ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Kimim Ben
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Haziran 2010 12:20
Son Ziyaret:
30 Ağustos 2019 18:11
Toplam Mesaj:
21 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ramazan Erbaş
Doğum Tarihi:
04 Nisan 1990
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
120*46*65h tank
SON 10 MESAJI
Mücevher Balığım Dipte Ters Duruyor
Yok mu fikri olan ?? Hala yan yüzüyor balık 1 haftayı geçti
Yok mu fikri olan ?? Hala yan yüzüyor balık 1 haftayı geçti
Mücevher Balığım Dipte Ters Duruyor
Vallahi ben de mantar diye şüphelendim. 2 gündür karantina akvaryumumda yüzüyor
Vallahi ben de mantar diye şüphelendim. 2 gündür karantina akvaryumumda yüzüyor
Mücevher Balığım Dipte Ters Duruyor
Fotoğraf: Var
Hastalık Belirtileri: Ters duruyor, solungacın altında beyazlık var.
Akvaryum Kapasitesi (litre): -+ 400 L
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Hypostomus
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): Sıcaklık 26
Filitrasyon: Dış Filtre + iç filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): yok
Arkadaşlar merhaba, mücevher balığım 2 gündür akvaryumda dipte ters duruyor. Genelde hareket etmiyor ancak yanına diğer balıklar geldiğinde yada elimle cama tıklattığımda düzelip hareketleniyor. Bu gün 2. günü. ilk başta oyun yapıyor gibi algıladım ancak daha dikkatli baktığımda soluncagıcının iç kısmında tam arada bir beyazlık gördüm. Beyaz şişlik mevcut. Fotoğrafları gönderiye ekledim ve solungaçın orayı yuvarlak içine aldım. İnternette araştırdığımda hava keseciklerinin dolmasıyla alakalı olduğu yazıyor ve zamanla kendiliğinden düzeleceği yazıyor ancak o beyazlığı mantar gibi olan şeyi görünce sorunun başka olacağını düşünüp siz bilgili ve tecrübeli arkadaşlara sormak istedim. Sizce sorun nedir ? Ne yapmalıyım ?
Şimdiden teşekkür eder saygılarımı sunarım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/95235/190820190000021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/95235/190820190000391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/95235/190820190001081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/95235/190820190002041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/95235/190820190003101.jpg[/IMG]
Fotoğraf: Var
Hastalık Belirtileri: Ters duruyor, solungacın altında beyazlık var.
Akvaryum Kapasitesi (litre): -+ 400 L
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Hypostomus
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): Sıcaklık 26
Filitrasyon: Dış Filtre + iç filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): yok
Arkadaşlar merhaba, mücevher balığım 2 gündür akvaryumda dipte ters duruyor. Genelde hareket etmiyor ancak yanına diğer balıklar geldiğinde yada elimle cama tıklattığımda düzelip hareketleniyor. Bu gün 2. günü. ilk başta oyun yapıyor gibi algıladım ancak daha dikkatli baktığımda soluncagıcının iç kısmında tam arada bir beyazlık gördüm. Beyaz şişlik mevcut. Fotoğrafları gönderiye ekledim ve solungaçın orayı yuvarlak içine aldım. İnternette araştırdığımda hava keseciklerinin dolmasıyla alakalı olduğu yazıyor ve zamanla kendiliğinden düzeleceği yazıyor ancak o beyazlığı mantar gibi olan şeyi görünce sorunun başka olacağını düşünüp siz bilgili ve tecrübeli arkadaşlara sormak istedim. Sizce sorun nedir ? Ne yapmalıyım ?
Şimdiden teşekkür eder saygılarımı sunarım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/95235/190820190000021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/95235/190820190000391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/95235/190820190001081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/95235/190820190002041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/95235/190820190003101.jpg[/IMG]
Green Terror gözleri buğulandı
Fotoğraf: -
Canlıdaki Belirtiler: Göz buğulanması, deri soyulması, solungaç arkası kızarması.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 300 LT
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:Papağan, Vataoz
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):27 derece
Filitrasyon: Tetra 1200
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: -
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) : Su takviyesi.
Fotoğraf: -
Canlıdaki Belirtiler: Göz buğulanması, deri soyulması, solungaç arkası kızarması.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 300 LT
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:Papağan, Vataoz
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):27 derece
Filitrasyon: Tetra 1200
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: -
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) : Su takviyesi.
Arkadaşlar merhaba, son bir kaç gündür green terörümde enteresan şeyler olmaya başladı. Terörün gözleri buğulanmaya başladı ama aşırı şekilde değil. Kafa üzerindeki derinin rengi koyulaştı ve benek benek oldu. Yüzmesinde solumasında yemlenmesinde bir problem yok ama endişe etmeye başladım. Bu konuda tecrübesi olan arkadaşlardan yardım istiyorum. İyi forumlar.
Tetretec Ex1200- Minjiang UV 2400 - Hailea
[QUOTE=KarabeY]Ekolü kesinlikle önermiyorum. Çok kalitesiz malzemesi var. Elinde kalır kullanırken. Madem bütçe düşük life tec markalarından 1200lt çeviren bir modelini alırsan işini görür. Başka markalara bakma. [/QUOTE]
Evet ekol kullanan bir kaç arkadaşım var. Malzemesi gerçekten çok nazik. Ama filtrasyonu gerçekten hoşuma gidiyor. Lifetec'in 835 1000L\h sini kullanıyorum. Pervane ve mili yeni değiştirdim, 1 ay oldu aşağı yukarı. Filtreyi temizleyip (hortumlarda dahil) debi testi yaptığımda bana 485 litrelik bir sonuç verdiği için Lifetec düşünmüyorum. Sanırım biraz daha idare edip Tetra 1200 alacağım.
Lakin hala önerilere açığım.
Yorumlarınız için çok teşekkürler.
bahtiyar 2011-10-21 00:29:36
[QUOTE=KarabeY]Ekolü kesinlikle önermiyorum. Çok kalitesiz malzemesi var. Elinde kalır kullanırken. Madem bütçe düşük life tec markalarından 1200lt çeviren bir modelini alırsan işini görür. Başka markalara bakma. [/QUOTE]
Evet ekol kullanan bir kaç arkadaşım var. Malzemesi gerçekten çok nazik. Ama filtrasyonu gerçekten hoşuma gidiyor. Lifetec'in 835 1000L\h sini kullanıyorum. Pervane ve mili yeni değiştirdim, 1 ay oldu aşağı yukarı. Filtreyi temizleyip (hortumlarda dahil) debi testi yaptığımda bana 485 litrelik bir sonuç verdiği için Lifetec düşünmüyorum. Sanırım biraz daha idare edip Tetra 1200 alacağım.
Lakin hala önerilere açığım.
Yorumlarınız için çok teşekkürler.
Tetretec Ex1200- Minjiang UV 2400 - Hailea
[QUOTE=svl-17]Her iki filtrede aynı debi ve aynı sarfiyatta pek bi farkları yok,ayrıca akvaryumunuza yeterli gelecektir. [/QUOTE]
Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Filtrasyon konusunda akvaryum suyunun en az 3-4 devirdaym yapması gerektiğini biliyorum ve dış filtrelerin üzerinde yazan debinin doğru olmadığı konusunda bi söylenti duydum yani saatte 1500 lt çeviren bir filtrenin reelde 1200lt çevirebildiğini duydum ve bu yüzden içimde bir endişe oluştu açıkçası :/ ....
[QUOTE=serkandalgic]Tetra tec ex 1200 yeni sürüm kullanıyorum ... Maşallah su sızdırma problemi hiç yaşamadım... [/QUOTE]
Maşallah aman inşallah hiç bir sızdırma problemi yaşamazsınız. Evet tetratec kullanan bir tanıdığım daha var tetratec markası gerçekten hoşuma gidiyor lakin fiyatı biraz tuzlu olduğu için 2. ele yöneliyorum ve 2. elde de tetratecin yeni sürümleri yok malesef. Kafam çok karıştı. Forumda birkaç konuda sızdırmayı engellemenın yolları anlatılmış ve çoğu gerçektende işe yarayan çözümler ama "ya tekrar sızdırırsa ve evi su basarsa " korkusu saldı beni bu seferde... Gerçi eğer olacaksa şuanki kullandığım filtredede (lifetec 835) meydana gelebilir ama nebileyim şuana kadar hiçbir sızdırma sorunuyla karşılaşmadım açıkçası hiçbir akvaristinde karşılaşmasını istemem. Çok fena bir durum :(
Kimim Ben 2011-10-18 01:36:21
[QUOTE=svl-17]Her iki filtrede aynı debi ve aynı sarfiyatta pek bi farkları yok,ayrıca akvaryumunuza yeterli gelecektir. [/QUOTE]
Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Filtrasyon konusunda akvaryum suyunun en az 3-4 devirdaym yapması gerektiğini biliyorum ve dış filtrelerin üzerinde yazan debinin doğru olmadığı konusunda bi söylenti duydum yani saatte 1500 lt çeviren bir filtrenin reelde 1200lt çevirebildiğini duydum ve bu yüzden içimde bir endişe oluştu açıkçası :/ ....
[QUOTE=serkandalgic]Tetra tec ex 1200 yeni sürüm kullanıyorum ... Maşallah su sızdırma problemi hiç yaşamadım... [/QUOTE]
Maşallah aman inşallah hiç bir sızdırma problemi yaşamazsınız. Evet tetratec kullanan bir tanıdığım daha var tetratec markası gerçekten hoşuma gidiyor lakin fiyatı biraz tuzlu olduğu için 2. ele yöneliyorum ve 2. elde de tetratecin yeni sürümleri yok malesef. Kafam çok karıştı. Forumda birkaç konuda sızdırmayı engellemenın yolları anlatılmış ve çoğu gerçektende işe yarayan çözümler ama "ya tekrar sızdırırsa ve evi su basarsa " korkusu saldı beni bu seferde... Gerçi eğer olacaksa şuanki kullandığım filtredede (lifetec 835) meydana gelebilir ama nebileyim şuana kadar hiçbir sızdırma sorunuyla karşılaşmadım açıkçası hiçbir akvaristinde karşılaşmasını istemem. Çok fena bir durum :(
Tetretec Ex1200- Minjiang UV 2400 - Hailea
Celal bey önerileriniz için çok teşekkür ederim. belirtmiş olduğunuz markalar gerçektende kaliteli markalar. özllikle fluvalın filtrasyon mantığı çok hoşuma gitti. sanırım biraz daha sabredip atman eheim flual tetra marka filtre almalıyı..
AYRICA ŞUAN AKLIMDA EKOL 19 VAR. AKVARYUMUM 350-400 LT ARASI. EKOL 17 VEYA 19 YETERLİMİDİR? AYRICA EKOL 17 VE 19 ARASINDAKİ FARK NEDİR ? KOVA DIŞ DİZAYN HARİCİNDE.. YANİ EKOL 19, 17 YE GÖRE DAHA ÇOK DEBİSİ OLAN BİR ÜRÜNMÜ VS VS ?
Celal bey önerileriniz için çok teşekkür ederim. belirtmiş olduğunuz markalar gerçektende kaliteli markalar. özllikle fluvalın filtrasyon mantığı çok hoşuma gitti. sanırım biraz daha sabredip atman eheim flual tetra marka filtre almalıyı..
AYRICA ŞUAN AKLIMDA EKOL 19 VAR. AKVARYUMUM 350-400 LT ARASI. EKOL 17 VEYA 19 YETERLİMİDİR? AYRICA EKOL 17 VE 19 ARASINDAKİ FARK NEDİR ? KOVA DIŞ DİZAYN HARİCİNDE.. YANİ EKOL 19, 17 YE GÖRE DAHA ÇOK DEBİSİ OLAN BİR ÜRÜNMÜ VS VS ?
Hailea H-12 yeterli mi ?
Teşekkürler bahtiyar bey. sanırım haklısınız. Dediğiniz gibi bu markayı kullanan kişi sayısı az sanırım..
Teşekkürler bahtiyar bey. sanırım haklısınız. Dediğiniz gibi bu markayı kullanan kişi sayısı az sanırım..
Tetretec Ex1200- Minjiang UV 2400 - Hailea
Arkadaşlar akvaryumumu büyütmem nedeniyle dış filtremide büyütme ihtiyacı duydum.akvaryumumun ölçüleri 120*46*65h. Saatte 1500 litre çevirebilen filtre arıyorum. Bu filtreler 2. elde olabilir. Lakin 100 tl yi aşmayacak şekilde.. Bir çok filtre araştırdım fakat herhangi birine odaklanamadım. Kimi pahalı kimi sesli kimi temizlemiyor vs. Gerçi temizleme olayı iç malzeme kaynaklı olsa da filtreninde temizlememe konusunda muhakkak bir miktar payı vardır..
Şunu belirtmek istiyorum sepetli filtrelerden çok ekol 17 gibi sepetsiz filtreler arıyorum. nedeni ise iç malzemeleri istediğim kadar istediğim şekilde koyabilmek için. İstediğim miktar ve şekilde derken malzeme sıralaması vs gibi şeyler değil. Örneğin Elyaf-sünger-biobal- seramik- zeolit vs koymak istiyorum. Çekmeceli olan filtrelere bukadar malzeme sığmaz diye düşünüyorum.
Ancak şöyle bir husus var, sanırım bazı filtrelerde sepet sayısı fazla oldğu için daha çok filtrasyon malzemesi koyulabiliniyor. Sepet sayısı fazla olan (4-5 sepet) filtrelerde almak istediğim filtreler arasında yer alıyor. Mümkünse 5 sepetli filtre olmasını istiyorum.
Şimdi akvaryum.com ailesinden yardım alarak bir fikir edinmek istiyorum. Aşağıda takip ettiğim bir kaç filtre marka ve modelleri yazacağım. Ürünler hakkında yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum. Önerdiğiniz başka bir marka-model filtreler varsa belirtmenizi istiyorum.
Filtreler;
1- Hailea h-12 (1200L/H) marka model filtre vardı kafamda ama ürün hakkında yeterli bilgiler toplayamadığımdan bir fikir edinemedim.
2-Minjiang MJ-UV 2400. Bu filtre kafama çok yattı lakin hakkında doğru düzgün bir bilgiye ulaşamadım. Hatta ve hatta internette aradığımda fazla sonuçlar bulamadım yani ürünün 2400 modeline çok nadir rastladım 2300 ve 2600 serisi çok var ama 2400 serisi hakkında bilgi bulamadım . Bu ürün hakkında sizden bilgi istiyorum.
Düzeltme
3- Tetratec EX1200. Bu filtrenin kalitesinden şüphem yok lakin yinede bir araştırmak istiyorum. Su sızdırma problemi var deniliyor. Böyle birşey doğru mu acaba ? Kullanan arkadaşların yorumları beni sevindirecektir..
AYRICA ŞUAN AKLIMDA EKOL 19 VAR. AKVARYUMUM 350-400 LT ARASI. EKOL 17 VEYA 19 YETERLİMİDİR? AYRICA EKOL 17 VE 19 ARASINDAKİ FARK NEDİR ? KOVA DIŞ DİZAYN HARİCİNDE.. YANİ EKOL 19, 17 YE GÖRE DAHA ÇOK DEBİSİ OLAN BİR ÜRÜNMÜ VS VS ?
Bu ürünlerin;
*yedek parça,
*performans,
*ses,
*filtrasyon' hakkında bilgiler verirmisiniz?
Lütfen yorumlarınızı esirgemeyin. Çok filtrasyon sıkıntısı çektim 2 senelik bir akvaristim. Sırf şu filtrasyon yüzünden akvaryumdan soğuma hissi giriyor. O hissimi yok etmek istiyorum. Çok teşekkür ederim. İyi forumlar..
Kimim Ben 2011-10-14 22:53:18
Arkadaşlar akvaryumumu büyütmem nedeniyle dış filtremide büyütme ihtiyacı duydum.akvaryumumun ölçüleri 120*46*65h. Saatte 1500 litre çevirebilen filtre arıyorum. Bu filtreler 2. elde olabilir. Lakin 100 tl yi aşmayacak şekilde.. Bir çok filtre araştırdım fakat herhangi birine odaklanamadım. Kimi pahalı kimi sesli kimi temizlemiyor vs. Gerçi temizleme olayı iç malzeme kaynaklı olsa da filtreninde temizlememe konusunda muhakkak bir miktar payı vardır..
Şunu belirtmek istiyorum sepetli filtrelerden çok ekol 17 gibi sepetsiz filtreler arıyorum. nedeni ise iç malzemeleri istediğim kadar istediğim şekilde koyabilmek için. İstediğim miktar ve şekilde derken malzeme sıralaması vs gibi şeyler değil. Örneğin Elyaf-sünger-biobal- seramik- zeolit vs koymak istiyorum. Çekmeceli olan filtrelere bukadar malzeme sığmaz diye düşünüyorum.
Ancak şöyle bir husus var, sanırım bazı filtrelerde sepet sayısı fazla oldğu için daha çok filtrasyon malzemesi koyulabiliniyor. Sepet sayısı fazla olan (4-5 sepet) filtrelerde almak istediğim filtreler arasında yer alıyor. Mümkünse 5 sepetli filtre olmasını istiyorum.
Şimdi akvaryum.com ailesinden yardım alarak bir fikir edinmek istiyorum. Aşağıda takip ettiğim bir kaç filtre marka ve modelleri yazacağım. Ürünler hakkında yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum. Önerdiğiniz başka bir marka-model filtreler varsa belirtmenizi istiyorum.
Filtreler;
1- Hailea h-12 (1200L/H) marka model filtre vardı kafamda ama ürün hakkında yeterli bilgiler toplayamadığımdan bir fikir edinemedim.
2-Minjiang MJ-UV 2400. Bu filtre kafama çok yattı lakin hakkında doğru düzgün bir bilgiye ulaşamadım. Hatta ve hatta internette aradığımda fazla sonuçlar bulamadım yani ürünün 2400 modeline çok nadir rastladım 2300 ve 2600 serisi çok var ama 2400 serisi hakkında bilgi bulamadım . Bu ürün hakkında sizden bilgi istiyorum.
Düzeltme
3- Tetratec EX1200. Bu filtrenin kalitesinden şüphem yok lakin yinede bir araştırmak istiyorum. Su sızdırma problemi var deniliyor. Böyle birşey doğru mu acaba ? Kullanan arkadaşların yorumları beni sevindirecektir..
AYRICA ŞUAN AKLIMDA EKOL 19 VAR. AKVARYUMUM 350-400 LT ARASI. EKOL 17 VEYA 19 YETERLİMİDİR? AYRICA EKOL 17 VE 19 ARASINDAKİ FARK NEDİR ? KOVA DIŞ DİZAYN HARİCİNDE.. YANİ EKOL 19, 17 YE GÖRE DAHA ÇOK DEBİSİ OLAN BİR ÜRÜNMÜ VS VS ?
Bu ürünlerin;
*yedek parça,
*performans,
*ses,
*filtrasyon' hakkında bilgiler verirmisiniz?
Lütfen yorumlarınızı esirgemeyin. Çok filtrasyon sıkıntısı çektim 2 senelik bir akvaristim. Sırf şu filtrasyon yüzünden akvaryumdan soğuma hissi giriyor. O hissimi yok etmek istiyorum. Çok teşekkür ederim. İyi forumlar..
Hailea H-12 yeterli mi ?
Bahtiyar bey öneriniz için çok teşekkür ederim. 21 okuma olup hiç mesaj olmayan bir posta ilk cevabı verdiğiniz içinde teşekkür ederim. Eheim marka benım aklımdada yatılı lakin prof. serisi pahalı. En azından benım bütçemi zorlar :/. Aramadayım uygun bir 2. elini bulabilirsem alacağım. Fakat dediğim gibi biraz tuzlu ..
Kimim Ben 2011-10-12 20:24:43
Kaldıki okuma sayısı 40 a ulaşmış..
---------------------------------------
Hadi arkadaşlar ne oldu böyle kimseden ses yok ? Yokmu kimsenin önerisi fikri ??
Bahtiyar bey öneriniz için çok teşekkür ederim. 21 okuma olup hiç mesaj olmayan bir posta ilk cevabı verdiğiniz içinde teşekkür ederim. Eheim marka benım aklımdada yatılı lakin prof. serisi pahalı. En azından benım bütçemi zorlar :/. Aramadayım uygun bir 2. elini bulabilirsem alacağım. Fakat dediğim gibi biraz tuzlu ..
Kaldıki okuma sayısı 40 a ulaşmış..
---------------------------------------
Hadi arkadaşlar ne oldu böyle kimseden ses yok ? Yokmu kimsenin önerisi fikri ??
SON MESAJLAR
- 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakaya0107, 18:43
Yeni Üye Forumu - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 17:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
KULLANICILAR
- 62 Online Kullanıcı, 34 Üye
Online Kullanıcılar
MiSoSiKiaN,
Pandkoal,
osmandbnl,
Koksal Gurkan,
XAli,
Cyber_Scout,
TheDS,
Hidro Dinamik,
OKIRATLI,
ternapi,
sina cen,
Sfenks111,
Kuduoglu,
egemenc,
hakanmorcicek,
ugurbaran,
yeekim,
altuntasseref,
0rnn,
Hoppala,
forthehordex,
florasan,
Myz26,
mmtbs,
LeafyAqua,
Yasarozen,
Tortuga7,
şansal,
√olkaπ,
Kadircankaya,
Thunderbird,
ahmetfiratozkaya,
IgorVladimir,
umutak,
CoryCory,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
