT]Syko,2022-05-30 13:22:11[/EDIT]
Akvaryum İçin Bunları Aldım Yeterli Mi?
[QUOTE=Berketorun] Betta için pipo kullanmanız daha iyi olucaktır. Çok su akıntısı olmamalı. Benim aklıma şuan başka bişey gelmedi ama bence bitkili akvaryum yapın ve bettayı canlı yemle besleyin ama herzaman değil bikaç kaliteli kuru yemle güzel bi menü hazırlarsanız bettanız mutlu olucaktır. Bettanız umarım sağlığına kavuşur.[/QUOTE] çok teşekkür ederim siyah kum almamın sebebi de bitkili akvaryum için benim betam akıntıyı çok seviyor küçük dereceli olan akıntılarda kendi kendine şekilli yüzme yapıyor şelale filtre tercih ettim ondan dolayı teşekkür ederim tekrardan[:)]
[QUOTE=Berketorun] Betta için pipo kullanmanız daha iyi olucaktır. Çok su akıntısı olmamalı. Benim aklıma şuan başka bişey gelmedi ama bence bitkili akvaryum yapın ve bettayı canlı yemle besleyin ama herzaman değil bikaç kaliteli kuru yemle güzel bi menü hazırlarsanız bettanız mutlu olucaktır. Bettanız umarım sağlığına kavuşur.[/QUOTE] çok teşekkür ederim siyah kum almamın sebebi de bitkili akvaryum için benim betam akıntıyı çok seviyor küçük dereceli olan akıntılarda kendi kendine şekilli yüzme yapıyor şelale filtre tercih ettim ondan dolayı teşekkür ederim tekrardan[:)]
Akvaryum İçin Bunları Aldım Yeterli Mi?
[QUOTE=Berketorun]
Hangi tür balık besliceksiniz?[/QUOTE]beta besleyeceğim karantina altına aldım şu an iyileşene kadar akvaryumu tamamlayacağım petshop bakmamış hasta ve hasta değil dediler ama hasta kuyruk erimesi bütün belirtileri var şükür düzeliyor[EDIT]EFEEE,2022-05-29 20:11:08[/EDIT]
[QUOTE=Berketorun]
Hangi tür balık besliceksiniz?[/QUOTE]beta besleyeceğim karantina altına aldım şu an iyileşene kadar akvaryumu tamamlayacağım petshop bakmamış hasta ve hasta değil dediler ama hasta kuyruk erimesi bütün belirtileri var şükür düzeliyor[EDIT]EFEEE,2022-05-29 20:11:08[/EDIT]
Akvaryum İçin Bunları Aldım Yeterli Mi?
Akvaryum için siyah kum,pipo filtre,iç filtre,hava taşı, hava motoru, hava ile alakalı her şeyi aldım dip çekim için olan malzeme ve derece aldım ısıtıcı sonra Alicam evin kapısı cami kapalı çok sıcak değil soğuk da değil balıkların olduğu yerin camını açmıyorum ısı değişimi olmasın diye ısı hep sabit daha neler almam gerekiyor cevaplarsanız sevinirim[:)]
Akvaryum için siyah kum,pipo filtre,iç filtre,hava taşı, hava motoru, hava ile alakalı her şeyi aldım dip çekim için olan malzeme ve derece aldım ısıtıcı sonra Alicam evin kapısı cami kapalı çok sıcak değil soğuk da değil balıkların olduğu yerin camını açmıyorum ısı değişimi olmasın diye ısı hep sabit daha neler almam gerekiyor cevaplarsanız sevinirim[:)]
Balığımda Kuyruk Erimesi Var Sanırım (ilk Balığım)
[QUOTE=BeyzPl]Aldığınız tuz ile ilacın balığın durumuna katkısı olacağını sanmıyorum.
Şu anda size gerekli olan ve mailler aşağıda. Hemen hemen önem sırasına göre yazmaya çalıştım. Böylece malzemeleri toplarken balık için en acil olan şeyleri daha çabuk alabilirsiniz.
1. Isıtıcı
2. Filtre
3. Su değerleri için kullanabileceğiniz catappa, kızılağaç vb. malzemeler (dışarıdan uygun ağaçların yapraklarını siz de toplayabilirsiniz.
4. Kaliteli yemler, canlı yem.
5. Yeterince büyük bir akvaryum.
6. Uygun dekorlar. Canlı bitki, kum vb. [/QUOTE] teşekkürler şu an iç filtre hava taşı pipo filtre silis kum termometre dip çekim aparatı aldım tuzu kullanmadım çünkü labirent organı iflas ediyormuş yarardan fazla zarar varmış ve hasta değilmiş petshop rengi hep öyleydi dedi ama hâlâ inanmıyorum ve fayda ediyor metinel mavisi çok ilerlemeden yakaladım şükür yüzgeçleri ve diğer kırmızı ve şeffaf olan yerlerine kendi rengi geliyor iştahı açıldı ve enerjik oldu herkese teşekkürler canlı bitki de Alicam
[QUOTE=BeyzPl]Aldığınız tuz ile ilacın balığın durumuna katkısı olacağını sanmıyorum.
Şu anda size gerekli olan ve mailler aşağıda. Hemen hemen önem sırasına göre yazmaya çalıştım. Böylece malzemeleri toplarken balık için en acil olan şeyleri daha çabuk alabilirsiniz.
1. Isıtıcı
2. Filtre
3. Su değerleri için kullanabileceğiniz catappa, kızılağaç vb. malzemeler (dışarıdan uygun ağaçların yapraklarını siz de toplayabilirsiniz.
4. Kaliteli yemler, canlı yem.
5. Yeterince büyük bir akvaryum.
6. Uygun dekorlar. Canlı bitki, kum vb. [/QUOTE] teşekkürler şu an iç filtre hava taşı pipo filtre silis kum termometre dip çekim aparatı aldım tuzu kullanmadım çünkü labirent organı iflas ediyormuş yarardan fazla zarar varmış ve hasta değilmiş petshop rengi hep öyleydi dedi ama hâlâ inanmıyorum ve fayda ediyor metinel mavisi çok ilerlemeden yakaladım şükür yüzgeçleri ve diğer kırmızı ve şeffaf olan yerlerine kendi rengi geliyor iştahı açıldı ve enerjik oldu herkese teşekkürler canlı bitki de Alicam
Balığımda Kuyruk Erimesi Var Sanırım (ilk Balığım)
Çok teşekkür ederim 🖐️ ilaç mikofish önerdiler ama internetten bitmiş civarda en yakın en yakını bile uzak kalıyor petshoplarin ama sordum yoktu kendi beta balıklarına kullandığı ilacı Verde petshopcu abi kazık atan petshop a gitmiyorum zaten balık hasta diye satmış o petshop Allah gönlüne göre versin ne diyelim 🤷
[QUOTE=Vailtailbeta]
Forumda ilanlar bölümünde kendi ilinizde, uygun fiyatlı ilanlar bulabilirsiniz.[/QUOTE]Çok teşekkür ederim 🖐️ ilaç mikofish önerdiler ama internetten bitmiş civarda en yakın en yakını bile uzak kalıyor petshoplarin ama sordum yoktu kendi beta balıklarına kullandığı ilacı Verde petshopcu abi kazık atan petshop a gitmiyorum zaten balık hasta diye satmış o petshop Allah gönlüne göre versin ne diyelim 🤷
Çok teşekkür ederim 🖐️ ilaç mikofish önerdiler ama internetten bitmiş civarda en yakın en yakını bile uzak kalıyor petshoplarin ama sordum yoktu kendi beta balıklarına kullandığı ilacı Verde petshopcu abi kazık atan petshop a gitmiyorum zaten balık hasta diye satmış o petshop Allah gönlüne göre versin ne diyelim 🤷
[QUOTE=Vailtailbeta]
Forumda ilanlar bölümünde kendi ilinizde, uygun fiyatlı ilanlar bulabilirsiniz.[/QUOTE]Çok teşekkür ederim 🖐️ ilaç mikofish önerdiler ama internetten bitmiş civarda en yakın en yakını bile uzak kalıyor petshoplarin ama sordum yoktu kendi beta balıklarına kullandığı ilacı Verde petshopcu abi kazık atan petshop a gitmiyorum zaten balık hasta diye satmış o petshop Allah gönlüne göre versin ne diyelim 🤷
Balığımda Kuyruk Erimesi Var Sanırım (ilk Balığım)
Evet Alıcam teşekkürler sorun değil ama civarda onları satan yok ve satanlar çok uzakta kalıyor ama bir şekilde Alicam 🖐️
Evet Alıcam teşekkürler sorun değil ama civarda onları satan yok ve satanlar çok uzakta kalıyor ama bir şekilde Alicam 🖐️
SON MESAJLAR
- 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 04:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Rasbora Oneri Cyber_Scout, 03:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 03:07
Yeni Üye Forumu - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
KULLANICILAR
- 31 Online Kullanıcı, 17 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
