ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
batuhanyaran
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Ocak 2016 18:02
Son Ziyaret:
15 Eylül 2017 14:47
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
batuhanyarann
SON 9 MESAJI
Sönmezim'e Ne Olmuş Olabilir?
[QUOTE=Gokhann68]Sanırım göz fungusu hastalıklar bölümüne bakmanızı tavsiye ederim [/QUOTE]
teşekkürler bakıyorum
[QUOTE=Gokhann68]Sanırım göz fungusu hastalıklar bölümüne bakmanızı tavsiye ederim [/QUOTE]
teşekkürler bakıyorum
Sönmezim'e Ne Olmuş Olabilir?
Merhabalar dişi yunus ile erkek yunusda beyaz benek tarzı bişeler gördüm hemen ayrı bi tanka aldım ve tanka kaya tuzu ile metilen mavisi ekledim oksijen verdim günlük su değişimini yaptım ilacını eksik etmedim kararınca yaptım herşeyi fakat bugün işten geldiğimde dişinin öldüğünü gördüm su çok kötü olmuştu değiştim suyu o sırada erkeği ana tanka aldım fark ettimki gözünde beyaz bi perde var kafa atmış sağa sola kafasında yaralar var sizce ne yapmalıyım şimdi köşeye sıkıştım
[url=http://hizliresim.com/0DjakD][img]http://i.hizliresim.com/0DjakD.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/4l23k0][img]http://i.hizliresim.com/4l23k0.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/J2rM4q][img]http://i.hizliresim.com/J2rM4q.jpg[/img][/url][EDIT]batuhanyaran,2016-05-14 23:49:35[/EDIT]
Merhabalar dişi yunus ile erkek yunusda beyaz benek tarzı bişeler gördüm hemen ayrı bi tanka aldım ve tanka kaya tuzu ile metilen mavisi ekledim oksijen verdim günlük su değişimini yaptım ilacını eksik etmedim kararınca yaptım herşeyi fakat bugün işten geldiğimde dişinin öldüğünü gördüm su çok kötü olmuştu değiştim suyu o sırada erkeği ana tanka aldım fark ettimki gözünde beyaz bi perde var kafa atmış sağa sola kafasında yaralar var sizce ne yapmalıyım şimdi köşeye sıkıştım
[url=http://hizliresim.com/0DjakD][img]http://i.hizliresim.com/0DjakD.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/4l23k0][img]http://i.hizliresim.com/4l23k0.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/J2rM4q][img]http://i.hizliresim.com/J2rM4q.jpg[/img][/url][EDIT]batuhanyaran,2016-05-14 23:49:35[/EDIT]
120x45x55h 300 Litre Amerikan Kurulum
[QUOTE=Tunc Berk]Mantıklı bir yerleşim ile hem altını kazmalarını hemde kayaların sağlam durmalarını sağlayabilirsiniz.
Bu şekilde yaptığınızda da kayaların altına strafor uygulasaydınız keşke. Böyle ağır taşların direkt cama temas etmesini kimse istemez.[/QUOTE]
Strafor koymayı düşündük ama daha sonra kayanın dibindeki kumu kaznca srafo gözürkür vs diye vazgeçtik son durum bu sorun olcağını sanmıyorum yinede teşekkürler daha iyisi sizlerin olsun
[QUOTE=Tunc Berk]Mantıklı bir yerleşim ile hem altını kazmalarını hemde kayaların sağlam durmalarını sağlayabilirsiniz.
Bu şekilde yaptığınızda da kayaların altına strafor uygulasaydınız keşke. Böyle ağır taşların direkt cama temas etmesini kimse istemez.[/QUOTE]
Strafor koymayı düşündük ama daha sonra kayanın dibindeki kumu kaznca srafo gözürkür vs diye vazgeçtik son durum bu sorun olcağını sanmıyorum yinede teşekkürler daha iyisi sizlerin olsun
120x45x55h 300 Litre Amerikan Kurulum
[QUOTE=Tunc Berk]Kayaların basık kalması bu nedenle önce kumu serip sonra kayaları koysaydınız kayalarınızın gömülmesinin önüne geçmiş olurdunuz.
Gördüğüm kadarı ile kayaların altında strafor da yok. direkt cama temas ediyor buda istenmeyen bir durum.
Tür konusuna değinilmiş zaten.
[IMG]http://i.hizliresim.com/6PjypW.jpg[/IMG][/QUOTE]
Kayalar büyük olduğu için kumun üstüne koyarsak sıkıntı olur altını kazarlar devrilir diye öyle düşündük
[QUOTE=Tunc Berk]Kayaların basık kalması bu nedenle önce kumu serip sonra kayaları koysaydınız kayalarınızın gömülmesinin önüne geçmiş olurdunuz.
Gördüğüm kadarı ile kayaların altında strafor da yok. direkt cama temas ediyor buda istenmeyen bir durum.
Tür konusuna değinilmiş zaten.
[IMG]http://i.hizliresim.com/6PjypW.jpg[/IMG][/QUOTE]
Kayalar büyük olduğu için kumun üstüne koyarsak sıkıntı olur altını kazarlar devrilir diye öyle düşündük
120x45x55h 300 Litre Amerikan Kurulum
Yorumlarınız için teşekkür ederim arka fon sanıyorum parlament mavisi diye geçiyor ama tamda bilmiyorum lacivert bi fondu
EBA ile Yunus ve SP var bunlar arkadaşımın balıkları ben bakıcaktım eray akvaryum eba hediye içinde paylaşmak zorunda kaldılar benim akvaryum gelemden bütün malzemelerim geldiği için değiştirme şansım kalmadı bi süre böyle yaşadıkdan sonra ayırma işlemine bakıcam yorumunuz için teşekkürler
Yorumlarınız için teşekkür ederim arka fon sanıyorum parlament mavisi diye geçiyor ama tamda bilmiyorum lacivert bi fondu
[QUOTE=erdemoguz]Merhaba akvaryumunuz hayırlı olsun. Fotoğrafları görünce aklıma bir şey takıldı. EBA ile birlikte hangi türler var akvaryumda. Kumunuz ph yükselten bir kum türümü ? Eğer öyle ise bir yanlışlık var. EBA'lar amerikan türüdür doğrudur ve düşük ph ister. Yanındaki türler yanlış bilmiyor ise malavi chiclidlerinden ve tamamen farklı su değerlerine ait balıklar. Sorun çıkabilir. Durum dediğim şekilde ise dikkat etmenizi ve kurulumunuzu tekrar gözden geçirmenizi tavsiye ederim.[/QUOTE]
EBA ile Yunus ve SP var bunlar arkadaşımın balıkları ben bakıcaktım eray akvaryum eba hediye içinde paylaşmak zorunda kaldılar benim akvaryum gelemden bütün malzemelerim geldiği için değiştirme şansım kalmadı bi süre böyle yaşadıkdan sonra ayırma işlemine bakıcam yorumunuz için teşekkürler
Asıl amacım malawii tankı kurmakdı kum fazla geldiğinden kayalar basık kaldı onları ayarlicam EBA lar hakkında bi çözüm bulucam ama şimdilik bi sıkıntıları yok teşekkürler
Yorumlarınız için teşekkür ederim arka fon sanıyorum parlament mavisi diye geçiyor ama tamda bilmiyorum lacivert bi fondu
EBA ile Yunus ve SP var bunlar arkadaşımın balıkları ben bakıcaktım eray akvaryum eba hediye içinde paylaşmak zorunda kaldılar benim akvaryum gelemden bütün malzemelerim geldiği için değiştirme şansım kalmadı bi süre böyle yaşadıkdan sonra ayırma işlemine bakıcam yorumunuz için teşekkürler
Yorumlarınız için teşekkür ederim arka fon sanıyorum parlament mavisi diye geçiyor ama tamda bilmiyorum lacivert bi fondu
[QUOTE=erdemoguz]Merhaba akvaryumunuz hayırlı olsun. Fotoğrafları görünce aklıma bir şey takıldı. EBA ile birlikte hangi türler var akvaryumda. Kumunuz ph yükselten bir kum türümü ? Eğer öyle ise bir yanlışlık var. EBA'lar amerikan türüdür doğrudur ve düşük ph ister. Yanındaki türler yanlış bilmiyor ise malavi chiclidlerinden ve tamamen farklı su değerlerine ait balıklar. Sorun çıkabilir. Durum dediğim şekilde ise dikkat etmenizi ve kurulumunuzu tekrar gözden geçirmenizi tavsiye ederim.[/QUOTE]
EBA ile Yunus ve SP var bunlar arkadaşımın balıkları ben bakıcaktım eray akvaryum eba hediye içinde paylaşmak zorunda kaldılar benim akvaryum gelemden bütün malzemelerim geldiği için değiştirme şansım kalmadı bi süre böyle yaşadıkdan sonra ayırma işlemine bakıcam yorumunuz için teşekkürler
Asıl amacım malawii tankı kurmakdı kum fazla geldiğinden kayalar basık kaldı onları ayarlicam EBA lar hakkında bi çözüm bulucam ama şimdilik bi sıkıntıları yok teşekkürler
120x45x55h 300 Litre Amerikan Kurulum
Evet arkadaşlar akvaryumun son hali budur sizlerden yorum gelmiyor keyfimiz kaçmadı değil ama başladığımız işi sonlandırmak istediğimiz için bu fotolarıda atıyorum. Herkese iyi hobiler
[url=http://hizliresim.com/rM7mDM][img]http://i.hizliresim.com/rM7mDM.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/7g4VLv][img]http://i.hizliresim.com/7g4VLv.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/PkgYVQ][img]http://i.hizliresim.com/PkgYVQ.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/g8B4G2][img]http://i.hizliresim.com/g8B4G2.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/9oO97Q][img]http://i.hizliresim.com/9oO97Q.jpg[/img][/url]
Evet arkadaşlar akvaryumun son hali budur sizlerden yorum gelmiyor keyfimiz kaçmadı değil ama başladığımız işi sonlandırmak istediğimiz için bu fotolarıda atıyorum. Herkese iyi hobiler
[url=http://hizliresim.com/rM7mDM][img]http://i.hizliresim.com/rM7mDM.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/7g4VLv][img]http://i.hizliresim.com/7g4VLv.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/PkgYVQ][img]http://i.hizliresim.com/PkgYVQ.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/g8B4G2][img]http://i.hizliresim.com/g8B4G2.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/9oO97Q][img]http://i.hizliresim.com/9oO97Q.jpg[/img][/url]
120x45x55h 300 Litre Amerikan Kurulum
Hepinize bu güzel yorumlar için teşekkür ederim haftasonu bi seyahat işim çıktı şuanda yoldayım bu gece kayaların fotoğraflarını atarım yarında iş çıkışı 720p kardeşimle kurucaz allahdan bişey olmazsa[:)]
Merhabalar şimdi eve girdim ilk işim kayaların fotoğraflarını çekip atmak oldu kusura bakmayın yazamadım bi süre
kayalarımız bunlar bizim çok hoşumuza gitti sizinde yorumlarınızı almak istiyorum
[url=http://hizliresim.com/7gjVba][img]http://i.hizliresim.com/7gjVba.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/g8Q4Ab][img]http://i.hizliresim.com/g8Q4Ab.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/9oj95r][img]http://i.hizliresim.com/9oj95r.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/QBj4lG][img]http://i.hizliresim.com/QBj4lG.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/XkZDoj][img]http://i.hizliresim.com/XkZDoj.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/d39W2r][img]http://i.hizliresim.com/d39W2r.jpg[/img][/url]
Gece demedik gündüz demedik bu kayaları temizledik baya pislik pas çıktı kalanlar görünüyor onlar artık işlemiş çıkmadı inş suya salınım vs. yapmazlar durum bu arkadaşlar yarında yerleştirip doldurucaz suyun oturmasını beklicez
Bu arada balıklarımızda alışmış korku falan kalmamış güzel renklere bürünmüşler çok hoşuma gitti electro blue acara pek fazla bilgi bulamadım ama onlar hakkında öğrendiklerimide burda paylaşırım
[url=http://hizliresim.com/o3JY7o][img]http://i.hizliresim.com/o3JY7o.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/ljA01l][img]http://i.hizliresim.com/ljA01l.jpg[/img][/url]
Herkese iyi hobiler yorumlarınızı bekliyorum[:)]
Herkese Merhabalar 720p (alican) kardeşimle tankı kurmaya başladık.
İlk önce kayaları yerleştirdik. Kusura bakmayın kumu dökmeden önce kayaların dizaynını çekmeyi unuttuk.
[url=http://hizliresim.com/JAjO8B][img]http://i.hizliresim.com/JAjO8B.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/GRjyW7][img]http://i.hizliresim.com/GRjyW7.jpg[/img][/url]
Daha sonra kumları yerleştirmeye başladık.30 kg silis kum fazla geldi bunu sonradan farkettik.
[url=http://hizliresim.com/6PjypW][img]http://i.hizliresim.com/6PjypW.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/z5NJOD][img]http://i.hizliresim.com/z5NJOD.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/WkjG8L][img]http://i.hizliresim.com/WkjG8L.jpg[/img][/url]
Kumu döktükten sonra suyunu doldurmaya başladık.
[url=http://hizliresim.com/OAjy85][img]http://i.hizliresim.com/OAjy85.jpg[/img][/url]
Suyu doldurduk ve suyun dinlenmesi beklemeye başladık. Kum fazla geldiği için su dinlenince bir miktarını geri çekicez. Tankın son hali şimdilik böyle.
[url=http://hizliresim.com/0n3GWW][img]http://i.hizliresim.com/0n3GWW.jpg[/img][/url]
Son olarak biz [:)]
[url=http://hizliresim.com/4rNGWQ][img]http://i.hizliresim.com/4rNGWQ.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/3LkpW4][img]http://i.hizliresim.com/3LkpW4.jpg[/img][/url]
Hepinize bu güzel yorumlar için teşekkür ederim haftasonu bi seyahat işim çıktı şuanda yoldayım bu gece kayaların fotoğraflarını atarım yarında iş çıkışı 720p kardeşimle kurucaz allahdan bişey olmazsa[:)]
Merhabalar şimdi eve girdim ilk işim kayaların fotoğraflarını çekip atmak oldu kusura bakmayın yazamadım bi süre
kayalarımız bunlar bizim çok hoşumuza gitti sizinde yorumlarınızı almak istiyorum
[url=http://hizliresim.com/7gjVba][img]http://i.hizliresim.com/7gjVba.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/g8Q4Ab][img]http://i.hizliresim.com/g8Q4Ab.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/9oj95r][img]http://i.hizliresim.com/9oj95r.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/QBj4lG][img]http://i.hizliresim.com/QBj4lG.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/XkZDoj][img]http://i.hizliresim.com/XkZDoj.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/d39W2r][img]http://i.hizliresim.com/d39W2r.jpg[/img][/url]
Gece demedik gündüz demedik bu kayaları temizledik baya pislik pas çıktı kalanlar görünüyor onlar artık işlemiş çıkmadı inş suya salınım vs. yapmazlar durum bu arkadaşlar yarında yerleştirip doldurucaz suyun oturmasını beklicez
Bu arada balıklarımızda alışmış korku falan kalmamış güzel renklere bürünmüşler çok hoşuma gitti electro blue acara pek fazla bilgi bulamadım ama onlar hakkında öğrendiklerimide burda paylaşırım
[url=http://hizliresim.com/o3JY7o][img]http://i.hizliresim.com/o3JY7o.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/ljA01l][img]http://i.hizliresim.com/ljA01l.jpg[/img][/url]
Herkese iyi hobiler yorumlarınızı bekliyorum[:)]
Herkese Merhabalar 720p (alican) kardeşimle tankı kurmaya başladık.
İlk önce kayaları yerleştirdik. Kusura bakmayın kumu dökmeden önce kayaların dizaynını çekmeyi unuttuk.
[url=http://hizliresim.com/JAjO8B][img]http://i.hizliresim.com/JAjO8B.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/GRjyW7][img]http://i.hizliresim.com/GRjyW7.jpg[/img][/url]
Daha sonra kumları yerleştirmeye başladık.30 kg silis kum fazla geldi bunu sonradan farkettik.
[url=http://hizliresim.com/6PjypW][img]http://i.hizliresim.com/6PjypW.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/z5NJOD][img]http://i.hizliresim.com/z5NJOD.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/WkjG8L][img]http://i.hizliresim.com/WkjG8L.jpg[/img][/url]
Kumu döktükten sonra suyunu doldurmaya başladık.
[url=http://hizliresim.com/OAjy85][img]http://i.hizliresim.com/OAjy85.jpg[/img][/url]
Suyu doldurduk ve suyun dinlenmesi beklemeye başladık. Kum fazla geldiği için su dinlenince bir miktarını geri çekicez. Tankın son hali şimdilik böyle.
[url=http://hizliresim.com/0n3GWW][img]http://i.hizliresim.com/0n3GWW.jpg[/img][/url]
Son olarak biz [:)]
[url=http://hizliresim.com/4rNGWQ][img]http://i.hizliresim.com/4rNGWQ.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/3LkpW4][img]http://i.hizliresim.com/3LkpW4.jpg[/img][/url]
120x45x55h 300 Litre Amerikan Kurulum
[QUOTE=Gurcan]Hayırlı olsun kurulumunuz. Amerikanları severim ben de. Takipteyim.[/QUOTE]
teşekkür ediyorum bugünde kayaların fotolarını atıcam inş sıkıntısız bir kurulum olacak[:)]
[QUOTE=Gurcan]Hayırlı olsun kurulumunuz. Amerikanları severim ben de. Takipteyim.[/QUOTE]
teşekkür ediyorum bugünde kayaların fotolarını atıcam inş sıkıntısız bir kurulum olacak[:)]
120x45x55h 300 Litre Amerikan Kurulum
Öncelikle Merhabalar foruma yeni üye oldum 300 litrelik akvaryumumun kurulumunu sizlerle paylaşmak görüşlerinizi ve fikirlerinizi almak isterim
aşama aşama fotoğraflar ile ilerleyişimizi göstericem burdan 720p ( alican aydın ) kardeşime selam olsun onunla beraber baş koyduk bu kurulum işine çok yardım etti teşekkürlerimi sunuyorum kardeşime
eray akvaryumada burdan çok teşekkür ediyorum ordudan gittik aldık ellerinde olmamasına rağmen bir şekilde buldular onlardanda allah razı olsun
akvaryum geldi yerine yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/qMODWQ][img]http://i.hizliresim.com/qMODWQ.jpg[/img][/url]
ilk iş olarak arka fonunu yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/j3bDjL][img]http://i.hizliresim.com/j3bDjL.jpg[/img][/url]
altınada strafor yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/nM0D2M][img]http://i.hizliresim.com/nM0D2M.jpg[/img][/url]
sıra en zorlu işe gelmişti 30 kg silis kumu yıkamak için bir akşamımı verdim çok zor oldu ama değiceğini biliyorduk
[url=http://hizliresim.com/7g3LNa][img]http://i.hizliresim.com/7g3LNa.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/g8MGWb][img]http://i.hizliresim.com/g8MGWb.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/9oZ7dr][img]http://i.hizliresim.com/9oZ7dr.jpg[/img][/url]
daha sonra iç filtre dış filtre ve hava hortumlarını yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/v5WDR4][img]http://i.hizliresim.com/v5WDR4.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/o34m99][img]http://i.hizliresim.com/o34m99.jpg[/img][/url]
eray akvaryumun hediye etmiş olduğu 10 adet electric blue acara balıklarımızı geçici olarak komşumdan aldığım akvaryuma yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/LA56EZ][img]http://i.hizliresim.com/LA56EZ.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/21zl52][img]http://i.hizliresim.com/21zl52.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/VaW76v][img]http://i.hizliresim.com/VaW76v.jpg[/img][/url]
yarın da kayalarımız gelicek onlarında fotoğraflarını sizlerle paylaşırım akvaryumun silikonları kurumadığı için yerleşimi yapamıyoruz inş. hafta başında kuruluma başlicaz ve bitiricez tam detaylı fotoğraflarını kurulum bitince paylaşacağız şimdilik benden bu kadar görüşlerinizi bekliyorum herkese iyi hobiler [8)]
[8)][8)]
Öncelikle Merhabalar foruma yeni üye oldum 300 litrelik akvaryumumun kurulumunu sizlerle paylaşmak görüşlerinizi ve fikirlerinizi almak isterim
aşama aşama fotoğraflar ile ilerleyişimizi göstericem burdan 720p ( alican aydın ) kardeşime selam olsun onunla beraber baş koyduk bu kurulum işine çok yardım etti teşekkürlerimi sunuyorum kardeşime
eray akvaryumada burdan çok teşekkür ediyorum ordudan gittik aldık ellerinde olmamasına rağmen bir şekilde buldular onlardanda allah razı olsun
akvaryum geldi yerine yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/qMODWQ][img]http://i.hizliresim.com/qMODWQ.jpg[/img][/url]
ilk iş olarak arka fonunu yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/j3bDjL][img]http://i.hizliresim.com/j3bDjL.jpg[/img][/url]
altınada strafor yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/nM0D2M][img]http://i.hizliresim.com/nM0D2M.jpg[/img][/url]
sıra en zorlu işe gelmişti 30 kg silis kumu yıkamak için bir akşamımı verdim çok zor oldu ama değiceğini biliyorduk
[url=http://hizliresim.com/7g3LNa][img]http://i.hizliresim.com/7g3LNa.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/g8MGWb][img]http://i.hizliresim.com/g8MGWb.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/9oZ7dr][img]http://i.hizliresim.com/9oZ7dr.jpg[/img][/url]
daha sonra iç filtre dış filtre ve hava hortumlarını yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/v5WDR4][img]http://i.hizliresim.com/v5WDR4.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/o34m99][img]http://i.hizliresim.com/o34m99.jpg[/img][/url]
eray akvaryumun hediye etmiş olduğu 10 adet electric blue acara balıklarımızı geçici olarak komşumdan aldığım akvaryuma yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/LA56EZ][img]http://i.hizliresim.com/LA56EZ.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/21zl52][img]http://i.hizliresim.com/21zl52.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/VaW76v][img]http://i.hizliresim.com/VaW76v.jpg[/img][/url]
yarın da kayalarımız gelicek onlarında fotoğraflarını sizlerle paylaşırım akvaryumun silikonları kurumadığı için yerleşimi yapamıyoruz inş. hafta başında kuruluma başlicaz ve bitiricez tam detaylı fotoğraflarını kurulum bitince paylaşacağız şimdilik benden bu kadar görüşlerinizi bekliyorum herkese iyi hobiler [8)]
[8)][8)]
SON MESAJLAR
- Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
