ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Eylül 2022 23:46
Son Ziyaret:
25 Aralık 2022 22:46
Toplam Mesaj:
6 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Lidya
Doğum Tarihi:
01 Ocak 2004
Yaş:
22
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Lidya
SON 5 MESAJI
Balıkların Akvaryumun Üstünde Yüzüyor
[QUOTE=hakanyildiz06]
Yine bir akvaryumcu (?!) düzenbazlığı. O iki ilaç hastalık tedavisinde ve karantina tankında kullanılır. Ana tankta kullanılmaz, çünkü zararlıların yanında faydalı bakterileri de öldürür. (Yanlışım varsa doğrusunu bilen düzeltsin) Üstelik hiçbir ilacı gerekmedikçe kullanmayın, zaten akvaryumda düzenli ve sürekli olarak ilaç kullanılmaz. Size mal satma derdindeki mal akvaryumcunun faydalı bakteri kültüründen haberi bile yok. Onların yerine bakteri besini almanızı önermesi gerekirdi.
Balıklarınızın hasta olduğunu düşünürseniz ayrı bir tankta ilaç damlatarak tedavi edersiniz, hatta bazı ilaçları karıştırmamak gerekir. Üzerlerinde ne miktarda kullanılacağı yazar, internetten de miktarını araştırabilirsiniz.[/QUOTE]
İyi ki su değişiminden sonra damlatmamışım... muhtemelen bu siteden bir akvaryumcu bulup gideceğim artık. Yeniden teşekkür ederim, çok minnettarım size ve yardımcı olan diğer üyelere 🥲
[QUOTE=hakanyildiz06]
Yine bir akvaryumcu (?!) düzenbazlığı. O iki ilaç hastalık tedavisinde ve karantina tankında kullanılır. Ana tankta kullanılmaz, çünkü zararlıların yanında faydalı bakterileri de öldürür. (Yanlışım varsa doğrusunu bilen düzeltsin) Üstelik hiçbir ilacı gerekmedikçe kullanmayın, zaten akvaryumda düzenli ve sürekli olarak ilaç kullanılmaz. Size mal satma derdindeki mal akvaryumcunun faydalı bakteri kültüründen haberi bile yok. Onların yerine bakteri besini almanızı önermesi gerekirdi.
Balıklarınızın hasta olduğunu düşünürseniz ayrı bir tankta ilaç damlatarak tedavi edersiniz, hatta bazı ilaçları karıştırmamak gerekir. Üzerlerinde ne miktarda kullanılacağı yazar, internetten de miktarını araştırabilirsiniz.[/QUOTE]
İyi ki su değişiminden sonra damlatmamışım... muhtemelen bu siteden bir akvaryumcu bulup gideceğim artık. Yeniden teşekkür ederim, çok minnettarım size ve yardımcı olan diğer üyelere 🥲
Balıkların Akvaryumun Üstünde Yüzüyor
[QUOTE=hakanyildiz06]Eğer akvartumunuzun suyunda amonyak ve nitrit fazla ise (yeni tank sendromu) balıklarınıza birkaç gün yem vermeyin ki yüzgeçleri daha fazla amonyağa maruz kalmaktan dolayı yanmasın. (Balıklar bir-iki hafta aç kalsalar bile açlıktan ölmez.) Akvaryumda amonyak fazla ise, zamanla balıkların solungaçlarını yakar, bu durumda suda oksijen olsa da metabolizmalarına oksijen yetersiz gireceğinden su yüzeyinden hava almaya çalışırlar veya hızlı solurlar.) Nitratı azaltmak için kolay bakımlı canlı bitki olan elodea alıp akvaryuma koyabilirsiniz (serbest yüzecek şekilde bıraksanız da olur, kuma dikseniz de, kuma dikerken kumu çok karıştırmamaya dikkat edin.) Elodea az ışıkta bile nitratı ve karbondioksiti tüketerek oksijene dönüştürür, uzamaya devam eder. Sık su değişimi en iyi amonyak temizleyici yöntemdir. Okulunuzu aksatmanıza gerek yok,1/3 oranında su değişimi yapın, hafta sonuna kadar idare eder. Su değişimini balıklar normale dönene kadar haftada 2 kez yapabilirsiniz. Akvaryuma su eklerken dipteki kumu hareket ettirmeyin.
Hava taşı için hava motoru gerekir, hava motorları hem gürültülü çalışır, hem de titreşimi nedeniyle hareket eder, önlem almak gerekir. Ayrıca hava taşının filtrasyona faydası yoktur, hava taşını tavsiye etmem. Hava motorunu pipo filtre ile kullanırsanız daha faydalı olur. Filtrenizi su yüzeyinde olabildiğince çok dalgalanma yapacak şekilde kullanın. Süngerini haftada 1 veya 2 kez akvaryum dışında, akvaryumun suyu ile yıkayın.
Eğer balıklarınız akvaryumcudan hastalıklı gelmediyse normale dönecektir.[:iyi:][/QUOTE]
Ne kadar teşekkür etsem az. Sanırım vicdan azabı ve balıkları kaybetme korkusuyla biraz fazla panik yaptım. Şimdilik sadece bitkiyi ve bakteri için gereken şeyi alacağım. Gittiğimiz akvaryumcu (pek güvenim kalmadı) maxisol contra blue ve makro fish vermişti her su değişiminde 5 damla damlatmam için, pek tavsiye etmemişler ama yine de detaylı bakamadım. Şu anki durum için ya da genel olarak kullanmalı mıyım, eğer kullanmalıysam da marka güvenilir midir biliyor musunuz?
[QUOTE=hakanyildiz06]Eğer akvartumunuzun suyunda amonyak ve nitrit fazla ise (yeni tank sendromu) balıklarınıza birkaç gün yem vermeyin ki yüzgeçleri daha fazla amonyağa maruz kalmaktan dolayı yanmasın. (Balıklar bir-iki hafta aç kalsalar bile açlıktan ölmez.) Akvaryumda amonyak fazla ise, zamanla balıkların solungaçlarını yakar, bu durumda suda oksijen olsa da metabolizmalarına oksijen yetersiz gireceğinden su yüzeyinden hava almaya çalışırlar veya hızlı solurlar.) Nitratı azaltmak için kolay bakımlı canlı bitki olan elodea alıp akvaryuma koyabilirsiniz (serbest yüzecek şekilde bıraksanız da olur, kuma dikseniz de, kuma dikerken kumu çok karıştırmamaya dikkat edin.) Elodea az ışıkta bile nitratı ve karbondioksiti tüketerek oksijene dönüştürür, uzamaya devam eder. Sık su değişimi en iyi amonyak temizleyici yöntemdir. Okulunuzu aksatmanıza gerek yok,1/3 oranında su değişimi yapın, hafta sonuna kadar idare eder. Su değişimini balıklar normale dönene kadar haftada 2 kez yapabilirsiniz. Akvaryuma su eklerken dipteki kumu hareket ettirmeyin.
Hava taşı için hava motoru gerekir, hava motorları hem gürültülü çalışır, hem de titreşimi nedeniyle hareket eder, önlem almak gerekir. Ayrıca hava taşının filtrasyona faydası yoktur, hava taşını tavsiye etmem. Hava motorunu pipo filtre ile kullanırsanız daha faydalı olur. Filtrenizi su yüzeyinde olabildiğince çok dalgalanma yapacak şekilde kullanın. Süngerini haftada 1 veya 2 kez akvaryum dışında, akvaryumun suyu ile yıkayın.
Eğer balıklarınız akvaryumcudan hastalıklı gelmediyse normale dönecektir.[:iyi:][/QUOTE]
Ne kadar teşekkür etsem az. Sanırım vicdan azabı ve balıkları kaybetme korkusuyla biraz fazla panik yaptım. Şimdilik sadece bitkiyi ve bakteri için gereken şeyi alacağım. Gittiğimiz akvaryumcu (pek güvenim kalmadı) maxisol contra blue ve makro fish vermişti her su değişiminde 5 damla damlatmam için, pek tavsiye etmemişler ama yine de detaylı bakamadım. Şu anki durum için ya da genel olarak kullanmalı mıyım, eğer kullanmalıysam da marka güvenilir midir biliyor musunuz?
Balıkların Akvaryumun Üstünde Yüzüyor
[QUOTE=GhostKoi]
Filtreyi yukarı yerleştirmek akıntıyı artırmış olsa gerek, bu da balıkları yorar, rahatsız eder. Gözleminizde haklısınız. Filtrenin çıkışını boylamasına doğru değil enlemesine gelecek şekilde yerleştirirseniz akıntı sorunu büyük ölçüde çözülür. Zaten bu filtrelerde hortuma bağlı bir hava aparatı vardır. Sadece hortumun suyun üzerinde olması yeterli hava püskürtmesini sağlar.
Bitkilendirme çok özel bir çaba gerektirmez. Sadece sökmemeleri için köklerinden saksı gibi bir yere tutturabilir ya da ağırlık bağlayabilirsiniz. Sert yapraklı olduğu için en sık tercih edilen anubias'tır. Fakat fazla narin olmayan her türlü bitki denenebilir. Ezbere konuşmamak için soruyorum , hacminiz kaç litre? Tahmin ettiğim gibi ise uzun vadede çeşitli sorunlar yaşarsınız.[/QUOTE]
Dediğiniz gibi filtreyi düzelttim ve şimdi daha iyi sanırım, çok sağ olun. Akvaryumum da 20 litre civarı. Şu an hem maddi açıdan hem de ailem sorun yapabileceği için akvaryum değiştiremem maalesef ki. İlerleyen aylarda dershane deneme vesaire derken iyice ilgilenemeyeceğimden dolayı da pek büyük şeylere kalkışmak istemiyorum fakat şu anki balıklarımı kaybetmeyeceksem 2-2,5 haftaya daha büyük bir akvaryum alabilirim, o zamana kadar daha iyi bir ortam sağlamak için elimden geleni yaparım. Bugün iyice araştırıp yarın gereken şeyleri almaya gideceğim. Bir de şu anlık yem vermedim suyun daha da bozulmaması için, ne zamana kadar vermemem doğru olur?[EDIT]lidya,2022-09-29 20:18:00[/EDIT]
[QUOTE=merutay]Büyük ihtimalle yeterli oksijen yok balıklar boğuluyor. Hava taşı edinin. Hava taşı edinene kadar yüzey akıntısı oluşturun.[/QUOTE]
Yarına kadar almış olurum. O zamana kadar filtreyi üste çekmek geldi elimden sadece, umarım idare eder. Çok teşekkür ederim.
[QUOTE=GhostKoi]
Filtreyi yukarı yerleştirmek akıntıyı artırmış olsa gerek, bu da balıkları yorar, rahatsız eder. Gözleminizde haklısınız. Filtrenin çıkışını boylamasına doğru değil enlemesine gelecek şekilde yerleştirirseniz akıntı sorunu büyük ölçüde çözülür. Zaten bu filtrelerde hortuma bağlı bir hava aparatı vardır. Sadece hortumun suyun üzerinde olması yeterli hava püskürtmesini sağlar.
Bitkilendirme çok özel bir çaba gerektirmez. Sadece sökmemeleri için köklerinden saksı gibi bir yere tutturabilir ya da ağırlık bağlayabilirsiniz. Sert yapraklı olduğu için en sık tercih edilen anubias'tır. Fakat fazla narin olmayan her türlü bitki denenebilir. Ezbere konuşmamak için soruyorum , hacminiz kaç litre? Tahmin ettiğim gibi ise uzun vadede çeşitli sorunlar yaşarsınız.[/QUOTE]
Dediğiniz gibi filtreyi düzelttim ve şimdi daha iyi sanırım, çok sağ olun. Akvaryumum da 20 litre civarı. Şu an hem maddi açıdan hem de ailem sorun yapabileceği için akvaryum değiştiremem maalesef ki. İlerleyen aylarda dershane deneme vesaire derken iyice ilgilenemeyeceğimden dolayı da pek büyük şeylere kalkışmak istemiyorum fakat şu anki balıklarımı kaybetmeyeceksem 2-2,5 haftaya daha büyük bir akvaryum alabilirim, o zamana kadar daha iyi bir ortam sağlamak için elimden geleni yaparım. Bugün iyice araştırıp yarın gereken şeyleri almaya gideceğim. Bir de şu anlık yem vermedim suyun daha da bozulmaması için, ne zamana kadar vermemem doğru olur?[EDIT]lidya,2022-09-29 20:18:00[/EDIT]
[QUOTE=merutay]Büyük ihtimalle yeterli oksijen yok balıklar boğuluyor. Hava taşı edinin. Hava taşı edinene kadar yüzey akıntısı oluşturun.[/QUOTE]
Yarına kadar almış olurum. O zamana kadar filtreyi üste çekmek geldi elimden sadece, umarım idare eder. Çok teşekkür ederim.
Balıkların Akvaryumun Üstünde Yüzüyor
[QUOTE=GhostKoi]Yeni tank sendromu olasılığına ek olarak,
akvaryumunuzun fotoğrafı içindeki malzemeler balıklarla kıyaslandığında fazlasıyla küçük. Belki 30 litre falandır. Japon balıkları suyu fazla kirletirler, normal şartlarda rahatlıkla 25-30 cm boya ulaşabilirler ve geniş hacim isterler. Tek balık için en az 40 litre hesabıyla bu üçü için en az 100 litre gereksinim var. Basit bir iç filtre yeterli gelmez. dış filtre ya da uygun kapasitede şelale filtre kullanmak gerekir. Bakteri kültürünün de tutunabilmesi için bunlar lazım. Kumunuz uygun. Bir miktar bitkilendirmenin de faydası olur. Çok sık ve fazla miktarda su değişimi iyi değildir. Haftalık % 30'u geçmeyen dinlenmiş su değişimi gayet yeterlidir. Bu iki seansa bölünerek de yapılabilir.
Şu anki yukardan hava alma durumu dar alanda oksijen yetersizliğine bağlı kanaatimce. mevcut iç filtrenizin yukardan dökülerek ya da hava girişinden suya hava vererek suyu havalandırması bir çözüm olabilir. Fakat yukarda söz ettiğim iyileştirmeleri yapmazsanız uzun vadede balıklarınız sıkıntıya girer ve kaybedilir. Suyu kirletmemek için aşırı yemlemeden kaçınmak çok önemlidir. Balıklar açlıktan kolay kolay ölmezler fakat azot bileşiklerinden zehirlenerek ölürler.
[/QUOTE]
Öncelikle çok teşekkür ederim.
Dediğiniz gibi iç filtreyi biraz daha yukarı aldım. Ondan önce de beklettiğim damacana suyu ile %35 civarı bir değişim yaptım ve maalesef bu sırada çok küçük bir miktar kumu oynattım yanlışlıkla. Şu an baloncukların olduğu yere gidiyorlar veya yüzeye çıkıyorlar. Ek olarak sanki akvaryum camından çıkmaya çalışıyormuş gibi yapmaya başladılar (arka kısma da yapıyorlar) ve bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama telaşlı gibiler, rahatsızlar; öyle ki eskisinden daha çok endişeleniyorum. En kısa zamanda dış filtre alacağım fakat maalesef ki akvaryumu büyütmek gibi bir ihtimalim yok. Bitkilendirmeyi nasıl yapacağımı forumdan bakacağım. Yeniden teşekkür ederim.
[QUOTE=GhostKoi]Yeni tank sendromu olasılığına ek olarak,
akvaryumunuzun fotoğrafı içindeki malzemeler balıklarla kıyaslandığında fazlasıyla küçük. Belki 30 litre falandır. Japon balıkları suyu fazla kirletirler, normal şartlarda rahatlıkla 25-30 cm boya ulaşabilirler ve geniş hacim isterler. Tek balık için en az 40 litre hesabıyla bu üçü için en az 100 litre gereksinim var. Basit bir iç filtre yeterli gelmez. dış filtre ya da uygun kapasitede şelale filtre kullanmak gerekir. Bakteri kültürünün de tutunabilmesi için bunlar lazım. Kumunuz uygun. Bir miktar bitkilendirmenin de faydası olur. Çok sık ve fazla miktarda su değişimi iyi değildir. Haftalık % 30'u geçmeyen dinlenmiş su değişimi gayet yeterlidir. Bu iki seansa bölünerek de yapılabilir.
Şu anki yukardan hava alma durumu dar alanda oksijen yetersizliğine bağlı kanaatimce. mevcut iç filtrenizin yukardan dökülerek ya da hava girişinden suya hava vererek suyu havalandırması bir çözüm olabilir. Fakat yukarda söz ettiğim iyileştirmeleri yapmazsanız uzun vadede balıklarınız sıkıntıya girer ve kaybedilir. Suyu kirletmemek için aşırı yemlemeden kaçınmak çok önemlidir. Balıklar açlıktan kolay kolay ölmezler fakat azot bileşiklerinden zehirlenerek ölürler.
[/QUOTE]
Öncelikle çok teşekkür ederim.
Dediğiniz gibi iç filtreyi biraz daha yukarı aldım. Ondan önce de beklettiğim damacana suyu ile %35 civarı bir değişim yaptım ve maalesef bu sırada çok küçük bir miktar kumu oynattım yanlışlıkla. Şu an baloncukların olduğu yere gidiyorlar veya yüzeye çıkıyorlar. Ek olarak sanki akvaryum camından çıkmaya çalışıyormuş gibi yapmaya başladılar (arka kısma da yapıyorlar) ve bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama telaşlı gibiler, rahatsızlar; öyle ki eskisinden daha çok endişeleniyorum. En kısa zamanda dış filtre alacağım fakat maalesef ki akvaryumu büyütmek gibi bir ihtimalim yok. Bitkilendirmeyi nasıl yapacağımı forumdan bakacağım. Yeniden teşekkür ederim.
Balıkların Akvaryumun Üstünde Yüzüyor
Herkese merhabalar.
Akvaryumda ilk defa balık besliyorum ve henüz 5-6 gün oldu, o yüzden etraflıca araştırsam da birçok konuda hâlâ bilgisizim.
2 tanesi teleskop balığı olmak üzere 3 tane balık besliyorum. Akvaryuma herhangi bir şey alamamıştım o yüzden aksesuar ve bitki bakımından boştu sorun da yoktu ancak 1 2 gün önce köprü ve bitki eklediğim zaman (görsele koyacağım) akvaryumun üstüne çıkıp sanki su içer gibi yapmaya başladılar. Araştırsam da kesin bir çözüme varamadım, biraz da deneyimsiz olduğum için yanlış bir şey yapmaktan korkuyorum. Bunun nedeni nedir ve nasıl düzeltebilirim? Sürekli o hâlde değiller ama 5 kez bakıyorsam üçünde üstte oluyorlar, öyle pek uzun da kalmıyorlar.
Yardım ederseniz çok sevinirim, şimdiden çok teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236617/290920220020291.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236617/290920220020431.jpg[/IMG]
DÜZELTME
Balıklarım sanırım yeni tank sendromu yaşıyorlar. Kurtarmak istiyorum zira hepsiyle duygusal bağ kurdum. Eklediğim dekorları çıkaracağım, ardından suyun 1/3'ünü dinlendirilmiş su ile değiştirip bakteri kültürü ekleyeceğim. Bu sırada balıkları nerede tutmalıyım? Bakteri oluştuktan sonra mı balıkları geri koymam gerekiyor ve zehirlendilerse nasıl anlarım, iyileştirebilirim? Kurtarma şansımı arttırmak ya da hızlandırmak için ne gerekiyorsa yaparım/alırım, lütfen yardımcı olun ve ayrıntılı anlatın, işime yarayacak malzemeler neler? Sırasıyla hangi adımları yapmalıyım? Sınav öğrencisiyim, bu yüzden akşamdan akşama ilgilenebiliyorum onlarla ama yine de ölürlerse gerçekten sarsılırım; gerekirse yarın okula da gitmemeyi düşünüyorum malzemeleri alıp akvaryumu düzeltmek için. Yardımcı olabilirseniz eğer çok mutlu olurum. Teşekkür ederim.[EDIT]lidya,2022-09-29 17:03:08[/EDIT]
Herkese merhabalar.
Akvaryumda ilk defa balık besliyorum ve henüz 5-6 gün oldu, o yüzden etraflıca araştırsam da birçok konuda hâlâ bilgisizim.
2 tanesi teleskop balığı olmak üzere 3 tane balık besliyorum. Akvaryuma herhangi bir şey alamamıştım o yüzden aksesuar ve bitki bakımından boştu sorun da yoktu ancak 1 2 gün önce köprü ve bitki eklediğim zaman (görsele koyacağım) akvaryumun üstüne çıkıp sanki su içer gibi yapmaya başladılar. Araştırsam da kesin bir çözüme varamadım, biraz da deneyimsiz olduğum için yanlış bir şey yapmaktan korkuyorum. Bunun nedeni nedir ve nasıl düzeltebilirim? Sürekli o hâlde değiller ama 5 kez bakıyorsam üçünde üstte oluyorlar, öyle pek uzun da kalmıyorlar.
Yardım ederseniz çok sevinirim, şimdiden çok teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236617/290920220020291.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236617/290920220020431.jpg[/IMG]
DÜZELTME
Balıklarım sanırım yeni tank sendromu yaşıyorlar. Kurtarmak istiyorum zira hepsiyle duygusal bağ kurdum. Eklediğim dekorları çıkaracağım, ardından suyun 1/3'ünü dinlendirilmiş su ile değiştirip bakteri kültürü ekleyeceğim. Bu sırada balıkları nerede tutmalıyım? Bakteri oluştuktan sonra mı balıkları geri koymam gerekiyor ve zehirlendilerse nasıl anlarım, iyileştirebilirim? Kurtarma şansımı arttırmak ya da hızlandırmak için ne gerekiyorsa yaparım/alırım, lütfen yardımcı olun ve ayrıntılı anlatın, işime yarayacak malzemeler neler? Sırasıyla hangi adımları yapmalıyım? Sınav öğrencisiyim, bu yüzden akşamdan akşama ilgilenebiliyorum onlarla ama yine de ölürlerse gerçekten sarsılırım; gerekirse yarın okula da gitmemeyi düşünüyorum malzemeleri alıp akvaryumu düzeltmek için. Yardımcı olabilirseniz eğer çok mutlu olurum. Teşekkür ederim.[EDIT]lidya,2022-09-29 17:03:08[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Geophagus Tapajos Umutoty, 22:44
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:32
Omurgasızlar - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
KULLANICILAR
- 85 Online Kullanıcı, 46 Üye
Online Kullanıcılar
TolgaÜNAL,
yeekim,
yildiray71,
0rnn,
Mesutest,
poysub,
Pandkoal,
Ehtiyar,
Ertug22,
Hoper,
Oquanus,
Sungurr,
Mr. WingMan,
osmandbnl,
Malawi market,
hasancn,
DABARAKATO,
Serdar dmr,
sina cen,
pusathan01,
Jeveux,
MiSoSiKiaN,
Joec,
Kuduoglu,
Umutoty,
t.korkmaz,
SedatC,
Altonn,
ternapi,
Manguday,
Burak PEKDEMİR,
Kturan06,
omerkaya40,
syerli,
jaloreef,
Firefighter,
NightWist,
ozan_1903,
Tata,
√olkaπ,
Fatihsm,
Kromatit,
erotichesk_qkSl,
alp3r,
Hknçkl,
nurtensultan,
Cyber_Scout,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
