ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
RedDragon0
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Nisan 2018 04:54
Son Ziyaret:
29 Ocak 2026 09:27
Toplam Mesaj:
16 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ali
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Akvaryum İçin Sıvı Gübreleri Toprakta Kullanma ?
Nasıl vermem gerekir detaylı bilgisi olan ?
Nasıl vermem gerekir detaylı bilgisi olan ?
Akvaryum İçin Sıvı Gübreleri Toprakta Kullanma ?
Merhabalar elimde bitkili akvaryumlar için aldığım sıvı gübrelerden var. Potasyum demir azot fosfat micro elementler.
Akvaryum hobisine ara verdim elimde de hala kullanmamış olduğum gübreler duruyor.
Ayrıca saksı bitkilerim var bu gübreleri suya karıştırıp topraklı bitkilere verebilir miyim. Bunun herhangi bir ölçüsü var mıdır. Sizce nasıl olur ?
[IMG]https://mcdn01.gittigidiyor.net/37461/374618022_0.jpg?1537779680[/IMG]
Merhabalar elimde bitkili akvaryumlar için aldığım sıvı gübrelerden var. Potasyum demir azot fosfat micro elementler.
Akvaryum hobisine ara verdim elimde de hala kullanmamış olduğum gübreler duruyor.
Ayrıca saksı bitkilerim var bu gübreleri suya karıştırıp topraklı bitkilere verebilir miyim. Bunun herhangi bir ölçüsü var mıdır. Sizce nasıl olur ?
[IMG]https://mcdn01.gittigidiyor.net/37461/374618022_0.jpg?1537779680[/IMG]
Dış Filtre Debisini Düşürmek İçin
su girişine uzun delikli bir aparat kullanman lazım ne kadar uzun olursa akıntı okadar değişik yerlere giderek güç kaybedebilir.
su girişine uzun delikli bir aparat kullanman lazım ne kadar uzun olursa akıntı okadar değişik yerlere giderek güç kaybedebilir.
Bitkili Akvaryum İçin Bu Power Led Değerleri Nasıl
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
konuyu açalı 5 gün oldu kimse en ufak birşey yazmadı bilen yok diyicem bilen var ama power led konusunda bilgiyi paylaşacak kadar erdemli insanlar online değil demekki (onlarda bir kaç kişi). 105 kişi görmüş 1 kişi de dönüp de o baktıkların normal kırmızı normal mavi olmaz diyemedi 5 gün forum dışı kişilerle telde ve yazılı olarak yaptıgım görüşmelerle sistemi kendim öğrendim Allah razı olsun hepinizden.Avrupada bu sistem kullanılırken Türkiyedekiler florans kullanıyormuş ülkemizin bukadar geriden gelmesi insanlarımızın işte tamda olarak bu tutumundan kaynaklıdır.
Bilgiyi paylaşmak yerine 0,20 dolara cinden aldıkları ledleri burada 5-7 tl ye satan kurnazlara destek olun siz başka birşey yapmayın.
Forumda power Led konusunda acılan konuların %70 ine cevap verilmemiş oysaki bu işten anlayan okadar çok insan varki neyse daha fazla uzatmayacagım yeri gelir sizde bilgi ararsınız karşılık bulamazsınız.[EDIT]RedDragon0,2018-04-18 05:47:14[/EDIT]
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
konuyu açalı 5 gün oldu kimse en ufak birşey yazmadı bilen yok diyicem bilen var ama power led konusunda bilgiyi paylaşacak kadar erdemli insanlar online değil demekki (onlarda bir kaç kişi). 105 kişi görmüş 1 kişi de dönüp de o baktıkların normal kırmızı normal mavi olmaz diyemedi 5 gün forum dışı kişilerle telde ve yazılı olarak yaptıgım görüşmelerle sistemi kendim öğrendim Allah razı olsun hepinizden.Avrupada bu sistem kullanılırken Türkiyedekiler florans kullanıyormuş ülkemizin bukadar geriden gelmesi insanlarımızın işte tamda olarak bu tutumundan kaynaklıdır.
Bilgiyi paylaşmak yerine 0,20 dolara cinden aldıkları ledleri burada 5-7 tl ye satan kurnazlara destek olun siz başka birşey yapmayın.
Forumda power Led konusunda acılan konuların %70 ine cevap verilmemiş oysaki bu işten anlayan okadar çok insan varki neyse daha fazla uzatmayacagım yeri gelir sizde bilgi ararsınız karşılık bulamazsınız.[EDIT]RedDragon0,2018-04-18 05:47:14[/EDIT]
Bitkili Akvaryum İçin Bu Power Led Değerleri Nasıl
Merhabalar
Power led sistemi kuracagım ama 80Uzunluk X 45Yükselik oldugu için biraz fazla power led gidecek piyasada bir cok power led satan arkadaş var ama fiyatlarıda cok yüksek en uygun şekilde nasıl yaparım diye araştırma yapıyorum. Çinden bedavaya gelen ürünler burada satıcının vicdanına kalmış şekilde satılıyor biri 4 tlye satıyor biri 2 tlye biri 5 tlye. biri 10 tl
uzun uzun araştırdım marketdigital güvenilir bu konuda birde gittigidiyorda bitkisatışı diye diye bir mağaza var onda 4tl market digitalde bulduklarım 2 tl civarı
market digitalden alsam 2 kat fazla power led alma sansım olcak ama sorun şu NM değerleri kafamı karıştırıyor
Marketdigitalde şunu gördüm
http://www.marketdijital.com/urun/1-watt-heliopto-powerled-350ma-mavi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205616/150420180550211.jpg[/IMG]
Yukarıdada gördüğünüz gibi renklere göre NM değerleri
Beyaz ışıgı ayrı alacagım 10000k veya 6500k olarak ama mavi ve kırmızıyı nereden alsam diye düşünüyorum ve bu NM değerlerinde alsam olmaz mı.
Mavi 465NM
Kırmızı 625 NM (genel kullanılan 660NM miş)
Ama benim öğrenmek istediğim aynı zamanda NM değeri 30 fark var.
Yani çok fark edermi ?
Birde edison marka nın ledleri var
1Watt 350mA Edison
Mavi
Lümen 455-470 nm
350 mA
Powerled
Edison
link http://www.marketdijital.com/urun/1watt-350ma-edison-opto-powerled-mavi
Yani üretici firma bile 455 ve 470 nm arası gider gelir diyor tam net NM değeri almak şartmıdır.
Ve lütfen forumda bu tarz konular var demeyin gereğinden fazla araştırma yaptım yalayıp yuttum. Bu NM değerlerinin aşırı derece fark edermi etmezmi gibi birşey bulamadım.
Bilgisi olan veya yardımcı olmak isteyen yok mu ?
Merhabalar
Power led sistemi kuracagım ama 80Uzunluk X 45Yükselik oldugu için biraz fazla power led gidecek piyasada bir cok power led satan arkadaş var ama fiyatlarıda cok yüksek en uygun şekilde nasıl yaparım diye araştırma yapıyorum. Çinden bedavaya gelen ürünler burada satıcının vicdanına kalmış şekilde satılıyor biri 4 tlye satıyor biri 2 tlye biri 5 tlye. biri 10 tl
uzun uzun araştırdım marketdigital güvenilir bu konuda birde gittigidiyorda bitkisatışı diye diye bir mağaza var onda 4tl market digitalde bulduklarım 2 tl civarı
market digitalden alsam 2 kat fazla power led alma sansım olcak ama sorun şu NM değerleri kafamı karıştırıyor
Marketdigitalde şunu gördüm
http://www.marketdijital.com/urun/1-watt-heliopto-powerled-350ma-mavi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205616/150420180550211.jpg[/IMG]
Yukarıdada gördüğünüz gibi renklere göre NM değerleri
Beyaz ışıgı ayrı alacagım 10000k veya 6500k olarak ama mavi ve kırmızıyı nereden alsam diye düşünüyorum ve bu NM değerlerinde alsam olmaz mı.
Mavi 465NM
Kırmızı 625 NM (genel kullanılan 660NM miş)
Ama benim öğrenmek istediğim aynı zamanda NM değeri 30 fark var.
Yani çok fark edermi ?
Birde edison marka nın ledleri var
1Watt 350mA Edison
Mavi
Lümen 455-470 nm
350 mA
Powerled
Edison
link http://www.marketdijital.com/urun/1watt-350ma-edison-opto-powerled-mavi
Yani üretici firma bile 455 ve 470 nm arası gider gelir diyor tam net NM değeri almak şartmıdır.
Ve lütfen forumda bu tarz konular var demeyin gereğinden fazla araştırma yaptım yalayıp yuttum. Bu NM değerlerinin aşırı derece fark edermi etmezmi gibi birşey bulamadım.
Bilgisi olan veya yardımcı olmak isteyen yok mu ?
Sıvı Gübre Kullanırken Akvaryum Litresi Hesaplama
[QUOTE=Emrkymc]Co2 yide el yapımı difüzörde pek verim alamazsınız illaki işe yarar ama seramik difüzör alın fırsat olduğu zaman, daha çok verim alırsın. Mayalı sistemide sizin alvaryuma uygun olanı 2.5 litre pet olur 4.5 günde bir yenileyin derim[/QUOTE]
Co2 2X 1,5 Litre kullanıyorum difüzör almayı düşünüyorum ama belli bir yerden sonra basınc azalacagı için seramikler bir yerden sonra kesiyor diye duydum ama denemekte fayda var. Kullandıgınız veya kullanılan bir difüzör tavsiyeniz varsa link atarsanız sevinirim.
Ayrıca dün yeni bir yöntem denedim ve güzel oldu. Dış filtre nin içindeki malzeme olan beyaz yüzük diyorlar ondan difüzör yaptım süper oldu fakat yüzüğü sağlam yapıstırmak gerekicek ben sıcak silikonla denemek amaclı yaptım oldu fakat sıcak silikon ve yüzük su birleşince birbirini tutmuyor zamanım olunca ona el atıcam süper bir verim veriyor [EDIT]RedDragon0,2018-04-14 18:53:48[/EDIT]
[QUOTE=Emrkymc]Co2 yide el yapımı difüzörde pek verim alamazsınız illaki işe yarar ama seramik difüzör alın fırsat olduğu zaman, daha çok verim alırsın. Mayalı sistemide sizin alvaryuma uygun olanı 2.5 litre pet olur 4.5 günde bir yenileyin derim[/QUOTE]
Co2 2X 1,5 Litre kullanıyorum difüzör almayı düşünüyorum ama belli bir yerden sonra basınc azalacagı için seramikler bir yerden sonra kesiyor diye duydum ama denemekte fayda var. Kullandıgınız veya kullanılan bir difüzör tavsiyeniz varsa link atarsanız sevinirim.
Ayrıca dün yeni bir yöntem denedim ve güzel oldu. Dış filtre nin içindeki malzeme olan beyaz yüzük diyorlar ondan difüzör yaptım süper oldu fakat yüzüğü sağlam yapıstırmak gerekicek ben sıcak silikonla denemek amaclı yaptım oldu fakat sıcak silikon ve yüzük su birleşince birbirini tutmuyor zamanım olunca ona el atıcam süper bir verim veriyor [EDIT]RedDragon0,2018-04-14 18:53:48[/EDIT]
Sıvı Gübre Kullanırken Akvaryum Litresi Hesaplama
[QUOTE=burakbiskici]
36 adet power led yetmez diye tahmin ediyorum direk floresan tak 2 tane 36w [/QUOTE]
Belki bilirsiniz osman abi tv deki tank 70 santim uzunluktaki 40 santim yükseliğindeki akvaryumda 30 adet var. Benim tankla arasında uzunlukta 10 santim fark var yüksekliktede 5 santim. Tankında sorunsuz en zor bitkileri yetiştiriyor. Florasan en kolayı takar geçerdim ama hem tükettiği elektrik hem 6ay 1 sene ömürlerinin olması hemde armatürüme tek florasan sığması yüzünden tercih etmiyorum.
beyazları 10.000 veya 8000-9000K civarı yapıcam
Mavi ve kırmızılarıda Normal nm değerlerine göre ayarlıycam.
Bence yeterli olması gerek 0,3W litre başı 0,3X126litre=37W
Yani 36 adet tam geliyor hem led driver ve power led pcb leride 18+18 olarak tam olarak satılıyor.
Başta fazla almayalımda ilerde eklemek gerekirse 18 adet daha ekleriz. Ama yeteceğini sanıyorum
Hayırlısı bakalım herkese cok teşekkürler
[QUOTE=yasarcannn]Bitkili tankta led kullanımıyla ilgili çok detaylı bir konu var okumadıysanız öneririm bide sorunun ışıkta olduğunu düşünüyorum ilk başta şerit led kullandım bende tankımda bitki olarak su mercimeği vardı 2-3 haftada hepsi eriyip yok oldu bir iki tane kalmıştı onlarında kökleri varla yok arasındaydı ardından power led armatür yaptırdım ve bitki ekledim bir kaç tane daha limon gül vs bide tam erimemiş su mercimekleri vardı 2.5 hafta sonra akvaryumun nerdeyse tüm yüzeyini su mercimeği kapladı eklediğim bitkilerde çok hızlı bir büyüme gösterip yaklaşık 20cm boy attılar bendeki gübrelerin önerilen kullanımı 2günde bir belli ml ler şeklindeydi ama ben hafta 1 e düşürüp uyguladım balıklara zarar verme ihtimali olabilir diye.[/QUOTE]
Bütün konuları inceledim 3 cipli ile yapanda var verim alanda var ama beslediği bitkiler demekki aşırı ışık isteyenlerden değil. Cobamba mesela sorunsuz bu aydınlatma ile büyüyor gelişiyor hızlıca tilki kuyruguda öyle eledao da gelişiyor gül de gelişiyor ama kırmızı ve güclü ışık bitkilere gücü yetmiyor belli yani acıkca bugunkü son araştırmalarımla zaten tamamen netleştim. Şimdilik biraz idare etsin ilk fırsatta power led'e geçiyorum
Tabi bazı arkadaşlarında dediği gibi bitkilere biraz zaman vereceğim belki tek sıkıntı 2 haftalık olmalarıda olabilir. 7 MT 3cip li kırmızı mavi ve beyaz karışımlı yüksek kadamaye cıkartığım sistem belkide işe yarıyorda olabilir bakalım ama uzun vadede ve yüksek ışık isteyen bitki beslemek için ilk fırsatta power led yapıcagım[EDIT]RedDragon0,2018-04-14 01:08:14[/EDIT]
[QUOTE=burakbiskici]
36 adet power led yetmez diye tahmin ediyorum direk floresan tak 2 tane 36w [/QUOTE]
Belki bilirsiniz osman abi tv deki tank 70 santim uzunluktaki 40 santim yükseliğindeki akvaryumda 30 adet var. Benim tankla arasında uzunlukta 10 santim fark var yüksekliktede 5 santim. Tankında sorunsuz en zor bitkileri yetiştiriyor. Florasan en kolayı takar geçerdim ama hem tükettiği elektrik hem 6ay 1 sene ömürlerinin olması hemde armatürüme tek florasan sığması yüzünden tercih etmiyorum.
beyazları 10.000 veya 8000-9000K civarı yapıcam
Mavi ve kırmızılarıda Normal nm değerlerine göre ayarlıycam.
Bence yeterli olması gerek 0,3W litre başı 0,3X126litre=37W
Yani 36 adet tam geliyor hem led driver ve power led pcb leride 18+18 olarak tam olarak satılıyor.
Başta fazla almayalımda ilerde eklemek gerekirse 18 adet daha ekleriz. Ama yeteceğini sanıyorum
Hayırlısı bakalım herkese cok teşekkürler
[QUOTE=yasarcannn]Bitkili tankta led kullanımıyla ilgili çok detaylı bir konu var okumadıysanız öneririm bide sorunun ışıkta olduğunu düşünüyorum ilk başta şerit led kullandım bende tankımda bitki olarak su mercimeği vardı 2-3 haftada hepsi eriyip yok oldu bir iki tane kalmıştı onlarında kökleri varla yok arasındaydı ardından power led armatür yaptırdım ve bitki ekledim bir kaç tane daha limon gül vs bide tam erimemiş su mercimekleri vardı 2.5 hafta sonra akvaryumun nerdeyse tüm yüzeyini su mercimeği kapladı eklediğim bitkilerde çok hızlı bir büyüme gösterip yaklaşık 20cm boy attılar bendeki gübrelerin önerilen kullanımı 2günde bir belli ml ler şeklindeydi ama ben hafta 1 e düşürüp uyguladım balıklara zarar verme ihtimali olabilir diye.[/QUOTE]
Bütün konuları inceledim 3 cipli ile yapanda var verim alanda var ama beslediği bitkiler demekki aşırı ışık isteyenlerden değil. Cobamba mesela sorunsuz bu aydınlatma ile büyüyor gelişiyor hızlıca tilki kuyruguda öyle eledao da gelişiyor gül de gelişiyor ama kırmızı ve güclü ışık bitkilere gücü yetmiyor belli yani acıkca bugunkü son araştırmalarımla zaten tamamen netleştim. Şimdilik biraz idare etsin ilk fırsatta power led'e geçiyorum
Tabi bazı arkadaşlarında dediği gibi bitkilere biraz zaman vereceğim belki tek sıkıntı 2 haftalık olmalarıda olabilir. 7 MT 3cip li kırmızı mavi ve beyaz karışımlı yüksek kadamaye cıkartığım sistem belkide işe yarıyorda olabilir bakalım ama uzun vadede ve yüksek ışık isteyen bitki beslemek için ilk fırsatta power led yapıcagım[EDIT]RedDragon0,2018-04-14 01:08:14[/EDIT]
Sıvı Gübre Kullanırken Akvaryum Litresi Hesaplama
Bakıcam artık hayırlısı ilk ledleri ayarlıyım gübrelere de elimdekiler bitince bakıcam artık
Bakıcam artık hayırlısı ilk ledleri ayarlıyım gübrelere de elimdekiler bitince bakıcam artık
Sıvı Gübre Kullanırken Akvaryum Litresi Hesaplama
[QUOTE=ityo39]Gübreyle ilgili sorular bitmez zaten, bitkilere yeterli gübreyi verdiğinizden emin olmanın tek yolu EI yöntemi. Araştırın ilk fırsatta. Bir de gübre olarak hangi ürünleri kullanıosun? Tavsiyem KNO3 ve KH2PO4 al toz olarak, kendi NPK gübreni yap. İçeriğinden emin olmanın tek yolu o
İlk haftalarda erime sararma olur ayrıca hemen boşverme bırak bitkileri toparlanırlar[/QUOTE]
Gübreleri buradan aldım
https://urun.n11.com/bitki-ekipmanlari/akvaryum-gubreleri-super-set-npkfemicroexcel-600-ml-siselerde-P228062376
Hazırlayan arkadaşın yaptıgı iş titizliğinden dolayı güveniyorum sorun yok. Gübre yaparsam potasyum yapabilirim ama 5 kilo dislite su 30 tl 1 kilo potasyum sülfat 20 tl 50 tlye 5 kilo potasyum yapabiliyorsun bu arkadasda 600ml 11 tlye satıyor 600mlx4= 2400 ml yarı yarıya fark ediyor ama kim ugrascak onla hassas terazide şart yine aynı hesap olcak. Ama aklımda var ilerde yapabilirim.
Benim sorunum ledlerden kaynaklandıgının kanatiye vardım. Ledlerin dalga boyları akvaryumun alt kısımlarını almıyor. Zeytin biraz boy attı ve dalga boyuna gelincede damarlaşmaya başladı alltakilerde pek damarlaşma yok. demekki ne kadar çok 3 cipli led de koysan nekadar kademesinide yükseltsen 3 cipli şerit ledlerin dalga boyu kurtarmıyor.
3 cipli ledler ile bitki beslemek isteyen arkadaşlara örnek olur bu konu. Ben elektronikci olmama rahmen ledlerin son kademesine kadar kullanmama rahmen tüm renkleri paralel kullanmama rahmen yok alt kısımlara dalga boyu yetmiyor. Power LED tek çözüm. Ona geçicem 80*45*35 akvaryuma 36 adet power led yeteceğini sanıyorum. Bu konu hakkında fikriniz varsa iletirseniz sevinirim.
[QUOTE=Emrkymc]Doğal gübre olarak kaynamış yumurtanın suyunu atma soğuttuktan sonra bir bardak kadar dök akvaryuma haftada bir tekrarlarsan iyi sonuc alırsın birde doğal maden suyu aynı şekilde bir bardak akvaryuma dökebilirsin tabi asitten iyice arındır. Bitkiler yeniyse adapte olana kadar böyle şeyler olması normal bi zaman sonra düzelir birde sıvı gübre cok kullanma yosun sorunu oryata çıkar ve ben ayda bir kullanıyordum sıvı gübreyi[/QUOTE]
Tavsiyelerinizi dikkate alacagım hocam teşekkürler.
[QUOTE=ityo39]Gübreyle ilgili sorular bitmez zaten, bitkilere yeterli gübreyi verdiğinizden emin olmanın tek yolu EI yöntemi. Araştırın ilk fırsatta. Bir de gübre olarak hangi ürünleri kullanıosun? Tavsiyem KNO3 ve KH2PO4 al toz olarak, kendi NPK gübreni yap. İçeriğinden emin olmanın tek yolu o
İlk haftalarda erime sararma olur ayrıca hemen boşverme bırak bitkileri toparlanırlar[/QUOTE]
Gübreleri buradan aldım
https://urun.n11.com/bitki-ekipmanlari/akvaryum-gubreleri-super-set-npkfemicroexcel-600-ml-siselerde-P228062376
Hazırlayan arkadaşın yaptıgı iş titizliğinden dolayı güveniyorum sorun yok. Gübre yaparsam potasyum yapabilirim ama 5 kilo dislite su 30 tl 1 kilo potasyum sülfat 20 tl 50 tlye 5 kilo potasyum yapabiliyorsun bu arkadasda 600ml 11 tlye satıyor 600mlx4= 2400 ml yarı yarıya fark ediyor ama kim ugrascak onla hassas terazide şart yine aynı hesap olcak. Ama aklımda var ilerde yapabilirim.
Benim sorunum ledlerden kaynaklandıgının kanatiye vardım. Ledlerin dalga boyları akvaryumun alt kısımlarını almıyor. Zeytin biraz boy attı ve dalga boyuna gelincede damarlaşmaya başladı alltakilerde pek damarlaşma yok. demekki ne kadar çok 3 cipli led de koysan nekadar kademesinide yükseltsen 3 cipli şerit ledlerin dalga boyu kurtarmıyor.
3 cipli ledler ile bitki beslemek isteyen arkadaşlara örnek olur bu konu. Ben elektronikci olmama rahmen ledlerin son kademesine kadar kullanmama rahmen tüm renkleri paralel kullanmama rahmen yok alt kısımlara dalga boyu yetmiyor. Power LED tek çözüm. Ona geçicem 80*45*35 akvaryuma 36 adet power led yeteceğini sanıyorum. Bu konu hakkında fikriniz varsa iletirseniz sevinirim.
[QUOTE=Emrkymc]Doğal gübre olarak kaynamış yumurtanın suyunu atma soğuttuktan sonra bir bardak kadar dök akvaryuma haftada bir tekrarlarsan iyi sonuc alırsın birde doğal maden suyu aynı şekilde bir bardak akvaryuma dökebilirsin tabi asitten iyice arındır. Bitkiler yeniyse adapte olana kadar böyle şeyler olması normal bi zaman sonra düzelir birde sıvı gübre cok kullanma yosun sorunu oryata çıkar ve ben ayda bir kullanıyordum sıvı gübreyi[/QUOTE]
Tavsiyelerinizi dikkate alacagım hocam teşekkürler.
Sıvı Gübre Kullanırken Akvaryum Litresi Hesaplama
[QUOTE=Kromatit]Biriminiz mg mi ml mi?
Gübrenin üstünde 1 ml şu kadar ppm içerir diye yazmalı.
Sorunlu olduğunu düşündüğünüz yerden bir fotoğraf ekleyin.[/QUOTE]
Özür dilerim mg olarak yazmısım ml yani. Akvaryum fotoları ekliycem bugun bir bakarsınız
Merhabalar tekrardan
Örneğin bu bitkide gördüğünüz gibi
[IMG]https://i.hizliresim.com/gOQV2R.jpg[/IMG]
Bu fotodada sağ arkadaki zeytinin kıvrılmış yaptıgını görebilirsiniz. (ordaki bitkinin ismini bilmiyorum bilen yazabilir mi ?)
[IMG]https://i.hizliresim.com/qGz8jD.jpg[/IMG]
Gördüğünüz gibi yapraklar bu şekil olmaya başladı
[IMG]https://i.hizliresim.com/MdjgoQ.jpg[/IMG]
Ayrıca kızıran zeytinlerin cogu böyle paslanmış gibi oldu
[IMG]https://i.hizliresim.com/QVjYv3.jpg[/IMG]
Akvaryum rehberi youtube kanalında subulata tavsiyesi gördüm :) hoşuma gitti aldım fakat onlardada sorun yaşadım cogu dal sarardı koptu gitti
[IMG]https://i.hizliresim.com/XPZq9R.jpg[/IMG]
Şu bitki hediye geldi adını bilmiyorum bilen varsa söyleyebilir mi
[IMG]https://i.hizliresim.com/bBPMkd.jpg[/IMG]
İki yerden birden co2 veriyorum güzel parcalanıyor sorun olmuyor (24 saat acık mayalı oldugu için)
[IMG]https://i.hizliresim.com/5DjmLj.jpg[/IMG]
Işıklandırma bu sekil kendim paralel olarak bağladım
[IMG]https://i.hizliresim.com/A1j6np.jpg[/IMG]
Dış görünüşüde bu sekil
[IMG]https://i.hizliresim.com/0E3Nl9.jpg[/IMG]
Benim sorunum nerede acaba ilk 2 hafta diye mi böyle şeyler oluyor. Gübrelemede mi ışıkdamı sıkıntım var. Tavsiyeleriniz nelerdir ?
[EDIT]RedDragon0,2018-04-13 18:09:14[/EDIT]
[QUOTE=Kromatit]Biriminiz mg mi ml mi?
Gübrenin üstünde 1 ml şu kadar ppm içerir diye yazmalı.
Sorunlu olduğunu düşündüğünüz yerden bir fotoğraf ekleyin.[/QUOTE]
Özür dilerim mg olarak yazmısım ml yani. Akvaryum fotoları ekliycem bugun bir bakarsınız
Merhabalar tekrardan
Örneğin bu bitkide gördüğünüz gibi
[IMG]https://i.hizliresim.com/gOQV2R.jpg[/IMG]
Bu fotodada sağ arkadaki zeytinin kıvrılmış yaptıgını görebilirsiniz. (ordaki bitkinin ismini bilmiyorum bilen yazabilir mi ?)
[IMG]https://i.hizliresim.com/qGz8jD.jpg[/IMG]
Gördüğünüz gibi yapraklar bu şekil olmaya başladı
[IMG]https://i.hizliresim.com/MdjgoQ.jpg[/IMG]
Ayrıca kızıran zeytinlerin cogu böyle paslanmış gibi oldu
[IMG]https://i.hizliresim.com/QVjYv3.jpg[/IMG]
Akvaryum rehberi youtube kanalında subulata tavsiyesi gördüm :) hoşuma gitti aldım fakat onlardada sorun yaşadım cogu dal sarardı koptu gitti
[IMG]https://i.hizliresim.com/XPZq9R.jpg[/IMG]
Şu bitki hediye geldi adını bilmiyorum bilen varsa söyleyebilir mi
[IMG]https://i.hizliresim.com/bBPMkd.jpg[/IMG]
İki yerden birden co2 veriyorum güzel parcalanıyor sorun olmuyor (24 saat acık mayalı oldugu için)
[IMG]https://i.hizliresim.com/5DjmLj.jpg[/IMG]
Işıklandırma bu sekil kendim paralel olarak bağladım
[IMG]https://i.hizliresim.com/A1j6np.jpg[/IMG]
Dış görünüşüde bu sekil
[IMG]https://i.hizliresim.com/0E3Nl9.jpg[/IMG]
Benim sorunum nerede acaba ilk 2 hafta diye mi böyle şeyler oluyor. Gübrelemede mi ışıkdamı sıkıntım var. Tavsiyeleriniz nelerdir ?
[EDIT]RedDragon0,2018-04-13 18:09:14[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
umitlee,
sina cen,
smithiseek,
HarunYILDIRIM,
K3r3m,
ternapi,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Sunborn,
Deoxyss,
Akvaryumcu_Doru,
hakanmorcicek,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
sinor,
Hoppala,
yusufelik,
EKAR,
zen666,
knnynr,
Miller,
kopruluonur,
Leonthe pro,
ErayDemirel,
ciways,
karidesrehberi,
syerli,
bysmokin,
ezzalisi,
umutak,
Canerkartal,
hasancn,
Öğretmen Ali,
HalilSefaa,
Ankararif06,
BennyNek,
JasonPem,
Ancalagon,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
0rnn,
Alibicimcilci,
Fatihsm,
tukabu,
mitii,
Mithrandirr,
eackgzz,
reprise,
Gökdeniz Kale,
Oquanus,
peace41,
Corydoras.gram,
√olkaπ,
Aqualandakvaryum,
OKIRATLI,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
