ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
LepiteS
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Ekim 2017 08:59
Son Ziyaret:
10 Ekim 2017 16:40
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ibrahim Erel
Doğum Tarihi:
25 Ekim 1988
Yaş:
37
İl:
Istanbul
Meslek:
Dijital Reklam
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
63 Lt Bitkili Canlı Doğuran Akvaryum
Molly, Lepistes, Kılıç kuyruk, Albino çöpçü, cüce vatoz
SON 10 MESAJI
Power Led Ve Smd Led Arasındaki Fark Nedir?
Arkadaşlar Power Led ile SMD Led bu ikisinin arasındaki fark nedir? bilenler yazabilir mi? bitkili akvaryuma ne kadr oranda katkı sağlar veya sağlamaz.
Arkadaşlar Power Led ile SMD Led bu ikisinin arasındaki fark nedir? bilenler yazabilir mi? bitkili akvaryuma ne kadr oranda katkı sağlar veya sağlamaz.
Yem Yemiyor
[:)][QUOTE=batuhan1216]Evet doğal ortamında tabiki daha iyi olur ama şuan öyle bi ihtimalim yok akvaryumda çok fazla balık var 25 litrelik akvaryum 9 tane canlı doğuran var normalde 5 6 dan fazla bakılmaz bu boyutta bitkiler mağaralar olsada yavrular yem oluyor sadece 1 tane yavru lepistes kurtarabildim en kısa zamanda akvaryumdaki balık sayısını dusurecem ama şuan yavruluktan başka carem yok[:(]
[/QUOTE]
Kesinlikle balıklarını azalt. Akvaryumunun litresine göre zaten balığın çok fazla en azından nitrat ile ilgili sıkıntı yaşamamak istiyorsan yemlemeyi ve su değişimlerini dikkatli yapman lazım. Molly'ler bu konuda çok hassas balıklardır. Benimde 4 tane molly balığım var. 2 ay oldu karnı şiş hala doğurmadı [:)] [:)]Eğer bitki istiyorsan ki bence lazım alışveriş yaptığım mükemmel bir facebook adresi var. 5 kez falan bitki aldım, hiç bir kusuru yok. Böylece yavruluksuz strese sokmadan balıkların bitkilerin aralarına saklanarak rahatça büyürler. Bende çok fazla bitki var yinede bir şekilde yavru balıklar ölüyor, yada yeniyor. Hala çözemediğim tek şey odur.
Bu arada bitki yerine geçici olarak rafya falan kullananlar oluyor. Forumda araştırabilirsin kısa sürede o tarz birşey de işini görür sanırım.
[:)][QUOTE=batuhan1216]Evet doğal ortamında tabiki daha iyi olur ama şuan öyle bi ihtimalim yok akvaryumda çok fazla balık var 25 litrelik akvaryum 9 tane canlı doğuran var normalde 5 6 dan fazla bakılmaz bu boyutta bitkiler mağaralar olsada yavrular yem oluyor sadece 1 tane yavru lepistes kurtarabildim en kısa zamanda akvaryumdaki balık sayısını dusurecem ama şuan yavruluktan başka carem yok[:(]
[/QUOTE]
Kesinlikle balıklarını azalt. Akvaryumunun litresine göre zaten balığın çok fazla en azından nitrat ile ilgili sıkıntı yaşamamak istiyorsan yemlemeyi ve su değişimlerini dikkatli yapman lazım. Molly'ler bu konuda çok hassas balıklardır. Benimde 4 tane molly balığım var. 2 ay oldu karnı şiş hala doğurmadı [:)] [:)]Eğer bitki istiyorsan ki bence lazım alışveriş yaptığım mükemmel bir facebook adresi var. 5 kez falan bitki aldım, hiç bir kusuru yok. Böylece yavruluksuz strese sokmadan balıkların bitkilerin aralarına saklanarak rahatça büyürler. Bende çok fazla bitki var yinede bir şekilde yavru balıklar ölüyor, yada yeniyor. Hala çözemediğim tek şey odur.
Bu arada bitki yerine geçici olarak rafya falan kullananlar oluyor. Forumda araştırabilirsin kısa sürede o tarz birşey de işini görür sanırım.
Hangi Armatürü Ve Florasanı Almalıyım?
Herkese Selamlar,
Bu forumda bi abimiz akvaryumda led kullanımı ile ilgili dikkat etmemiz gereken hususları paylaşmıştı. Bir çok balığını kaybetmiş. Benimde kendi akvaryumumda led'lerim var. fakat kanımca çok faydalı değiller bildiğiniz sarı ışık [:)] Fakat ben bitki gelişimi için Armatürlü florasan veya sadece armatür de olabilir bir sistem almak istiyorum. Lütfen bana bu konuda yardımcı olabilir misiniz. Hangi florasanı almalıyım bunun için site yada ürün öneri yada link var mı ? Armatürler satılıyor piyasada biraz pahalı bunların yapılması yada yapan nerelerde var öneri yada site var mı ?
[B]Tank Kapasitesi:[/B] 63 Litre - Canlı bitkiler mevcut
Aşağıda paylaşmış oluğum site su şekil bir led satıyor. Bu gerçekten akvaryum ledi mi? Sonuçta para vereceğiz. İyi şeyler yapmak istiyoruz bilmek isterim doğal olarak. Bu konuda yeniyim. Yardımcı olacak abilerime kardeşlerime şimdiden teşekkür ederim.
[URL]https://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/akvaryum-led-armatur-65-cm-5-sira-299436599#product-seller-info[/URL][EDIT]LepiteS,2017-10-10 12:47:32[/EDIT]
Herkese Selamlar,
Bu forumda bi abimiz akvaryumda led kullanımı ile ilgili dikkat etmemiz gereken hususları paylaşmıştı. Bir çok balığını kaybetmiş. Benimde kendi akvaryumumda led'lerim var. fakat kanımca çok faydalı değiller bildiğiniz sarı ışık [:)] Fakat ben bitki gelişimi için Armatürlü florasan veya sadece armatür de olabilir bir sistem almak istiyorum. Lütfen bana bu konuda yardımcı olabilir misiniz. Hangi florasanı almalıyım bunun için site yada ürün öneri yada link var mı ? Armatürler satılıyor piyasada biraz pahalı bunların yapılması yada yapan nerelerde var öneri yada site var mı ?
[B]Tank Kapasitesi:[/B] 63 Litre - Canlı bitkiler mevcut
Aşağıda paylaşmış oluğum site su şekil bir led satıyor. Bu gerçekten akvaryum ledi mi? Sonuçta para vereceğiz. İyi şeyler yapmak istiyoruz bilmek isterim doğal olarak. Bu konuda yeniyim. Yardımcı olacak abilerime kardeşlerime şimdiden teşekkür ederim.
[URL]https://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/akvaryum-led-armatur-65-cm-5-sira-299436599#product-seller-info[/URL][EDIT]LepiteS,2017-10-10 12:47:32[/EDIT]
Yem Yemiyor
Selamlar, Hamile ise bence yavrulukta tutmak bana mantıksız geliyor. Akvaryum kapasitenizi ve bitki var mı tam olarak bilmiyorum ama. En azından akvaryum içinde doğal ortamına yakın bi şekilde alışması bana daha mantıklı geliyor. Bence yavruluk strese sokabilir. Profosyonel anlamda tabi yavruluk gerekiyor ise orasını bilemem.
Selamlar, Hamile ise bence yavrulukta tutmak bana mantıksız geliyor. Akvaryum kapasitenizi ve bitki var mı tam olarak bilmiyorum ama. En azından akvaryum içinde doğal ortamına yakın bi şekilde alışması bana daha mantıklı geliyor. Bence yavruluk strese sokabilir. Profosyonel anlamda tabi yavruluk gerekiyor ise orasını bilemem.
Akvaryum Sizce Nasıl Olmuş ?
Merhaba hocam, Akvaryum 110 litreden az gibi geldi bana sanki bence onu tekrardan teyit edin derim. Ciklet türlerini daha çok yüksek kapasiteli tanklarda besliyorlar. Birde vatoz için acele etme biraz yosun olmasını beklesen daha iyi olur.
Saygılar,
Merhaba hocam, Akvaryum 110 litreden az gibi geldi bana sanki bence onu tekrardan teyit edin derim. Ciklet türlerini daha çok yüksek kapasiteli tanklarda besliyorlar. Birde vatoz için acele etme biraz yosun olmasını beklesen daha iyi olur.
Saygılar,
Acemi Moli Sahibi
Genelde 1Erkek - 3Dişi veya katları şeklindedir. Erkekler dişi ile çiftleşme döneminde yoğun baskı sonucu strese girme gibi problemler oluşabiliyor.[EDIT]LepiteS,2017-10-07 20:27:57[/EDIT]
Genelde 1Erkek - 3Dişi veya katları şeklindedir. Erkekler dişi ile çiftleşme döneminde yoğun baskı sonucu strese girme gibi problemler oluşabiliyor.[EDIT]LepiteS,2017-10-07 20:27:57[/EDIT]
Balıklarım İki Gündür Bir Bir Ölüyor [fotoğraflı]
Hocam öncelikle geçmiş olsun. ilk tecrübesizliğimde benimde balıklarım ölmüştü gerçekten üzücü. Filtre süngerini bende çeşme suyu ile yıkamıştım. Zamanla gerek okuyarak, bizzat yaşayarak tecrübe sahibi oluyorsunuz [:'(]
Molly'ler lepisteslere göre boyutları daha büyük olduğu için tankında sıkıntı yaşayabilirsin. Durumun varsa daha büyük tank daha iyi olacaktır. Yavru balıkların su sıkıntılı olduğu zamanda dünyaya geldi ise o ortama alıştıklarından zarar geleceğini düşünmüyorum. Diğer balıkların video da gayet normal gözüküyorlar.
Tavsiyem bırak sünger pis kalsın. Temizleyeceksen de akvaryumun kendi suyu ile şöyle bir yıkayıverirsin. Her zaman Kahverengi (bakterili) olması iyidir. [:)] [:)] Zamanla şu delikli beyaz taşlardan filtrenin içine atabilirsin. Filtrenin modeline göre değişir tabi, bakteriler onlarda da yaşamını sürdüyorlar.
Hocam öncelikle geçmiş olsun. ilk tecrübesizliğimde benimde balıklarım ölmüştü gerçekten üzücü. Filtre süngerini bende çeşme suyu ile yıkamıştım. Zamanla gerek okuyarak, bizzat yaşayarak tecrübe sahibi oluyorsunuz [:'(]
Molly'ler lepisteslere göre boyutları daha büyük olduğu için tankında sıkıntı yaşayabilirsin. Durumun varsa daha büyük tank daha iyi olacaktır. Yavru balıkların su sıkıntılı olduğu zamanda dünyaya geldi ise o ortama alıştıklarından zarar geleceğini düşünmüyorum. Diğer balıkların video da gayet normal gözüküyorlar.
Tavsiyem bırak sünger pis kalsın. Temizleyeceksen de akvaryumun kendi suyu ile şöyle bir yıkayıverirsin. Her zaman Kahverengi (bakterili) olması iyidir. [:)] [:)] Zamanla şu delikli beyaz taşlardan filtrenin içine atabilirsin. Filtrenin modeline göre değişir tabi, bakteriler onlarda da yaşamını sürdüyorlar.
Co2 Ürünü Aldım. Nasıl Kullanmalıyım?
[QUOTE=math1]
Hocam orası kapalı olacak. Co2 basacaksın. Sonra co2 suya tamamen karıştığı zaman yani yavaş yavaş boşaldıktan sonra. En üstte az bir miktar gaz kalacak vana dediğiniz yeri açıp o gazı boşaltacaksınız sonra vanayı kapatıp tekrar spreyden co2 basıcaksınız o vana içerde suda çözünmeyen gazı boşaltmak için.[/QUOTE]
Teşekkürler hocam hemen deneyeceğim. İnşallah doğru bir şekilde yaparım.
[QUOTE=math1]
Hocam orası kapalı olacak. Co2 basacaksın. Sonra co2 suya tamamen karıştığı zaman yani yavaş yavaş boşaldıktan sonra. En üstte az bir miktar gaz kalacak vana dediğiniz yeri açıp o gazı boşaltacaksınız sonra vanayı kapatıp tekrar spreyden co2 basıcaksınız o vana içerde suda çözünmeyen gazı boşaltmak için.[/QUOTE]
Teşekkürler hocam hemen deneyeceğim. İnşallah doğru bir şekilde yaparım.
Co2 Ürünü Aldım. Nasıl Kullanmalıyım?
[QUOTE=math1]
Sanırım sizde tıpa kısmını bir boru ile dışarı almışlar air adjuster yazan kısım açıp kapamalı bir şey mi?[/QUOTE]
Evet orası açıp kapanabiliyor. Ben ona vana demişim [:)] orayı açtığım zaman çok çbk yukarı cıkıyor su tankere bastıktan sonra. Orayı kapadığım zaman yavaş yavaş çıkıyor. Sanırım Co2 daha uzun süre gitmiş oluyor. Tabi bu bi tahmin bana göre.
[QUOTE=math1]
Sanırım sizde tıpa kısmını bir boru ile dışarı almışlar air adjuster yazan kısım açıp kapamalı bir şey mi?[/QUOTE]
Evet orası açıp kapanabiliyor. Ben ona vana demişim [:)] orayı açtığım zaman çok çbk yukarı cıkıyor su tankere bastıktan sonra. Orayı kapadığım zaman yavaş yavaş çıkıyor. Sanırım Co2 daha uzun süre gitmiş oluyor. Tabi bu bi tahmin bana göre.
Co2 Ürünü Aldım. Nasıl Kullanmalıyım?
[QUOTE=math1]
Sisteminizin şu şekilde olması lazım bir adet hazne co2 tutmak amacı ile suyun içerisine ters bardak şeklinde koyulan. Bu haznenin üstünde bir tıpa mevcut olması lazım bir de sprey teneke bu tenekeden haznenin içerisine co2 dolduracaksınız dolduğu zaman kapatacaksınız. Yavaş yavaş co2 suya karışacak dibde oluşan basınctan ve su temasından dolayı ve tekrar su dolacak haznenin içerisine çözülen co2 yerine üstte çözülmeyen bir miktar gaz kalır ise ki kalır diye tahmin ediyorum bunu haznenin üstündeki tıpayı açıp boşalatacaksınız ardından tekrar yeni co2 dolduracaksınız bunu günde 2,3 kere yapabilirsiniz gece ışık yokken yapmanıza gerek yok. Ben 48 lt tankımda 1 kere yapıyorum zaten 1 kere boşalıyor sadece vana yı açık bırakırsanız bütün gazınız suya karışmadan havaya uçar. Bu sisteme BELL adı veriliyor araştırma yapmak isterseniz bu şekilde aratabilirsiniz.[/QUOTE]
Teşekkürler, Benim sistemdeki tek farklılık ters bardak şeklinde koyulan haznede 2 giriş var tıpayı öncede cıkartıp 2 boruyu o hazneye takmak gerekiyor. Sanırım videolardan benim de kafamı karıştıran şey bu oldu. Bundan ötürü gazını alamıyor olabilirim. Sistemime ait aşağıda detaylı görsel koyuyorum. Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200431/061020171358241.jpg[/IMG]
[QUOTE=math1]
Sisteminizin şu şekilde olması lazım bir adet hazne co2 tutmak amacı ile suyun içerisine ters bardak şeklinde koyulan. Bu haznenin üstünde bir tıpa mevcut olması lazım bir de sprey teneke bu tenekeden haznenin içerisine co2 dolduracaksınız dolduğu zaman kapatacaksınız. Yavaş yavaş co2 suya karışacak dibde oluşan basınctan ve su temasından dolayı ve tekrar su dolacak haznenin içerisine çözülen co2 yerine üstte çözülmeyen bir miktar gaz kalır ise ki kalır diye tahmin ediyorum bunu haznenin üstündeki tıpayı açıp boşalatacaksınız ardından tekrar yeni co2 dolduracaksınız bunu günde 2,3 kere yapabilirsiniz gece ışık yokken yapmanıza gerek yok. Ben 48 lt tankımda 1 kere yapıyorum zaten 1 kere boşalıyor sadece vana yı açık bırakırsanız bütün gazınız suya karışmadan havaya uçar. Bu sisteme BELL adı veriliyor araştırma yapmak isterseniz bu şekilde aratabilirsiniz.[/QUOTE]
Teşekkürler, Benim sistemdeki tek farklılık ters bardak şeklinde koyulan haznede 2 giriş var tıpayı öncede cıkartıp 2 boruyu o hazneye takmak gerekiyor. Sanırım videolardan benim de kafamı karıştıran şey bu oldu. Bundan ötürü gazını alamıyor olabilirim. Sistemime ait aşağıda detaylı görsel koyuyorum. Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200431/061020171358241.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 33 Online Kullanıcı, 19 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
