ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ardaxxjarda
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Eylül 2018 21:00
Son Ziyaret:
26 Mayıs 2019 23:20
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Arda Bayraktar
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Tekirdag
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Arda Bayraktar
SON 8 MESAJI
Metrelik Akvaryum Ve Beta İçin Öneri Bekliyorum
[QUOTE=BadWolf]Damizliklari bile isiticisiz kaplarda bakarken 300 yavruya bakip cikacak erkekleri ayiracak yeriniz var mi?
Yavrular ilk 3 ay canli yem beslenir. Yumurta sarisi yada yem ile beslenemezler[/QUOTE]
Damızlıklara en kısa zamanda ısıtıcı alıcağım ve yavrular içinde yukarda belirttiğim gibi 1 metrelik bir üretim akvaryumu var ısıtıcı pipo filtre dahil var sanırım okumamışsınız ben sadece hem damızlıkları hemde yavtuları ana tanka koyabilmek için nasıl bir sistem yapabilirim diye sormuştum yem konusunda okuduğum bir çok kaynakta ilk 1 veya 2 hafta artemia yiyemiyecekleri geçiyordu bu yüzden sordum bazı kaynaklarda da ilk 1 ay yumurta sarısından sonra yavru yem kullanılacağı yazıyordu yavrular çıkarsa en kısa zamanda mikro kurt, sinek kurdu vb kültürler satın alacağım
[QUOTE=BadWolf]Damizliklari bile isiticisiz kaplarda bakarken 300 yavruya bakip cikacak erkekleri ayiracak yeriniz var mi?
Yavrular ilk 3 ay canli yem beslenir. Yumurta sarisi yada yem ile beslenemezler[/QUOTE]
Damızlıklara en kısa zamanda ısıtıcı alıcağım ve yavrular içinde yukarda belirttiğim gibi 1 metrelik bir üretim akvaryumu var ısıtıcı pipo filtre dahil var sanırım okumamışsınız ben sadece hem damızlıkları hemde yavtuları ana tanka koyabilmek için nasıl bir sistem yapabilirim diye sormuştum yem konusunda okuduğum bir çok kaynakta ilk 1 veya 2 hafta artemia yiyemiyecekleri geçiyordu bu yüzden sordum bazı kaynaklarda da ilk 1 ay yumurta sarısından sonra yavru yem kullanılacağı yazıyordu yavrular çıkarsa en kısa zamanda mikro kurt, sinek kurdu vb kültürler satın alacağım
Metrelik Akvaryum Ve Beta İçin Öneri Bekliyorum
Elimde 4 beta (2 ct e/1 ct d/1 vt d) var
Olması gerektiği gibi hepsi ayrı kaplarda ve ısıtıcıları yok ve bugün bir haber geldi 1 metreye 50 cm yükseklikli (enini bilmiyorum) bir akvaryum varmış boşta bunu alabilirim lakin kafamda deli sorular var şimdi ben bunu alırsam
2 çiftide üretime alıyımmı
2 çiftide üretime alırsam tank boylandırmaya yetermi
Bazı kaynaklarda ilk 2 hafta artemia verilmemesi gerektiğini okudum ilk 2 gün yumurta sarısı sonra yavru yemi kullanılması gerektiği yazıyordu Yemleme konusunda ne önerirsiniz
Birde tankın içinde üretime almak istiyorum büyük olduğu için sorun yaratır diye düşünüyorum ne yapayım ben bir saklama kabını delip orda çiftleşmelerini düşündüm
Ayrıca anaç balıkları da sürekli olarak tanka almak istiyorum bunun için akvaryumlarını delmeden su üstünde durmalarını sağlasam birbirlerini görmeyecek şekilde sorun olurmu çünkü büyük akvaryumdan yaklaşık 25 litre alan kısıtlanacak
ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız çok iyi olur[EDIT]ardaxxjarda,2018-12-23 19:48:00[/EDIT]
Elimde 4 beta (2 ct e/1 ct d/1 vt d) var
Olması gerektiği gibi hepsi ayrı kaplarda ve ısıtıcıları yok ve bugün bir haber geldi 1 metreye 50 cm yükseklikli (enini bilmiyorum) bir akvaryum varmış boşta bunu alabilirim lakin kafamda deli sorular var şimdi ben bunu alırsam
2 çiftide üretime alıyımmı
2 çiftide üretime alırsam tank boylandırmaya yetermi
Bazı kaynaklarda ilk 2 hafta artemia verilmemesi gerektiğini okudum ilk 2 gün yumurta sarısı sonra yavru yemi kullanılması gerektiği yazıyordu Yemleme konusunda ne önerirsiniz
Birde tankın içinde üretime almak istiyorum büyük olduğu için sorun yaratır diye düşünüyorum ne yapayım ben bir saklama kabını delip orda çiftleşmelerini düşündüm
Ayrıca anaç balıkları da sürekli olarak tanka almak istiyorum bunun için akvaryumlarını delmeden su üstünde durmalarını sağlasam birbirlerini görmeyecek şekilde sorun olurmu çünkü büyük akvaryumdan yaklaşık 25 litre alan kısıtlanacak
ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız çok iyi olur[EDIT]ardaxxjarda,2018-12-23 19:48:00[/EDIT]
Plastik
[QUOTE=sobetta]Koi kadar değil bildiğim kadarıyla. İstanbul’da yaşayan biri olarak 0 derecede rüzgarlı hava o balıkları yaşatmaz. Dediğim gibi sazangiller hakkında fazla deneyim ve bilgiye sahip değilim.[/QUOTE]
Anladım iyi akşamlar
[QUOTE=sobetta]Koi kadar değil bildiğim kadarıyla. İstanbul’da yaşayan biri olarak 0 derecede rüzgarlı hava o balıkları yaşatmaz. Dediğim gibi sazangiller hakkında fazla deneyim ve bilgiye sahip değilim.[/QUOTE]
Anladım iyi akşamlar
Plastik
[QUOTE=sobetta]Kafanızı içine sokup etrafa bakarsanız anlarsınız. [:)] Hepsi bir yana Türkiye’de endüstriyel olarak cam büken makina olmadığını ve kimsenin de pahalı bir fanusu kömürlüpe atmayacağını düşünürsek cam değil. İndoor diye geçen kapalı ortam havuzları mevcut, onlardan yapın demiştim. Aynı zamanda Koi’ler soğuk sularda yaşamıyor muydu? [:)] Kış uykusu için 1-2M derinlik gerekir diye okudum. Lotus bitkisi ekleyebilirsiniz yaptığınızda, bir miktar suya yararı dokunabilir. İndoor pond için leğenler/kaplar, saklama kapları, plastik kutular, beton saksılar/havuzlar, akrilik saksılar... kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
Zaman ayırıp yardımcı olduğunuz teşekkürler eskiden bizim ailede bu hobiyle uğraşanlar varmış annem evde fazlalık gördüğü herşeyi atar kimseye sormadan belki bir ihtimal cam olabilir ama emin değilim ben eve yapmasam bile koi için dışarıya düşünüyorum bakalım biraz daha araştırayım vu arada japonlarda soğuğa dayanıklımıdır
[QUOTE=sobetta]Kafanızı içine sokup etrafa bakarsanız anlarsınız. [:)] Hepsi bir yana Türkiye’de endüstriyel olarak cam büken makina olmadığını ve kimsenin de pahalı bir fanusu kömürlüpe atmayacağını düşünürsek cam değil. İndoor diye geçen kapalı ortam havuzları mevcut, onlardan yapın demiştim. Aynı zamanda Koi’ler soğuk sularda yaşamıyor muydu? [:)] Kış uykusu için 1-2M derinlik gerekir diye okudum. Lotus bitkisi ekleyebilirsiniz yaptığınızda, bir miktar suya yararı dokunabilir. İndoor pond için leğenler/kaplar, saklama kapları, plastik kutular, beton saksılar/havuzlar, akrilik saksılar... kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
Zaman ayırıp yardımcı olduğunuz teşekkürler eskiden bizim ailede bu hobiyle uğraşanlar varmış annem evde fazlalık gördüğü herşeyi atar kimseye sormadan belki bir ihtimal cam olabilir ama emin değilim ben eve yapmasam bile koi için dışarıya düşünüyorum bakalım biraz daha araştırayım vu arada japonlarda soğuğa dayanıklımıdır
Plastik
[QUOTE=sobetta]Bahsettiğiniz fanus size “cam” diye satılmış olmasın? Mika veya akrilikdir muhtemelen çünkü Glass Bubble’lar pahalıdır. Mini Pond havuz veya Mini Pool gölet ve havuzların küçültülmüş uygulamalarına denilir. Bu uygulamalar cam ile yapılmaz. Detaylı bilgiyi yabancı YouTube içeriklerinden bulabilirsiniz.[/QUOTE]
Açıkçası ben almadım çok eski bir fanus en az bir 10 yılı var belkide daha çok kömürlükte içi dişi beze sarılı bir şekilde bulmuştum temizledikten sonra yeni gibi oldu
Mini pond hakkındada malum havalar soğudu dışarda böyle bişe mümkün değil diye düşünüyorum ama havalar ısınsın bahçeye bir koi havuzu yapıcam koiler hakkında bilginiz varmı kış aylarında havuzun derinliğini 1.5 metre olması gerekiyormuş bende şey düşündüm havuzu üç kademeli kazıcağım derinlikleri en üstteki 0,5 m bir alttaki 1 m en alttaki 1.5 metre birnevi kış uykusu için yatak yapıcam birde fanusun cam olduğu nasıl anlıycaz bir normal akvaryuma bakıyorum bir fanusta bir fark yok gibi netlik aynı herşey aynı gibi
[QUOTE=sobetta]Bahsettiğiniz fanus size “cam” diye satılmış olmasın? Mika veya akrilikdir muhtemelen çünkü Glass Bubble’lar pahalıdır. Mini Pond havuz veya Mini Pool gölet ve havuzların küçültülmüş uygulamalarına denilir. Bu uygulamalar cam ile yapılmaz. Detaylı bilgiyi yabancı YouTube içeriklerinden bulabilirsiniz.[/QUOTE]
Açıkçası ben almadım çok eski bir fanus en az bir 10 yılı var belkide daha çok kömürlükte içi dişi beze sarılı bir şekilde bulmuştum temizledikten sonra yeni gibi oldu
Mini pond hakkındada malum havalar soğudu dışarda böyle bişe mümkün değil diye düşünüyorum ama havalar ısınsın bahçeye bir koi havuzu yapıcam koiler hakkında bilginiz varmı kış aylarında havuzun derinliğini 1.5 metre olması gerekiyormuş bende şey düşündüm havuzu üç kademeli kazıcağım derinlikleri en üstteki 0,5 m bir alttaki 1 m en alttaki 1.5 metre birnevi kış uykusu için yatak yapıcam birde fanusun cam olduğu nasıl anlıycaz bir normal akvaryuma bakıyorum bir fanusta bir fark yok gibi netlik aynı herşey aynı gibi
Plastik
[QUOTE=devrimdpt]Saklama kabında balık olmaz. Balık, bitki her zaman bulursunuz, acele etmeye gerek yok. Bu işe para ayırmaya karar verince güzel bir akvaryum kurarsınız. Her işi hakkını vererek güzel bir şekilde yapmak lazım, değil mi? [/QUOTE]
Haklısınız bende yavaş yavaş akvaryumları çoğalarak 4 akvaryumum var her birinde 3 4 kök eledeo var balıklar mutlu
[QUOTE=sobetta]Diğer yanıtlara da göz geçirdim ve özet geçip kendi yorumumu katmam gerekirse : fanus yeni başlayan birisi için önerilecek bir uygulama değil. Bunun hakkında : [URL]http://209475.akvaryum.com/fanus_sendromu_bp3012.asp[/URL]. Hobi ucuz değil, doğru. Bu yüzden para biriktirip başlamak daha mantıklı. Mini Pond uygulamaları ilginizi çekebilir belki. [/QUOTE]
Benim bahsettiğim fanus cam ama şuan onda sadece eledeo var birden herşey olmuyor şuan 4 akvaryumum var ve hepsinde beta var mini pond uygulamasındam kastınız ne tam olarak
[QUOTE=devrimdpt]Saklama kabında balık olmaz. Balık, bitki her zaman bulursunuz, acele etmeye gerek yok. Bu işe para ayırmaya karar verince güzel bir akvaryum kurarsınız. Her işi hakkını vererek güzel bir şekilde yapmak lazım, değil mi? [/QUOTE]
Haklısınız bende yavaş yavaş akvaryumları çoğalarak 4 akvaryumum var her birinde 3 4 kök eledeo var balıklar mutlu
[QUOTE=sobetta]Diğer yanıtlara da göz geçirdim ve özet geçip kendi yorumumu katmam gerekirse : fanus yeni başlayan birisi için önerilecek bir uygulama değil. Bunun hakkında : [URL]http://209475.akvaryum.com/fanus_sendromu_bp3012.asp[/URL]. Hobi ucuz değil, doğru. Bu yüzden para biriktirip başlamak daha mantıklı. Mini Pond uygulamaları ilginizi çekebilir belki. [/QUOTE]
Benim bahsettiğim fanus cam ama şuan onda sadece eledeo var birden herşey olmuyor şuan 4 akvaryumum var ve hepsinde beta var mini pond uygulamasındam kastınız ne tam olarak
Plastik
Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim şuan 4 betam ve her biri için ayrı akvaryumum var yavaş yavaş önce malzemelerini sonra akvaryumları aldım hepsi mutlu herkese teşekkür ederim yeni olduğum doğrudur lakin bir kaç arkadaş beni bu şekilde aşağlamanız hiç hoş değil tatlı bir dille anlatmanız daha doğru olurdu diye düşünüyorum bu sadece benim için geçerli değil bu hobiye merak saran herkes için şu 2 - 3 ayda kazandığım tecrübeli paylaşmanın hazzı harika ama benim gibi arkadaşlara daha iyi davranırsanız hepimiz için bu hobi için daha iyi olur en azından bu hobi ayakta kalır iyi günler
Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim şuan 4 betam ve her biri için ayrı akvaryumum var yavaş yavaş önce malzemelerini sonra akvaryumları aldım hepsi mutlu herkese teşekkür ederim yeni olduğum doğrudur lakin bir kaç arkadaş beni bu şekilde aşağlamanız hiç hoş değil tatlı bir dille anlatmanız daha doğru olurdu diye düşünüyorum bu sadece benim için geçerli değil bu hobiye merak saran herkes için şu 2 - 3 ayda kazandığım tecrübeli paylaşmanın hazzı harika ama benim gibi arkadaşlara daha iyi davranırsanız hepimiz için bu hobi için daha iyi olur en azından bu hobi ayakta kalır iyi günler
Plastik
Yeniyim ve açıkçası akvaryuma bütçe ayırmak istiyorum şimdilik o yüzde plastik bir saklama kabında beslesem sorun olur mu bir de ne tür balıklar besleyebilirim bir de fanusum var ne besleyebilirim fanusta
Yeniyim ve açıkçası akvaryuma bütçe ayırmak istiyorum şimdilik o yüzde plastik bir saklama kabında beslesem sorun olur mu bir de ne tür balıklar besleyebilirim bir de fanusum var ne besleyebilirim fanusta
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
KULLANICILAR
- 50 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
