ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Mart 2020 21:02
Son Ziyaret:
19 Nisan 2020 18:59
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Murat keskekci
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Murat keskekci
SON 8 MESAJI
İç Filtrenin Harcadığı Elektrik
Merhaba arkadaşlar, bu iç filtre ayda ne kadar yansır. Hesapladigimda 3 tl gibi çıkıyor fakat ailem 50 tl oldugunu isda ediyor.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221622/080420201335021.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar, bu iç filtre ayda ne kadar yansır. Hesapladigimda 3 tl gibi çıkıyor fakat ailem 50 tl oldugunu isda ediyor.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221622/080420201335021.jpg[/IMG]
Beta Ya Başlamak
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Hobiye başlamadan bilgi edinmeniz çok güzel , her zaman araştırma yaparak ilerlememizi öneririm . Betta için minimum 15 litre lazım (imkan varsa 20 ve üzeri ) , önceki konunuzda 25 litre akvaryumunuzun olduğunu yazmışsınız eğer hâlâ sizdeyse onu kullanabilirsiniz ,ayrıca yoksa ısıtıcı , kum (dere kumu ,aquaclay,vitasand siyah kum vb ) ,canlı bitki vb edinmeniz gerekir . Örnek betta akvaryumlarını incelemenizi öneririm .
Örnek kurulumlar ;
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_baligi_aldigimizda_saglanacak_sartlar_k935418.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/dusuk_destekli_nano_betta_akvaryumu_k946377.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/dusuk_destekli_nano_betta_akvaryumu-2_k953329.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_k953258.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_betta_akvaryumu_k954737.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ogrenci_evi_beta_akvaryumum_k953247.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_blackwater_nano_k951155.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_beta_akvaryumu_30x30x30_k947973.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/walstad_method_betta_akvaryumu_k943691.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/kucuk_bir_su_birikintisi__k946982.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/pet_bardaktan_kendi_kralligina_k949407.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/20_litre_beta_akvaryumu_gereksinimleri_k920777.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bettamiz_yeni_yurduna_kavustu_k953687.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/35_litrelik_betta_akvaryumum_k938252.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/20_litre_nano_kurulum_k887500.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_bagimliligi_k927203.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_betta_tanki_k927647.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/30_kup_kucuk_bir_kurulum_k954203.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_habitat_k929471.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/23x16x28_bitkili_nano__guncel_foto__k927769.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/biyotop_cakmasi_-_nano_betta_k930846.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ufak_bitkili_betta_akvaryumu_k932622.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_betta_akvaryumu_k936222.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_bitkili_beta_akvaryum_k952053.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/low_tech_bitkili_kurulumum_k954301.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/musleranin_yeni_evi_k947236.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/35x35x35_tac_kuyruk_betta_low-tech_akvaryumum_k905409.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/tasinma_sonrasi_yeni_dekor_betta_k902135.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ideal_betta_akvaryumu_35_lt_k880933.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_tanklarim_k893647.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/white_platinum_betta_k875713_sn1.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/rs380_a_betta_biyotop_k879658.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/20_litrede_bitkili_betta_denemem_k894040.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/kullanmadigim_malzemelerden_betta_akvaryumu_20_lt_k878318.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_nano_kurulumu_k908306.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_betta_akvaryumu_k907374.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_ve_vatoz_k915910.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_betta_tank_k917402.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/15_litre_betta_akvaryumum_k917835.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_akvaryumum_k917936.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_akvaryumu_k918021.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/yeni_betta_akvaryumum_k936745.asp[/QUOTE]
20 25 litre bir tankın var fakat japonlarim var ve yeni türlere adım atmak istiyorum. Japonlarim gayet sağlıklı ama onlarda önceden bilgi edinmedigim icin hayırlısı pişman oldum şimdi ayni bhatayı tekrarlamamak istiyorum yeni bir kurulumda. Ilk başta bi kap ile başlayıp zamanka buyutebilirim fakat şu malum olaylar yukselmeden edinmek istiyorum. Teşekkür ederim yardimlariniz için cok saolun
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Hobiye başlamadan bilgi edinmeniz çok güzel , her zaman araştırma yaparak ilerlememizi öneririm . Betta için minimum 15 litre lazım (imkan varsa 20 ve üzeri ) , önceki konunuzda 25 litre akvaryumunuzun olduğunu yazmışsınız eğer hâlâ sizdeyse onu kullanabilirsiniz ,ayrıca yoksa ısıtıcı , kum (dere kumu ,aquaclay,vitasand siyah kum vb ) ,canlı bitki vb edinmeniz gerekir . Örnek betta akvaryumlarını incelemenizi öneririm .
Örnek kurulumlar ;
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_baligi_aldigimizda_saglanacak_sartlar_k935418.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/dusuk_destekli_nano_betta_akvaryumu_k946377.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/dusuk_destekli_nano_betta_akvaryumu-2_k953329.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_k953258.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_betta_akvaryumu_k954737.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ogrenci_evi_beta_akvaryumum_k953247.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_blackwater_nano_k951155.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_beta_akvaryumu_30x30x30_k947973.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/walstad_method_betta_akvaryumu_k943691.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/kucuk_bir_su_birikintisi__k946982.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/pet_bardaktan_kendi_kralligina_k949407.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/20_litre_beta_akvaryumu_gereksinimleri_k920777.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bettamiz_yeni_yurduna_kavustu_k953687.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/35_litrelik_betta_akvaryumum_k938252.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/20_litre_nano_kurulum_k887500.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_bagimliligi_k927203.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_betta_tanki_k927647.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/30_kup_kucuk_bir_kurulum_k954203.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_habitat_k929471.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/23x16x28_bitkili_nano__guncel_foto__k927769.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/biyotop_cakmasi_-_nano_betta_k930846.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ufak_bitkili_betta_akvaryumu_k932622.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_betta_akvaryumu_k936222.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_bitkili_beta_akvaryum_k952053.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/low_tech_bitkili_kurulumum_k954301.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/musleranin_yeni_evi_k947236.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/35x35x35_tac_kuyruk_betta_low-tech_akvaryumum_k905409.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/tasinma_sonrasi_yeni_dekor_betta_k902135.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ideal_betta_akvaryumu_35_lt_k880933.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_tanklarim_k893647.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/white_platinum_betta_k875713_sn1.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/rs380_a_betta_biyotop_k879658.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/20_litrede_bitkili_betta_denemem_k894040.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/kullanmadigim_malzemelerden_betta_akvaryumu_20_lt_k878318.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_nano_kurulumu_k908306.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_betta_akvaryumu_k907374.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_ve_vatoz_k915910.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_betta_tank_k917402.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/15_litre_betta_akvaryumum_k917835.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_akvaryumum_k917936.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_akvaryumu_k918021.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/yeni_betta_akvaryumum_k936745.asp[/QUOTE]
20 25 litre bir tankın var fakat japonlarim var ve yeni türlere adım atmak istiyorum. Japonlarim gayet sağlıklı ama onlarda önceden bilgi edinmedigim icin hayırlısı pişman oldum şimdi ayni bhatayı tekrarlamamak istiyorum yeni bir kurulumda. Ilk başta bi kap ile başlayıp zamanka buyutebilirim fakat şu malum olaylar yukselmeden edinmek istiyorum. Teşekkür ederim yardimlariniz için cok saolun
Beta Ya Başlamak
[QUOTE=Serkanjb]
Hagen kum olabilir su marulu dediğimiz su üstü bitkisi var 1 tanede ondan al çok ucuzdur suyu filitre eder yemler attığım linkte var hepsi kaliteli yemdir isimleri yazıyor fotoları da var bakabilirsin.[/QUOTE]
Gerçekten çok yararli olmus simdi şimdi okudum cok teşekkür ederim alırken balığın nasıl görülmesi lazım?
[QUOTE=Serkanjb]
Hagen kum olabilir su marulu dediğimiz su üstü bitkisi var 1 tanede ondan al çok ucuzdur suyu filitre eder yemler attığım linkte var hepsi kaliteli yemdir isimleri yazıyor fotoları da var bakabilirsin.[/QUOTE]
Gerçekten çok yararli olmus simdi şimdi okudum cok teşekkür ederim alırken balığın nasıl görülmesi lazım?
Beta Ya Başlamak
[QUOTE=Tetik]Beta dışardan nefes ala bilen bir hayvan o yüzden bardakta bile yaşamaya çalışıyor fakat kabınız en az 5 Lt olmalı hayvan az da olsun yüze bilmeli canlı yem şart değil tüm akvaryumcularda beta yemi diye satılan beta resmi olan yemler var iştahla yiyorlar sağlıklı ise sıkıntı yaşamazsınız [/QUOTE]
Teşekkürler en az 8 litre bi kab düşünüyorum kesinlikle fanus veya dış bukey bur cam düşünmüyorum yem kalitesi ile ilgili bi öneriniz var mı yani kaliteli bi yem
[QUOTE=Serkanjb]Dostum en azından kare bi kapta bak yuvarlakta bakma balığın sağlığı için litre olarak 7 buçuğun 7 nin altına düşme 4-5 en düşük ihtimal.
https://www.akvaryum.com/Forum/10_litre_beta_bitkili_akvaryum_tanitimi_ve_tavsiye_k954039.asp
Bu kendi konum burdan betta bilgisi alabilirsin bi konuda takılırsan özelden yazabilirsin
[/QUOTE]
Konuyu mutlaka okuyacağım tesekkurler yardıminiz için. Kum tavsiyeniz var mıdır? Ve ya kaliteli yem? Kab sade olsun istemiyorum çok
[QUOTE=Tetik]Beta dışardan nefes ala bilen bir hayvan o yüzden bardakta bile yaşamaya çalışıyor fakat kabınız en az 5 Lt olmalı hayvan az da olsun yüze bilmeli canlı yem şart değil tüm akvaryumcularda beta yemi diye satılan beta resmi olan yemler var iştahla yiyorlar sağlıklı ise sıkıntı yaşamazsınız [/QUOTE]
Teşekkürler en az 8 litre bi kab düşünüyorum kesinlikle fanus veya dış bukey bur cam düşünmüyorum yem kalitesi ile ilgili bi öneriniz var mı yani kaliteli bi yem
[QUOTE=Serkanjb]Dostum en azından kare bi kapta bak yuvarlakta bakma balığın sağlığı için litre olarak 7 buçuğun 7 nin altına düşme 4-5 en düşük ihtimal.
https://www.akvaryum.com/Forum/10_litre_beta_bitkili_akvaryum_tanitimi_ve_tavsiye_k954039.asp
Bu kendi konum burdan betta bilgisi alabilirsin bi konuda takılırsan özelden yazabilirsin
[/QUOTE]
Konuyu mutlaka okuyacağım tesekkurler yardıminiz için. Kum tavsiyeniz var mıdır? Ve ya kaliteli yem? Kab sade olsun istemiyorum çok
Beta Ya Başlamak
Merhabalar herkese
Hobide hemen hemen yeniyim Beta beslemeyi düşünüyorum. Almadan önce bilgi edinmek istiyorum açıkça aradığım bilgiyi bulamadım çoğu yerde.
Beta için akvaryum alamıyorum malesef. Kab düşünüyorum betanın kabı nasıl olmalı kaç litre olmalı ?
Yem olarak ne vermeliyim marka veya canlı yem nerden temin edebilirim?
Alırken neye dikkat etmeliyim ayakta yapabilecegim test nedir?
Merhabalar herkese
Hobide hemen hemen yeniyim Beta beslemeyi düşünüyorum. Almadan önce bilgi edinmek istiyorum açıkça aradığım bilgiyi bulamadım çoğu yerde.
Beta için akvaryum alamıyorum malesef. Kab düşünüyorum betanın kabı nasıl olmalı kaç litre olmalı ?
Yem olarak ne vermeliyim marka veya canlı yem nerden temin edebilirim?
Alırken neye dikkat etmeliyim ayakta yapabilecegim test nedir?
Akvaryum Filtre Ve Işıklandırma
[QUOTE=Beta_balik]Rica ederim.
Açıkçası vitaminli yemi ilk defa sizden duydum. Kavadan bölme diye tabir edilenlerden ise aldığınız akvaryumcuya gidip markasını öğrenebilirsiniz. Değilse açık yemleri ben tavsiye etmiyorum. İçeriği hakkında bilgi olmadığı için balığa uygun mu değil mi bilinemiyor. Kalitesiz bir yem ise balıkta bağırsak problemlerine (dropsy, kabızlık vb.) neden olabiliyor.
Ürün olarak öneride bulunamam ama hikari, tropical, sera, tetra, jbl, ocean kaliteli markalardır. Zaten internete bu markalardan birini yazıp, "japon balığı yemi" diyince ürünler çıkıyor.
Balıklara ayrıca haşlanmış karnabahar yada havuç da verebilirsiniz. Haftada iki kere vermeniz iyi olacaktır. (Ben evde haşlanmış bezelye olduğunda bir miktar buzluğa koyuyorum. İdare ediyordu o beni)
Işıklandırma bitkisiz akvaryumlar çok önemli değil. Ama yine de bir ışıklandırmanız olması balıkla yararı dokunur diye düşünüyorum (sabah-akşam algısı açısından) Bitkili akvaryumlarda bitkilerin fotosentezi için gerekli birşeydir. Ama o konu daha karışıktır. Bitki olmayınca şiddetli olmayan herhangi bir aydınlatma iş görür bence. Günde 5-6 saat açık kalabilir.
Yemleme günde iki öğün olacak şekilde olsa daha iyi. Ayrıyetten sebze vb. birşey verdiğinizde onu da öğle vakti verebilirsiniz.[/QUOTE][QUOTE=Beta_balik]Rica ederim.
Açıkçası vitaminli yemi ilk defa sizden duydum. Kavadan bölme diye tabir edilenlerden ise aldığınız akvaryumcuya gidip markasını öğrenebilirsiniz. Değilse açık yemleri ben tavsiye etmiyorum. İçeriği hakkında bilgi olmadığı için balığa uygun mu değil mi bilinemiyor. Kalitesiz bir yem ise balıkta bağırsak problemlerine (dropsy, kabızlık vb.) neden olabiliyor.
Ürün olarak öneride bulunamam ama hikari, tropical, sera, tetra, jbl, ocean kaliteli markalardır. Zaten internete bu markalardan birini yazıp, "japon balığı yemi" diyince ürünler çıkıyor.
Balıklara ayrıca haşlanmış karnabahar yada havuç da verebilirsiniz. Haftada iki kere vermeniz iyi olacaktır. (Ben evde haşlanmış bezelye olduğunda bir miktar buzluğa koyuyorum. İdare ediyordu o beni)
Işıklandırma bitkisiz akvaryumlar çok önemli değil. Ama yine de bir ışıklandırmanız olması balıkla yararı dokunur diye düşünüyorum (sabah-akşam algısı açısından) Bitkili akvaryumlarda bitkilerin fotosentezi için gerekli birşeydir. Ama o konu daha karışıktır. Bitki olmayınca şiddetli olmayan herhangi bir aydınlatma iş görür bence. Günde 5-6 saat açık kalabilir.
Yemleme günde iki öğün olacak şekilde olsa daha iyi. Ayrıyetten sebze vb. birşey verdiğinizde onu da öğle vakti verebilirsiniz.[/QUOTE]
Cok tesekkurler saolun ilginiz icin
[QUOTE=Beta_balik]Rica ederim.
Açıkçası vitaminli yemi ilk defa sizden duydum. Kavadan bölme diye tabir edilenlerden ise aldığınız akvaryumcuya gidip markasını öğrenebilirsiniz. Değilse açık yemleri ben tavsiye etmiyorum. İçeriği hakkında bilgi olmadığı için balığa uygun mu değil mi bilinemiyor. Kalitesiz bir yem ise balıkta bağırsak problemlerine (dropsy, kabızlık vb.) neden olabiliyor.
Ürün olarak öneride bulunamam ama hikari, tropical, sera, tetra, jbl, ocean kaliteli markalardır. Zaten internete bu markalardan birini yazıp, "japon balığı yemi" diyince ürünler çıkıyor.
Balıklara ayrıca haşlanmış karnabahar yada havuç da verebilirsiniz. Haftada iki kere vermeniz iyi olacaktır. (Ben evde haşlanmış bezelye olduğunda bir miktar buzluğa koyuyorum. İdare ediyordu o beni)
Işıklandırma bitkisiz akvaryumlar çok önemli değil. Ama yine de bir ışıklandırmanız olması balıkla yararı dokunur diye düşünüyorum (sabah-akşam algısı açısından) Bitkili akvaryumlarda bitkilerin fotosentezi için gerekli birşeydir. Ama o konu daha karışıktır. Bitki olmayınca şiddetli olmayan herhangi bir aydınlatma iş görür bence. Günde 5-6 saat açık kalabilir.
Yemleme günde iki öğün olacak şekilde olsa daha iyi. Ayrıyetten sebze vb. birşey verdiğinizde onu da öğle vakti verebilirsiniz.[/QUOTE][QUOTE=Beta_balik]Rica ederim.
Açıkçası vitaminli yemi ilk defa sizden duydum. Kavadan bölme diye tabir edilenlerden ise aldığınız akvaryumcuya gidip markasını öğrenebilirsiniz. Değilse açık yemleri ben tavsiye etmiyorum. İçeriği hakkında bilgi olmadığı için balığa uygun mu değil mi bilinemiyor. Kalitesiz bir yem ise balıkta bağırsak problemlerine (dropsy, kabızlık vb.) neden olabiliyor.
Ürün olarak öneride bulunamam ama hikari, tropical, sera, tetra, jbl, ocean kaliteli markalardır. Zaten internete bu markalardan birini yazıp, "japon balığı yemi" diyince ürünler çıkıyor.
Balıklara ayrıca haşlanmış karnabahar yada havuç da verebilirsiniz. Haftada iki kere vermeniz iyi olacaktır. (Ben evde haşlanmış bezelye olduğunda bir miktar buzluğa koyuyorum. İdare ediyordu o beni)
Işıklandırma bitkisiz akvaryumlar çok önemli değil. Ama yine de bir ışıklandırmanız olması balıkla yararı dokunur diye düşünüyorum (sabah-akşam algısı açısından) Bitkili akvaryumlarda bitkilerin fotosentezi için gerekli birşeydir. Ama o konu daha karışıktır. Bitki olmayınca şiddetli olmayan herhangi bir aydınlatma iş görür bence. Günde 5-6 saat açık kalabilir.
Yemleme günde iki öğün olacak şekilde olsa daha iyi. Ayrıyetten sebze vb. birşey verdiğinizde onu da öğle vakti verebilirsiniz.[/QUOTE]
Cok tesekkurler saolun ilginiz icin
Akvaryum Filtre Ve Işıklandırma
[QUOTE=asabijapon]Japon balığı geniş hacim ister. 80 litre altında bakmanız pek kolay olmaz balıklarda gelişmez zaten.
Tür değişimine gidin. Anca beta olur o hacimde.[/QUOTE]
Egemen Bey merhabalar tekrardan. Küçük kardesim merak salmış ailemde bilmeden alıp gelmişler herhangi bir değişime gidecek maddi durumumda yok açıkça. Yani balıklara bu akvaryumda en iyi koşulları saglamak istiyorum. Teşekkürler
[:iyi:]
[QUOTE=Beta_balik]Egemen Bey'in dediği gibi akvaryumunuz 3 japon için oldukça küçük. En azından 70 litrelik bir akvaryum lazım. Bir tane için bile olsa 45-50'nin altında olmamalı.
Eğer imkanınız varsa yeni bir akvaryum kurmanız en iyisi olacaktır. Değilse tür değiştirmeniz şart gibi gözüküyor.
Sorularınıza gelirsek,
1. Bulanıklık genelde yeni kurulumlarda görünür. Eğer akvaryumunuz henüz 5-10 günlük ise normal bir durum. Ema 2 hafta yada daha fazlalık ise suya salınım yapan birşey olabilir, (büyük ihtimalle) balık sayısı fazla olduğundan dolayı yada filtre yetersiz kaldığından dolayı bir bulanıklık olabilir. Filtreyi veya içindeki malzemeri değiştirebilirsiniz.
2. Debisi uygun ise koyduğunuz yer pek önemli değil. Debisi yüksek ise suyun çıkış yerini cama yönlendirmeniz yeterli olur. Temizliği ise içindeki süngerleri ayda bir akvaryumdan aldığınız suyun altında biraz yıkamanız uygun olur.
3. Haftada bir kere %50 yada haftada iki kere %20 uygun olur bence. Baktığınız tür gereği fazla su değişimi yapmalısınız. Genelde haftada bir %30 yapılır.
4. Vitaminli yem dediğiniz nedir? Fotoğrafını koyarsanız iyi olur. (yemin kabının fotoğrafı) [/QUOTE][QUOTE=Beta_balik]Egemen Bey'in dediği gibi akvaryumunuz 3 japon için oldukça küçük. En azından 70 litrelik bir akvaryum lazım. Bir tane için bile olsa 45-50'nin altında olmamalı.
Eğer imkanınız varsa yeni bir akvaryum kurmanız en iyisi olacaktır. Değilse tür değiştirmeniz şart gibi gözüküyor.
Sorularınıza gelirsek,
1. Bulanıklık genelde yeni kurulumlarda görünür. Eğer akvaryumunuz henüz 5-10 günlük ise normal bir durum. Ema 2 hafta yada daha fazlalık ise suya salınım yapan birşey olabilir, (büyük ihtimalle) balık sayısı fazla olduğundan dolayı yada filtre yetersiz kaldığından dolayı bir bulanıklık olabilir. Filtreyi veya içindeki malzemeri değiştirebilirsiniz.
2. Debisi uygun ise koyduğunuz yer pek önemli değil. Debisi yüksek ise suyun çıkış yerini cama yönlendirmeniz yeterli olur. Temizliği ise içindeki süngerleri ayda bir akvaryumdan aldığınız suyun altında biraz yıkamanız uygun olur.
3. Haftada bir kere %50 yada haftada iki kere %20 uygun olur bence. Baktığınız tür gereği fazla su değişimi yapmalısınız. Genelde haftada bir %30 yapılır.
4. Vitaminli yem dediğiniz nedir? Fotoğrafını koyarsanız iyi olur. (yemin kabının fotoğrafı) [/QUOTE][QUOTE=Beta_balik]Egemen Bey'in dediği gibi akvaryumunuz 3 japon için oldukça küçük. En azından 70 litrelik bir akvaryum lazım. Bir tane için bile olsa 45-50'nin altında olmamalı.
Eğer imkanınız varsa yeni bir akvaryum kurmanız en iyisi olacaktır. Değilse tür değiştirmeniz şart gibi gözüküyor.
Sorularınıza gelirsek,
1. Bulanıklık genelde yeni kurulumlarda görünür. Eğer akvaryumunuz henüz 5-10 günlük ise normal bir durum. Ema 2 hafta yada daha fazlalık ise suya salınım yapan birşey olabilir, (büyük ihtimalle) balık sayısı fazla olduğundan dolayı yada filtre yetersiz kaldığından dolayı bir bulanıklık olabilir. Filtreyi veya içindeki malzemeri değiştirebilirsiniz.
2. Debisi uygun ise koyduğunuz yer pek önemli değil. Debisi yüksek ise suyun çıkış yerini cama yönlendirmeniz yeterli olur. Temizliği ise içindeki süngerleri ayda bir akvaryumdan aldığınız suyun altında biraz yıkamanız uygun olur.
3. Haftada bir kere %50 yada haftada iki kere %20 uygun olur bence. Baktığınız tür gereği fazla su değişimi yapmalısınız. Genelde haftada bir %30 yapılır.
4. Vitaminli yem dediğiniz nedir? Fotoğrafını koyarsanız iyi olur. (yemin kabının fotoğrafı) [/QUOTE]
Tekrardan merhabalar balıkların bağışıklık sistemini güçlendirmek amacı ile vitaminli açık yem almıştım herhangi bir fikrim yok markasıyla ilgili fakat ne yazik ki fotigrafta yukleyemiyirum. Yem ortasında yeşil bi nokta gibi ve dışı sarı bir daire şeklinde en iyi böyle tanimlayabilirim sanırım. Yorumunuz çok açıklayıcı teşekkür ederim . markali yem tavsiyeniz varsa bana önerebilir misiniz? Evde piştikçe ıspanak ve bezelyede veriyorum arada. Bir iki sorum daha olacak ışıklandırmanın önemi nedir? Ve yem sıklığı günde 1 uygun mudur? Çok teşekkür ederim tekrardan ilginiz için.
[QUOTE=asabijapon]Japon balığı geniş hacim ister. 80 litre altında bakmanız pek kolay olmaz balıklarda gelişmez zaten.
Tür değişimine gidin. Anca beta olur o hacimde.[/QUOTE]
Egemen Bey merhabalar tekrardan. Küçük kardesim merak salmış ailemde bilmeden alıp gelmişler herhangi bir değişime gidecek maddi durumumda yok açıkça. Yani balıklara bu akvaryumda en iyi koşulları saglamak istiyorum. Teşekkürler
[:iyi:]
[QUOTE=Beta_balik]Egemen Bey'in dediği gibi akvaryumunuz 3 japon için oldukça küçük. En azından 70 litrelik bir akvaryum lazım. Bir tane için bile olsa 45-50'nin altında olmamalı.
Eğer imkanınız varsa yeni bir akvaryum kurmanız en iyisi olacaktır. Değilse tür değiştirmeniz şart gibi gözüküyor.
Sorularınıza gelirsek,
1. Bulanıklık genelde yeni kurulumlarda görünür. Eğer akvaryumunuz henüz 5-10 günlük ise normal bir durum. Ema 2 hafta yada daha fazlalık ise suya salınım yapan birşey olabilir, (büyük ihtimalle) balık sayısı fazla olduğundan dolayı yada filtre yetersiz kaldığından dolayı bir bulanıklık olabilir. Filtreyi veya içindeki malzemeri değiştirebilirsiniz.
2. Debisi uygun ise koyduğunuz yer pek önemli değil. Debisi yüksek ise suyun çıkış yerini cama yönlendirmeniz yeterli olur. Temizliği ise içindeki süngerleri ayda bir akvaryumdan aldığınız suyun altında biraz yıkamanız uygun olur.
3. Haftada bir kere %50 yada haftada iki kere %20 uygun olur bence. Baktığınız tür gereği fazla su değişimi yapmalısınız. Genelde haftada bir %30 yapılır.
4. Vitaminli yem dediğiniz nedir? Fotoğrafını koyarsanız iyi olur. (yemin kabının fotoğrafı) [/QUOTE][QUOTE=Beta_balik]Egemen Bey'in dediği gibi akvaryumunuz 3 japon için oldukça küçük. En azından 70 litrelik bir akvaryum lazım. Bir tane için bile olsa 45-50'nin altında olmamalı.
Eğer imkanınız varsa yeni bir akvaryum kurmanız en iyisi olacaktır. Değilse tür değiştirmeniz şart gibi gözüküyor.
Sorularınıza gelirsek,
1. Bulanıklık genelde yeni kurulumlarda görünür. Eğer akvaryumunuz henüz 5-10 günlük ise normal bir durum. Ema 2 hafta yada daha fazlalık ise suya salınım yapan birşey olabilir, (büyük ihtimalle) balık sayısı fazla olduğundan dolayı yada filtre yetersiz kaldığından dolayı bir bulanıklık olabilir. Filtreyi veya içindeki malzemeri değiştirebilirsiniz.
2. Debisi uygun ise koyduğunuz yer pek önemli değil. Debisi yüksek ise suyun çıkış yerini cama yönlendirmeniz yeterli olur. Temizliği ise içindeki süngerleri ayda bir akvaryumdan aldığınız suyun altında biraz yıkamanız uygun olur.
3. Haftada bir kere %50 yada haftada iki kere %20 uygun olur bence. Baktığınız tür gereği fazla su değişimi yapmalısınız. Genelde haftada bir %30 yapılır.
4. Vitaminli yem dediğiniz nedir? Fotoğrafını koyarsanız iyi olur. (yemin kabının fotoğrafı) [/QUOTE][QUOTE=Beta_balik]Egemen Bey'in dediği gibi akvaryumunuz 3 japon için oldukça küçük. En azından 70 litrelik bir akvaryum lazım. Bir tane için bile olsa 45-50'nin altında olmamalı.
Eğer imkanınız varsa yeni bir akvaryum kurmanız en iyisi olacaktır. Değilse tür değiştirmeniz şart gibi gözüküyor.
Sorularınıza gelirsek,
1. Bulanıklık genelde yeni kurulumlarda görünür. Eğer akvaryumunuz henüz 5-10 günlük ise normal bir durum. Ema 2 hafta yada daha fazlalık ise suya salınım yapan birşey olabilir, (büyük ihtimalle) balık sayısı fazla olduğundan dolayı yada filtre yetersiz kaldığından dolayı bir bulanıklık olabilir. Filtreyi veya içindeki malzemeri değiştirebilirsiniz.
2. Debisi uygun ise koyduğunuz yer pek önemli değil. Debisi yüksek ise suyun çıkış yerini cama yönlendirmeniz yeterli olur. Temizliği ise içindeki süngerleri ayda bir akvaryumdan aldığınız suyun altında biraz yıkamanız uygun olur.
3. Haftada bir kere %50 yada haftada iki kere %20 uygun olur bence. Baktığınız tür gereği fazla su değişimi yapmalısınız. Genelde haftada bir %30 yapılır.
4. Vitaminli yem dediğiniz nedir? Fotoğrafını koyarsanız iyi olur. (yemin kabının fotoğrafı) [/QUOTE]
Tekrardan merhabalar balıkların bağışıklık sistemini güçlendirmek amacı ile vitaminli açık yem almıştım herhangi bir fikrim yok markasıyla ilgili fakat ne yazik ki fotigrafta yukleyemiyirum. Yem ortasında yeşil bi nokta gibi ve dışı sarı bir daire şeklinde en iyi böyle tanimlayabilirim sanırım. Yorumunuz çok açıklayıcı teşekkür ederim . markali yem tavsiyeniz varsa bana önerebilir misiniz? Evde piştikçe ıspanak ve bezelyede veriyorum arada. Bir iki sorum daha olacak ışıklandırmanın önemi nedir? Ve yem sıklığı günde 1 uygun mudur? Çok teşekkür ederim tekrardan ilginiz için.
Akvaryum Filtre Ve Işıklandırma
Merhabalar ,forumda yeniyim.
20-25litre bir akvaryumum ve 3 adet küçük japon balığım var.
Boy(-):36 cm
Yükseklik:27cm
Genişlik:22cm
Akvaryumum bu şekilde.
1 adet iç filtrem var. Sorularım şöyle;
-Akvaryumda bulaniklik sorununu nasıl çözebilirim?(ciddi bir bulanıklık yok)
-Iç filtreyi nasıl temizlerim ve nereye konumlandırmalıyım (akım ve filterasyon için)?
-su değişimini ne sıklıkla yapmalıyım bu akvaryum için?
-sürekli vitaminli yem zararlı olur mu?
(günde 1 kez yemliyorum)
Işıklandırma şart mı nasıl olmalı?
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
[EDIT]Zesh,2020-03-09 21:32:44[/EDIT]
Merhabalar ,forumda yeniyim.
20-25litre bir akvaryumum ve 3 adet küçük japon balığım var.
Boy(-):36 cm
Yükseklik:27cm
Genişlik:22cm
Akvaryumum bu şekilde.
1 adet iç filtrem var. Sorularım şöyle;
-Akvaryumda bulaniklik sorununu nasıl çözebilirim?(ciddi bir bulanıklık yok)
-Iç filtreyi nasıl temizlerim ve nereye konumlandırmalıyım (akım ve filterasyon için)?
-su değişimini ne sıklıkla yapmalıyım bu akvaryum için?
-sürekli vitaminli yem zararlı olur mu?
(günde 1 kez yemliyorum)
Işıklandırma şart mı nasıl olmalı?
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
[EDIT]Zesh,2020-03-09 21:32:44[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Betta'daki Şişlik Nedir Cyber_Scout, 01:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım mareq, 01:03
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu Cyber_Scout, 00:39
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
