ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
batuhanyaran
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Ocak 2016 18:02
Son Ziyaret:
15 Eylül 2017 14:47
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
batuhanyarann
SON 9 MESAJI
Sönmezim'e Ne Olmuş Olabilir?
[QUOTE=Gokhann68]Sanırım göz fungusu hastalıklar bölümüne bakmanızı tavsiye ederim [/QUOTE]
teşekkürler bakıyorum
[QUOTE=Gokhann68]Sanırım göz fungusu hastalıklar bölümüne bakmanızı tavsiye ederim [/QUOTE]
teşekkürler bakıyorum
Sönmezim'e Ne Olmuş Olabilir?
Merhabalar dişi yunus ile erkek yunusda beyaz benek tarzı bişeler gördüm hemen ayrı bi tanka aldım ve tanka kaya tuzu ile metilen mavisi ekledim oksijen verdim günlük su değişimini yaptım ilacını eksik etmedim kararınca yaptım herşeyi fakat bugün işten geldiğimde dişinin öldüğünü gördüm su çok kötü olmuştu değiştim suyu o sırada erkeği ana tanka aldım fark ettimki gözünde beyaz bi perde var kafa atmış sağa sola kafasında yaralar var sizce ne yapmalıyım şimdi köşeye sıkıştım
[url=http://hizliresim.com/0DjakD][img]http://i.hizliresim.com/0DjakD.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/4l23k0][img]http://i.hizliresim.com/4l23k0.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/J2rM4q][img]http://i.hizliresim.com/J2rM4q.jpg[/img][/url][EDIT]batuhanyaran,2016-05-14 23:49:35[/EDIT]
Merhabalar dişi yunus ile erkek yunusda beyaz benek tarzı bişeler gördüm hemen ayrı bi tanka aldım ve tanka kaya tuzu ile metilen mavisi ekledim oksijen verdim günlük su değişimini yaptım ilacını eksik etmedim kararınca yaptım herşeyi fakat bugün işten geldiğimde dişinin öldüğünü gördüm su çok kötü olmuştu değiştim suyu o sırada erkeği ana tanka aldım fark ettimki gözünde beyaz bi perde var kafa atmış sağa sola kafasında yaralar var sizce ne yapmalıyım şimdi köşeye sıkıştım
[url=http://hizliresim.com/0DjakD][img]http://i.hizliresim.com/0DjakD.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/4l23k0][img]http://i.hizliresim.com/4l23k0.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/J2rM4q][img]http://i.hizliresim.com/J2rM4q.jpg[/img][/url][EDIT]batuhanyaran,2016-05-14 23:49:35[/EDIT]
120x45x55h 300 Litre Amerikan Kurulum
[QUOTE=Tunc Berk]Mantıklı bir yerleşim ile hem altını kazmalarını hemde kayaların sağlam durmalarını sağlayabilirsiniz.
Bu şekilde yaptığınızda da kayaların altına strafor uygulasaydınız keşke. Böyle ağır taşların direkt cama temas etmesini kimse istemez.[/QUOTE]
Strafor koymayı düşündük ama daha sonra kayanın dibindeki kumu kaznca srafo gözürkür vs diye vazgeçtik son durum bu sorun olcağını sanmıyorum yinede teşekkürler daha iyisi sizlerin olsun
[QUOTE=Tunc Berk]Mantıklı bir yerleşim ile hem altını kazmalarını hemde kayaların sağlam durmalarını sağlayabilirsiniz.
Bu şekilde yaptığınızda da kayaların altına strafor uygulasaydınız keşke. Böyle ağır taşların direkt cama temas etmesini kimse istemez.[/QUOTE]
Strafor koymayı düşündük ama daha sonra kayanın dibindeki kumu kaznca srafo gözürkür vs diye vazgeçtik son durum bu sorun olcağını sanmıyorum yinede teşekkürler daha iyisi sizlerin olsun
120x45x55h 300 Litre Amerikan Kurulum
[QUOTE=Tunc Berk]Kayaların basık kalması bu nedenle önce kumu serip sonra kayaları koysaydınız kayalarınızın gömülmesinin önüne geçmiş olurdunuz.
Gördüğüm kadarı ile kayaların altında strafor da yok. direkt cama temas ediyor buda istenmeyen bir durum.
Tür konusuna değinilmiş zaten.
[IMG]http://i.hizliresim.com/6PjypW.jpg[/IMG][/QUOTE]
Kayalar büyük olduğu için kumun üstüne koyarsak sıkıntı olur altını kazarlar devrilir diye öyle düşündük
[QUOTE=Tunc Berk]Kayaların basık kalması bu nedenle önce kumu serip sonra kayaları koysaydınız kayalarınızın gömülmesinin önüne geçmiş olurdunuz.
Gördüğüm kadarı ile kayaların altında strafor da yok. direkt cama temas ediyor buda istenmeyen bir durum.
Tür konusuna değinilmiş zaten.
[IMG]http://i.hizliresim.com/6PjypW.jpg[/IMG][/QUOTE]
Kayalar büyük olduğu için kumun üstüne koyarsak sıkıntı olur altını kazarlar devrilir diye öyle düşündük
120x45x55h 300 Litre Amerikan Kurulum
Yorumlarınız için teşekkür ederim arka fon sanıyorum parlament mavisi diye geçiyor ama tamda bilmiyorum lacivert bi fondu
EBA ile Yunus ve SP var bunlar arkadaşımın balıkları ben bakıcaktım eray akvaryum eba hediye içinde paylaşmak zorunda kaldılar benim akvaryum gelemden bütün malzemelerim geldiği için değiştirme şansım kalmadı bi süre böyle yaşadıkdan sonra ayırma işlemine bakıcam yorumunuz için teşekkürler
Yorumlarınız için teşekkür ederim arka fon sanıyorum parlament mavisi diye geçiyor ama tamda bilmiyorum lacivert bi fondu
[QUOTE=erdemoguz]Merhaba akvaryumunuz hayırlı olsun. Fotoğrafları görünce aklıma bir şey takıldı. EBA ile birlikte hangi türler var akvaryumda. Kumunuz ph yükselten bir kum türümü ? Eğer öyle ise bir yanlışlık var. EBA'lar amerikan türüdür doğrudur ve düşük ph ister. Yanındaki türler yanlış bilmiyor ise malavi chiclidlerinden ve tamamen farklı su değerlerine ait balıklar. Sorun çıkabilir. Durum dediğim şekilde ise dikkat etmenizi ve kurulumunuzu tekrar gözden geçirmenizi tavsiye ederim.[/QUOTE]
EBA ile Yunus ve SP var bunlar arkadaşımın balıkları ben bakıcaktım eray akvaryum eba hediye içinde paylaşmak zorunda kaldılar benim akvaryum gelemden bütün malzemelerim geldiği için değiştirme şansım kalmadı bi süre böyle yaşadıkdan sonra ayırma işlemine bakıcam yorumunuz için teşekkürler
Asıl amacım malawii tankı kurmakdı kum fazla geldiğinden kayalar basık kaldı onları ayarlicam EBA lar hakkında bi çözüm bulucam ama şimdilik bi sıkıntıları yok teşekkürler
Yorumlarınız için teşekkür ederim arka fon sanıyorum parlament mavisi diye geçiyor ama tamda bilmiyorum lacivert bi fondu
EBA ile Yunus ve SP var bunlar arkadaşımın balıkları ben bakıcaktım eray akvaryum eba hediye içinde paylaşmak zorunda kaldılar benim akvaryum gelemden bütün malzemelerim geldiği için değiştirme şansım kalmadı bi süre böyle yaşadıkdan sonra ayırma işlemine bakıcam yorumunuz için teşekkürler
Yorumlarınız için teşekkür ederim arka fon sanıyorum parlament mavisi diye geçiyor ama tamda bilmiyorum lacivert bi fondu
[QUOTE=erdemoguz]Merhaba akvaryumunuz hayırlı olsun. Fotoğrafları görünce aklıma bir şey takıldı. EBA ile birlikte hangi türler var akvaryumda. Kumunuz ph yükselten bir kum türümü ? Eğer öyle ise bir yanlışlık var. EBA'lar amerikan türüdür doğrudur ve düşük ph ister. Yanındaki türler yanlış bilmiyor ise malavi chiclidlerinden ve tamamen farklı su değerlerine ait balıklar. Sorun çıkabilir. Durum dediğim şekilde ise dikkat etmenizi ve kurulumunuzu tekrar gözden geçirmenizi tavsiye ederim.[/QUOTE]
EBA ile Yunus ve SP var bunlar arkadaşımın balıkları ben bakıcaktım eray akvaryum eba hediye içinde paylaşmak zorunda kaldılar benim akvaryum gelemden bütün malzemelerim geldiği için değiştirme şansım kalmadı bi süre böyle yaşadıkdan sonra ayırma işlemine bakıcam yorumunuz için teşekkürler
Asıl amacım malawii tankı kurmakdı kum fazla geldiğinden kayalar basık kaldı onları ayarlicam EBA lar hakkında bi çözüm bulucam ama şimdilik bi sıkıntıları yok teşekkürler
120x45x55h 300 Litre Amerikan Kurulum
Evet arkadaşlar akvaryumun son hali budur sizlerden yorum gelmiyor keyfimiz kaçmadı değil ama başladığımız işi sonlandırmak istediğimiz için bu fotolarıda atıyorum. Herkese iyi hobiler
[url=http://hizliresim.com/rM7mDM][img]http://i.hizliresim.com/rM7mDM.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/7g4VLv][img]http://i.hizliresim.com/7g4VLv.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/PkgYVQ][img]http://i.hizliresim.com/PkgYVQ.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/g8B4G2][img]http://i.hizliresim.com/g8B4G2.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/9oO97Q][img]http://i.hizliresim.com/9oO97Q.jpg[/img][/url]
Evet arkadaşlar akvaryumun son hali budur sizlerden yorum gelmiyor keyfimiz kaçmadı değil ama başladığımız işi sonlandırmak istediğimiz için bu fotolarıda atıyorum. Herkese iyi hobiler
[url=http://hizliresim.com/rM7mDM][img]http://i.hizliresim.com/rM7mDM.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/7g4VLv][img]http://i.hizliresim.com/7g4VLv.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/PkgYVQ][img]http://i.hizliresim.com/PkgYVQ.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/g8B4G2][img]http://i.hizliresim.com/g8B4G2.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/9oO97Q][img]http://i.hizliresim.com/9oO97Q.jpg[/img][/url]
120x45x55h 300 Litre Amerikan Kurulum
Hepinize bu güzel yorumlar için teşekkür ederim haftasonu bi seyahat işim çıktı şuanda yoldayım bu gece kayaların fotoğraflarını atarım yarında iş çıkışı 720p kardeşimle kurucaz allahdan bişey olmazsa[:)]
Merhabalar şimdi eve girdim ilk işim kayaların fotoğraflarını çekip atmak oldu kusura bakmayın yazamadım bi süre
kayalarımız bunlar bizim çok hoşumuza gitti sizinde yorumlarınızı almak istiyorum
[url=http://hizliresim.com/7gjVba][img]http://i.hizliresim.com/7gjVba.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/g8Q4Ab][img]http://i.hizliresim.com/g8Q4Ab.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/9oj95r][img]http://i.hizliresim.com/9oj95r.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/QBj4lG][img]http://i.hizliresim.com/QBj4lG.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/XkZDoj][img]http://i.hizliresim.com/XkZDoj.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/d39W2r][img]http://i.hizliresim.com/d39W2r.jpg[/img][/url]
Gece demedik gündüz demedik bu kayaları temizledik baya pislik pas çıktı kalanlar görünüyor onlar artık işlemiş çıkmadı inş suya salınım vs. yapmazlar durum bu arkadaşlar yarında yerleştirip doldurucaz suyun oturmasını beklicez
Bu arada balıklarımızda alışmış korku falan kalmamış güzel renklere bürünmüşler çok hoşuma gitti electro blue acara pek fazla bilgi bulamadım ama onlar hakkında öğrendiklerimide burda paylaşırım
[url=http://hizliresim.com/o3JY7o][img]http://i.hizliresim.com/o3JY7o.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/ljA01l][img]http://i.hizliresim.com/ljA01l.jpg[/img][/url]
Herkese iyi hobiler yorumlarınızı bekliyorum[:)]
Herkese Merhabalar 720p (alican) kardeşimle tankı kurmaya başladık.
İlk önce kayaları yerleştirdik. Kusura bakmayın kumu dökmeden önce kayaların dizaynını çekmeyi unuttuk.
[url=http://hizliresim.com/JAjO8B][img]http://i.hizliresim.com/JAjO8B.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/GRjyW7][img]http://i.hizliresim.com/GRjyW7.jpg[/img][/url]
Daha sonra kumları yerleştirmeye başladık.30 kg silis kum fazla geldi bunu sonradan farkettik.
[url=http://hizliresim.com/6PjypW][img]http://i.hizliresim.com/6PjypW.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/z5NJOD][img]http://i.hizliresim.com/z5NJOD.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/WkjG8L][img]http://i.hizliresim.com/WkjG8L.jpg[/img][/url]
Kumu döktükten sonra suyunu doldurmaya başladık.
[url=http://hizliresim.com/OAjy85][img]http://i.hizliresim.com/OAjy85.jpg[/img][/url]
Suyu doldurduk ve suyun dinlenmesi beklemeye başladık. Kum fazla geldiği için su dinlenince bir miktarını geri çekicez. Tankın son hali şimdilik böyle.
[url=http://hizliresim.com/0n3GWW][img]http://i.hizliresim.com/0n3GWW.jpg[/img][/url]
Son olarak biz [:)]
[url=http://hizliresim.com/4rNGWQ][img]http://i.hizliresim.com/4rNGWQ.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/3LkpW4][img]http://i.hizliresim.com/3LkpW4.jpg[/img][/url]
Hepinize bu güzel yorumlar için teşekkür ederim haftasonu bi seyahat işim çıktı şuanda yoldayım bu gece kayaların fotoğraflarını atarım yarında iş çıkışı 720p kardeşimle kurucaz allahdan bişey olmazsa[:)]
Merhabalar şimdi eve girdim ilk işim kayaların fotoğraflarını çekip atmak oldu kusura bakmayın yazamadım bi süre
kayalarımız bunlar bizim çok hoşumuza gitti sizinde yorumlarınızı almak istiyorum
[url=http://hizliresim.com/7gjVba][img]http://i.hizliresim.com/7gjVba.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/g8Q4Ab][img]http://i.hizliresim.com/g8Q4Ab.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/9oj95r][img]http://i.hizliresim.com/9oj95r.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/QBj4lG][img]http://i.hizliresim.com/QBj4lG.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/XkZDoj][img]http://i.hizliresim.com/XkZDoj.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/d39W2r][img]http://i.hizliresim.com/d39W2r.jpg[/img][/url]
Gece demedik gündüz demedik bu kayaları temizledik baya pislik pas çıktı kalanlar görünüyor onlar artık işlemiş çıkmadı inş suya salınım vs. yapmazlar durum bu arkadaşlar yarında yerleştirip doldurucaz suyun oturmasını beklicez
Bu arada balıklarımızda alışmış korku falan kalmamış güzel renklere bürünmüşler çok hoşuma gitti electro blue acara pek fazla bilgi bulamadım ama onlar hakkında öğrendiklerimide burda paylaşırım
[url=http://hizliresim.com/o3JY7o][img]http://i.hizliresim.com/o3JY7o.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/ljA01l][img]http://i.hizliresim.com/ljA01l.jpg[/img][/url]
Herkese iyi hobiler yorumlarınızı bekliyorum[:)]
Herkese Merhabalar 720p (alican) kardeşimle tankı kurmaya başladık.
İlk önce kayaları yerleştirdik. Kusura bakmayın kumu dökmeden önce kayaların dizaynını çekmeyi unuttuk.
[url=http://hizliresim.com/JAjO8B][img]http://i.hizliresim.com/JAjO8B.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/GRjyW7][img]http://i.hizliresim.com/GRjyW7.jpg[/img][/url]
Daha sonra kumları yerleştirmeye başladık.30 kg silis kum fazla geldi bunu sonradan farkettik.
[url=http://hizliresim.com/6PjypW][img]http://i.hizliresim.com/6PjypW.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/z5NJOD][img]http://i.hizliresim.com/z5NJOD.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/WkjG8L][img]http://i.hizliresim.com/WkjG8L.jpg[/img][/url]
Kumu döktükten sonra suyunu doldurmaya başladık.
[url=http://hizliresim.com/OAjy85][img]http://i.hizliresim.com/OAjy85.jpg[/img][/url]
Suyu doldurduk ve suyun dinlenmesi beklemeye başladık. Kum fazla geldiği için su dinlenince bir miktarını geri çekicez. Tankın son hali şimdilik böyle.
[url=http://hizliresim.com/0n3GWW][img]http://i.hizliresim.com/0n3GWW.jpg[/img][/url]
Son olarak biz [:)]
[url=http://hizliresim.com/4rNGWQ][img]http://i.hizliresim.com/4rNGWQ.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/3LkpW4][img]http://i.hizliresim.com/3LkpW4.jpg[/img][/url]
120x45x55h 300 Litre Amerikan Kurulum
[QUOTE=Gurcan]Hayırlı olsun kurulumunuz. Amerikanları severim ben de. Takipteyim.[/QUOTE]
teşekkür ediyorum bugünde kayaların fotolarını atıcam inş sıkıntısız bir kurulum olacak[:)]
[QUOTE=Gurcan]Hayırlı olsun kurulumunuz. Amerikanları severim ben de. Takipteyim.[/QUOTE]
teşekkür ediyorum bugünde kayaların fotolarını atıcam inş sıkıntısız bir kurulum olacak[:)]
120x45x55h 300 Litre Amerikan Kurulum
Öncelikle Merhabalar foruma yeni üye oldum 300 litrelik akvaryumumun kurulumunu sizlerle paylaşmak görüşlerinizi ve fikirlerinizi almak isterim
aşama aşama fotoğraflar ile ilerleyişimizi göstericem burdan 720p ( alican aydın ) kardeşime selam olsun onunla beraber baş koyduk bu kurulum işine çok yardım etti teşekkürlerimi sunuyorum kardeşime
eray akvaryumada burdan çok teşekkür ediyorum ordudan gittik aldık ellerinde olmamasına rağmen bir şekilde buldular onlardanda allah razı olsun
akvaryum geldi yerine yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/qMODWQ][img]http://i.hizliresim.com/qMODWQ.jpg[/img][/url]
ilk iş olarak arka fonunu yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/j3bDjL][img]http://i.hizliresim.com/j3bDjL.jpg[/img][/url]
altınada strafor yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/nM0D2M][img]http://i.hizliresim.com/nM0D2M.jpg[/img][/url]
sıra en zorlu işe gelmişti 30 kg silis kumu yıkamak için bir akşamımı verdim çok zor oldu ama değiceğini biliyorduk
[url=http://hizliresim.com/7g3LNa][img]http://i.hizliresim.com/7g3LNa.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/g8MGWb][img]http://i.hizliresim.com/g8MGWb.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/9oZ7dr][img]http://i.hizliresim.com/9oZ7dr.jpg[/img][/url]
daha sonra iç filtre dış filtre ve hava hortumlarını yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/v5WDR4][img]http://i.hizliresim.com/v5WDR4.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/o34m99][img]http://i.hizliresim.com/o34m99.jpg[/img][/url]
eray akvaryumun hediye etmiş olduğu 10 adet electric blue acara balıklarımızı geçici olarak komşumdan aldığım akvaryuma yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/LA56EZ][img]http://i.hizliresim.com/LA56EZ.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/21zl52][img]http://i.hizliresim.com/21zl52.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/VaW76v][img]http://i.hizliresim.com/VaW76v.jpg[/img][/url]
yarın da kayalarımız gelicek onlarında fotoğraflarını sizlerle paylaşırım akvaryumun silikonları kurumadığı için yerleşimi yapamıyoruz inş. hafta başında kuruluma başlicaz ve bitiricez tam detaylı fotoğraflarını kurulum bitince paylaşacağız şimdilik benden bu kadar görüşlerinizi bekliyorum herkese iyi hobiler [8)]
[8)][8)]
Öncelikle Merhabalar foruma yeni üye oldum 300 litrelik akvaryumumun kurulumunu sizlerle paylaşmak görüşlerinizi ve fikirlerinizi almak isterim
aşama aşama fotoğraflar ile ilerleyişimizi göstericem burdan 720p ( alican aydın ) kardeşime selam olsun onunla beraber baş koyduk bu kurulum işine çok yardım etti teşekkürlerimi sunuyorum kardeşime
eray akvaryumada burdan çok teşekkür ediyorum ordudan gittik aldık ellerinde olmamasına rağmen bir şekilde buldular onlardanda allah razı olsun
akvaryum geldi yerine yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/qMODWQ][img]http://i.hizliresim.com/qMODWQ.jpg[/img][/url]
ilk iş olarak arka fonunu yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/j3bDjL][img]http://i.hizliresim.com/j3bDjL.jpg[/img][/url]
altınada strafor yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/nM0D2M][img]http://i.hizliresim.com/nM0D2M.jpg[/img][/url]
sıra en zorlu işe gelmişti 30 kg silis kumu yıkamak için bir akşamımı verdim çok zor oldu ama değiceğini biliyorduk
[url=http://hizliresim.com/7g3LNa][img]http://i.hizliresim.com/7g3LNa.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/g8MGWb][img]http://i.hizliresim.com/g8MGWb.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/9oZ7dr][img]http://i.hizliresim.com/9oZ7dr.jpg[/img][/url]
daha sonra iç filtre dış filtre ve hava hortumlarını yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/v5WDR4][img]http://i.hizliresim.com/v5WDR4.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/o34m99][img]http://i.hizliresim.com/o34m99.jpg[/img][/url]
eray akvaryumun hediye etmiş olduğu 10 adet electric blue acara balıklarımızı geçici olarak komşumdan aldığım akvaryuma yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/LA56EZ][img]http://i.hizliresim.com/LA56EZ.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/21zl52][img]http://i.hizliresim.com/21zl52.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/VaW76v][img]http://i.hizliresim.com/VaW76v.jpg[/img][/url]
yarın da kayalarımız gelicek onlarında fotoğraflarını sizlerle paylaşırım akvaryumun silikonları kurumadığı için yerleşimi yapamıyoruz inş. hafta başında kuruluma başlicaz ve bitiricez tam detaylı fotoğraflarını kurulum bitince paylaşacağız şimdilik benden bu kadar görüşlerinizi bekliyorum herkese iyi hobiler [8)]
[8)][8)]
SON MESAJLAR
- Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 12:45
Kedi Balıkları Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 JujuSeri, 12:43
Akvaryum Tanıtımı - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
sina cen,
ternapi,
Urass,
waterproof,
Smet200146,
Deoxyss,
Killicory,
Tatar10,
Merdow,
yeekim,
cassiopeiar,
Sfenks111,
MiSoSiKiaN,
yns325,
EKAR,
zen666,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
Tolga8995,
bysmokin,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
NessPet,
GreeNWooD,
HalilSefaa,
miracemir,
Dogukanaktas,
kilic88,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
Mesaquarium,
akvarist10UR,
Mithrandirr,
fissidens,
Flytheshrimp,
reprise,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
caglard,
lgaquatic,
ercane,
oguzsel,
MehmetEgemen,
Aqualandakvaryum,
Wolkan,
sdurmaz1965,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
