ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
rhombeus
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
20
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Ocak 2007 23:41
Son Ziyaret:
20 Mayıs 2020 17:24
Toplam Mesaj:
33 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Akın Bulut
Doğum Tarihi:
17 Aralık 1989
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Akın Bulut
60 33 43h Japon
SON 10 MESAJI
80 Litre Japon Balığı Akvaryumum
[QUOTE=goldfishlove]
Beyaz benek olayını ısıtıcı engelleyemez ki. Akvaryumunuz küçük olsa oda içindeki ani sicaklik değişimlerinde akvaryum su sıcaklığı da değişir. Ama 80 litre kolay kolay birden ısınmaz birden de soğumaz.
Önemli olan su değişimlerinde eklenen su akvaryum suyu sıcaklığına denk olması. Eger eklenen su asiri soğuksa üzgünüm ki 10 tane de ısıtıcı olsa beyaz benek olur[:)] . Isıtıcı eklenen suyu hemen tolere edemez. Velhasıl su değişim bidonlarımız akvaryumun bulundugu odadaki sicakliga eşdeğer sıcaklıkta beklesin. Ben mesela kombili evde sulari mutfağa koydum. Normalde balkondaydı.
Akvaryumunuz benim gibi ithal. Hoş duruyor. Sade ve şık. Balık sayınız da normal baska ekleme yapmazsaniz iyi olur.
Ithal akvaryumlarin geneli akrilik cam oluyormus. Cizilmelere karsi hassas ve benimki çok çizildi. O sebeple temizlik esnasinda sungerle temizlerken süngerin içine kum girmemesine dikkat edin. [:)] keyifli hobiler dilerim. [:3][/QUOTE]
Su değişiminde kullandığım dinlenmiş sularım da oda sıcaklığında.Akvaryuma eklenen sular akvaryum ısısında ani değişikliklere neden olmamalı
,size katılıyorum.
Balık sayısı 4 adetle sınırlı kalacak.
İthal akvaryumların camları sanki biraz ince ve narin gibi dikkat etmek lazım, çizilmez umarım.
Teşekkür ederim.
[EDIT]rhombeus,2020-03-15 09:54:13[/EDIT]
[QUOTE=goldfishlove]
Beyaz benek olayını ısıtıcı engelleyemez ki. Akvaryumunuz küçük olsa oda içindeki ani sicaklik değişimlerinde akvaryum su sıcaklığı da değişir. Ama 80 litre kolay kolay birden ısınmaz birden de soğumaz.
Önemli olan su değişimlerinde eklenen su akvaryum suyu sıcaklığına denk olması. Eger eklenen su asiri soğuksa üzgünüm ki 10 tane de ısıtıcı olsa beyaz benek olur[:)] . Isıtıcı eklenen suyu hemen tolere edemez. Velhasıl su değişim bidonlarımız akvaryumun bulundugu odadaki sicakliga eşdeğer sıcaklıkta beklesin. Ben mesela kombili evde sulari mutfağa koydum. Normalde balkondaydı.
Akvaryumunuz benim gibi ithal. Hoş duruyor. Sade ve şık. Balık sayınız da normal baska ekleme yapmazsaniz iyi olur.
Ithal akvaryumlarin geneli akrilik cam oluyormus. Cizilmelere karsi hassas ve benimki çok çizildi. O sebeple temizlik esnasinda sungerle temizlerken süngerin içine kum girmemesine dikkat edin. [:)] keyifli hobiler dilerim. [:3][/QUOTE]
Su değişiminde kullandığım dinlenmiş sularım da oda sıcaklığında.Akvaryuma eklenen sular akvaryum ısısında ani değişikliklere neden olmamalı
,size katılıyorum.
Balık sayısı 4 adetle sınırlı kalacak.
İthal akvaryumların camları sanki biraz ince ve narin gibi dikkat etmek lazım, çizilmez umarım.
Teşekkür ederim.
[EDIT]rhombeus,2020-03-15 09:54:13[/EDIT]
80 Litre Japon Balığı Akvaryumum
[QUOTE=Sheyda27]Sayıyı artırmadan bol su değişimiyle devam edin.hatta bikaç kök anubias daha eklerseniz daha hoş olur ki anubiaslar japon akvaryumunda güzel gelişir.kurulum hayırlı olsun keyifli hobiler.[/QUOTE]
Evet balık sayısı 4 adetle sınırlı kalacak.Bir kök Anubias daha ekleyebilirim.Teşekkür ederim.
[QUOTE=Sheyda27]Sayıyı artırmadan bol su değişimiyle devam edin.hatta bikaç kök anubias daha eklerseniz daha hoş olur ki anubiaslar japon akvaryumunda güzel gelişir.kurulum hayırlı olsun keyifli hobiler.[/QUOTE]
Evet balık sayısı 4 adetle sınırlı kalacak.Bir kök Anubias daha ekleyebilirim.Teşekkür ederim.
80 Litre Japon Balığı Akvaryumum
[QUOTE=goldfishlove]Cok hos. Oda sicakligi sabitse ısıtıcıya gerek yok. 80 litre hemen soğuyup hemen ısınmaz. [/QUOTE]
Teşekkür ederim.Her ihtimale karşı ısıtıcı kullanıyorum, yeter ki beyaz benek olmasınlar.
[QUOTE=goldfishlove]Cok hos. Oda sicakligi sabitse ısıtıcıya gerek yok. 80 litre hemen soğuyup hemen ısınmaz. [/QUOTE]
Teşekkür ederim.Her ihtimale karşı ısıtıcı kullanıyorum, yeter ki beyaz benek olmasınlar.
80 Litre Japon Balığı Akvaryumum
[QUOTE=septembereylul]Öyle bir akvaryum satın almayı ben de hayal ediyorum. (balıklar hariç) ben makrakanta beslerdim öyle bir akvaryumum olsaydı. Şu beslediğim zebra ciklet türünden kurtulurdum, çok kavgacı ve uyumsuz bir tür.
Akvaryumu kaça aldınız? Sadece akvaryumu merak ediyorum kum, balık vs dahil değil.[/QUOTE]
Ankara Sincan'da bulunan Alsancak petshoptan aldım, fiyatı 250 lira.
[QUOTE=septembereylul]Öyle bir akvaryum satın almayı ben de hayal ediyorum. (balıklar hariç) ben makrakanta beslerdim öyle bir akvaryumum olsaydı. Şu beslediğim zebra ciklet türünden kurtulurdum, çok kavgacı ve uyumsuz bir tür.
Akvaryumu kaça aldınız? Sadece akvaryumu merak ediyorum kum, balık vs dahil değil.[/QUOTE]
Ankara Sincan'da bulunan Alsancak petshoptan aldım, fiyatı 250 lira.
80 Litre Japon Balığı Akvaryumum
[QUOTE=Doğukan]🧿 güzel bir tank ısıtıcı biraz yüksek dikkatlı olursanız gayet güzel olur iyi hobiler[/QUOTE]
Sağolun.Isıtıcı konusuyla ilgileneceğim.
[QUOTE=Doğukan]🧿 güzel bir tank ısıtıcı biraz yüksek dikkatlı olursanız gayet güzel olur iyi hobiler[/QUOTE]
Sağolun.Isıtıcı konusuyla ilgileneceğim.
80 Litre Japon Balığı Akvaryumum
Ölçüler: 60*43h*33 oblong marka ithal akvaryum
Canlı Türleri: 4 adet japon balığı
Bitki Türleri: Anubias,Saz
Tankın Yaşı: 15 gün
Filtrasyon : 15 watt lık tepe hazneli ithal akvaryumun dahili filtresi
Işıklandırma: Akvaryumun dahili aydınlatması(kaç watt olduğunu bilmiyorum)
Isıtıcı: 100 watt lık tetra marka ısıtıcı
Tasarım ve Dekorasyon: Hagen siyah bitki kumu.1 adet kök.Çeşitli boyutlarda çakıl taşları.
Merhabalar.
*Akvaryum ısıtıcısı 20 dereceye ayarlanmıştır.Oda sıcaklığı dolayısıyla Akvaryum ısısı 22 derecedir.
*Filtre haznesinde 3 kat elyaf ve seramik halka kullanılmaktadır.
*Haftada yüzde yirmi su değişimi dip çekimi ile yapılmaktadır.
*8 saat ışıklandırma yapılmaktadır.
Daha tankımız çok yeni, şimdilik durumlar bu şekilde.Keyifli hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/130320202324231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/130320202324351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/130320202324471.jpg[/IMG][EDIT]rhombeus,2020-03-14 14:17:43[/EDIT]
Ölçüler: 60*43h*33 oblong marka ithal akvaryum
Canlı Türleri: 4 adet japon balığı
Bitki Türleri: Anubias,Saz
Tankın Yaşı: 15 gün
Filtrasyon : 15 watt lık tepe hazneli ithal akvaryumun dahili filtresi
Işıklandırma: Akvaryumun dahili aydınlatması(kaç watt olduğunu bilmiyorum)
Isıtıcı: 100 watt lık tetra marka ısıtıcı
Tasarım ve Dekorasyon: Hagen siyah bitki kumu.1 adet kök.Çeşitli boyutlarda çakıl taşları.
Merhabalar.
*Akvaryum ısıtıcısı 20 dereceye ayarlanmıştır.Oda sıcaklığı dolayısıyla Akvaryum ısısı 22 derecedir.
*Filtre haznesinde 3 kat elyaf ve seramik halka kullanılmaktadır.
*Haftada yüzde yirmi su değişimi dip çekimi ile yapılmaktadır.
*8 saat ışıklandırma yapılmaktadır.
Daha tankımız çok yeni, şimdilik durumlar bu şekilde.Keyifli hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/130320202324231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/130320202324351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/130320202324471.jpg[/IMG][EDIT]rhombeus,2020-03-14 14:17:43[/EDIT]
Japon Akvaryumumdaki Türler
[QUOTE=ShowaSanshoku]
Böyle şeyler için çok değerli ve tecrübeli forum üyeleriyle öyleydi, böyleydi diye uzatmak istemiyorum.
Comet de melez/kırma ırktır.
Herkes comet nedir artık ismi aldıktan sonra araştırabilir.
Yine de aşağıda fiyatlarıyla birlikte comet nedir bir sunayım. 30 centlik balıklar. 30 cent olmaları benim nezdimde onları değersiz kılmıyor. Ama dünyanın heryerinde comet denince anlanan şey bellidir, fiyatı bellidir.
https://www.petsmart.com/fish/live-fish/goldfish-betta-and-more/comet-goldfish-15410.html
Herkese sevgiler,
[/QUOTE]
Katılıyorum comette melez bir ırktır.
[EDIT]bboykaan,2020-03-11 16:10:29[/EDIT]
[QUOTE=ShowaSanshoku]
Böyle şeyler için çok değerli ve tecrübeli forum üyeleriyle öyleydi, böyleydi diye uzatmak istemiyorum.
Comet de melez/kırma ırktır.
Herkes comet nedir artık ismi aldıktan sonra araştırabilir.
Yine de aşağıda fiyatlarıyla birlikte comet nedir bir sunayım. 30 centlik balıklar. 30 cent olmaları benim nezdimde onları değersiz kılmıyor. Ama dünyanın heryerinde comet denince anlanan şey bellidir, fiyatı bellidir.
https://www.petsmart.com/fish/live-fish/goldfish-betta-and-more/comet-goldfish-15410.html
Herkese sevgiler,
[/QUOTE]
Katılıyorum comette melez bir ırktır.
[EDIT]bboykaan,2020-03-11 16:10:29[/EDIT]
Japon Akvaryumumdaki Türler
[QUOTE=ShowaSanshoku]Aldıklarınız comet.
Biri calico (üç renk) comet.
Bazı yerlerlde fantail diye de geçmeleri olası.[/QUOTE]
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.
[QUOTE=asabijapon]Comet değil. Kırma 5 tl lik balıklar. Formları ve yüzgeçleri bana pek sağlıklı balıklarmış gibi gelmedi.[/QUOTE]
Evet 5 liraya aldım.Fakat çok sağlıklılar, Maşşallah.Acaba resimde mi sağlıksız göründüler?İllede özel tür almalıyım diye düşünmedim , hoşuma gittiler içlerinden seçip bu üçünü aldım.Yorumunuz için teşekkür ederim.
[EDIT]bboykaan,2020-03-11 15:49:45[/EDIT]
[QUOTE=ShowaSanshoku]Aldıklarınız comet.
Biri calico (üç renk) comet.
Bazı yerlerlde fantail diye de geçmeleri olası.[/QUOTE]
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.
[QUOTE=asabijapon]Comet değil. Kırma 5 tl lik balıklar. Formları ve yüzgeçleri bana pek sağlıklı balıklarmış gibi gelmedi.[/QUOTE]
Evet 5 liraya aldım.Fakat çok sağlıklılar, Maşşallah.Acaba resimde mi sağlıksız göründüler?İllede özel tür almalıyım diye düşünmedim , hoşuma gittiler içlerinden seçip bu üçünü aldım.Yorumunuz için teşekkür ederim.
[EDIT]bboykaan,2020-03-11 15:49:45[/EDIT]
Japon Akvaryumumdaki Türler
Merhabalar .2 adet redcap orandamın yanına , 3 adet japon balığı aldım.Yeni aldığım Japonların üçüde çift kuyruktur.Yeni alınan 3 adet balığımın türleri hakkında tecrübeli japon besleyen hobicilerden yorum alabilir miyim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201509041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201509191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201509321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201509441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201509571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201510101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201510221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201510351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201510481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201511001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201511131.jpg[/IMG]
Merhabalar .2 adet redcap orandamın yanına , 3 adet japon balığı aldım.Yeni aldığım Japonların üçüde çift kuyruktur.Yeni alınan 3 adet balığımın türleri hakkında tecrübeli japon besleyen hobicilerden yorum alabilir miyim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201509041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201509191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201509321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201509441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201509571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201510101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201510221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201510351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201510481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201511001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201511131.jpg[/IMG]
Lifetech 835 yedek parçası
http://onlineakvaryum.com/asp/groupbrand/2/16/Life-Tech-Yedek-Parca
http://onlineakvaryum.com/asp/groupbrand/2/16/Life-Tech-Yedek-Parca
Burda yedek parçalar var .
SON MESAJLAR
- Su Yosunu Fatihsm, 13:49
Yosun - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 13:18
Akvaryum Tanıtımı - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 13:06
Filtre ve Sump Yapımı - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi Cyber_Scout, 12:47
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
KULLANICILAR
- 100 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
sinor,
MiSoSiKiaN,
Conix,
ciways,
Aguamentist,
scorpion26,
a.gumrah,
yigidoumit,
zen666,
twinsoul,
Denizinc,
Eldurmaz,
ezzalisi,
sina cen,
pitsem,
0rnn,
Jeveux,
Cyber_Scout,
ssener,
osmandbnl,
sirhill,
HarunYILDIRIM,
erdalakçay,
DigitalPen,
ErayDemirel,
JujuSeri,
altuntasseref,
Omer0618,
fikret43,
EKAR,
Pandkoal,
aquaticathearmi,
Ömer yılmaz,
tukabu,
Thunderbird,
Betuşka,
fffurkan9,
ternapi,
Fatihsm,
Suprabranchial,
CoryCory,
AquaShirmp,
nurtensultan,
Kaya ankara,
macagil,
umitlee,
yeekim,
egedin,
Flytheshrimp,
FaSTAaa,
Ozzgur,
Rainos,
Efeayd,
portre,
zimdaldil,
Tata,
kaos402,
SuperSport,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
