ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Emre5454tosun
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Şubat 2020 16:26
Son Ziyaret:
03 Mart 2020 22:42
Toplam Mesaj:
24 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre tosun
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Sakarya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emre tosun
SON 10 MESAJI
Kafa Motoru Önerisi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221028/180220200348541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221028/180220200342441.jpg[/IMG]
Bendeki kafa motoru bu arkadaşlar 100.38.60 yetersiz olucak heralde bu akvaryuma [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221028/230220202305591.jpg[/IMG]
Sizce nu kafa motoru uygun olur mu bu akvaryum icin birde kafa motoru sıfır mi alsam temiz 2ci el temiz mi alsam[EDIT]Emre5454tosun,2020-02-23 23:11:25[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221028/180220200348541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221028/180220200342441.jpg[/IMG]
Bendeki kafa motoru bu arkadaşlar 100.38.60 yetersiz olucak heralde bu akvaryuma [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221028/230220202305591.jpg[/IMG]
Sizce nu kafa motoru uygun olur mu bu akvaryum icin birde kafa motoru sıfır mi alsam temiz 2ci el temiz mi alsam[EDIT]Emre5454tosun,2020-02-23 23:11:25[/EDIT]
Dekor Kum
[QUOTE=omerali06]Kum olarak kuvars yada silis 0.5 1mm yeterli olcaktir dekor olarak bol kayalik yapabilirsiniz besliceginiz ture tore taslarda akvaryumcunun soyledigi gibi degilde sahilden dere kenarlarndan vs toplayip bi kac kez kaynatip tuzlu suda beklettikten sonra koyabilirsiniz ben oyle yapiyorum bir sorun yasamadm.[/QUOTE]
Acaba dediğim akvaryum trapheus bakabilir miyim acaba hacmi yeterli olmayacak gibi duruyor ama
[QUOTE=omerali06]Kum olarak kuvars yada silis 0.5 1mm yeterli olcaktir dekor olarak bol kayalik yapabilirsiniz besliceginiz ture tore taslarda akvaryumcunun soyledigi gibi degilde sahilden dere kenarlarndan vs toplayip bi kac kez kaynatip tuzlu suda beklettikten sonra koyabilirsiniz ben oyle yapiyorum bir sorun yasamadm.[/QUOTE]
Acaba dediğim akvaryum trapheus bakabilir miyim acaba hacmi yeterli olmayacak gibi duruyor ama
Dekor Kum
Arkadaşlar malawi çiklet besleyeceğim 100.38.60 yandan sump akvaryumum mevcut ama kum dekor nr tarz kullanmam gerek midye kırığı öneriyor petshop kaya olarak para vermek istemezsen inşaat yada sokak orta büyük taşlar alıp kaynatıp da koyabilirsin diyor ama emin olamıyorum yardımcı olursanız sevinirim
Arkadaşlar malawi çiklet besleyeceğim 100.38.60 yandan sump akvaryumum mevcut ama kum dekor nr tarz kullanmam gerek midye kırığı öneriyor petshop kaya olarak para vermek istemezsen inşaat yada sokak orta büyük taşlar alıp kaynatıp da koyabilirsin diyor ama emin olamıyorum yardımcı olursanız sevinirim
Kum Dekor Işık Önerisi
Öncelikle hayırlı sabahlar
100.38.60 yansan sump akvaryum yaptırdım 1 haftadır boş çalışmakta sump vs kuruldu su duzelyecisi ekledim faydalı bakteri oluşumu biraz olsun olmuştur konuya geleyim ;)
Bu akvaryum malawi çiklet eklemek istiyorum ama kum dekor ve aydınlat olarak nasıl bir yol izlemem gerekiyor çiklet tür hiç bakmadım bu güne kadar birde kafa motoru malawi için yeterli olucak midir acaba nasıl bir kum almalıyım ne tarz dekor kullanmalıyım ve elimde tek sıra led beyaz kirmizi mavi 17 tane baya bi aydinlatma sagliyorbunun yerine tek sıra beyaz mi kullanmam gerekiyor şimdiden önerileriniz için teşekkür ederim dekor vs kurup 1 hafta öyle boş çalıştırıp eklemeyi o zaman yapmayı planlıyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221028/180220200348541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221028/160220200200251.jpg[/IMG][EDIT]Emre5454tosun,2020-02-21 10:13:48[/EDIT]
Öncelikle hayırlı sabahlar
100.38.60 yansan sump akvaryum yaptırdım 1 haftadır boş çalışmakta sump vs kuruldu su duzelyecisi ekledim faydalı bakteri oluşumu biraz olsun olmuştur konuya geleyim ;)
Bu akvaryum malawi çiklet eklemek istiyorum ama kum dekor ve aydınlat olarak nasıl bir yol izlemem gerekiyor çiklet tür hiç bakmadım bu güne kadar birde kafa motoru malawi için yeterli olucak midir acaba nasıl bir kum almalıyım ne tarz dekor kullanmalıyım ve elimde tek sıra led beyaz kirmizi mavi 17 tane baya bi aydinlatma sagliyorbunun yerine tek sıra beyaz mi kullanmam gerekiyor şimdiden önerileriniz için teşekkür ederim dekor vs kurup 1 hafta öyle boş çalıştırıp eklemeyi o zaman yapmayı planlıyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221028/180220200348541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221028/160220200200251.jpg[/IMG][EDIT]Emre5454tosun,2020-02-21 10:13:48[/EDIT]
Tavsiye
[QUOTE=erdimtnn]38 cm en oscar, astronot için pek sağlıklı olmaz diye düşünüyorum. Tropheuslar için ise de gördüğüm kadarıyla en az 150, 200cm tanklar kullanılıyor. Malawi veya Tanganyika cikletlerine bakabilirsiniz. Özellikle demasoni veya saulosi tavsiye ederim. Fakat ne yaparsanız yapın, forumda araştırmadan bir şey yapmayın. [:iyi:][/QUOTE]
Malavi için dekor ve kum bide aydınlatma ne renk kullanmam gerekiyor acaba
Şuan elimde led var beyaz kırmızı mavi beyaz kırmızı mavi beyaz tek sıra halinda uygun olur mu aydınlatma yoksa 2 renk tek şerit yada 2 şerit yeniden yaptırmak mi gerkli[EDIT]Emre5454tosun,2020-02-21 09:59:12[/EDIT]
[QUOTE=erdimtnn]38 cm en oscar, astronot için pek sağlıklı olmaz diye düşünüyorum. Tropheuslar için ise de gördüğüm kadarıyla en az 150, 200cm tanklar kullanılıyor. Malawi veya Tanganyika cikletlerine bakabilirsiniz. Özellikle demasoni veya saulosi tavsiye ederim. Fakat ne yaparsanız yapın, forumda araştırmadan bir şey yapmayın. [:iyi:][/QUOTE]
Malavi için dekor ve kum bide aydınlatma ne renk kullanmam gerekiyor acaba
Şuan elimde led var beyaz kırmızı mavi beyaz kırmızı mavi beyaz tek sıra halinda uygun olur mu aydınlatma yoksa 2 renk tek şerit yada 2 şerit yeniden yaptırmak mi gerkli[EDIT]Emre5454tosun,2020-02-21 09:59:12[/EDIT]
Tavsiye
[QUOTE=erdimtnn]İyi günler, forumumuza hoşgeldiniz. Öncelikle şunu belirtmek istiyorum. Şu zamanda 200 litreyi geçkin bir akvaryumda makul bir bitkili akvaryum kurulumu yapacağınızı sanmıyorum. Ayrıca 60 cm yükseklik bitkiler açısından sizi bayağı zorlayacaktır. Bana sorarsanız böyle bir akvaryumda bitkilere hiç bulaşmayın. 2
Fakat yine de bitkilere gönül verdiyseniz forumda başlıca aydınlatma, kum, gübreleme konularına bakmanızı tavsiye ederim.
Ufak bir fikir vereyim:
Ben aydınlatma olarak power led kullanıyorum, tabanda jbl manado kumu seçtim, gübre olarakta makro gübreleri kendim (diy) yapıyorum, mikroları ise reeflowers'tan kullanıyorum.
Hevesinizi kırmak istemem fakat tekrar hatırlatayım. Böyle bir akvaryumda makul seviyelerde bir bitkili kurulum yapamazsınız. Astronot daha önce beslemedim fakat hacim yeterliyse sizin için daha iyi bir tercih olur. Keyifli hobiler dilerim.[/QUOTE][QUOTE=erdimtnn]
O zaman oscar tada kırmızı karınlı pirana yada çiklet türlerinden bakacağım trephaus vs vs yada astronot falan :) [EDIT]Emre5454tosun,2020-02-20 20:16:19[/EDIT]
[QUOTE=erdimtnn]İyi günler, forumumuza hoşgeldiniz. Öncelikle şunu belirtmek istiyorum. Şu zamanda 200 litreyi geçkin bir akvaryumda makul bir bitkili akvaryum kurulumu yapacağınızı sanmıyorum. Ayrıca 60 cm yükseklik bitkiler açısından sizi bayağı zorlayacaktır. Bana sorarsanız böyle bir akvaryumda bitkilere hiç bulaşmayın. 2
Fakat yine de bitkilere gönül verdiyseniz forumda başlıca aydınlatma, kum, gübreleme konularına bakmanızı tavsiye ederim.
Ufak bir fikir vereyim:
Ben aydınlatma olarak power led kullanıyorum, tabanda jbl manado kumu seçtim, gübre olarakta makro gübreleri kendim (diy) yapıyorum, mikroları ise reeflowers'tan kullanıyorum.
Hevesinizi kırmak istemem fakat tekrar hatırlatayım. Böyle bir akvaryumda makul seviyelerde bir bitkili kurulum yapamazsınız. Astronot daha önce beslemedim fakat hacim yeterliyse sizin için daha iyi bir tercih olur. Keyifli hobiler dilerim.[/QUOTE][QUOTE=erdimtnn]
O zaman oscar tada kırmızı karınlı pirana yada çiklet türlerinden bakacağım trephaus vs vs yada astronot falan :) [EDIT]Emre5454tosun,2020-02-20 20:16:19[/EDIT]
Tavsiye
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221028/160220200200251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221028/160220200140461.jpg[/IMG]
Akvaryum ölçüleri 100 38 60 kafa motoru yeterli oldu alım verim vs gayet iyi durumda normal astronot bakmayı planlıyordum 1 çift ama eşim melek balıkları tetra tarzı türleri daha çok hoşuma gitti için olan iptal edildi bu akvaryum bitki ekebileceğim kum ve nr tarz bitki ekmem gerekli melek ve tetra vs tarzı baliklar icin 6 gün kurulu yandan sump petshop abi lav kırığı önerdi bitki ekebilmek için ama şu dolu şuan çimlenmesi için vs nasıl yapmam gerekiyor yada orta boy bitkiler alıp direk eksen olur mu yoksa şu komple boşaltıp kum ekleyip ekim yapıp bir kaç gün sonra mi su eklemem gerekli bitkili akvaryum konusunda bilgim 0 yardımcı olursanız sevinirim
Şimdiden 1000tl harcadım fazla uçmak istemiyorum akvaryum konu olunca tutamıyorum kendimi eşim kızıyor bu sefer makul bi bitkili yapalım o zaman diyor ;)[EDIT]Emre5454tosun,2020-02-20 17:32:49[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221028/160220200200251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221028/160220200140461.jpg[/IMG]
Akvaryum ölçüleri 100 38 60 kafa motoru yeterli oldu alım verim vs gayet iyi durumda normal astronot bakmayı planlıyordum 1 çift ama eşim melek balıkları tetra tarzı türleri daha çok hoşuma gitti için olan iptal edildi bu akvaryum bitki ekebileceğim kum ve nr tarz bitki ekmem gerekli melek ve tetra vs tarzı baliklar icin 6 gün kurulu yandan sump petshop abi lav kırığı önerdi bitki ekebilmek için ama şu dolu şuan çimlenmesi için vs nasıl yapmam gerekiyor yada orta boy bitkiler alıp direk eksen olur mu yoksa şu komple boşaltıp kum ekleyip ekim yapıp bir kaç gün sonra mi su eklemem gerekli bitkili akvaryum konusunda bilgim 0 yardımcı olursanız sevinirim
Şimdiden 1000tl harcadım fazla uçmak istemiyorum akvaryum konu olunca tutamıyorum kendimi eşim kızıyor bu sefer makul bi bitkili yapalım o zaman diyor ;)[EDIT]Emre5454tosun,2020-02-20 17:32:49[/EDIT]
Sump Kurdum Doğru Mu Sizce
Petshop abimiz tanıdık senelerdir alışveriş yaptığım yer o yeterli olacağını zaten hava motoru takacağım için problem olmaz akis ile veriş orantılı ise problem olmaz dedi anlaşılan değiştiricem kafa motorunu ;)
Petshop abimiz tanıdık senelerdir alışveriş yaptığım yer o yeterli olacağını zaten hava motoru takacağım için problem olmaz akis ile veriş orantılı ise problem olmaz dedi anlaşılan değiştiricem kafa motorunu ;)
Sump Kurdum Doğru Mu Sizce
[QUOTE=mutlubaba]1.Elyaf ve sunger yerin cok dolu ise motorun oldugu yere su gecisi azaliyor
2 sump kismina tanktan su girisi olan izgaralarin arasi cok darsa su girisi az oluyor
Ben elyafi sadece 3 kat kullandim sunger kullanmadim birde giristeki izgaralari biraz seyrelttim
Su an gayet verimli ve sessiz calisiyor [/QUOTE]
Fazla doldurmadım dediğim gibi sünger elyaf sünger elyaf 4 kat elyaf kalın yapmadım bakıyorum sump şu akışı ideal ortadan kafa motoruna da akışı gayet iyi akvaryum verişi elimi oraya götürünce hafif hissediyorum verisini boru yakınına getirince oda anca kafa motoru mu değiştirmem gerekiyor
[QUOTE=mutlubaba]1.Elyaf ve sunger yerin cok dolu ise motorun oldugu yere su gecisi azaliyor
2 sump kismina tanktan su girisi olan izgaralarin arasi cok darsa su girisi az oluyor
Ben elyafi sadece 3 kat kullandim sunger kullanmadim birde giristeki izgaralari biraz seyrelttim
Su an gayet verimli ve sessiz calisiyor [/QUOTE]
Fazla doldurmadım dediğim gibi sünger elyaf sünger elyaf 4 kat elyaf kalın yapmadım bakıyorum sump şu akışı ideal ortadan kafa motoruna da akışı gayet iyi akvaryum verişi elimi oraya götürünce hafif hissediyorum verisini boru yakınına getirince oda anca kafa motoru mu değiştirmem gerekiyor
Sump Kurdum Doğru Mu Sizce
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221028/180220200341351.jpg[/IMG][IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221028/180220200342091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221028/180220200342441.jpg[/IMG]
Kurulumu tamamladım arkadaşlar eksik yada yanlış yaptığım birşey var mı acaba
Suyun ilk girdiği yer
En alt sünger üstüne elyas sünger gene elyaf koydum şu ordan 2 hazneye geçiyor oraya en alt bakteri topları koydum file ile üstüne gene file ile seramik ordan kafa motor olduğu yere alıp ordan akvaryum geri gidiyor eklemem gereken başka mahzene var mı birde sump ama hava motoru almama gerek var mı kafa motor max aldım ayarı şu alıp verimi iyi ama şu verimi az gibi geldi bana elimi yaklastirdihimda aķinti az geldi sanki bana Birde ne tür balık bakmalıyım ideal olan tür hangisi olur sizce [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221028/180220200348541.jpg[/IMG]
Birde ısıtıcı kaclik almam gerekiyor acaba akvaryum ölçüleri 100.38.60
Bu arada akvaryum 1 2 hafta kendi halinde çalıştırıp ondan sonra balık ekmeyi planlıyorum uzun bir süre mi sizce faydalı bakteri popilasyonu vs tamamen otursun istiyorum bir yanlış yapıp ekleyeceğim balıklarım ölmesini istemiyorum yada fazla balik yükleyip hayvanlara eziyet etmek asla istemem [EDIT]Emre5454tosun,2020-02-18 03:56:30[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221028/180220200341351.jpg[/IMG][IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221028/180220200342091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221028/180220200342441.jpg[/IMG]
Kurulumu tamamladım arkadaşlar eksik yada yanlış yaptığım birşey var mı acaba
Suyun ilk girdiği yer
En alt sünger üstüne elyas sünger gene elyaf koydum şu ordan 2 hazneye geçiyor oraya en alt bakteri topları koydum file ile üstüne gene file ile seramik ordan kafa motor olduğu yere alıp ordan akvaryum geri gidiyor eklemem gereken başka mahzene var mı birde sump ama hava motoru almama gerek var mı kafa motor max aldım ayarı şu alıp verimi iyi ama şu verimi az gibi geldi bana elimi yaklastirdihimda aķinti az geldi sanki bana Birde ne tür balık bakmalıyım ideal olan tür hangisi olur sizce [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221028/180220200348541.jpg[/IMG]
Birde ısıtıcı kaclik almam gerekiyor acaba akvaryum ölçüleri 100.38.60
Bu arada akvaryum 1 2 hafta kendi halinde çalıştırıp ondan sonra balık ekmeyi planlıyorum uzun bir süre mi sizce faydalı bakteri popilasyonu vs tamamen otursun istiyorum bir yanlış yapıp ekleyeceğim balıklarım ölmesini istemiyorum yada fazla balik yükleyip hayvanlara eziyet etmek asla istemem [EDIT]Emre5454tosun,2020-02-18 03:56:30[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim sacityld, 17:24
Yeni Üye Forumu - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 17:21
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
Conix,
ciways,
Sungurr,
Ancalagon,
rigelnyy_auOa,
Hoppala,
Jeveux,
DigitalPen,
urzais,
osmandbnl,
mustafatelli,
Aporetti,
sina cen,
bysmokin,
OKIRATLI,
hasancn,
Mithrandirr,
ademiz,
K3r3m,
oguzsel,
fikret43,
Malawi34,
wtreals,
Kemalk41,
ugurinann,
MiSoSiKiaN,
ErayDemirel,
SeaWorld,
HalilSefaa,
yns325,
reprise,
zen666,
0rnn,
EKAR,
Tatar10,
TOLGA1453,
MertSoyumert,
GLOSTERKANARYA,
aupqua,
akvaryum27,
JujuSeri,
şansal,
Abc123,
scorpion26,
emreemin,
Ozzgurr,
heserx,
yeekim,
rigelnyy_acKi,
ferhattt,
mutlubaba,
FSMFSM,
ternapi,
BASARSURMEGOZ,
ootkn,
eackgzz,
Vess34,
peace41,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
