ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
enestalha42
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Nisan 2011 15:51
Son Ziyaret:
22 Temmuz 2014 03:20
Toplam Mesaj:
17 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Enes Talha
Doğum Tarihi:
11 Kasım 1993
Yaş:
32
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Enes Talha
SON 10 MESAJI
Nano Deniz Akvaryumu Hakkında...
[QUOTE=sweetsoul] [QUOTE=enestalha42]
Evet şu an için çok memnunum..Görselliği müthiş zaten.Bazı ufak tefek soru işaretleri olsa da kafamda memnunum.O soru işaretleri de zamanla çözülecek sanırım.Sonuçta hazır sistem olduğu için,aleti aldığın gün sistemi başlatabiliyorsun.Benim gibi vakti çok az olan insanlar için süper bence.1000 TL kendi orjinal sehpasıyla falan iyi bir fiyat bence.
Kendin yapmaya kalkarsan,
1-Bol zaman ayırman ve boş vakit lazım,
2-İnce hesaplara kafa yorman lazım.
3-Bedenen de çok çalışman lazım.
4-Bütün işleri yapabileceğin alet edavat lazım
5-Yer lazım
6-Geri dönülmez hatalar yapmaman lazım sana pahalıya patlayabilir.
7-O da olsun bu da olsun derken çok para lazım :)
8-Sana yardım edecek biri lazım.
Seçenekler çoğaltılabilir,şimdilik en önemlileri bunlar
[/QUOTE] İçimi kararttınız kendim yapmaktan vazgeçtim. :)
Bir karar değişikliğim var şu an. akvaryuma ayırdığım bütçe eski halini geri aldı. Kardeşim yüzünden :)
Belki görenleriniz olmuştur Tatlı su balıklarında Akvaryum ve tür önerileri bölüme Arowana ile ilgili konu açmıştım. İşte Arowanayı kardeşim alacaktı sonra birlikte deniz akvaryumu kuralım dedik. Ama kardeşim çok sorumsuz hayvan sevgisi çok aşırı ancak bir anlık heves gibi. Eskiden beri ne aldıysa bir hafta 10 gün ilgilenir sonra bakımı benim üstüme kalırdı. O deniz akvaryumundan vazgeçti tekrar arowana almaya karar verdi. Ortaklık bozuldu :) :D. Neyse ben sizden 500 tl 'ye alınabilecek en iyi akvaryum hangisi onu sorucaktım. ( Ama kardeşime arowana aldırmayacağım. Çünkü iki akvaryumun beni yoracağını düşünüyorum :D :D :D
[QUOTE=sweetsoul] [QUOTE=enestalha42]
Bir sorum daha olacak. :)
Boyu hs 60 dan memnunsunuz sanırım, Ancak hiç keşke kendim sistem oluştursaydım dediğiniz oldu mu?
Yaklaşık 10 yıllık bir tatlı su geçmişim var ( çocuklukta fanusta japon beslemekten başladım . :)
Ama deniz akvaryumunda sıfır olduğum için bir bilenin yardımları doğrultusunda kurmak istiyorum.
[/QUOTE]Boyu hs 60 dan memnunsunuz sanırım, Ancak hiç keşke kendim sistem oluştursaydım dediğiniz oldu mu?
Yaklaşık 10 yıllık bir tatlı su geçmişim var ( çocuklukta fanusta japon beslemekten başladım . :)
Ama deniz akvaryumunda sıfır olduğum için bir bilenin yardımları doğrultusunda kurmak istiyorum.
Evet şu an için çok memnunum..Görselliği müthiş zaten.Bazı ufak tefek soru işaretleri olsa da kafamda memnunum.O soru işaretleri de zamanla çözülecek sanırım.Sonuçta hazır sistem olduğu için,aleti aldığın gün sistemi başlatabiliyorsun.Benim gibi vakti çok az olan insanlar için süper bence.1000 TL kendi orjinal sehpasıyla falan iyi bir fiyat bence.
Kendin yapmaya kalkarsan,
1-Bol zaman ayırman ve boş vakit lazım,
2-İnce hesaplara kafa yorman lazım.
3-Bedenen de çok çalışman lazım.
4-Bütün işleri yapabileceğin alet edavat lazım
5-Yer lazım
6-Geri dönülmez hatalar yapmaman lazım sana pahalıya patlayabilir.
7-O da olsun bu da olsun derken çok para lazım :)
8-Sana yardım edecek biri lazım.
Seçenekler çoğaltılabilir,şimdilik en önemlileri bunlar

[/QUOTE] İçimi kararttınız kendim yapmaktan vazgeçtim. :)
Şaka bir yana yardımlarınızdan dolayı çok teşekkür ederim.
Sanırım sizi biraz yorucam o nasıl bu nasıl ne yapmalıyım diye. :) :)
Sanırım sizi biraz yorucam o nasıl bu nasıl ne yapmalıyım diye. :) :)
Bir karar değişikliğim var şu an. akvaryuma ayırdığım bütçe eski halini geri aldı. Kardeşim yüzünden :)
Belki görenleriniz olmuştur Tatlı su balıklarında Akvaryum ve tür önerileri bölüme Arowana ile ilgili konu açmıştım. İşte Arowanayı kardeşim alacaktı sonra birlikte deniz akvaryumu kuralım dedik. Ama kardeşim çok sorumsuz hayvan sevgisi çok aşırı ancak bir anlık heves gibi. Eskiden beri ne aldıysa bir hafta 10 gün ilgilenir sonra bakımı benim üstüme kalırdı. O deniz akvaryumundan vazgeçti tekrar arowana almaya karar verdi. Ortaklık bozuldu :) :D. Neyse ben sizden 500 tl 'ye alınabilecek en iyi akvaryum hangisi onu sorucaktım. ( Ama kardeşime arowana aldırmayacağım. Çünkü iki akvaryumun beni yoracağını düşünüyorum :D :D :D
Yardımlarınız, ilginiz alakanız için çok teşekkür ederim

Nano Deniz Akvaryumu Hakkında...
[QUOTE=sweetsoul] [QUOTE=enestalha42]
Sistemin oturması adına 2-3 ay süre sanırım yeterli olur. ( Canlı kum,iyi kürlenmiş temiz kayalar,iyi bir bakteri kültürü kullanılması koşuluyla )
Metal Halide lamba yoksa soğutucuya gerek olmaz sanırım.Hele ki akvaryum kliması olan bir odada olacak ise metal halide olsa dahi sorun olacağını sanmıyorum.Ancaak,hala içinde bazı şüpheler oluşursa,bir fan düzeneği temin edip gerektiğinde kullanabilirsin.Bu şekilde,fan sayısına da bağlı olarak 3-4 dereceye kadar düşüş sağlayabilirsin.
Aşağıdaki linkte metal halide test sonucu var benim yaptığım.Sadece 1 derece farketti ama yazın ne olur bilemiyorum.
http://www.akvaryum.com/forum/protein_skimmer_neden_birikim_yapmaz_k463079.asp
[/QUOTE] Bende Boyu Hs 60 modelini almak istiyorum. Metal Halide lamba hakkında bir kaç sorum daha var.
[QUOTE=sweetsoul] [QUOTE=enestalha42]
Akvaryumu bu ay içinde tam düzenek olarak alıp, Haziran ayına kadar boş çalıştırmayı düşünüyorum.
Sizce iyi yapmış olurmuyum.
Ve de birkaç sorum olacak.
1) Soğutucu kullanmak zorundamıyım?
2)Boyu akvaryumda Metal halide lamba çok ısınma yapmaz mı? Balıklar açısından ne gibi bir zararı olur.?
Teşekkürler...
[/QUOTE]Sizce iyi yapmış olurmuyum.
Ve de birkaç sorum olacak.
1) Soğutucu kullanmak zorundamıyım?
2)Boyu akvaryumda Metal halide lamba çok ısınma yapmaz mı? Balıklar açısından ne gibi bir zararı olur.?
Teşekkürler...
Sistemin oturması adına 2-3 ay süre sanırım yeterli olur. ( Canlı kum,iyi kürlenmiş temiz kayalar,iyi bir bakteri kültürü kullanılması koşuluyla )
Metal Halide lamba yoksa soğutucuya gerek olmaz sanırım.Hele ki akvaryum kliması olan bir odada olacak ise metal halide olsa dahi sorun olacağını sanmıyorum.Ancaak,hala içinde bazı şüpheler oluşursa,bir fan düzeneği temin edip gerektiğinde kullanabilirsin.Bu şekilde,fan sayısına da bağlı olarak 3-4 dereceye kadar düşüş sağlayabilirsin.
Aşağıdaki linkte metal halide test sonucu var benim yaptığım.Sadece 1 derece farketti ama yazın ne olur bilemiyorum.
http://www.akvaryum.com/forum/protein_skimmer_neden_birikim_yapmaz_k463079.asp
[/QUOTE] Bende Boyu Hs 60 modelini almak istiyorum. Metal Halide lamba hakkında bir kaç sorum daha var.
Ben 1 çift palyaço 1'er adet Blue ve Yellow Tang vede bir çift damsel almak istiyorum.
Vede anemon koymayı düşünüyorum. MH anemon için sürekli açık durmak zorunda sanırım.
Bu yüzden soğutucu ihtiyacı ortaya çıkacak o yüzden kendim sistem yapmaktan vazgetim.
Eğer çok ısınma olursa destek soğutucu olarak sizinde dediğiniz gibi 2. bir fan kullanabilirim.
Bir sorum daha olacak. :)
Boyu hs 60 dan memnunsunuz sanırım, Ancak hiç keşke kendim sistem oluştursaydım dediğiniz oldu mu?
Yaklaşık 10 yıllık bir tatlı su geçmişim var ( çocuklukta fanusta japon beslemekten başladım . :)
Ama deniz akvaryumunda sıfır olduğum için bir bilenin yardımları doğrultusunda kurmak istiyorum.
Vede anemon koymayı düşünüyorum. MH anemon için sürekli açık durmak zorunda sanırım.
Bu yüzden soğutucu ihtiyacı ortaya çıkacak o yüzden kendim sistem yapmaktan vazgetim.
Eğer çok ısınma olursa destek soğutucu olarak sizinde dediğiniz gibi 2. bir fan kullanabilirim.
Bir sorum daha olacak. :)
Boyu hs 60 dan memnunsunuz sanırım, Ancak hiç keşke kendim sistem oluştursaydım dediğiniz oldu mu?
Yaklaşık 10 yıllık bir tatlı su geçmişim var ( çocuklukta fanusta japon beslemekten başladım . :)
Ama deniz akvaryumunda sıfır olduğum için bir bilenin yardımları doğrultusunda kurmak istiyorum.
Nano Deniz Akvaryumu Hakkında...
Aslında sizin gösterdiğiniz seçenekte güzel. Ancak 2. ele pek ısınamadım , aldıktan sonra bi ıvır zıvır patlak verecekmiş bana masraf çıkarakmış gibi duruyor.
Aslında sizin gösterdiğiniz seçenekte güzel. Ancak 2. ele pek ısınamadım , aldıktan sonra bi ıvır zıvır patlak verecekmiş bana masraf çıkarakmış gibi duruyor.
Benim gösterdiğim 2. seçenek akvaryum görsellik açışından hoşuma gitti.
Ve bu işe ciddi bir adım atmayı düşünüyorum. ( Acemilik seviyesinde tabii ki :)
Balıklar hariç sadece akvaryum ve malzemelere ayırdığım bütçe 1000 tl ye zorlayabilirim şuan.
Akvaryumun bir arıza çıkartıp beni uğraştırması, masraf çıkartması, ve balık ölümlerinin olup beni bu hobiden soğutmaması için işe biraz daha ciddi yaklaşıyorum.
Akvaryumu bu ay içinde tam düzenek olarak alıp, Haziran ayına kadar boş çalıştırmayı düşünüyorum.
Sizce iyi yapmış olurmuyum.
Ve de birkaç sorum olacak.
1) Soğutucu kullanmak zorundamıyım?
2)Boyu akvaryumda Metal halide lamba çok ısınma yapmaz mı? Balıklar açısından ne gibi bir zararı olur.?
Teşekkürler...
Ve bu işe ciddi bir adım atmayı düşünüyorum. ( Acemilik seviyesinde tabii ki :)
Balıklar hariç sadece akvaryum ve malzemelere ayırdığım bütçe 1000 tl ye zorlayabilirim şuan.
Akvaryumun bir arıza çıkartıp beni uğraştırması, masraf çıkartması, ve balık ölümlerinin olup beni bu hobiden soğutmaması için işe biraz daha ciddi yaklaşıyorum.
Akvaryumu bu ay içinde tam düzenek olarak alıp, Haziran ayına kadar boş çalıştırmayı düşünüyorum.
Sizce iyi yapmış olurmuyum.
Ve de birkaç sorum olacak.
1) Soğutucu kullanmak zorundamıyım?
2)Boyu akvaryumda Metal halide lamba çok ısınma yapmaz mı? Balıklar açısından ne gibi bir zararı olur.?
Teşekkürler...
Nano Deniz Akvaryumu Hakkında...
http://www.sahibinden.com/ilan/hayvanlar-alemi-aksesuarlar-balik-satilik-boyu-hs-60-komple-deniz-akvaryumu-bombeli-sehpali-full-45503766/detay? Bu akvaryum nasıl görüşlerinizi almak isterim. Ancak ben pek 2. el almak istemiyorum. Görüşlerinizi bekliyorum. Teşekkürler...
http://www.sahibinden.com/ilan/hayvanlar-alemi-aksesuarlar-balik-akvaryum-deniz-akvaryumu-50-50-50-35482439/detay?
http://www.sahibinden.com/ilan/hayvanlar-alemi-aksesuarlar-balik-satilik-boyu-hs-60-komple-deniz-akvaryumu-bombeli-sehpali-full-45503766/detay? Bu akvaryum nasıl görüşlerinizi almak isterim. Ancak ben pek 2. el almak istemiyorum. Görüşlerinizi bekliyorum. Teşekkürler...
http://www.sahibinden.com/ilan/hayvanlar-alemi-aksesuarlar-balik-akvaryum-deniz-akvaryumu-50-50-50-35482439/detay?
2. ilanın düzmece olduğunu düşünmekteyim... :)
Nano Deniz Akvaryumu Hakkında...
Akvaryumu bir kurayım geri kalan giderleri karşılarım. hazır set akvaryum hoş duruyor , ancak işi oldu bittiye getirmek istemiyorum. Eğer şu hazır set akvaryum iyi diyebileceğiniz bir marka model varsa almak isterim. Şu an 500 tl yi sadece akvaryuma harcayabilirim. Haziran ayında bir taşınma olayımız söz konusu akvaryumu şimdiden alıp suyun değerlerini stabilize etmeye çalışacağım. Balıklarıda Haziran ayında alabilirim.
Betalar ve canli doguranlar
Beslenemez diye düşünüyorum. Bende yaklaşık 5 yıl öncesinde 400 lt lik bir tank vardı. Ve 10 adet 8-9 cm boyunda tül kuyruk Japonlarım vardı. İçine bir beta atayım dedim diğer günün sabahına 3 japonumum kuyruğunu yenmiş-parçalanmış vaziyette buldum.
Beslenemez diye düşünüyorum. Bende yaklaşık 5 yıl öncesinde 400 lt lik bir tank vardı. Ve 10 adet 8-9 cm boyunda tül kuyruk Japonlarım vardı. İçine bir beta atayım dedim diğer günün sabahına 3 japonumum kuyruğunu yenmiş-parçalanmış vaziyette buldum.
Yanlış bilgi ise lütfen düzeltin. Daha profesyonel arkadaşlar yardımcı olacaktır.
Saygılar... Sağlıklı balıklar...
Saygılar... Sağlıklı balıklar...
Nano Deniz Akvaryumu Hakkında...
[QUOTE=AJAN]Boyu akvaryumu kullanmadım ancak hazır sistem akvaryumlar içerisinde orta halli bir sistem diyebilirim. 500 tl. ye gayet güzel bir nano kurulabilir. Nanoda anemon bakılması zordur. Yüksek ışık ihtiyacı, geniş hacim ve yüksek akıntı nanolarda ki ihtiyaçları bakılmasına engel olmaktadır (Tabi anemonun cinsine göre değişebilir).
Bir kaç sorum daha var. Boyu akvaryumlarda yazın ısınma sorunu gibi şeyler oluyor mu ? Kullanan arkadaşlar varsa yazabilirler mi ? Birde kullanan arkadaşlar modelini ve aldığı fiyatı yazarlarsa sevinirim. Çünkü burada 2 3 yere baktım Kiminde Tl 550 var kiminde farklı bir model herkes en iyisi bu diyor ( Haklı olarak elindekini satmaya çalışıyor ) Ancak Tl 550 ' ye 480 tl gibi bir fiyat aldım. Bana biraz uçuk geldi Ve de elinde balık yoktu. Fiyat benim bütçemi aşacak gibi acaba Net üzerinden mi sipariş versem ? Neyse ben profesyonel yorumları, yardımlarınızı bekliyorum...
Teşekkürler...
Hazır akvaryum almazsam, kendim bir tank kurarsam daha sağlıklı olacağı yönünde bir yorum aldım bi akvaryumcudan. Sizinde düşüncelerinizi almak istiyorum. Bütçem max 500 tl olduğunu belirtmiştim ( malum öğrenciyim ...) Tank ne kadar büyürse bakımı o kadar kolay olur düşüncesindeyim okuduklarımdan dolayı. Sanırım yanlış değil. 100x60x50 boyutlarında bir akvaryum için.
[QUOTE=AJAN]Boyu akvaryumu kullanmadım ancak hazır sistem akvaryumlar içerisinde orta halli bir sistem diyebilirim. 500 tl. ye gayet güzel bir nano kurulabilir. Nanoda anemon bakılması zordur. Yüksek ışık ihtiyacı, geniş hacim ve yüksek akıntı nanolarda ki ihtiyaçları bakılmasına engel olmaktadır (Tabi anemonun cinsine göre değişebilir).
Syg.
[/QUOTE]
Teşekkürler.
Bir kaç sorum daha var. Boyu akvaryumlarda yazın ısınma sorunu gibi şeyler oluyor mu ? Kullanan arkadaşlar varsa yazabilirler mi ? Birde kullanan arkadaşlar modelini ve aldığı fiyatı yazarlarsa sevinirim. Çünkü burada 2 3 yere baktım Kiminde Tl 550 var kiminde farklı bir model herkes en iyisi bu diyor ( Haklı olarak elindekini satmaya çalışıyor ) Ancak Tl 550 ' ye 480 tl gibi bir fiyat aldım. Bana biraz uçuk geldi Ve de elinde balık yoktu. Fiyat benim bütçemi aşacak gibi acaba Net üzerinden mi sipariş versem ? Neyse ben profesyonel yorumları, yardımlarınızı bekliyorum...
Teşekkürler...
Hazır akvaryum almazsam, kendim bir tank kurarsam daha sağlıklı olacağı yönünde bir yorum aldım bi akvaryumcudan. Sizinde düşüncelerinizi almak istiyorum. Bütçem max 500 tl olduğunu belirtmiştim ( malum öğrenciyim ...) Tank ne kadar büyürse bakımı o kadar kolay olur düşüncesindeyim okuduklarımdan dolayı. Sanırım yanlış değil. 100x60x50 boyutlarında bir akvaryum için.
Beni yarı yolda bırakmıyacak bir ps.
Filtrasyon için sump kullanamayacağım 1 çift palyaço vede 1 çift bakımı kolay bir balık türü istiyorum.
Canlı yükü bu şekilde olacak bir akvaryum için neler önerirsiniz, eksiklerim nelerdir.?
500 tl. yeterli olur mu? Tabi ki deniz akvaryumu ne kadar çeşit olursa o kadar fiyat artar, Ancak benim akvaryumu ileride büyütmek, birazdaha canlı eklemek gibi bir düşüncem olmayacak. Bu küçük tankla tecrübe edip ileride kendi evime çıktığımda daha büyük bir tank yapacağım inşallah :)
Yardım eden herkese şimdiden teşekkürlerimi sunarım...
Filtrasyon için sump kullanamayacağım 1 çift palyaço vede 1 çift bakımı kolay bir balık türü istiyorum.
Canlı yükü bu şekilde olacak bir akvaryum için neler önerirsiniz, eksiklerim nelerdir.?
500 tl. yeterli olur mu? Tabi ki deniz akvaryumu ne kadar çeşit olursa o kadar fiyat artar, Ancak benim akvaryumu ileride büyütmek, birazdaha canlı eklemek gibi bir düşüncem olmayacak. Bu küçük tankla tecrübe edip ileride kendi evime çıktığımda daha büyük bir tank yapacağım inşallah :)
Yardım eden herkese şimdiden teşekkürlerimi sunarım...
Nano Deniz Akvaryumu Hakkında...
Anemon düşünüyorum ancak bakımı zor sanırım
Anemon düşünüyorum ancak bakımı zor sanırım
Nano Deniz Akvaryumu Hakkında...
Fazla abartılı bir sistem istemiyorum. Max 4 balık , kaya , ve bakımı kolay bir bitki.
Fazla abartılı bir sistem istemiyorum. Max 4 balık , kaya , ve bakımı kolay bir bitki.
Deniz akvaryumu konusunda pek bir bilgim yok. ( Yaklaşık 3-4 gündür araştırmadayım)
O yüzden profesyonel arkadaşların yardımını rica ettim.Forumu gerçekten araştırdım. Ancak kendi istediğim sisteme örnek teşkil edecek bir sistem bulamadım. Hafta sonu akvaryumu alıp ay sonuna kadar çalışır vaziyette tutup sonra canlıları koymak istiyorum... Neyse tecrübe her zaman gereklidir. Tavsiyelerinizi bekliyorum...
O yüzden profesyonel arkadaşların yardımını rica ettim.Forumu gerçekten araştırdım. Ancak kendi istediğim sisteme örnek teşkil edecek bir sistem bulamadım. Hafta sonu akvaryumu alıp ay sonuna kadar çalışır vaziyette tutup sonra canlıları koymak istiyorum... Neyse tecrübe her zaman gereklidir. Tavsiyelerinizi bekliyorum...
Nano Deniz Akvaryumu Hakkında...
Merhaba arkadaşlar...
Tuzlu su akvaryumuna geçmek istiyorum, Biraz bilgi rica edeceğim. Forumda araştırma yaptım ancak beni tatmin edecek kadar bilgi bulamadım. Öncelikle elimde akvaryum yok. Boyu akvaryum nasıl önerirmisiniz ? Belirtmek isterimki bütçem 400 max. 500 tl. 50 lt. civarı bir akvaryum 2 palyaço balığı bakımı kolay bir bitki ve yanına bir çift daha bakımı kolay bir balık türü Ne önerirsiniz? Boyu akvaryumun PS sinden memnun olanda şikayetçi olup başka ps kullananda var fazla canlı yüklemesi yapmaz isem yeterli olurmu?Ve eksiklerimi tamamlarsanız sevinirim :)
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
umitlee,
sina cen,
Urar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
aredhelrim,
waterproof,
Oozer3466,
Smet200146,
youngaquarist,
Deoxyss,
Tatar10,
ngerekli,
nikon_,
yeekim,
muhammedcoskun,
Formicasmind,
yns325,
EKAR,
zen666,
abunil,
Piranhabull06,
ciways,
stopsound,
karidesrehberi,
bysmokin,
hasancn,
Burak PEKDEMİR,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
HalilSefaa,
Soner.x,
Ylmzuslu,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
GvZ27,
Sekmez,
Byturk77,
Can78,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
reprise,
Pandkoal,
Aguamentist,
Gökdeniz Kale,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
drersayan,
MehmetEgemen,
Denizhann,
Wolkan,
metsi,
Kturan06,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
