ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
berk55
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Aralık 2012 21:45
Son Ziyaret:
27 Ekim 2017 22:56
Toplam Mesaj:
28 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
berk buyuk
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
berk buyuk
SON 10 MESAJI
Bmqq2 Sesi Beni Uyutmuyor Sessiz Ps Var Mıdır
[QUOTE=halit7502]Yani olay şu ki piyasada tunze yok yada daha az sesli kaliteli modeller yok ne sıfır ne ikinci el olarak 😀 olsa zaten tunze almış olurdum oerformansı canavar gibi diyecek lafım yok ama ses beni çıldırtıyor artık son kez hydor deneyip olmazsa geceleri kapatma yokuna gidecem😀[/QUOTE]
Evet arayan cok var suan ama yeni ürünlerle birlikte girecek diye biliyorum. SUan olmamasının sebebi artan kur. Bi sure sonra gelecektir bence :)
[QUOTE=halit7502]Yani olay şu ki piyasada tunze yok yada daha az sesli kaliteli modeller yok ne sıfır ne ikinci el olarak 😀 olsa zaten tunze almış olurdum oerformansı canavar gibi diyecek lafım yok ama ses beni çıldırtıyor artık son kez hydor deneyip olmazsa geceleri kapatma yokuna gidecem😀[/QUOTE]
Evet arayan cok var suan ama yeni ürünlerle birlikte girecek diye biliyorum. SUan olmamasının sebebi artan kur. Bi sure sonra gelecektir bence :)
Yok
[QUOTE=onur_0606]
Bahsettiğiniz jbl pro scan mi? Eğer öyleyse bu test tatlı su için kullanılıyor. Tabii tuzlu su için başka ürettiler mi bilmiyorum. Kutunun üzerinde yazması lazım. Yanlış test aldıysanız değerlerin sapması normal. Salifert'in testleri gayet başarılı bu arada.[/QUOTE]
Benim kullandığım sözü geçen ürün. TekRardan baktım suan. Üzerinde tatlı veya tuzlu ibaresi yazmıyor. Su analiz seti açıklaması. Fakat dediğim gibi seçenekler mevcut akvaryum havuz gibi. Akvaryum seçiliyor o zaman sanırsam 7 değer veriyor. Bunlarfan bazıları genelde tatlı su ile ilgili veriler zira tuzlu icin ucuk rakamlar veriyor. Sertlik değerleri falan damacana suyu ile ölçünce benzer çıkıyor; fakat ayni damacana ile kurulmuş tuzlu su akvaryumunda olcunce 21 gibi değerler gösteriyor oyle olunca bozuk sananlar oluyor sanırsam. Ama ben onu göz ardi ediyorUm. Bende şüphelenmiştim bİrisi söylemişti bunuda bana :)
[QUOTE=onur_0606]
Bahsettiğiniz jbl pro scan mi? Eğer öyleyse bu test tatlı su için kullanılıyor. Tabii tuzlu su için başka ürettiler mi bilmiyorum. Kutunun üzerinde yazması lazım. Yanlış test aldıysanız değerlerin sapması normal. Salifert'in testleri gayet başarılı bu arada.[/QUOTE]
Benim kullandığım sözü geçen ürün. TekRardan baktım suan. Üzerinde tatlı veya tuzlu ibaresi yazmıyor. Su analiz seti açıklaması. Fakat dediğim gibi seçenekler mevcut akvaryum havuz gibi. Akvaryum seçiliyor o zaman sanırsam 7 değer veriyor. Bunlarfan bazıları genelde tatlı su ile ilgili veriler zira tuzlu icin ucuk rakamlar veriyor. Sertlik değerleri falan damacana suyu ile ölçünce benzer çıkıyor; fakat ayni damacana ile kurulmuş tuzlu su akvaryumunda olcunce 21 gibi değerler gösteriyor oyle olunca bozuk sananlar oluyor sanırsam. Ama ben onu göz ardi ediyorUm. Bende şüphelenmiştim bİrisi söylemişti bunuda bana :)
Bmqq2 Sesi Beni Uyutmuyor Sessiz Ps Var Mıdır
[QUOTE=halit7502]65 litre + 25 litre sumpu olan nano akvaryumumda bmqq2 kullanıyorum uyuduğum odada kalacak ama sesten sinirlerim ileri derecede bozuldu ya sessiz bir ps bulacam ya da bu işten vazgeçecem bulunabilir ürünlerden gerçekten sessiz çok sessiz olan bir ürün varsa tavsiye ederseniz memnun olurum.[/QUOTE]
Merhaba öncelikle.
Bende bu iste cok eski sayılmam çokta model gormedim fakat. Ps seçerken cok uzun araştırmalar yapıp cok kişiye danıştım. Yattığım yerde oldugu icin sessiz olması gerekiyoRdu. New qq ve tunze 9001 arasında kalmıştım. Bu seçenekten kesinlikle herkes tunze daha sessiz ve daha iyidir dedi. Biraz daha fiyatı fazla ama bende sessiz olduğunu düşünüyorum. Şahsen ben uyurken rahatsız olmuyorum. Ama sunu kesinlikle söylemek lazım; sessiz ps yoktur demek doğru bence.
Hani dalga motoru gibi çalışan ps olduğunu sanmıyorum. Fakat qq kullanan birçok kişiden sizin şikayetinizi görmüştüm. Koru körüne de tunze 9001 almayın tabiki ama bence mutlaka kullanan birkaç kişiye ya sorun yada görebileceğiniz birisinde görün derim.
:)
[QUOTE=halit7502]65 litre + 25 litre sumpu olan nano akvaryumumda bmqq2 kullanıyorum uyuduğum odada kalacak ama sesten sinirlerim ileri derecede bozuldu ya sessiz bir ps bulacam ya da bu işten vazgeçecem bulunabilir ürünlerden gerçekten sessiz çok sessiz olan bir ürün varsa tavsiye ederseniz memnun olurum.[/QUOTE]
Merhaba öncelikle.
Bende bu iste cok eski sayılmam çokta model gormedim fakat. Ps seçerken cok uzun araştırmalar yapıp cok kişiye danıştım. Yattığım yerde oldugu icin sessiz olması gerekiyoRdu. New qq ve tunze 9001 arasında kalmıştım. Bu seçenekten kesinlikle herkes tunze daha sessiz ve daha iyidir dedi. Biraz daha fiyatı fazla ama bende sessiz olduğunu düşünüyorum. Şahsen ben uyurken rahatsız olmuyorum. Ama sunu kesinlikle söylemek lazım; sessiz ps yoktur demek doğru bence.
Hani dalga motoru gibi çalışan ps olduğunu sanmıyorum. Fakat qq kullanan birçok kişiden sizin şikayetinizi görmüştüm. Koru körüne de tunze 9001 almayın tabiki ama bence mutlaka kullanan birkaç kişiye ya sorun yada görebileceğiniz birisinde görün derim.
:)
Değerler
[QUOTE=blackMagic]
Bu test tatlı su için ya da hem tatlı hemde tuzlu su için kullanılıyor ibaresi var mı peki?[/QUOTE]
Hayır bu su ölçüm kombo kiti telefon kamerasıyla ölçüm yapılıyor. Arayüzünde havuz akvaryum... gibi seçenekler mevcut hangisi size lazımsa onu seçiyorsunuz üzerinde 7-8 tane ölçüm birimi var kartın üstüne koyuluyor. Her ikisi içide kullanılıyor zira eksik veya fazla çıkan değerler için kendi markasına ait destek ürünler önerisi yapıyor.
Bazı veriler tatlı su için mesela sertlik 21 çıkıyor tuzlu suda ama buda zaten tatlı suda bakılması gereken bir değer bunu mesela tuzlu ölçen birisi göz ardı etmeli. Aynı zamanda karbondioksit de çok kritik bir veri değil zaten öneride de kendisi bitki varsa şunu yapın.. gibi şeyler söylüyor. Artıları da var eksileri de bazı verileri yanlış ölçtüğünü söyleyenler var fakat ürünün fiyatı 80 lira ve 7 değeri 25 kere ölçebiliyorsunuz kritik hassas canlılar yoksa işe yarar pratik bir set zira salifert testlerinden önemli 3-4 tanesini alınca bunun 4 katı fiyat çıkıyor.
biraz uzun oldu merak edenler için aydınlatıcı oldu sanırsam :)
[QUOTE=blackMagic]
Bu test tatlı su için ya da hem tatlı hemde tuzlu su için kullanılıyor ibaresi var mı peki?[/QUOTE]
Hayır bu su ölçüm kombo kiti telefon kamerasıyla ölçüm yapılıyor. Arayüzünde havuz akvaryum... gibi seçenekler mevcut hangisi size lazımsa onu seçiyorsunuz üzerinde 7-8 tane ölçüm birimi var kartın üstüne koyuluyor. Her ikisi içide kullanılıyor zira eksik veya fazla çıkan değerler için kendi markasına ait destek ürünler önerisi yapıyor.
Bazı veriler tatlı su için mesela sertlik 21 çıkıyor tuzlu suda ama buda zaten tatlı suda bakılması gereken bir değer bunu mesela tuzlu ölçen birisi göz ardı etmeli. Aynı zamanda karbondioksit de çok kritik bir veri değil zaten öneride de kendisi bitki varsa şunu yapın.. gibi şeyler söylüyor. Artıları da var eksileri de bazı verileri yanlış ölçtüğünü söyleyenler var fakat ürünün fiyatı 80 lira ve 7 değeri 25 kere ölçebiliyorsunuz kritik hassas canlılar yoksa işe yarar pratik bir set zira salifert testlerinden önemli 3-4 tanesini alınca bunun 4 katı fiyat çıkıyor.
biraz uzun oldu merak edenler için aydınlatıcı oldu sanırsam :)
Değerler
Bu ölçüm sonuçları jbl PROSCAN diye düşünüyorum. BENde de ayni sıra ile oluyor hatta birçok değer benzer şüphelenmedim de sayılmaz bu markadan :))
Bu ölçüm sonuçları jbl PROSCAN diye düşünüyorum. BENde de ayni sıra ile oluyor hatta birçok değer benzer şüphelenmedim de sayılmaz bu markadan :))
Yok
Diatom başlamış normaldir hatta olmazsa olmazıdır bir sorun yok bence. Bende o test kitini kullanıyorum tatlı su icin daha başarılı tuzlu da iyi sayılmaz ama yinede çokta kötü degil. En iyi marka genelde salifert diye bilinir. Hangi değerleriniz yanlış çıktı söylerseniz yardımcı olacaklarıdır. İyi günler.
Diatom başlamış normaldir hatta olmazsa olmazıdır bir sorun yok bence. Bende o test kitini kullanıyorum tatlı su icin daha başarılı tuzlu da iyi sayılmaz ama yinede çokta kötü degil. En iyi marka genelde salifert diye bilinir. Hangi değerleriniz yanlış çıktı söylerseniz yardımcı olacaklarıdır. İyi günler.
Reeflowers Natural Aquasand Sizce Uygun Mu
Tunze 9004 icin neredeyse o hacmin yarısı olması gerekir. Ve kısa bir süre de olsa yaşamıştım ps yi çalıştıracaksınız akşam geldiğinizde toplamayı bırakmış olacak Cunku su sumptan degil direk tanktan eksilmiş olacak. Eger bu konuda ısrarcı iseniz kesinlikle su tamamlama almanız gerek ki ayni seviyede kalsın su. Acil bisey olur tatil olur asla gidemezsiniz Cunku gerçekten bırakın günleri birkaç saate bile toplaması değişecek. Zaten cok hassas ürünler en verimli noktayı yakalamak belkı günlerce 2-3 noktada denemekle oluyor. Siz bulunca 1 saat sonra yine seviye değişmiş olacak. :)
Tunze 9004 icin neredeyse o hacmin yarısı olması gerekir. Ve kısa bir süre de olsa yaşamıştım ps yi çalıştıracaksınız akşam geldiğinizde toplamayı bırakmış olacak Cunku su sumptan degil direk tanktan eksilmiş olacak. Eger bu konuda ısrarcı iseniz kesinlikle su tamamlama almanız gerek ki ayni seviyede kalsın su. Acil bisey olur tatil olur asla gidemezsiniz Cunku gerçekten bırakın günleri birkaç saate bile toplaması değişecek. Zaten cok hassas ürünler en verimli noktayı yakalamak belkı günlerce 2-3 noktada denemekle oluyor. Siz bulunca 1 saat sonra yine seviye değişmiş olacak. :)
90 Litre Nano Resif Kurulum Bitti Yola Devam :)
Herkese iyi Günler. Yeni bir tank kurdum ve sizlerle paylaşmak istedim :)
Uzun zamana dayanan bir olay aslında uzun araştırmalar sonucu sonunda kurdum ve döndürmeye başladım. Öncelikle yardımcı olan herkese teşekkür ediyorum.
Başlayalım :)
Yaklaşık olarak 1 haftadır kumla birlikte tuzlu su dönüyor. Ve 2 gündür de kurlenmis (canlı olmayan ) deniz kayası konuldu.
Dizaynını yaptım kafama göre. 100 gram aktif karbon eklendi ve sabaha kadar cok bariz bir yarar gördüm.
Ekipmanlardan bahsedeyim.
Tank: 70 x35x36(h). (Yandan 10 cm sump) hem alttan hem üstten çeken sump akrilik kaplama geriye kalan full ekstra clear. Temaks akvaryum.
Ps: tunze 9001
Kafa motoru : ehiem 600
Isıtıcı: rs 100w
Işık: şimdilik sıradan led (36 beyaz 12 mavi )
Bu konuda önerilerinizi beklerim power led yaptırmayı düşünüyorum mercanların fosforlarını cok güzel belli ediyor fakat tam bir planim yok her öneriye açığım ışık konusunda belli bir sure de canlı yükü olmadığı icin bunla idare etmeyi düşünüyorum.
Kum : two little fishes canlı argonit kum 7 kg 3-4 cm civarı.
Tuz: aquaforest peobiotic reef salt
Kaya: kurlenmis Kaya acik renk caribsea kutudan satılan modele benzer. Hangi deniz bilmiyorum yerli.
Hedefim canlı Kaya almaktı Ankara'da en büyük 2 mekanda da bulamayınca böyle ilerleme planı aldım.
Dalga motoru ; suan yok taktığım kafa motoru cok kuvvetli su basıyor tanka 60 cm den vurduğu camın altındaki kumda bile ufak hareketler yapıyor ve yüzey bile kısmen dalgalı. Şimdilik bana yeterli geldi eger dalga motoru koyarsam debi ayarını kisicam Cunku cok hareketli olur diye düşündüm. Ama aklımda tam bir model Yok 2. El rw4 mu alsam yoksa daha küçük modeller mi alsam. ?? Bütçe olarak uygun olması gerekiyor :) ?
Bu arada tüm ekipmanı en sessiz sectim Cunku yattığım odada duruyor tank kısmen cok sessiz diyebilirim. En azından olabilecek en sessiz tank oldu sanırım :))
Katkı henüz hiç Yok ve girmiyorum. Diatoma kadar hicbisey girme önerisi cok aldım. Diatomla birlikte bio s veya Pro bio s kullanmaya başlayacağım. Aklıma takılan benim tankıma bio s gereksiz mi gelir ? İlk 10 gün önermişler ben 10 günü zaten geçtim ama bu sure diatomdan sonra mi acaba ?
- Merak ettigim diatom yaklaşık olarak Ne zaman gelir. Camda az az da olsa küçük yosunlar var ama bu bir sinyal degil sanırım.
Işığı 12 saat yakmaya çalışıyorum bu az veya fazla degil sanırım ? :)
Birde elimde tatlı Sudan kalma magnetli cam temizleme var fakat biraz eski cami çizer mi diye korkuyorum clear olduğu icin kolay çizilir gibi :/
Önereceğiniz birşey varsa bakabilirim. :)
Durum böyle. Herhangi Öneri ve görüşlerinize açığım :)
Tesekkurler.
[:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/139252/251220161450581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/139252/251220161451201.jpg[/IMG]
Herkese iyi Günler. Yeni bir tank kurdum ve sizlerle paylaşmak istedim :)
Uzun zamana dayanan bir olay aslında uzun araştırmalar sonucu sonunda kurdum ve döndürmeye başladım. Öncelikle yardımcı olan herkese teşekkür ediyorum.
Başlayalım :)
Yaklaşık olarak 1 haftadır kumla birlikte tuzlu su dönüyor. Ve 2 gündür de kurlenmis (canlı olmayan ) deniz kayası konuldu.
Dizaynını yaptım kafama göre. 100 gram aktif karbon eklendi ve sabaha kadar cok bariz bir yarar gördüm.
Ekipmanlardan bahsedeyim.
Tank: 70 x35x36(h). (Yandan 10 cm sump) hem alttan hem üstten çeken sump akrilik kaplama geriye kalan full ekstra clear. Temaks akvaryum.
Ps: tunze 9001
Kafa motoru : ehiem 600
Isıtıcı: rs 100w
Işık: şimdilik sıradan led (36 beyaz 12 mavi )
Bu konuda önerilerinizi beklerim power led yaptırmayı düşünüyorum mercanların fosforlarını cok güzel belli ediyor fakat tam bir planim yok her öneriye açığım ışık konusunda belli bir sure de canlı yükü olmadığı icin bunla idare etmeyi düşünüyorum.
Kum : two little fishes canlı argonit kum 7 kg 3-4 cm civarı.
Tuz: aquaforest peobiotic reef salt
Kaya: kurlenmis Kaya acik renk caribsea kutudan satılan modele benzer. Hangi deniz bilmiyorum yerli.
Hedefim canlı Kaya almaktı Ankara'da en büyük 2 mekanda da bulamayınca böyle ilerleme planı aldım.
Dalga motoru ; suan yok taktığım kafa motoru cok kuvvetli su basıyor tanka 60 cm den vurduğu camın altındaki kumda bile ufak hareketler yapıyor ve yüzey bile kısmen dalgalı. Şimdilik bana yeterli geldi eger dalga motoru koyarsam debi ayarını kisicam Cunku cok hareketli olur diye düşündüm. Ama aklımda tam bir model Yok 2. El rw4 mu alsam yoksa daha küçük modeller mi alsam. ?? Bütçe olarak uygun olması gerekiyor :) ?
Bu arada tüm ekipmanı en sessiz sectim Cunku yattığım odada duruyor tank kısmen cok sessiz diyebilirim. En azından olabilecek en sessiz tank oldu sanırım :))
Katkı henüz hiç Yok ve girmiyorum. Diatoma kadar hicbisey girme önerisi cok aldım. Diatomla birlikte bio s veya Pro bio s kullanmaya başlayacağım. Aklıma takılan benim tankıma bio s gereksiz mi gelir ? İlk 10 gün önermişler ben 10 günü zaten geçtim ama bu sure diatomdan sonra mi acaba ?
- Merak ettigim diatom yaklaşık olarak Ne zaman gelir. Camda az az da olsa küçük yosunlar var ama bu bir sinyal degil sanırım.
Işığı 12 saat yakmaya çalışıyorum bu az veya fazla degil sanırım ? :)
Birde elimde tatlı Sudan kalma magnetli cam temizleme var fakat biraz eski cami çizer mi diye korkuyorum clear olduğu icin kolay çizilir gibi :/
Önereceğiniz birşey varsa bakabilirim. :)
Durum böyle. Herhangi Öneri ve görüşlerinize açığım :)
Tesekkurler.
[:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/139252/251220161450581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/139252/251220161451201.jpg[/IMG]
90 Litre Nano Resif Akvaryum Kurulumu...
Evet katılıyorum size bahsettigim ürünü aldım kurulumu yaptım yakında konu açacağım suan bekleme aşamasındayım. Diatom sürecini :)
Evet katılıyorum size bahsettigim ürünü aldım kurulumu yaptım yakında konu açacağım suan bekleme aşamasındayım. Diatom sürecini :)
90 Litre Nano Resif Akvaryum Kurulumu...
Bende maddi olarak zorlukla topladım ürünleri ama yinede kaliteden hiç taviz vermedim. Yüzeyden su toplama aparatı bende de çıktı zaten ama kullanmıyorum Cunku sump sisteminde kullanıyorum ben. Benim fiziksel ölçülerim 90 litre
Ve tunze açıklamalarında 60-140 yazıyor. Kaliteli ürün olduğu icin yanlış birim cok olmuyor. Olsun olsun en azından 100 kaldırır diye düşünüyorum. Henüz tankta yük Yok yanlış yönlendirmeyeyim ama 9004 biraz daha büyükçe bir model yan yana koyunca da bir hayli büyük ister istemez ses de yapar. Cok canlı yüklemeyecekseniz eger 9001 yeter diye düşünüyorum. BEnde 9004 ve 9001 adasında kaldım ama 9004 lerin ikinci eli bile 9001 den pahalı oluyordu. Bende 9001 aldım bakalım. Sıfır olarak. Ve internetteki fiyattan %15 daha ucuza yollayan biyer var düşünürseniz sizi yönlendirebilirim.
Bende maddi olarak zorlukla topladım ürünleri ama yinede kaliteden hiç taviz vermedim. Yüzeyden su toplama aparatı bende de çıktı zaten ama kullanmıyorum Cunku sump sisteminde kullanıyorum ben. Benim fiziksel ölçülerim 90 litre
Ve tunze açıklamalarında 60-140 yazıyor. Kaliteli ürün olduğu icin yanlış birim cok olmuyor. Olsun olsun en azından 100 kaldırır diye düşünüyorum. Henüz tankta yük Yok yanlış yönlendirmeyeyim ama 9004 biraz daha büyükçe bir model yan yana koyunca da bir hayli büyük ister istemez ses de yapar. Cok canlı yüklemeyecekseniz eger 9001 yeter diye düşünüyorum. BEnde 9004 ve 9001 adasında kaldım ama 9004 lerin ikinci eli bile 9001 den pahalı oluyordu. Bende 9001 aldım bakalım. Sıfır olarak. Ve internetteki fiyattan %15 daha ucuza yollayan biyer var düşünürseniz sizi yönlendirebilirim.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
KULLANICILAR
- 22 Online Kullanıcı, 12 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
