ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Shimijda
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Mart 2024 16:13
Son Ziyaret:
23 Aralık 2024 14:58
Toplam Mesaj:
14 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Çağrı Himmetoğlu
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kayseri
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Çağrı Himmetoğlu
SON 10 MESAJI
160 Litre Akvaryum İçin Tavsiyeleriniz.
[QUOTE=AETHM] alaskada yaşamıyorsaniz ya da extreme bir tür bakmıyorsaniz Isıtıcıya gerek yok [/QUOTE]
Merhabalar, evet olabilir. İç anadoluda yaşıyorum ve bulunduğum yer biraz kırsal olduğundan ötürü ve doğalgaz tesisatı beklediğimiz için ve bu kat soba ile ısındığı için işi şansa bırakmak istemedim ve ısıtıcıyı öyle aldım. Garantiye almak istedim.
[QUOTE=Muhammedbedri]
Öncelikle merhabalar ben yorumunuza katılmamakla beraber kesinlikle önermiyorum da, ısıtıcıyı sıcaklık farkı fazla olmaması için kullanırız. Kesinlikle ısıtıcı OLMALI akvaryumunuzda.
Merhabalar ısıtıcı yeterli gelecektir diye düşünüyorum, filtre konusunda dış filtre seçmeniz daha uygun olacaktır,akvaryuma canlı eklemekte acele etmeyin ne kadar geç o kadar iyi taşlar veya kum felan salınım yapabilir köklerde aynı şekilde 1,2 ay akvaryumu gözlemleyin tasarımını yapın bitkiler bir suyu filtrelesin bakteri dengesi otursun su değerleri toparlansın ardından canlı eklemeye yavaş yavaş başlarız umarım güzel sonuçlar alırsınız sorularınıza beni etiketleyin yardımcı olmaktan memnun olurum🍀 bu arada kum büyük ihtimal ile silis kumdur bitki ekimine uygun değildir![/QUOTE]
Merhabalar, teşekkürlerimi sunarım. Geç cevabım için özür dilerim. Dış filtrem elimde var aslında ama contaları ve hortumu biraz kötü durumdaydı. Bende iç filtre ile idare etmelik bir şey düşündüm o dış filtreye çözüm bulana kadar. Taşlar ve kumun salınım yapacağını sanmıyorum zira babamın bizzat kendi kullandığı ürünlerdi, yani daha önceden kullanılmışlardı ve salınım vesaire yoktu. Kullanılmayalı 2 ay oluyor galiba. Bense akvaryumu ve suyu kuralı 1 ay oldu. Yani taşlar, kum ve su neredeyse 1 aydır orada. Suyun 40%ını değiştireceğim iki gün sonra, yani bitkiler gelmeden hemen önce. Yardımınız ve dilekleriniz için teşekkür ederim, saygılar.
[QUOTE=Orhan76]
İlk tecrübeniz ise canlı doğuranlardan başlayabilirsiniz. Bulunması kolay tecrübe etmesi zevklidir. Lepistes yerine belki moli,plati, kılıç kuyruk gibi türlere yönelebilirsiniz. Muhtemelen iç filtreniz yetersiz gelecektir. Böyle bir noktaya geldiğinizde dış filtre kullanmanız faydalı olacaktır. İyi hobiler dilerim.[/QUOTE]
Merhabalar, kılıç kuyruklar çok stil duruyor aslında çok beğendim :) Dış filtre ile alakalı bahsettiğim gibi durumu pek iyi görünmüyordu ve bende onun problemlerini çözene kadar bilemediniz 1-2 ay sürecek şekilde idare etsin diye iç filtre aldım. Böyle bir nokta diye bahsettiğiniz nokta tam olarak neresidir pek anlayamadım :) İyi dilekleriniz için teşekkür ederim, saygılar.
[QUOTE=AETHM] alaskada yaşamıyorsaniz ya da extreme bir tür bakmıyorsaniz Isıtıcıya gerek yok [/QUOTE]
Merhabalar, evet olabilir. İç anadoluda yaşıyorum ve bulunduğum yer biraz kırsal olduğundan ötürü ve doğalgaz tesisatı beklediğimiz için ve bu kat soba ile ısındığı için işi şansa bırakmak istemedim ve ısıtıcıyı öyle aldım. Garantiye almak istedim.
[QUOTE=Muhammedbedri]
Öncelikle merhabalar ben yorumunuza katılmamakla beraber kesinlikle önermiyorum da, ısıtıcıyı sıcaklık farkı fazla olmaması için kullanırız. Kesinlikle ısıtıcı OLMALI akvaryumunuzda.
Merhabalar ısıtıcı yeterli gelecektir diye düşünüyorum, filtre konusunda dış filtre seçmeniz daha uygun olacaktır,akvaryuma canlı eklemekte acele etmeyin ne kadar geç o kadar iyi taşlar veya kum felan salınım yapabilir köklerde aynı şekilde 1,2 ay akvaryumu gözlemleyin tasarımını yapın bitkiler bir suyu filtrelesin bakteri dengesi otursun su değerleri toparlansın ardından canlı eklemeye yavaş yavaş başlarız umarım güzel sonuçlar alırsınız sorularınıza beni etiketleyin yardımcı olmaktan memnun olurum🍀 bu arada kum büyük ihtimal ile silis kumdur bitki ekimine uygun değildir![/QUOTE]
Merhabalar, teşekkürlerimi sunarım. Geç cevabım için özür dilerim. Dış filtrem elimde var aslında ama contaları ve hortumu biraz kötü durumdaydı. Bende iç filtre ile idare etmelik bir şey düşündüm o dış filtreye çözüm bulana kadar. Taşlar ve kumun salınım yapacağını sanmıyorum zira babamın bizzat kendi kullandığı ürünlerdi, yani daha önceden kullanılmışlardı ve salınım vesaire yoktu. Kullanılmayalı 2 ay oluyor galiba. Bense akvaryumu ve suyu kuralı 1 ay oldu. Yani taşlar, kum ve su neredeyse 1 aydır orada. Suyun 40%ını değiştireceğim iki gün sonra, yani bitkiler gelmeden hemen önce. Yardımınız ve dilekleriniz için teşekkür ederim, saygılar.
[QUOTE=Orhan76]
İlk tecrübeniz ise canlı doğuranlardan başlayabilirsiniz. Bulunması kolay tecrübe etmesi zevklidir. Lepistes yerine belki moli,plati, kılıç kuyruk gibi türlere yönelebilirsiniz. Muhtemelen iç filtreniz yetersiz gelecektir. Böyle bir noktaya geldiğinizde dış filtre kullanmanız faydalı olacaktır. İyi hobiler dilerim.[/QUOTE]
Merhabalar, kılıç kuyruklar çok stil duruyor aslında çok beğendim :) Dış filtre ile alakalı bahsettiğim gibi durumu pek iyi görünmüyordu ve bende onun problemlerini çözene kadar bilemediniz 1-2 ay sürecek şekilde idare etsin diye iç filtre aldım. Böyle bir nokta diye bahsettiğiniz nokta tam olarak neresidir pek anlayamadım :) İyi dilekleriniz için teşekkür ederim, saygılar.
160 Litre Akvaryum İçin Tavsiyeleriniz.
Merhabalar, bu hobiye yeni başlıyorum sayılır. Elimde 160 litre bir akvaryum, içerisinde ne kumu olduğunu bilmediğim yüksek ihtimalle standart deniz kumu olduğunu sandığım taşsız sarımtrak bir kum var. Saatte 800 litre çeviren bir iç filtrem, 300W 35 dereceye kadar ısıtan bir ısıtıcım, içerisinde bir kaç büyük kaya, şu an bunu yazarken kaynatmakta olduğum elma ağacı köklerim ve son olarak elimdeki kumun pek bitki dikilmeye elverişli olmadığını düşündüğüm için taşlara ve dallara dikiş ipi ile bağlamak üzere yine bu yazıyı yazarken sipariş verilmiş ve yolda olan java moss, java fern, anubias ve bucephalandradan oluşan bir bitki paketi var. Bu bitkileri özellikle kum gereksinimi olmadığından ortalama bir ışık istediklerinden ötürü kayalara ve dallara sabitlemek orada büyütmek için seçtim. Sizlerden içinde yetiştirebileceğim türler hakkında yardım istiyorum. Bu durumda ne canlılar besleyebilirim? Lepistesleri düşündüm yosunlardan ötürü ama açıkçası pekte emin değilim bu hobide yeniyim ve her ay doğduğu söylenen bir yavru akımına hazır mıyım bilmiyorum. Hepinize teşekkür ederim, iyi günler.
Merhabalar, bu hobiye yeni başlıyorum sayılır. Elimde 160 litre bir akvaryum, içerisinde ne kumu olduğunu bilmediğim yüksek ihtimalle standart deniz kumu olduğunu sandığım taşsız sarımtrak bir kum var. Saatte 800 litre çeviren bir iç filtrem, 300W 35 dereceye kadar ısıtan bir ısıtıcım, içerisinde bir kaç büyük kaya, şu an bunu yazarken kaynatmakta olduğum elma ağacı köklerim ve son olarak elimdeki kumun pek bitki dikilmeye elverişli olmadığını düşündüğüm için taşlara ve dallara dikiş ipi ile bağlamak üzere yine bu yazıyı yazarken sipariş verilmiş ve yolda olan java moss, java fern, anubias ve bucephalandradan oluşan bir bitki paketi var. Bu bitkileri özellikle kum gereksinimi olmadığından ortalama bir ışık istediklerinden ötürü kayalara ve dallara sabitlemek orada büyütmek için seçtim. Sizlerden içinde yetiştirebileceğim türler hakkında yardım istiyorum. Bu durumda ne canlılar besleyebilirim? Lepistesleri düşündüm yosunlardan ötürü ama açıkçası pekte emin değilim bu hobide yeniyim ve her ay doğduğu söylenen bir yavru akımına hazır mıyım bilmiyorum. Hepinize teşekkür ederim, iyi günler.
Isıtıcının Işığı Yanıyor Ama Isıtmıyor Gibi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243542/231120241555561.jpg[/IMG]
Merhabalar abilerim. Bende bu resmini bıraktığım ısıtıcıdan var. Eski hobici babamın bir hediyesi bana kullanılmış ürün, 160 litre bir akvaryumu ısıtmaya çalışıyorum içinde herhangi bir canlı yok şimdilik ama bu ısıtıcıyı suya koyup fide taktığım zaman sanki çalışıyormuş gibi ışığı yanıyor ama asla ısınma vesaire durumu yok. Sanki sadece ışık yakıyormuş boş çalışıyormuş gibi. Ne yapabilirim bu durum hakkında sebebi nedir? Camda bir kırık vesaire göremiyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243542/231120241555561.jpg[/IMG]
Merhabalar abilerim. Bende bu resmini bıraktığım ısıtıcıdan var. Eski hobici babamın bir hediyesi bana kullanılmış ürün, 160 litre bir akvaryumu ısıtmaya çalışıyorum içinde herhangi bir canlı yok şimdilik ama bu ısıtıcıyı suya koyup fide taktığım zaman sanki çalışıyormuş gibi ışığı yanıyor ama asla ısınma vesaire durumu yok. Sanki sadece ışık yakıyormuş boş çalışıyormuş gibi. Ne yapabilirim bu durum hakkında sebebi nedir? Camda bir kırık vesaire göremiyorum.
Bettamın Yanına Ne Tür Temizlik Canlısı Alabilirim
[QUOTE=Kena][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242609/170420241734101.jpg[/IMG]
Bu benim küçük akvaryumum, içini bence bu şekilde bitki koyabilirsiniz bide küçük pipo filtresi imkanınız varsa 20×20×20 veya 3 0×30×30 şeklinde bir akvaryum almanız.[/QUOTE]
Evet, bitkiyi bende düşündüm. Bakımı kolay olan bitkilerden bir kaç dal alsam yeter galiba, hangi bitkiler varsa araştırma yapıp alacağım artık. Pipo filtresi alacağım yakın zamanda.
[QUOTE=BeyzPl]Akvaryumun ölçüleri neydi?
Beyaz lekeler kireçtir, ona herhangi bir canlı müdahale etmez. Nerite, helena, ramshorn, zebra elma, Theodoxus altenai, yarasa kulak, viviparus vs. hangi salyangozu beğenir veya bulursanız onu alabilirsiniz.
Yalnız, beta için filtre ve ısıtıcı gerekir. [/QUOTE]
Akvaryum eski bir akvaryum, ondan olsa gerek diye düşünüyorum. Arıtma suyu kullanıyorum ama kireçlemeyi nasıl yapar pek anlamış değilim. Ölçüleri bu akşam paylaşırım. Salyangozlar içinse helenalardan için katil diyorlar galiba, betaya zarar vermezler mi? Yoksa çok güzel görünüyorlar.[EDIT]Shimijda,2024-04-17 17:41:26[/EDIT]
[QUOTE=Kena][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242609/170420241734101.jpg[/IMG]
Bu benim küçük akvaryumum, içini bence bu şekilde bitki koyabilirsiniz bide küçük pipo filtresi imkanınız varsa 20×20×20 veya 3 0×30×30 şeklinde bir akvaryum almanız.[/QUOTE]
Evet, bitkiyi bende düşündüm. Bakımı kolay olan bitkilerden bir kaç dal alsam yeter galiba, hangi bitkiler varsa araştırma yapıp alacağım artık. Pipo filtresi alacağım yakın zamanda.
[QUOTE=BeyzPl]Akvaryumun ölçüleri neydi?
Beyaz lekeler kireçtir, ona herhangi bir canlı müdahale etmez. Nerite, helena, ramshorn, zebra elma, Theodoxus altenai, yarasa kulak, viviparus vs. hangi salyangozu beğenir veya bulursanız onu alabilirsiniz.
Yalnız, beta için filtre ve ısıtıcı gerekir. [/QUOTE]
Akvaryum eski bir akvaryum, ondan olsa gerek diye düşünüyorum. Arıtma suyu kullanıyorum ama kireçlemeyi nasıl yapar pek anlamış değilim. Ölçüleri bu akşam paylaşırım. Salyangozlar içinse helenalardan için katil diyorlar galiba, betaya zarar vermezler mi? Yoksa çok güzel görünüyorlar.[EDIT]Shimijda,2024-04-17 17:41:26[/EDIT]
Bettamın Yanına Ne Tür Temizlik Canlısı Alabilirim
[QUOTE=Kena]
Elma salyangozu da koyabilirsiniz fazla küçük olmasın ama veya helena ama onlar etçil dir. Bulabilirseniz elma salyangozu olabilir bide varsa akvaryum fotoğrafı güzel olabilir.[/QUOTE]
Tabi, akvaryum şu şekilde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243542/170420241726551.jpg[/IMG]
Gördüğünüz gibi camı baya bir beyaz şu an. Nedenini anlayamadım.
Kumun üzerinde de artık yemler ve bazı atıklar var ama telefonumla çekemedim nedense. Görünmüyor fotoğraflarda. Salyangozu hangi boyutta almalıyım buna göre? M olur mu?
[QUOTE=Kena]
Elma salyangozu da koyabilirsiniz fazla küçük olmasın ama veya helena ama onlar etçil dir. Bulabilirseniz elma salyangozu olabilir bide varsa akvaryum fotoğrafı güzel olabilir.[/QUOTE]
Tabi, akvaryum şu şekilde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243542/170420241726551.jpg[/IMG]
Gördüğünüz gibi camı baya bir beyaz şu an. Nedenini anlayamadım.
Kumun üzerinde de artık yemler ve bazı atıklar var ama telefonumla çekemedim nedense. Görünmüyor fotoğraflarda. Salyangozu hangi boyutta almalıyım buna göre? M olur mu?
Bettamın Yanına Ne Tür Temizlik Canlısı Alabilirim
[QUOTE=Kena]Ben yanına nerite koymuştum 2 tane bişey yapmamıştı [/QUOTE]
Şehrimde nerite arasamda bulamadım hiç, satan yok gibi. Başka bir canlı öneriniz var mıdır acaba?
[QUOTE=Kena]Ben yanına nerite koymuştum 2 tane bişey yapmamıştı [/QUOTE]
Şehrimde nerite arasamda bulamadım hiç, satan yok gibi. Başka bir canlı öneriniz var mıdır acaba?
Bettamın Yanına Ne Tür Temizlik Canlısı Alabilirim
Merhaba, yakın zamanda 15 litrelik bir akvaryuma bir Betta aldım fakat arta kalan yemler ve bazı artıkların akvaryumu kirlettiğini gördüm. 3 günde bir akvaryumun yaklaşık 3/1 kadarını boşaltıp yeni arıtma suyu ekliyorum bekletilmiş fakat akvaryumun camında beyaz lekeler bile çıkmaya başladı. Bu durumda temizlik için ne tercih etmem lazım? Salyangozlarla ya da diğer canlılarla beraber yaşar mı bettam. Sanıyorum erkek olması lazım, baloncuk bırakıyordu çünkü suyun yüzeyine bir ara. Baya da hareketli bir balık. Teşekkür ederim.
Düzeltme: Akvaryumumun içerisinde hava motoru yok, takmalı mıyım?[EDIT]Shimijda,2024-04-17 16:51:27[/EDIT]
Merhaba, yakın zamanda 15 litrelik bir akvaryuma bir Betta aldım fakat arta kalan yemler ve bazı artıkların akvaryumu kirlettiğini gördüm. 3 günde bir akvaryumun yaklaşık 3/1 kadarını boşaltıp yeni arıtma suyu ekliyorum bekletilmiş fakat akvaryumun camında beyaz lekeler bile çıkmaya başladı. Bu durumda temizlik için ne tercih etmem lazım? Salyangozlarla ya da diğer canlılarla beraber yaşar mı bettam. Sanıyorum erkek olması lazım, baloncuk bırakıyordu çünkü suyun yüzeyine bir ara. Baya da hareketli bir balık. Teşekkür ederim.
Düzeltme: Akvaryumumun içerisinde hava motoru yok, takmalı mıyım?[EDIT]Shimijda,2024-04-17 16:51:27[/EDIT]
Betam Neden Köpük Yapıyor?
[QUOTE=zoey]Çıkardığı köpükler betanızın sperm bulutu. dişiyi yakaladığında kavrayıp yumurtalarını bırakmasını sağlayacak ve daha sonra dişi oradan uzaklaşacak(akvaryum ortamında dişi yumurtalarını bırakması için erkek betanın yanına bırakılır çiftleşmeden sonra dişi ayrı akvaryuma alınır) ve erkek beta döllenen yumurtaların başında bekleyecek. yani içgüdüsel. isterseniz bir petshopla anlaşıp dişiyi kısa süreliğine getirip yavru alabilirsiniz betanızdan. hava motorunu da takabilirsiniz sorun olmaz. yine de sız bir fotoğraf atın bakayım balığın sağlık durumuna.[:)][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim, daha hobiye çok ama çok yeni olduğum ve 1 ay önce başladığım için bu üretim safhasını şimdilik pas geçmeyi düşünüyorum, ne yapacağımı pek bilmiyorum çünkü, hayvanların canına mal olmayalım [:)]. İyi akşamlar dilerim.
[QUOTE=zoey]Çıkardığı köpükler betanızın sperm bulutu. dişiyi yakaladığında kavrayıp yumurtalarını bırakmasını sağlayacak ve daha sonra dişi oradan uzaklaşacak(akvaryum ortamında dişi yumurtalarını bırakması için erkek betanın yanına bırakılır çiftleşmeden sonra dişi ayrı akvaryuma alınır) ve erkek beta döllenen yumurtaların başında bekleyecek. yani içgüdüsel. isterseniz bir petshopla anlaşıp dişiyi kısa süreliğine getirip yavru alabilirsiniz betanızdan. hava motorunu da takabilirsiniz sorun olmaz. yine de sız bir fotoğraf atın bakayım balığın sağlık durumuna.[:)][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim, daha hobiye çok ama çok yeni olduğum ve 1 ay önce başladığım için bu üretim safhasını şimdilik pas geçmeyi düşünüyorum, ne yapacağımı pek bilmiyorum çünkü, hayvanların canına mal olmayalım [:)]. İyi akşamlar dilerim.
Betam Neden Köpük Yapıyor?
[QUOTE=zoey]Erkek betalar çiftleşmek için köpük bırakır. bu işaretten sonra beta üreticileri dişi betayı yanına koyar. normal bir durum, korkmanıza gerek yok.[/QUOTE]
Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim. Bir kaç husus var onları da sormak isterim. Bu balık sürekli köpük çıkardığı tarafta suyun yüzeyinde duruyor, pek akvaryumun içinde dolaşmıyor. Peki bu bir durum teşkil eder mi bana? Zamanının çoğunu o köpük yaptığı tarafta yüzeyde geçiriyor. Hava motoru takmalı mıyım?
[QUOTE=zoey]Erkek betalar çiftleşmek için köpük bırakır. bu işaretten sonra beta üreticileri dişi betayı yanına koyar. normal bir durum, korkmanıza gerek yok.[/QUOTE]
Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim. Bir kaç husus var onları da sormak isterim. Bu balık sürekli köpük çıkardığı tarafta suyun yüzeyinde duruyor, pek akvaryumun içinde dolaşmıyor. Peki bu bir durum teşkil eder mi bana? Zamanının çoğunu o köpük yaptığı tarafta yüzeyde geçiriyor. Hava motoru takmalı mıyım?
Betam Neden Köpük Yapıyor?
Merhaba, yakın zamanda 15 litre bir akvaryumda bakmak üzere betta türü bir balık aldım. Balık şu an suyun üzerine köpük yapıyor ve araştırdığım kadarıyla çiftleşmek amacıyla ya da stres olduğu zaman bunu yapıyormuş. Balık gayet hareketli bir balık, yem gördüğü anda hücum eden canlı bir balık. Bir şişkinliği vesairede yok sağlıklı olduğunu düşünüyorum. Tek balık var akvaryumda, kavga ettiği bir balık vesairede yok, hava motoruda vardı ama çıkarttım, iki günde de bir suyunu değiştiriyorum yaklaşık bir yüzdeyle. Bir zarar var mı yok mu diye anlatıp bir panikle buraya yazdım. Teşekkür ederim, iyi akşamlar.[EDIT]Shimijda,2024-04-02 22:05:35[/EDIT]
Merhaba, yakın zamanda 15 litre bir akvaryumda bakmak üzere betta türü bir balık aldım. Balık şu an suyun üzerine köpük yapıyor ve araştırdığım kadarıyla çiftleşmek amacıyla ya da stres olduğu zaman bunu yapıyormuş. Balık gayet hareketli bir balık, yem gördüğü anda hücum eden canlı bir balık. Bir şişkinliği vesairede yok sağlıklı olduğunu düşünüyorum. Tek balık var akvaryumda, kavga ettiği bir balık vesairede yok, hava motoruda vardı ama çıkarttım, iki günde de bir suyunu değiştiriyorum yaklaşık bir yüzdeyle. Bir zarar var mı yok mu diye anlatıp bir panikle buraya yazdım. Teşekkür ederim, iyi akşamlar.[EDIT]Shimijda,2024-04-02 22:05:35[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 43 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
