ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Faruk0671
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
9
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Ocak 2017 15:26
Son Ziyaret:
28 Eylül 2018 02:26
Toplam Mesaj:
50 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Soner
Doğum Tarihi:
22 Aralık 1983
Yaş:
42
İl:
Ankara
Meslek:
Şoför
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Helal dairesi keyfe kâfidir...
SON 10 MESAJI
İlk Defa Melek Besliyorum
Yavrudan kasıt diskusta alınması ideal boy yavru ne boydur acaba ve o ideal boyda yavrular sizce ne fiyattadır çünkü , karşınızdaki kişi biraz sizin o balıktan anlamadığınızı farkettiğinde ya ucuza hasta bitikleri yada sağlamı yüksek fiyata vermeye uğraşıyor. Bazılarında esnaflık edebi yok ve benim korkum hasta bir balık almak.değil tecrübem yok diyerek verilen hasta balığın bende ölümü sonrasında beni hobiden bıktırması ve ben bu sumpu bile sırf diskus için yapıyorum. Ha... çokmu iyi bir maddiyatım var derseniz hayır tam aksine hatta benim tank bile hediye kuzenden ama ben diskusa genede o iyi yemlerinden alırım ,su değişimi ise ben suya para vermiyorum evimde. Ama insan evladını bulup ondan balık almak çok önemli
Yavrudan kasıt diskusta alınması ideal boy yavru ne boydur acaba ve o ideal boyda yavrular sizce ne fiyattadır çünkü , karşınızdaki kişi biraz sizin o balıktan anlamadığınızı farkettiğinde ya ucuza hasta bitikleri yada sağlamı yüksek fiyata vermeye uğraşıyor. Bazılarında esnaflık edebi yok ve benim korkum hasta bir balık almak.değil tecrübem yok diyerek verilen hasta balığın bende ölümü sonrasında beni hobiden bıktırması ve ben bu sumpu bile sırf diskus için yapıyorum. Ha... çokmu iyi bir maddiyatım var derseniz hayır tam aksine hatta benim tank bile hediye kuzenden ama ben diskusa genede o iyi yemlerinden alırım ,su değişimi ise ben suya para vermiyorum evimde. Ama insan evladını bulup ondan balık almak çok önemli
İlk Defa Melek Besliyorum
[QUOTE=Tunc Berk]Bir erkek bir dişi olduğundan eminseniz, ikisi de damızlık ise yada aynı yaşta iseler eşek gibi eş tutacaklardır. Eş tutan balıklar çaresiz kaldığı zaman tek gözü olmayan karşı cinsle bile eş tutar. Eğer balıklardan biri diğerini hırpalıyor ise ya yaş sorunu yada cinsiyet sorunu var demektir. Grup içerisinde bile formda balıklar varken en formsuzunu seçebilir. [/QUOTE]
Peki sizce yavrudan mı besleyim yoksa damızlık boyda mı ? Damızlık boy derseniz eğer bir erkek bir dişi almak pek bana kafi gibi gelmiyor ama siz ne dersiniz ?
[QUOTE=Tunc Berk]Bir erkek bir dişi olduğundan eminseniz, ikisi de damızlık ise yada aynı yaşta iseler eşek gibi eş tutacaklardır. Eş tutan balıklar çaresiz kaldığı zaman tek gözü olmayan karşı cinsle bile eş tutar. Eğer balıklardan biri diğerini hırpalıyor ise ya yaş sorunu yada cinsiyet sorunu var demektir. Grup içerisinde bile formda balıklar varken en formsuzunu seçebilir. [/QUOTE]
Peki sizce yavrudan mı besleyim yoksa damızlık boyda mı ? Damızlık boy derseniz eğer bir erkek bir dişi almak pek bana kafi gibi gelmiyor ama siz ne dersiniz ?
Dıy İç Yan Sump Filtre Sistemi
Evet arkadakine yapıştırıcak ve öne gelen kısımları bükmeli yani bombeli gibi olacakmış ve sumpun akvaryumun içine bakan yerine mavi turkuaz diskus dışına bakan yerine osmanlı tuğrası ve öne bakan yan yüzeyede maşallah çizecek birşey let dedi ama unuttum [:)] ondan takacam dedi ve hem çok renkli hemde uzaktan kumanda ile istediğin renkte yanacak dedi. Yani benim olay körün istediği bir göz Allah verdi iki göz olayına döndü [:D] diskusta yanık dediğiniz tabir tam manada nedir acaba
Evet arkadakine yapıştırıcak ve öne gelen kısımları bükmeli yani bombeli gibi olacakmış ve sumpun akvaryumun içine bakan yerine mavi turkuaz diskus dışına bakan yerine osmanlı tuğrası ve öne bakan yan yüzeyede maşallah çizecek birşey let dedi ama unuttum [:)] ondan takacam dedi ve hem çok renkli hemde uzaktan kumanda ile istediğin renkte yanacak dedi. Yani benim olay körün istediği bir göz Allah verdi iki göz olayına döndü [:D] diskusta yanık dediğiniz tabir tam manada nedir acaba
Dıy İç Yan Sump Filtre Sistemi
Ben 6 mm den yaptırıyordum ama kuzen 6 mm sıkıntı olur çünkü biryerini yapıştırcaz kanal açıp dedi ve diğer ucunu bükme yapacaz dedi. Bu şekilde sağlam olur ve fazla esnemez dedi . Diskustada öncelikle sumpu yapınca dürüst bir diskus satan birini bulmam gerek [:)][:)][EDIT]Faruk0671,2017-02-18 18:32:56[/EDIT]
Ben 6 mm den yaptırıyordum ama kuzen 6 mm sıkıntı olur çünkü biryerini yapıştırcaz kanal açıp dedi ve diğer ucunu bükme yapacaz dedi. Bu şekilde sağlam olur ve fazla esnemez dedi . Diskustada öncelikle sumpu yapınca dürüst bir diskus satan birini bulmam gerek [:)][:)][EDIT]Faruk0671,2017-02-18 18:32:56[/EDIT]
Dıy İç Yan Sump Filtre Sistemi
Damızlık olanıda cidden çok pahalı diskusun ibrahim abi [:)] bu balığı sırf çok zor olduğu için takıntı yaptım ve besleyecem dedim [:)] ama diğer yandanda seviyorumda kerataları
[QUOTE=MoRPHeuS]Güzel bişi çıkıcak gibi, merakla beklemekteyiz.
Seyyar olacağı için plexi daha hafif ve kullanışlı olur.
Plexi yapıştırıcısının üstünden slikonla gidilebilir iç traftaki yapıştırıcı kapanırsa salınım riski ortadan kaldırılabilir düşüncesindeyim. Bende akşama alacam camları pazar günü yapıştırıp resmini paylaşmayı umuyorum.
Discus benimde çok sevdiğim bir tür, yavrudan alıp büyütmek, çok keyifli meşakatlidir.
Sampu yaparken en ufak hataya meğil vermemek için bugün birde gönye tedarik ettim. İşime yarayacağını düşündüm.
Her şey güzel olur inşallah.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183889/170220171045211.jpg[/IMG][/QUOTE]
Benim sumpun malzemeleri kesildi sadece su çıkış yerinin deliği kaldı ve keçiörenden bir türlü ostime geçemedim [:)] sanırsın bir ilden diğer ile gidecem ama fırsat yok şuan . Slikon ikinci kat olarak o konuda mantıklı geldi bana. Sizler diskusu bedlemişiniz sanırım ve ne balıkmış bu abicimya [:)] hakkında yazılmayan yazı kalmamış ..
Damızlık olanıda cidden çok pahalı diskusun ibrahim abi [:)] bu balığı sırf çok zor olduğu için takıntı yaptım ve besleyecem dedim [:)] ama diğer yandanda seviyorumda kerataları
[QUOTE=MoRPHeuS]Güzel bişi çıkıcak gibi, merakla beklemekteyiz.
Seyyar olacağı için plexi daha hafif ve kullanışlı olur.
Plexi yapıştırıcısının üstünden slikonla gidilebilir iç traftaki yapıştırıcı kapanırsa salınım riski ortadan kaldırılabilir düşüncesindeyim. Bende akşama alacam camları pazar günü yapıştırıp resmini paylaşmayı umuyorum.
Discus benimde çok sevdiğim bir tür, yavrudan alıp büyütmek, çok keyifli meşakatlidir.
Sampu yaparken en ufak hataya meğil vermemek için bugün birde gönye tedarik ettim. İşime yarayacağını düşündüm.
Her şey güzel olur inşallah.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183889/170220171045211.jpg[/IMG][/QUOTE]
Benim sumpun malzemeleri kesildi sadece su çıkış yerinin deliği kaldı ve keçiörenden bir türlü ostime geçemedim [:)] sanırsın bir ilden diğer ile gidecem ama fırsat yok şuan . Slikon ikinci kat olarak o konuda mantıklı geldi bana. Sizler diskusu bedlemişiniz sanırım ve ne balıkmış bu abicimya [:)] hakkında yazılmayan yazı kalmamış ..
Dıy İç Yan Sump Filtre Sistemi
Pleksinin kendi sıvı yapıştırıcısı varmış onunla yapacakmış ibrahim abi ve bende hepsini pleksi deniyorum ve bitince tuzla güzelce yıkayacam salınım yapmasın diye. Ve inşallah ankarada güvenilir ve uygun fiyata yavru discus bulur beslerim [:)]
Pleksinin kendi sıvı yapıştırıcısı varmış onunla yapacakmış ibrahim abi ve bende hepsini pleksi deniyorum ve bitince tuzla güzelce yıkayacam salınım yapmasın diye. Ve inşallah ankarada güvenilir ve uygun fiyata yavru discus bulur beslerim [:)]
Dıy İç Yan Sump Filtre Sistemi
[QUOTE=MoRPHeuS]
Aynen İbrahim Bey' den ilham almamak mümkün değil gerçekten, tam zamanında yetişti sağolsun resimleri düşünceleriyle.
Evet farkettim sizinki kapalı kutu gibi.
Sumpun, temiz ve kirli su çıkışı için delik deleceğimiz levhayı bende 10mm siyah plexiden düşünmüştüm. Hem içeri görünmez, hemde kendim evde delerim düşüncesiyle hareket ettim. Ama bulamadım burda malesef.
Siz kaç mm plexi kullanacaksınız.
10mm rodajlı camla fiyat farkı olacağını sanmıyorum açıkcası.
[/QUOTE]
Ben 6 mm. Koyu pleksiden lazer kesim ile yaptırıyorum ve akvaryumun içine bakan kısmınada dışa bakan kısmınada çizim yaptırìyorum önde diskus arkada osmanlı tuğrası olacak ve let lamba yandığında onlara görünecek [:)] benim biraz avantajım oldu oda kuzenim ostimde bu işi yapıyor ve ucuza gelecek ama su çıkışı için henüz aparat alamadım için beklemede şuan
[QUOTE=MoRPHeuS]
Aynen İbrahim Bey' den ilham almamak mümkün değil gerçekten, tam zamanında yetişti sağolsun resimleri düşünceleriyle.
Evet farkettim sizinki kapalı kutu gibi.
Sumpun, temiz ve kirli su çıkışı için delik deleceğimiz levhayı bende 10mm siyah plexiden düşünmüştüm. Hem içeri görünmez, hemde kendim evde delerim düşüncesiyle hareket ettim. Ama bulamadım burda malesef.
Siz kaç mm plexi kullanacaksınız.
10mm rodajlı camla fiyat farkı olacağını sanmıyorum açıkcası.
[/QUOTE]
Ben 6 mm. Koyu pleksiden lazer kesim ile yaptırıyorum ve akvaryumun içine bakan kısmınada dışa bakan kısmınada çizim yaptırìyorum önde diskus arkada osmanlı tuğrası olacak ve let lamba yandığında onlara görünecek [:)] benim biraz avantajım oldu oda kuzenim ostimde bu işi yapıyor ve ucuza gelecek ama su çıkışı için henüz aparat alamadım için beklemede şuan
Dıy İç Yan Sump Filtre Sistemi
[QUOTE=rccol]Kolay gelsin.
Umarım istediğiniz gibi bir sump olur.
Gerçi Renoibo İbrahim üstad el atmış, olmamasına imkan yok.
Bende evdeki krizagold tankımda İbrahim üstadın çizdiği iç sump'ı kullanıyorum.
Süper ötesi memnunum.
Haftada 1 su değişimi yapıyorum ve 2 haftada bir ilk bölmedeki elyafı değiştiriyorum.
Şimdi yine üstad la birlikte bir Pleksi iç sump tasarımı üzerinde çalışıyoruz.
Ayrı bir konu açarak paylaşırız, sizin konunuzu dağıtmayalım.
Akvaryumunuz baya yüksek.
Discus yada melek gibi balıklar için biçilmiş kaftan.
Ama Discus biraz meşakkatli ve hassas balık.
Her gün en az 30-60 dakikanı ayırman gerek.
Su değişim için kartuş filtre şart mesela.
Başka türlü su değişimi çile haline gelir.
Bir tabir var, Amazonda bu balıkların sırtına değen su bir daha değmiyor diye.
Yani balığın kötü su şartlarına hiç tahammülü yok.
Yavru ise zaten çok dikkat.
Ama alacaksan da en az 8,10 adet bir sürü almanız stresi atmak ve başlangıcı iyi yapmak için ideal olur.
Tabi cama cam akvaryum olmalı.
Yani kum ve dekordan bu aşamada uzak durun.
Dondurulmuş canlı yem, artemia ve kaliteli yavru yemleri ile beslemek boylandırmak için önemli.
Tabi bu aşamada artıkları her gün temizlemeli ve su değişimi yapmalısınız.
Forumda bir çok bilgi var bu konu ile alakalı.
Çok değerli üstadların yazıları var.
Önce bol bol okuyun.
Sonra okuduklarınızı özümsemeniz lazım.
Zira her yazılan doğruda olmuyor.
Sonra elimizden geldiğince yardımcı oluruz.[/QUOTE]
Konu dağılmaz abicim .tam aksine sende burada açarsan konuyu ibrahim abi çok değerli bir abimiz ve o sanada destek verecektir burada ve diğer arkadaşlarda konuya katılım yapacaklardır. Diskus için ise teşekkür ederim abi ve bilgilenecem inşallah sizden.
[QUOTE=MoRPHeuS]
İlham aldım sumpdan, 110cm lik akvaryumu bende sumplu yapmaya karar verdim. Emeğinize sağlık.[/QUOTE]
İbrahim abiden ilham almamak mümkün mü[:)][:)] kendisine teşekkür ediyoruz.
[QUOTE=MoRPHeuS]
Ben sizin sump sisteminizin ölçülerini çıkardım kendi yapacağım akvaryuma göre.
Yapacağım akvaryum 110-50-70h olacak.
Sump için, yan camlar 4 tane 10*53cm.
Akvaryumun yan camı 47,8. Sump camıda 47,8*65cm olacak şekilde yazdım.
Su yüksekliğimde 60-63cm arasında olacak.
Önce sumpu kutu gibi yapıp, akvaryumu yapıştırırken yan cam gibi bunuda içine geçirip yapıştıracam uzun ön arka camlarla.
Camlar 10mm rodajlı olacaktır.
Siparişi verdim yarın alıcam.
Malesef programım yok. Bölmeleri daha net çıkaramadım kafamda.
Fikirlerinize açığım daima.[/QUOTE]
Ben pleksiden seyyar sump yapıyorum gerektiğinde arkada kullanacam yada diğer köşede. Ama pleksi biraz pahalı ben kuzene bilgin olsun
[QUOTE=rccol]Kolay gelsin.
Umarım istediğiniz gibi bir sump olur.
Gerçi Renoibo İbrahim üstad el atmış, olmamasına imkan yok.
Bende evdeki krizagold tankımda İbrahim üstadın çizdiği iç sump'ı kullanıyorum.
Süper ötesi memnunum.
Haftada 1 su değişimi yapıyorum ve 2 haftada bir ilk bölmedeki elyafı değiştiriyorum.
Şimdi yine üstad la birlikte bir Pleksi iç sump tasarımı üzerinde çalışıyoruz.
Ayrı bir konu açarak paylaşırız, sizin konunuzu dağıtmayalım.
Akvaryumunuz baya yüksek.
Discus yada melek gibi balıklar için biçilmiş kaftan.
Ama Discus biraz meşakkatli ve hassas balık.
Her gün en az 30-60 dakikanı ayırman gerek.
Su değişim için kartuş filtre şart mesela.
Başka türlü su değişimi çile haline gelir.
Bir tabir var, Amazonda bu balıkların sırtına değen su bir daha değmiyor diye.
Yani balığın kötü su şartlarına hiç tahammülü yok.
Yavru ise zaten çok dikkat.
Ama alacaksan da en az 8,10 adet bir sürü almanız stresi atmak ve başlangıcı iyi yapmak için ideal olur.
Tabi cama cam akvaryum olmalı.
Yani kum ve dekordan bu aşamada uzak durun.
Dondurulmuş canlı yem, artemia ve kaliteli yavru yemleri ile beslemek boylandırmak için önemli.
Tabi bu aşamada artıkları her gün temizlemeli ve su değişimi yapmalısınız.
Forumda bir çok bilgi var bu konu ile alakalı.
Çok değerli üstadların yazıları var.
Önce bol bol okuyun.
Sonra okuduklarınızı özümsemeniz lazım.
Zira her yazılan doğruda olmuyor.
Sonra elimizden geldiğince yardımcı oluruz.[/QUOTE]
Konu dağılmaz abicim .tam aksine sende burada açarsan konuyu ibrahim abi çok değerli bir abimiz ve o sanada destek verecektir burada ve diğer arkadaşlarda konuya katılım yapacaklardır. Diskus için ise teşekkür ederim abi ve bilgilenecem inşallah sizden.
[QUOTE=MoRPHeuS]
İlham aldım sumpdan, 110cm lik akvaryumu bende sumplu yapmaya karar verdim. Emeğinize sağlık.[/QUOTE]
İbrahim abiden ilham almamak mümkün mü[:)][:)] kendisine teşekkür ediyoruz.
[QUOTE=MoRPHeuS]
Ben sizin sump sisteminizin ölçülerini çıkardım kendi yapacağım akvaryuma göre.
Yapacağım akvaryum 110-50-70h olacak.
Sump için, yan camlar 4 tane 10*53cm.
Akvaryumun yan camı 47,8. Sump camıda 47,8*65cm olacak şekilde yazdım.
Su yüksekliğimde 60-63cm arasında olacak.
Önce sumpu kutu gibi yapıp, akvaryumu yapıştırırken yan cam gibi bunuda içine geçirip yapıştıracam uzun ön arka camlarla.
Camlar 10mm rodajlı olacaktır.
Siparişi verdim yarın alıcam.
Malesef programım yok. Bölmeleri daha net çıkaramadım kafamda.
Fikirlerinize açığım daima.[/QUOTE]
Ben pleksiden seyyar sump yapıyorum gerektiğinde arkada kullanacam yada diğer köşede. Ama pleksi biraz pahalı ben kuzene bilgin olsun
Yeni Kurulumum Nasıl ?
Co2 yi akvaryumun içine biraz dalgalandırsan biraz daha güzel mi olurdu aceba bitkilerin için.
Co2 yi akvaryumun içine biraz dalgalandırsan biraz daha güzel mi olurdu aceba bitkilerin için.
Dıy İç Yan Sump Filtre Sistemi
İbrahim abi ölçüleri kuzene verdim ve nasipse bu hafta içi kestirip orada yapıştırıcaz , sumpun su giriş ızgara deliklerinin genişlikleri kaç mm olmalı acaba
İbrahim abi ölçüleri kuzene verdim ve nasipse bu hafta içi kestirip orada yapıştırıcaz , sumpun su giriş ızgara deliklerinin genişlikleri kaç mm olmalı acaba
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 22:07
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
KULLANICILAR
- 107 Online Kullanıcı, 59 Üye
Online Kullanıcılar
omer18,
Tuby,
EKAR,
lojistisyen,
BilalM.,
İnci Kefali,
aktugsedat,
iakyol,
Kınayu,
JujuSeri,
G_can,
0rnn,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
Ankararif06,
Koksal Gurkan,
ootkn,
Akvarist Batuhan,
yeekim,
Jeveux,
Sungurr,
OKIRATLI,
GokKurt,
mcakir17,
hasancn,
DigitalPen,
EmiirKaan,
osmandbnl,
MelihB,
Omer0618,
Kemalk41,
bysmokin,
sina cen,
Stoke,
Tortuga7,
platinium,
Ancalagon,
IgorVladimir,
syerli,
AreS,
darkaura,
emre12ozkan,
Hidro Dinamik,
hankuarn,
ilterisdoğukan,
şansal,
Makkaya,
oguzozt,
Amati340,
fffurkan9,
akvarist0683,
aviator_blkt,
m170,
MehmetEgemen,
ternapi,
Rainos,
Can78,
Lilam,
1win_oter,
1win_mest,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
