ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
TazeAkvarist
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Şubat 2016 17:42
Son Ziyaret:
25 Şubat 2016 01:57
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Serhat Syın
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Isparta
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Serhat Sayın
SON 10 MESAJI
Eksiklerimi Söyler Misiniz
Hepinize teşekkür ederim ama kumdan solayı sanırım biraz bulandı su 3 günlük dinleniş su ile %30 değişim yaptım bulanıklık çökene kadar motor ve filtre çalıştırmak istemiyorum . Ne zaman çöker bu bulanıklık
Hepinize teşekkür ederim ama kumdan solayı sanırım biraz bulandı su 3 günlük dinleniş su ile %30 değişim yaptım bulanıklık çökene kadar motor ve filtre çalıştırmak istemiyorum . Ne zaman çöker bu bulanıklık
Eksiklerimi Söyler Misiniz
Aydınlatmayı sordum ellerinde kalmamıs gelince alıcam artık da nasıl bi arja fon almam lazım yani siyah kuma fark eder mi
Aydınlatmayı sordum ellerinde kalmamıs gelince alıcam artık da nasıl bi arja fon almam lazım yani siyah kuma fark eder mi
Eksiklerimi Söyler Misiniz
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183247/20160223_165411.jpg[/IMG] lütfen yeni sayılırım eksiklerimi söyleyin
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183247/20160223_165411.jpg[/IMG] lütfen yeni sayılırım eksiklerimi söyleyin
Balıklarımın Hepsi Dipde Oturuyor Sorunları Ne
Balıklar Kılıç ve maddi olarak sıkıntıdayım kum ve dekor alamıyacağım bi tek plastik bitki alabçldim daha yeni başladım balık beslemeye 1 hafta oldu
Balıklar Kılıç ve maddi olarak sıkıntıdayım kum ve dekor alamıyacağım bi tek plastik bitki alabçldim daha yeni başladım balık beslemeye 1 hafta oldu
Balıklarımın Hepsi Dipde Oturuyor Sorunları Ne
Resim atıcam balıklarımı bu gün koydum geldiklerinde baya hareketliydiler şimdi ise böyle otırdular bi tek yem verince hareketlendiler sorunları nedir[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183247/20160220_204612.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183247/1_20160220_204612.jpg[/IMG]
Resim atıcam balıklarımı bu gün koydum geldiklerinde baya hareketliydiler şimdi ise böyle otırdular bi tek yem verince hareketlendiler sorunları nedir[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183247/20160220_204612.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183247/1_20160220_204612.jpg[/IMG]
Kılıç Besliyorum Tavsiyeleriniz Nedir
Arkadaşlar yaklaşık 20 ltlik bir akvaryumum var balıkları aldığım yer 4 kılıç 1 çöpçünün yaşaya bileceğini söyledi daha joyalı 10 dk oldu balıkçı yem vermimiştir belki diye bu gün normalin yarısı kadar yem verdim . Yerlerini beğenmiş gibiler pek şikayetleri yok . Motor ve filitreyi kapadım fotoğraf daha net olsun diye ama devamlı çalısır durumda bide damlasını damlattım o yüzden kapadım . Yarumlarınız nedir daha 1 haftadır balık bakıyorum anca oturacak akvaryumum inşallh[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183247/1_20160220_170826.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183247/20160220_165637.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183247/20160220_165637.jpg[/IMG]
Arkadaşlar yaklaşık 20 ltlik bir akvaryumum var balıkları aldığım yer 4 kılıç 1 çöpçünün yaşaya bileceğini söyledi daha joyalı 10 dk oldu balıkçı yem vermimiştir belki diye bu gün normalin yarısı kadar yem verdim . Yerlerini beğenmiş gibiler pek şikayetleri yok . Motor ve filitreyi kapadım fotoğraf daha net olsun diye ama devamlı çalısır durumda bide damlasını damlattım o yüzden kapadım . Yarumlarınız nedir daha 1 haftadır balık bakıyorum anca oturacak akvaryumum inşallh[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183247/1_20160220_170826.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183247/20160220_165637.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183247/20160220_165637.jpg[/IMG]
Akvaryumumun Ne Sorunu Var
[:)]Kromatit dediğini çöpçü yapoyordu sadece kardeşim . Bi de kötü koku geliyordu akvaryumu baştan temizledim çakıllar boyalı olduğu için çıkardım deniz taşları da mikroo bulundurabilir diye çıkardım suan bu çöpçü normale döndü gib[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183247/20160218_152339.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183247/1_20160219_192604.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183247/20160219_192604.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183247/20160219_192604.jpg[/IMG] öneri lütfen teşekkürkler
[:)]
[:)]Kromatit dediğini çöpçü yapoyordu sadece kardeşim . Bi de kötü koku geliyordu akvaryumu baştan temizledim çakıllar boyalı olduğu için çıkardım deniz taşları da mikroo bulundurabilir diye çıkardım suan bu çöpçü normale döndü gib[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183247/20160218_152339.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183247/1_20160219_192604.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183247/20160219_192604.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183247/20160219_192604.jpg[/IMG] öneri lütfen teşekkürkler
[:)]
Akvaryumunda Sorun Var Help Me
Merhaba arkadaşlar öncelikle akvaryumum hakkında bilgi vereyim . Yaklaşık 20 lt bi akvaryumumun var içinde filitraston yapan şelale motordan ve hava motoru var dibinde ufak deniz kabuğu farçalarının ufalanmış halinden oluşan kunsu bi tabaka üstlerinde de çakıl taşları var . Dekor olarak bi büyük 2 de küçük yağay bitkim var . Sıra geldi balıklarıma 2 tane japon 1 tane çöpçü balığım vardı . Suan sadece çöpçü yasıyor . Gelelim balıklar nadıl öldü balıklarım düpde olduğu yerde yüzüyordu veya sabit duruyorlardı sürekli azını hızlıca açıp kapıyordu en fazla akvaryumumun yarısına kadar çıkıyorlardı . Yemlemesi ve dip çekimi düzgün yapılıyordu . akvaryumum bu içindeki japonların stres yaptıklarını söylediler veya alışamadıklarını söylediler ama ölmeden önceki gün ara ara ortalarda yüzüyordu . Giden gelmiyor artık fakat önemli olan bundan sonraki balıklarda o hatayı yapmayıp yaşatmaya çalışmak . Baljkları aldığım yer havasızlım çekiyor olabilir dedi ama dinlenmiş su kullanıyordum hava motoru aldım ve 2 gün hva motoru durmadan çalıştı 2. Gün öldü . Şelalemde devamlı çalışır . Temizliğini hortum ile dip geçimi yaparak uyguluyorum . İlaç olarak 2 damla Contra-ıchthyo damlattım balıkları aldığım yer söylemişti bunu . Hava motoru barken de ölmesini sordum bu gün su sıcaklığını sordu . Bende normal oda şartlarında bidonda beklettiğim çeşme suyu olduğunu fazla soğuk olmadığını söyledim hatta aldığım yerden 1-2 derece sıcaktır . O da bana suda ağır metal olabilrceğini ve oksijenin bu nedenle az geldiğini ondan suyun altında olduğunu söyledi balıklarım ya duruyor ya da oldukları yerde yüzüyorlardı çok yukarı çıkmıyorlardı genellikle hızlı soluk alıp vermesini stres olarak söylediler alışır dediler . Sizlerin yorumları nedir nerde hata yaptım acaba ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183247/20160218_152339.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar öncelikle akvaryumum hakkında bilgi vereyim . Yaklaşık 20 lt bi akvaryumumun var içinde filitraston yapan şelale motordan ve hava motoru var dibinde ufak deniz kabuğu farçalarının ufalanmış halinden oluşan kunsu bi tabaka üstlerinde de çakıl taşları var . Dekor olarak bi büyük 2 de küçük yağay bitkim var . Sıra geldi balıklarıma 2 tane japon 1 tane çöpçü balığım vardı . Suan sadece çöpçü yasıyor . Gelelim balıklar nadıl öldü balıklarım düpde olduğu yerde yüzüyordu veya sabit duruyorlardı sürekli azını hızlıca açıp kapıyordu en fazla akvaryumumun yarısına kadar çıkıyorlardı . Yemlemesi ve dip çekimi düzgün yapılıyordu . akvaryumum bu içindeki japonların stres yaptıklarını söylediler veya alışamadıklarını söylediler ama ölmeden önceki gün ara ara ortalarda yüzüyordu . Giden gelmiyor artık fakat önemli olan bundan sonraki balıklarda o hatayı yapmayıp yaşatmaya çalışmak . Baljkları aldığım yer havasızlım çekiyor olabilir dedi ama dinlenmiş su kullanıyordum hava motoru aldım ve 2 gün hva motoru durmadan çalıştı 2. Gün öldü . Şelalemde devamlı çalışır . Temizliğini hortum ile dip geçimi yaparak uyguluyorum . İlaç olarak 2 damla Contra-ıchthyo damlattım balıkları aldığım yer söylemişti bunu . Hava motoru barken de ölmesini sordum bu gün su sıcaklığını sordu . Bende normal oda şartlarında bidonda beklettiğim çeşme suyu olduğunu fazla soğuk olmadığını söyledim hatta aldığım yerden 1-2 derece sıcaktır . O da bana suda ağır metal olabilrceğini ve oksijenin bu nedenle az geldiğini ondan suyun altında olduğunu söyledi balıklarım ya duruyor ya da oldukları yerde yüzüyorlardı çok yukarı çıkmıyorlardı genellikle hızlı soluk alıp vermesini stres olarak söylediler alışır dediler . Sizlerin yorumları nedir nerde hata yaptım acaba ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183247/20160218_152339.jpg[/IMG]
Discuslar Saklanıyor...
Benimde japonlarım aynıydı . Sonu hüsranla bitti bende acemiyim . Bilgili birine mesela video olarak çek ve göstermeni tavsiye ederim daha yaralı olur . Ben kurtaramadım balıklarımı
Benimde japonlarım aynıydı . Sonu hüsranla bitti bende acemiyim . Bilgili birine mesela video olarak çek ve göstermeni tavsiye ederim daha yaralı olur . Ben kurtaramadım balıklarımı
Akvaryumumun Ne Sorunu Var
Merhaba arkadaşlar öncelikle akvaryumum hakkında bilgi vereyim . Yaklaşık 20 lt bi akvaryumumun var içinde filitraston yapan şelale motordan ve hava motoru var dibinde ufak deniz kabuğu farçalarının ufalanmış halinden oluşan kunsu bi tabaka üstlerinde de çakıl taşları var . Dekor olarak bi büyük 2 de küçük yağay bitkim var . Sıra geldi balıklarıma 2 tane japon 1 tane çöpçü balığım vardı . Suan sadece çöpçü yasıyor . Gelelim balıklar nadıl öldü balıklarım düpde olduğu yerde yüzüyordu veya sabit duruyorlardı sürekli azını hızlıca açıp kapıyordu en fazla akvaryumumun yarısına kadar çıkıyorlardı . Yemlemesi ve dip çekimi düzgün yapılıyordu . [IMG]https://foto.akvaryum.com/ fotolar/183247/20160218_152339.jpg[/IMG] akvaryumum bu içindeki japonların stres yaptıklarını söylediler veya alışamadıklarını söylediler ama ölmeden önceki gün ara ara ortalarda yüzüyordu . Giden gelmiyor artık fakat önemli olan bundan sonraki balıklarda o hatayı yapmayıp yaşatmaya çalışmak . Baljkları aldığım yer havasızlım çekiyor olabilir dedi ama dinlenmiş su kullanıyordum hava motoru aldım ve 2 gün hva motoru durmadan çalıştı 2. Gün öldü . Şelalemde devamlı çalışır . Temizliğini hortum ile dip geçimi yaparak uyguluyorum . İlaç olarak 2 damla Contra-ıchthyo damlattım balıkları aldığım yer söylemişti bunu . Hava motoru barken de ölmesini sordum bu gün su sıcaklığını sordu . Bende normal oda şartlarında bidonda beklettiğim çeşme suyu olduğunu fazla soğuk olmadığını söyledim hatta aldığım yerden 1-2 derece sıcaktır . O da bana suda ağır metal olabilrceğini ve oksijenin bu nedenle az geldiğini ondan suyun altında olduğunu söyledi balıklarım ya duruyor ya da oldukları yerde yüzüyorlardı çok yukarı çıkmıyorlardı genellikle hızlı soluk alıp vermesini stres olarak söylediler alışır dediler . Sizlerin yorumları nedir nerde hata yaptım acaba ?
Merhaba arkadaşlar öncelikle akvaryumum hakkında bilgi vereyim . Yaklaşık 20 lt bi akvaryumumun var içinde filitraston yapan şelale motordan ve hava motoru var dibinde ufak deniz kabuğu farçalarının ufalanmış halinden oluşan kunsu bi tabaka üstlerinde de çakıl taşları var . Dekor olarak bi büyük 2 de küçük yağay bitkim var . Sıra geldi balıklarıma 2 tane japon 1 tane çöpçü balığım vardı . Suan sadece çöpçü yasıyor . Gelelim balıklar nadıl öldü balıklarım düpde olduğu yerde yüzüyordu veya sabit duruyorlardı sürekli azını hızlıca açıp kapıyordu en fazla akvaryumumun yarısına kadar çıkıyorlardı . Yemlemesi ve dip çekimi düzgün yapılıyordu . [IMG]https://foto.akvaryum.com/ fotolar/183247/20160218_152339.jpg[/IMG] akvaryumum bu içindeki japonların stres yaptıklarını söylediler veya alışamadıklarını söylediler ama ölmeden önceki gün ara ara ortalarda yüzüyordu . Giden gelmiyor artık fakat önemli olan bundan sonraki balıklarda o hatayı yapmayıp yaşatmaya çalışmak . Baljkları aldığım yer havasızlım çekiyor olabilir dedi ama dinlenmiş su kullanıyordum hava motoru aldım ve 2 gün hva motoru durmadan çalıştı 2. Gün öldü . Şelalemde devamlı çalışır . Temizliğini hortum ile dip geçimi yaparak uyguluyorum . İlaç olarak 2 damla Contra-ıchthyo damlattım balıkları aldığım yer söylemişti bunu . Hava motoru barken de ölmesini sordum bu gün su sıcaklığını sordu . Bende normal oda şartlarında bidonda beklettiğim çeşme suyu olduğunu fazla soğuk olmadığını söyledim hatta aldığım yerden 1-2 derece sıcaktır . O da bana suda ağır metal olabilrceğini ve oksijenin bu nedenle az geldiğini ondan suyun altında olduğunu söyledi balıklarım ya duruyor ya da oldukları yerde yüzüyorlardı çok yukarı çıkmıyorlardı genellikle hızlı soluk alıp vermesini stres olarak söylediler alışır dediler . Sizlerin yorumları nedir nerde hata yaptım acaba ?
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 70 Online Kullanıcı, 38 Üye
Online Kullanıcılar
Hidro Dinamik,
kasim12,
0rnn,
Jeveux,
hasancn,
Urar,
Tuby,
Öğretmen Ali,
altuntasseref,
simsela,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
TheDS,
osmandbnl,
-RBG-,
bysmokin,
Sungurr,
EKAR,
Kınayu,
sina cen,
DigitalPen,
Gökdeniz Kale,
GokturkEkinci,
heserx,
ternapi,
aupqua,
Corydoras.gram,
shkola onlain_zrei,
wille6994,
Ehtiyar,
yeekim,
MarkOrion,
Mertkk,
Tata,
wallece,
Sufisu,
TuRKeR,
alperibis,
LEGEND59,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
