ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
sekolacci
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Ocak 2011 08:37
Son Ziyaret:
03 Nisan 2020 15:12
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Serkan ATLI
Doğum Tarihi:
22 Mart 1982
Yaş:
44
İl:
Istanbul
Meslek:
özel sektör
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Serkan ATLI
SON 10 MESAJI
cichlids balıkları için açık yem tavsiyesi
[QUOTE=yunusadam]Balıklarınız hangi tür belirtirseniz yardımcı olmaya çalışayım. [/QUOTE]
üstad standart olanlarsa sp,mp,yunus,paslı :)
[QUOTE=yunusadam]Balıklarınız hangi tür belirtirseniz yardımcı olmaya çalışayım. [/QUOTE]
üstad standart olanlarsa sp,mp,yunus,paslı :)
cichlids balıkları için açık yem tavsiyesi
arkadaşlar,
evdeki balıklarıma yem almak istiyorum ama bu türde biraz acemiyim..
sizden ricam karışık cichlids akvaryumumdaki balıklarım için açık alabilecegim (1kg) yem türrü yada tavsiyesi alabilirmiyim ?
şimdiden teşekkürler
arkadaşlar,
evdeki balıklarıma yem almak istiyorum ama bu türde biraz acemiyim..
sizden ricam karışık cichlids akvaryumumdaki balıklarım için açık alabilecegim (1kg) yem türrü yada tavsiyesi alabilirmiyim ?
şimdiden teşekkürler
Bitkili Akvaryum Maden Suyu Kullanımı
S.a
S.a
Beyler akvaryum bu ve her ay 1 litre maden suyu boşaltıyorum canlılara bir zararını görmedim.Bitkilerde İse belirgin degişim gözlemliyorum.
Tabi buna ek sıvı gübre ve dip gübreside cabası :)
Yeni Dizayn Low Tech
[QUOTE=nanoteknik]









Fotoğraf:
Boyut (cm):90*55*40
Kapasite (litre):200
Canlılar:Karides türleri, canlı doğuranlar
Malzemeler:Fluval dış filtre, aydınlatma 50 watt
Akvaryum Bakımı:Haftada bir yüzde 30 su değişimi
Kullanılan Yemler:
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:Yok
Halihazırdaki bitkili akvaryumumda hem bitkiler hem de balık türleri açısından değişikliklere gittim. Yakın zamanda fazla vakit ayıramadığım için sağlıklı bir düzenleme yapamadım ama zemin tam anlamıyla kaplandıktan sonra biraz daha düzenleme yapabilirim diye düşünüyorum. Balıklarda da tropik türler yüzünden balık üretemez olmuştum ki biraz da çocukluk nostaljisi olsa gerek sadece canlı doğuranlara dönüş yaptım. Tabiri caizse bıcır bıcır, irili ufaklı yavruları izlemeyi ve yetiştirmeyi özlemişim. Herkese sağlıklı akvaryumlar dileğiyle.
[/QUOTE]
sekolacci 2012-05-17 14:14:48
[QUOTE=nanoteknik]










Fotoğraf:Boyut (cm):90*55*40
Kapasite (litre):200
Canlılar:Karides türleri, canlı doğuranlar
Malzemeler:Fluval dış filtre, aydınlatma 50 watt
Akvaryum Bakımı:Haftada bir yüzde 30 su değişimi
Kullanılan Yemler:
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:Yok
Halihazırdaki bitkili akvaryumumda hem bitkiler hem de balık türleri açısından değişikliklere gittim. Yakın zamanda fazla vakit ayıramadığım için sağlıklı bir düzenleme yapamadım ama zemin tam anlamıyla kaplandıktan sonra biraz daha düzenleme yapabilirim diye düşünüyorum. Balıklarda da tropik türler yüzünden balık üretemez olmuştum ki biraz da çocukluk nostaljisi olsa gerek sadece canlı doğuranlara dönüş yaptım. Tabiri caizse bıcır bıcır, irili ufaklı yavruları izlemeyi ve yetiştirmeyi özlemişim. Herkese sağlıklı akvaryumlar dileğiyle.
[/QUOTE]
MAŞALLAH görünce elim ayagım dolandı :)
püf noktasi varsa bizede anlatırsan sevinirim
Bitkilim




Fotoğraf:
Boyut (cm):85 x 45 x 50
Kapasite (litre): 175 lt
Canlılar:kılıç,plati,valifera,neon,vatoz,çöpcü,kiraz karides,elma salyangozu,adi salyangoz 2 de adını bilmedigim tür :)
Malzemeler:
Akvaryum Bakımı:haftalık 25 litre su ve dip çekimi
Kullanılan Yemler:multivitamin marine yem
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:soda , mayalı sistem
sekolacci 2012-01-22 13:14:52




Fotoğraf:
Boyut (cm):85 x 45 x 50
Kapasite (litre): 175 lt
Canlılar:kılıç,plati,valifera,neon,vatoz,çöpcü,kiraz karides,elma salyangozu,adi salyangoz 2 de adını bilmedigim tür :)
Malzemeler:
Akvaryum Bakımı:haftalık 25 litre su ve dip çekimi
Kullanılan Yemler:multivitamin marine yem
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:soda , mayalı sistem
amatör bitkili akvaryumum fikirlere açıgım :)
[QUOTE=demon26]Merhaba
hocam taban full hagen kumu kaplı
bitki diplerinde misket gübrelerim var
aydınlatma kapakta 2 adet florosan var bildigimiz beyaz 2tl lik olandan :))
arka tarafa özel kapak yaptırdım içinde 5 mt lik rgb led var ışık seçimimi kafama göre yapıyorum ama genellikle mor ve gün ışıgı eksigimi kapatıyorum diyebilirim
[QUOTE=Ulaş Aktok]Ben de amatörüm ama söylecek birkaç şeyim var...
Fotoğraflarda ışık yeterli gözüküyor ama tam kaç watt yazarsanız iyi olur.
Filtrenin suyu çeken kısmını sünger veya çok çok küçük gözenekleri olan bir fileyle kaplamanız balıklarınız yavruladığında yavruların filtre tarafından çekilip yavru püresi haline getirilmemesi için iyi olacaktır. Bazı arkadaşlar bunun çok önemli olduğunu söylüyorlar ama bana kalırsa 15 yavru olsa en fazla 2-3 tanesi filtre tarafından çekilecek kadar şanssız olurlar.
CO2'yi nasıl çözüyorsunuz acaba?
Yanlış görmüyorsam kayanın solunda birkaç tane elodea var, kişisel görüşüm şu ki elodea'dan nefret ederim hem pek de güzel değildir hem fazla hızlı büyür hem de suda ne kadar besin varsa çeker kimseye kalmaz. Ben olsam ya atardım ya da en azndan bir işe yarasın diye sağ arkaya koyardım ki oradaki aletlerin önünü kapasın. Elodea değilse, ki bir daha baktım emin olamadım değil galiba, yine de sağ arkaya koyun ki aletlerin önünü kapasın. Kompozisyon açısında sağ ve sol tarafın yüksek ortanın ise alçak olması hoş durabilir.
Umarım tatmin edici bir cevap verebilmişimdir.[/QUOTE]
yanıtın ve açıklamaların için teşekkürler
filtrenin emen kısmı takdıgım günden itibaren aynı hiç aklıma gelmedi kapatmak diyebilirim birazda dipteki pisliklerden bu görüntüyü es geçmiş olabilirim çünkü su içinde fazla akıntı yok bu sebeple dipteki pisliklerin artış oranı çok yüksek :)
co2 ye gelirsek bildigimiz mayalı pet şişeli kısmı kurdum çıkış kısmına hava taşı taktım saniyede 3-4 kabarcık veriyo ve 2-3 günde bitkilerdeki o diri görüntüyü yakaladım..
bitki dersen hangisinden bahsettin anlamadım isimlerini bizlmiyorum ben bitkilerin sadece görüntü güzelse akvaryumda yerim varsa eklemeye çalışıyorum :)
hani bitki aduından çok şeklini sölersen sevinirim
sag taraftaki mango kök lerini yerinden oynatamıyorum çünkü bitek sag boş kaldı ortaya almak için geç kaldım sanırım
[QUOTE=demon26]Merhaba
Görsel olarak çok güzel olmuş.Biraz daha bilgi verebilirmisiniz?
Mesela tabanda ne kullandınız?
Aydınlatmayı nasıl yapıyorsunuz?
Gübre kullanıyormusunuz?
[/QUOTE]hocam taban full hagen kumu kaplı
bitki diplerinde misket gübrelerim var
aydınlatma kapakta 2 adet florosan var bildigimiz beyaz 2tl lik olandan :))
arka tarafa özel kapak yaptırdım içinde 5 mt lik rgb led var ışık seçimimi kafama göre yapıyorum ama genellikle mor ve gün ışıgı eksigimi kapatıyorum diyebilirim
[QUOTE=Ulaş Aktok]Ben de amatörüm ama söylecek birkaç şeyim var...
Fotoğraflarda ışık yeterli gözüküyor ama tam kaç watt yazarsanız iyi olur.
Filtrenin suyu çeken kısmını sünger veya çok çok küçük gözenekleri olan bir fileyle kaplamanız balıklarınız yavruladığında yavruların filtre tarafından çekilip yavru püresi haline getirilmemesi için iyi olacaktır. Bazı arkadaşlar bunun çok önemli olduğunu söylüyorlar ama bana kalırsa 15 yavru olsa en fazla 2-3 tanesi filtre tarafından çekilecek kadar şanssız olurlar.
CO2'yi nasıl çözüyorsunuz acaba?
Yanlış görmüyorsam kayanın solunda birkaç tane elodea var, kişisel görüşüm şu ki elodea'dan nefret ederim hem pek de güzel değildir hem fazla hızlı büyür hem de suda ne kadar besin varsa çeker kimseye kalmaz. Ben olsam ya atardım ya da en azndan bir işe yarasın diye sağ arkaya koyardım ki oradaki aletlerin önünü kapasın. Elodea değilse, ki bir daha baktım emin olamadım değil galiba, yine de sağ arkaya koyun ki aletlerin önünü kapasın. Kompozisyon açısında sağ ve sol tarafın yüksek ortanın ise alçak olması hoş durabilir.
Umarım tatmin edici bir cevap verebilmişimdir.[/QUOTE]
yanıtın ve açıklamaların için teşekkürler
filtrenin emen kısmı takdıgım günden itibaren aynı hiç aklıma gelmedi kapatmak diyebilirim birazda dipteki pisliklerden bu görüntüyü es geçmiş olabilirim çünkü su içinde fazla akıntı yok bu sebeple dipteki pisliklerin artış oranı çok yüksek :)
co2 ye gelirsek bildigimiz mayalı pet şişeli kısmı kurdum çıkış kısmına hava taşı taktım saniyede 3-4 kabarcık veriyo ve 2-3 günde bitkilerdeki o diri görüntüyü yakaladım..
bitki dersen hangisinden bahsettin anlamadım isimlerini bizlmiyorum ben bitkilerin sadece görüntü güzelse akvaryumda yerim varsa eklemeye çalışıyorum :)
hani bitki aduından çok şeklini sölersen sevinirim
sag taraftaki mango kök lerini yerinden oynatamıyorum çünkü bitek sag boş kaldı ortaya almak için geç kaldım sanırım

amatör bitkili akvaryumum fikirlere açıgım :)
Fotoğraf:




Boyut (cm):85 x 40 x 50
Kapasite (litre):180 lt
Canlılar:canlı dogurgan
Malzemeler:
Akvaryum Bakımı:
Kullanılan Yemler:
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:mayalı sistem
Fotoğraf:





Boyut (cm):85 x 40 x 50
Kapasite (litre):180 lt
Canlılar:canlı dogurgan
Malzemeler:
Akvaryum Bakımı:
Kullanılan Yemler:
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:mayalı sistem
CO2 sistemi için bilgi
[QUOTE=etufekci]Bak resim koyuyorum.
[QUOTE=sekolacci] [QUOTE=etufekci]Bak resim koyuyorum.
[QUOTE=sekolacci] [QUOTE=etufekci]Bak resim koyuyorum.
[QUOTE=etufekci]Bak resim koyuyorum.
Özellikle kapak içi çok önemli.
Ben iki şişe ve bağlantı yaptım birinci şişe basınç düşerse ikinciyi hazırlıyorum böylece her zaman aktif bir sistemim oluyor. Co2 im devamlı olarak azalıp çoğalmıyor. Çünkü ilk yaptığınızdaki kabarcık sayısını gün geçtikçe kaybediyorusunuz.
[/QUOTE]
[QUOTE=sekolacci] [QUOTE=etufekci]Bak resim koyuyorum.
Özellikle kapak içi çok önemli.
Ben iki şişe ve bağlantı yaptım birinci şişe basınç düşerse ikinciyi hazırlıyorum böylece her zaman aktif bir sistemim oluyor. Co2 im devamlı olarak azalıp çoğalmıyor. Çünkü ilk yaptığınızdaki kabarcık sayısını gün geçtikçe kaybediyorusunuz.
[/QUOTE]
[/QUOTE]
Eyvallah teşekkür ettim
hava sıcak dedigin gibi 2.şişeyide ben tertipliyim bari en güzel ugraş :)
[QUOTE=sekolacci] [QUOTE=etufekci]Bak resim koyuyorum.
Özellikle kapak içi çok önemli.
Ben iki şişe ve bağlantı yaptım birinci şişe basınç düşerse ikinciyi hazırlıyorum böylece her zaman aktif bir sistemim oluyor. Co2 im devamlı olarak azalıp çoğalmıyor. Çünkü ilk yaptığınızdaki kabarcık sayısını gün geçtikçe kaybediyorusunuz.
[/QUOTE]
Müdür şimdi silikonları şişeyi yeniledim kabartma tozu ve mayayı tazeledim biz co2 çıkışıı var akıllara zarar :))
CO2 sistemi için bilgi
[QUOTE=etufekci]Sen kapağa yapılan delikten kaçan havadan bahsediyorsan normal silikon ile bir kaç kez dendikten sonra sıcak silikon ile problemi çözmüştüm. Birde onu dene derim. Tabancasıda kendiside ucuz. Kapağın iç ve dış kısmından iyice silikonladım aylardır sorunsuz kullanıyorum. Bilmiyorum belki denemişsindir.
[QUOTE=etufekci]Sen kapağa yapılan delikten kaçan havadan bahsediyorsan normal silikon ile bir kaç kez dendikten sonra sıcak silikon ile problemi çözmüştüm. Birde onu dene derim. Tabancasıda kendiside ucuz. Kapağın iç ve dış kısmından iyice silikonladım aylardır sorunsuz kullanıyorum. Bilmiyorum belki denemişsindir.
Yangın söndürme tüpleri 30- 50 bar hadi abart 100 bar civarında diye biliyorum ama co2 tüpleri 250 bar 300 bar civarında değerlere sahip yani Yangın söndürme tüpü benimde aklıma geldi ama güvenemedim. Bilen arkadaşlardan görüşlerini ivedelikle bekliyorum belki bende geçerim :9
[/QUOTE]
Müdür yapmazmıyım silikon tbancasıyla silikonlarımda var evde :)
Ama yinede tavsiyene kulak asıcam birazdan bi kat daha atıcam üstüne..
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
KULLANICILAR
- 25 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.











