ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
petmalzemeleri
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Kasım 2010 16:33
Son Ziyaret:
23 Aralık 2011 19:34
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Adem Altan
Doğum Tarihi:
28 Ağustos 1984
Yaş:
41
İl:
Istanbul
Meslek:
Akvarist, E-Ticaret
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Saygılarımla...
Adem Altan
Pet Malzemeleri Net E-Ticaret Yöneticisi
Adem Altan
Pet Malzemeleri Net E-Ticaret Yöneticisi
SON 10 MESAJI
Petmalzemeleri.net Öneri ve İstek
Herkese merhaba, yeni başlayan ve devam etmekte olan kampanyalarımız ve fiyatlarıdır;
Tetratec EX 600 Dış Filtre: 168,50 TL.
Bonus, Maximum, World ve Axess kredi kartlarına 12 aya varan taksit imkanı ile satıştadır.
Ayrıca Astro Marka Dış Filtrelere Isıtıcı Hediye! Kampanyamız devam etmektedir.
Petmalzemeleri.net Öneri ve İstek
Yeniden merhaba;
petmalzemeleri 2011-10-25 20:40:59
Yeniden merhaba;
Astro marka dış filtreler 100 ve 200 Watt ısıtıcı hediyelidir.
İncelemek isteyenler için;
Petmalzemeleri.net Öneri ve İstek
Hüseyin bey merhaba;
Hüseyin bey merhaba;
Üst limit yapılan alışveriş oranları baz alınarak belirlenmiştir ve inanın yüksek bir rakam değil. Pek çok müşterimiz daha şimdiden bu fırsattan faydalandı ve güzel geri dönüşümler gerçekleşti.
Fiyat yükselmesi ise döviz yükselmesi dikkate alınmış olup, çok ufak rakamlar dahilinde yapılmıştır -ki satılan bir ürünün yerine konulması da gerektiğinden bu yükselme siz de takdir edersiniz normaldir-
Çok yüksek olan fiyatlar olabilir ancak bunlar çünkü topluca bir fiyat güncellemesi yapılmıştır, önerileriniz dikkate alınarak rakamlar mümkün mertebe aşağı çekilebilmektedir.
Son söylediğinizi istediğinizi bulamadığınızdan dolayı bir serzeniş olarak alıyorum ve saygı duyarım. Fikrinizdir.
Petmalzemeleri.net Öneri ve İstek
Yeniden merhaba;
Yeniden merhaba;
Ekim ayının hem Dünya Hayvanları Koruma Günü hem de kuruluş tarihimizi barındırmasından dolayı yaptığımız kampanyamızı buradan siz değerli müşterilerimiz ve akvaryum.com akvaristlerine bildirmekten çok mutluyum.
Kısa bir süre önce de konuştuğumuz üzere %10 kampanyamız Ekim ayı boyunca sürecek şekilde başlamıştır.
Ancak sadece forum üyelerine bu indirimi sağlamakla yetinmeyelim dedik ve 250 TL. ve üzeri tüm alışverişlerde %10 indirim yapılmasına karar verdik.
Herhangi bir başvuru ya da bilgi vermenize gerek olmayıp, alışveriş yaptığınızda ödeme ekranında sistem otomatik olarak indiriminizi uygulayacaktır.
Keyifli alışverişler...
Petmalzemeleri.net Öneri ve İstek
Hüseyin Bey merhaba;
Hüseyin Bey merhaba;
Eylül-Ekim ayları için şimdilik bir düşüncemiz yok ancak dikkate alınabilecek bir fikir. Neticede Ekim ayında yaş günümüzü kutlayacağımızı düşünürsek, oldukça etkili bir çalışma yapılabilir.
Eylül ayı için ise kampanya başlatmak bu tarihten sonra (26/09) abes olacaktır :)
Ekim ayı için ise güzel bir fikir olduğunu tekrar belirtmek isterim. Konuyla ilgili bir gelişme olur ve biraz da ilgi olursa yapılabilir. Gelişme olursa buradan bilgi vereceğim.
Petmalzemeleri.net Öneri ve İstek
[QUOTE=cokmutlu]Adem bey, ben herhangi bir soru sormamıştım, sadece size yöneltien bir soruyu naçisane cevaplamaya çalışmıştım...
[QUOTE=cokmutlu]Adem bey, ben herhangi bir soru sormamıştım, sadece size yöneltien bir soruyu naçisane cevaplamaya çalışmıştım...
Kargom geldi, teşekkür ederim. Fakat ürünlerden birinden iki tane yollamışsınız, başka bir ürünümü hiç koymamışsınız (ufak bişeydi, önemsenecek bişey değildi) fakat bir ürünü de tamamen başka bişey göndermişsiniz.. Zeolit istemiştim, yerine gönderdiğiniz Hopar markalı taş onun muadiliyse eğer, problem yok ama başka bişeyse işime yaramaz..
Teşekkür ederim...
[/QUOTE]
Makbule Hanım yeniden merhaba;
Paketlemedeki arkadaşımla konuştum. Size ulaşmaya çalışmış ancak başaramayınca muadili olan bir ürün göndermiş.
Önceden haber vermesi gerekirdi tabi ancak bu hatanın telafi edilmesini mutlaka sağlayacağım.
Böyle bir hata olması hoş olmadı. Arkadaşım adına da ben buradan bizzat özür dilerim. Bir dahaki sefere çok daha dikkatli olunması konusunda uyaracağımdan şüpheniz olmasın.
Anlayışınızdan dolayı çok teşekkür ederim.
Petmalzemeleri.net Öneri ve İstek
[QUOTE=karakan87]Adem Bey siteniz güzel olmuş elinize sağlık.Yalnız bikaç şey dikkatimi çekti.Kapıda ödeme için ups değilde diğer kargolarla daha uygun fiyata gönderileri yapamazmıydınız.Çünkü ups 6 tl alıyo,çoğu site aras,sürat ile gönderilerini 4 tl ye yapıyolar.Gerçi kargo kendisi alıyo diye biliyorum bu parayı.Ayrıca formunuzda canlı bitki satışı göremedim,mevcutmu acaba.[/QUOTE]
[QUOTE=cokmutlu]Bildiğim kadarıyla Adem beyler canlı hiçbirşey satmıyorlar.. Sanıyorum ki ülkenin merkezii noktalarından birinde olsalardı bunu da satışa sunarlardı ama İstanbul gibi bir yerden düşünün ki Türkiye'nin her yerinden sipariş geliyor.. Kabuklu canlı olsun, su canlıları olsun veya bitki olun, uzayacak yol süresi yüzünden zarara sebep olur.. Ama insan alacağı tüm ihtiyaçlarını bir yerde toplayabilmeyi de istiyor yani, farklı yerlerden sipariş vermek zorunda kalmak can sıkıcı gerçekten..[/QUOTE]
[QUOTE=iyi1user]Şahıs ismiyle tanımama karşın buradan isminizin ADEM olduğunu öğrendim bende mustafa ve çok memnun oldum arkadaşlar rekleam gibi olacak ama ben şunu söylüyorum kısıtlı bütçem nedeniyle bu çok savdiğim ama henüz acemi olduğum hobi için çok araştırma yaptım çok uzun saatlerimi nette ve real hayatta harcadım şu ana kadar bulabildiğim en ucuz fakat kaliteli ürünler burada ist de yaşamamın vermiş olduğu avantajıda kullanmadım desem yalan olur tekrar teşekkür ederim[/QUOTE]
[QUOTE=karakan87]Adem Bey siteniz güzel olmuş elinize sağlık.Yalnız bikaç şey dikkatimi çekti.Kapıda ödeme için ups değilde diğer kargolarla daha uygun fiyata gönderileri yapamazmıydınız.Çünkü ups 6 tl alıyo,çoğu site aras,sürat ile gönderilerini 4 tl ye yapıyolar.Gerçi kargo kendisi alıyo diye biliyorum bu parayı.Ayrıca formunuzda canlı bitki satışı göremedim,mevcutmu acaba.[/QUOTE]
Mustafa Bey Merhaba;
Kargo firması ile ilgili sorunların biz de farkındayız ancak diğer firmalardan bazıları ile görüştük ve o firmalarda da tutar üzerinden yüzde alma anlayışı var. Misalen 150 TL'ye kadar 4 TL iken üzerinde bir tutarda daha yüksek rakamlar konuşulmakta. Ayrıca bir dönem xxxxx Kargo (isim vermek doğru olmayabilir) ile de çalıştık ancak gönderilerimizin %90'ı ödeme alınmadan teslim edildi ve müşterilerimiz sağolsun haber verip havale yapmak zorunda kaldılar. Haber vermeyenler de olmuştur muhtemelen. Sistem açısından en az hata şu esnada UPS ile gönderilerde sağlanmakta olduğundan devam etmek en doğrusu olacaktır sanırım.
Canlı bitki konusu ise aslında hoş bir fikir ancak nasıl yapılır? nasıl sağlıklı tutulup gönderilmesi sağlanır? Üzerinde biraz daha düşünmek lazım. Bu fikrinizi mutlaka değerlendirmeye alacağız.
Görüşmek dileğiyle, keyifli hobiler.
[QUOTE=cokmutlu]Bildiğim kadarıyla Adem beyler canlı hiçbirşey satmıyorlar.. Sanıyorum ki ülkenin merkezii noktalarından birinde olsalardı bunu da satışa sunarlardı ama İstanbul gibi bir yerden düşünün ki Türkiye'nin her yerinden sipariş geliyor.. Kabuklu canlı olsun, su canlıları olsun veya bitki olun, uzayacak yol süresi yüzünden zarara sebep olur.. Ama insan alacağı tüm ihtiyaçlarını bir yerde toplayabilmeyi de istiyor yani, farklı yerlerden sipariş vermek zorunda kalmak can sıkıcı gerçekten..[/QUOTE]
Makbule hanım aslında siz zaten kendi cevabınızı kendiniz vermişsiniz. Ancak bir önceki mesajım da da belirttiğim gibi canlı bitki konusu üzerinde bir planlama yapılması için uğraşacağım fakat balık ya da diğer canlılar sizin de belirttiğiniz gibi çok fazla kayıba sebebiyet verebilir.
İşin maddi kısmını es geçelim ancak ölen balıklar her iki tarafı da üzecektir kanısındayım.
[QUOTE=iyi1user]Şahıs ismiyle tanımama karşın buradan isminizin ADEM olduğunu öğrendim bende mustafa ve çok memnun oldum arkadaşlar rekleam gibi olacak ama ben şunu söylüyorum kısıtlı bütçem nedeniyle bu çok savdiğim ama henüz acemi olduğum hobi için çok araştırma yaptım çok uzun saatlerimi nette ve real hayatta harcadım şu ana kadar bulabildiğim en ucuz fakat kaliteli ürünler burada ist de yaşamamın vermiş olduğu avantajıda kullanmadım desem yalan olur tekrar teşekkür ederim[/QUOTE]
Mustafa bey merhaba;
İnanın tanıştığımıza ben de çok memnun oldum. Keyifli bir telefon görüşmesi oldu sayenizde. Yeni sohbetlerde görüşmek dileğiyle.
Petmalzemeleri.net Öneri ve İstek
[QUOTE=cokmutlu]Adem bey, siparişimi salı günü akşam onayladım, havaleyi yaptıktan sonra.. Sisteminizde iki gündür "sipariş onaylandı" şeklide görünüyor, hala kargo takip no yok.. Acaba ödemede veya stoklarda bir sıkıntı mı var? Ben hafta sonundan önce gelir diye tahmin ediyordum ama anlaşılan pazartesiden sonraya kalacak teslimat..[/QUOTE]
[QUOTE=Ladres]Adem Bey,
[/QUOTE]
[QUOTE=cokmutlu]Adem bey, siparişimi salı günü akşam onayladım, havaleyi yaptıktan sonra.. Sisteminizde iki gündür "sipariş onaylandı" şeklide görünüyor, hala kargo takip no yok.. Acaba ödemede veya stoklarda bir sıkıntı mı var? Ben hafta sonundan önce gelir diye tahmin ediyordum ama anlaşılan pazartesiden sonraya kalacak teslimat..[/QUOTE]
Makbule Hanım merhaba;
Daha iyi hizmet verebilmek adına depomuzu 700 m2 bir alana taşıdık bu ay içerisinde. İnternet, personel, kargo firmasının yer değiştirmesi gibi sebeplerden biraz sancılı bir dönem geçirdik ancak bu haftadan itibaren bir problem yaşamayacağımızı düşünüyorum.
Siparişiniz dün (22/09/2011) kargoya verildi, en geç yarın da elinizde olacağını tahmin ediyorum.
Beni anlayacağınızı umarak teşekkür ederim.
[QUOTE=Ladres]Adem Bey,
Sizden akvaryum almıştım. Eve kadar gelmişti. 1 aydır memnunum. Teşekkürler.
Ancak üst kapakta cam olmaması ve buhar camı olmaması çok büyük dezavantaj oldu. Mümkünse bu açığı kapatmak için pleksiglass yaptırmanız ve sitede pazarlamanız mümkün mü?..
Sizden aldığım akvaryum (100x40x50cm) buhar camı ölçüleri 95,5 x 35,5cm dir.
bkz.
Pleksiglas Hakkında
Döküm akrilik levha, polimetilmetakrilat esaslı termoplastik bir malzemedir.
Döküm tekniği ile 2 mm den 40 mm kalınlığa kadar, çeşitli ebatlarda renksiz, şeffaf renkli ve opak olarak üretilir.
Yüksek ışık geçirgenliğine sahiptir ( cama göre %92 ). Normal cama göre darbelere 6 kat daha dayanıklıdır.Kırılan parçaları keskin kenarlı değildir, yaralanmalara sebep olmaz. Aynı kalınlıktaki cama göre ısıyı %20 daha az iletir.
Pleksi kolaylıkla işlenebilir, yaklaşık 150°C de ısıtıldığında birçok şekle girebilir, eğilip bükülebilir.Basınçla ve vakumla form verilebilir.Soğuduktan sonra şekliini muhafaza eder.
Pleksinin maksimum dayanma sıcaklığı 80°C dir. Pleksi yanıcı bir termoplastiktir.Kendi kendine yanma sıcaklığı 400°C dir. 250°C de alevle tutuşabilir.Yüzeyi bakır sertliğindedir, fırça ve zımpara ile çizilebilir.
Pleksi şeffaf ve renkli bütün formlarında parlak bir görünüme sahiptir.Atmosfer şartlarında dayanıklılığı diğer bütün plastiklerden daha yüksektir.Bu sebeple çok değişik iklim şartlarında dahili ve harici geniş uygulama alanlarında kullanılabilir.
Döküm tekniği ile 2 mm den 40 mm kalınlığa kadar, çeşitli ebatlarda renksiz, şeffaf renkli ve opak olarak üretilir.
Yüksek ışık geçirgenliğine sahiptir ( cama göre %92 ). Normal cama göre darbelere 6 kat daha dayanıklıdır.Kırılan parçaları keskin kenarlı değildir, yaralanmalara sebep olmaz. Aynı kalınlıktaki cama göre ısıyı %20 daha az iletir.
Pleksi kolaylıkla işlenebilir, yaklaşık 150°C de ısıtıldığında birçok şekle girebilir, eğilip bükülebilir.Basınçla ve vakumla form verilebilir.Soğuduktan sonra şekliini muhafaza eder.
Pleksinin maksimum dayanma sıcaklığı 80°C dir. Pleksi yanıcı bir termoplastiktir.Kendi kendine yanma sıcaklığı 400°C dir. 250°C de alevle tutuşabilir.Yüzeyi bakır sertliğindedir, fırça ve zımpara ile çizilebilir.
Pleksi şeffaf ve renkli bütün formlarında parlak bir görünüme sahiptir.Atmosfer şartlarında dayanıklılığı diğer bütün plastiklerden daha yüksektir.Bu sebeple çok değişik iklim şartlarında dahili ve harici geniş uygulama alanlarında kullanılabilir.
Serdal bey merhaba;
Öneriniz ve açıklayıcı bilgileriniz için teşekkürler. Sattığımız ürünlerin tamamı tedarikçi, üretici ya da ithalatçı firmalardan temin edilmektedir. Üstüne ürün eklemek bazı firmaların (nedense) hoşuna gitmemektedir.
Bir de bu ürünün satışı sanıyorum 1-2 ay içerisinde durdurulacaktır, çünkü sadece İstanbul içi dağıtım yapıldığını bildirdiğimiz halde ısrarlar farklı şehirlerden de istenmektedir.
Bunun yerine ithal, tek parça camdan oluşan, set akvaryumlara ağırlık verilecektir. O zamana kadar ihtiyacınız olan arka kapak için cam bir parça kestirmenizin daha doğru olacağını düşünüyorum. Zira imalatçı firmadan istediğimizde hem normal bir camcıdan kestirmeye göre yüksek bir fiyat verilmektedir, hem de size sağlam gelme ihtimali yok denecek kadar az. Kargo firmalarını burada ayrıca anlatmama gerek yok sanırım.
Umarım sorununuza çözüm bulabilecek bir açıklama yapabilmişimdir.
Petmalzemeleri.net Öneri ve İstek
[QUOTE=umutvecan]Merhaba adem bey benim açtığım konuya yazmışsınız şöyle açıklamasını yapmak isterim daha önce hiç internet sitesinden alış veriş yapmadım yaparsamda siz ilk olacaksınız emin olun :) Ancak bazı endişelerim var ben dış filtre alıcam tabiki kargonun gözü önünde açıcam ancak her hangi bişey olursa örneğin bir arıza çıkardı ve ben anlayamadım garantiye giriyor o zaman nereye götürmem gerekecek veya siz mi gelip alacaksınız bunları merak ediyorum.Şimdiden teşekkür ederim.Zarara düşermiyim demekle bu açıkladığım konuyu kastettim yanlış anlaşıldıysam özür dilerim yani ben her zaman evden çıkamıyorum ve müsait olamıyorum bu konuyu irdeledim o kelimeyle.Tekrar teşekkürler.[/QUOTE]
[QUOTE=umutvecan]Merhaba adem bey benim açtığım konuya yazmışsınız şöyle açıklamasını yapmak isterim daha önce hiç internet sitesinden alış veriş yapmadım yaparsamda siz ilk olacaksınız emin olun :) Ancak bazı endişelerim var ben dış filtre alıcam tabiki kargonun gözü önünde açıcam ancak her hangi bişey olursa örneğin bir arıza çıkardı ve ben anlayamadım garantiye giriyor o zaman nereye götürmem gerekecek veya siz mi gelip alacaksınız bunları merak ediyorum.Şimdiden teşekkür ederim.Zarara düşermiyim demekle bu açıkladığım konuyu kastettim yanlış anlaşıldıysam özür dilerim yani ben her zaman evden çıkamıyorum ve müsait olamıyorum bu konuyu irdeledim o kelimeyle.Tekrar teşekkürler.[/QUOTE]
Merhaba;
Alacağınız dış filtre eğer size geldiğinde arızalı ise sorun yok. Haber verirseniz iadesi ve yeni ürün tesliminin gerçekleşmesini sağlayabilirim. Bundan endişe etmeyin ancak bazı ürünler de Çin malı olduklarından ithalatçı firma garanti sağlamayabiliyor. Bu durumda alındıktan 6 ay sonra bozulan bir ürün için takdir edersiniz ki biz de garanti sağlayamıyoruz.
Size tavsiyem garantili ürünlerden tercih etmeniz olur ki ileride karşılaşmak istemediğiniz sorunlar yaşamayasınız.
Life-Jebo, Eheim, Tetra, Fluval gibi markalar garantili ürünlerdir.
İnternet siteleri
Ümit bey merhaba;
Ümit bey merhaba;
aşağıda linkini vereceğim başlık altında tüm soru ve sorunlarınıza yardımcı olmaya çalışıyorum.
Bir sorun olduğunda zarara düşer miyim demişsiniz. Tam olarak ne gibi bir sorundan bahsediyorsunuz?
Ayrıca sorunuzu buraya değil de verdiğim linke yönlendirirseniz daha hızlı yanıt vermem konusunda yardımcı olursunuz. Malumunuz tüm konuları tek tek takip etmem gerçekten zor.
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
KULLANICILAR
- 25 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
