ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
gfb_samed
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Şubat 2013 20:42
Son Ziyaret:
24 Şubat 2019 11:01
Toplam Mesaj:
28 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
samed ırmak
Doğum Tarihi:
14 Ocak 1986
Yaş:
40
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

SON 10 MESAJI
Akvaryumum hakkında yorumlarınızı bekliyorum.
[QUOTE=imranedisan] Zebra malawi balıklarıyla malesef uygun değil. Kendisi amerikan cichlid türüdür. [/QUOTE]
Kardeşim bende ayrı bı akvaryumda sarı prensesleri kusturmustum.sımdı 1 2 cm ye geldi boyları.yani 2 ay falan oldu doğalı.ana tanka alsam diğerleri yer mi acaba
[QUOTE=imranedisan] Zebra malawi balıklarıyla malesef uygun değil. Kendisi amerikan cichlid türüdür. [/QUOTE]
Kardeşim bende ayrı bı akvaryumda sarı prensesleri kusturmustum.sımdı 1 2 cm ye geldi boyları.yani 2 ay falan oldu doğalı.ana tanka alsam diğerleri yer mi acaba
Akvaryumum hakkında yorumlarınızı bekliyorum.
[QUOTE=AC-72] Değişik ve güzel bir tasarım olmuş. Hacim gayet yeterli. Belki akvaryumun yere çok yakın olması balıklar açısından bir stres nedeni olabilir. Taşları sağda ve solda öne yaklaştırıp, orta alanda arkaya yaklaştırırsanız (geniş bir yay çizecek şekilde) akvaryuma derinlik kazandırabilirsiniz. Arka fondaki taşlara daha uygun tek tip taşlar akvaryumu çok daha güzel gösterecektir. Son olarak taşları el ile dizilmiş şekilde değilde doğal olarak yayılmış şekilde koyarsanız akvaryum daha gerçekçi olabilir. Sarı prensesler ve yunuslarda gayet uyumlu duruyorlar.[/QUOTE]
Tesekkurler tavsiyeniz için.tasların terlerini dediğiniz gibi yapıcam.rek tip taslarım var arka fondaki taslardan ama cok buyuklerdı yuzme alanı daralıyordu o yuzden bunları tercıh ettim.peki dişi erkek oranı yapmalımıyım.bu benım ıcın cok zor olacak eger oyleyse.ayırt etmektezorlanıyorum
[QUOTE=imranedisan] Bence pahalı ucuz olması balığı katogorize etmemeli. Mesela ben amerikan cichlidlerle ilgileniyorum. Çok pahalı ve nadir balıklarım da oldu ama favorim zebra. Sarı prenses de yunus da çok güzel balıklar. Sağlıkla büyütürsünüz inşallah.
[/QUOTE]
Tesekkurler.arka sump kullanıyorum.arka fon iki cam arasında o yuzden sımdılık fon değiştırmem imkansız.yüzme alanı tavsiyenızı dikkate alıcam
[QUOTE=imranedisan] Bence pahalı ucuz olması balığı katogorize etmemeli. Mesela ben amerikan cichlidlerle ilgileniyorum. Çok pahalı ve nadir balıklarım da oldu ama favorim zebra. Sarı prenses de yunus da çok güzel balıklar. Sağlıkla büyütürsünüz inşallah.
[/QUOTE]
İceman istiyorum zebrada olabılır bu iki balık yunus ve sarı prensesle uyum içersınde yasayabilir değil mi?
[QUOTE=AC-72] Değişik ve güzel bir tasarım olmuş. Hacim gayet yeterli. Belki akvaryumun yere çok yakın olması balıklar açısından bir stres nedeni olabilir. Taşları sağda ve solda öne yaklaştırıp, orta alanda arkaya yaklaştırırsanız (geniş bir yay çizecek şekilde) akvaryuma derinlik kazandırabilirsiniz. Arka fondaki taşlara daha uygun tek tip taşlar akvaryumu çok daha güzel gösterecektir. Son olarak taşları el ile dizilmiş şekilde değilde doğal olarak yayılmış şekilde koyarsanız akvaryum daha gerçekçi olabilir. Sarı prensesler ve yunuslarda gayet uyumlu duruyorlar.[/QUOTE]
Tesekkurler tavsiyeniz için.tasların terlerini dediğiniz gibi yapıcam.rek tip taslarım var arka fondaki taslardan ama cok buyuklerdı yuzme alanı daralıyordu o yuzden bunları tercıh ettim.peki dişi erkek oranı yapmalımıyım.bu benım ıcın cok zor olacak eger oyleyse.ayırt etmektezorlanıyorum
[QUOTE=imranedisan] Bence pahalı ucuz olması balığı katogorize etmemeli. Mesela ben amerikan cichlidlerle ilgileniyorum. Çok pahalı ve nadir balıklarım da oldu ama favorim zebra. Sarı prenses de yunus da çok güzel balıklar. Sağlıkla büyütürsünüz inşallah.
Bence arka fonu tek renk yapın. Düz mavi olabilir. Taşları da tek renk yapıp arkadaşların dediği gibi dizerseniz hem balıkları ön plana çıkarmış olacak hem de bol yüzme alanı ile saklanma ve çiftleşme alanları yaratmış olacaksınız.
Sump sistemi akvaryumun neresinde anlamadım? Arka sump mı acaba? Eğer öyleyse arka fonu değiştirmek biraz zor olacaktır sizin için.
[/QUOTE]
Tesekkurler.arka sump kullanıyorum.arka fon iki cam arasında o yuzden sımdılık fon değiştırmem imkansız.yüzme alanı tavsiyenızı dikkate alıcam
[QUOTE=imranedisan] Bence pahalı ucuz olması balığı katogorize etmemeli. Mesela ben amerikan cichlidlerle ilgileniyorum. Çok pahalı ve nadir balıklarım da oldu ama favorim zebra. Sarı prenses de yunus da çok güzel balıklar. Sağlıkla büyütürsünüz inşallah.
Bence arka fonu tek renk yapın. Düz mavi olabilir. Taşları da tek renk yapıp arkadaşların dediği gibi dizerseniz hem balıkları ön plana çıkarmış olacak hem de bol yüzme alanı ile saklanma ve çiftleşme alanları yaratmış olacaksınız.
Sump sistemi akvaryumun neresinde anlamadım? Arka sump mı acaba? Eğer öyleyse arka fonu değiştirmek biraz zor olacaktır sizin için.
[/QUOTE]
İceman istiyorum zebrada olabılır bu iki balık yunus ve sarı prensesle uyum içersınde yasayabilir değil mi?
Akvaryumum hakkında yorumlarınızı bekliyorum.
Arkadaşlar akvaryumum 160 a 50cm ünite şeklinde tasarladım.Balıklarım şuanda sarıprenses ve yunus agırlıklı ve en buyuk sıkıntım dişi erkek oranı olmaması.1yıldır sıkıntısız beraber yaşıyorlar yavru almak gibi bir gayem yok ama 3 tane sarı prensesım agzına yavru aldı fakat 1yıldır yunuslardan tık yok.Aslında öncelıklı amacım gorsellıktı ve istediğim goruntuyu aldım.Balıklar hakkında çok geniş bilgilerim olmadıgı ıcın müdahale edemiyorum balıklara.sump sistemi kullanıyorum su düzenleyici,kaya tuzu vb gibi ürünler kullanıyorum.Tavsiyeleriniz varsa beklerim.Yalnız şunu demeyin bu akvaryuma yazık ediyorsun sarı prenses mı beslenır yunus mu beslenır bu akvaryumda die.Çünkü balıklara çok para verebilecek durumda değilim şuanda.Gercekci ve maliyeti dusuk tavsiyerinizi beklıyorum.tesekkurler




gfb_samed 2014-08-15 01:08:28
Arkadaşlar akvaryumum 160 a 50cm ünite şeklinde tasarladım.Balıklarım şuanda sarıprenses ve yunus agırlıklı ve en buyuk sıkıntım dişi erkek oranı olmaması.1yıldır sıkıntısız beraber yaşıyorlar yavru almak gibi bir gayem yok ama 3 tane sarı prensesım agzına yavru aldı fakat 1yıldır yunuslardan tık yok.Aslında öncelıklı amacım gorsellıktı ve istediğim goruntuyu aldım.Balıklar hakkında çok geniş bilgilerim olmadıgı ıcın müdahale edemiyorum balıklara.sump sistemi kullanıyorum su düzenleyici,kaya tuzu vb gibi ürünler kullanıyorum.Tavsiyeleriniz varsa beklerim.Yalnız şunu demeyin bu akvaryuma yazık ediyorsun sarı prenses mı beslenır yunus mu beslenır bu akvaryumda die.Çünkü balıklara çok para verebilecek durumda değilim şuanda.Gercekci ve maliyeti dusuk tavsiyerinizi beklıyorum.tesekkurler




ÜSTADLARDAN YORUMLARLA YAVRU AKVARYUMU OLUŞTURMA..
[QUOTE=srdr026]Merhaba Samet bey ben de bi 10 gün öncesine kadar aynı sorunla karşı karşıya idim. Bulduğum çözümü paylaşırsam belki bi fikir olabilir.
25 litre yapsam dedim olmadı 45 yapsam dedim olmadı. Neden olmadı Çünkü yarım cm balıkla 2.5 cm balığı aynı tanka atamıyorsunuz. e malum balıklar sırayla yavru almıyor. Bu yüzden 100 litre bir tank yaptım. İçine kum atmadım bir de hava motoru( pipo filtre ve bir hava taşı) koydum. (Sıcaklık 26.5 derece.) Bu tankın içine farklı farklı yavruluklar koyabiliyorum ki yaşı küçük olan yavruları büük yavruların yanına atmayayım.
Bi de küçük bi anektot paylaşayım. Tüm hava motorları ses yaptığı için hava motorumu pakpeni delip evin dışına koydum uzun hava hortumu ile sessiz bir şekilde işim çözüldü. Yavruyu 2 kat daha az sürede büyütmek istiyorsanız en az 80 100 litre derim. Saygılarımla.[/QUOTE]
[QUOTE=srdr026]Merhaba Samet bey ben de bi 10 gün öncesine kadar aynı sorunla karşı karşıya idim. Bulduğum çözümü paylaşırsam belki bi fikir olabilir.
25 litre yapsam dedim olmadı 45 yapsam dedim olmadı. Neden olmadı Çünkü yarım cm balıkla 2.5 cm balığı aynı tanka atamıyorsunuz. e malum balıklar sırayla yavru almıyor. Bu yüzden 100 litre bir tank yaptım. İçine kum atmadım bir de hava motoru( pipo filtre ve bir hava taşı) koydum. (Sıcaklık 26.5 derece.) Bu tankın içine farklı farklı yavruluklar koyabiliyorum ki yaşı küçük olan yavruları büük yavruların yanına atmayayım.
Bi de küçük bi anektot paylaşayım. Tüm hava motorları ses yaptığı için hava motorumu pakpeni delip evin dışına koydum uzun hava hortumu ile sessiz bir şekilde işim çözüldü. Yavruyu 2 kat daha az sürede büyütmek istiyorsanız en az 80 100 litre derim. Saygılarımla.[/QUOTE]
Serdar Bey tesekkurler vedıgınız bılgıler ıcın.bende sole bı durum var bu yonden de aydınlatın benı.benim ana akvaryumum zaten 280lıtre.ben agzında yavru olan balıklarımızı alacagım bır akvaryum dusunuyorum bıraz buyudukten sonra( burda su soruyu soracagım kac cm olmalı ya da anne agzından cıktıktan kac gun sonra ana tanka atmalıyım?) ana tanka alacagım zaten ben onları.
şelale filtreyı onermıyor musunuz?
ÜSTADLARDAN YORUMLARLA YAVRU AKVARYUMU OLUŞTURMA..
[QUOTE=BahadırAdıgüzel]Samet bey 45 tl lik bir yavru akvaryumu yavrulari 3 cm boyuna gelene kadar idare edebilir ancak. Yavru buyutmek icin cok fazla detaya gerek yok . Iyi bir pipo filtre ve güçlü bir hava motoru isinizi cozecektir. Görsellik olsun derseniz guzel bir arka fon yeterli. Suyu ana tanktan doldurmalisiniz. Sadece pipo filtre olacagi icin kuma pek ihtiyac yoktur. Baliklarin oynayabilecegi kadar 2-3 avuc ince kum koyabilirsiniz. Tabi isiticimizi unutmayalim ;) saygilar basarilar.[/QUOTE]
hocam 3cm olana kadar beklemelımıyım ana tanka alıcam zaten ben bunları...ısıtıcı var pekı kac olması gerekıyor sıcaklık.
ÜSTADLARDAN YORUMLARLA YAVRU AKVARYUMU OLUŞTURMA..
Arkadaşlar şuanlık sarı prenses ve yunuslarım için ana tankımdan ayrı olarak yavru akvaryumu oluşturmayı düşünüyorum.
Arkadaşlar şuanlık sarı prenses ve yunuslarım için ana tankımdan ayrı olarak yavru akvaryumu oluşturmayı düşünüyorum.
Çok büyük almayı düşünmüyorum.ortalama 35-45lt lık bır akvaryum almayı düşünüyorum..Sizden genel olarak bu akvaryumu olusturabılmem ve saglıklı balıklar yetırstırebılmem ıcın neler yapmalıyım. Kısa bır arastırma yaptım bazı arkadaslar askı(şelale) filtresi uygundur diyor buna karşın balıkları şelale filtre çekeceğinden pipo filtre kullanmalısın diyen var.hava motoruna gerek var mıdır bunlardan herhangi birini aldığımda gerçi pipo ıcın var peki şelale filtre alırsam hava motoruna gerek var mı?
Genel olarak orta duzeyde masraf yaparak ilk asamada akvaryumum ıcın neler almalıyım yardımcı olursanız sevinirim.Hem bu konu yeni başlayanlar için bir klavuz olsun.Yorumlarınızı beklıyorum...
YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER
HAYALDİ GERÇEK OLDU! AKVARYUMUM SİZLERLE...
balıklar sump sayesınde huzur ıcınde tertemiz yasıyor bu kadar buyuklukte bir görsel şölen bana ve balıklarıma huzur veriyor
balıklar sump sayesınde huzur ıcınde tertemiz yasıyor bu kadar buyuklukte bir görsel şölen bana ve balıklarıma huzur veriyor
HAYALDİ GERÇEK OLDU
[QUOTE=özgür345]harika olmuş tebrikler.
[QUOTE=özgür345]harika olmuş tebrikler.
Ben biraz ledleri beğenmedim sadece çok renkli olmuş
[/QUOTE]
ledler birbirinden bağımsız kardeşim zaten acmıyorum bıle fazla.akvaryumun beyaz ışıgıda var onu acıyorum kapatıyorum ısıkları bır de tv ısıgı o kadar.bi yukarı bı asağı bakıyorum:D:D
Kafa Motorum Akvaryumum İçin Çok mu Güçlü?
[QUOTE=ciways]Öncelikle motorunun çalışma biçimini bilmen gerekir. suya tamamen gömülmesi gerekir. motorunun debisi içinde saatte tüm akvaryumun suyunu yaklasık olarak sump dahil 4-5 kere cevirmesi yeterli olacaktır bu durumda motor yeterlidir. sump a su eklemelisin motor suyun içinde durmalı
[/QUOTE]
[QUOTE=ciways]Öncelikle motorunun çalışma biçimini bilmen gerekir. suya tamamen gömülmesi gerekir. motorunun debisi içinde saatte tüm akvaryumun suyunu yaklasık olarak sump dahil 4-5 kere cevirmesi yeterli olacaktır bu durumda motor yeterlidir. sump a su eklemelisin motor suyun içinde durmalı
[/QUOTE]
KARDEŞİM su ekledım eklemem mi..ekledikten sonra motoru calıstırınca su seviyesi iniyor motorun üzerine kadar.suya zaten gömülü suyun dısında nıe calıstırım ki:D akvaryumum 135*50*50.akvaryumum 300litre ortalama ve kafa motorumda saatte 2000lıtre kapasitelei fazla oluyor senın soyledıgın mantıkla.neden fazla olması mı yani
Kafa Motorum Akvaryumum İçin Çok mu Güçlü?
Arkadaşlar kafa motorum SOBO WP-4000.
Arkadaşlar kafa motorum SOBO WP-4000.
özellikleri
Voltaj: 220V/50Hz
Güç: 40 Watt
Maksimum yükseklik: 200 cm.
Saatte 2000 litre su kapasitesİ
135*50*50 AKVARYUMUM İÇİN BU KAFA MOTORUM ÇOK MU YÜKSEK..
ELEKTRİK BİRAZ FAZLA GELDİ DE:) E BAKTIM FENA Bİ DEBİSİ VAR VE MOTORUN OLDUGU YERDEKİ SU SEVİYESİ MOTORA YAKLAŞIK DURUYOR.ARKADAN SUMP SİSTEMİ KULLANIYORUM.
YANLIK KAFA MOTORU KULLANIYORSAM EĞER,ÖNERİLERİNİZ VARSA YAZARMISINIZ? BİR DE BİR BAŞKA SEÇENEK OLARAK EĞER BUNU KULLANACAKSAM DEBİYİ DÜŞÜRMEM İÇİN NE YAPMAM GEREKLİDİR.
TEŞEKKÜRLER
SON MESAJLAR
- Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Su Yosunu bendeniztayfun, 20:08
Yosun - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
KULLANICILAR
- 81 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
mirac06,
TheDS,
Urar,
EKAR,
darkaura,
BASARSURMEGOZ,
DigitalPen,
nazemert,
OKIRATLI,
umutak,
Malawi34,
osmandbnl,
yeekim,
osmangunay,
şansal,
altuntasseref,
tukabu,
abunil,
MiSoSiKiaN,
Ehtiyar,
forthehordex,
stopsound,
florasan,
Ancalagon,
sina cen,
Oquanus,
Hoppala,
Kuduoglu,
Cyber_Scout,
ternapi,
fffurkan9,
HandeAkdogan,
kasim12,
JujuSeri,
zafer3885,
Rafayel,
Street Parrot,
Çağatay Tozak,
mkursun,
tuncaysargin,
sirhill,
Koksal Gurkan,
Legionsgamer,
swordfishhhh,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
