ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
penamyok
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
60
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Haziran 2017 14:09
Son Ziyaret:
27 Nisan 2025 22:33
Toplam Mesaj:
70 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
M. Mustafa
Doğum Tarihi:
22 Haziran 1998
Yaş:
28
İl:
Istanbul
Meslek:
Mimarlık öğrencisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mustafa
Nano betta splendes
Nano Kiraz karides
40x40x40
apistogramma kakadu triple red (çift)
tiger endler(trio)
ember tetra (x10)
l144süper red (x2)
SON 10 MESAJI
1000 Litre Tür Tavsiyesi
Siyah arka planlı bol köklü bir blackwater muhteşem olabilir. Bir de başından sonuna yüzüp duran bir piranha sürüsü:)
Siyah arka planlı bol köklü bir blackwater muhteşem olabilir. Bir de başından sonuna yüzüp duran bir piranha sürüsü:)
Betta
Ayna tutup kuyruğunu açması sağlanırsa bariz bir şekilde belli olur erime olup olmadığı ama bence de erime var gibi gözüküyor.
Ayna tutup kuyruğunu açması sağlanırsa bariz bir şekilde belli olur erime olup olmadığı ama bence de erime var gibi gözüküyor.
1 Çift Beslenebilecek Nadir Balıklar
Apistogramma türleri olabilir:)
Apistogramma türleri olabilir:)
40x40x40 Bitkili Apisto
[QUOTE=utqu]Eline sağlık mükemmel olmuş. Adres at pena lazımsa yollarım [:)))] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209059/020320192354231.jpg[/IMG][/QUOTE]
ahaha eyvallah saol:)
[QUOTE=utqu]Eline sağlık mükemmel olmuş. Adres at pena lazımsa yollarım [:)))] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209059/020320192354231.jpg[/IMG][/QUOTE]
ahaha eyvallah saol:)
Bitkili Akvaryum
Yavru bir cüce vatoz, hoşunuza giden Corrydoras türlerinden birini seçip 4lü bir grup, Yine göz zevkinize uygun 6-7li bir tetra sürüsü, biraz da bitkilendirip mümkünse kökler de ekleyip gayet güzel bir akvaryum elde edebilirsiniz.
Yavru bir cüce vatoz, hoşunuza giden Corrydoras türlerinden birini seçip 4lü bir grup, Yine göz zevkinize uygun 6-7li bir tetra sürüsü, biraz da bitkilendirip mümkünse kökler de ekleyip gayet güzel bir akvaryum elde edebilirsiniz.
40x40x40 Bitkili Apisto
[QUOTE=Beykozbeyi]Hayırlı olsun.Kurulumunuz gayet güzel.Ben de Apisto tankımı ikiye çıkardım bu hafta :) Osmos +mineral kullanıyorum ve apisto harici canlı olarak otocinclus affinis ve nerite mevcut.Ben de arkadaşla vatoz konusunda hemfikirim,taban da hiçbir canlıya tahammülleri yok,hatta o masum ottolara bile arada sarıyor erkeğim :)) Bir de tetraların yumurta yavru avcısı olduğunu düşünürsek zaten ileride kendi iradenizle çıkarırsınız..
Öneri açısından kullandığım yem çeşidi bir hayli geniş..Kuru yem olarak Tropical Soft line amerika, Hikari micro pellets,Sera discus granulat,Vitalis,Dainichi ve bitkisel olarak tüm hobicilerin dört elle sarıldığı Tetra pro algae..Dainichi ve Sera yı pek beğendiremedim yalnız..
Donmuş yem olarak ise Ocean nutrition bloodworms(kan kurdu),Cyclops,Sivrisinek larvası ve ismini unuttuğum bir plankton yemini kullanıyorum..
Son olarak apistoların olmazsa olmazı canlı yem olarak Su piresi ve Artemia.
İmkanınız varsa artemia mutlaka çıkarın..Su piresi almıştım bir kısmını kullandım bir kısmı da balkonda suyu ile bir bidonda duruyor,arada spriluna ile yemleyip üretiyorum..
Tekrardan kurulumunuz hayırlı olsun,apisto postu gördüğümde dayanamıyorum,sabrınız için teşekkürler :))[/QUOTE]
Bilmiyorum benim elimdeki erkek mi çok sakin daha hiç bir agresifliğini görmedim. Endlerler ise kakadu dişisinin ağzından kapıcak yemi nerdeyse:) Ama dişi yavrular çıktığı zamanda (o zaman tankda sadece vatoz ve erkek kakadu vardı)
Erkeği bile yaklaştırmıyordu yuvaya.
Yavru büyütme konusunda ise yavruları aynı tankın içinde mümkün olduğu kadar büyük plastik bir yavruluğa alıp içine silis kum moss ve akvaryum zeminindeki parçalanmış cattapa yapraklarından koymayı düşünüyorum.
Bir de şuanki su değerlerimden sanırım neredeyse 2aydır yavru alamadım. Amacım üretim değil ama yinede tankda gezinen 3-5 minik kakadunun büyümesini seyretmek de ayrı bir güzel olurdu:)
Yem konusuna gelince şuan elimde 4çeşit kuru yem var onun dışında kurutulmuş artemia ve softline sinking sticts diye bir yem(biraz nemli ve kaliteli bir yem özellikle betalar için öneririm)
kullanıyorum. Daha hiç canlı yem tecrübem olmadı belki de ilk üç batında yavruları kaybetme sebebim bu olabilir.
En kısa zamanda önerilerinizi dinleyip mikrokurt kültürü yada artemia çıkartmaya başlayacağım.
[QUOTE=Beykozbeyi]Hayırlı olsun.Kurulumunuz gayet güzel.Ben de Apisto tankımı ikiye çıkardım bu hafta :) Osmos +mineral kullanıyorum ve apisto harici canlı olarak otocinclus affinis ve nerite mevcut.Ben de arkadaşla vatoz konusunda hemfikirim,taban da hiçbir canlıya tahammülleri yok,hatta o masum ottolara bile arada sarıyor erkeğim :)) Bir de tetraların yumurta yavru avcısı olduğunu düşünürsek zaten ileride kendi iradenizle çıkarırsınız..
Öneri açısından kullandığım yem çeşidi bir hayli geniş..Kuru yem olarak Tropical Soft line amerika, Hikari micro pellets,Sera discus granulat,Vitalis,Dainichi ve bitkisel olarak tüm hobicilerin dört elle sarıldığı Tetra pro algae..Dainichi ve Sera yı pek beğendiremedim yalnız..
Donmuş yem olarak ise Ocean nutrition bloodworms(kan kurdu),Cyclops,Sivrisinek larvası ve ismini unuttuğum bir plankton yemini kullanıyorum..
Son olarak apistoların olmazsa olmazı canlı yem olarak Su piresi ve Artemia.
İmkanınız varsa artemia mutlaka çıkarın..Su piresi almıştım bir kısmını kullandım bir kısmı da balkonda suyu ile bir bidonda duruyor,arada spriluna ile yemleyip üretiyorum..
Tekrardan kurulumunuz hayırlı olsun,apisto postu gördüğümde dayanamıyorum,sabrınız için teşekkürler :))[/QUOTE]
Bilmiyorum benim elimdeki erkek mi çok sakin daha hiç bir agresifliğini görmedim. Endlerler ise kakadu dişisinin ağzından kapıcak yemi nerdeyse:) Ama dişi yavrular çıktığı zamanda (o zaman tankda sadece vatoz ve erkek kakadu vardı)
Erkeği bile yaklaştırmıyordu yuvaya.
Yavru büyütme konusunda ise yavruları aynı tankın içinde mümkün olduğu kadar büyük plastik bir yavruluğa alıp içine silis kum moss ve akvaryum zeminindeki parçalanmış cattapa yapraklarından koymayı düşünüyorum.
Bir de şuanki su değerlerimden sanırım neredeyse 2aydır yavru alamadım. Amacım üretim değil ama yinede tankda gezinen 3-5 minik kakadunun büyümesini seyretmek de ayrı bir güzel olurdu:)
Yem konusuna gelince şuan elimde 4çeşit kuru yem var onun dışında kurutulmuş artemia ve softline sinking sticts diye bir yem(biraz nemli ve kaliteli bir yem özellikle betalar için öneririm)
kullanıyorum. Daha hiç canlı yem tecrübem olmadı belki de ilk üç batında yavruları kaybetme sebebim bu olabilir.
En kısa zamanda önerilerinizi dinleyip mikrokurt kültürü yada artemia çıkartmaya başlayacağım.
İki Japonum Öldü, Nedenini Anlamıyorum
İnsanların yarısı balıklarını bu kadar önemsemiyor sizin bu kadar üstüne düşüp yine de kaybetmeniz üzücü olmuş. Malesef neden kaybettiğiniz hakkında bir fikrim yok. İnşallah sebebini bulan biri çıkar ve daha fazla kayıp yaşamazsınız.
İnsanların yarısı balıklarını bu kadar önemsemiyor sizin bu kadar üstüne düşüp yine de kaybetmeniz üzücü olmuş. Malesef neden kaybettiğiniz hakkında bir fikrim yok. İnşallah sebebini bulan biri çıkar ve daha fazla kayıp yaşamazsınız.
Betta Balığı
[QUOTE=nln35][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213073/110220191200151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213073/110220191200311.jpg[/IMG] ben 2 gün önce aldım ir betta daha vardı yanında ilk baş almayacaktım ama petshopta bakıldığı ortamı görünce gönlüm bırakmaya el vermedi leş gibi bir suda ve çok az bir suyun içinde bakılıyordu ben ilk defa betta bakıyorum dün bir çok yazı ve makale okudum bir terslik olduğunu anladım ancak ne yapmam gerektiğini açıkçası bilmiyorum ve üzüldüm ölmesini istemiyorum yardım eder misiniz [/QUOTE]
İki betayı aynı tankta baktığınız için birbirlerinin yüzgeçlerini parçalamışlar çünkü bir iki günde o kadar fazla yüzgrç erimesi oluşmaz. Serra bettagran vs. Yem olarak kullanabilirsiniz ayrıca damla şeklinde satılan vitamin takviyelerini yemine damlatarak iyileştirme sürecini hızlandırabilirsiniz.
Isıtıcı ve küçük bir pipo filtre ile sıcaklık ve su kalitesini düzeltirseniz kısa süre içinde kendini toparlar ancak yüzgeçlerinin düzelmesi biraz vakit alabilir. Su değişimlerini de düzenli bir şekilde dinlenmiş su ile yaparsanız eski formuna kavuşacaktır.
Ayrıca tanka biraz bitki de eklerseniz keyfine doyum olmaz:)
[QUOTE=nln35][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213073/110220191200151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213073/110220191200311.jpg[/IMG] ben 2 gün önce aldım ir betta daha vardı yanında ilk baş almayacaktım ama petshopta bakıldığı ortamı görünce gönlüm bırakmaya el vermedi leş gibi bir suda ve çok az bir suyun içinde bakılıyordu ben ilk defa betta bakıyorum dün bir çok yazı ve makale okudum bir terslik olduğunu anladım ancak ne yapmam gerektiğini açıkçası bilmiyorum ve üzüldüm ölmesini istemiyorum yardım eder misiniz [/QUOTE]
İki betayı aynı tankta baktığınız için birbirlerinin yüzgeçlerini parçalamışlar çünkü bir iki günde o kadar fazla yüzgrç erimesi oluşmaz. Serra bettagran vs. Yem olarak kullanabilirsiniz ayrıca damla şeklinde satılan vitamin takviyelerini yemine damlatarak iyileştirme sürecini hızlandırabilirsiniz.
Isıtıcı ve küçük bir pipo filtre ile sıcaklık ve su kalitesini düzeltirseniz kısa süre içinde kendini toparlar ancak yüzgeçlerinin düzelmesi biraz vakit alabilir. Su değişimlerini de düzenli bir şekilde dinlenmiş su ile yaparsanız eski formuna kavuşacaktır.
Ayrıca tanka biraz bitki de eklerseniz keyfine doyum olmaz:)
Blackwater Yeni Başlangıç.
[QUOTE=Eflatun61]Balıkları geldi 6 taneleri 1 tanesini meraklı papağanım yüzünden kaybettim 5i gayet iyi durumda biraz ürkekler haliyle baya arkalara duruyorlar ben uzaklaşınca öne yaklaşıyorlar yemlemeye başladığımda öne doğru çıkarlar artık
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/110220192018281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/110220192021271.jpg[/IMG]
Suçlu hala diğerlerinin peşinde 😂😂😂😂
Maşallağınızı esirgemeyin. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/110220192030391.jpg[/IMG][/QUOTE]
Maşallah suyunuz gerçekten de blackwater olmuş:) Suyu karartmak için neler kullandınız. Ben cattapa yaprağı ve filtredeki torfa rağmen bu kadar karartamadım malesef.
[QUOTE=Eflatun61]Balıkları geldi 6 taneleri 1 tanesini meraklı papağanım yüzünden kaybettim 5i gayet iyi durumda biraz ürkekler haliyle baya arkalara duruyorlar ben uzaklaşınca öne yaklaşıyorlar yemlemeye başladığımda öne doğru çıkarlar artık
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/110220192018281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/110220192021271.jpg[/IMG]
Suçlu hala diğerlerinin peşinde 😂😂😂😂
Maşallağınızı esirgemeyin. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/110220192030391.jpg[/IMG][/QUOTE]
Maşallah suyunuz gerçekten de blackwater olmuş:) Suyu karartmak için neler kullandınız. Ben cattapa yaprağı ve filtredeki torfa rağmen bu kadar karartamadım malesef.
40x40x40 Bitkili Apisto
[QUOTE=atlantis917]
Merhabalar, hamidiye suyunu bilmem ama size Çatalca bölgesinin sularını önerebilirim. Ph değerleri 7'nın altındadır, hatta kimisi 6'nın da altındadır. not olarak akalan suyundan uzak durun yosun yapabiliyor. ben kendim kabakça suyu kullanıyorum oldukça memnunum ph'ı 6 civarında seyreder kimi zaman biraz altında kimi zaman biraz üstünde seyredebilir. kalfaköy bölgesinden bir markada (hangisi olduğunu hatırlamıyorum, zaten marka vermeyi uygun bulmuyorum) 5,5 ph civarı yazılıydı.
birde istanbul'un sularının iski deki ph değerleri çok kötü değil aslında 7,2- ile 7,5 arasında (sadece karşıdaki bir göl 7'nin altındaymış) ancak iletkenlikleri bir facia. taşıma su yerinde 3'lü kartuş filtre alıp kullanabilirsiniz. ki bir süreden sonra yorucu olabiliyor.
siz ph olayını yanlış anlamışsınız ph'ı 7,7'ye çekmeye çalışmıyor, ph' 7 seviyesine çekmeye çalışıyor.[/QUOTE]
Teşekkür ederim ama söylediğiniz markaları başakşehirde göremedim hiç.
Çeşme suyunun ph7.9-8.2 civarı burada.
Akvaryumun su seviyesi tamamen kireçlenmişti bir miktarını ancak temizleyebildim. İletkenlik ise söylediğiniz gibi yüksek 250tds civarlarında. Hamidiye suyu da kolay ulaşılabilir ve su değerlerinin biraz daha makul olması sebebiyle seçmiştim ancak söylediğiniz markaları da burdaki marketlerde bulmaya çalışacağım.
Osmos suyu da şuan öğrenci olmam okulun yoğun geçmesi sebebi ile çık uğraşabileceğimi düşünmüyorum ayrıca ailemle kaldığım için akvaryuma zor ikna ettim bir de arıtma cihazı zor olur gibi:)
[QUOTE=atlantis917]
Merhabalar, hamidiye suyunu bilmem ama size Çatalca bölgesinin sularını önerebilirim. Ph değerleri 7'nın altındadır, hatta kimisi 6'nın da altındadır. not olarak akalan suyundan uzak durun yosun yapabiliyor. ben kendim kabakça suyu kullanıyorum oldukça memnunum ph'ı 6 civarında seyreder kimi zaman biraz altında kimi zaman biraz üstünde seyredebilir. kalfaköy bölgesinden bir markada (hangisi olduğunu hatırlamıyorum, zaten marka vermeyi uygun bulmuyorum) 5,5 ph civarı yazılıydı.
birde istanbul'un sularının iski deki ph değerleri çok kötü değil aslında 7,2- ile 7,5 arasında (sadece karşıdaki bir göl 7'nin altındaymış) ancak iletkenlikleri bir facia. taşıma su yerinde 3'lü kartuş filtre alıp kullanabilirsiniz. ki bir süreden sonra yorucu olabiliyor.
siz ph olayını yanlış anlamışsınız ph'ı 7,7'ye çekmeye çalışmıyor, ph' 7 seviyesine çekmeye çalışıyor.[/QUOTE]
Teşekkür ederim ama söylediğiniz markaları başakşehirde göremedim hiç.
Çeşme suyunun ph7.9-8.2 civarı burada.
Akvaryumun su seviyesi tamamen kireçlenmişti bir miktarını ancak temizleyebildim. İletkenlik ise söylediğiniz gibi yüksek 250tds civarlarında. Hamidiye suyu da kolay ulaşılabilir ve su değerlerinin biraz daha makul olması sebebiyle seçmiştim ancak söylediğiniz markaları da burdaki marketlerde bulmaya çalışacağım.
Osmos suyu da şuan öğrenci olmam okulun yoğun geçmesi sebebi ile çık uğraşabileceğimi düşünmüyorum ayrıca ailemle kaldığım için akvaryuma zor ikna ettim bir de arıtma cihazı zor olur gibi:)
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 16:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 127 Online Kullanıcı, 70 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
aquaticathearmi,
MertSoyumert,
sina cen,
Laetacara,
ternapi,
aredhelrim,
waterproof,
Sunborn,
Jotunheim,
flanormimar,
Redko,
Omer901,
EfeC,
Tortuga7,
Deoxyss,
Tatar10,
jamaisvus,
yeekim,
portre,
ahmetfiratozkaya,
EKAR,
zen666,
ssener,
mehmet yılmaz,
serdar131977,
ErayDemirel,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
ciways,
tarikyksl,
metalhead,
Faruk57,
murat efe,
TOLGA1453,
melankolia5,
bysmokin,
emregungor,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
nazemert1,
DTxLorD,
Kemal eyilik,
Stoke,
ozherele_oyPa,
gurkanmutllu,
ozherele_ldoi,
Maverickse,
Jeveux,
Um1tcan,
osmandbnl,
BurakBozkurt10,
DigitalPen,
riderfish,
kocoglu,
Mithrandirr,
erimgorgulu,
Flytheshrimp,
sakal34,
ahmet22,
peace41,
oguzsel,
nakkas__45,
Wolkan,
OKIRATLI,
Omer0618,
Brdk64,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
