ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
uruzgar
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
32
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Ağustos 2013 09:00
Son Ziyaret:
14 Şubat 2025 10:59
Toplam Mesaj:
20 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Umut Barış RÜZGAR
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Sakarya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Umut Barış RÜZGAR
SON 10 MESAJI
Bitki Işıklandırması Yeterli Midir?
Merhaba
Elinizden geliyorsa çok basit şekilde yapabilirsiniz. aşağıdaki ampul, duy kullandım. yaklaşık 3 senedir aynı ampulleri günde 6-8 saat kullanıyorum.
4.7 ve 3.5 Watt olanları var. Ben 5 adet 4.7 ile yapmıştım.
https://www.hepsiburada.com/philips-essential-led-4-7w-50w-beyaz-isik-6500k-gu10-220v-led-spot-ampul-pm-HBC00001ZQFR1
https://www.hepsiburada.com/ars-gu10-duy-pm-HB0000060B74
Akvaryum bitkili ve bitki gelişimi gayet güzel.
Ledler ısınma yapmıyor ve az enerji tüketiyor. Işık açıları çok geniş değiş. Akvaryum dışına çok taşmıyor.
Bazı ledlerdeki gibi yosunda oluşturmadı. istersen sonra GU10 başka led ampulede çok hızlı geçersin. [EDIT]uruzgar,2023-02-03 14:34:13[/EDIT]
Merhaba
Elinizden geliyorsa çok basit şekilde yapabilirsiniz. aşağıdaki ampul, duy kullandım. yaklaşık 3 senedir aynı ampulleri günde 6-8 saat kullanıyorum.
4.7 ve 3.5 Watt olanları var. Ben 5 adet 4.7 ile yapmıştım.
https://www.hepsiburada.com/philips-essential-led-4-7w-50w-beyaz-isik-6500k-gu10-220v-led-spot-ampul-pm-HBC00001ZQFR1
https://www.hepsiburada.com/ars-gu10-duy-pm-HB0000060B74
Akvaryum bitkili ve bitki gelişimi gayet güzel.
Ledler ısınma yapmıyor ve az enerji tüketiyor. Işık açıları çok geniş değiş. Akvaryum dışına çok taşmıyor.
Bazı ledlerdeki gibi yosunda oluşturmadı. istersen sonra GU10 başka led ampulede çok hızlı geçersin. [EDIT]uruzgar,2023-02-03 14:34:13[/EDIT]
Geri Dönüş
Bambular güzel gözüküyor. Özel bir işlem gerekiyormu. Köküne toprak bağlama vb.
Dış mekan için bir niluferli bitki tankı yapmayı düşünüyordum. Bambu da ekleyebilirim.
[QUOTE=[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222067/200920201151251.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bambular güzel gözüküyor. Özel bir işlem gerekiyormu. Köküne toprak bağlama vb.
Dış mekan için bir niluferli bitki tankı yapmayı düşünüyordum. Bambu da ekleyebilirim.
[QUOTE=[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222067/200920201151251.jpg[/IMG][/QUOTE]
Low Tech Bitkili Akvaryum 7.yıl
Yeni ışığım hazır.
5 adet gu10 led spot takılabiliyor. Şuan üstünde 3.2w x 4 adet philips spot var. 12.8w. Kutu üstündeki değere göre toplam 160w'a eşdeğer. Toplam 315x4 1260 lümen. Spotlar 36 derece.
Duy, ampul, kablo, fiş 90tl, 200x4x4 ağaç 20tl. Toplam maliyet 110tl.
Anubiasların olduğu yerlere bilerek koymadım ışık ihtiyacı az olduğundan. İki haftadır kullanıyorum. Spotlarda ısınma yok. Akvaryumda yosun artmadı.
Suda oluşturduğu ışık dalgasını seyretmek çok keyifli.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150501/200920201311431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150501/200920201311541.jpg[/IMG][EDIT]uruzgar,2020-09-20 13:12:49[/EDIT]
Yeni ışığım hazır.
5 adet gu10 led spot takılabiliyor. Şuan üstünde 3.2w x 4 adet philips spot var. 12.8w. Kutu üstündeki değere göre toplam 160w'a eşdeğer. Toplam 315x4 1260 lümen. Spotlar 36 derece.
Duy, ampul, kablo, fiş 90tl, 200x4x4 ağaç 20tl. Toplam maliyet 110tl.
Anubiasların olduğu yerlere bilerek koymadım ışık ihtiyacı az olduğundan. İki haftadır kullanıyorum. Spotlarda ısınma yok. Akvaryumda yosun artmadı.
Suda oluşturduğu ışık dalgasını seyretmek çok keyifli.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150501/200920201311431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150501/200920201311541.jpg[/IMG][EDIT]uruzgar,2020-09-20 13:12:49[/EDIT]
İnteraktif Bitkili Kurulumu
Kesinlikle katılıyorum. Önemli olan dengeli bir akvaryum kurmak ve çok kurcalamamak.
Akvaryumumuz gerçekten çok güzel.
[QUOTE=monoblane]Sık temizlik yapmanın da yapmamak kadar zararlı olduğunu gördüm. Değerleri doğru ve sabit bir suyunuz varsa eko sistemin işini yapmasına izin vermek gerektiğini düşünüyorum; akvaryum camı ve benzeri doğal olmayan enstrümanlar hariç.[/QUOTE]
Kesinlikle katılıyorum. Önemli olan dengeli bir akvaryum kurmak ve çok kurcalamamak.
Akvaryumumuz gerçekten çok güzel.
[QUOTE=monoblane]Sık temizlik yapmanın da yapmamak kadar zararlı olduğunu gördüm. Değerleri doğru ve sabit bir suyunuz varsa eko sistemin işini yapmasına izin vermek gerektiğini düşünüyorum; akvaryum camı ve benzeri doğal olmayan enstrümanlar hariç.[/QUOTE]
Zemin 101
Çok güzel bir kurulum. Elinize sağlık. [:nazar:]
[QUOTE=lazarusv20]Dry Start 60. Gün ara güncellemesi, sağ ön bölüme eklenen Glossostigmalar, önceleri sararma ve erime eğilimindelerken, son bir kaç gündür yeni filizler görüyorum. [:nazar:] Susuz son 1 hafta.. [:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217331/270820201832011.jpg[/IMG][/QUOTE]
Çok güzel bir kurulum. Elinize sağlık. [:nazar:]
[QUOTE=lazarusv20]Dry Start 60. Gün ara güncellemesi, sağ ön bölüme eklenen Glossostigmalar, önceleri sararma ve erime eğilimindelerken, son bir kaç gündür yeni filizler görüyorum. [:nazar:] Susuz son 1 hafta.. [:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217331/270820201832011.jpg[/IMG][/QUOTE]
Low Tech Bitkili Akvaryum 7.yıl
Bugün akvaryumda bir iki değişiklik yaptım.
Tatilde otomatik yemleme makinası içindeki tem nemden küflenmiş. Balıklar biraz aç kalmışlar. Bitkilerin yapraklarını yemişler. Zaten sıcaktan epeyce bitki kaybetmiştim. Bayaa kötü oldu.
Bitkilerin beslenme sorunu için 10 tane JBL kugeln toprağa köklere yakın yerlere eklendi.
Tatilde Kocaali'de gittiğim Maden Deresinden bulduğum taşları, kaynar su ile temizleyip ekledim. Umarım sorun çıkartmazlar.
Bitkilerin sararmış yapraklarını budadım.
Işıkla ilgili bir değişiklik planım var. Gu10 duyla çalışan spot ampuller ile yeni bir ışık yapacağım.
200lt akvaryum için yaklaşık 100w ışık gerekiyor. (Normal ampule göre). Philips 3.2W spot led 315 lümen (36° açı) yaklaşık 40w'a karşılık geliyor. 3 tane kullanarak 120w ışık olacak. 945 lümen 4000K ışık elde edeceğim. Powerled lehimleme, lens vb uğraşmamış olacağım. Yaparken buradan paylaşırım.
Son foto meraklı meleğim. Foto çekerken poz verdi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150501/270820201626351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150501/220720202308171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150501/270820201633111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150501/270820201633391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150501/270820201633521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150501/270820201634141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150501/270820201634381.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150501/270820201635031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150501/270820201635371.jpg[/IMG]
Bugün akvaryumda bir iki değişiklik yaptım.
Tatilde otomatik yemleme makinası içindeki tem nemden küflenmiş. Balıklar biraz aç kalmışlar. Bitkilerin yapraklarını yemişler. Zaten sıcaktan epeyce bitki kaybetmiştim. Bayaa kötü oldu.
Bitkilerin beslenme sorunu için 10 tane JBL kugeln toprağa köklere yakın yerlere eklendi.
Tatilde Kocaali'de gittiğim Maden Deresinden bulduğum taşları, kaynar su ile temizleyip ekledim. Umarım sorun çıkartmazlar.
Bitkilerin sararmış yapraklarını budadım.
Işıkla ilgili bir değişiklik planım var. Gu10 duyla çalışan spot ampuller ile yeni bir ışık yapacağım.
200lt akvaryum için yaklaşık 100w ışık gerekiyor. (Normal ampule göre). Philips 3.2W spot led 315 lümen (36° açı) yaklaşık 40w'a karşılık geliyor. 3 tane kullanarak 120w ışık olacak. 945 lümen 4000K ışık elde edeceğim. Powerled lehimleme, lens vb uğraşmamış olacağım. Yaparken buradan paylaşırım.
Son foto meraklı meleğim. Foto çekerken poz verdi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150501/270820201626351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150501/220720202308171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150501/270820201633111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150501/270820201633391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150501/270820201633521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150501/270820201634141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150501/270820201634381.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150501/270820201635031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150501/270820201635371.jpg[/IMG]
125 40 60 Japon Akvaryumum Tavsiyelerinizi Bekliy
Akvaryumunuz çok güzel gözüküyor.
Benim favori japon akvaryumum video belki size fikir verir.
[URL]https://youtu.be/9zi-Wn5nKi8[/URL]
Akvaryumunuz çok güzel gözüküyor.
Benim favori japon akvaryumum video belki size fikir verir.
[URL]https://youtu.be/9zi-Wn5nKi8[/URL]
Otomatik Yemleme Makinesi
Warmtone wt180-a kullanıyorum. En düşük ayarı 5 rasbora, 4 melek ve 2 sae için yeterli geliyor. Eski otomatik yemleme bozulunca 105tl ye bu ay aldım.
Sana tavsiyem yemleme makinesi alıp çıkış ağzını bir bant vb ile küçültüp günde 1 kez yemlemek. [:iyi:]
Warmtone wt180-a kullanıyorum. En düşük ayarı 5 rasbora, 4 melek ve 2 sae için yeterli geliyor. Eski otomatik yemleme bozulunca 105tl ye bu ay aldım.
Sana tavsiyem yemleme makinesi alıp çıkış ağzını bir bant vb ile küçültüp günde 1 kez yemlemek. [:iyi:]
Yüksek Destekli Bitkili Akvaryuma Giriş
Hayırlı olsun. Özenli ve güzel bir çalışma olacak gibi. Şimdiden iyi eğlenceler. [:iyi:]
Hayırlı olsun. Özenli ve güzel bir çalışma olacak gibi. Şimdiden iyi eğlenceler. [:iyi:]
Low Tech Bitkili Akvaryum 7.yıl
Rica ederim. Bence gayet bilgilendirici.
Aslında walstad metodunu yeni öğrendim. Ama akvaryumum da hep yapmaya çalıştığım sistemde benzer. Mümkün olduğunca doğal ve az emek isteyen bir sistem. Buradaki yorumlardan sonra epey inceledim walstad metodunu.
Ben hiç dip çekim yapmadım. Doğada dip çekim olmadığı ve üşendiğim için. Walstad'ı okuyunca doğru yaptığımı düşünüyorum. Dipte yaşayan bakterilerde yosun'a bile ihtiyaç var. Görsel olarak güzel olmadığı için bize bir sorun gibi geliyor.
Diana'nın metodunda suyu hareketlendirmek için kafa motoru yada sirkülasyon motoru kullanılabileceği, su değişiminde var. Hata biraz alg oluşumunu bile normal karşılıyor.
Bu hobiyi yapan bir çok kişi zaten doğa taklit etmeye çalışıyor ve walstad metodu esinlenmek için güzel bir kaynak.
[QUOTE=brigantes]Bu arada arkadaşın konusunun içine ettiğimiz için kendi adıma özür diliyorum.[/QUOTE]
Rica ederim. Bence gayet bilgilendirici.
Aslında walstad metodunu yeni öğrendim. Ama akvaryumum da hep yapmaya çalıştığım sistemde benzer. Mümkün olduğunca doğal ve az emek isteyen bir sistem. Buradaki yorumlardan sonra epey inceledim walstad metodunu.
Ben hiç dip çekim yapmadım. Doğada dip çekim olmadığı ve üşendiğim için. Walstad'ı okuyunca doğru yaptığımı düşünüyorum. Dipte yaşayan bakterilerde yosun'a bile ihtiyaç var. Görsel olarak güzel olmadığı için bize bir sorun gibi geliyor.
Diana'nın metodunda suyu hareketlendirmek için kafa motoru yada sirkülasyon motoru kullanılabileceği, su değişiminde var. Hata biraz alg oluşumunu bile normal karşılıyor.
Bu hobiyi yapan bir çok kişi zaten doğa taklit etmeye çalışıyor ve walstad metodu esinlenmek için güzel bir kaynak.
[QUOTE=brigantes]Bu arada arkadaşın konusunun içine ettiğimiz için kendi adıma özür diliyorum.[/QUOTE]
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:31
Akvaryum Tanıtımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 15:20
Bitki Akvaryumları Genel - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
Ancalagon,
Feanor,
Emerse,
sina cen,
Koksal Gurkan,
ilterisdoğukan,
ilhannnn01,
forthehordex,
karidesrehberi,
Hoppala,
LeafyAqua,
Mustafasesen,
yaguara,
pitsem,
ciways,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
florasan,
umitlee,
Mithrandirr,
Aguamentist,
hounddog,
fikret43,
yns325,
yeekim,
zen666,
knnynr,
Kuduoglu,
simsela,
osmandbnl,
ssener,
ALTEMUR,
ezzalisi,
ayaser,
riderfish,
ilham,
sos_eoEt,
Benmuro,
0rnn,
EmiirKaan,
salihdiscus,
ferhattt,
Öğretmen Ali,
√olkaπ,
bendeniztayfun,
CenK,
resifim,
ssalih,
ternapi,
Cyber_Scout,
harun reşit,
scorpion26,
ilkermat,
Lotus88,
Cyrenity,
Laetacara,
Frkn,
Tortuga7,
OsmanEnes,
Edera,
Aquarist101,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
