ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ibrhmdincc
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Aralık 2013 17:15
Son Ziyaret:
03 Şubat 2014 23:18
Toplam Mesaj:
28 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İbrahim dinç
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
30 Litre Akvaryumum 6 Tane Japon
[QUOTE=samibenk]öncelikle sağlıklı hobiler verdiğim linki incelerseniz yaptığınız yanlışları kendiniz görmüş olursunuz.
[QUOTE=samibenk]öncelikle sağlıklı hobiler verdiğim linki incelerseniz yaptığınız yanlışları kendiniz görmüş olursunuz.
saygılar
http://www.akvaryum.com/Forum/japve111;n_baliklari_hakkinda_hersey_!_k582906.asp
[/QUOTE]
Japon balıkları için o litre çok fazla. Fanusta 2-3 tane bakılıyorsa benim akvaryumumda balıklar rhat yaşayabilir.
30 Litre Akvaryumum 6 Tane Japon
Merhaba arkadaşlar 30 Litre akvaruymum var.
Merhaba arkadaşlar 30 Litre akvaruymum var.
6 Adet JAponum var 3-4 cm civarında tanesi. Yanına çöpcü yada vatoz atmak istiyorum hangisiyle yaşar bilgi verirmisiniz ? Çöpcü mü cüce vatoz mu tam olarak bilmiyorum küçük önerirseniz sevinirim. 

Hava motorum ,Hava taşım , Pipo filtrem , 50w ısıtıcım mevcut
Davutpaşa Lale akvaryum
[QUOTE=mustafakısacık] [QUOTE=ibrhmdincc] Kesinlikle Tavsiye Etmiyorum !
Şahsi fikrinize saygım var tabi ki amma velakin orada havada kaparcasına üstünüze kimse atlamaz,kendi halinize bırakılırsınız ve siz ne isterseniz onu verirler.[/QUOTE]
[QUOTE=mustafakısacık] [QUOTE=ibrhmdincc] Kesinlikle Tavsiye Etmiyorum !
Para kazanmak için yanlış yönlendiriyorlar insanı.
[/QUOTE] Şahsi fikrinize saygım var tabi ki amma velakin orada havada kaparcasına üstünüze kimse atlamaz,kendi halinize bırakılırsınız ve siz ne isterseniz onu verirler.[/QUOTE]
Doğrudur girip içinde rahatsız edilmeden dolaşabilirsiniz bende bu yönünü çok sevmiştim ama çalışanlar soğuk, babalarının hayrına çalışıyorlarmış gibi hareket ediyorlar. Sattıkları malın arkasında durmuyorlar , bide üstüne iftira atıyorlar. Bana mı denk geldi ters yönleri anlamadım ama müşteri memnuniyeti sıfır. Demek istediğim sadece görüntü var.
Davutpaşa Lale akvaryum
Kesinlikle Tavsiye Etmiyorum !
Kesinlikle Tavsiye Etmiyorum !
Para kazanmak için yanlış yönlendiriyorlar insanı.
Tür Tavsiyesi ve Yorum 30Lt.[Fotoğraflı]
[QUOTE=tektimur]Kardeşim selamlar şimdiden sağlıklı balıklar.
[QUOTE=tektimur]Kardeşim selamlar şimdiden sağlıklı balıklar.
Öncelikle tür tavsiyesi demişsin ama başka 5 soru var, onları da cevaplayacağım.
Tür olarak dostlar zaten bahsetmiş 30 lt de çok seçim şansın yok zaten. Sen zevkine göre balık atarsın bu söylemler ile.
Gelelim sorularına:
1- Pipo Filtrenin üstündeki hava çıkarma çubuğunu çıkardım direk üstten çıkıyor. Bi sorun çıkartır mı ?
Hayır bir sorun olmaz.Sonuçta istenen şey suyun hareketi ve yüzeyde dalga oluşması. Boruyu su yüzeyine sıfır koyarsan daha sağlıklı olur çıkarmana gerek yok.
2-Hava musluğu ile filtrenin havasını kıstım filtrenin temizlemesine engel olur mu ?
Evet. Filtren ortadan aldığı hava kadar sünger içinden su çekiyor. Bu sebeple kısman demek suyu daha yavaş devridaim yaptırman ve yavaş filtrasyon demek.
3- Pipo filtrenin çalıştığını nasıl anlarım ?
Su yüzeyinde oluşturması gereken dalgalardan.
4-Aşşağıdaki damladan damlattım biraz ? Arkasında kloru temizlediği, balıkların sağlıklı büyümesini sağladığı yazıyor. Sorun olur mu ?
Gösterdiğiniz ilaç net görünmese de büyük ihtimal su düzenleyicisi bir zararı olmaz.
[/QUOTE]
PEki pipo filtrenin musluğunu tam açtığım zaman çok ses çıkarıyor motor çok olmasada çok titriyor diyelim. nedeni nedir ?
Tür Tavsiyesi ve Yorum 30Lt.[Fotoğraflı]
[QUOTE=mikolanj24]Bendede vardı bundan.Sesi güzeldi iyi yapmışsınız.Valla özel bir problemi yoksa ısınması normaldir.Abartılı derecede ısınırsa bir sorun olabilir.Ama ben geçende küçük bir motoru açtım metal yerine elim deydi feci sıcaktı.Isı olacaktır her türlü.Çok istiyorsanız bir timer alıp yarım saat olarak günde 2-3 kez kapatabilirsiniz.Ama gerek yok bence.
Rica ederim:)Bilgim dahilinde yardımcı olurum her zaman.[/QUOTE]
[QUOTE=mikolanj24]Bendede vardı bundan.Sesi güzeldi iyi yapmışsınız.Valla özel bir problemi yoksa ısınması normaldir.Abartılı derecede ısınırsa bir sorun olabilir.Ama ben geçende küçük bir motoru açtım metal yerine elim deydi feci sıcaktı.Isı olacaktır her türlü.Çok istiyorsanız bir timer alıp yarım saat olarak günde 2-3 kez kapatabilirsiniz.Ama gerek yok bence.
Rica ederim:)Bilgim dahilinde yardımcı olurum her zaman.[/QUOTE]
Pipo filtrem sizinkiyle birebir aynı mı acaba ? Üstteki hava çıkış kanalını takarım fakat çok uzun olduğu için hava çıkışı görüntüsünü alamıyorum. Ama öyle yapmayı deniyicem .
Tür Tavsiyesi ve Yorum 30Lt.[Fotoğraflı]
[QUOTE=mikolanj24]Kabuk ve plastik bitkileri çıkarın.
Pipoyu koymadan içini açıp bakın sağlam mı diye.Akvaryumdayken bakıp anlayamazsınız suyu hava çıkışı dışında fazla hareketlendirmez.Uç borusunu koyarsanız daha emiş yapar diye düşünüyorum.Diğer türlü kabarcıklar sağa sola yayılıyor.Böyle olursa biraz daha düzgün çıkar emiş sağlar.
kumunuzdan küçük bir parça alıp tuz ruhunu üzerine dökün kabarma yaparsa salınım yapıyor demektir.Size hagen kum öneririm.Siyah olduğu için balıkların rengide ortaya çıkar diye düşünüyorum.
Sanırım hava taşını görüntü olarak istiyordunuz.Kalmasında bir sakınca yok.Hava vermek içinse pipo yeterli olur.
Kısıklığına siz karar vereceksiniz.Çokta kısmamkta yarar var.
Suyu damacanadan kullanın bence.Klor uçuran maddeyi çeşme suyu kullanacaksanız kullanın ve akvaryuma dökmeyin.Çeşme suyu kullanacaksanız bir kaba suyu boşaltın üstünde yazan oranlarına göre su hazırlayıcıyı dökün ve kaba bir hava taşı koyup suyu hareketlendirin.Bir süre böyle beklemesi gerekir klorun uçması için.Süreden tam emin değilim.Ama besleyeceğiniz balığa göre çeşme suyu kullanacaksanız su değişiminden 2-3 gün önce bir damacanaya suyu doldurursunuz.Evin sıcak bir yerine bırakırsınız.Em klor uçar hemde su oda sıcaklığında olur.Akvaryumdakiyle aynı sıcaklıkta olup rahatça dökebilirsiniz suyunuzu.Dereceyi 24-25 derece gibi ayarlayın.
Hava motoru zaten akvaryumun üstünde duruyor ama ileride aşşağı filan alırsınız siz yinede 1-2 tane çekvalf alın.Kullanırsınız ileride.Şimdilik bu kadar.
Hocam birde japon beslemeyin sakın.Akvaryumunuza tek tür olarak lepistes almanızı öneririm.Işığınız güçlüyse moss türleri alabilirsiniz.Kolay bitkiler diye aratarak ışık destekli yetişebilecek bitkiler bulabilirsiniz.birde sıvı gübre alırsınız.Başlangıç olarak lepistes öneriyorum.[/QUOTE]
[QUOTE=mikolanj24]Kabuk ve plastik bitkileri çıkarın.
Pipoyu koymadan içini açıp bakın sağlam mı diye.Akvaryumdayken bakıp anlayamazsınız suyu hava çıkışı dışında fazla hareketlendirmez.Uç borusunu koyarsanız daha emiş yapar diye düşünüyorum.Diğer türlü kabarcıklar sağa sola yayılıyor.Böyle olursa biraz daha düzgün çıkar emiş sağlar.
kumunuzdan küçük bir parça alıp tuz ruhunu üzerine dökün kabarma yaparsa salınım yapıyor demektir.Size hagen kum öneririm.Siyah olduğu için balıkların rengide ortaya çıkar diye düşünüyorum.
Sanırım hava taşını görüntü olarak istiyordunuz.Kalmasında bir sakınca yok.Hava vermek içinse pipo yeterli olur.
Kısıklığına siz karar vereceksiniz.Çokta kısmamkta yarar var.
Suyu damacanadan kullanın bence.Klor uçuran maddeyi çeşme suyu kullanacaksanız kullanın ve akvaryuma dökmeyin.Çeşme suyu kullanacaksanız bir kaba suyu boşaltın üstünde yazan oranlarına göre su hazırlayıcıyı dökün ve kaba bir hava taşı koyup suyu hareketlendirin.Bir süre böyle beklemesi gerekir klorun uçması için.Süreden tam emin değilim.Ama besleyeceğiniz balığa göre çeşme suyu kullanacaksanız su değişiminden 2-3 gün önce bir damacanaya suyu doldurursunuz.Evin sıcak bir yerine bırakırsınız.Em klor uçar hemde su oda sıcaklığında olur.Akvaryumdakiyle aynı sıcaklıkta olup rahatça dökebilirsiniz suyunuzu.Dereceyi 24-25 derece gibi ayarlayın.
Hava motoru zaten akvaryumun üstünde duruyor ama ileride aşşağı filan alırsınız siz yinede 1-2 tane çekvalf alın.Kullanırsınız ileride.Şimdilik bu kadar.
Hocam birde japon beslemeyin sakın.Akvaryumunuza tek tür olarak lepistes almanızı öneririm.Işığınız güçlüyse moss türleri alabilirsiniz.Kolay bitkiler diye aratarak ışık destekli yetişebilecek bitkiler bulabilirsiniz.birde sıvı gübre alırsınız.Başlangıç olarak lepistes öneriyorum.[/QUOTE]
Dediklerinizi dikkate alıcam. Resun air hava motoru yoktu hocam mecbur bunu aldım adam bununda iyi olduğunu söyledi OF Ocean Free Z-2000 Pipoya ve hava taşına yeterli olur dedi adam. Motoru takalı 9 saat oldu yalnız ısınmış motor nedeni nedir ? Bu arada size çok teşekkür ederim. Çok yardımcı oldunuz bana bu yolda.
Diğer arkadaşlarada yorumları için teşekkürler.
Tür Tavsiyesi ve Yorum 30Lt.[Fotoğraflı]
Yokmu başka fikri olan ?
Yokmu başka fikri olan ?
Akvaryum tabana temas etmiyor
[QUOTE=koyunogullu]Şimdi bende korkmaya başladım zaten eve gider gitmez boşaltıcam tabanı birşekilde besliycem..
[/QUOTE]
[QUOTE=koyunogullu]Şimdi bende korkmaya başladım zaten eve gider gitmez boşaltıcam tabanı birşekilde besliycem..
[/QUOTE]
Akvaryumun güzel ve büyük. Bunu değerlendir güzel bi tasarım yap.
Kaça aldın akvaryumu bi ara akvaryum arıyordunda merak ettim :)
Tür Tavsiyesi ve Yorum 30Lt.[Fotoğraflı]
[QUOTE=M.E.D]merhaba ibrahim bey,
[QUOTE=macas] Arı balığı ve mavigöz cinsleri. Yanına da karides. ohhhh misss ;)[/QUOTE]
[QUOTE=M.E.D]merhaba ibrahim bey,
öncelikle akvaryumdan yapay olan bütün maddeleri çıkarmanızı öneririm. hava çıkarma çubuğundan kastınız nedir tam anlamadım ama eğer hava hortumu ise akvaryuma o2 vermesi için geri takmanızı öneririm. tür önerisi için bir çok seçenek mümkün ancak balık sayısını belli bir sayıda sabit tutmanız gerekir. ben bitkili akvaryumlardan hoşlandığım için size de aynı şekild akvaryumunuz başlangıç bitkilerinden bir kaç kök ekip içerisinde 1e 3d şeklinde lepistes beslemeniz yönünde olacaktır. tabi ki karar sizin.
sağlıklı hobiler.
ayrıca bu konu da açılmış bir çok konu var forumda aratma yaparsanız tür tavsiyesi ile ilgili bir çok arkadaşın tecrübeleri tercih yapmanızda kolaylık sağlar diye düşünüyorum.
[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkürler. Önce bende bitkili düşündüm fakat korktum besleyemem diye bide taş maş çok masraf olacaktı. Bende Böyle bişey kurdum. Ya Japon yada leğistes besliyeceğim galiba ama arkadaşlarda bi yorum yapsın ona göre bi karar vericem. Tekrar teşekkürler.
[QUOTE=macas] Arı balığı ve mavigöz cinsleri. Yanına da karides. ohhhh misss ;)[/QUOTE]
Arı balığı beslenir mi hocam 30 Litrede ?
SON MESAJLAR
- Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 17:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
KULLANICILAR
- 86 Online Kullanıcı, 47 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
Koksal Gurkan,
scorpion26,
Kuduoglu,
Kemalk41,
Esatzn,
Myz26,
ugurbaran,
Manguday,
Emin190306,
altuntasseref,
0rnn,
forthehordex,
Kadircankaya,
umutak,
Cyber_Scout,
Ancalagon,
MiSoSiKiaN,
osmandbnl,
IgorVladimir,
florasan,
zimdaldil,
MertSoyumert,
Fatihsm,
sina cen,
√olkaπ,
ciways,
yeekim,
mmtbs,
Pandkoal,
Hidro Dinamik,
altum123,
Rafayel,
Denizhann,
Legionsgamer,
prisonbreak,
BuRAK,
ssener,
alipaksi,
oguzozt,
oktay42,
fffurkan9,
sinor,
Miller,
AquaShirmp,
Fortressguy,
ssAquascape,
harun reşit,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
