ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Shiba
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
52
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Aralık 2019 00:24
Son Ziyaret:
02 Mayıs 2023 04:20
Toplam Mesaj:
90 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emir EREN
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Tekirdag
Meslek:
Hemşire Yardımcısı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emir EREN
Sadece 6L
SON 10 MESAJI
Dark Red Hmpk Denemesi
Hadi bana şans dileyin, birkaç güne eşleştireceğim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219490/050420200024391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219490/050420200024541.jpg[/IMG]
Hadi bana şans dileyin, birkaç güne eşleştireceğim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219490/050420200024391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219490/050420200024541.jpg[/IMG]
Bitkili Nano Betta
Ölçüler:20*20*15y
Canlı Türleri: Betta
Bitki Türleri: Bitkiler de canlı değil mi?
Tankın Yaşı: 48 saat
Filtrasyon ve Işıklandırma: Sıradan Modül LED (1k1m2b)
Tasarım ve Dekorasyon: yati kökü ve sarılı moss.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219490/030320202045351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219490/030320202043561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219490/030320202044371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219490/030320202044591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219490/030320202045301.jpg[/IMG]
Haftalık gelişimi paylaşmaya çalışacağım.
Isıtıcı yok odada ısıtıcı var, siz sormadan söyleyim.
Ölçüler:20*20*15y
Canlı Türleri: Betta
Bitki Türleri: Bitkiler de canlı değil mi?
Tankın Yaşı: 48 saat
Filtrasyon ve Işıklandırma: Sıradan Modül LED (1k1m2b)
Tasarım ve Dekorasyon: yati kökü ve sarılı moss.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219490/030320202045351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219490/030320202043561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219490/030320202044371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219490/030320202044591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219490/030320202045301.jpg[/IMG]
Haftalık gelişimi paylaşmaya çalışacağım.
Isıtıcı yok odada ısıtıcı var, siz sormadan söyleyim.
Bu Bitkinin Türüne Bilgisi Olan Varmı
[QUOTE=BatuMert] akvaryumda yaşamaz malesef.Bu bitkilerin olduğu sular soğuk sular akvaryum suyu 26 derece civarı hemen erir[/QUOTE]
Denemekte fayda var bence
[QUOTE=BatuMert] akvaryumda yaşamaz malesef.Bu bitkilerin olduğu sular soğuk sular akvaryum suyu 26 derece civarı hemen erir[/QUOTE]
Denemekte fayda var bence
Akvaryuma İlk Adım Ve Beta Balığım
Öncelikle merhaba hobiye doğru ve bilgili başladığınız için sizi tebrik ederim.
Ayrıca bir bettayı kurtardığınız için de teşekkür ederim.
Kısaca öneride bulunacağım.
Yem konusunda en az 3çeşit yem kullanmanızı öneririm ki ilerde kabızlık vs hastalık oluşmasın. Arada bir canlı yemle ödüllendirin ki hem mutlu olsun hemde daha sağlıklı olsun.
Asıl önerim dekor/dizayn.
Tabiki siyah bir fon ve hagen kum [:)))] vazgeçilmezim. Siyah balığın rengini ortaya çıkaracak ve seyir zevkinizi arttıracaktır. Modül LED kullanarak lowtech bitkiler bakabilirsiniz (bknz: tilki kuyruğu, elodea, java moss, limon, zeytin). Bu sizin zevkinize kalmış, birde güzel bir hindistan cevizi kabuğu yaparsanız oğlunuz içine girip saklanacaktır, suyu yumuşatacaktır.
Şimdiden keyifli hobiler.
Öncelikle merhaba hobiye doğru ve bilgili başladığınız için sizi tebrik ederim.
Ayrıca bir bettayı kurtardığınız için de teşekkür ederim.
Kısaca öneride bulunacağım.
Yem konusunda en az 3çeşit yem kullanmanızı öneririm ki ilerde kabızlık vs hastalık oluşmasın. Arada bir canlı yemle ödüllendirin ki hem mutlu olsun hemde daha sağlıklı olsun.
Asıl önerim dekor/dizayn.
Tabiki siyah bir fon ve hagen kum [:)))] vazgeçilmezim. Siyah balığın rengini ortaya çıkaracak ve seyir zevkinizi arttıracaktır. Modül LED kullanarak lowtech bitkiler bakabilirsiniz (bknz: tilki kuyruğu, elodea, java moss, limon, zeytin). Bu sizin zevkinize kalmış, birde güzel bir hindistan cevizi kabuğu yaparsanız oğlunuz içine girip saklanacaktır, suyu yumuşatacaktır.
Şimdiden keyifli hobiler.
Betam Hasta Oldu Sanırım
Balığı beslemek için ısıtıcı şart olmasa bile tedavi etmek için şart. :)
Üzgünüm
Balığı beslemek için ısıtıcı şart olmasa bile tedavi etmek için şart. :)
Üzgünüm
Hero Baby Artemia
[QUOTE=EmrullahBoslu]Peki verim olarak ne kadar alıyoruz yumurtaların yüzde kaçı açılıyor [:?][/QUOTE]
İlk defa çıkardığım için verimin bir yüzdesini vermem doğru olmayacaktır.
Toplu iğnenin ucu kadar koydum ve 2,5ml 0,75ini tamamen artemia ile doldurdum. [EDIT]Shiba,2020-02-17 23:50:07[/EDIT]
[QUOTE=EmrullahBoslu]Peki verim olarak ne kadar alıyoruz yumurtaların yüzde kaçı açılıyor [:?][/QUOTE]
İlk defa çıkardığım için verimin bir yüzdesini vermem doğru olmayacaktır.
Toplu iğnenin ucu kadar koydum ve 2,5ml 0,75ini tamamen artemia ile doldurdum. [EDIT]Shiba,2020-02-17 23:50:07[/EDIT]
10 Litrelik Akvaryum
[QUOTE=RobinsonDefoe]Keşke şu tavsiyeleri en başından istesenizde hayvancıklar eziyet görmese. 10 litrede japon balıkları strese girebilir sağlıklı bir hayat süremezler. Filtresiz, oksijensiz bakılamazlar. Balıkları geri vermenizi tavsiye ederim. Bitki eklemesi yaparak betta besleyebilirsiniz anca 10 lt akvaryumda. Ona da ısıtıcı lazım.[/QUOTE]
Hobiye yeni başlamış birine böyle bir tepki göstermeniz pek doğru gelmedi bana. Kimse anasının karnından hobici çıkmıyor.
Öncelikle sizi tebrik ederim hobiye başladığınız için. Çoğu insan fanusta bakıyor japon balığı beslemeye çalışıyor, siz akvaryumla başlamışsınız tekrar tebrik ederim.
Fakat üzülerek söylemeliyim ki o akvaryum japonlar için biraz küçük.[:'(]
Size şöyle bir öneri yapayım, 50litrelik bir akvaryum edinin en kısa zamanda.
İçine dere kumu olarak satılan kumlardan koyun ama sakın renkli taş kullanmayın rengini salıyor suya zaten hiç de güzel durmuyor. Dere kumu iyidir.
İçine keyfinize göre dekor yapabilirsiniz. İsterseniz ormanda bulduğunuz bir kaya isterseniz yati kökü. Birsürü şey var daha. Balıklarınızı mutlu izlemek sizi de mutlu yapar.
İyi hobiler, güveniyorum size.[:3]
[QUOTE=Onur00]10 litrelik akvaryum olmaz. karides bile beslenmez 10 litrede. 10 litrede turşu yapılır ancak. [/QUOTE]
Evet 10litrede sadece turşu olur ama 6litre için bir şey dememişsiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219490/100220202343441.jpg[/IMG]
[QUOTE=RobinsonDefoe]Keşke şu tavsiyeleri en başından istesenizde hayvancıklar eziyet görmese. 10 litrede japon balıkları strese girebilir sağlıklı bir hayat süremezler. Filtresiz, oksijensiz bakılamazlar. Balıkları geri vermenizi tavsiye ederim. Bitki eklemesi yaparak betta besleyebilirsiniz anca 10 lt akvaryumda. Ona da ısıtıcı lazım.[/QUOTE]
Hobiye yeni başlamış birine böyle bir tepki göstermeniz pek doğru gelmedi bana. Kimse anasının karnından hobici çıkmıyor.
Öncelikle sizi tebrik ederim hobiye başladığınız için. Çoğu insan fanusta bakıyor japon balığı beslemeye çalışıyor, siz akvaryumla başlamışsınız tekrar tebrik ederim.
Fakat üzülerek söylemeliyim ki o akvaryum japonlar için biraz küçük.[:'(]
Size şöyle bir öneri yapayım, 50litrelik bir akvaryum edinin en kısa zamanda.
İçine dere kumu olarak satılan kumlardan koyun ama sakın renkli taş kullanmayın rengini salıyor suya zaten hiç de güzel durmuyor. Dere kumu iyidir.
İçine keyfinize göre dekor yapabilirsiniz. İsterseniz ormanda bulduğunuz bir kaya isterseniz yati kökü. Birsürü şey var daha. Balıklarınızı mutlu izlemek sizi de mutlu yapar.
İyi hobiler, güveniyorum size.[:3]
[QUOTE=Onur00]10 litrelik akvaryum olmaz. karides bile beslenmez 10 litrede. 10 litrede turşu yapılır ancak. [/QUOTE]
Evet 10litrede sadece turşu olur ama 6litre için bir şey dememişsiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219490/100220202343441.jpg[/IMG]
Hero Baby Artemia
Hero Baby kutularını biliriz. Çoğumuz belki içine yem koyuyor.
İlk defa artemia çıkaracağım için çıkmayacağından emindim. Bu nedenle azcık birşey alıp Hero Baby kutusunda çıkarmayı denedim.
Malzemelerimiz:
-Hero Baby kutusu (kapağı olursa buharlaşma olmaz)
-Tuz
-Artemia yumurtası
-Isı
Anlatıyorum:
Bir bardak suya bir “tatlı kaşığı” tuz atıyoruz (Kaya tuzu vs gibi detaylara girmeyeceğim ben sofra tuzu kullandım yine çıktı). Su ekleyip güzelce karıştırıyoruz, ben akvaryum suyu kullandım. Bir sünger alıp Hero Baby Kapağından geçecek kadar kesiyoruz.
Karıştırdığımız tuzlu suyu Hero Baby kutusuna ekliyoruz ama ne kadar ekliyoruz? Kestiğiniz sünger 2cm kalınlığında ise 1,5cm su ekliyoruz.
Süngeri Hero Baby kutusuna koyduktan sonra süngerin üzerine tuzlu suyumuzdan ekliyoruz. (Sünger emsin iyice) Suyu eklerken şırınga kullanabilirsiniz daha ölçülü olur. Eklediğimiz su süngerin 3/2si kadar olacak. Ardından 26-30derece olacak şekilde konumlandırın kavanozu. (Ben altına strafor koyup kalorifer üstüne koydum ısısı 27idi). Sonra artemiamızı süngerin üst tarafına ekleyebiliriz. (Ben deneme yaptığım için toplu iğnenin topu kadar ekledim siz biraz daha fazla ekleyebilirsiniz. Bu kadar kapağı hafifçe kapayın ve “sonsuza dek açmayın”[:)))]
Şaka bir yana Artemia ekledikten sonda asla sarsmamanız, hareket ettirmemeniz gerekiyor.
Bu kadar.[:)]
Yumurtalar 24-48saat içinde çıkacaktır, bu artemiaya göre değişiyor.
Siz sormadan cevaplayım.
+Artemia Mix olur mu?
-Evet olur fakat onun içinde tuz olsa da yine belirttiğim miktarda tuz atmanız gerekiyor.
+Kabuksuz Artemia olur mu?[:D]
-Malesef olmaz.
+Ee bu çok ufak daha büyüğünde daha çok Artemia çıkarsak?
-Sanırım kovada bile uygun tuz miktarı olduğu sürece çıkacaktır. Birdahaki sefer kova denerim. [:D]
Bu kadar arkadaşlar ben hiç Artemia çıkaramadım bu taktikle çıkardım, ben çıkardıysam herkes çıkartır yani.[:)]
Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219490/160220201740441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219490/160220201740501.jpg[/IMG][EDIT]Shiba,2020-02-16 17:40:58[/EDIT]
Hero Baby kutularını biliriz. Çoğumuz belki içine yem koyuyor.
İlk defa artemia çıkaracağım için çıkmayacağından emindim. Bu nedenle azcık birşey alıp Hero Baby kutusunda çıkarmayı denedim.
Malzemelerimiz:
-Hero Baby kutusu (kapağı olursa buharlaşma olmaz)
-Tuz
-Artemia yumurtası
-Isı
Anlatıyorum:
Bir bardak suya bir “tatlı kaşığı” tuz atıyoruz (Kaya tuzu vs gibi detaylara girmeyeceğim ben sofra tuzu kullandım yine çıktı). Su ekleyip güzelce karıştırıyoruz, ben akvaryum suyu kullandım. Bir sünger alıp Hero Baby Kapağından geçecek kadar kesiyoruz.
Karıştırdığımız tuzlu suyu Hero Baby kutusuna ekliyoruz ama ne kadar ekliyoruz? Kestiğiniz sünger 2cm kalınlığında ise 1,5cm su ekliyoruz.
Süngeri Hero Baby kutusuna koyduktan sonra süngerin üzerine tuzlu suyumuzdan ekliyoruz. (Sünger emsin iyice) Suyu eklerken şırınga kullanabilirsiniz daha ölçülü olur. Eklediğimiz su süngerin 3/2si kadar olacak. Ardından 26-30derece olacak şekilde konumlandırın kavanozu. (Ben altına strafor koyup kalorifer üstüne koydum ısısı 27idi). Sonra artemiamızı süngerin üst tarafına ekleyebiliriz. (Ben deneme yaptığım için toplu iğnenin topu kadar ekledim siz biraz daha fazla ekleyebilirsiniz. Bu kadar kapağı hafifçe kapayın ve “sonsuza dek açmayın”[:)))]
Şaka bir yana Artemia ekledikten sonda asla sarsmamanız, hareket ettirmemeniz gerekiyor.
Bu kadar.[:)]
Yumurtalar 24-48saat içinde çıkacaktır, bu artemiaya göre değişiyor.
Siz sormadan cevaplayım.
+Artemia Mix olur mu?
-Evet olur fakat onun içinde tuz olsa da yine belirttiğim miktarda tuz atmanız gerekiyor.
+Kabuksuz Artemia olur mu?[:D]
-Malesef olmaz.
+Ee bu çok ufak daha büyüğünde daha çok Artemia çıkarsak?
-Sanırım kovada bile uygun tuz miktarı olduğu sürece çıkacaktır. Birdahaki sefer kova denerim. [:D]
Bu kadar arkadaşlar ben hiç Artemia çıkaramadım bu taktikle çıkardım, ben çıkardıysam herkes çıkartır yani.[:)]
Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219490/160220201740441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219490/160220201740501.jpg[/IMG][EDIT]Shiba,2020-02-16 17:40:58[/EDIT]
20*20*15 Bitkili Betta
[QUOTE=Ali.65]Akvaryum ışığı beyaz veya gün ışığı olursa daha sağlıklı olur. Kayalar ise akvaryum hacmine göre fazla büyük gözüküyor. En azından 1 tanesinin çıkarılması daha iyi olur gibi.[/QUOTE]
Işıklandırma bitkiler için mavi,kırmızı ve beyaz şeklinde. Dediğim gibi tasarıma ısınamadım değiştireceğim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219490/150220202257161.jpg[/IMG]
Haftalık güncelleme yapacağım. [EDIT]Shiba,2020-02-15 23:02:35[/EDIT]
[QUOTE=Ali.65]Akvaryum ışığı beyaz veya gün ışığı olursa daha sağlıklı olur. Kayalar ise akvaryum hacmine göre fazla büyük gözüküyor. En azından 1 tanesinin çıkarılması daha iyi olur gibi.[/QUOTE]
Işıklandırma bitkiler için mavi,kırmızı ve beyaz şeklinde. Dediğim gibi tasarıma ısınamadım değiştireceğim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219490/150220202257161.jpg[/IMG]
Haftalık güncelleme yapacağım. [EDIT]Shiba,2020-02-15 23:02:35[/EDIT]
20*20*15 Bitkili Betta
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219490/150220201834451.jpg[/IMG]
Anlık, tasarıma ısınamadım her an değiştirebilirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219490/150220201834451.jpg[/IMG]
Anlık, tasarıma ısınamadım her an değiştirebilirim.
SON MESAJLAR
- Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
cheavy,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Hilmi22,
Altonn,
joko29,
3muratyucel8,
Ehtiyar,
nniiaa,
altuntasseref,
Thunderbird,
poysub,
pusathan01,
0rnn,
fetocan,
Ibrahimkahraman,
dzurel,
√olkaπ,
Ertug22,
gürkanbey,
TolgahanA,
Sungurr,
osmandbnl,
Umutoty,
Maydogan,
Fatihsm,
Andreasbeck,
ttolgaa,
omerkaya40,
ballantines,
ByOscar:),
prisonbreak,
Cyber_Scout,
35mehmet35,
Birtek,
ternapi,
hakanmorcicek,
Ozzgurr,
fffurkan9,
aranjman,
BalikAdam3099,
Sercan.,
HarunYILDIRIM,
syerli,
Tata,
ŞERiF35,
omerburak07,
Pandkoal,
yeekim,
İnci Kefali,
Bozajuniors,
hasancn,
kocoglu,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
