ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Eflatun61
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
326
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Kasım 2018 13:06
Son Ziyaret:
02 Mayıs 2026 19:13
Toplam Mesaj:
329 [0.12 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
2 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Cihat taha
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Trabzon
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Cihat Taha YıLDıRıM
SON 10 MESAJI
G. Amerika Biyotop Kurulumu - Guapore Nehri
[QUOTE=Hobimus]Bence çok başarılı sade ve doğal olmuş, tankın gelişimini ve ram leri ben de sabırsızlıkla bekliyor olacağım[:)] Aktif toprağı kaç gram ya da kilo kullandınız? Bir de gelişmelerde ph ve tds den de bahseder misiniz. Ro su kullanıyorum, sadece denemek için (96litre) filtrede 200 300 gr aktif toprak kullandım ph 7 civarı birkaç gün düştü sonra tekrar 8 gibi seyrediyor, gerçi hoş balıklar (kardinaller) düşük tds den dolayı yumurta döküyorlar. İki adet gözenekli taş var salınım testi yapmıştım. Yüzey dalgalı belki co2 kaçışı da etkiliyordur
Tanenden dolayı ışık şiddeti düşeceğinden bitkiler için sıkıntı olabilir mi[/QUOTE]
PH düşüşü kH la orantılıdır akvaryumunuzda 2-3 arası bir KH değeriniz varsa PH 6.5 lara kadar düşecektir akvaryumdaki yapraklar vb PH ı yavaş yavaş düşürür. Eğer Blackwater ve düşük PH lı bir akvaryum istiyorsanız turba yosunu granülü işinizi görür. PH dikkat edilmesi gereken bir değer ani dalgalanmalar büyük sıkıntı çıkartabilir. [:)] Blackwater da kullandığınız bitkiler zaten çok ışık istemeyen bitkiler olacağından bir sorun olmaz benim tankımdaki bitkiler sıklıkla yeni sürgün veriyor hemde ışık en kısık ayarda kullanıyorum.
[QUOTE=Hobimus]Bence çok başarılı sade ve doğal olmuş, tankın gelişimini ve ram leri ben de sabırsızlıkla bekliyor olacağım[:)] Aktif toprağı kaç gram ya da kilo kullandınız? Bir de gelişmelerde ph ve tds den de bahseder misiniz. Ro su kullanıyorum, sadece denemek için (96litre) filtrede 200 300 gr aktif toprak kullandım ph 7 civarı birkaç gün düştü sonra tekrar 8 gibi seyrediyor, gerçi hoş balıklar (kardinaller) düşük tds den dolayı yumurta döküyorlar. İki adet gözenekli taş var salınım testi yapmıştım. Yüzey dalgalı belki co2 kaçışı da etkiliyordur
Tanenden dolayı ışık şiddeti düşeceğinden bitkiler için sıkıntı olabilir mi[/QUOTE]
PH düşüşü kH la orantılıdır akvaryumunuzda 2-3 arası bir KH değeriniz varsa PH 6.5 lara kadar düşecektir akvaryumdaki yapraklar vb PH ı yavaş yavaş düşürür. Eğer Blackwater ve düşük PH lı bir akvaryum istiyorsanız turba yosunu granülü işinizi görür. PH dikkat edilmesi gereken bir değer ani dalgalanmalar büyük sıkıntı çıkartabilir. [:)] Blackwater da kullandığınız bitkiler zaten çok ışık istemeyen bitkiler olacağından bir sorun olmaz benim tankımdaki bitkiler sıklıkla yeni sürgün veriyor hemde ışık en kısık ayarda kullanıyorum.
Blackwater Akvaryum Kurulumu...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/080120261153281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/080120261153531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/080120261154101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/080120261154261.jpg[/IMG]
Dişi apistom yumurta dökmüş hayırlı uğurlu olsun. 10-12 tane yumurta görüyorum belkide arada daha fazlası vardır 😂
1 tane L144 4 tane nerite ve 15 adet tetra ekledim yakın zamanda 5 tane daha almayı düşünüyorum tam olarak sürü psikolojisini yakalayamadılar.
Lotus arkada yüzeye kadar sürgünler çıkardı tüm bitkiler gelişimlerine devam ediyorlar.
TDS 50-60 arası arıtıcı 25 TDS su veriyor akvaryumdaki malzemeler TDS değerini yükseltiyor. Çok düşük TDS değeri isteyen çiftler bakıyorsanız dekor olarak taş kullanmanızı tavsiye etmem bu değerleri etkiliyor.
Otocat ler camlara yumurta bıraktı Cüce çöpçüler yumurta bıraktı sonunda apistoların yumurtalarını da gördük 😂
Su rengi biraz açık sebebi akvaryumu Hydra bastı bende Rıd Planaria kullandım hepsinden kurtulduk şükür bu uygulamayı yaparken çıkartabildiğim tüm salyangozları akvaryumdan çıkarttım yakın zamanda bir su değişimi daha yapıp akvaryum rengini koyulaştıracağız.
Maşaallah larınızı esirgemeyin.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/080120261153281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/080120261153531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/080120261154101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/080120261154261.jpg[/IMG]
Dişi apistom yumurta dökmüş hayırlı uğurlu olsun. 10-12 tane yumurta görüyorum belkide arada daha fazlası vardır 😂
1 tane L144 4 tane nerite ve 15 adet tetra ekledim yakın zamanda 5 tane daha almayı düşünüyorum tam olarak sürü psikolojisini yakalayamadılar.
Lotus arkada yüzeye kadar sürgünler çıkardı tüm bitkiler gelişimlerine devam ediyorlar.
TDS 50-60 arası arıtıcı 25 TDS su veriyor akvaryumdaki malzemeler TDS değerini yükseltiyor. Çok düşük TDS değeri isteyen çiftler bakıyorsanız dekor olarak taş kullanmanızı tavsiye etmem bu değerleri etkiliyor.
Otocat ler camlara yumurta bıraktı Cüce çöpçüler yumurta bıraktı sonunda apistoların yumurtalarını da gördük 😂
Su rengi biraz açık sebebi akvaryumu Hydra bastı bende Rıd Planaria kullandım hepsinden kurtulduk şükür bu uygulamayı yaparken çıkartabildiğim tüm salyangozları akvaryumdan çıkarttım yakın zamanda bir su değişimi daha yapıp akvaryum rengini koyulaştıracağız.
Maşaallah larınızı esirgemeyin.
Blackwater Akvaryum Kurulumu...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/241220252249221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/241220252249351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/241220252249501.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/241220252249221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/241220252249351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/241220252249501.jpg[/IMG]
Blackwater Akvaryum Kurulumu...
[QUOTE=HarunYILDIRIM]Cihat ; çok iyi gidiyor kardeşim aynen devam [:iyi:]
İlk kullandığın içme suyunda ki Ph yüksek olduğundan kaynaklı değer yüksek , aldığın ozmos sistemi ile mutlaka aşağı yönde inecektir.
Balıklar da çok keyifli gözüküyor, az yem öz yem şeklinde devam. Anaç Candidiler onlar sana da yavru almak nasip olur inşallah...
Selamlar,sevgiler kardeşim....[/QUOTE]
Hafif kovalamacalar başladı erkek kur yapıyor belkide yakında nasip olur 😂😂 yemleme konusunda biraz sıkıntı yaşıyorum hep aralara kaçıyorlar hiç kuru yemi yediklerini görmedim hep canlı yem istiyorlar.
[QUOTE=HarunYILDIRIM]Cihat ; çok iyi gidiyor kardeşim aynen devam [:iyi:]
İlk kullandığın içme suyunda ki Ph yüksek olduğundan kaynaklı değer yüksek , aldığın ozmos sistemi ile mutlaka aşağı yönde inecektir.
Balıklar da çok keyifli gözüküyor, az yem öz yem şeklinde devam. Anaç Candidiler onlar sana da yavru almak nasip olur inşallah...
Selamlar,sevgiler kardeşim....[/QUOTE]
Hafif kovalamacalar başladı erkek kur yapıyor belkide yakında nasip olur 😂😂 yemleme konusunda biraz sıkıntı yaşıyorum hep aralara kaçıyorlar hiç kuru yemi yediklerini görmedim hep canlı yem istiyorlar.
Blackwater Akvaryum Kurulumu...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/211220251329041.jpg[/IMG]
Bu günki ölçümde pH 6.5 lara kadar geriledi bu fotoğraftan sonra biraz meşe yaprağı ekledim belkide dün yanlış ölçmüştüm 8 değil 7 de olabilirdi 😂😂😂bu kadar hızlı düşmezdi çünkü bazen cihaz kalibre sorunu yaşayabiliyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/211220251329041.jpg[/IMG]
Bu günki ölçümde pH 6.5 lara kadar geriledi bu fotoğraftan sonra biraz meşe yaprağı ekledim belkide dün yanlış ölçmüştüm 8 değil 7 de olabilirdi 😂😂😂bu kadar hızlı düşmezdi çünkü bazen cihaz kalibre sorunu yaşayabiliyor.
Blackwater Akvaryum Kurulumu...
[QUOTE=Cyber_Scout]
Ph düşük çıkması umulur gerçekten.. kullandığınız malzemeden kast ettiğiniz hangisi olabilir?
Arıtma cihazına reçine ünitesi eklediler. 6 ph 8.5 e çıktı.
Uzmanlarla çalışmakta bazen yeterli olmuyor bunuda öğrenmiş oldum..[/QUOTE]
Kesinlikle ilk kullandığım hazır su,kum ve kayalardan kaynaklı olabileceğini düşünüyorum akvaryumu ro suyla doldurdum phı düşürecektir eğer düşürmezse arıtmada sorun olabilir dediğiniz gibi.
[QUOTE=Cyber_Scout]
Ph düşük çıkması umulur gerçekten.. kullandığınız malzemeden kast ettiğiniz hangisi olabilir?
Arıtma cihazına reçine ünitesi eklediler. 6 ph 8.5 e çıktı.
Uzmanlarla çalışmakta bazen yeterli olmuyor bunuda öğrenmiş oldum..[/QUOTE]
Kesinlikle ilk kullandığım hazır su,kum ve kayalardan kaynaklı olabileceğini düşünüyorum akvaryumu ro suyla doldurdum phı düşürecektir eğer düşürmezse arıtmada sorun olabilir dediğiniz gibi.
Blackwater Akvaryum Kurulumu...
PH fazla muhtemelen içerisine koyduğum malzemeden ve ilk başta kullandığım hazır sudan kaynaklı aşamalı bir şekilde 6 ya kadar düşürmeyi planlıyorum. [:iyi:]
PH fazla muhtemelen içerisine koyduğum malzemeden ve ilk başta kullandığım hazır sudan kaynaklı aşamalı bir şekilde 6 ya kadar düşürmeyi planlıyorum. [:iyi:]
Blackwater Akvaryum Kurulumu...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/201220252350401.jpg[/IMG]
Sonunda dolap geldi akvaryumu yeni yerine aldım ve su eklemeye başladım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/201220252351221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/201220252351411.jpg[/IMG]
Çiftim gayet iyi durumda hafif kovalamacalar başladı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/201220252351541.jpg[/IMG]
Bitkiler iyice adapte olup büyümeye başladılar yeni sürgünler veriyorlar.
Akvaryumun şu anki PH değeri 8 TDS değeri 40 larda suyu tamamen eklediğimde PH ı yavaş yavaş 6 lara kadar düşüreceğim. Su rengi de koyulaşacak tabikide 😂😂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/201220252350401.jpg[/IMG]
Sonunda dolap geldi akvaryumu yeni yerine aldım ve su eklemeye başladım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/201220252351221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/201220252351411.jpg[/IMG]
Çiftim gayet iyi durumda hafif kovalamacalar başladı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/201220252351541.jpg[/IMG]
Bitkiler iyice adapte olup büyümeye başladılar yeni sürgünler veriyorlar.
Akvaryumun şu anki PH değeri 8 TDS değeri 40 larda suyu tamamen eklediğimde PH ı yavaş yavaş 6 lara kadar düşüreceğim. Su rengi de koyulaşacak tabikide 😂😂
Blackwater Akvaryum Kurulumu...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/171220250106451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/171220250106551.jpg[/IMG]
Biraz fazla kaçan artemia keyfi 😂😂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/171220250106451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/171220250106551.jpg[/IMG]
Biraz fazla kaçan artemia keyfi 😂😂
Blackwater Akvaryum Kurulumu...
[QUOTE=HarunYILDIRIM]Akvaryumu istediğin şekilde tamamlayınca çok güzel olacağından eminim Cihat kardeşim.
Bu güzel tanka da böyle güzel anaç Taeniacara Candidi'ler yakışırdı bence , soyları daim olsun güle güle besle inşallah.
Sözümü unutmadım ama aramızda [;)]
Çok memnun oldum, şeref verdin.....[/QUOTE]
Eline emeğine sağlık abi çok güzel bir çift umarım yakında yavrularınıda görürüz. Allah razı olsun ❤
[QUOTE=HarunYILDIRIM]Akvaryumu istediğin şekilde tamamlayınca çok güzel olacağından eminim Cihat kardeşim.
Bu güzel tanka da böyle güzel anaç Taeniacara Candidi'ler yakışırdı bence , soyları daim olsun güle güle besle inşallah.
Sözümü unutmadım ama aramızda [;)]
Çok memnun oldum, şeref verdin.....[/QUOTE]
Eline emeğine sağlık abi çok güzel bir çift umarım yakında yavrularınıda görürüz. Allah razı olsun ❤
SON MESAJLAR
- Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 28 Online Kullanıcı, 15 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
