ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
anltkt
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
20
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Haziran 2015 03:42
Son Ziyaret:
16 Mayıs 2017 22:31
Toplam Mesaj:
75 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ANIL TOKAT
Doğum Tarihi:
29 Nisan 1988
Yaş:
38
İl:
Eskisehir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Anıl Tokat
SON 10 MESAJI
Kaliteli Isıtıcı Tavsiyesi
Merhabalar herkese. Isıtıcıyı yaklaşık 2 gündür kullanmaktayım ve izlenimlerimi paylaşmak istiyorum.
Zaten malzeme kalitesi vs çok iyi bunlara değinmeyeceğim. Isı kalibrasyonu bakımından ben ısıtıcıyı üzerindeki düğmeden 30 a ayarladım ve derecem 2 gündür 29 derecede stabil durumda. Yani tahminimce 1 derecelik bir sapma var gibi şimdilik .
Yeni bir termostat alıp onunla da ölçüm yapıp paylaşımda bulunacağım.
Ayrıca eski ısıtıcıya göre bunun çok az çalıştığını görmekteyim gerçi malum şimdi yaz ayındayız ve oda sıcaklığı yaklaşık 26,27 derece olduğunu düşünürsek çok çalışmaması normal gibi ancak eski ısıtıcının ışığı bu aynı şartlarda neredeyse sürekli yanıyordu.
Elektrik kazancı olarak artı dayım gibi geldi ama bakacağız artık [:)]
Merhabalar herkese. Isıtıcıyı yaklaşık 2 gündür kullanmaktayım ve izlenimlerimi paylaşmak istiyorum.
Zaten malzeme kalitesi vs çok iyi bunlara değinmeyeceğim. Isı kalibrasyonu bakımından ben ısıtıcıyı üzerindeki düğmeden 30 a ayarladım ve derecem 2 gündür 29 derecede stabil durumda. Yani tahminimce 1 derecelik bir sapma var gibi şimdilik .
Yeni bir termostat alıp onunla da ölçüm yapıp paylaşımda bulunacağım.
Ayrıca eski ısıtıcıya göre bunun çok az çalıştığını görmekteyim gerçi malum şimdi yaz ayındayız ve oda sıcaklığı yaklaşık 26,27 derece olduğunu düşünürsek çok çalışmaması normal gibi ancak eski ısıtıcının ışığı bu aynı şartlarda neredeyse sürekli yanıyordu.
Elektrik kazancı olarak artı dayım gibi geldi ama bakacağız artık [:)]
Kaliteli Isıtıcı Tavsiyesi
[QUOTE=BoranPara]Yaz geliyor herkes ısıtııları çıkarıyor siz neden takıyorsunuz şu an gerek yok. [/QUOTE]
Bende yaz geliyor diye çıkardım ısıtıcıyı hatta bozulmuştu eski ısıtıcım dedim gerek yok yaz geldi ancak sıcaklık 26 lara düşünce hemen gidip alıp taktım açıkçası . Eskişehir de yaşıyorum henüz çok ısınmadı havalar burada ne yazık ki..[:(]
[QUOTE=BoranPara]Yaz geliyor herkes ısıtııları çıkarıyor siz neden takıyorsunuz şu an gerek yok. [/QUOTE]
Bende yaz geliyor diye çıkardım ısıtıcıyı hatta bozulmuştu eski ısıtıcım dedim gerek yok yaz geldi ancak sıcaklık 26 lara düşünce hemen gidip alıp taktım açıkçası . Eskişehir de yaşıyorum henüz çok ısınmadı havalar burada ne yazık ki..[:(]
Kaliteli Isıtıcı Tavsiyesi
Evet korumasız da kullanılabiliyor ben istediğim için taktım. Uygun derken 90 tl ye aldım güzel bir pazarlık sonucu [:)]
Evet korumasız da kullanılabiliyor ben istediğim için taktım. Uygun derken 90 tl ye aldım güzel bir pazarlık sonucu [:)]
Kaliteli Isıtıcı Tavsiyesi
Merhaba arkadaşlar tekrar dan . Isıtıcıyı bugün gittim benim pet shop umdan aldım. Gayet uygun bir fiyata verdi sağ olsun. Akvaryuma taktım şuan sorunsuz çalışıyor herhangi bir problem yok gibi dereceyi kontrol ediyorum bakalım ne çıkacak [:D]
Almayı düşünenler için fotoğraflarını çektim ekliyorum .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175247/130620161831191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175247/130620161831571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175247/130620161832511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175247/130620161833401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175247/130620161833371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175247/130620161833451.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar tekrar dan . Isıtıcıyı bugün gittim benim pet shop umdan aldım. Gayet uygun bir fiyata verdi sağ olsun. Akvaryuma taktım şuan sorunsuz çalışıyor herhangi bir problem yok gibi dereceyi kontrol ediyorum bakalım ne çıkacak [:D]
Almayı düşünenler için fotoğraflarını çektim ekliyorum .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175247/130620161831191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175247/130620161831571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175247/130620161832511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175247/130620161833401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175247/130620161833371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175247/130620161833451.jpg[/IMG]
Blue Diamond & Altum Flora & Red Turqo
İyi günlerde kullanın Tunç bey. Okyanuspet i bende takip ediyorum fiyatları gayet makul.
İyi günlerde kullanın Tunç bey. Okyanuspet i bende takip ediyorum fiyatları gayet makul.
Blue Diamond & Altum Flora & Red Turqo
Tunç bey yenimi aldınız acaba nereden aldınız acaba ? Çok kullanışlı bir şeye benziyor iyi günlerde kullanın.[:)]
Tunç bey yenimi aldınız acaba nereden aldınız acaba ? Çok kullanışlı bir şeye benziyor iyi günlerde kullanın.[:)]
Kaliteli Isıtıcı Tavsiyesi
[QUOTE=sergen38]Ben iki ürünü de kullandım jblyi tavsiye ederim çünkü daha dayanıklı. derece konusuna gelince benim akvaryum büyük olduğu için ikisi de tek başına yetersiz geliyor o nedenle hassasiyet konusunda bişey diyemiyorum ama forumda edindiğim bilgilere göre prolinenın çok hassas olduğu söyleniyor. şu an jbl kullanıyorum ama muhtemelen yanına ilerleyen zamanlarda bir ısıtıcı daha almak zorunda kalacağım[/QUOTE]
Jbl in hangi ürününü kullandınız ısıtıcı olarak acaba ? 200watt la 300watt arasında ne gibi bir fark var acaba ? Benim akvaryumum 200 litre ve 200 wattlık olanı düşünüyorum.
Ayrıca hassasiyet konusuna gelirsek 0.2 0.3 sapma oluyormuş maksimum doğru mudur ? yani 0.5 e kadar sapmalar o kadar benim için önemli değil açıkçası .
Benim için sağlamlık önemlidir.
[QUOTE=sergen38]Ben iki ürünü de kullandım jblyi tavsiye ederim çünkü daha dayanıklı. derece konusuna gelince benim akvaryum büyük olduğu için ikisi de tek başına yetersiz geliyor o nedenle hassasiyet konusunda bişey diyemiyorum ama forumda edindiğim bilgilere göre prolinenın çok hassas olduğu söyleniyor. şu an jbl kullanıyorum ama muhtemelen yanına ilerleyen zamanlarda bir ısıtıcı daha almak zorunda kalacağım[/QUOTE]
Jbl in hangi ürününü kullandınız ısıtıcı olarak acaba ? 200watt la 300watt arasında ne gibi bir fark var acaba ? Benim akvaryumum 200 litre ve 200 wattlık olanı düşünüyorum.
Ayrıca hassasiyet konusuna gelirsek 0.2 0.3 sapma oluyormuş maksimum doğru mudur ? yani 0.5 e kadar sapmalar o kadar benim için önemli değil açıkçası .
Benim için sağlamlık önemlidir.
Diskusların Alışma Süreci
[QUOTE=Undespunted]Merhaba arkadaşlar biraz acele davradım sürekli alışveriş yaptığım ithalatçıdan 5 gün önce 6 adet 7 cm civarı diskus aldım.
Diskuslar yeme geliyor ancak yüzgeçleri ve finleri çekili ve kararma oluyor.Bazen akvaryum dibinde hareketsiz kalıp 45 derece açıyla yan yatıyorlar. Alışma sürecinde bu normal bir şey mi? Fotolara bakıp yorum yapar mısınız?
Aksikil olmaz ise 2 haftaya 120 cm 250 lt akvaryum gelecek akvaryum kurulumu yaparken diskusları aktarmadan nelere dikkat etmeliyim linkte verebilirsiniz.
Teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156976/130620161036081.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156976/130620161035431.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156976/130620161035241.jpg[/IMG][/QUOTE]
Discuslarınız hayırlı olsun öncelikle. Balıklar çok aşırı stresli gözükmekte ve alışma süreci içinde 5 gün civarında olmuş az da olsa azalmış olması gerekirdi ancak fotoğraflar tam tersini söylemekte.
Su değerleriyle ilgili olabilir diye düşünüyorum . Yem yiyorlarsa problem olmaz beklenebilir alışmaları ancak yem yemediklerini gördüğünüz zaman korkun derim. Isıyı da kontrol edin isterseniz 28-30 derece civarı olmasına dikkat edin.
[QUOTE=Undespunted]Merhaba arkadaşlar biraz acele davradım sürekli alışveriş yaptığım ithalatçıdan 5 gün önce 6 adet 7 cm civarı diskus aldım.
Diskuslar yeme geliyor ancak yüzgeçleri ve finleri çekili ve kararma oluyor.Bazen akvaryum dibinde hareketsiz kalıp 45 derece açıyla yan yatıyorlar. Alışma sürecinde bu normal bir şey mi? Fotolara bakıp yorum yapar mısınız?
Aksikil olmaz ise 2 haftaya 120 cm 250 lt akvaryum gelecek akvaryum kurulumu yaparken diskusları aktarmadan nelere dikkat etmeliyim linkte verebilirsiniz.
Teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156976/130620161036081.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156976/130620161035431.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156976/130620161035241.jpg[/IMG][/QUOTE]
Discuslarınız hayırlı olsun öncelikle. Balıklar çok aşırı stresli gözükmekte ve alışma süreci içinde 5 gün civarında olmuş az da olsa azalmış olması gerekirdi ancak fotoğraflar tam tersini söylemekte.
Su değerleriyle ilgili olabilir diye düşünüyorum . Yem yiyorlarsa problem olmaz beklenebilir alışmaları ancak yem yemediklerini gördüğünüz zaman korkun derim. Isıyı da kontrol edin isterseniz 28-30 derece civarı olmasına dikkat edin.
Kaliteli Isıtıcı Tavsiyesi
Umarım uzun yıllar bozulmadan sağlıklı bir biçimde kullanabilirsiniz Tunç bey . Benim bahsettiğim uzunluk ve aynı zamanda istediğim uzun zaman 3 yıl civarında minumum.[:)))] Çok şey mi istiyorum acaba ? [:D]
Umarım uzun yıllar bozulmadan sağlıklı bir biçimde kullanabilirsiniz Tunç bey . Benim bahsettiğim uzunluk ve aynı zamanda istediğim uzun zaman 3 yıl civarında minumum.[:)))] Çok şey mi istiyorum acaba ? [:D]
Kaliteli Isıtıcı Tavsiyesi
[QUOTE=Tunc Berk]
Proline 200 watt kullanıyorum. Her zaman olmasa da bazen cama bir nesne ile vuruyormuş gibi bir ses geliyor. Bu ısıtıcı kapanırken oluyor sadece. Çok mu önemli bence hiç değil. Özellikle termostat hassasiyeti, 36 dereceye kadar çıkabilmesi alternatiflerinden bir adım öne çıkarıyor bence. Jbl de iyi markadır fakat termostatı dijital değil sanırım. Bu da eheim gibi bir sorunla karşılaşmamıza yol açar mı acaba? 28 dereceye getirdiğimizde 27,5 mi yoksa 26 mı yapacak acaba?[/QUOTE]
Termostat hassasiyeti olarak max 0.2 0.3 şaşmayla çalışıyormuş . Zaten ayarların da 0.5 artarak devam ediyor ve ayarladığın sıcaklıkta kalıyormuş. Dayanıklılık olarak jbl in daha iyi olduğunu okudum. Digital termometreler belirli bir süreden sonra sorun yaratabiliyormuş. Özellikler proline serisinin uzun zaman kullanımında sorunlar olduğunu okudum.
[QUOTE=sergen38]
bu konuda proline çok methedilmiş, ama prolinede şöyle bir sorunla karşılaştım kapanırken cam kırılması gibi ses çıkarıyordu bu sorun herkeste mi var yoksa benim üründe mi problem vardı bilemedim[/QUOTE]
Evet proline lar da kapanırken o sesin geldiğini bir kaç yorumda okudum normal bir durum yani size özel bir durum değil.
[QUOTE=Tunc Berk]
Proline 200 watt kullanıyorum. Her zaman olmasa da bazen cama bir nesne ile vuruyormuş gibi bir ses geliyor. Bu ısıtıcı kapanırken oluyor sadece. Çok mu önemli bence hiç değil. Özellikle termostat hassasiyeti, 36 dereceye kadar çıkabilmesi alternatiflerinden bir adım öne çıkarıyor bence. Jbl de iyi markadır fakat termostatı dijital değil sanırım. Bu da eheim gibi bir sorunla karşılaşmamıza yol açar mı acaba? 28 dereceye getirdiğimizde 27,5 mi yoksa 26 mı yapacak acaba?[/QUOTE]
Termostat hassasiyeti olarak max 0.2 0.3 şaşmayla çalışıyormuş . Zaten ayarların da 0.5 artarak devam ediyor ve ayarladığın sıcaklıkta kalıyormuş. Dayanıklılık olarak jbl in daha iyi olduğunu okudum. Digital termometreler belirli bir süreden sonra sorun yaratabiliyormuş. Özellikler proline serisinin uzun zaman kullanımında sorunlar olduğunu okudum.
[QUOTE=sergen38]
bu konuda proline çok methedilmiş, ama prolinede şöyle bir sorunla karşılaştım kapanırken cam kırılması gibi ses çıkarıyordu bu sorun herkeste mi var yoksa benim üründe mi problem vardı bilemedim[/QUOTE]
Evet proline lar da kapanırken o sesin geldiğini bir kaç yorumda okudum normal bir durum yani size özel bir durum değil.
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 50 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
