ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
realbeck
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Ocak 2013 23:05
Son Ziyaret:
06 Ekim 2013 13:53
Toplam Mesaj:
16 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yiğitcan Malay
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1988
Yaş:
38
İl:
Trabzon
Meslek:
memur
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yiğitcan Malay
SON 10 MESAJI
blue topaz lepistesimin ölümü
Fotoğraf:
Canlıdaki Belirtiler: Bir gece bende kaldığı için herhangi bir belirti göremedşm
Akvaryum Kapasitesi (litre):75 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 4 adet plati,2 adet çöpçü,1 cüce vatoz,4-5 adet elma salyangoz,6 adet katil salyangoz..ve sayısını tam olarak bilmediğim 30 a yakın lepistes
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): sadece değer olarak sıcaklığı verebilirim 26
Filitrasyon:iç filtre kullanıyorum
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: kullanmadım
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) : Haftada bir % 10 su değişimi..tatlı kaşığının çok fazla doldurmadan tuz atıyorum..
İyi günler
Dün forumda tanıştığım bir arkadaşımdan lepistes ve salyangoz aldım..Sağolsun kendisi çok ilgilendi bana güzel bilgiler verdi..Bende bir heves eve geldim balıklar suya alışsınlar diye yarım saat suya koymadan üstünde bıraktım..Sonrasın da akvaryuma aldım ve izlemeye başladım.Gece boyu herhangi bir sıkıntı yoktu.Ama annem sabah namazı vaktinde baktığında Blue topazın hareketsiz suyun dibinde durduğunu görmüş ve bende gece çalıştığım için haberim olmadı gerçi olsa ne gelirdi elden ama moralim acayip bozuldu benim akvaryumumun en değerli balığı olmuştu.İlerde aynı şeylerle karşılaşmak için ne yapmalıyım?Ya da farketmeden bir hatam olduysa bana yardımcı olurmusunuz..
realbeck 2013-03-28 21:55:23
Fotoğraf:
Canlıdaki Belirtiler: Bir gece bende kaldığı için herhangi bir belirti göremedşm
Akvaryum Kapasitesi (litre):75 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 4 adet plati,2 adet çöpçü,1 cüce vatoz,4-5 adet elma salyangoz,6 adet katil salyangoz..ve sayısını tam olarak bilmediğim 30 a yakın lepistes
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): sadece değer olarak sıcaklığı verebilirim 26
Filitrasyon:iç filtre kullanıyorum
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: kullanmadım
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) : Haftada bir % 10 su değişimi..tatlı kaşığının çok fazla doldurmadan tuz atıyorum..
İyi günler
Dün forumda tanıştığım bir arkadaşımdan lepistes ve salyangoz aldım..Sağolsun kendisi çok ilgilendi bana güzel bilgiler verdi..Bende bir heves eve geldim balıklar suya alışsınlar diye yarım saat suya koymadan üstünde bıraktım..Sonrasın da akvaryuma aldım ve izlemeye başladım.Gece boyu herhangi bir sıkıntı yoktu.Ama annem sabah namazı vaktinde baktığında Blue topazın hareketsiz suyun dibinde durduğunu görmüş ve bende gece çalıştığım için haberim olmadı gerçi olsa ne gelirdi elden ama moralim acayip bozuldu benim akvaryumumun en değerli balığı olmuştu.İlerde aynı şeylerle karşılaşmak için ne yapmalıyım?Ya da farketmeden bir hatam olduysa bana yardımcı olurmusunuz..
hayatımda ilk balık deneyimi
Arkadaşlar akvaryumum da 2 aydır herşey normal gidiyordu ama son 2 haftadır ölümler başladı.Biri kuyruk erimesi sonucunda öldü diğerinin sebebini bilemiyorum ama akvaryumum da Neon da var ve bir tanesinin kuyruk kısmında ve sırt yüzgecinde erime söz konusu..Her hafta su değişimi yapıyorum % 20 gibi bir oranda.Arada bir tatlı kaşığı kadar tuz göküyorum.Bitkili bir akvaryum olduğu için dip temizlik hiç yapmadım..Yavru akvaryumuna aldığım hamile balığımda doğum yaptı ama 10 taneyi geçmedi yarısı ölü doğdu diğerleride çok canlı durmuyorlar..yanlış yaptığım birşey mi var acaba.Biri bana bu konuda yardımcı olabilir mi?
Arkadaşlar akvaryumum da 2 aydır herşey normal gidiyordu ama son 2 haftadır ölümler başladı.Biri kuyruk erimesi sonucunda öldü diğerinin sebebini bilemiyorum ama akvaryumum da Neon da var ve bir tanesinin kuyruk kısmında ve sırt yüzgecinde erime söz konusu..Her hafta su değişimi yapıyorum % 20 gibi bir oranda.Arada bir tatlı kaşığı kadar tuz göküyorum.Bitkili bir akvaryum olduğu için dip temizlik hiç yapmadım..Yavru akvaryumuna aldığım hamile balığımda doğum yaptı ama 10 taneyi geçmedi yarısı ölü doğdu diğerleride çok canlı durmuyorlar..yanlış yaptığım birşey mi var acaba.Biri bana bu konuda yardımcı olabilir mi?
hayatımda ilk balık deneyimi
Arkadaşlar biraz önce akvaryumda bitkilerin dibinde bir hareketlilge rastladım..farklı bir canlı vardı..forumda arastirdigima göre katil salyangoz..bu akvaryumda da mi oluştu yoksa bitkiler aracılığıyla mi gelmiştir?
Arkadaşlar biraz önce akvaryumda bitkilerin dibinde bir hareketlilge rastladım..farklı bir canlı vardı..forumda arastirdigima göre katil salyangoz..bu akvaryumda da mi oluştu yoksa bitkiler aracılığıyla mi gelmiştir?
hayatımda ilk balık deneyimi
[QUOTE=EskiHobici]Eski tecrübelerim beni yanıltmıyorsa %99 kılıçlar diyebilirim [/QUOTE]
Beni de kuşkulandırıyor.Ama canlı doğuranlar kuyruk filan yemezmiş..
[QUOTE=EskiHobici]Eski tecrübelerim beni yanıltmıyorsa %99 kılıçlar diyebilirim [/QUOTE]
Beni de kuşkulandırıyor.Ama canlı doğuranlar kuyruk filan yemezmiş..
hayatımda ilk balık deneyimi
Arkadaşlar iyi günler..
Bu sabah kalktığımda erkek lepistesimin kuyruğu yenmiş durumdaydı..Hangi balık saldırmıştır nasıl belirleyebilirim? 3 tane kılıçkuyruk 4 tane platy var..Akvaryumun genellikle agresif balığı kılıçkuyruğun dişileri..Hangisi olduğunu belirleyebilirsem akvaryumcuya gidecek balıkları telef etmeden..
Ayrıca bu balığın sağlığı için ne yapabilirim?

Arkadaşlar iyi günler..
Bu sabah kalktığımda erkek lepistesimin kuyruğu yenmiş durumdaydı..Hangi balık saldırmıştır nasıl belirleyebilirim? 3 tane kılıçkuyruk 4 tane platy var..Akvaryumun genellikle agresif balığı kılıçkuyruğun dişileri..Hangisi olduğunu belirleyebilirsem akvaryumcuya gidecek balıkları telef etmeden..
Ayrıca bu balığın sağlığı için ne yapabilirim?

hayatımda ilk balık deneyimi
[QUOTE=Umut Başar] Hava motorun varsa bi pipo filtre edinebilirsin. Yavrular için en iyisi pipo filtredir. Fiyatları 5-10 tl arasında değişiyor. Birde hava motoru lazım gelecek pipo için. Onun da ucuz yolluları var 10 tl gibi. eğer alabilirsen çok iyi olur. Çünkü meraklı yavrular bazen stop haldeki filtrenin ağazından içine kaçabiliyor. Elektriğe taktığın vakit parçalanmış yavrular görebilme ihtimalin var. Ama havasız, filtrasyonsuz ve ısıtıcısız çok uzun süre yaşatamazsın onları.. Artemia konusuna gelince evet... İmkansız diye birşey yoktur tabi uygun şartlar sağlandığı sürece :) Forumdan Erdinç arkadaşımız var oda Lepistes sevdalısı ve Trabzonda yaşamakta. Özel msj olarak size profil linkini gönderiyorum kendisinin. Diyaloğa geçebilirsiniz. Trabzondaki malzeme tedarik edeceğiniz yerler konusunda fikir verebilir.[/QUOTE]
Malzeme almak uçuk fiyatlar olmadığı sürece alması sorun değil.Pipodan yavrular için alacağım.Artemia konusuna gelince de beni bu işi başlatan arkadaşıma danışacağım neler yapabilirim diye..Özel mesaj içinde teşekkür ederim..Yardımını alacağim:)
[QUOTE=Umut Başar] Hava motorun varsa bi pipo filtre edinebilirsin. Yavrular için en iyisi pipo filtredir. Fiyatları 5-10 tl arasında değişiyor. Birde hava motoru lazım gelecek pipo için. Onun da ucuz yolluları var 10 tl gibi. eğer alabilirsen çok iyi olur. Çünkü meraklı yavrular bazen stop haldeki filtrenin ağazından içine kaçabiliyor. Elektriğe taktığın vakit parçalanmış yavrular görebilme ihtimalin var. Ama havasız, filtrasyonsuz ve ısıtıcısız çok uzun süre yaşatamazsın onları.. Artemia konusuna gelince evet... İmkansız diye birşey yoktur tabi uygun şartlar sağlandığı sürece :) Forumdan Erdinç arkadaşımız var oda Lepistes sevdalısı ve Trabzonda yaşamakta. Özel msj olarak size profil linkini gönderiyorum kendisinin. Diyaloğa geçebilirsiniz. Trabzondaki malzeme tedarik edeceğiniz yerler konusunda fikir verebilir.[/QUOTE]
Malzeme almak uçuk fiyatlar olmadığı sürece alması sorun değil.Pipodan yavrular için alacağım.Artemia konusuna gelince de beni bu işi başlatan arkadaşıma danışacağım neler yapabilirim diye..Özel mesaj içinde teşekkür ederim..Yardımını alacağim:)
hayatımda ilk balık deneyimi
[QUOTE=Umut Başar] [QUOTE=realbeck] [QUOTE=Umut Başar] Hayırlı olsun yavrularınız. Yeni başlamanıza rağmen çok sevimli bi tank olmuş. Çok beğendim. Akvaryumunuza bir arka plan yaparsanız göze daha hoş gelecek.. Kolay gelsin. [/QUOTE]
Bu siteden aldığım bilgilerle eski akvaryumu ısıtıcıyı filan kullanarak bir şeyler yapmaya çalışıyorum..Yavrular konuda endişelerim var.Filtreyi şuan için çalıştırmıyorum.Yerdeki biriken anneden kalan yem tortuları yavrulara bir şey yapar mı?Filtr çalışsa sanki yavruları yoracak gibi..Sabah ilk işim yarulara yumurta yedirmek oldu bu da biraz suyu bulandırdı..Lepistesin dayanıklı bir balık olduğunu biliyorum ama yinede tereddüt içindeyim..Umut bey siz de uzun zamandır lepites bakımı yapıyorsunuz heralde..Farklı tavsiyeleriniz olur mu acaba..yem ilaç alet edevat?:)
[/QUOTE]
Lepsites tam aksine en hassas balıkların belkide en başında gelir. Dayanıklı değildir. Bir hastalığa yakalandımı %99 ölür. Filtreyi çalıştırmanız gerek. Havasız yaşayamazlar. Ben hiç yumurta sarısı vermiyorum balıklara. Sizin tecrübe etmiş olduğunuz gibi bende sadece bir sefer bu yumurta bulanıklığını tecrübe ettim o gün bu gündür vermiyorum. Pul yemi ezip un gibi yapıp az az verirsiniz sıkıntı yaşamazsınız. Artemia da imkanınız varsa (imkandan kastım, gerekli alet edevat) verebilirsiniz. Yumulurcasına yerler.. Hem yumurtadan çıkışlarını beklemek size ayrı bir heyecan verecektir :) Lepistesler beslenirken herşeyin aşırısından kaçınılmalı. Aşırı yemleme, aşırı su değişimi, aşırı su kirliliği, aşırı ısı değişimleri... Hepsi ayrı ayrı sıkıntıdır. Bunlara dikkat ediniz. Sık sık kayıplar vereceksiniz. Olağan şeyler bu kayıplar. Sakın hevesinizi kaybetmeyin. Lepistes besleyenler olarak bunun bilincinde olmalıyız. İlk başta önereceklerim şimdi bunlar. :) Balıklarınızla mutluluklar dilerim..[/QUOTE]
Filtreyi çalıştırsam peki hayvanların başına bir şey gelir mi?Artemia işine bende girecem yarın çarşıda bulmaya çalışcam..Kimisi yapması kolay kimisi zor diyor ama imkansız değil heralde
[QUOTE=Umut Başar] [QUOTE=realbeck] [QUOTE=Umut Başar] Hayırlı olsun yavrularınız. Yeni başlamanıza rağmen çok sevimli bi tank olmuş. Çok beğendim. Akvaryumunuza bir arka plan yaparsanız göze daha hoş gelecek.. Kolay gelsin. [/QUOTE]
Bu siteden aldığım bilgilerle eski akvaryumu ısıtıcıyı filan kullanarak bir şeyler yapmaya çalışıyorum..Yavrular konuda endişelerim var.Filtreyi şuan için çalıştırmıyorum.Yerdeki biriken anneden kalan yem tortuları yavrulara bir şey yapar mı?Filtr çalışsa sanki yavruları yoracak gibi..Sabah ilk işim yarulara yumurta yedirmek oldu bu da biraz suyu bulandırdı..Lepistesin dayanıklı bir balık olduğunu biliyorum ama yinede tereddüt içindeyim..Umut bey siz de uzun zamandır lepites bakımı yapıyorsunuz heralde..Farklı tavsiyeleriniz olur mu acaba..yem ilaç alet edevat?:)
[/QUOTE]
Lepsites tam aksine en hassas balıkların belkide en başında gelir. Dayanıklı değildir. Bir hastalığa yakalandımı %99 ölür. Filtreyi çalıştırmanız gerek. Havasız yaşayamazlar. Ben hiç yumurta sarısı vermiyorum balıklara. Sizin tecrübe etmiş olduğunuz gibi bende sadece bir sefer bu yumurta bulanıklığını tecrübe ettim o gün bu gündür vermiyorum. Pul yemi ezip un gibi yapıp az az verirsiniz sıkıntı yaşamazsınız. Artemia da imkanınız varsa (imkandan kastım, gerekli alet edevat) verebilirsiniz. Yumulurcasına yerler.. Hem yumurtadan çıkışlarını beklemek size ayrı bir heyecan verecektir :) Lepistesler beslenirken herşeyin aşırısından kaçınılmalı. Aşırı yemleme, aşırı su değişimi, aşırı su kirliliği, aşırı ısı değişimleri... Hepsi ayrı ayrı sıkıntıdır. Bunlara dikkat ediniz. Sık sık kayıplar vereceksiniz. Olağan şeyler bu kayıplar. Sakın hevesinizi kaybetmeyin. Lepistes besleyenler olarak bunun bilincinde olmalıyız. İlk başta önereceklerim şimdi bunlar. :) Balıklarınızla mutluluklar dilerim..[/QUOTE]
Filtreyi çalıştırsam peki hayvanların başına bir şey gelir mi?Artemia işine bende girecem yarın çarşıda bulmaya çalışcam..Kimisi yapması kolay kimisi zor diyor ama imkansız değil heralde

hayatımda ilk balık deneyimi
[QUOTE=TheLast] [QUOTE=realbeck] [QUOTE=DOWNSENDROMU47] Canlı doğuran türü çok hoş bir türdür.Bol yavrulu günler dilerim. İç filitredeki boruyu yukarı kaldırsanı şelale sistemi daha güzel olur,hemde balıklar sever.[/QUOTE]
Filtre suyu çok kuvvetli üflüyor bu balıkları rahatsız etmez mi?Ayrıca filtrenin kafası dışarda olmamalıymış yukardan nasıl yapabilirim?
[/QUOTE]
Filtrenizin çıkışına bağlayacağınız bir kaç boru ile suyun dışına çıkarıp sirkülasyonu doğrudan içeri vermemenizi kast etmiş sanırım. Eğer buda kafi gelmiyorsa debisi daha düşük bir filtre almanız gerekebilir. Yada hava motorunuz varsa şimdilik o daha rahat olur hemde debi ve sirkülasyon sorunu yaratmaz yavrular için.
[/QUOTE]
Ana akvaryumda bu boruyu kullanıyorum ama tamamiyle arka cama çevrilmiş durumda suyun yüzeyinde biraz dalga yapıyor o kadar..çevirdiğim taktirde akvaryumda uzak bölgede yüzüyolar balıklar özgür olamıyorlar..Yavru akvaryumum daki filtrenin de kuvveti fazla onlara pipo filtre önerdiler muhtemelen onu alcağım..
[QUOTE=TheLast] [QUOTE=realbeck] [QUOTE=DOWNSENDROMU47] Canlı doğuran türü çok hoş bir türdür.Bol yavrulu günler dilerim. İç filitredeki boruyu yukarı kaldırsanı şelale sistemi daha güzel olur,hemde balıklar sever.[/QUOTE]
Filtre suyu çok kuvvetli üflüyor bu balıkları rahatsız etmez mi?Ayrıca filtrenin kafası dışarda olmamalıymış yukardan nasıl yapabilirim?
[/QUOTE]
Filtrenizin çıkışına bağlayacağınız bir kaç boru ile suyun dışına çıkarıp sirkülasyonu doğrudan içeri vermemenizi kast etmiş sanırım. Eğer buda kafi gelmiyorsa debisi daha düşük bir filtre almanız gerekebilir. Yada hava motorunuz varsa şimdilik o daha rahat olur hemde debi ve sirkülasyon sorunu yaratmaz yavrular için.
[/QUOTE]
Ana akvaryumda bu boruyu kullanıyorum ama tamamiyle arka cama çevrilmiş durumda suyun yüzeyinde biraz dalga yapıyor o kadar..çevirdiğim taktirde akvaryumda uzak bölgede yüzüyolar balıklar özgür olamıyorlar..Yavru akvaryumum daki filtrenin de kuvveti fazla onlara pipo filtre önerdiler muhtemelen onu alcağım..
hayatımda ilk balık deneyimi
[QUOTE=DOWNSENDROMU47] Canlı doğuran türü çok hoş bir türdür.Bol yavrulu günler dilerim. İç filitredeki boruyu yukarı kaldırsanı şelale sistemi daha güzel olur,hemde balıklar sever.[/QUOTE]
Filtre suyu çok kuvvetli üflüyor bu balıkları rahatsız etmez mi?Ayrıca filtrenin kafası dışarda olmamalıymış yukardan nasıl yapabilirim?
[QUOTE=DOWNSENDROMU47] Canlı doğuran türü çok hoş bir türdür.Bol yavrulu günler dilerim. İç filitredeki boruyu yukarı kaldırsanı şelale sistemi daha güzel olur,hemde balıklar sever.[/QUOTE]
Filtre suyu çok kuvvetli üflüyor bu balıkları rahatsız etmez mi?Ayrıca filtrenin kafası dışarda olmamalıymış yukardan nasıl yapabilirim?
hayatımda ilk balık deneyimi
[QUOTE=Umut Başar] Hayırlı olsun yavrularınız. Yeni başlamanıza rağmen çok sevimli bi tank olmuş. Çok beğendim. Akvaryumunuza bir arka plan yaparsanız göze daha hoş gelecek.. Kolay gelsin. [/QUOTE]
Bu siteden aldığım bilgilerle eski akvaryumu ısıtıcıyı filan kullanarak bir şeyler yapmaya çalışıyorum..Yavrular konuda endişelerim var.Filtreyi şuan için çalıştırmıyorum.Yerdeki biriken anneden kalan yem tortuları yavrulara bir şey yapar mı?Filtr çalışsa sanki yavruları yoracak gibi..Sabah ilk işim yarulara yumurta yedirmek oldu bu da biraz suyu bulandırdı..Lepistesin dayanıklı bir balık olduğunu biliyorum ama yinede tereddüt içindeyim..Umut bey siz de uzun zamandır lepites bakımı yapıyorsunuz heralde..Farklı tavsiyeleriniz olur mu acaba..yem ilaç alet edevat?:)
[QUOTE=Timsah35]İlk balık deneyimi ama gayet profyonelce olmuş. Yavrularınızı sağlıklı büyütmenizi dilerim...[/QUOTE]
İlk deneyimim şu an için iyi gidiyor ama tam doğruları gerçekleştiriyor muyum onu bilemiyorum:)İnşallah sağlıklı yavrular olur..
realbeck 2013-02-25 14:49:46
[QUOTE=Umut Başar] Hayırlı olsun yavrularınız. Yeni başlamanıza rağmen çok sevimli bi tank olmuş. Çok beğendim. Akvaryumunuza bir arka plan yaparsanız göze daha hoş gelecek.. Kolay gelsin. [/QUOTE]
Bu siteden aldığım bilgilerle eski akvaryumu ısıtıcıyı filan kullanarak bir şeyler yapmaya çalışıyorum..Yavrular konuda endişelerim var.Filtreyi şuan için çalıştırmıyorum.Yerdeki biriken anneden kalan yem tortuları yavrulara bir şey yapar mı?Filtr çalışsa sanki yavruları yoracak gibi..Sabah ilk işim yarulara yumurta yedirmek oldu bu da biraz suyu bulandırdı..Lepistesin dayanıklı bir balık olduğunu biliyorum ama yinede tereddüt içindeyim..Umut bey siz de uzun zamandır lepites bakımı yapıyorsunuz heralde..Farklı tavsiyeleriniz olur mu acaba..yem ilaç alet edevat?:)
[QUOTE=Timsah35]İlk balık deneyimi ama gayet profyonelce olmuş. Yavrularınızı sağlıklı büyütmenizi dilerim...[/QUOTE]
İlk deneyimim şu an için iyi gidiyor ama tam doğruları gerçekleştiriyor muyum onu bilemiyorum:)İnşallah sağlıklı yavrular olur..
SON MESAJLAR
- Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
Hakan ARP,
sina cen,
Jotunheim,
Omer901,
Tortuga7,
aquanil,
ByOscar:),
JuqLax,
yeekim,
Sfenks111,
darknessmania,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
ilterisdoğukan,
mlh06,
bysmokin,
umutak,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
Vitamixsps,
barsbingul,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
Fatihsm,
AquaShirmp,
Balıkmen,
Tata,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
dınay,
Phos,
Pandkoal,
Hakanm_,
Furkann,
oguzsel,
OKIRATLI,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
