ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
NightWist
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
578
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Haziran 2023 23:26
Son Ziyaret:
2 Saat 1 Dakika önce
Toplam Mesaj:
828 [0.76 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
54 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Burak Çetin
Doğum Tarihi:
21 Şubat 2007
Yaş:
19
İl:
Izmir
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Burak Çetin
SON 10 MESAJI
Karideslerim Hangi Tür?
Klasik bir neocardina. Özel isim olarak genelde turuncu sakura derler. Nereden aldıysanız formları iyiymiş gerçekten.
Klasik bir neocardina. Özel isim olarak genelde turuncu sakura derler. Nereden aldıysanız formları iyiymiş gerçekten.
İlaç Satışı Neden Yok?
[QUOTE=Cyber_Scout]
Galaxy Rasboralarda mı belirtiler?
[/QUOTE]
Benzeri benim rasboralarımın birinde de var. Üretici kaynaklı olduğunu düşünüyorun.
[QUOTE=Cyber_Scout]
Galaxy Rasboralarda mı belirtiler?
[/QUOTE]
Benzeri benim rasboralarımın birinde de var. Üretici kaynaklı olduğunu düşünüyorun.
Endlerium (hobihane)
Tavsiyem akvaryumları gören bir ip kamera koymanız olur. TP Link Tapo markasının ürünlerine bakabilirsiniz. Böylece istediğiniz yerden takiplerini yapabilirsiniz akvaryumların.
Tavsiyem akvaryumları gören bir ip kamera koymanız olur. TP Link Tapo markasının ürünlerine bakabilirsiniz. Böylece istediğiniz yerden takiplerini yapabilirsiniz akvaryumların.
Yandan Sump Buharlaşma Sonucu Devirdaim Durması
[QUOTE=Sfenks111]Herkese merhaba başlık biraz saçma oldu karakter sınırından dolayı kusura bakmayın.
80x40x40 6mm bir tank siparişi veriyorum filtre ısıtıcı görüntü kirliliğinden kurtulmak için sumplu bir şey yaptırmak istedim ama aklıma bir şey takıldı.
Diyelim ki 10 gün hiç eve gitmedim tankın üzeri açık ve günlük 8 ila 10 saat yanan armatür var, balıkları otomatik yemleme makinesi ile besledim buharlaşma sonucu su seviyesi azaldı azalan suyu beslemek için motor kendi odasında bulunan suyu sürekli tahliye etti ama sonunda su seviyesi o kadar düştü ki ardık summpa ilk odaya su girse bile odaları bölen şaşırtma camlarının yükseliğinden dolayı diğer odalara ve dolayısıyla motor odasına su dolmadı. filtrasyon çöktü ve motor bozuldu veya yandı.
Burası beni korkutuyor. Bunu nasıl aşabilirim veya böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/276463/140620262107321.jpg[/IMG][/QUOTE]
Motor kullanılmadığı takdirde su her yerde eşit olur merak etmeyin. Su basıncı her yere eşit etki eder sadece yüksekliğe bağlıdır(su yarılanmadığı sürece). Motor bozulsa bile filtrasyon çökmez sadece pasif şekilde devam eder. Su seviyesinin azalması genel hacimde olur. [EDIT]NightWist,2026-06-15 00:19:41[/EDIT]
[QUOTE=Sfenks111]Herkese merhaba başlık biraz saçma oldu karakter sınırından dolayı kusura bakmayın.
80x40x40 6mm bir tank siparişi veriyorum filtre ısıtıcı görüntü kirliliğinden kurtulmak için sumplu bir şey yaptırmak istedim ama aklıma bir şey takıldı.
Diyelim ki 10 gün hiç eve gitmedim tankın üzeri açık ve günlük 8 ila 10 saat yanan armatür var, balıkları otomatik yemleme makinesi ile besledim buharlaşma sonucu su seviyesi azaldı azalan suyu beslemek için motor kendi odasında bulunan suyu sürekli tahliye etti ama sonunda su seviyesi o kadar düştü ki ardık summpa ilk odaya su girse bile odaları bölen şaşırtma camlarının yükseliğinden dolayı diğer odalara ve dolayısıyla motor odasına su dolmadı. filtrasyon çöktü ve motor bozuldu veya yandı.
Burası beni korkutuyor. Bunu nasıl aşabilirim veya böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/276463/140620262107321.jpg[/IMG][/QUOTE]
Motor kullanılmadığı takdirde su her yerde eşit olur merak etmeyin. Su basıncı her yere eşit etki eder sadece yüksekliğe bağlıdır(su yarılanmadığı sürece). Motor bozulsa bile filtrasyon çökmez sadece pasif şekilde devam eder. Su seviyesinin azalması genel hacimde olur. [EDIT]NightWist,2026-06-15 00:19:41[/EDIT]
Beta Balığı
[QUOTE=Semaay]Şişlikleri biraz indi daha rahat nefes alsın diye azaltmam gerektiği yazıyordu internette [/QUOTE]
Kısmen doğru bir bilgi denebilir. Akvaryumunuz derin olmadığı için şart değil ama size.
[QUOTE=Semaay]Tamamdır hemen yapıyorum yarın da o dediğiniz ilaçtan alırım suyu arttırırım derecesini aynı yapıp 48 saat yem vermeyin diye araştırmıştım bağırsaklarını boşaltsın diye bu gece sarımsaklı suyla ıslatıp veriyorum o zaman [/QUOTE]
Kaliteli bir yemi sarımsak suyuyla ıslatıp verin. Kabızlık durumlarında 48 saat yem verilmemesi öneriliyor. Ayrıca yem olarak Tropical Pro Defence probiyotikli yemleri var ona bakın. Antibiyotik uyguladığınız takdirde ihtiyacınız olabilir.
[QUOTE=Cyber_Scout]Erkek bakteriyel iç parazitten muzdarip.
İlerlemiş görünüyor.
Dişi daha iyi durumda.
Metronidazol içeren ilaçlardan kullanıp yemine ilaç emdirmeli ve yemesini sağlamalısınız. Erkek için geç kalınmış. Dişi kurtarılabilir.
3ltlik akvaryumların kapakları var ama siz yinede su tasarrufu yapmışsınız. Koşullarınız kötü. Hasta olmaları normal.
Linkteki makaleleri okuyunuz.
[URL=//www.akvaryum.com/Forum/yeme_ilac_ekleme_kuru_ve_sivi_ilac_k1010858.asp]İlaçlı Yem Hazırlama[/URL]
[URL=//www.akvaryum.com/Forum/ve128688;_su_duzenleyicileri_karsilastirma_ve_inceleme_rehberi_-_2026_k1016351.asp]Su Düzenleyiciler[/URL]
[URL=//www.akvaryum.com/Forum/ve129515;_bakteri_kulturleri_karsilastirma_ve_inceleme_rehberi_-_2026_k1016405.asp]Bakteri Kültürü[/URL]
[URL=//www.akvaryum.com/biyolojik_filtrasyon_i_makaler_21_199.asp]Biyolojik Filtrasyon[/URL][/QUOTE]
Flagyl kullanılabilir ilaç olarak. Etken maddeleri aynı. Erkeğin de kurtulma şansı var daha beter halden kurtardığım betalar oldu.
[QUOTE=Semaay]Şişlikleri biraz indi daha rahat nefes alsın diye azaltmam gerektiği yazıyordu internette [/QUOTE]
Kısmen doğru bir bilgi denebilir. Akvaryumunuz derin olmadığı için şart değil ama size.
[QUOTE=Semaay]Tamamdır hemen yapıyorum yarın da o dediğiniz ilaçtan alırım suyu arttırırım derecesini aynı yapıp 48 saat yem vermeyin diye araştırmıştım bağırsaklarını boşaltsın diye bu gece sarımsaklı suyla ıslatıp veriyorum o zaman [/QUOTE]
Kaliteli bir yemi sarımsak suyuyla ıslatıp verin. Kabızlık durumlarında 48 saat yem verilmemesi öneriliyor. Ayrıca yem olarak Tropical Pro Defence probiyotikli yemleri var ona bakın. Antibiyotik uyguladığınız takdirde ihtiyacınız olabilir.
[QUOTE=Cyber_Scout]Erkek bakteriyel iç parazitten muzdarip.
İlerlemiş görünüyor.
Dişi daha iyi durumda.
Metronidazol içeren ilaçlardan kullanıp yemine ilaç emdirmeli ve yemesini sağlamalısınız. Erkek için geç kalınmış. Dişi kurtarılabilir.
3ltlik akvaryumların kapakları var ama siz yinede su tasarrufu yapmışsınız. Koşullarınız kötü. Hasta olmaları normal.
Linkteki makaleleri okuyunuz.
[URL=//www.akvaryum.com/Forum/yeme_ilac_ekleme_kuru_ve_sivi_ilac_k1010858.asp]İlaçlı Yem Hazırlama[/URL]
[URL=//www.akvaryum.com/Forum/ve128688;_su_duzenleyicileri_karsilastirma_ve_inceleme_rehberi_-_2026_k1016351.asp]Su Düzenleyiciler[/URL]
[URL=//www.akvaryum.com/Forum/ve129515;_bakteri_kulturleri_karsilastirma_ve_inceleme_rehberi_-_2026_k1016405.asp]Bakteri Kültürü[/URL]
[URL=//www.akvaryum.com/biyolojik_filtrasyon_i_makaler_21_199.asp]Biyolojik Filtrasyon[/URL][/QUOTE]
Flagyl kullanılabilir ilaç olarak. Etken maddeleri aynı. Erkeğin de kurtulma şansı var daha beter halden kurtardığım betalar oldu.
Karidesimde Yumurta Varmı, Dişi Erkek Ayrımı
[QUOTE=Fin World]Merhabalar, alttaki linkdeki videoda görünen çikolata karidesimin yumurtası varmı, anlayamadım, karideslerden uzağım ve dişi erkek ayrımı nasıl yapılıyor karideslerde, Tecrübelerinizi okumak isterim, tabi paylaşmak isterseniz :D .[/QUOTE]
Yumurta göremedim ben de. Yumurtalar döllenmeden önce eyer dediğimiz belinin orda gözüküyor. Özellikle kiraz karideslerde falan sapsarı gözüküyor. Aşağıdaki fotodan örnek verebilirim. Soldaki döllenmiş ve çıkmayı bekleyen yumurtalar sağdaki ise daha döllenmemiş ama üremeye hazır bir dişi fotoğrafı. Hatta bende yumurtalarını temizlerkenki videosu bile var telefonumda isterseniz paylaşırım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240101/130620260415101.jpg[/IMG][EDIT]Hoppala,2026-06-13 05:01:21[/EDIT]
[QUOTE=Fin World]Merhabalar, alttaki linkdeki videoda görünen çikolata karidesimin yumurtası varmı, anlayamadım, karideslerden uzağım ve dişi erkek ayrımı nasıl yapılıyor karideslerde, Tecrübelerinizi okumak isterim, tabi paylaşmak isterseniz :D .[/QUOTE]
Yumurta göremedim ben de. Yumurtalar döllenmeden önce eyer dediğimiz belinin orda gözüküyor. Özellikle kiraz karideslerde falan sapsarı gözüküyor. Aşağıdaki fotodan örnek verebilirim. Soldaki döllenmiş ve çıkmayı bekleyen yumurtalar sağdaki ise daha döllenmemiş ama üremeye hazır bir dişi fotoğrafı. Hatta bende yumurtalarını temizlerkenki videosu bile var telefonumda isterseniz paylaşırım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240101/130620260415101.jpg[/IMG][EDIT]Hoppala,2026-06-13 05:01:21[/EDIT]
Parkede Eğim
[QUOTE=Can78]
Hem yapay zeka evhamlı hem de ben :) Bir sorum daha olacak. Channa Pulchara bakmayı düşünüyorum. Elimde 100 w bir ısıtıcı var ama araştırınca bu türün ısıtıcı istemediği hatta 26 derece gibi seviyelerde uzun süre kalırsa renklerinin solacağı falan söyleniyor. Akvaryumcuya sorunca da ısıtıcı şart diyor. Sizin konu hakkında bir bilginiz var mı[/QUOTE]
Benim nano tankımda yok. Yaz kış aşağı yukarı aynı derecelerde oluyor oda. Kışın kombi yazın klima kullanılıyor. Balıkları ani sıcaklık değişimleri öldürür sabit sıcaklıklar değil. Kısacası ısıtıcı şart değil. Mobilya konusuna gelirsek bir sıkıntı olmaz. Zaten dört ayak olmadığı için basınç yayılacak tek noktada toplanmadığı için parkeye zarar vermez.
[QUOTE=Can78]
Hem yapay zeka evhamlı hem de ben :) Bir sorum daha olacak. Channa Pulchara bakmayı düşünüyorum. Elimde 100 w bir ısıtıcı var ama araştırınca bu türün ısıtıcı istemediği hatta 26 derece gibi seviyelerde uzun süre kalırsa renklerinin solacağı falan söyleniyor. Akvaryumcuya sorunca da ısıtıcı şart diyor. Sizin konu hakkında bir bilginiz var mı[/QUOTE]
Benim nano tankımda yok. Yaz kış aşağı yukarı aynı derecelerde oluyor oda. Kışın kombi yazın klima kullanılıyor. Balıkları ani sıcaklık değişimleri öldürür sabit sıcaklıklar değil. Kısacası ısıtıcı şart değil. Mobilya konusuna gelirsek bir sıkıntı olmaz. Zaten dört ayak olmadığı için basınç yayılacak tek noktada toplanmadığı için parkeye zarar vermez.
Nano Tankta Eriyen Bitki Yaprakları
[QUOTE=Fin World]İlk önce şunu bilmem gerek kullandığın ışığın marka modeli nedir, günde kaç saat yakıyorsun, akvaryuma yakınlığı ne kadar, çünkü sorunun ışıktan kaynaklanabilme olasılığı çok yüksek. [/QUOTE]
2 modül ledli akvaryuma 3-4 cm uzaklıktaydı. Günde 7-8 saat yanıyordu. Bir gündür yeni bir düzene geçtim. 6 modül lede çıkardım ve günde 13 saat aydınlatmaya başlayacağım. Yosun problemim kurulum aşamasında bile olmadı. Yüksek ihtimalle dediğiniz gibi ışıktan dolayı yapıyor çünkü az ışık isteyen anubiasım çok güzel kök saldı ve yeni sürgünler verdi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240101/130620260229151.jpg[/IMG]
[QUOTE=Fin World]İlk önce şunu bilmem gerek kullandığın ışığın marka modeli nedir, günde kaç saat yakıyorsun, akvaryuma yakınlığı ne kadar, çünkü sorunun ışıktan kaynaklanabilme olasılığı çok yüksek. [/QUOTE]
2 modül ledli akvaryuma 3-4 cm uzaklıktaydı. Günde 7-8 saat yanıyordu. Bir gündür yeni bir düzene geçtim. 6 modül lede çıkardım ve günde 13 saat aydınlatmaya başlayacağım. Yosun problemim kurulum aşamasında bile olmadı. Yüksek ihtimalle dediğiniz gibi ışıktan dolayı yapıyor çünkü az ışık isteyen anubiasım çok güzel kök saldı ve yeni sürgünler verdi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240101/130620260229151.jpg[/IMG]
Nano Tankta Eriyen Bitki Yaprakları
Akvaryum hacmi 15 litre, net su hacmi ise 10 litre civarı olan bir nano tankım var. İçinde 2 Helena, 1 Nerite, 10-12 adet karides ve 2 adet Galaxy Rasbora bulunuyor. Bitki yapraklarım anlamadığım bir şekilde eriyor. İnternette yaptığım araştırmalarda sorunun azot yetersizliği olabileceğini gördüm ve tanka 2 rasbora ekledim. Üç haftadır sorunsuz yaşıyorlar, renkleri de iyice oturdu ancak yapraklardaki erimeyi yine de durduramıyorum.
Gübre olarak sadece Creaqua Low Tech kullanıyorum, o da haftalık 0.25 ml gibi bir miktar. Düzenli olarak haftada %30 su değişimi yapıyorum ve tankın taze suyunu hiç eksik etmiyorum. Bitki olarak java moss, subulata, anubias ve wendtiiler var. Neden eriyor bu bitkiler?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240101/100620262244081.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240101/120620261405041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240101/120620261405181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240101/120620261405211.jpg[/IMG]
Akvaryum hacmi 15 litre, net su hacmi ise 10 litre civarı olan bir nano tankım var. İçinde 2 Helena, 1 Nerite, 10-12 adet karides ve 2 adet Galaxy Rasbora bulunuyor. Bitki yapraklarım anlamadığım bir şekilde eriyor. İnternette yaptığım araştırmalarda sorunun azot yetersizliği olabileceğini gördüm ve tanka 2 rasbora ekledim. Üç haftadır sorunsuz yaşıyorlar, renkleri de iyice oturdu ancak yapraklardaki erimeyi yine de durduramıyorum.
Gübre olarak sadece Creaqua Low Tech kullanıyorum, o da haftalık 0.25 ml gibi bir miktar. Düzenli olarak haftada %30 su değişimi yapıyorum ve tankın taze suyunu hiç eksik etmiyorum. Bitki olarak java moss, subulata, anubias ve wendtiiler var. Neden eriyor bu bitkiler?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240101/100620262244081.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240101/120620261405041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240101/120620261405181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240101/120620261405211.jpg[/IMG]
Esp Tabanlı Akıllı Işık Ve Sıcaklık Ölçüm Sistemi
[QUOTE=scorpion26]Çok güzel bir iş olmuş. Ama herkesin yapması pek mümkün değil. Ben akıllı priz ve bu prizle uyumlu sıcaklık ölçen bir cihaz var onu kullanıyorum. Çok fazla senaryoya göre isteğim açma kapama ve bildirim işlemleri yapıyor. Mesala hava kararıca ışıklar açılıyor ve 2 saat sonra kapanıyor. Oda sıcaklığına göre fan klima vs açıp kapatmak mümkün. Ayrıca burdan son 12 ayın elektrik sarfiyatınıda görebiliyorum.[/QUOTE]
Aslında mümkün. Lehim yapmaya bile gerek yok düz breadboard üzerine kurulabilir. Kodlaması ise çok basit.
[QUOTE=Rafayel]Emeğinize sağlık.
2li 3lü wifi rölelerden çok daha uyguna geleceği kesin.
Githubta falan uygulama için kodları var mı?[/QUOTE]
Yükleyebilirim tabi kii.
[QUOTE=scorpion26]Çok güzel bir iş olmuş. Ama herkesin yapması pek mümkün değil. Ben akıllı priz ve bu prizle uyumlu sıcaklık ölçen bir cihaz var onu kullanıyorum. Çok fazla senaryoya göre isteğim açma kapama ve bildirim işlemleri yapıyor. Mesala hava kararıca ışıklar açılıyor ve 2 saat sonra kapanıyor. Oda sıcaklığına göre fan klima vs açıp kapatmak mümkün. Ayrıca burdan son 12 ayın elektrik sarfiyatınıda görebiliyorum.[/QUOTE]
Aslında mümkün. Lehim yapmaya bile gerek yok düz breadboard üzerine kurulabilir. Kodlaması ise çok basit.
[QUOTE=Rafayel]Emeğinize sağlık.
2li 3lü wifi rölelerden çok daha uyguna geleceği kesin.
Githubta falan uygulama için kodları var mı?[/QUOTE]
Yükleyebilirim tabi kii.
SON MESAJLAR
- Akvaryum Park Bahcelievler Mah, 02:03
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Eminsalih, 01:35
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 23:10
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Sf550 Ve Sf350 Filtrasyon Önemli Soru :) Shortbuff, 22:23
Yeni Üye Forumu - 170 Litre 5 Adet Oranda Yanına Balık Tavsiyesi Hoppala, 20:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Eurostar Hbl 802 Detaylı Deneyimlerim userhamit, 20:23
Filtreleme Seçenekleri - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 20:21
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karideslerim Hangi Tür? NightWist, 17:24
Omurgasızlar - 45x35x35 Amazon Blackwater Kurulumum sakal34, 16:08
Akvaryum Tanıtımı - 120-140lt Akvaryum Kurulumu İçin Tavsiye Orhan76, 15:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sunsun 603b Ve Sobo Sf-550f Karşılaştırma Aguamentist, 14:47
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? NightWist, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Aktif Toprak Ve Ters Osmos Sistemleri efesutcu44, 14:29
Taban ve Gübreleme - Tetra Akvaryumu Öneri aquaticathearmi, 11:18
Akvaryum Tanıtımı - 84l Lepistes Akvaryumunda Filtre Önerisi Mithrandirr, 10:47
Yeni Üye Forumu - Neon Tetrada Bı Hastalık Var Sufisu, 09:07
Hastalıklar ve İlaçlar - Petshop'a Akvaryum Sistem Kurulumu Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve yigitglu, 05:33
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Sunsun 603b Filtre Dizilimi IgorVladimir, 04:00
Filtreleme Seçenekleri - Dünden Bugüne.. MCY4, 23:39
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Motor Önerisi JujuSeri, 22:14
Yeni Üye Forumu - Parkede Eğim aupqua, 21:37
Yeni Üye Forumu - Yeni Bir Kurulum yhackup, 21:16
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum Anubias Üzerinde Oluşum umitlee, 17:15
Bitki Akvaryumları Genel - Shrimp Gh+ Cyber_Scout, 16:17
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 16:11
Akvaryum Tanıtımı - Java Fern Çürümesi Akvaryumcu_Doru, 15:58
Bitkili Akvaryum Canlıları - Akvaryum Ölçülerim Channa İçin Yeterli Mi Mithrandirr, 15:42
Yeni Üye Forumu - Endler Koleksiyonum Köroglu.88, 15:14
Canlı Doğuranlar - Endlerium (hobihane) NightWist, 14:15
Akvaryum Tanıtımı - Aktif Soilli Lepistes Tankı Ph Yükseltme aquaticathearmi, 13:34
Yeni Üye Forumu - Yandan Sump Buharlaşma Sonucu Devirdaim Durması ahmetfiratozkaya, 11:49
Filtre ve Sump Yapımı - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 09:43
Akvaryum Dünyasından Haberler - Akvaryumda Yeni Başlayan Nokta Canlılar Orhan76, 09:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Üretimhanelerdeki Su Bakımı VaranusSalvator, 01:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Beta Balığı Semaay, 00:25
Yeni Üye Forumu - Bitki Türü Bilgisi Cyber_Scout, 23:33
Bitki Türleri ve Bakımı - Piranamın Türü Nedir Acaba 1Balikci, 23:12
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Selamın Aleyküm Erencann, 23:10
Yeni Üye Forumu - Neolamprologus Multifasciatus caga71, 22:58
Tanganyika Cichlidleri Tanıtımı - Betta Karında Şişlik Ahmet özşen, 22:47
Hastalıklar ve İlaçlar - 🎧 Şu Anda Ne Dinliyorsunuz? | Bir Forum Klasiği ツ 1Balikci, 22:06
Forum ve Site Hakkında - Görseldeki Japonlar İçin 100 Litre Yeterli Midir EmiirKaan, 21:18
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Şeffaf Dışkı akvarist10UR, 18:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Dizayn Önerisi fishhyy, 18:15
Yeni Üye Forumu - Akvaryum Buhar Kapağı Menteşe Bulamıyorum. Shortbuff, 15:22
Yeni Üye Forumu - Bitkili Akvaryumlarda Buhar Cami ? Shortbuff, 15:07
Bitki Akvaryumları Genel - L144 Vatozum Astronot Akvaryumuna Yumurtlamış MelihSvS, 13:54
Canlı Doğuranlar - 70lt(70x35x35) Akvaryumum İçin Tür Tavsiyesi EmiirKaan, 13:53
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Moli Balığı Cyber_Scout, 12:49
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 02:30
- İhtiyaç Fazlası Oase Skimmer Cam Lily Pipe Co2 Gös platinium 01:50
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:24
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 00:52
- Bitki Armatürü SeaWorld 00:52
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 00:52
- Otomatik Yemleme Makinesi kazbek1 00:42
- Sunsun Hbl 701 Askı Filtre Sıfır Ürün kazbek1 00:42
- Nano Akvaryum LEGEND59 00:29
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 00:17
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:53
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:53
- Similis-speciosus-sumbu Shell-leleupi erdo_bg 23:43
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 22:55
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 21:07
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 20:15
- Akvaryum 30*30 metsi 20:15
- Fluval Fx6 Dış Filtre (sadece 6 Ay Kullanıldı) idiopatik 20:03
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 19:49
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 19:49
- Bitki Çeşitleri emreemin 19:49
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 19:49
- Turuncu Sakura Karidesler şansal 19:04
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 18:54
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 18:54
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 18:54
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 18:54
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 18:54
- 🌿 Akvaryum Gübreleri🌲 Npk➕️ Fe➕ Excel kilic88 18:36
- Özel Yapım 170*70 H:60 Beyaz Mobilyalı Akvaryum Serengeti 17:24
- Neolamprologus Multifasciatus fishhyy 17:14
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 16:58
- Su Mercımeği (ücretsiz) aupqua 16:58
- L144 Blueice Dişiler hero14 16:56
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 16:12
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 16:11
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 16:11
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 16:11
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 15:53
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 15:53
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 15:29
- Rasbora Arıyorum Miller 15:29
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:05
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:05
- Uygun Fiyata Spagetti Kaya flanormimar 13:46
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:22
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:22
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:22
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 13:22
KULLANICILAR
- 32 Online Kullanıcı, 18 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
