ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Srknardc
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Nisan 2012 21:34
Son Ziyaret:
07 Ocak 2014 12:02
Toplam Mesaj:
7 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Serkan Ardıç
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Adana
Meslek:
öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Serkan Ardıç
SON 7 MESAJI
Bitkili Tankım lowtech
Çok güzel bir akvaryum yapmışsınız ellerinize sağlık. Şahsi düşüncem Aquaclay değil de siyah hagen kum kullanılsa bitkiler ve balıklar daha göz önüne çıkarmış gibi geldi ama tabi ki de zevk sizin zevkiniz :) Bende böyle bir akvaryum yapmayı düşünüyorum. Hazır sizi yakalamışken birkaç soru sorup birinci ağızdan birşeyler öğreneyim.
Çok güzel bir akvaryum yapmışsınız ellerinize sağlık. Şahsi düşüncem Aquaclay değil de siyah hagen kum kullanılsa bitkiler ve balıklar daha göz önüne çıkarmış gibi geldi ama tabi ki de zevk sizin zevkiniz :) Bende böyle bir akvaryum yapmayı düşünüyorum. Hazır sizi yakalamışken birkaç soru sorup birinci ağızdan birşeyler öğreneyim.
Malzemelere yazmamışsınız ama gene de sorayım ben; tanka herhangi bir CO2 destegi yapıyor musunuz? Akvaryum kullanmanızın elektrik faturasına nasıl yansıdıgını merak ediyorum(Dereyi görmeden paçayı sıvamayım da :) ) Birde herhangi bir gübreleme yapıyor musunuz?
Teşekkürler saygılar
Bu hayaller gerçek olur mu ? Hobiden soğutan aile baskısı !
Sevgili Hasan Engin kardeşim.. Ben 21 yaşındayım Adanada üniversite öğrencisiyim. İnşallah istediğin akvaryumu birgün elde edersin dileklerimle sözlerime başlayayım.Sana burda "şöyle yap böyle yap" demiycem çünkü hem aileni hemde kendini en iyi tanıyan nasıl davranacağını en iyi bilen sensin. Ben sana kendi yaşadıklarımı anlatayım sen kendine ders çıkar güzel kardeşim.
Sevgili Hasan Engin kardeşim.. Ben 21 yaşındayım Adanada üniversite öğrencisiyim. İnşallah istediğin akvaryumu birgün elde edersin dileklerimle sözlerime başlayayım.Sana burda "şöyle yap böyle yap" demiycem çünkü hem aileni hemde kendini en iyi tanıyan nasıl davranacağını en iyi bilen sensin. Ben sana kendi yaşadıklarımı anlatayım sen kendine ders çıkar güzel kardeşim.
4 sene liseyi yatılı okudum ben, şimdi de Adanada okuyorum memleketim İzmir, yani 7 senedir ailemden uzak yaşıyorum diyebiliriz. Ben sana bu 7 senede yediğim kazıkları yaşadığım olayların hepsini anlatmaya kalksam sığdıramam. Küçük bir örnekle başlayalım.. Bu sene başında ailemden gizlice arkadaşlarımla öğrenci evine çıktım. Gizlice diyorum çünkü kesinlikle izin vermiyorlardı eve çıkmama sebep olarakta onlar üni. okurken yaşadıkları ve gördükleri şeyleri öne sürüyorlardı. İşte arkadaşlarının evdeki kavgaları falan filan.. Aklım almıyordu tabi sonuçta eve çıkacağım kişileri 2 senedir tanıyordum ve en samimi arkadaşlarımdı. Kafamın dikine gidip ben bu işin altından kalkarım koskoca adam oldum diyip gizlice çıktım eve. Ve ne oldu biliyor musun, ANLAŞAMADIK...!! O samimi sevdigim güvendiğim adamlarla hem onların hatası hemde benim hatalarım yüzünden anlaşamadık ama hala aynı evdeyiz (sebebi maddi durumlar).Şu an ne diyorum biliyor musun?? Keşke annemlerin sözünü DİNLESEYDİM.
Sevgili güzel kardeşim.. okulda dayak yersin... arkadaşından kazık yersin....sevgilin seni aldatır....dost dediklerin seni ortada bırakır... Bunlar hayatın içinde olan şeyler güzel kardeşim en azından biri ikisi senin başına gelir... O zaman baban gelir elini omzuna koyar ve der ki "Merak etme oğlum hepsi geçicek" Sadece babanın o dokunuşu seni rahatlatır o zaman, sadece bir dokunuş!..
Velhasıl kelam,başına ne gelirse gelsin ne olursa olsun yanında sadece 2 kişi olur. Biri annen diğeri baban. Hiçbirşey için ne anneni kır ne de babanı kır. Onların yetiştiği nesille senin yetiştiğin nesil bir mi? Değil. Onların zamanında onların babası ayakkabı aldığında bayram ederlermiş babam anlatırdı. Şimdi ben babam bana ayakkabı beğendiğinde ben mırın kırın ediyorum. Onlar seni anlamayabilir, anlamalarını da bekleme zaten ama sen onları anla güzel kardeşim.
Sen balıklarıma daha iyi nasıl bakarım diyorsun ya onlar da BİZ OĞLUMUZA NASIL DAHA İYİ BAKABİLİRİZ diyorlar
Sevgiler, Saygılar
Betta için akvaryum
[QUOTE=Egemen_Karadut]Petshoplara bi bakın yinde derim Rs ısıtıcı 100watt 10tlye aldım atman hf 100de 20tl almıştım [/QUOTE]
[QUOTE=Egemen_Karadut]Petshoplara bi bakın yinde derim Rs ısıtıcı 100watt 10tlye aldım atman hf 100de 20tl almıştım [/QUOTE]
ama bildigim kadarıyla 100 wattların boyu benim akvaryum yüksekligini asıcak seviyede.
Betta için akvaryum
[QUOTE=biqi]Hocam fiyatlar için bikaç petshop gezmenizi ve karsilastirma yapmanizi öneririm zira fiyatlar birbirini tutmayabiliyor bikac yer gezip en uygun geleni alirsiniz internettende yararlanabilirsiniz hatta az kullanilmis 2.el malzemelerden de yararlanabilirsiniz size kalmis.)
tankta bitki yogunlugu cokta olsa ben disi ve erkegi bi arada beslemenizi tavsiye etmem cunku erkek surekli taciz edecektir ve disi bi sure sonra surekli saklanacaktir o yuzden sadec ureme zamani yanyan koyulmali.Zaten gerekli sartlar saglandiginda erkek köpuk yuvayi yapacaktir umarim istedigiz gibi bi tank our iyi aksamlar.)[/QUOTE]
[QUOTE=biqi]Hocam fiyatlar için bikaç petshop gezmenizi ve karsilastirma yapmanizi öneririm zira fiyatlar birbirini tutmayabiliyor bikac yer gezip en uygun geleni alirsiniz internettende yararlanabilirsiniz hatta az kullanilmis 2.el malzemelerden de yararlanabilirsiniz size kalmis.)
tankta bitki yogunlugu cokta olsa ben disi ve erkegi bi arada beslemenizi tavsiye etmem cunku erkek surekli taciz edecektir ve disi bi sure sonra surekli saklanacaktir o yuzden sadec ureme zamani yanyan koyulmali.Zaten gerekli sartlar saglandiginda erkek köpuk yuvayi yapacaktir umarim istedigiz gibi bi tank our iyi aksamlar.)[/QUOTE]
vallaha su an aslına bakarsan böyle bir hobi ve dekoratiflik icin 100 lira birsey degil ancak sonucta okulda var bi taraftan. Kurulum yüksek ilgi ve bakım istiyor yanlıs bilmiyorsam, dolayısıyla en azından bu dönemin bitmesini bekliyecek gibiyim. Dediginiz gibi petshopları takibe alıcam tavsiyeleriniz için teşekkür ederim =) Malzemeleri aldıgımda kurulumu da aşama aşama fotograflayım sizinle paylaşıcam inşallah=)
Betta için akvaryum
Tekrardan merhaba arkadaşlar. Öncelikle yardımlarınız ve gösterdiğiniz ilgi için çok teşekkür ederim. Sizinde katkılarınızda kafamda birşeyler oturmaya başladı gibi.. Kafamdaki akvaryum şu şekilde kurmayı planlıyorum. 50 cm lik 30 litreye karşılık gelen akvaryumu almayı düşünüyorum, zemine siyah hagen kum ve betta için saklanma yeri olabilecek bir kütük düşündüm. bitki olarak kütüğe java moss sarmayı düşünüyorm ayrıca zeminde de bölgesel java mosslar ve aralarda tilki kuyruğu düşünüyorum(çok yer kaplamayacak seviyede) filtre olarak atman hf 0100 internette fiyatı 25 lira civarında( :( ) ısıtıcı 50 wattlık bir ısıtıcı onlarda 15-20tl civarında.. Söyle bir toplam yaptıgımda akvaryumla birlikte 90 lira civarına çıkıyor. Şimdi burda 2 sorum olacak.
Tekrardan merhaba arkadaşlar. Öncelikle yardımlarınız ve gösterdiğiniz ilgi için çok teşekkür ederim. Sizinde katkılarınızda kafamda birşeyler oturmaya başladı gibi.. Kafamdaki akvaryum şu şekilde kurmayı planlıyorum. 50 cm lik 30 litreye karşılık gelen akvaryumu almayı düşünüyorum, zemine siyah hagen kum ve betta için saklanma yeri olabilecek bir kütük düşündüm. bitki olarak kütüğe java moss sarmayı düşünüyorm ayrıca zeminde de bölgesel java mosslar ve aralarda tilki kuyruğu düşünüyorum(çok yer kaplamayacak seviyede) filtre olarak atman hf 0100 internette fiyatı 25 lira civarında( :( ) ısıtıcı 50 wattlık bir ısıtıcı onlarda 15-20tl civarında.. Söyle bir toplam yaptıgımda akvaryumla birlikte 90 lira civarına çıkıyor. Şimdi burda 2 sorum olacak.
1- Bu fiyatlar uygunmudur genelde internettenki fiyatlara baktım, pet shoplarda daha mı ucuz olur?
2-Bu 30 litrelik akvaryumda bitkiler yayıldıktan sonra bu bettanın yanına dişi alırsam ne olur akvaryum geniş olduğu için kavga etmeden yaşayabilirler mi?
Saygılar...
Betta için akvaryum
Sözlerime biraz geç cevap yazdığım için özür diliyerek başlayım. Verdiğiniz bu güzel bilgiler için hepinize çok teşekkür ederim.Isıtıcıyı eklemeyi unutmuşum kusura bakmayın, elimde bir ısıtıcı yok su an, aslında Adanada ikamet ettiğim için en azından yaz sonuna kadar gerek olduğunu da düşünmüyorum ama tabi ki siz havanın su sıcaklığına etkisini benden daha iyi bilirsiniz. Şu an için üretim yapmayı düşünmüyorum ki istesem de yapabilecek tecrübe ve bilgi seviyesine sahip olmadığımı biliyorum. Aslında tek amacım 15-20 litrede olsa bettamı mutlu edebilmek ve ona dogal ortamına en yakın olan ortamı sağlamak.
Sözlerime biraz geç cevap yazdığım için özür diliyerek başlayım. Verdiğiniz bu güzel bilgiler için hepinize çok teşekkür ederim.Isıtıcıyı eklemeyi unutmuşum kusura bakmayın, elimde bir ısıtıcı yok su an, aslında Adanada ikamet ettiğim için en azından yaz sonuna kadar gerek olduğunu da düşünmüyorum ama tabi ki siz havanın su sıcaklığına etkisini benden daha iyi bilirsiniz. Şu an için üretim yapmayı düşünmüyorum ki istesem de yapabilecek tecrübe ve bilgi seviyesine sahip olmadığımı biliyorum. Aslında tek amacım 15-20 litrede olsa bettamı mutlu edebilmek ve ona dogal ortamına en yakın olan ortamı sağlamak.
Bir kaç soru daha sormak istiyorum. Bitkiler için herhangi bir CO2 aparatına ihtiyacım var mı? Co'2 e çok gerek duymayan benim akvaryumuma uygun olan bitkiler hangileridir? tesekkür ederim
Saygılar, İyi geceler.
Betta için akvaryum
Öncelikle Merhaba arkadaşlar,
Öncelikle Merhaba arkadaşlar,
Yaklaşık 10 gündür betta splenders tül kuyruk sahibiyim. Küçük bir fanusta bakıyorum şu anda kendisine, ancak ne kadar düzenli yemini versem de suyunu tazelesem de mutsuz olduğunu biliyorum, tabi ki bu mutsuzluk beni de etkiledi ve hayvana eziyet ettiğimi bildiğim için araştırmalara başladım sonunda bu güzel siteyle tanışmış oldum. Şimdi sevgili abilerim ablalarım :) ben bir üniversite öğrencisiyim dolayısıyla belli bir mali limitim var ama balığıma da böyle eziyet etmek istemiyorum dolayısıyla yaptığım araştırmalar sonucu söyle (http://urun.gittigidiyor.com/ev-dekorasyon-bahce/50cm-akvaryum-27-50tl-54789773) bir akvaryum buldum. Sorularım ise sunlar;
1- Bu akvaryum bir betta icin uygun mudur?
2- Bu akvaryumu alırsam hafif bitkili yapmak istiyorum uygun olan kum, ışık, bitki, gübre(gerek var mı?) nedir?
3-Işıki,filtre,hava motoru elektrik faturasında ne kadarlık bir artış yaratır?
4-Dış filtre gerekli mi?
5- Hava motoru ve iç filtre gerekli mi? gerekli ise tavsiyeleriniz nedir?
6-Tahmini olarak kumu, bitkisi, ışığı filtresi vs. ne kadar maliyet tutar?
biliyorum biraz çok soru sordum ama ilginize alakanıza teşekkür ederim, saygılar.
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 16:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 127 Online Kullanıcı, 70 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
aquaticathearmi,
MertSoyumert,
sina cen,
Laetacara,
ternapi,
aredhelrim,
waterproof,
Sunborn,
Jotunheim,
flanormimar,
Redko,
Omer901,
EfeC,
Tortuga7,
Deoxyss,
Tatar10,
jamaisvus,
yeekim,
portre,
ahmetfiratozkaya,
EKAR,
zen666,
ssener,
mehmet yılmaz,
serdar131977,
ErayDemirel,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
ciways,
tarikyksl,
metalhead,
Faruk57,
murat efe,
TOLGA1453,
melankolia5,
bysmokin,
emregungor,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
nazemert1,
DTxLorD,
Kemal eyilik,
Stoke,
ozherele_oyPa,
gurkanmutllu,
ozherele_ldoi,
Maverickse,
Jeveux,
Um1tcan,
osmandbnl,
BurakBozkurt10,
DigitalPen,
riderfish,
kocoglu,
Mithrandirr,
erimgorgulu,
Flytheshrimp,
sakal34,
ahmet22,
peace41,
oguzsel,
nakkas__45,
Wolkan,
OKIRATLI,
Omer0618,
Brdk64,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
