ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
bedirhaanklnc
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Mart 2024 14:18
Son Ziyaret:
11 Nisan 2026 02:19
Toplam Mesaj:
11 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Bedirhan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
🦐
SON 10 MESAJI
Bloody Mary Karides Serüvenim
[QUOTE=Tolg4kılınc]Abi eline diline koluna sağlık en başından sonuna kadar herşeyi anlatıp gerektiği yerde uygulamalı anlatmışsın. Akvaryumunun içinde bildiğin minimal bi dünya oluşturmuşsun tekrardan eline sağlık tasarımı harika [/QUOTE] Teşekkür ederim hocam
[QUOTE=Tolg4kılınc]Abi eline diline koluna sağlık en başından sonuna kadar herşeyi anlatıp gerektiği yerde uygulamalı anlatmışsın. Akvaryumunun içinde bildiğin minimal bi dünya oluşturmuşsun tekrardan eline sağlık tasarımı harika [/QUOTE] Teşekkür ederim hocam
Bloody Mary Karides Serüvenim
[QUOTE=Atlash]
ortlama ne kadara geliyor böyle bir akvaryum yaptırmak[/QUOTE]ben 500 e yaptırdım hocam o da tanıdıktı
[QUOTE=Atlash]
ortlama ne kadara geliyor böyle bir akvaryum yaptırmak[/QUOTE]ben 500 e yaptırdım hocam o da tanıdıktı
Bloody Mary Karides Serüvenim
[QUOTE=Atlash]Hocam İç filitre akıntısı karidesleri zorlamaz mı ? Ve akvaryumunuzu nerden sipariş verdiniz özel yapan bir yermi[/QUOTE]Akıntıyı su yüzeyine doğru veriyorum ve çokta güçlü bit akıntı oluşturmadığı için sıknıtı teşkil etmiyor. Akvaryumu özel yaptırdım hocam
[QUOTE=Atlash]Hocam İç filitre akıntısı karidesleri zorlamaz mı ? Ve akvaryumunuzu nerden sipariş verdiniz özel yapan bir yermi[/QUOTE]Akıntıyı su yüzeyine doğru veriyorum ve çokta güçlü bit akıntı oluşturmadığı için sıknıtı teşkil etmiyor. Akvaryumu özel yaptırdım hocam
Bloody Mary Karides Serüvenim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241754151.jpg[/IMG]
(görsel bana aittir)
[B][K] Bloody Mary Karides Serüvenim[/K][/B]
Bu ilginç canlıların beslendiğini daha önceden bilmiyordum ve öğrendiğim anda çok ilgimi çekti ardından neden bende yapmıyorum diyerek iç geçirdim. Ardından kolları sıvadım ve başladım hazırlıklara. İlk olarak evimin karşısında ki tanıdık bir petshopa (Falvara Petshop) gidip ardı ardına sorular sormaya başladım. Sağolsun kırmadı ve benimle ilgilendi.
1.) İlk sıkıntımız akvaryumdu;
Akvaryumu nasıl yapmalıydım, akvaryumun ölçüleri ilk başta nano olacaktı minik bir akvaryum kurmayı düşünüyordum ama tatmin etmeyeceğini düşünüp daha büyük yapmaya karar verdim biraz araştırdıktan sonra petshopumunda tavsiyesi üzerine siparişimizi verdik ve heyecanla beklemeye başladık. (Akvaryum ölçüleri 40*35*35)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241309111.jpg[/IMG]
2.)ikinci sıkıntımız fitrasyon ve ısıtıcı;
bir arkadaşımın daha önce kullandığı ve tavsiye ettiği üzere pipo filtre kullanmayı düşündüm ama görüntüsünün hoş olmadığını düşünerek elimin tersiyle kenara ittim. Ardından o petshop senin bu petshop benim diye gezerken yine aynı petshopa girdim. Beni çok sıcak karşıladı oturup çayımızı içtik hobi üzerine hasbihal ettik. Daha sonrasında hemen hangi filtre ve ısıtıcı kullanmam gerektiğini sordum. Tekli pipo önerdi ve bende yüzümü ekşitere diğer filtrelere bakmaya devam ettim en sonunda aradığımı buldum ısıtıcı olarak küçük bir şey yeterli olacaktı onada biraz bakındıktan sonra alıp bu sıkıntınında üstesinden gelmeyi başardım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241312051.jpg[/IMG]
3.)Üçüncü sıkıntımız kum;
İnternet akvaryum sitelerinde, alışveriş sitelerinde, petshoplarda geze geze en son yine gittim benim petshopa :) Zemine [K][B]lav kırığı[/B][/K] döşeyecektim ve tatlı minik karideslerimin kendini belli etmesi içinde üste [B][K]hegen [/K][/B] kullanacaktım ama ikisinin birbirine karışmasını istemiyordum ne yapabilirim diye düşünürken aklımıza pencerelerde kullanılan sineklik geldi, evet evet bildiğimiz sineklik. Sinekliğimi aldım gittim terziye torba şeklinde diktirip lav kırğımı içine doldurdum daha sonra da hegen kumu da lav kırığının üstüne bocaladım. Sineklikle yapmamın bir diğer faydası da bitkilere tutunacak yüzey sağlaması.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241324141.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241328351.jpg[/IMG]
4.) Dördüncü sıkıntımız dekorasyon;
Taşlarmı kullansam yoksa dallar mı diye arkadaşlarımla konuşurken en son dallarla yapmaya karar verdim. Elimde 4-5 parça orman gülü kökü vardı ve onları değerlendirmek istedim. Amacım bu dalları sanki tek bir ağaçmış gibi göstermekti. Ardından kolları sıvadım ve başladım ilk denemem fiyaskoyla sonuçlandı dalları köpük yapıştırıcı ile yapıştırmaya çalıştım ve dallarım berbat bir hale geldi ve suya salınım yapmasından da korktum açıkcası. Sonra hırdavatçıya gidip zımpara ve akvaryum silikonu aldım. Zımpara ile dalları köpükten arındırmak çok zorlu bir işlemdi tam olarakta arındıramadım zaten. Akvaryum silikonuyla dalları birleştirdim ama nasıl birleştirdim(saatlerce)... Ama en sonunda bununda üstesinden geldim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241339261.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241340571.jpg[/IMG]
5.)Bir diğer sıkıntımız ışıklandırma ve CO2;
Malumumuz ekonomik şartlardan dolayı CO2 tüplü sistem kurmak oldukça pahalıya patlayacaktı o yüzden vazgeçtim ve yan sanayi üretime başvurdum. İnternette biraz araştırma yaptıktan sonra şeker maya sistemi dikkatimi cezbetti ama onunda patlama riskinden dolayı vazgeçtim. Ve ardından limon tuzlu karbonatlı sistem yapmaya karar verdim ( youtube da nasıl yapıldığına dair video paylaştım isteyen bakabilir: [VID]https://www.youtube.com/watch?v=IpNDnZTST6Y[/VID] ). Tabi ki CO2 sistemi varda difüzör olmadan olur mu? Hayatta olmaz. Hemen internetten sipariş ettim. Şimdi geldik ışıklandırmaya onlarca insana danışıp her yerde araştırma yapıp yine geldim benim petshopa onunda tanıdığı bir satıcı sayesinde ışığı ucuza kapattık ( Aqualed 6 sıra 40cm full spectrum).Işıkla zırt pırt uğraşmamak içinnde internetten zaman ayarlı bir priz aldım, şuanlık günde 6 saat veriyorum 2 saat açık 2 saat kapalı. Böylelikle bu sıkıntıdan da alnımızın akıyla çıktık :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241357561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241359441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241359521.jpg[/IMG]
6.)Sona gelmiş bulunuyoruz.. İşleyeceğimiz son konuda bitki ve karides;
İlk olarak birleştirdiğim orman gülü köklerine christmas mossları iple sardım. İkinci olarak anubias bitkisini taşların arasına sıkıştırdım son olarakta subulata, parvula, limon, cyrptocyroon brown bitkilerini de akvaryum zeminine dağıtarak diktim. 6 adet bloody mary karides ekleyerek işi sonlandırdım
Akvaryumumuzun son görüntüsü bu şekilde...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241407201.jpg[/IMG]
Sizlerle bu serüvenimi paylaşmak istedim. Umarım okurken keyif almışsınızdır. HERKESE KEYİFLİ HOBİLER DİLERİM, Allah'a emanet olun[EDIT]bedirhaanklnc,2024-03-15 10:38:24[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241754151.jpg[/IMG]
(görsel bana aittir)
[B][K] Bloody Mary Karides Serüvenim[/K][/B]
Bu ilginç canlıların beslendiğini daha önceden bilmiyordum ve öğrendiğim anda çok ilgimi çekti ardından neden bende yapmıyorum diyerek iç geçirdim. Ardından kolları sıvadım ve başladım hazırlıklara. İlk olarak evimin karşısında ki tanıdık bir petshopa (Falvara Petshop) gidip ardı ardına sorular sormaya başladım. Sağolsun kırmadı ve benimle ilgilendi.
1.) İlk sıkıntımız akvaryumdu;
Akvaryumu nasıl yapmalıydım, akvaryumun ölçüleri ilk başta nano olacaktı minik bir akvaryum kurmayı düşünüyordum ama tatmin etmeyeceğini düşünüp daha büyük yapmaya karar verdim biraz araştırdıktan sonra petshopumunda tavsiyesi üzerine siparişimizi verdik ve heyecanla beklemeye başladık. (Akvaryum ölçüleri 40*35*35)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241309111.jpg[/IMG]
2.)ikinci sıkıntımız fitrasyon ve ısıtıcı;
bir arkadaşımın daha önce kullandığı ve tavsiye ettiği üzere pipo filtre kullanmayı düşündüm ama görüntüsünün hoş olmadığını düşünerek elimin tersiyle kenara ittim. Ardından o petshop senin bu petshop benim diye gezerken yine aynı petshopa girdim. Beni çok sıcak karşıladı oturup çayımızı içtik hobi üzerine hasbihal ettik. Daha sonrasında hemen hangi filtre ve ısıtıcı kullanmam gerektiğini sordum. Tekli pipo önerdi ve bende yüzümü ekşitere diğer filtrelere bakmaya devam ettim en sonunda aradığımı buldum ısıtıcı olarak küçük bir şey yeterli olacaktı onada biraz bakındıktan sonra alıp bu sıkıntınında üstesinden gelmeyi başardım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241312051.jpg[/IMG]
3.)Üçüncü sıkıntımız kum;
İnternet akvaryum sitelerinde, alışveriş sitelerinde, petshoplarda geze geze en son yine gittim benim petshopa :) Zemine [K][B]lav kırığı[/B][/K] döşeyecektim ve tatlı minik karideslerimin kendini belli etmesi içinde üste [B][K]hegen [/K][/B] kullanacaktım ama ikisinin birbirine karışmasını istemiyordum ne yapabilirim diye düşünürken aklımıza pencerelerde kullanılan sineklik geldi, evet evet bildiğimiz sineklik. Sinekliğimi aldım gittim terziye torba şeklinde diktirip lav kırğımı içine doldurdum daha sonra da hegen kumu da lav kırığının üstüne bocaladım. Sineklikle yapmamın bir diğer faydası da bitkilere tutunacak yüzey sağlaması.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241324141.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241328351.jpg[/IMG]
4.) Dördüncü sıkıntımız dekorasyon;
Taşlarmı kullansam yoksa dallar mı diye arkadaşlarımla konuşurken en son dallarla yapmaya karar verdim. Elimde 4-5 parça orman gülü kökü vardı ve onları değerlendirmek istedim. Amacım bu dalları sanki tek bir ağaçmış gibi göstermekti. Ardından kolları sıvadım ve başladım ilk denemem fiyaskoyla sonuçlandı dalları köpük yapıştırıcı ile yapıştırmaya çalıştım ve dallarım berbat bir hale geldi ve suya salınım yapmasından da korktum açıkcası. Sonra hırdavatçıya gidip zımpara ve akvaryum silikonu aldım. Zımpara ile dalları köpükten arındırmak çok zorlu bir işlemdi tam olarakta arındıramadım zaten. Akvaryum silikonuyla dalları birleştirdim ama nasıl birleştirdim(saatlerce)... Ama en sonunda bununda üstesinden geldim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241339261.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241340571.jpg[/IMG]
5.)Bir diğer sıkıntımız ışıklandırma ve CO2;
Malumumuz ekonomik şartlardan dolayı CO2 tüplü sistem kurmak oldukça pahalıya patlayacaktı o yüzden vazgeçtim ve yan sanayi üretime başvurdum. İnternette biraz araştırma yaptıktan sonra şeker maya sistemi dikkatimi cezbetti ama onunda patlama riskinden dolayı vazgeçtim. Ve ardından limon tuzlu karbonatlı sistem yapmaya karar verdim ( youtube da nasıl yapıldığına dair video paylaştım isteyen bakabilir: [VID]https://www.youtube.com/watch?v=IpNDnZTST6Y[/VID] ). Tabi ki CO2 sistemi varda difüzör olmadan olur mu? Hayatta olmaz. Hemen internetten sipariş ettim. Şimdi geldik ışıklandırmaya onlarca insana danışıp her yerde araştırma yapıp yine geldim benim petshopa onunda tanıdığı bir satıcı sayesinde ışığı ucuza kapattık ( Aqualed 6 sıra 40cm full spectrum).Işıkla zırt pırt uğraşmamak içinnde internetten zaman ayarlı bir priz aldım, şuanlık günde 6 saat veriyorum 2 saat açık 2 saat kapalı. Böylelikle bu sıkıntıdan da alnımızın akıyla çıktık :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241357561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241359441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241359521.jpg[/IMG]
6.)Sona gelmiş bulunuyoruz.. İşleyeceğimiz son konuda bitki ve karides;
İlk olarak birleştirdiğim orman gülü köklerine christmas mossları iple sardım. İkinci olarak anubias bitkisini taşların arasına sıkıştırdım son olarakta subulata, parvula, limon, cyrptocyroon brown bitkilerini de akvaryum zeminine dağıtarak diktim. 6 adet bloody mary karides ekleyerek işi sonlandırdım
Akvaryumumuzun son görüntüsü bu şekilde...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241407201.jpg[/IMG]
Sizlerle bu serüvenimi paylaşmak istedim. Umarım okurken keyif almışsınızdır. HERKESE KEYİFLİ HOBİLER DİLERİM, Allah'a emanet olun[EDIT]bedirhaanklnc,2024-03-15 10:38:24[/EDIT]
Yeni Alınan Bitkiler
[QUOTE=fotogrfcini]araya plastik musluk taksam yeterli olur mu yoksa metal olanları varmış onu mu kullanmak gerekir. birde ışığı hep aynı saatlerde mi vermek lazım
ürün güzelmiş listeme ekledim teşekkürler[/QUOTE]plastik musluk hava kaçırabilir ama kaliteli birşey alırsanız sıkıntı olmaz ama en sağlıklısı metal. co2 yi sürekli vermelisiniz çünkü bir verip bir vermemek istikrarsızlık oluşturur ve bitkilerde yosun oluşumu görülebilir ayrıyetten pH dengesini de bozar. mayalı sistemde musluğu kapatırsanız patlama riski vardır zaten tavsiye etmem
[QUOTE=fotogrfcini]araya plastik musluk taksam yeterli olur mu yoksa metal olanları varmış onu mu kullanmak gerekir. birde ışığı hep aynı saatlerde mi vermek lazım
ürün güzelmiş listeme ekledim teşekkürler[/QUOTE]plastik musluk hava kaçırabilir ama kaliteli birşey alırsanız sıkıntı olmaz ama en sağlıklısı metal. co2 yi sürekli vermelisiniz çünkü bir verip bir vermemek istikrarsızlık oluşturur ve bitkilerde yosun oluşumu görülebilir ayrıyetten pH dengesini de bozar. mayalı sistemde musluğu kapatırsanız patlama riski vardır zaten tavsiye etmem
Yeni Alınan Bitkiler
[QUOTE=fotogrfcini]
Gece gece yanlış okumuşum kusura bakmayın :)
Mayalı Sistemi kurarken buradan kesinlikle yardım alacağım . mayalı sisteme "co2 diffuser" almak şart mı yoksa damlama için musluk taksak hortum ucuna yeterli gelir mi ki :)
Bu arada sirkeli suya koydum bakalım sonuç ne olacak ve nasıl anlayacağım akşama doğru durulayıp koysam yeterli olur sanırım[/QUOTE]Difüzör kullanmanızı tavsiye ederim çünkü co2 kabarcıklarını micro parçacıklara ayırdığı için suda çözünmesi çok daha kolay oluyor diğer türlü verim alacağınızı düşünmüyorum
kullandığım difüzörün linki
https://www.n11.com/urun/aquario-neo-co2-diffuser-normal-special-s-3697226?magaza=tutkuakvaryumm
İyi günler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241119311.jpg[/IMG]
[x(][QUOTE=Megatron(betam)]Acı reseptörleri varmış Allah affetsin çocukluğumda kaç bin tane salyangoz sümüklü böcek solucan öldürmüşümdür kaç yüz tanesini bıçakla kesmişimdir yaşabiliyormu diye hatta bir ara solucanları kaba koyup gaz odası misali böcek ilacı sıkıyordum kapta delik açıp ben niye hâlâ dışarda gezebiliyorum topçuk böcekleri klozete atıyordum hamam böceklerinin içinden ip geçirip kolye yapmıştım [/QUOTE]Hocam napmışsınız öyle, okurken ben ne okuyorum bi an dedim[:D][x(]
[QUOTE=fotogrfcini]
Gece gece yanlış okumuşum kusura bakmayın :)
Mayalı Sistemi kurarken buradan kesinlikle yardım alacağım . mayalı sisteme "co2 diffuser" almak şart mı yoksa damlama için musluk taksak hortum ucuna yeterli gelir mi ki :)
Bu arada sirkeli suya koydum bakalım sonuç ne olacak ve nasıl anlayacağım akşama doğru durulayıp koysam yeterli olur sanırım[/QUOTE]Difüzör kullanmanızı tavsiye ederim çünkü co2 kabarcıklarını micro parçacıklara ayırdığı için suda çözünmesi çok daha kolay oluyor diğer türlü verim alacağınızı düşünmüyorum
kullandığım difüzörün linki
https://www.n11.com/urun/aquario-neo-co2-diffuser-normal-special-s-3697226?magaza=tutkuakvaryumm
İyi günler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241119311.jpg[/IMG]
[x(][QUOTE=Megatron(betam)]Acı reseptörleri varmış Allah affetsin çocukluğumda kaç bin tane salyangoz sümüklü böcek solucan öldürmüşümdür kaç yüz tanesini bıçakla kesmişimdir yaşabiliyormu diye hatta bir ara solucanları kaba koyup gaz odası misali böcek ilacı sıkıyordum kapta delik açıp ben niye hâlâ dışarda gezebiliyorum topçuk böcekleri klozete atıyordum hamam böceklerinin içinden ip geçirip kolye yapmıştım [/QUOTE]Hocam napmışsınız öyle, okurken ben ne okuyorum bi an dedim[:D][x(]
Karidesimin Sıkıntısı Nedir?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/130320241633051.jpg[/IMG] bloody mary karidesim dün geldi bu gün fotoğraftaki gibi ters duruyor ama durmadan kıpraşıyor kabuk mu değiştiriyor acaba sıkıntı nedir
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/130320241633051.jpg[/IMG] bloody mary karidesim dün geldi bu gün fotoğraftaki gibi ters duruyor ama durmadan kıpraşıyor kabuk mu değiştiriyor acaba sıkıntı nedir
Bitkili Akvaryum Gaziantep
[QUOTE=Ehtiyar]Resim gözükmüyor maalesef![/QUOTE] Şimdi oldu sanıyorum.Bakabilirsiniz
[QUOTE=Ehtiyar]Resim gözükmüyor maalesef![/QUOTE] Şimdi oldu sanıyorum.Bakabilirsiniz
Bitkili Akvaryum Gaziantep
[EDIT]bedirhaanklnc,2024-03-13 14:32:50[/EDIT]
[EDIT]bedirhaanklnc,2024-03-13 14:32:50[/EDIT]
Bitkili Akvaryum Gaziantep
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/130320241431171.jpg[/IMG]
Ölçüler:40*35*35
Canlı Türleri: Bloody Mary Karides
Bitki Türleri: subulata, christmas moss, Cryptocoryne brown, limon, anubias, parvula, micra
Tankın Yaşı: 1 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Aqualed 6 sıra 40cm, sobo wp-300f
Tasarım ve Dekorasyon: orman gülü kökü, kara taş, lav kırığı, hegen
[EDIT]bedirhaanklnc,2024-03-15 00:39:30[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/130320241431171.jpg[/IMG]
Ölçüler:40*35*35
Canlı Türleri: Bloody Mary Karides
Bitki Türleri: subulata, christmas moss, Cryptocoryne brown, limon, anubias, parvula, micra
Tankın Yaşı: 1 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Aqualed 6 sıra 40cm, sobo wp-300f
Tasarım ve Dekorasyon: orman gülü kökü, kara taş, lav kırığı, hegen
[EDIT]bedirhaanklnc,2024-03-15 00:39:30[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Su Arıtma Cihazı Hk Oozer3466, 08:54
Akvaryum Bilimi - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 08:19
Akvaryum Tanıtımı - Aynı Varyetenin Çifti Mi Cyber_Scout, 07:33
Cinsiyet ve Tür Belirleme - İmparator Tetra Sürekli Neonları Kovalıyor Srknatmn, 06:40
Amerikan Tetraları - İç Parazit Tedavisi Fatih_hakankaan, 00:55
Hastalıklar ve İlaçlar - Tanecikler Cyber_Scout, 00:52
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Atakhan Petshop Güvenilir Mi? mehmethakan, 00:50
Yeni Üye Forumu - Channa Pulchra Yemleme Hakkında bor31, 00:34
Labirentliler - Nano Jungle Kaan Frt, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Hobicisi Olmak İstiyorum emre12ozkan, 23:35
Yeni Üye Forumu - Balığımdaki Apseler Cyber_Scout, 22:30
Hastalıklar ve İlaçlar - Balığım Dropsy Mi Cyber_Scout, 22:22
Hastalıklar ve İlaçlar - Loki'nin Malikanesi artgy, 18:21
Akvaryum Tanıtımı - Küçük Deniz Kabuklarından Sump Malzemesi Olur Mu? Cyber_Scout, 17:40
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - En Uygun 40küp Nano Deniz Akvaryumu ogurcay, 17:34
Deniz Akvaryumlarında Su Kimyası ve Ekipmanlar - 117 Litre Akvaryumu Sunta Tv Sehpası Taşır Mı Osmand, 17:09
Yeni Üye Forumu - 45x35x35 Amazon Blackwater Kurulumum Hsrt, 16:45
Akvaryum Tanıtımı - Nano İçin Filtre Ve Yem Makinesi Tavsiyesi Cyber_Scout, 15:12
Malzemeler ve Yemler Forumu - Apistogramma Kakadu Triple Red Mağara Yapımı seiryuhare, 14:50
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yerli Sularda A. Mento Bulduk Eldurmaz, 11:44
Diğer Tatlı Su Canlıları - Sobo Sf 550f Bypass Sorunu ADAMEHSER, 11:43
Filtreleme Seçenekleri - Yeni Bir Kurulum yhackup, 11:41
Akvaryum Tanıtımı - Mıknatısla Artemia Ayırma Angelguy, 10:33
Malzemeler ve Yemler Forumu - Cüce Vatozda Yumurta? Cyber_Scout, 10:01
Kedi Balıkları Forumu - Yeni Akvaryum Kurumu Beta, Bakteri Kültürü Cyber_Scout, 02:41
Akvaryum Bilimi - Yeni Akvaryum Ve Tür İle İlgili Bilgi Cyber_Scout, 00:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Green Terror Cinsiyet Ayrımı ve Ağız Kavgası Ali kerem, 00:27
Cinsiyet ve Tür Belirleme - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Oquanus, 22:34
Akvaryum Tanıtımı - Chili Rasbora İçin Öneriler CNDRAqua, 21:55
Yeni Üye Forumu - Catappa Yetişiyorum Rafayel, 21:40
Bitki Türleri ve Bakımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 21:24
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - 160x60x60 Akvaryumum Ehtiyar, 19:39
Akvaryum Tanıtımı - Türü Belirsiz Orta Amerikan CNDRAqua, 19:12
Cinsiyet ve Tür Belirleme - 400 Litre Akvaryum Su Kaçırıyor berat76, 18:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neolamprologus Multifasciatus caga71, 15:41
Tanganyika Cichlidleri Tanıtımı - Bu Vatozun Türü Nedir ? Fin World, 14:37
Nadir Tür Gördüm - Sobo Fh-1904 Yedek Parça LeafyAqua, 14:25
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Taban Ve Ön Cam Arası Boşluk DigitalPen, 13:26
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Bitkili Akvaryumda Bitkiler Çürüyor LeafyAqua, 12:14
Yeni Üye Forumu - Ciclidler Ne Zaman Yumurta Toplar AtakanKa, 10:50
Yeni Üye Forumu - Balıklarım Uzun Zamandır Çok Korkuyorlar JujuSeri, 10:33
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Geniz Yakan Koku alp3r, 00:38
Bitki Akvaryumları Genel - Amazon Molly Ehtiyar, 00:17
Canlı Doğuranlar - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 23:29
Yeni Üye Forumu - İlk Defa Lapistes Besliyorum BerkBey, 21:54
Yeni Üye Forumu - Yeniden Bitkili Tanka Dönüş nagmus, 21:09
Akvaryum Tanıtımı - Dıy Peltierli Termostatlı Akvaryum Soğutucu Deneme koray ulusoy, 18:35
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Gül Bitkim Neden Soluyor? erkanmazici, 18:31
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Amatör balıkçı, 15:57
Kedi Balıkları Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:16
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:06
- Katil Saly. & Kiraz & Sarı Ateş & Ramshorn scorpion26 09:06
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:06
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:00
- Bitki Çeşitleri emreemin 08:35
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 08:35
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 08:35
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 08:35
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:22
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:22
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:22
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:22
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 08:17
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 08:17
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 07:59
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:51
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 07:09
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 07:09
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 07:09
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 06:36
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 06:36
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 05:59
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 05:59
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 05:59
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 00:36
- 2 Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 00:30
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 00:30
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 00:16
- Akvaryum 30*30 metsi 00:16
- Christmass Moss emregungor 00:16
- Myriophyllum Tuberculatum Ve Anubias emregungor 00:16
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:30
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:30
- Co2 Tüpü 6 Kg/8 Lt palankesli 22:33
- 80*40*40 Akvaryum Arıyorum palankesli 22:33
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:29
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:29
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 21:40
- Toplu Yavru Melek Balığı Mikail06 20:06
- İhtiyaç Fazlası Oase Skimmer Cam Lily Pipe Co2 Gös platinium 19:12
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 18:26
- Satılık Akvaryumlar (390l Ve 123l) Ve Malzemeler Deathgrip 17:47
- Channa Aurantimaculata (36cm Ve 32cm), Bitki,snail Deathgrip 17:47
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 17:40
- İzmir Akvaryum Malzemeleri Tamamı Beren04 17:38
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 17:32
- Nano Akvaryum LEGEND59 17:29
- Microfex Canlı Yem Bursa Rafayel 17:23
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 17:16
KULLANICILAR
- 33 Online Kullanıcı, 18 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

