ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
bettalove
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
113
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Nisan 2015 01:20
Son Ziyaret:
28 Temmuz 2022 19:39
Toplam Mesaj:
244 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
muge orcan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Bitkilerimin Yosun Sorununu Nasıl Çözebilirim?
[QUOTE=Kaan Kadir]ilk önce tabanı mi temizliycrm topraktan hocam anlamadım Instagram'dan yazabilme imkanınız varsa ordan daha çabuk cevap verebilirim Instagram:hobim_karides_akvaryum[/QUOTE]
Bende de olmustu aynısı cok lanet bir yosun elimle ovalayip dip cekimi yaptim birkac kez ve elodea ekledim ve etkili oldu. Salgıladığı bir madde engelliyormus oluşumunu deneyebilirsiniz. Birde düzenli excel kullanın.[EDIT]bettalove,2022-05-13 08:33:35[/EDIT]
[QUOTE=Kaan Kadir]ilk önce tabanı mi temizliycrm topraktan hocam anlamadım Instagram'dan yazabilme imkanınız varsa ordan daha çabuk cevap verebilirim Instagram:hobim_karides_akvaryum[/QUOTE]
Bende de olmustu aynısı cok lanet bir yosun elimle ovalayip dip cekimi yaptim birkac kez ve elodea ekledim ve etkili oldu. Salgıladığı bir madde engelliyormus oluşumunu deneyebilirsiniz. Birde düzenli excel kullanın.[EDIT]bettalove,2022-05-13 08:33:35[/EDIT]
Katil Salyangozlarima Ne Oldu
[QUOTE=9leaker9][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233848/130520220033341.jpg[/IMG]bu katil şalyangozlari 1-2 gün önce aldım kargodan geldi aşılama yaptım akvaryuma koydum ilk başta fena değildi birkaçı biraz hareket etti falan ama 3. Gün bunları böyle buldum çubukla dokunuyorum kabuklarına geri giriyorlar ama böyle hareket etmiyorlar ne oldu anlamadım neden oldu . ölüyorlar mi bilen varsa yazsın lütfen ne yapmam lazım
(akvaryumda planaya ve adı şalyangoz sorunu vardı ondan aldım balık yok akvaryumda) [/QUOTE]
Salyangozlar akvaryuma yeni eklendiğinde ve kargodan geldiğinde strese girip birkac gun hareket etmeyebilirler atmayın sakın canlanırlar[:iyi:]
[QUOTE=9leaker9][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233848/130520220033341.jpg[/IMG]bu katil şalyangozlari 1-2 gün önce aldım kargodan geldi aşılama yaptım akvaryuma koydum ilk başta fena değildi birkaçı biraz hareket etti falan ama 3. Gün bunları böyle buldum çubukla dokunuyorum kabuklarına geri giriyorlar ama böyle hareket etmiyorlar ne oldu anlamadım neden oldu . ölüyorlar mi bilen varsa yazsın lütfen ne yapmam lazım
(akvaryumda planaya ve adı şalyangoz sorunu vardı ondan aldım balık yok akvaryumda) [/QUOTE]
Salyangozlar akvaryuma yeni eklendiğinde ve kargodan geldiğinde strese girip birkac gun hareket etmeyebilirler atmayın sakın canlanırlar[:iyi:]
Canlı Bitkili Akvaryumumda Her Yer Ağ Gibi
Bende de durup dururken başladı camdaki ayni yosun problemi. Işık ve yemle alakali diye düşünüyorum artık. Işin ilginç yani salyangozlarim kayboldu benim akvaryumda garip olaylar oluyor😂 Bir akvaryumdan öbürüne salyangoz atıyorum 10 tane bir bakıyorum yoklar. Şaka bir yana powerled dizilimine 10.000k ekledim ondan supheleniyorum bir de sera plankton tabs artiklari sebep oldu gibime geliyor bende mayali co2 var. Sizde ışık nedir? Ben 20 tane fln mini nerite takviyesi yapip yine 10000k yi 6500ye cevircem bu gidisle. Işık saatini de azaltacagim duruma göre can sıkıcı çok 🤦🏼♀️
Bende de durup dururken başladı camdaki ayni yosun problemi. Işık ve yemle alakali diye düşünüyorum artık. Işin ilginç yani salyangozlarim kayboldu benim akvaryumda garip olaylar oluyor😂 Bir akvaryumdan öbürüne salyangoz atıyorum 10 tane bir bakıyorum yoklar. Şaka bir yana powerled dizilimine 10.000k ekledim ondan supheleniyorum bir de sera plankton tabs artiklari sebep oldu gibime geliyor bende mayali co2 var. Sizde ışık nedir? Ben 20 tane fln mini nerite takviyesi yapip yine 10000k yi 6500ye cevircem bu gidisle. Işık saatini de azaltacagim duruma göre can sıkıcı çok 🤦🏼♀️
Balığımın Renginde Solma Var.
Akvaryumun detayli fotografini atabilirseniz yardımcı olalım 👍🏻🐟
Akvaryumun detayli fotografini atabilirseniz yardımcı olalım 👍🏻🐟
Tetra Ex 800 Plus Yeni Seri Hangisi
[QUOTE=benerium]Şuan tetranın güncel web sitesinde her iki ürün de bulunmuyor. Hangisi yeni olan bilmiyorum ama alttakinin kutusunda new yazıyor. Bende alttakinden 2 adet var musluklarından su kaçırdı her iki filtre de bir süre sonra. Filtre çok sessiz, performansı substrat pro ve siporax ile gayet iyi ancak plastik kalitesi kötü. Özellikle emiş basış takımları. Fiyatları ne durumda şuan bilmiyorum ben aldığımda eheim’lara göre daha ucuzdu o yüzden tercih etmiştim. Arada çok fark yoksa eheim’ları araştırmanızı tavsiye ederim. Bunun rakibi 2215 gibi mesela. [/QUOTE]
İlginç olmuş uzun süredir kullaniyorum hiçbir problem yaşamadım. Aldığımda 400 t lydi şaka gibi🤦🏼♀️ eheim 2213 te kullandim uzun süre ama inanilmaz ses yapmaya basladi rattling noise dedikleri, seramik mili değiştirdim hicbirsey farketmedi. Salon dışında akvaryum kurarsam diye vermedim yine de [:)]
[QUOTE=benerium]Şuan tetranın güncel web sitesinde her iki ürün de bulunmuyor. Hangisi yeni olan bilmiyorum ama alttakinin kutusunda new yazıyor. Bende alttakinden 2 adet var musluklarından su kaçırdı her iki filtre de bir süre sonra. Filtre çok sessiz, performansı substrat pro ve siporax ile gayet iyi ancak plastik kalitesi kötü. Özellikle emiş basış takımları. Fiyatları ne durumda şuan bilmiyorum ben aldığımda eheim’lara göre daha ucuzdu o yüzden tercih etmiştim. Arada çok fark yoksa eheim’ları araştırmanızı tavsiye ederim. Bunun rakibi 2215 gibi mesela. [/QUOTE]
İlginç olmuş uzun süredir kullaniyorum hiçbir problem yaşamadım. Aldığımda 400 t lydi şaka gibi🤦🏼♀️ eheim 2213 te kullandim uzun süre ama inanilmaz ses yapmaya basladi rattling noise dedikleri, seramik mili değiştirdim hicbirsey farketmedi. Salon dışında akvaryum kurarsam diye vermedim yine de [:)]
Tetra Ex 800 Plus Yeni Seri Hangisi
Alttaki yeni olani bende var hicbir problem yaşamadım şuana kadar[:)]
Alttaki yeni olani bende var hicbir problem yaşamadım şuana kadar[:)]
Hümik Maddeler Ve Tanenin Önemi
[QUOTE=ArifhbsAquatics]
O sıcaklıkta haşlanmaları lazım zaten Müge Hanım 😊. Yapraklardan gelmediği kanaatindeyim; kaynatmasanız ihtimal verebilirdim. Yusufçuk larvası olmayabilir. Gümüş böceği veya nem böceği olmasın?[/QUOTE]
Buldum arkadaşın fotoğrafını [:D] valla ejderha yumurtasi gibi mi acaba sıcaklığa dayanıklı 😂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173727/131120211113251.jpg[/IMG]
[QUOTE=Barisdeniz]@ArifhbsAquatics merhaba, benim bir sorum olacak.daha once katappa yapraklari ve kizilagac kozalaklari koymustum akvaryumuma fakat yapraklar cok uzunca bir sure durdugu icin sanirim.filtrenin akvaryuma giris ve cikis borularinda tikanma olmustu.temizlemekte zor olmustu. Daha sonrasinda yapraklari kaynattim 15-20dakika kadar kozalaklarlar birlikte kozalaklari akvaryuma attim fakat yapraklari kaynattiltan sonra atmayip sadece suyunu kullanmistim. Suyun reni tam kivaminda olmustu.hatta suyu dinlenmis suyuma katip,yaprakları tekrar kaynattim ve bir sonraki su degisimi icin de sari suyu hazirlamis oldum.Galiba yapraklari 2 hafta kadar yani erimeye baslamadan cikarmak gerekiyor sanirim ki filtre hortumlarini tikamasin.Birde forumda bir konuda birisi bahsetmisti.cayda da bu maddeler var.ictigimiz cayda.demini beklettikten sonra akvaryuma eklemisti o kisi.ismini hatirlamiyorum.cok guzel bir goruntusu de vardi.su rengi de tam anlamiyla sari su.sizin paylastiginiz fotograflardaki gibiydi.daha sonrasinda o konuyu takip ettigimde.normal cayin kullaniminin baliklarin omrunu kisalttigindan bahsetmislerdi. Ne kadar dogru bilemiyorum.orda bir ikileme dusmustum.yani katappa yapraklari k.kozalagi bu isin dogrusu evet.onu anliyorum, fakat bildigimiz cayin kullanimiyla da bu sari su elde ediliyor fakat canlilar icin sakincali olup olmadini da merak ediyorum.eger degilse bu yöntemi denemeyi dusunebilirim.cayda da tanin var sanirim, yanlis biliyorsam.lutfen duzeltin yanlissa kusuruma bakmayin.ama bu yöntemi denemekte herbangi bir sakinca var midir?
Yati kokü aldim dun atakandan mini pellia moss yapistirsim.yati kokunu de ozellikle kaynamis suya koymadim ki su sararsin.zamanla olacaktir sanirim.kaynatsaydim yine sari su elde ederdim.ama cay yöntemini uygulamak varken diye dusundum :) sabahki cayi bekletiyorum 🙂 herkese selamlar,iyi hobiler.[/QUOTE]
Merhabalar ben de atakandan pellia moss aldim foto atabilir misiniz nasil yaptınız?
Ben böyle misinayla taşa sardim tele sarili geldi ama bilemedim nasıl oldu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173727/050420221113091.jpg[/IMG]
[QUOTE=ArifhbsAquatics]
O sıcaklıkta haşlanmaları lazım zaten Müge Hanım 😊. Yapraklardan gelmediği kanaatindeyim; kaynatmasanız ihtimal verebilirdim. Yusufçuk larvası olmayabilir. Gümüş böceği veya nem böceği olmasın?[/QUOTE]
Buldum arkadaşın fotoğrafını [:D] valla ejderha yumurtasi gibi mi acaba sıcaklığa dayanıklı 😂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173727/131120211113251.jpg[/IMG]
[QUOTE=Barisdeniz]@ArifhbsAquatics merhaba, benim bir sorum olacak.daha once katappa yapraklari ve kizilagac kozalaklari koymustum akvaryumuma fakat yapraklar cok uzunca bir sure durdugu icin sanirim.filtrenin akvaryuma giris ve cikis borularinda tikanma olmustu.temizlemekte zor olmustu. Daha sonrasinda yapraklari kaynattim 15-20dakika kadar kozalaklarlar birlikte kozalaklari akvaryuma attim fakat yapraklari kaynattiltan sonra atmayip sadece suyunu kullanmistim. Suyun reni tam kivaminda olmustu.hatta suyu dinlenmis suyuma katip,yaprakları tekrar kaynattim ve bir sonraki su degisimi icin de sari suyu hazirlamis oldum.Galiba yapraklari 2 hafta kadar yani erimeye baslamadan cikarmak gerekiyor sanirim ki filtre hortumlarini tikamasin.Birde forumda bir konuda birisi bahsetmisti.cayda da bu maddeler var.ictigimiz cayda.demini beklettikten sonra akvaryuma eklemisti o kisi.ismini hatirlamiyorum.cok guzel bir goruntusu de vardi.su rengi de tam anlamiyla sari su.sizin paylastiginiz fotograflardaki gibiydi.daha sonrasinda o konuyu takip ettigimde.normal cayin kullaniminin baliklarin omrunu kisalttigindan bahsetmislerdi. Ne kadar dogru bilemiyorum.orda bir ikileme dusmustum.yani katappa yapraklari k.kozalagi bu isin dogrusu evet.onu anliyorum, fakat bildigimiz cayin kullanimiyla da bu sari su elde ediliyor fakat canlilar icin sakincali olup olmadini da merak ediyorum.eger degilse bu yöntemi denemeyi dusunebilirim.cayda da tanin var sanirim, yanlis biliyorsam.lutfen duzeltin yanlissa kusuruma bakmayin.ama bu yöntemi denemekte herbangi bir sakinca var midir?
Yati kokü aldim dun atakandan mini pellia moss yapistirsim.yati kokunu de ozellikle kaynamis suya koymadim ki su sararsin.zamanla olacaktir sanirim.kaynatsaydim yine sari su elde ederdim.ama cay yöntemini uygulamak varken diye dusundum :) sabahki cayi bekletiyorum 🙂 herkese selamlar,iyi hobiler.[/QUOTE]
Merhabalar ben de atakandan pellia moss aldim foto atabilir misiniz nasil yaptınız?
Ben böyle misinayla taşa sardim tele sarili geldi ama bilemedim nasıl oldu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173727/050420221113091.jpg[/IMG]
Hümik Maddeler Ve Tanenin Önemi
[QUOTE=ArifhbsAquatics]
Merhaba. Esasen kaynatmıyorum, kaynamış suya atıyorum ve 10-15 dakika bekletiyorum ben de. Larvalar ya da yumurtalar o sıcakta hayatta kalmamalı. Akvaryum üzeri açıksa ordan gelme ihtimalleri daha kuvvetli.[/QUOTE]
Valla evin içinde nasıl gelebilir hiç anlamadım o kadar yaprak topladım özene bezene ama attim hepsini durum böyle olunca. Bidahakine kaynatcam direk galiba yarim saat kadar. Yoksa dedim bu yusufcuklarin yumurtalari zor catliyor da sicak mi istiyor ama 100 derece de ne bileyim😅
[QUOTE=ArifhbsAquatics]
Merhaba. Esasen kaynatmıyorum, kaynamış suya atıyorum ve 10-15 dakika bekletiyorum ben de. Larvalar ya da yumurtalar o sıcakta hayatta kalmamalı. Akvaryum üzeri açıksa ordan gelme ihtimalleri daha kuvvetli.[/QUOTE]
Valla evin içinde nasıl gelebilir hiç anlamadım o kadar yaprak topladım özene bezene ama attim hepsini durum böyle olunca. Bidahakine kaynatcam direk galiba yarim saat kadar. Yoksa dedim bu yusufcuklarin yumurtalari zor catliyor da sicak mi istiyor ama 100 derece de ne bileyim😅
Hümik Maddeler Ve Tanenin Önemi
Merhabalar, başımdan geçen değişik bir olay sonrası heveslenip heveslenip vazgeçiyorum yaprak ekleme işinden. Size danışmak istedim fikrinizi merak ediyorum. Yoldan uzak bir tarlamız var. Kendiliğinden dökülmüş ceviz yapraklarını topladim, ağaç çok olduğu için seçeneğim çok oldu tabi en güzellerini topladım seçe seçe fln[:)))] neyse gelgelelim 15 dk kaynatıp akvaryuma attım balıklar çok mutlu fln herşey güzel ama bir süre sonra içinden yusufcuk larvasi çıktı. Üzerinden 4 ay fln geçmiştir dün yine dipte ölü bir larva buldum. Yaprakta bulunan yumurtalar kaynatinca ölmüyor mu acaba yani 15 dk mi yetersiz kaliyor anlamadım. Yusufcuk diyorum ama adını unuttum tek kuyruklu yavru yiyen cinsten o zaman arastirmistim hatta ayri büyütüp dereye saldım ona da kıyamayıp 😅[EDIT]bettalove,2022-04-02 19:00:02[/EDIT]
Merhabalar, başımdan geçen değişik bir olay sonrası heveslenip heveslenip vazgeçiyorum yaprak ekleme işinden. Size danışmak istedim fikrinizi merak ediyorum. Yoldan uzak bir tarlamız var. Kendiliğinden dökülmüş ceviz yapraklarını topladim, ağaç çok olduğu için seçeneğim çok oldu tabi en güzellerini topladım seçe seçe fln[:)))] neyse gelgelelim 15 dk kaynatıp akvaryuma attım balıklar çok mutlu fln herşey güzel ama bir süre sonra içinden yusufcuk larvasi çıktı. Üzerinden 4 ay fln geçmiştir dün yine dipte ölü bir larva buldum. Yaprakta bulunan yumurtalar kaynatinca ölmüyor mu acaba yani 15 dk mi yetersiz kaliyor anlamadım. Yusufcuk diyorum ama adını unuttum tek kuyruklu yavru yiyen cinsten o zaman arastirmistim hatta ayri büyütüp dereye saldım ona da kıyamayıp 😅[EDIT]bettalove,2022-04-02 19:00:02[/EDIT]
Kahverengi Lekeler
[QUOTE=ismailoguz]
Armatür 54 watt. Sıvı gübre kullanıyorum. Ph bilmiyorum[/QUOTE]
Ph düşük olduğunda olabiliyor. Işık dizilimi de önemli bir etken. Işık süresini arttırabilirsiniz co2 verebilirsiniz bir de.
[QUOTE=ismailoguz]
Armatür 54 watt. Sıvı gübre kullanıyorum. Ph bilmiyorum[/QUOTE]
Ph düşük olduğunda olabiliyor. Işık dizilimi de önemli bir etken. Işık süresini arttırabilirsiniz co2 verebilirsiniz bir de.
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
KULLANICILAR
- 89 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
kasim12,
Sfenks111,
sina cen,
altuntasseref,
sero456,
syerli,
SeaWorld,
Hoppala,
OKIRATLI,
abunil,
ugurbaran,
0rnn,
MCY4,
Thunderbird,
forthehordex,
sirhill,
eyidasss,
MiSoSiKiaN,
TolgahanA,
Kuduoglu,
osmandbnl,
rexxter,
sakal34,
AquaVita,
betta.ist,
SJess,
LeventYorganci,
KSK lee,
HaydarGul,
ternapi,
Birtek,
İbrahims,
şansal,
Eldurmaz,
Umutoty,
yeekim,
aybas,
OsmanEnes,
Tallha,
metsi,
Jotunheim,
Leo,
oktay42,
murattr,
Savas37,
omererbas,
Kayi1299,
ozan_1903,
Mr. WingMan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
